Nah ook nog 10 gig aan muziek...
Eigenlijk best errug
quote:poch poch...
Op dinsdag 15 juli 2003 01:26 schreef Kaasblaak het volgende:
Iets van 900GB aan mp3tjes. En dan heb ik nog een complete kamer gereserveerd waar enkele duizenden cdroms vol mp3 opgeslagen staan. Netjes alfabetisch gesorteerd.En ja, van AL die mp3tjes bezit ik het origineel.
Maar het is allemaal kutmuziek hoor, zit echt niks leuks tussen.
Klinkt op de een of andere manier niet erg geloofwaardig.
Het is op zich wel redelijk aanneembaar dat je de hoeveelheid mp3 in bezit hebt. (als je jaren lang dag en nacht aan het downloaden bent)
Maar dat je ze allemaal legaal in bezit hebt....
(Dat betekend dat je alleen al voor dat kamertje met duizenden cd's met mp3, een heel huis nodig hebt om die tienduizenden cd's met originele titels te bergen. (of casettebandjes, singles en lp's)
![]()
veetje breemd
quote:Misschien telt hij alle nog niet gedownloadde MP3'tjes die hij op KAZAA heeft ook mee
Op woensdag 16 juli 2003 08:52 schreef Jereon het volgende:[..]
poch poch...
Het is op zich wel redelijk aanneembaar dat je de hoeveelheid mp3 in bezit hebt. (als je jaren lang dag en nacht aan het downloaden bent)Maar dat je ze allemaal legaal in bezit hebt....
(Dat betekend dat je alleen al voor dat kamertje met duizenden cd's met mp3, een heel huis nodig hebt om die tienduizenden cd's met originele titels te bergen. (of casettebandjes, singles en lp's)
veetje breemd
quote:Ja, en hij heeft ook vast een virus op zijn pc die alle bestanden blijft kopieren totdat zijn ruimte volledig benut is... (trouwens best wel een grote harde schijf, of een groot aantal harde schijven.)
Op woensdag 16 juli 2003 10:48 schreef heal_me_ffs het volgende:[..]
Misschien telt hij alle nog niet gedownloadde MP3'tjes die hij op KAZAA heeft ook mee
En misschien maakt hij wel 20 extra kopieen van zijn mp3-cd's, om zodoende tot een aantal duizend mp3 cd's te komen.
![]()
LOL
quote:Wat een opmerkingsgave!
Op woensdag 16 juli 2003 08:52 schreef Jereon het volgende:[..]
poch poch...
maar soms vind ik de kwaliteit van mp3 best slecht
als ik wat rip is het minstens 190 kbps @44
maar Kazaa daar vind je vaak nog .wave bestanden die van slechte kwaliteit zijn, van muziek die ik ook _echt_ mooi vind haal ik dan ook de cd
21.2 Gb MP3s en totaal 3427 mp3's
ik had er meer maar kep alles uitgezocht en weggeflikkerd.
quote:Kwaliteit heb ik eiglijk nooit zo'n probleem.... van mij mag't zelfs
Op woensdag 16 juli 2003 14:58 schreef Boschjesman het volgende:
* Boschjesman heeft zo'n 12 gig & nog een doosje met 11 mp3-cd'smaar soms vind ik de kwaliteit van mp3 best slecht
als ik wat rip is het minstens 190 kbps @44
maar Kazaa daar vind je vaak nog .wave bestanden die van slechte kwaliteit zijn, van muziek die ik ook _echt_ mooi vind haal ik dan ook de cd
quote:Niet op je pc-boxjes van 10 euro neen...
Op woensdag 16 juli 2003 15:09 schreef Fiazco het volgende:[..]
Kwaliteit heb ik eiglijk nooit zo'n probleem.... van mij mag't zelfs
90kbps zijn...>
Pimp da Ho'.
.
quote:Zo, flink doorgespaard!
Op woensdag 30 juli 2003 10:04 schreef MrTinux het volgende:
Zoveel:
[afbeelding]
Apart, ik heb er 3948 en dat is 20.6 GB.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
4415 bestanden, 45,4 GB.
*veel mixen heeft, en veel in hoge kwaliteitquote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Apart, ik heb er 3948 en dat is 20.6 GB.
Voor de geinteresseerden, playlist is hier te vinden.
Kutkick van kuttopic. Chapeauquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Johrizz het volgende:
Ik heb 75,6GB, grootste deel gedownload, rest is van omgezette cd's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |