quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:38 schreef U-lerZzZ het volgende:
Wie?
quote:Het zal wel iets met affiniteit te maken hebben.
Op zondag 6 juli 2003 15:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik bedoel: wat is er nou moeilijk aan computers?? Je moet gewoon niet aan de instellingen zitten en dan doen ze het meestal wel!
eens kijken hoe dat bevalt...?
begrijp trouwens niet waarom er in het voor-de-users-gesloten-topic door mods enzo wel gereageerd wordt, terwijl we dit prachtige nieuwe welkomstopicje hebben?
quote:Omdat het waarschijnlijk een *grapje* is.
Op zondag 6 juli 2003 15:43 schreef iemoe het volgende:
anders doe je gewoon eens aardig en positief enzo?eens kijken hoe dat bevalt...?
begrijp trouwens niet waarom er in het voor-de-users-gesloten-topic door mods enzo wel gereageerd wordt, terwijl we dit prachtige nieuwe welkomstopicje hebben?
![]()
Tenminste, dat mag ik hopen.
quote:t kan handig zijn.... ooit....
Op zondag 6 juli 2003 15:42 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Het zal wel iets met affiniteit te maken hebben.
quote:Ik vergiste me in het topic.
Op zondag 6 juli 2003 15:43 schreef iemoe het volgende:
begrijp trouwens niet waarom er in het voor-de-users-gesloten-topic door mods enzo wel gereageerd wordt, terwijl we dit prachtige nieuwe welkomstopicje hebben?![]()
quote:kee, helpt natuurlijk ook niet dat ik een schaamteloze copy-paste-actie gedaan heb voor de titel
Op zondag 6 juli 2003 15:44 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ik vergiste me in het topic.
en nú ga ik doesjen!
quote:zie het sticky topic
Op zondag 6 juli 2003 15:46 schreef Gil-galad het volgende:
Huh ? Heb ik iets gemist ?
Desalnietteplus: Veel plezier en succes Liejannuh!
goeie ideeen: lichtaanzetten bijvoorbeeld
betrokkenheid bij users en oude topics: hoe zou het met static en zijn pc gaan
ze valt in de smaak bij users: zie ook dit topic
ze mag dus blijven
quote:Ze vult de vaatwasser.
Op zondag 6 juli 2003 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien kookt ze wel elektrisch
quote:En ik kook op gas!
Op zondag 6 juli 2003 16:10 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ze vult de vaatwasser.
Owja, en ik ga mn homepage verplaatsen.
Staat daar al een paar jaar. Is slechts een simpel reisverslagje hoor, stel je er niet al te veel van voor!
quote:Nee, net als je kennis van DIG.
Op zondag 6 juli 2003 16:24 schreef Liejannuh het volgende:[..]
stel je er niet al te veel van voor!
quote:Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.
Op zondag 6 juli 2003 16:25 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, net als je kennis van DIG.
quote:Nee, het ging om affiniteit, hè!
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.
quote:Hoe had gelly anders ooit mod kunnen worden?
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.
quote:Niet
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Nouja, laat ik het zo stellen: Mijn pc doet het gewoon!Loopt niet continu vast, vertoont geen kuren en alles wat ik wil, dat doet ie ook!
Dat lukt de meeste mensen niet!
Wat mij betreft mag er alleen wel wat regelmatiger naar de search verwezen worden icm een slotje. Sommige onderwerpen komen werkelijk elke week meerdere malen terug.
quote:Waarschijnlijk een Acer, vraag maar aan Katja
Op zondag 6 juli 2003 16:33 schreef gelly het volgende:[..]
quote:Ik kan je vertellen dat het modden an sich anders gezien wordt dan het bovenstaande. Affiniteit is zeker een vereiste voor pro-actieve moderatie.
Op zondag 6 juli 2003 16:38 schreef American_Nightmare het volgende:
DIG is ook niet zo moeilijk te modereren. Een beetje het slowchatten en flamen tegengaan en hier en daar een slotje zetten, that's it.
quote:Een slotje zetten kan iedereen. Van een beetje mod wordt verwacht dat ie ook inbreng heeft in het forum. Anders kun je elke malloot wel mod maken.
Op zondag 6 juli 2003 16:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar effe serieus; IMO hoeft een DIG-mod niet echt een digifreak te zijn. Tijn had dan wel redelijk wat digikennis, maar noodzakelijk voor zijn mod-werkzaamheden is dat nooit echt geweest.
DIG is ook niet zo moeilijk te modereren. Een beetje het slowchatten en flamen tegengaan en hier en daar een slotje zetten, that's it.Wat mij betreft mag er alleen wel wat regelmatiger naar de search verwezen worden icm een slotje. Sommige onderwerpen komen werkelijk elke week meerdere malen terug.
quote:En ik kan zeggen dat het in DIG niet echt nodig is. Iedereen is daar toch wel heel braaf en er wordt sowieso nauwelijks gemodereerd heb ik het idee.
Op zondag 6 juli 2003 16:40 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik kan je vertellen dat het modden an sich anders gezien wordt dan het bovenstaande. Affiniteit is zeker een vereiste voor pro-actieve moderatie.
quote:Meeposten is ook modereren. Zo heb ik het iig altijd gezien. En als het verder goed loopt vind ik het onzin om overal met je neus bovenop te zitten als mod
Op zondag 6 juli 2003 16:44 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
er wordt sowieso nauwelijks gemodereerd heb ik het idee.
quote:That's my DIG
Op zondag 6 juli 2003 16:45 schreef Slarioux het volgende:
Doe eens niet zo serieus jullie.
quote:Gelly is toch ook mod geweest...?
Op zondag 6 juli 2003 16:42 schreef gelly het volgende:[..]
Een slotje zetten kan iedereen. Van een beetje mod wordt verwacht dat ie ook inbreng heeft in het forum. Anders kun je elke malloot wel mod maken.
naar Gelly
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:57]
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:58]
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:58]
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:39 schreef Jarno het volgende:
Crew garpje, denk ik.
Offtopic verdwijnt zo, dit topic is om Liejannuh te verwelkomen, niet jullie relletjes uit te vechten.
quote:Doe ik toch?
Op zondag 6 juli 2003 16:57 schreef Liejannuh het volgende:
Heej!! Doe eens lief!!!
Nu kom ik je tenminste tegen op mijn twee favoriete fora.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 17:03]
quote:Nou, dat zou wel heel stoer zijn!
Op zondag 6 juli 2003 17:03 schreef miss_bleu het volgende:
tag lenen beeb?
quote:BREULS!!!
Op zondag 6 juli 2003 17:06 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Nou, dat zou wel heel stoer zijn!
quote:Ik wacht wel ff op David Letterman.
Op zondag 6 juli 2003 16:42 schreef gelly het volgende:Anders kun je elke malloot wel mod maken.
quote:We zijn bloedserieus hoor!
Op zondag 6 juli 2003 17:07 schreef Wrinex het volgende:
schopje onzin
quote:Yaeh right
Op zondag 6 juli 2003 17:11 schreef Slarioux het volgende:[..]
We zijn bloedserieus hoor!
quote:Niet iedereen had gelijk door dat het een garpje was geloof ik.
Op zondag 6 juli 2003 17:13 schreef Jarno het volgende:
Waarom moeten crew-garpjes altijd zo afschuwelijk doorzichtig zijn?
quote:Derde reactie in topic.
Op zondag 6 juli 2003 17:14 schreef Slarioux het volgende:[..]
Niet iedereen had gelijk door dat het een garpje was geloof ik.
Zie hier.
quote:Dat is tenminste wel zo op mijn forum
Op zondag 6 juli 2003 16:40 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik kan je vertellen dat het modden an sich anders gezien wordt dan het bovenstaande. Affiniteit is zeker een vereiste voor pro-actieve moderatie.
dank jullie wel voor dit hartelijk welkomst topic!
quote:graag gedaan hoor
Op zondag 6 juli 2003 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
sorry, vergeten!dank jullie wel voor dit hartelijk welkomst topic!
quote:toevallig is het een goede gewoonte om ze bij het binnenkomen van dit subforum even te posten...
Op zondag 6 juli 2003 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
Er staan foto's van mij op het Forum.Je moet alleen ff zoeken ervoor, maar ze staan er!
quote:Ik ook!
Op zondag 6 juli 2003 22:24 schreef Stranger het volgende:
Ik zet dit forum meteen in mijn active topics!
quote:Maar, maar, maar nu is Liehjannuh er!
Op zondag 6 juli 2003 22:26 schreef Stranger het volgende:
En ik haal het er meteen weer uit, wat een kutforum is dit toch.
quote:Ooggetuigenverklaringen
Op zondag 6 juli 2003 21:52 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe kun je zien of ze een babe is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |