ja ze weten wel wat ze moeten laten zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:28 schreef EvilWasp het volgende:
Net de HD trailer gezien op een 34" LCD met 5.1 geluid.
Dat is toch best cheyl
Je bent zowat de enige die em bagger vind. Ik zou eerst eens naar jezelf kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ja ze weten wel wat ze moeten laten zien![]()
dan zie ik ook baggerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent zowat de enige die em bagger vind. Ik zou eerst eens naar jezelf kijken.
* eens is met reviewquote:
Ik heb sowieso de laatste tijd het idee dat die hetze heel erg is opgezet door de media.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:28 schreef sampoo het volgende:
Tom Cruise krijgt weer eens te weinig krediet. Ik ben benieuwd of de hetze minderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
gaan we over spelfouten beginnen?quote:Toffe film, iig stukken beter als MI2.
En wat een joekel van een spelfout in de ondertiteling, '"Tjechisch" ...
Hehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vond hem erg tof! Kan niet wachten op MI4! Maar what will it be... hhmm... nu we toch de persoonlijkere kant van Ethan op gaan: Tom Cruise's mission impossible is dat hij onvruchtbaar blijkt te zijn... vervolgens zien we Ving Rhames met touwen boven het bed van Julia hangen...![]()
Nee.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is het nodig om deel 1 en 2 eerst te zien eigenlijk? Een vriendin vroeg namelijk of ik vrijdag misschien mee wou, en anders ga ik 1 en 2 eerst nog even kijken
Ik snapte het al niet helemaal... Zoveel actie.... We dachten eerst dat het het einde was van de vorige film ofzo.... Welk stukje kreeg je aan het begin te zien dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef YoshiBignose het volgende:
oh is toch geen probleem, dat begin stukje kwam je later in de film toch weer tegen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |