abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7250470
quote:
De KNVB heeft de rode kaart die Ahmed Hossam zaterdag kreeg in het duel met De Graafschap kwijtgescholden. De aanklager van de KNVB achtte niet bewezen dat de Egyptische aanvaller zijn tegenstander Michael van der Kruis heeft geslagen.

Hossam kreeg de rode kaart in de slotfase van de wedstrijd. Na een duel tussen Hossam en Van der Kruis ontstond er een opstootje, waarbij ook de Doetinchemse doelman Jurgen Wevers zich bijzonder druk maakte. De vraag was waarom, want ook uit tv-beelden bleek niet dat de Ajacied iets onrechtmatigs had gedaan.

Dat moest ook scheidrechter René Temmink, die de rode kaart op advies van zijn grensrechter had getrokken, na afloop toegeven: 'Ik heb de beelden teruggezien, maar heb daarop niet kunnen constateren dat Hossam zou hebben geslagen.'

En terecht, lijkt me. Gebeurde echt helemaal niks.

KNVB .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 10 december 2002 @ 18:12:33 #2
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_7250508
gebuert zelden, zelfs als de rode kaart onterecht was.

Maar echt klasse van de KNVB

We kunnen hem goed gebruiklen tegen PSV

Maar is dit een topic waard??

Waarom maken we trouwens geen "Het grote Ajax topic" waar we dit soort zaken bespreken

[Dit bericht is gewijzigd door Ajax_master op 10-12-2002 18:14]

dinsdag 10 december 2002 @ 18:12:39 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7250513
Inderdaad terecht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7250521
Owja: bron is viplanet.nl .
  dinsdag 10 december 2002 @ 18:14:21 #5
15080 static
pi_7250545
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:13 schreef keeper het volgende:
Owja: bron is viplanet.nl .
En AT5, en NOS.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7250647
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:14 schreef static het volgende:
En AT5, en NOS.
En Jari die het me net sms-de.
pi_7250772
volgens mij is eht neit de 1e keer dat een rode kaart wordt kwijtgescholden na t bekijken van tv beelden
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  dinsdag 10 december 2002 @ 18:25:29 #8
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7250789
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:19 schreef keeper het volgende:

[..]

En Jari die het me net sms-de.

Was het beltegoed van vd Vaart op ofzo

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7250793
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 18:24 schreef mabit het volgende:
volgens mij is eht neit de 1e keer dat een rode kaart wordt kwijtgescholden na t bekijken van tv beelden
Nee, maar het gebeurt zelden.
-
  dinsdag 10 december 2002 @ 18:57:04 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7251422
Terecht die flippo was echt keihard aan het naaien...

Klinkt lekkerder dan dat het is

maar het gebeuert inderdaad niet vaak, en de f'noorders zullen wel weer komen klagen over KNJB en studio neus nu, ondanks de feiten dat het duidelijk te zien was en temmink het toegaf achteraf..

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:06:28 #11
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7251606
Niet meer dan terecht
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7251610
Er was inderdaad geen sprake van slaan maar het leek er wel op alsof Mido zittend z'n voet zodanig plaatste zodat vd Kruis erover stuikelde.
maar waarschijnlijk ben ik de enige die dat zo gezien heeft.
Het is inderdaad heel zeldzaam dat zo'n beslissing wordt teruggedraaid.
Maar het gaat om Ajax dus is het wel mogelijk, gaat het om Feyenoord dan is zoiets ondenkbaar. Ajax heeft de knvb en de pers achter zich.
pi_7251660
Het was toch Michael van der Kruis die hem naaide?

Die heeft nog bij de Ajax-jeugd gespeeld .

pi_7251685
Voor wat je zag op tv is het terecht ja...
Life is life
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:09:30 #15
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7251686
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:08 schreef keeper het volgende:
Het was toch Michael van der Kruis die hem naaide?

Die heeft nog bij de Ajax-jeugd gespeeld .

Ik had em een grote carriere voorspeld, totdat ie z'n been brak e.d
Nou kan ie door in het theater met z'n grote carriere.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7251689
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:06 schreef freestyle het volgende:
Er was inderdaad geen sprake van slaan maar het leek er wel op alsof Mido zittend z'n voet zodanig plaatste zodat vd Kruis erover stuikelde.
Maar het gaat om Ajax dus is het wel mogelijk, gaat het om Feyenoord dan is zoiets ondenkbaar. Ajax heeft de knvb en de pers achter zich.
Je moet die balk uit je ogen halen en dan nog is kijken naar de herhaling..
Hij laat zich echt heel erg theatraal vallen..Geen been of wat dan ook in de buurt..
-
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:10:04 #17
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7251701
quote:
Ajax heeft de knvb en de pers achter zich.
humor

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:10:41 #18
15080 static
pi_7251717
quote:
Mijn god zeg.
  dinsdag 10 december 2002 @ 19:25:07 #19
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7252091
Plz gooi dicht want ik zie al weer iemand die zich zo belachelijk zit te maken dat ik hem wil sparen, eeh freestyle?
pi_7253294
quote:
Ben het helemaal met je eens. Behalve dat het bij Feyenoord niet gebeurd was. Voor dit soort zaken wordt voor de 'grote' 3 een uitzondering gemaakt.

Mido duwde die gast omver en haakte hem met zijn voet. Dat was heel goed te zien. Was een overtreding, eventueel een gele kaart. Maar als de grens zo beslist, dan doen we dat zo. Onzin om het kwijt te
schelden. Klassejustitie.

quote:
Op dinsdag 10 december 2002 19:25 schreef Doezelhaar het volgende:
Plz gooi dicht want ik zie al weer iemand die zich zo belachelijk zit te maken dat ik hem wil sparen, eeh freestyle?
Nee hoor geen slotje. Het is een zinnige discussie over het bevoordelen van de grote 3 en over overtredingen die te zwaar bestraft worden.
  dinsdag 10 december 2002 @ 20:20:26 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7253688
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Behalve dat het bij Feyenoord niet gebeurd was. Voor dit soort zaken wordt voor de 'grote' 3 een uitzondering gemaakt.

Mido duwde die gast omver en haakte hem met zijn voet. Dat was heel goed te zien. Was een overtreding, eventueel een gele kaart. Maar als de grens zo beslist, dan doen we dat zo. Onzin om het kwijt te
schelden. Klassejustitie.
[..]

Nee hoor geen slotje. Het is een zinnige discussie over het bevoordelen van de grote 3 en over overtredingen die te zwaar bestraft worden.

En dit noemen we dus Calimero syndroom!!

En is geen enkel bewijs dat dit zo en en die discussie hebben we al heel vaak gehad hier..

Temmink en luinge fluiten eerder TEGEN Ajax dan neutraal...

Get woke, go broke!
pi_7253853
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:20 schreef HeatWave het volgende:

En dit noemen we dus Calimero syndroom!!

Ik noem het realisme - je zag het bij Feyenoord - Heerenveen ook weer.
En iedere andere coach was weggestuurd maar Koeman mocht gezellig blijven

[quote]Op dinsdag 10 december 2002 20:20 schreef HeatWave het volgende:
En is geen enkel bewijs dat dit zo en en die discussie hebben we al heel vaak gehad hier..
quote]

Geen bewijs Een paar uurtjes banden doorspitten samen. Bewijs genoeg lijkt me. En sommige discussies moeten nu eenmaal heel vaak gevoerd worden.

dinsdag 10 december 2002 @ 20:38:56 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7254209
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik noem het realisme - je zag het bij Feyenoord - Heerenveen ook weer.
En iedere andere coach was weggestuurd maar Koeman mocht gezellig blijven

[quote]Op dinsdag 10 december 2002 20:20 schreef HeatWave het volgende:
quote]

Geen bewijs Een paar uurtjes banden doorspitten samen. Bewijs genoeg lijkt me. En sommige discussies moeten nu eenmaal heel vaak gevoerd worden.

Onzin Onzin en heb ik al Onzin gezegd?

Trainers wegsturen gebeurt slechts heel sporadisch en Koeman had volkomen gelijk.

Verder kan je op die banden terug gaan kijken wat je wil, maar ik kan je dan net zo goed tientallen wedstrijden laten zijn waarin Ajax (en waarschijnlijk de andere 2 toppers) zichtbaar benadeeld worden omdat de andere ploeg bij wijze van spreken zo zielig was.

Deze discussie is gewoon niet te voeren omdat de meesten hun club bril niet afzetten en ploegen buiten de top3 een enorm minderwaardigheidscomplex hebben.

En ik blijf erbij dat Temmink en Luinge en bloed hekel hebben aan Ajax, of in ieder geval geen pro-Ajax scheidsrechter genoemd willen worden.
En ook schaamhaar is niet echt lekker objectief te noemen.

Get woke, go broke!
pi_7254357
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:38 schreef HeatWave het volgende:
Trainers wegsturen gebeurt slechts heel sporadisch en Koeman had volkomen gelijk.
Tijdje niet opgelet????????? Trainers worden zeer regelmatig weggestuurd. Is echt onzin. Koeman had gewoon weggestuurd moeten worden. Wotte, De Haan, Jol - ze hadden al lang op de tribune gezeten. Maar Temmink durft dat niet in de Arena
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 20:38 schreef HeatWave het volgende:

En ik blijf erbij dat Temmink en Luinge en bloed hekel hebben aan Ajax, of in ieder geval geen pro-Ajax scheidsrechter genoemd willen worden.
En ook schaamhaar is niet echt lekker objectief te noemen.

Je geeft dus indirect aan dat ik gelijk heb. Dank daarvoor Scheidsrechters zijn volgens jou dus wel degelijk pro of anti een bepaalde club. Je noemt maar een paar scheidsen. De rest is dus wel pro-ajax, begrijp ik

Onzin natuurlijk. Je weet maar al te goed dat de meeste scheidsen geimponeerd zijn door de grote 3. Is gewoon jammer maar zal idd altijd wel zo blijven.

pi_7296653
Kom nog een keer herinneren dat een vermeende overtreding van een Feyenoorder niet teruggetrokken wou worden, terwijl hij bij televisie-beelden ook onschuldig was.

Maarja, als jood zijnde ben je alles bij de KNJB. De -piep- ...

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 12-12-2002 19:14]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')