abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2006 @ 11:25:34 #101
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37623339
Toffe film, iig stukken beter als MI2.

En wat een joekel van een spelfout in de ondertiteling, '"Tjechisch" ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_37623509
Ik ben een soort bij het maken van de opnames geweest. Tenminste, ik heb ze die brug zien maken, de kerk enzo. Was echt heel vet om het te zien allemaal. Insider vriendjes in LA. !!
pi_37623520
toen was ik al de bioscoop uit
quote:
Toffe film, iig stukken beter als MI2.

En wat een joekel van een spelfout in de ondertiteling, '"Tjechisch" ...
gaan we over spelfouten beginnen?

beter DAN
Facts don't care about your feelings
  zondag 7 mei 2006 @ 11:39:06 #104
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37623667
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef YoshiBignose het volgende:

beter DAN
Hehe.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Redactie Frontpage maandag 8 mei 2006 @ 00:49:57 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37647037
Nu op Veronica de Making Of
pi_37648322
VET!
Jammer van..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vond hem erg tof! Kan niet wachten op MI4! Maar what will it be... hhmm... nu we toch de persoonlijkere kant van Ethan op gaan: Tom Cruise's mission impossible is dat hij onvruchtbaar blijkt te zijn... vervolgens zien we Ving Rhames met touwen boven het bed van Julia hangen...
  maandag 8 mei 2006 @ 10:09:53 #107
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37650686
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef Skwish het volgende:
Komt vanzelf wel een keer op sbs6

Ga hem binnenkort wel even zien
pi_37663265
Is het nodig om deel 1 en 2 eerst te zien eigenlijk? Een vriendin vroeg namelijk of ik vrijdag misschien mee wou, en anders ga ik 1 en 2 eerst nog even kijken
  maandag 8 mei 2006 @ 17:51:06 #109
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_37663438
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is het nodig om deel 1 en 2 eerst te zien eigenlijk? Een vriendin vroeg namelijk of ik vrijdag misschien mee wou, en anders ga ik 1 en 2 eerst nog even kijken
Nee.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_37663980
Ik ga waarschijnlijk komend weekend erheen
Echt zo'n biosfilm
pi_37665001
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:51 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee.
Oke, mooizo.
pi_37665110
het is wel beter dat je eerst under siege 1 en 2 kijkt. dan weet je een beetje het niveau
pi_37666492
M:I-3 is gewoon leuk hoor, ver boven het niveau van Steven Seagal of James Bond films.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_37673716
Goeie film.. lekker veel actie en gewoon wel oke.... Beetje jammer dat we het begin alleen gemist hadden... In Metropolis begon de film ineens een kwartier eerder dan aangegeven was
O+ BlaBlub O+
pi_37674449
oh is toch geen probleem, dat begin stukje kwam je later in de film toch weer tegen
pi_37674538
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef YoshiBignose het volgende:
oh is toch geen probleem, dat begin stukje kwam je later in de film toch weer tegen
Ik snapte het al niet helemaal... Zoveel actie.... We dachten eerst dat het het einde was van de vorige film ofzo.... Welk stukje kreeg je aan het begin te zien dan?
O+ BlaBlub O+
pi_37677772
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
......Signature-loos......
pi_37677922
Wat stom dat je dat al te zien kreeg dan maar goed dat ik dat gemist heb dan
O+ BlaBlub O+
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:10:53 #119
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37791312
vond ik idd ook overbodig dat je dat te zien kreeg. Verder vond ik het wel een goeie actiefilm met een geweldig tempo, je kreeg eigenlijk geen moment rust. Maar toch vond ik hem af en toe toch beetje: mwa mwa
pi_37792145
ik vond dat begin wel goed. kreeg je meteen de spanning erin. als ze meteen met de bruiloft waren begonnen was ik al in slaap gevallen
  zondag 14 mei 2006 @ 19:07:35 #121
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_37822301
gister gezien.

Best aardige film, goede (special) effecten, maar toch vond ik hem niet boven bijzonder goed. Er zaten wat dingen in waar ik van dacht, tja ok, kan dat? maar ok, het is MI en daar moet je dan maar in meegaan..

wat ik wel goed vond was
SPOILER
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_37823347
klopt zo taktisch enzo, toen kreeg ik weer dat oude MI gevoel, maar toen hij dat dak afgleed pang pang 2 gasten dood en uit het raam sprong met die konijnenpoot dacht ik: hmmm steven seagal :p
pi_37831937
Afgelopen zaterdag gezien, ik vond hem goed!
Actie/spanning zit er goed in
Zeker niet slechter dan zijn voorgangers imo...
  maandag 15 mei 2006 @ 12:10:36 #124
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_37840638
Het is best een toffe film.

Absoluut een bioscoopfilm. Veel ontploffingen, helicopterachtervolgingen, stoere blikken van Tom Cruise, mooie vrouwen (wow, Maggie Q), brute geweren en vechtscenes. Het verhaal is niet zo bijzonder en op sommige momenten voorspelbaar. Ik trap normaal gesproken met bijna benen in de simpelste plotwendingen maar hier zag ik ze aankomen.

De film heeft natuurlijk de karakterontwikkelingen en diepgang van een leeg pak melk maar hij is mooi gemaakt en heel spectaculair. Precies wat ik er van vewacht had.
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:36 schreef BMH het volgende:
Aardig leuke film. Niets bijzonders. Voelt heel erg als een Alias aflevering aan, wich i like.
SPOILER
Precies hetzelfde als ieder andere willekeurige actiefilm. Dat is nou niet bepaald een Alias patent.

[ Bericht 17% gewijzigd door MeneerTim op 15-05-2006 12:42:41 ]
  maandag 15 mei 2006 @ 13:24:03 #125
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_37842763
vond wel dat de tune er weinig in voor kwam, in het begin even en daarna nog even maar bij een mission impossible film mag dat toch wel wat langer imo
  maandag 15 mei 2006 @ 14:01:11 #126
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_37843763
twaz een ontzettende bout film. Wel veel actie, je blijft wel zitten kijken maar slap kutverhaal met zwak einde. En dat hardlopen van hem.......... hoezo fake rennend? :/
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Redactie Games woensdag 17 mei 2006 @ 16:59:29 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_37921218
Mooi begin, schietscené in die fabriek met die chick in Berlijn vond ik mooi verfilmd, geluid was tof zeker toen er wiek van die windmolen tussen die schaapjes landde , mooie vrouwen. Brugscene a la True Lies, gelukkig niet al teveel van dat maskerwerk. Maar heel slap einde, alsof jezelf even met stroom zet en dat je weer wakker wordt en dat z'n vrouw vervolgens getrainde agenten 1,2,3 poef afknald alsof het niks is.. maar goed neem dat maar even voor lief. Het blijft een MI:film.

Ik vind het nog steeds wel een film om in die bioscoop te zien, voor de actie en het geluid.

IMF heeft wel een ontzettende cheesy naam zeg.. Impossible Mission Force
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_37921638
Uhh.. een spoilertag misschien?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:43:47 #129
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_38144931
Wat een dood topic?? Maar goed, ik heb net MI3 gekeken, ik vond het echt een goeie film, af en toe zit je wel van, ja hoor, maar goed wat verwacht je bij een MI film, de acties scene's waren echt goed in beeld gebracht en waren best wel spectaculair, het was wel te zien dat dit keer Abrams achter de regie stond dan Woo, ook denk ik wel dat de reputatie van cruise door deze film weer wat omhoog wordt gekrikt, want hij speelt erg sterk en overtuigend. kortom een goeie actie film die zeker een bioscoop bezoek waard is!

overigens vond ik de rol van die engels man uit Shawn of the dead ook wel verassend
SPOILER
pi_38188879
quote:
overigens vond ik de rol van die engels man uit Shawn of the dead ook wel verassend
In eerste instantie was deze rol geschreven voor de briljante Ricky Gervais (van nog briljantere The Office), maar die zat middenin de opnames van Extra's, helaas. Overigens, mijn mening over de film:

Deel 1 was wat saai, deel 2 compleet over de top, maar deel 3 slaat precies de juiste toon aan. Net als in de oorspronkelijke tv-serie is de sfeer over het algemeen luchtig, doorwoven met een jongensboekachtige spanning en nét genoeg serieus om indruk te maken waar nodig. Ook geheel in de stijl van de serie is het teamwork van het M:I team, waardoor de film ook nergens verzandt in de grote Tom Cruise show die de eerste twee delen wél waren.

Twee minpuntjes: Philip Seymour Hoffman steelt de show als badguy maar is wel erg weinig in beeld. Verder zakt de tweede helft van de film een beetje in, hier had wel een actiescène minder in gemogen. De pret mag dit echter in het geheel niet drukken.

Op naar deel 4!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')