quote:Dat zou best eens kunnen maar ik vind dat dat soort poep-praat niet thuis hoort in een forum en al helemaal niet in het Ajax topic.
Op zondag 31 augustus 2003 20:19 schreef Doc het volgende:[..]
Ik las dat als pure ironie van CAZZO...
quote:Opgelost en in het vervolg de FB voor VBL hier houden, we kijken met enige regelmaat hierin.
Op maandag 1 september 2003 22:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ps Modjes, wil jullie ff kijken in het VoetbalHumor topic. Chelloboy snapt de definitie van humor namelijk niet helemaal..
quote:Oke, dacht na het posten van het topic in feedback dat ik de goede naam van VBL en natuurlijk jullie een beetje in gevaar bracht.
Op maandag 1 september 2003 22:17 schreef golfer het volgende:[..]
Opgelost en in het vervolg de FB voor VBL hier houden, we kijken met enige regelmaat hierin.
Maar goed, het is opgelost en ik hoop dat Chelloboy snapt dit gewoon niet kan!
quote:gooi ook het 2e FCDB deel 3 topic maar dicht van Reanneman
Op donderdag 4 september 2003 06:48 schreef superjoden het volgende:
kan het grote agovv nr2 verwijderd worden.... er bestaat nl. al een topic over agovv deel 2
quote:'t Is niet heel verheffend allemaal, maar ik zie het zo nog wel even aan. Niet echt veel dat direct verwijderd moet worden. Het zal so-wie-so niet echt een stormloop topic worden.
Op zaterdag 6 september 2003 00:51 schreef zjroentje het volgende:
Dit ( [Centraal]VVV Venlo Topic! ) is ook niet meer echt wat de TS ervan verwachte.
Of is het een zogenaamde preemptive strike? .
quote:Nav het nieuwste Mido topic had ik de oudere topics met Mido in de titel (op die over Afrikaans voetballer van het jaar 2002) op slot gezet aangezien die meer over de actualitiet van toen gingen. Nu is er tenminste een topic waarin we de onnavolgbare sfinx die piraMido heet kunnen volgen.
Op zaterdag 6 september 2003 15:33 schreef keeper het volgende:
Beetje nutteloze kick, niet, Doc?Of is het een zogenaamde preemptive strike?
.
(en een kick door een slotje zetten, is een trap richting de kelders der vergeletelheid en dat kan in dit gevalniet echt nutteloos genoemd worden )
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:35 schreef tong80 het volgende:
Loopt te spammen dat de Niro samen met Pacino maar eens moet oprotten vanwegen hun laatste film.En iedere film van hen dit aangrijpt om dat te posten.
Als je in R&P, in ieder topic loopt te stangen dat iedereen niet zo moet janken omdat de zon schijnt en iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen geluk.
Als je in 'Sex', verkeerde opmerkingen maakt over Duitsers met hun lederhosen.Als je in 'Muziek', in ieder topic uitschreeuwt dat de Nederlandstalige muziek niets te betekenen heeft. En dat ze hun kop moeten houden omdat het niks voorstelt.
Krijg je minimaal een waarschuwing.
In het voetbalforum zijn we, na vanavond bleek, erg tolerant.
Iedereen kan z'n ongefundeerde mening posten.
Wij zijn wel wat gewend.
Wij hebben het coolste forum.
Met waarschijnlijk de minste bans.
quote:idd,niets aan toe te voegen.
Op woensdag 10 september 2003 22:39 schreef Doc het volgende:[..]
quote:Bij deze is Tong80 officeel VBL Godfather
Op donderdag 11 september 2003 00:49 schreef DutchGooner het volgende:[..]
idd,niets aan toe te voegen.
Kunnen we Tong80 geen peetvader van VBL maken?
Het enige echte AJAX topic, deeltje 29
Behoorlijk overbodig, al 29 editie lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |