Het is verschenen in een oplage van 25 stuks, dus een zeer uniek en (Zeno kennende) kwalitatief goed horloge.

Helaas had ik niet de mazzel te worden ingeloot om er een te mogen kopen, maar volgend jaar misschien meer geluk ![]()
De prijs van dit horloge was 285 euro voor de forumers, maar ik denk dat (Zeno-)verzamelaars er minimaal 500 euro (en meer) voor over hebben, mocht één van de 25 mensen hem willen verkopen.
Wat vinden jullie van het ontwerp?
quote:Wat is er behalve dat er 25 van zijn gemaakt nu zo bijzonder aan dit horloge?
Op dinsdag 30 september 2003 19:19 schreef Moody het volgende:
De bezoekers van het forum van horloge.pagina.nl hebben hun uiterste best gedaan om een Limited Edition te laten maken van een horloge van een bekend Zwitsers merk. Het is uiteindelijk Zeno geworden. Hieronder het resultaat van "ons" horloge.Het is verschenen in een oplage van 25 stuks, dus een zeer uniek en (Zeno kennende) kwalitatief goed horloge.
Helaas had ik niet de mazzel te worden ingeloot om er een te mogen kopen, maar volgend jaar misschien meer geluk
De prijs van dit horloge was 285 euro voor de forumers, maar ik denk dat (Zeno-)verzamelaars er minimaal 500 euro (en meer) voor over hebben, mocht één van de 25 mensen hem willen verkopen.
Wat vinden jullie van het ontwerp?
Heb 2 verschillende rolex.
Koste maar 20 euro in totaal
quote:Een beetje horlogeverzamelaar kijkt niet naar het merk (ja, de Breitling of Rolex-verzamelaar wel
Op woensdag 1 oktober 2003 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Wat is er behalve dat er 25 van zijn gemaakt nu zo bijzonder aan dit horloge?
Lijkt mij gewoon een gehyped merk, en het uurwerk gewoon een standaart uurwerk.
Beetje horloge verzamelaar gaat voor merken die hun eigen uurwerken maken.
Weinig merken maken nog hun eigen uurwerk.
En dit horloge is niet bijzonder, omdat het een Zeno is of omdat er 'Limited Edition' opstaat, maar omdat het geheel is samengesteld door de mensen van dat forum. De kleur van de wijzerplaat, de tekst erop, het lettertype, de kleur van het leer, zelfs de blauwe schroeven in het uurwerk. En het is gewoon leuk om je "eigen" creatie te dragen, komt niet vaak voor. En 285 euro is dan echt niet veel als het ook nog eens gemaakt wordt door een goede Zwitsere horlogefabrikant. Kijk maar eens wat je betaald voor een standaard Rolex met deze "specs" waar elke wannabee mee loopt.
Ieder zn smaak toch!
aangezien er op vakantie ingebroken is en mijn mooie GUCCI horloge gejat is, dit horloge vorige week gekocht....
PERFECT
quote:Die heb ik vandaag ook maar gehaald
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:10 schreef BoozZa het volgende:
Mijnes: Dkny 5001
quote:die begrijp ik ff niet... Omega' S...???? ruilen voor een Tissot...????
Op donderdag 9 oktober 2003 13:35 schreef Moody het volgende:Ligt er aan hoeveel de juwelier voor mijn Omega's wil geven.
quote:2 oude Omega's (zie ook V&A)
Op donderdag 9 oktober 2003 14:50 schreef Qlimax het volgende:[..]
die begrijp ik ff niet... Omega' S...???? ruilen voor een Tissot...????
was dat dan voor een ruil....????
quote:clear...
Op donderdag 9 oktober 2003 16:06 schreef Moody het volgende:[..]
2 oude Omega's (zie ook V&A)
deze Tissot kost in de winkel 450-500 euro...een Omega uit de jaren '60 of '70 is zo'n 225-250 euro waard (mits in goede staat)
succes
En dat voor 19 EUR 99 ![]()
Ik ben zo'n duur horloge niet waard en deze vind ik ook prima.
ben deze nog niet tegen gekomen? nouja ik heb em. alleen dan een model van 4 jaar geleden, stalen kast zwarte wijzerplaat en ecodrive kon ik toen ook al niet betalen
kortom de grootste basis duiker van Citizen. maar ik ben er nog wel erg tevreden mee!
Ik durf hem bijna niet meer te posten, nadat ik al deze 'dikke' horloges heb gezien
quote:haha die heb ik ook
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:10 schreef BoozZa het volgende:
Mijnes: Dkny 5001
quote:lol nice P.I.M.P watch!
Op zaterdag 11 oktober 2003 23:09 schreef El_Barto het volgende:
Mijn seiko horloge
heb ik nu al 3 jaar..
http://www.guess.com/images/i-catalog/thumbnails/85356G.jpg
typisch zon geval van, of je vindt hem goed of fout
quote:Mowhoa net niet... maar zeker niet zwaar fout
Op zondag 12 oktober 2003 19:35 schreef rickywilliams het volgende:
Mijn horloge![]()
http://www.guess.com/images/i-catalog/thumbnails/85356G.jpg
typisch zon geval van, of je vindt hem goed of fout
De tweede die ik bijna altijd draag is m'n Fossil, de bovenste op deze foto. Het andere horloge komt uit '97 en is gestopt met tikken nadat ik de Fossil had gekocht (daarom heb ik de Fossil ook gekocht)
Ik vond ooit een breed dameshorloge van Gucci erg mooi, met een grote zilveren G als wijzerplaat. heb hem eens aangepast bij een horlogewinkel en gelukkig voor mijn portemonnee bleek hij veel te groot voor mijn pols te zijn. En dat overkomt me dus wel vaker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |