* Litpho gaat koffie opzoeken *
* Koffie inschenkt en peuk opsteekt
quote:hahahaha.
Op zondag 6 juli 2003 15:19 schreef Zander het volgende:
En alles met een dik Duits accent ingezongen, natuurlijk. "Ze next zong iz titled: ' Wevenge of ze mighty warriorr'"
Ja kitch
quote:Veel cricket spelen?
Op maandag 7 juli 2003 12:47 schreef dwerg het volgende:
Ja hoi Muziek.
Mijn weekends zijn de laatste weken zwaarder dan de werkdagen. Dat is niet okay.
quote:Hey Tijn, ouwe hiphoprocker, wanneer stuur je weer wat muziek door?
Op maandag 7 juli 2003 13:17 schreef Tijn het volgende:
Goedemorgen, muziekmensen
Live fast, die young.
quote:Ik zou eigenlijk werken vandaag, maar kheb nog een ballad die ik af wil maken dus daar ga ik eerst mee aan de gang. Work can wait
Op maandag 7 juli 2003 13:24 schreef Seborik het volgende:[..]
Hey Tijn, ouwe hiphoprocker, wanneer stuur je weer wat muziek door?
Live fast, die young.
quote:Yep. De afgelopen twee weekends telkens op zaterdag én zondag gespeeld. En me weer behoorlijk uitgesloofd in het veld. Meestal ben je zo'n drie uur achter elkaar bezig met rennen en stilstaan in het veld, het zogenaamde fielden. Daarna word je met zo'n plank het veld ingestuurd en verwacht men van je dat je nog wat ballen wegslaat. Dit weekend twee keer verloren, dus alle moeite was uiteindelijk voor niets. Zondag zijn we na afloop nog even met zes man de Mac in Hoofddorp ingerend, met onze witte cricketkleren (met groene vlekken) nog aan.
Op maandag 7 juli 2003 13:24 schreef Seborik het volgende:
Veel cricket spelen?
quote:Whoah, 't is zeker progrock geworden of zo? Zo'n driedelige epische suite of zo..
Op maandag 7 juli 2003 20:07 schreef Tijn het volgende:
Holy shit, mn ballad is 7:00 geworden
Tentamen ging niet zo best, overigens, vanavond maar weer lekker gitaarspelen
quote:Gewoon versnellen!
Op maandag 7 juli 2003 21:29 schreef Tijn het volgende:
Nee, het bevat evenveel elementen als een normaal popliedje van 3 minuten maar omdat het zo onwijs traag is, duurt het al gauw lang
En welterusten Muziekers!
En gefeliciteerd ranja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |