AMD thunderbird1200mhz
MSI K7T133Turbo (std koeler)
20gig 5400rpm
Creative52x Cd/rom
Onboard audio
2x 256mb pc133
2x TNT2 pci m64 Tv-out
1x 15inc 1x14inc std
Q-tec bigtower,300watts
Ronde hdd kabel, geronde voeding kabels,Dual ccfl,Wieltjes
Plexiglas voor overbodige cd/rom sloten
)
Die rode streep was eigenlijk een noodoplossing voor de ledjes, omdat die anders zwart zouden worden. omdat we ze er niet uitkregen. Na afgeplakt tezijn hebben we ze ingekleurt met een rode benzinestift 8)
Window met ccfl, uitgeflext en geschuurt
(alleen zit er nu een dikke gleuf bij ons in de werkplaats
)
Wieltjes B)
En in z'n geheel ![]()
Dat ie op dat karretje staat is tijdelijk, Omdat anders de 2e monitor kabel het niet haald
Reacties please
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 06-07-2003 17:38]
quote:Like i care
Op zondag 6 juli 2003 17:33 schreef Scepsis het volgende:
- Trage specs
- Mooi kastje
- Lelijke monitors
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 17:38]
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:34 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een leuk blauw lichtje.
Zeker kopietje van je post op GOT?!
quote:Yep, mede dank zij jou. Ga je verder in Onzin?
Op zondag 6 juli 2003 17:39 schreef Whatashockr het volgende:
Hmm bij nader inzien zit je hier toch wel goed, de mods hebben iig veel van got weg
quote:Ff frontje d'r af slopen, spuitbusje d'r overheen en klaar. Dit is gewoon lelijk. En die rode streep is ook niet echt je van het ofzo.
Op zondag 6 juli 2003 17:41 schreef Tijn het volgende:
Jammer van de witte CD-drive.
quote:Is dat simpel af te slopen, zo'n frontje incl. voorkant van de tray?
Op zondag 6 juli 2003 17:47 schreef Jarno het volgende:[..]
Ff frontje d'r af slopen, spuitbusje d'r overheen en klaar. Dit is gewoon lelijk. En die rode streep is ook niet echt je van het ofzo.
En anders koop je een Lite-On, daar kun je zwarte frontjes voor kopen voor een paar euro.
quote:Ik was al van plan om voor m'n nieuwe pc in het najaar/winter om Lite-On's DVD-Rom en CD-R brander te kopen, maar m'n vaste leverancier heeft nog geen versies met zwarte frontjes. Maar als de frontjes makkelijk te verwijderen en die zwarte gewoon elders los te verkrijgen zijn... Top!
Op zondag 6 juli 2003 17:51 schreef Jarno het volgende:
Bij de meeste gaat dat vrij aardig hoor, het probleem zit 'm meestal in semi-vaste onderdeeltjes als een volume regelaartje ofzo.En anders koop je een Lite-On, daar kun je zwarte frontjes voor kopen voor een paar euro.
Vooral voor de DVD-Rom kies ik liever voor de Lite-On aangezien die veel makkelijker regiovrij te maken is.
quote:Dat ben ik dus ook van plan.
Op zondag 6 juli 2003 18:01 schreef Jarno het volgende:
Ik heb de mijne bij Informatique besteld.

quote:Maar veels te duuhuuhuuuur!
Op zondag 6 juli 2003 18:03 schreef Jarno het volgende:
En Plextor heeft een zwarte brander.
Overigens ben ik niet van plan om te gaan casemodden. Hoewel het best mooi uit kan zien vind ik het gebruik ervan belangrijker en haal ik toch liever kant-en-klaar spul dat als het even kan al mooi genoeg uitziet.
* blup wil er verder geen tijd en geld in steken.
Network Interfaces[#1 (Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC - Pakketplanner-minipoort (100Mb/s) 805.59MB In, 3227.65MB Out)]
os Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600)] uptime[2w 2d 6h 14m 8s]
cpu[1-Intel Pentium III (Cu), 1450MHz, 512KB]
mem[Usage: 435/576MB (75.52%) [||||||||--]]
screen[1280x1024 32bit 120Hz]
dialup[none detected]
quote:PC's zijn de brommers van nu. Al dat opvoeren, mooier maken, etc, etc. In principe nutteloos, maar hey, 't is een hobby.
Op maandag 7 juli 2003 09:50 schreef wokje het volgende:
behoorlijk nutteloos dat casemodden..
m'n PC is zo al lelijk genoeg
quote:Vooral als je knopjesgeil bent zoals ik
Op maandag 7 juli 2003 09:52 schreef Jarno het volgende:
PC's zijn de brommers van nu. Al dat opvoeren, mooier maken, etc, etc. In principe nutteloos, maar hey, 't is een hobby.

Hij is intussen uitgebreid met een extra harde schijf en nog een raidcontroller en ook nog eens een mooie ledfan op de CPU. ![]()
of:
quote:Ik heb al 2 fullmodded Chieftec -DX-01
Op maandag 7 juli 2003 03:43 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dat ben ik dus ook van plan. [afbeelding]
[..]Maar veels te duuhuuhuuuur!
Overigens ben ik niet van plan om te gaan casemodden. Hoewel het best mooi uit kan zien vind ik het gebruik ervan belangrijker en haal ik toch liever kant-en-klaar spul dat als het even kan al mooi genoeg uitziet.
quote:Inmiddels afgewerkt met breed waterdicht tape:)
Op zondag 6 juli 2003 17:51 schreef ChaoZzZzz het volgende:
neem een nieuwe kast, nu ik er nog wat beter naar kijk vind ik em niet echt mooi afgewerkt (of neem op z'n minst een rubberen rand om je window)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |