abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2003 @ 15:35:35 #1
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11598842
Welkom!
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_11598853
En dit is een echte Beeb!!!

Wees er blij mee Digi'ers!!!

  zondag 6 juli 2003 @ 15:37:25 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11598875
Uiteraard!
pi_11598887
Hmmmm, ik hoorde iemand net iets zeggen over FOK! verbaggert ofzo.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 6 juli 2003 @ 15:38:40 #5
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11598898
Wie?
Wie?
pi_11598906
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:38 schreef U-lerZzZ het volgende:
Wie?
pi_11598912
Crew garpje, denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11598914
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:38 schreef U-lerZzZ het volgende:
Wie?
  zondag 6 juli 2003 @ 15:40:18 #9
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11598920
Oh, het is alweer de 6de van de 7de. Ze hadden me bijna tuk. .
Wie?
  zondag 6 juli 2003 @ 15:41:15 #10
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11598939
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:38 schreef U-lerZzZ het volgende:
Wie?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 6 juli 2003 @ 15:42:20 #11
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11598957
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ik bedoel: wat is er nou moeilijk aan computers?? Je moet gewoon niet aan de instellingen zitten en dan doen ze het meestal wel!
Het zal wel iets met affiniteit te maken hebben.
Wie?
  zondag 6 juli 2003 @ 15:43:27 #12
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11598975
anders doe je gewoon eens aardig en positief enzo?

eens kijken hoe dat bevalt...?

begrijp trouwens niet waarom er in het voor-de-users-gesloten-topic door mods enzo wel gereageerd wordt, terwijl we dit prachtige nieuwe welkomstopicje hebben?

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_11598987
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:43 schreef iemoe het volgende:
anders doe je gewoon eens aardig en positief enzo?

eens kijken hoe dat bevalt...?

begrijp trouwens niet waarom er in het voor-de-users-gesloten-topic door mods enzo wel gereageerd wordt, terwijl we dit prachtige nieuwe welkomstopicje hebben?


Omdat het waarschijnlijk een *grapje* is.

Tenminste, dat mag ik hopen.

  zondag 6 juli 2003 @ 15:44:04 #14
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_11598989
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:42 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Het zal wel iets met affiniteit te maken hebben.


t kan handig zijn.... ooit.... .
put
your
clothes
on!
  zondag 6 juli 2003 @ 15:44:10 #15
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11598991
Hoi Jarno!
Doe je de groeten aan YPPY??
Vraag je of ze nu extra oplet in Travel??
  † In Memoriam † zondag 6 juli 2003 @ 15:44:29 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_11598993
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:43 schreef iemoe het volgende:
begrijp trouwens niet waarom er in het voor-de-users-gesloten-topic door mods enzo wel gereageerd wordt, terwijl we dit prachtige nieuwe welkomstopicje hebben?
Ik vergiste me in het topic.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 6 juli 2003 @ 15:46:02 #17
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11599018
ze is toch echt DIG mod

AOM doet het niet??

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 6 juli 2003 @ 15:46:21 #18
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11599022
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik vergiste me in het topic.


kee, helpt natuurlijk ook niet dat ik een schaamteloze copy-paste-actie gedaan heb voor de titel

en nú ga ik doesjen!

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  zondag 6 juli 2003 @ 15:46:31 #19
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11599025
Huh ? Heb ik iets gemist ?
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11599086
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:46 schreef Gil-galad het volgende:
Huh ? Heb ik iets gemist ?
zie het sticky topic
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_11599329
Ahem.. oke; haar homepage is down, haar lievelingstopic is travel, en haar enige posts in DIG waren posts uit topics die later naar DIG zijn gemoved.

Desalnietteplus: Veel plezier en succes Liejannuh!

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11599389
toch vind ik dat ze het goed doet:

goeie ideeen: lichtaanzetten bijvoorbeeld
betrokkenheid bij users en oude topics: hoe zou het met static en zijn pc gaan
ze valt in de smaak bij users: zie ook dit topic

ze mag dus blijven

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_11599407
Misschien kookt ze wel elektrisch
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:10:43 #24
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11599420
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien kookt ze wel elektrisch
Ze vult de vaatwasser.
Wie?
  zondag 6 juli 2003 @ 16:24:25 #25
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11599650
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:10 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Ze vult de vaatwasser.


En ik kook op gas!

Owja, en ik ga mn homepage verplaatsen. Staat daar al een paar jaar. Is slechts een simpel reisverslagje hoor, stel je er niet al te veel van voor!

pi_11599662
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

stel je er niet al te veel van voor!


Nee, net als je kennis van DIG.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:29:46 #27
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11599732
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, net als je kennis van DIG.


Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:31:18 #28
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11599759
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.


Nee, het ging om affiniteit, hè!
Wie?
pi_11599767
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.


Hoe had gelly anders ooit mod kunnen worden?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11599781
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:29 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ergens verstand van hebben is nooit een eis geweest geloof ik.


Niet Ik dacht dat affiniteit met het onderwerp meestal wel een vereiste was.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:32:49 #31
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11599784
Nouja, laat ik het zo stellen: Mijn pc doet het gewoon! Loopt niet continu vast, vertoont geen kuren en alles wat ik wil, dat doet ie ook!
Dat lukt de meeste mensen niet!
pi_11599792
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:32 schreef Liejannuh het volgende:
Nouja, laat ik het zo stellen: Mijn pc doet het gewoon! Loopt niet continu vast, vertoont geen kuren en alles wat ik wil, dat doet ie ook!
Dat lukt de meeste mensen niet!
pi_11599852
Maar effe serieus; IMO hoeft een DIG-mod niet echt een digifreak te zijn. Tijn had dan wel redelijk wat digikennis, maar noodzakelijk voor zijn mod-werkzaamheden is dat nooit echt geweest.
DIG is ook niet zo moeilijk te modereren. Een beetje het slowchatten en flamen tegengaan en hier en daar een slotje zetten, that's it.

Wat mij betreft mag er alleen wel wat regelmatiger naar de search verwezen worden icm een slotje. Sommige onderwerpen komen werkelijk elke week meerdere malen terug.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:39:27 #34
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11599867
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:33 schreef gelly het volgende:

[..]


Waarschijnlijk een Acer, vraag maar aan Katja
You must be out of your brilliant mind.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:40:46 #35
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_11599884
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:38 schreef American_Nightmare het volgende:
DIG is ook niet zo moeilijk te modereren. Een beetje het slowchatten en flamen tegengaan en hier en daar een slotje zetten, that's it.
Ik kan je vertellen dat het modden an sich anders gezien wordt dan het bovenstaande. Affiniteit is zeker een vereiste voor pro-actieve moderatie.
Wie?
pi_11599912
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar effe serieus; IMO hoeft een DIG-mod niet echt een digifreak te zijn. Tijn had dan wel redelijk wat digikennis, maar noodzakelijk voor zijn mod-werkzaamheden is dat nooit echt geweest.
DIG is ook niet zo moeilijk te modereren. Een beetje het slowchatten en flamen tegengaan en hier en daar een slotje zetten, that's it.

Wat mij betreft mag er alleen wel wat regelmatiger naar de search verwezen worden icm een slotje. Sommige onderwerpen komen werkelijk elke week meerdere malen terug.


Een slotje zetten kan iedereen. Van een beetje mod wordt verwacht dat ie ook inbreng heeft in het forum. Anders kun je elke malloot wel mod maken.
pi_11599947
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:40 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat het modden an sich anders gezien wordt dan het bovenstaande. Affiniteit is zeker een vereiste voor pro-actieve moderatie.


En ik kan zeggen dat het in DIG niet echt nodig is. Iedereen is daar toch wel heel braaf en er wordt sowieso nauwelijks gemodereerd heb ik het idee.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:45:17 #38
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11599958
Doe eens niet zo serieus jullie.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:45:26 #39
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_11599962
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

er wordt sowieso nauwelijks gemodereerd heb ik het idee.


Meeposten is ook modereren. Zo heb ik het iig altijd gezien. En als het verder goed loopt vind ik het onzin om overal met je neus bovenop te zitten als mod
  zondag 6 juli 2003 @ 16:45:40 #40
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_11599963
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:45 schreef Slarioux het volgende:
Doe eens niet zo serieus jullie.
That's my DIG
  zondag 6 juli 2003 @ 16:46:56 #41
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_11599983
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Een slotje zetten kan iedereen. Van een beetje mod wordt verwacht dat ie ook inbreng heeft in het forum. Anders kun je elke malloot wel mod maken.


Gelly is toch ook mod geweest...?

naar Gelly

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  zondag 6 juli 2003 @ 16:53:37 #42
56951 Najra
---------------
pi_11600114
-edit-
Offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:57]

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_11600119
-edit-
Offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:57]

  zondag 6 juli 2003 @ 16:54:35 #44
56951 Najra
---------------
pi_11600129
Oh
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_11600130
-edit-
Offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:58]

Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_11600152
-edit-
Offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:58]

pi_11600163
-edit-
Offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 16:58]

Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  zondag 6 juli 2003 @ 16:57:18 #48
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11600177
quote:
Op zondag 6 juli 2003 15:39 schreef Jarno het volgende:
Crew garpje, denk ik.

Offtopic verdwijnt zo, dit topic is om Liejannuh te verwelkomen, niet jullie relletjes uit te vechten.

  zondag 6 juli 2003 @ 16:57:56 #49
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11600233
Welkom op DIG Liejannuh
pi_11600234
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:57 schreef Liejannuh het volgende:
Heej!! Doe eens lief!!!
Doe ik toch?
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_11600266
Gefeliciteerd Liejannuh .

Nu kom ik je tenminste tegen op mijn twee favoriete fora.

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 6 juli 2003 @ 17:02:24 #53
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11600271
-edit-
Dit is geen ONZ.

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-07-2003 17:03]

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Nerd met benen zondag 6 juli 2003 @ 17:03:27 #54
18073 miss_bleu
pi_11600294
tag lenen beeb?
  zondag 6 juli 2003 @ 17:06:54 #55
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11600354
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:03 schreef miss_bleu het volgende:
tag lenen beeb?
Nou, dat zou wel heel stoer zijn!
  Nerd met benen zondag 6 juli 2003 @ 17:07:25 #56
18073 miss_bleu
pi_11600361
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, dat zou wel heel stoer zijn!


BREULS!!!
  zondag 6 juli 2003 @ 17:07:51 #57
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11600367
schopje onzin
pi_11600426
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:42 schreef gelly het volgende:

Anders kun je elke malloot wel mod maken.


Ik wacht wel ff op David Letterman.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 6 juli 2003 @ 17:11:34 #59
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11600430
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:07 schreef Wrinex het volgende:
schopje onzin
We zijn bloedserieus hoor!
pi_11600460
Waarom moeten crew-garpjes altijd zo afschuwelijk doorzichtig zijn?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11600476
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:11 schreef Slarioux het volgende:

[..]

We zijn bloedserieus hoor!


Yaeh right
  zondag 6 juli 2003 @ 17:14:55 #62
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_11600484
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:13 schreef Jarno het volgende:
Waarom moeten crew-garpjes altijd zo afschuwelijk doorzichtig zijn?
Niet iedereen had gelijk door dat het een garpje was geloof ik.
pi_11600526
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:14 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Niet iedereen had gelijk door dat het een garpje was geloof ik.


Derde reactie in topic. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11600537
Succes Liejannuh!
pi_11601055
Ben trouwens benieuwd wie die Liejannuh is.. een digin00b hangt namelijk niet rond op GoT.

Zie hier.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_11604197
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:40 schreef U-lerZzZ het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat het modden an sich anders gezien wordt dan het bovenstaande. Affiniteit is zeker een vereiste voor pro-actieve moderatie.


Dat is tenminste wel zo op mijn forum
  zondag 6 juli 2003 @ 21:39:37 #67
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11605810
ik wacht nog steeds op het dank jullie wel voor dit hartelijk welkomst topic! gebeuren...
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  zondag 6 juli 2003 @ 21:50:10 #68
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11606077
sorry, vergeten!

dank jullie wel voor dit hartelijk welkomst topic!

  zondag 6 juli 2003 @ 21:52:23 #69
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11606119
quote:
Op zondag 6 juli 2003 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
sorry, vergeten!

dank jullie wel voor dit hartelijk welkomst topic!


graag gedaan hoor
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  zondag 6 juli 2003 @ 21:52:28 #70
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_11606123
hoe kun je zien of ze een babe is
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_11606132
Ik wacht nog steeds op een foto. Of is het zo dat Liejannuh ook op dit front in de voetsporen treedt van de o zo mysterieuze Lucille?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 6 juli 2003 @ 22:03:15 #72
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_11606377
Er staan foto's van mij op het Forum. Je moet alleen ff zoeken ervoor, maar ze staan er!
  zondag 6 juli 2003 @ 22:07:25 #73
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11606481
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
Er staan foto's van mij op het Forum. Je moet alleen ff zoeken ervoor, maar ze staan er!
toevallig is het een goede gewoonte om ze bij het binnenkomen van dit subforum even te posten...
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_11606963
Ik zet dit forum meteen in mijn active topics!
pi_11606998
En ik haal het er meteen weer uit, wat een kutforum is dit toch.
  zondag 6 juli 2003 @ 22:26:53 #76
3498 Barb
Graduated Fool
pi_11607009
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:24 schreef Stranger het volgende:
Ik zet dit forum meteen in mijn active topics!
Ik ook!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 6 juli 2003 @ 22:28:28 #77
3498 Barb
Graduated Fool
pi_11607052
quote:
Op zondag 6 juli 2003 22:26 schreef Stranger het volgende:
En ik haal het er meteen weer uit, wat een kutforum is dit toch.
Maar, maar, maar nu is Liehjannuh er!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_11607135
quote:
Op zondag 6 juli 2003 21:52 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hoe kun je zien of ze een babe is
Ooggetuigenverklaringen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')