Uit 2 andere RPG's, je wordt zo ver mogelijk van de plek waar je het spel (bijna) uitspeelt 'neergezet', zodat je lekker lang mag reizen voor je er eenmaal bent.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:10 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Oh ok. Ik ken verder geen RPG's waarin je in het begin je dorp uitgeschopt wordt.
Jij hebt nog nooit Morrowind gespeeldquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef Lexie het volgende:
Het is trouwens wel leuk en aardig dat ieder dorpje een smid, een hotel en een itemshop heeft, maar waarom is er nooit een doodnormale kruidenier of klerenwinkel te vinden? Alsof de middenstand alleen aan voorbijtrekkende krijgers verdient, dat lijkt me nou niet echt een goed lopende zaak.
Wel, maar de uitzondering bevestigt de regelquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:08 schreef CasB het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit Morrowind gespeeld
Wat hij vind........dat vind ik ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:44 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik vind dat er in games JUIST dingen moeten voorkomen die in het echt niet kunnen, anders zou het ook zo saai zijn
tenks men.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:06 schreef CyraxSnake het volgende:
Hier
http://www.zeldalegends.net/other/comics/#oot
En iedereen moet dit verplicht lezen!
En altijd een compleet assortiment aan magische spreuken in de diversie 'magic guilds'.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef Lexie het volgende:
Het is trouwens wel leuk en aardig dat ieder dorpje een smid, een hotel en een itemshop heeft, maar waarom is er nooit een doodnormale kruidenier of klerenwinkel te vinden? Alsof de middenstand alleen aan voorbijtrekkende krijgers verdient, dat lijkt me nou niet echt een goed lopende zaak.
De AI van een RTS speelt altijd vals omdat die simpelweg nog niet zo slim zijn...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:59 schreef mschol het volgende:
RTS:
je vijand kan in het begin altijd sneller bouwen als jijzelf..
RTS - C&C:
je kan van ore gebouwen bouwen
de AI is inprinciepe even slim de truuc is voor de speler om precies de goede mandier van bouwen te vinden..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De AI van een RTS speelt altijd vals omdat die simpelweg nog niet zo slim zijn...
En volgens mij krijg je voor die ore credits en daar bouw je mee en niet perse met die erts...
Waar komen die kogels vanaf die eindeloos uit geweren komen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de AI is inprinciepe even slim de truuc is voor de speler om precies de goede mandier van bouwen te vinden..
in C&C: generals kan ik soms sneller bouwen als de AI..
zo kan je het idd opvatten maar dan nog waar komen die gebouwen vandaan dan uit de grond ?
Juist...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waar komen die kogels vanaf die eindeloos uit geweren komen?
Waar komen al die materialen vanaf om een tank te bouwen?
Waar komen alle mensen vanaf om die dingen te bouwen?
Waar wonen al die mensen?
Dat is wel matig ja, gamestuurtjes hebben ook altijd maar 2 pedalen.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:09 schreef menesis het volgende:
- Met racegames kun je wel handmatig schakelen, maar er is altijd een kabourtje die je helpt met de koppeling...
- Vrijwel niemand lijkt ooit echt moe te worden.....
- Eindbaas is altijd 10x zo groot als jijzelf
Bij een of andere UT mod werden die mags bewaard voor later.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef Pun het volgende:
[..]
Als je niet goed bij je hoofd bent wel, waarom zou je zeg maar 20 goede kogels weggooien?
Je stopt gewoon dat magazijn terug bij waar dat je je andere magazijnen hebt.
Zeker bij games over het leger zou je dat soort dingen nooit mogen zien, aangezien dat je je magazijn zelfs nog bewaard als het leeg is (immers het is te hervullen).
De trut.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:59 schreef CyraxSnake het volgende:
... zijn moeder veranderde overigens in een boom omdat ze door het Kokiri Forest was gelopen en dat was nu eenmaal verboden.
Ik vond het anders wel mooi getekendquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:45 schreef Fliepke het volgende:
Het verhaal is trouwens wel echt crap, of dat ligt aan die engelse vertaling en de matige plaatjes...
Met het is zeker geen cliche meer.
Operation Flashpoint doet dat wel goedquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef Pun het volgende:
[..]
Als je niet goed bij je hoofd bent wel, waarom zou je zeg maar 20 goede kogels weggooien?
Je stopt gewoon dat magazijn terug bij waar dat je je andere magazijnen hebt.
Zeker bij games over het leger zou je dat soort dingen nooit mogen zien, aangezien dat je je magazijn zelfs nog bewaard als het leeg is (immers het is te hervullen).
*Pets*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Oksel het volgende:
Leuk topic.
In heel veel games wordt het nooit nacht!
(Behalve dan Animal Crossing..)
Might and Magic 6 en 7 wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Oksel het volgende:
Leuk topic.
en pokemon silver+gold en een paar versies van castlevania en in Ocarina of Timequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Oksel het volgende:
Leuk topic.
Niet dat dat altijd zo gek veel uitmaakt, maar ok.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:07 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
en pokemon silver+gold en een paar versies van castlevania en in Ocarina of Time
En Quest for Glory!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:42 schreef Oksel het volgende:
Leuk topic.
Dat ze dié nou eens porten naar de GBA in plaats van al die Mario's die ik al door en door kenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:23 schreef chibibo het volgende:
En Seiken Densetsu 3.
Morrowind heeft wel dag/nachtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:25 schreef Oksel het volgende:
Oeps. Uhm. In 99% van de games is het nooit nacht. Wel donker.
Excitebike voor de NES had er 1 (en een save functie), maar die deden het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:32 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zo het nut ingezien van quit game in console games? Het enige wat ik vaak mis is een load-optie.
je vergeet het breekijzerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:44 schreef Remqo het volgende:
Bij FPS games begin je meestal met een knullig pistooltje met 12 kogels, als je kogels op zijn kan je de badguys altijd nog aan met blote vuisten, kettingzagen en mattenkloppers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |