Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegnerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef spurs het volgende:
Vrijdag moet Telstar maar weer eens gaan winnen in Dordt!![]()
Bij de laatste 3 ontmoetingen was ik aanwezig, dus Telstar moet nog maar even op deze voet verder gaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef DRD het volgende:
[..]
Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegner![]()
Dat blijkt wel weer. Zelfde bron meldt dat er serieuze interesse is van een eredivisieploeg in Lopes, die gewoon 1 op 1 loopt tot nu toe. Dus ik ga er maar vanuit dat die gewoon blijft dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Dus de info die je hoorde klopt niet helemaal.
Ik zal wel meewillenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef DRD het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN EN BLIJVEN BOVENAAN. Bijna twee bussen al gevuld naar Veendam, gaat hopelijk aardig gek worden daar.
Mag niet meer verspeeld worden. We verneuken periodetitels altijd thuis, niet uit. Dit jaar wordt alles anders.
Nog 7 dagen en de spanning is nu al veels te hoog opgelopen;
Nog geweest? EV of 1 van de 4 bussen?quote:
seizoen is nog niet voorbijquote:
idd en wsl gaat Dordt zijn "succesvolste"seizoen sinds jaren tegemoetquote:
Dezelfde mensen die je niet kennen als ze gewonnen hebben uiteraard.quote:En de gifbeker moet dit weekend toch nog leeg gedronken worden, en maandag zal de vraag of ik het leuk heb gehad in Veendam ook wel gesteld wordendoor beperkte mensen zonder humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |