quote:Nieuwe Revu
Xander de Buisonjé doet heel erg zijn best om van het imago van slecht mens en nationale vreemdganger nummer 1 af te komen.Verhalen over zijn moeilijke tijd na de breuk met Wendy van Dijk komen we al regelmatig tegen.En in VARA TV Magazine laat hij ook nog weten dat hij iemand is die meer geeft dan hij neemt.Als voorbeeld haalt hij aan dat hij geregeld op bezoek gaat op de afdeling voor terminale kankerpatiëntjes in het St. RadbOud Ziekenhuis in Nijmegen.Niet waar, volgens Gieben, die werkt op de afdeling in kwestie.
Het ergste vond ze niet dat het hier helemaal niet om terminale patientjes ging -"Kinderen met kanker worden ook wel eens beter! Maar Xander vond het nodig om het nog iets aan te dikken"- maar van regelmatig bezoek van de zanger is volgens haar echt geen sprake: "Xander is hier inderdaad een keer geweest, één keer.
Ik werkte hier toen nog niet, maar het was zo indrukwekkend dat er nu nog over gesproken wordt. De dag dat Xander zou komen, belde hij 's ochtends af.De kinderen op de afdeling zaten er natuurlijk al helemaal klaar voor. Eén kind had zich er zo op verheugd dat het ontroostbaar was toen het hoorde dat Xander niet zou komen. Later die maand is Xander alsnog gekomen samen met Wendy.Hij is dus één keer hier geweest.Jammer dat Xander zegt dat hij geregeld op bezoek komt op onze afdeling. Deed hij het maar.De kinderen vinden het nameijk erg leuk als bekende Nederlanders op bezoek komen."
Bah, over de ruggen van zieke kinderen proberen in de publiciteit te komen, dan ben je gewoon ziek.Wat een kwal zeg
.
boeiend verder wat die gast doet en laat, dr zijn ergere eikels op de wereld. koop gewoon zn plaatje niet, want t is toch kutmuziek, waar hij em allemaal inhangt hoeven we eigenlijk ook niet te weten. bah. teveel woorden worden eraan vuil gemaakt
quote:Talentvol? Met een rijmwoordenboek tienerliefdesliedjes schrijven noem ik niet echt talentvol
Op dinsdag 8 juli 2003 19:02 schreef starbrotheryvette het volgende:
zonde, om zo'n talentvol iemand op deze manier af te zien glijden
Xander: Ik vond em niks, ik vind em niks en zal em nooit wat vinden.
quote:Schaam je..
Op dinsdag 8 juli 2003 19:10 schreef Tyler.Durden het volgende:
Xander![]()
Lekker ontwetend allemaal...
quote:Je vergeet enge neusgaten
Op dinsdag 8 juli 2003 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
Schaam je..
Overspel
Geflopte liedje
Postbank-krediet-reclame
en nu dit....![]()
quote:Waarom zou een vrouw die op de afdeling werkt liegen??
Op dinsdag 8 juli 2003 19:16 schreef Diorchanel het volgende:
Dus omdat één zo'n vrouwtje het zegt is het waar?
Wie weet nou wie de waarheid spreekt?Lekker ontwetend allemaal...
quote:Weet ik veel maar ik vind dat jullie allemaal zo snel klaar staan met jullie oordeel...
Op dinsdag 8 juli 2003 19:21 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Waarom zou een vrouw die op de afdeling werkt liegen??
Het originele interview stond niet in de Revue maar in de Vara TV Magazine.
quote:De woorden van de mevrouw die op de bewuste afdeling werkt zeggen genoeg.
Op dinsdag 8 juli 2003 19:31 schreef Diorchanel het volgende:[..]
Weet ik veel maar ik vind dat jullie allemaal zo snel klaar staan met jullie oordeel...
Het originele interview stond niet in de Revue maar in de Vara TV Magazine.
en die postbank rec van hem sux ook
quote:Zeker allemaal gekocht door ze mams
Op dinsdag 8 juli 2003 20:09 schreef ruby het volgende:
Op de radio werd onlangs vermeld dat Xander z'n concert moest aflassen wegens te weinig belangstelling. Maar op z'n website stond dat de kaarten bijna uitverkocht waren. Yeah right.
quote:Dat was Thialf.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:09 schreef ruby het volgende:
Op de radio werd onlangs vermeld dat Xander z'n concert moest aflassen wegens te weinig belangstelling. Maar op z'n website stond dat de kaarten bijna uitverkocht waren. Yeah right.
quote:Wel erg hoog gegrepen. Hij had beter een buurthuis kunnen boeken.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:15 schreef schatje het volgende:[..]
Dat was Thialf.
quote:Lachen, in dezelfde Vara gids verklaard hij dat iedereen iets moet doen en hij houdt niet van bedelaars.
Op dinsdag 8 juli 2003 19:00 schreef HeyFreak het volgende:
hij is wanhopig, want hij weet ook dat hij volgend jaar waarschijnlijk vakken moet vullen bij de AH
Misschien moeten we maar beginnen om wat voor zijn voordeur te leggen.. Smerige Lul die Xander...
quote:nee die vond zijn teksten te oppervlakkig (heeft ie zelf toegegeven in een interview)
Op dinsdag 8 juli 2003 20:12 schreef BAZZA het volgende:[..]
Zeker allemaal gekocht door ze mams
quote:Ow
Op dinsdag 8 juli 2003 20:38 schreef Diorchanel het volgende:
Volgens mij zijn mensen hem meer gaan 'haten' omdat hij vreemd ging. Overigens laat hij in dat Vara interview een beetje doorschemeren dat Wendy en hij weer half samen zijn. In ieder geval wonen ze weer in 1 huis.
quote:Ja inderdaad, tijdens het sporten (lees: fietsen) heb ik ook deze pulpbladen zitten lezen en werd er inderdaad vermeld dat Wendy een verzoening niet zag zitten.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:40 schreef Vivi het volgende:
OwIk hoorde laatst juist dat ze het huis in Loosdrecht hadden verkocht en dat het nu definitief over en sluiten was en zo...(Ik geef toe; ik lees de Story
)
Xander heeft het vast weer gelogen dat ze weer samen zijn.
Ook zij verdient het niet om belazerd te worden.
quote:Stick-figure!?
Op dinsdag 8 juli 2003 21:17 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Wendy trouwens maar een suf stick-figure maar dat terzijde.
quote:Ik heb er eerlijk gezegd nooit wat aangevonden, dat kapsel alleen al
Op dinsdag 8 juli 2003 21:12 schreef melonovy het volgende:
ik ben ook deze eikel afgeknapt!
Je bent dan ook een behoorlijke lul als je je partner belazert, zeker als je samen ook al een kindje hebt.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik die Postbank-spotjes eigenlijk wel grappig vond.
Maar misschien lag dat iets meer aan Howard Komproe dan aan Xander. En aan die "Ellen, actrice" eigenlijk ook wel, want zij is eigenlijk best wel een leuke meid.
Ik weet zeker dat er van haar hier ergens een B&H-topic bestaat. Kan iemand hier misschien een link daar naartoe plaatsen?
quote:Hij heeft geen moment aan Wendy en het kindje gedacht, de lul.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:55 schreef motown het volgende:Je bent dan ook een behoorlijke lul als je je partner belazert, zeker als je samen ook al een kindje hebt.
quote:Natuurlijk wel, zoiets vergeet je niet hoor... en dat maakt het nog erger...
Op woensdag 9 juli 2003 00:04 schreef schatje het volgende:
Hij heeft geen moment aan Wendy en het kindje gedacht, de lul.
of het was het een snelle wip onder de invloed van middelen...
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 21:13 schreef MarkzMan_X het volgende:Maar hoe kan het dat iedereen hem een loser vind vanwege dat vreemdgaan?
Als het goed is gaat 1/3e van de NLers en dus ook van de FOK'ers vreemd.
Dus statistisch gezien zijn er nu ongeveer iets meer dan 12 hypocriete posts gemaakt.
deze posting is geplaatst door een monogaam persoon
Laat die kerel toch met rust, hij is niks meer fout dan je buurman die hetzelfde heeft geflikt bij z'n vrouw.
quote:in het echt heet ze maaike wolters en ze woonde hier in wageningen, nu in utrecht geloof ik
Op woensdag 9 juli 2003 01:08 schreef motown het volgende:
Maar goed, enigzins off-topic: hoe heet nou die actrice die in de Postbank-spotjes "Ellen" heet?
quote:Je vergeet nu even dat níet iedereen hetzelfde is. Dat Xander zoiets doet betekent niet meteen dat de rest van de mannen het ook doet. (gelukkig niet, zeg!) Daarbij is Xander een bekende Nederlander. Hij had kunnen weten dat dit soort acties 'veroordeeld' worden door het publiek. Eigenlijk heeft ie die 'slechte' naam gewoon aan zichzelf te danken.
Op woensdag 9 juli 2003 12:59 schreef vavoom het volgende:
Ja tuurlijk, reageer je maar lekker af. Sukkels. Ik wil wedden, dat als je in zijn schoenen zou staan, en al die lekkere meisjes aandacht van je willen, bijna iedereen precies hetzelfde zouden hebben gedaan. Nogal makkelijk he.
quote:Tuurlijk zou ik hetzelfde doen, als ik vrijgezel zou zijn of toestemming zou hebben van m'n partner.
Ja tuurlijk, reageer je maar lekker af. Sukkels. Ik wil wedden, dat als je in zijn schoenen zou staan, en al die lekkere meisjes aandacht van je willen, bijna iedereen precies hetzelfde zouden hebben gedaan. Nogal makkelijk he.
quote:Ja, maar de buurman zingt publiekelijk geen dingen als:
Op woensdag 9 juli 2003 03:52 schreef Pjederdy het volgende:
[..]Laat die kerel toch met rust, hij is niks meer fout dan je buurman die hetzelfde heeft geflikt bij z'n vrouw.
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder
Hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar
Hou me vast, soms wordt het allemaal eventjes te veel
En bij jou zijn, is dan alles wat ik wil
Blijkbaar was 't niet toch niet helemáál alles wat hij wilde...
maar ik vind ook dat we niet zoveel met zijn privé-leven te maken hebben, eigenlijk
quote:Moet ik toch eens kijken wie dat is dan.
Op woensdag 9 juli 2003 03:56 schreef akkermans het volgende:[..]
in het echt heet ze maaike wolters en ze woonde hier in wageningen, nu in utrecht geloof ik
ze speelde al in een kinder serie van de vpro groot kasteel en ze had een keer een rolletje in onderwg naar morgen
als klant van een winkel
ze is erg aardig!!!!!
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 13:27 schreef chibibo het volgende:[..]
Tuurlijk zou ik hetzelfde doen, als ik vrijgezel zou zijn of toestemming zou hebben van m'n partner.
quote:Ik schrijf ook BIJNA iedereen
Op woensdag 9 juli 2003 13:20 schreef Natalie
het volgende:
Je vergeet nu even dat níet iedereen hetzelfde is. Dat Xander zoiets doet betekent niet meteen dat de rest van de mannen het ook doet. (gelukkig niet, zeg!)
quote:Dat is ook weer waar.
Ik schrijf ook BIJNA iedereenIk wil niemand op z'n tenen trappen, maar ik vindt de beschuldigingen wel erg makkelijk gezegd.
Door zijn aandeel in de postbank reclame zullen ze nou ook niet echt veel meer klanten krijgen...
quote:Waarom met rust laten??
Op woensdag 9 juli 2003 03:52 schreef Pjederdy het volgende:
Lang leve de hypocritie. En met z'n allen lekker in die dikke drol van de media stappen en geloven dat het heerlijk naar bloemetjes ruikt.Laat die kerel toch met rust, hij is niks meer fout dan je buurman die hetzelfde heeft geflikt bij z'n vrouw.
Hij zegt dat ie regelmatig kinderen met kanker bezoekt terwijl dit niet zo is.Daar mag je iemand toch wel op af rekenen??
Met rust laten
.
Hij moet gewoon zijn muil houden over dingen die niet waar zijn.
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:59 schreef vavoom het volgende:
quote:Waarschijnlijk nog veel meer, gezien zijn tragische kaart verkoop voor Thialf
Op woensdag 9 juli 2003 17:48 schreef Zander het volgende:
Er stond deze maand ook een interview met Xander in de Rails (dat gratis blaadje dat je weleens in de trein aantreft). Wat een stumperd, zeg. Een beetje de gebroken man uithangen terwijl hij het toch echt aan zijn eigen 'loop m'n lul achterna'-houding te danken heeft. En maar klagen over hoe zwaar het wel is om een 'Bekende Nederlander' te zijn. Nou, dan maakt 'ie toch gewoon geen platen meer, 90% van Nederland zal hem er dankbaar om zijn.
En terecht, hij was al een zwabber voor hij in de misere kwam en nu helemaal.
quote:Precies, het is echt een uitgekost figuur, en terecht natuurlijk.
Op woensdag 9 juli 2003 17:48 schreef Zander het volgende:
Er stond deze maand ook een interview met Xander in de Rails (dat gratis blaadje dat je weleens in de trein aantreft). Wat een stumperd, zeg. Een beetje de gebroken man uithangen terwijl hij het toch echt aan zijn eigen 'loop m'n lul achterna'-houding te danken heeft. En maar klagen over hoe zwaar het wel is om een 'Bekende Nederlander' te zijn. Nou, dan maakt 'ie toch gewoon geen platen meer, 90% van Nederland zal hem er dankbaar om zijn.
quote:Heb jij weleens zijn make-up gedaan?
Op woensdag 9 juli 2003 21:16 schreef schatje het volgende:
Precies, het is echt een uitgekost figuur, en terecht natuurlijk.
quote:Xander niet, ik geloof dat hij zijn eigen visagiste meeneemt.
Op woensdag 9 juli 2003 21:35 schreef BAZZA het volgende:[..]
Heb jij weleens zijn make-up gedaan?
dat doe je toch voor de TV studios of was dat iemand anders?
In vind het wel triest voor Xander...zo`n nepleven.
quote:Xander is een lul
Op dinsdag 8 juli 2003 18:53 schreef schatje het volgende:[..]
Nieuwe Revu
Bah, over de ruggen van zieke kinderen proberen in de publiciteit te komen, dan ben je gewoon ziek.Wat een kwal zeg
![]()
![]()
.
En dan maar in zijn muziek de heilige uithangen
Einde carriere betekent waardeloze reclame maken. Look at Simon Dekker. Same shit.
En die ene vrouw. Die actrice van die verzekerings reclame.
Ook zelfde verhaal.
quote:Dit vind ik dan weer minder erg; als ik hoor hoe die fotografen zich soms gedragen...
Hij heeft ook al eens een fotograaf vol op zijn bek geslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |