quote:hmm, dat er nog mensen leven daar...
Op donderdag 10 juli 2003 00:46 schreef schatje het volgende:
Goh, dit is echt nieuw voor mij![]()
.
Is er geen kaart online die de vliegroutes van Nederland weegeeft??
Ik meen dat er boven Twente een wachtruimte is, dus daar worden dan rondjes gevlogen.
![]()
ik snap dus echt niet dat mensen in dit soort onzin geloven hè...
quote:In het vorige (gesloten) topic hadden we zelfs een British Airways piloot die op verzoek wilde uitzoeken van welke maatschappij een 'chemtrailend' vliegtuig was als iemand iets verdachts zag, maar daar werd niet op in gegaan.
Is er geen kaart online die de vliegroutes van Nederland weegeeft??Ik meen dat er boven Twente een wachtruimte is, dus daar worden dan rondjes gevlogen.
quote:Hangt van de wind af hoor, bij harde zuid-westenwind vliegen ze gewoon over het centrum van Amsterdam.
Op donderdag 10 juli 2003 01:44 schreef schatje het volgende:
Kaart gevonden met chemtrails:
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Die chemtrails, allemaal heel leuk en aardig. Maar als de regering (of welke organisatie dan ook) per se een goedje over de bevolking wil uitstrooien, waarom is dat goedje (chemtrail) dan niet onzichtbaar?.
nog een vraag: Als ze ons met die chemtrails willen hersenspoelen, of iets dergelijks, waarom kunnen we dam überhaupt BEDENKEN dat het chemtrails zouden kunnen zijn?
quote:dat bedoel ik dus....die zogenaamde piloot was ik, met een kloontje...alles wordt maar voor waar aangenomen
Op donderdag 10 juli 2003 00:51 schreef APK het volgende:[..]
In het vorige (gesloten) topic hadden we zelfs een British Airways piloot die op verzoek wilde uitzoeken van welke maatschappij een 'chemtrailend' vliegtuig was als iemand iets verdachts zag, maar daar werd niet op in gegaan.
erg hoor...
ik wil je het wachtwoord van die kloon geven, is toch gebanned ![]()
(ik meen het serieus hoor....en wil alleen maar aangeven dat er met de naiviteit van sommigen hier toch veel mis is..)
[Dit bericht is gewijzigd door TheWilliedockSaints op 10-07-2003 03:35]
quote:ik ben ook niet eg onder de indruk van jouw intelligentie
Op woensdag 9 juli 2003 15:11 schreef ParAlien het volgende:
Tot nu toe ben ik nou niet bepaald onder de indruk van jullie intelligentie. Misschien is het een goed idee om de "smoking gun" link even goed door te nemen, dan leer je op z'n minst dat het niet erg wijs is om hier lacherig over te doen, aangezien er genoeg bronnen staan vermeld. Er wordt ook een boek vermeld van ruim boven de 900 pagina's mbt dit onderwerp. "Geoengineering", maar dat is natuurlijk ook allemaal uit een duim gezogen om jullie te entertainen.Als ik ermee klaar ben zal ik een kleine samenvatting in het Nederlands schrijven, misschien dat sommigen van jullie er dan al iets meer van snappen.
Oordelen gaat jullie makkelijk af, nu nog leren je ergens in te verdiepen met een gezonde open-mind.
quote:kom op joh, dat snap je zelf toch ook.....dat kan gewoon niet..
Op woensdag 9 juli 2003 15:19 schreef ChOas het volgende:[..]
Speel toch GVD niet gelijk op de man! daar zal je alleen maar meer mensen tegen je in het harnas jagen...
Kom met feiten, niet verhalen.
quote:jeeee...zeg.....laat je niet zo kennen man...
Op woensdag 9 juli 2003 15:28 schreef ParAlien het volgende:[..]
Pleur jij maar GVD een end op want aan jouw verkapte flames heb ik al helemaal geen behoefte, je bent niet welkom in me topic en iets nuttigs heb je toch ook niet te melden. Jij staat toch al op me lijstje "flame-uitdagers" dus nogmaals pleurt maar een flink end op. Dit geld alleen voor jou, de rest is meer als welkom.
![]()
P.S.: Chaos, dit is de 1e keer en gelijk de laatste keer dat ik tijd in je steek, de mazzel.
edit p.s. : Bastard verdwijn uit me topic als je nog een klein beetje iets van respect in je hebt, we hebben een hekel aan elkaar dus wat heb je hier te zoeken? Of wil je per se een herhaling van chemtrails deel 2? B.v.d. ga maar lekker iemand anders topic verkankeren, mafkees.
maar ik kan dit niet meer serieus nemen....illuminati, reptillians... ![]()
ik zit hier gvd in mezelf te lachen...lijk wel een autist
quote:Terwijl dit al topic 3 is vol met die vliegtuigstrepen.
Goh, dit is echt nieuw voor mij![]()
.
quote:Nice try.
Op donderdag 10 juli 2003 03:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
dat bedoel ik dus....die zogenaamde piloot was ik, met een kloontje...alles wordt maar voor waar aangenomenerg hoor...
ik wil je het wachtwoord van die kloon geven, is toch gebanned
(ik meen het serieus hoor....en wil alleen maar aangeven dat er met de naiviteit van sommigen hier toch veel mis is..)
quote:Grote onzin.
Op donderdag 10 juli 2003 09:38 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik wil graag serieuze reacties. Wat denken jullie hiervan?
quote:Ik zei serieuze reacties.
Op donderdag 10 juli 2003 10:51 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Grote onzin.
[Dit bericht is gewijzigd door Maud_Dib op 10-07-2003 11:18]
quote:Wat zijn er weer een hoop neuspeuters te tellen in dit topic. Zeker niks beters te doen?
Op donderdag 10 juli 2003 09:38 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik wil graag serieuze reacties. Wat denken jullie hiervan?
quote:Jo, dit is gewoon iets wat ik gisteren boven m'n huis zag zweven.
Op donderdag 10 juli 2003 11:15 schreef ParAlien het volgende:[..]
Wat zijn er weer een hoop neuspeuters te tellen in dit topic. Zeker niks beters te doen?
quote:Ik heb een helder blauwe lucht hier boven het huis.. (Kan er een foto van maken maar ik neem aan dat je me wel gelooft) Dus nee, ff niks te tellen he.
Op donderdag 10 juli 2003 11:15 schreef ParAlien het volgende:[..]
Wat zijn er weer een hoop neuspeuters te tellen in dit topic. Zeker niks beters te doen?
quote:Ja, vandaag ziet het er normaal uit. Gister de hele dag door van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat (inter)nationale-chemtraildag, vandaag geen trailtje te zien. Vreemd.
Op donderdag 10 juli 2003 12:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik heb een helder blauwe lucht hier boven het huis.. (Kan er een foto van maken maar ik neem aan dat je me wel gelooft) Dus nee, ff niks te tellen he.
Ik hoorde gisteravond van iemand dat bij 'het weer' op T.V. mensen hadden opgebeld over deze strepen, omdat het blijkbaar nogal erg opvallend was gister. Deze weerman verklaarde natuurlijk dat het heel normaal is en dat vandaag hetzelfde te zien zou moeten zijn.
Blijkbaar voorspellen ze niet alleen het weer regelmatig verkeerd.
quote:Ik heb er gisteren ook extreem op gelet.. en veel strepen gezien. Maar dat zal wel komen omdat ik er op lette.. heb er nog een hele mooie foto van bij zonsondergang, alleen is die bewogen.
Op donderdag 10 juli 2003 12:24 schreef ParAlien het volgende:[..]
Ja, vandaag ziet het er normaal uit. Gister de hele dag door van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat (inter)nationale-chemtraildag, vandaag geen trailtje te zien. Vreemd.
Ik hoorde gisteravond van iemand dat bij 'het weer' op T.V. mensen hadden opgebeld over deze strepen, omdat het blijkbaar nogal erg opvallend was gister. Deze weerman verklaarde natuurlijk dat het heel normaal is en dat vandaag hetzelfde te zien zou moeten zijn.
Blijkbaar voorspellen ze niet alleen het weer regelmatig verkeerd.
quote:Gister was voor mij een mooie dag om te filmen. Gelukkig kan mijn camera redelijk ver inzoomen. Hier is bij 1 filmpje duidelijk te zien dat het niet om een commercieel vliegtuig gaat, alhoewel deze natuurlijk ook massaal worden gebruikt voor chemtrail-spraying. Ook heb ik erg toevallig gister(avond) een bol geflilmd waar ik het eerder over had, deze zie je verdwijnen en binnen een paar seconden is het een stuk verderop ineens te zien aan de andere kant van de trail. Hier ben ik dan ook erg blij mee. Inmiddels heb ik nu ruim anderhalf uur interessant beeldmateriaal, die voor mij duidelijk niet normale contrails laten zien.
Op donderdag 10 juli 2003 12:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik heb er gisteren ook extreem op gelet.. en veel strepen gezien. Maar dat zal wel komen omdat ik er op lette.. heb er nog een hele mooie foto van bij zonsondergang, alleen is die bewogen.
p.s.: de meeste foto's op internet vanuit de USA verbleken bij zo een dag als gister boven o.a. Den Haag.
En volgens mij zorgen meer wolken alleen maar voor een verhoogd broeikaseffect, ik snap de bedoeling dus niet.
En wat vind je van de verklaring, die ik eerder hier postte (maar waar je niet op reageerde), dat de contrails tegenwoording langer blijven hangen door betere technologie in vliegtuigmotoren?
quote:
Ironically, technical advances in engine efficiency have resulted in jet engines that burn fuel more completely, thus combining more hydrogen with oxygen and yielding more water for contrail formation. Better engines also have resulted in cooler exhaust temperatures, making it easier for the contrails to form.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |