Natuurlijk met een ranglijst zodat aan het eind van het seizoen een echte Fok! Toto-master bekend kan worden gemaakt, en die mag dan met de platte kar een rondje door Hools maken, waarna hij (of zij!) even bij Miss (of Mister) Fok op schoot mag zitten .
Het lijkt me echter een goed idee om alvast in dit topic wat ideeën te spuien over de opzet van de toto en wie hem bij gaat houden (wat dus inhoudt dat je er een heel seizoen aan vast zit!). En om te kijken of er überhaupt animo voor is (hoewel ik denk dat dat wel los loopt, als we eenmaal beginnen).
Ik meen me te herinneren dat DutchGooner deze taak wel op zich wilde nemen. Ik weet niet of hij dat nog steeds wilt, of dat er iemand anders is die het wil doen, of die DG wil helpen. Daarnaast ook de vorm van de Toto. Alleen Eredivisie? Of ook Eerste Divisie, Amstel Cup, JC-Schaal, CL, UEFA-Cup, Buitenlandse competities etc.
Enfin, laat de gedachtes de vrije loop hier .
even in een apart topic gegoten, om het FB-topic niet te veel te vervuilen. Tevens ook nu al geopend, omdat je beter een tijdje van te voren wat kan hebben bedacht, dan dat je het hap-snap moet doen. En over anderhalve maand beginnen we alweer geloof ik.
Voorlopige Deelnemerslijst:
DutchGooner
Fulton
Keeper
What
Loek-B
Yeahinho
FrankyMcG
Braun
Mr.Markuz
Mat_Herben
Methodmich
Olavski
Eilanden
PogueMahone
Mindlight
Da_Sandman
Poepoog
Golfer
Keano
Tony_Montana67
Rubbereend
ajaxno.1
Heero
Mitt
Pekel
Kreischer2000
JorgL
zjroentje
Dylan Dog
superjoden
FLR
Tyskie2
AperfectCircle
Aldostuta
Bobu
dolle_hond
Cart_man
J.Zueco
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-08-2003 17:44]
quote:hoeft trouwens niet per se.
Op zondag 6 juli 2003 02:52 schreef Fulton het volgende:
Misschien beter om het alleen voor de vaste users te doen anders wordt het gekkenwerk.
Op woest liep het altijd perfect met cazzo, keeper, ik en een stel anderen.
totdat arma de server verprutste
Kan natuurlijk ook gewoon de 9 wedstrijden laten voorspellen en een punt per goede voorspelling geven.
Zo hebben de mensen die het meest meedoen (dus de vaste VBL bezoekers) de meeste kans om de meeste punten te pakken.
Tis maar een voorbeeld he
quote:ja das logisch allemaal, maar als er 50 mensen meedoen dan ben je echt wel een uur bezig om voor iedereen de cijfertjes met de uitslagen te controleren en dan iedereen z'n puntjes op te tellen.
Op zondag 6 juli 2003 02:56 schreef DutchGooner het volgende:[..]
hoeft trouwens niet per se.
Kan natuurlijk ook gewoon de 9 wedstrijden laten voorspellen en een punt per goede voorspelling geven.
Zo hebben de mensen die het meest meedoen (dus de vaste VBL bezoekers) de meeste kans om de meeste punten te pakken.Tis maar een voorbeeld he
quote:Wel mee eens. Competitie begint 16 augustus ofzo. JC-schaal is 12 augustus, als je die mee wilt laten tellen. Dus voor één van die data moet je meedoen. Daarna kan het niet meer (eventueel voor een bekende poster die op vakantie is en een week later instroomt een uitzondering maken).
Op zondag 6 juli 2003 02:47 schreef DutchGooner het volgende:
Ik wil het best wel gaan doen maar ik vindt wel dat je vanaf het begin mee moet doen en niet ergens halverwege in wilt stappen,is mijn mening althans
quote:Die opzet lijkt me idd ook het beste. Alleen Eredivisie, programmaatje posten en voorspellingen doen maar. Uiteraard vóór de wedstrijden zijn begonnen.
Op zondag 6 juli 2003 02:52 schreef Fulton het volgende:
Op woest liep het altijd perfect met cazzo, keeper, ik en een stel anderen.
totdat arma de server verprutste
quote:maar zo'n vaart zal het niet lopen
Op zondag 6 juli 2003 02:58 schreef Fulton het volgende:[..]
ja das logisch allemaal, maar als er 50 mensen meedoen dan ben je echt wel een uur bezig om voor iedereen de cijfertjes met de uitslagen te controleren en dan iedereen z'n puntjes op te tellen.
quote:Verdomme, dit jaar op nummer 1 en helemaal totaal niets gewonnen, maar wel de nummer 2 van de competitie manager
Op zondag 6 juli 2003 02:44 schreef keeper het volgende:
waarna hij even bij Miss Fok op schoot mag zitten.
http://competitiemanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=poolstats
quote:de wat-manager?
Op zondag 6 juli 2003 03:32 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Verdomme, dit jaar op nummer 1 en helemaal totaal niets gewonnen, maar wel de nummer 2 van de competitie manager
http://competitiemanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=poolstats
quote:mwoah, stel dat 1 op de 50 lurkers denkt, 'he das leuk, een toto', dan zit je al snel op die 20 van je.
Op zondag 6 juli 2003 03:00 schreef DutchGooner het volgende:[..]
maar zo'n vaart zal het niet lopen
Mocht het wel zo gaan zat ik te denken aan een maximum deelname van 15-20 users per week
Maar ja het technische is niet zo moeilijk.
Vantevoren even van teleteks.nos.nl (tekst versie) het programma kopieren.
Iedereen even een 1 voor thuiswinst, 2 voor uit en 3 voor gelijkspel neerzetten en elke wedstrijd goed is een punt.
handmatig alles vergelijken, tellen en opsommen das het lastige.
op zo'n klein forum als woest deden er al 10 mensen mee elke week.
quote:Naja, niet overdrijven. Soms deden er 10 mee, maar meestal waren het er ongeveer 5
Op zondag 6 juli 2003 03:36 schreef Fulton het volgende:
op zo'n klein forum als woest deden er al 10 mensen mee elke week.
quote:in het begin iets van 10, totdat hugo camps en die clan allemaal vertrokken
Op zondag 6 juli 2003 03:44 schreef keeper het volgende:[..]
Naja, niet overdrijven. Soms deden er 10 mee, maar meestal waren het er ongeveer 5
.
Doc en Golfer moeten dan maar eenieder die zich na de 24 uur na jouw post aanmeldt erbij zetten
Voor de thuis wedstrijden noteer ik een 1
Voor de uit wedstrijden noteer ik een 2
quote:Alles behalve de Eerste divisie.
Alleen Eredivisie? Of ook Eerste Divisie, Amstel Cup, JC-Schaal, CL, UEFA-Cup, Buitenlandse competities etc.
Maar is het nou de bedoeling om elke week 'gewoon' de 9 eredivisie-wedstrijden te voorspellen, of doen we ook eerste divisie, buitenland, enz erbij?
Btw, iedereen doet wat 'moeilijk' over het bijhouden van de stand, maar ik zou eventueel best een online scriptje willen schrijven waarbij men alleen maar de toto voorspellingen hoeft in te vullen...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Markuz op 06-07-2003 13:29]
quote:ik ook
Op zondag 6 juli 2003 13:22 schreef BrauN het volgende:
Ik doe ook wel mee!
Gewoon elke week 9 eredivisie-uitslagen voorspellen is wat dat betreft prima te doen, maar om al die andere competities er bij te halen.
Dus zet mij maar op voorlopig ja.
quote:Same here
Op zondag 6 juli 2003 13:51 schreef methodmich het volgende:
Dus zet mij maar op voorlopig ja.
quote:Dat geniet mijn voorkeur ook ja. Voor de CL of buitenlandse competities maakt men maar een eigen topic aan, als er animo is
Op zondag 6 juli 2003 13:51 schreef methodmich het volgende:
Gewoon elke week 9 eredivisie-uitslagen voorspellen is wat dat betreft prima te doen, maar om al die andere competities er bij te halen.
quote:Is dat geen goed plan DutchGooner en co? Is voor de deelnemers gemakkelijk door te geven, en voor de bijhouders is het helemaal een fluitje van een cent op deze manier
Op zondag 6 juli 2003 13:25 schreef Mr.Markuz het volgende:
Count me in.Btw, iedereen doet wat 'moeilijk' over het bijhouden van de stand, maar ik zou eventueel best een online scriptje willen schrijven waarbij men alleen maar de toto voorspellingen hoeft in te vullen...
quote:Wellicht is het leuker om wekelijks een stuk of 10 'leuke wedstrijden' te kiezen, zoals de echte Toto dus eigenlijk.. Het lijkt me nl. leuker om Celtic - Rangers of AC - Inter te voorspellen, dan bijvoorbeeld (met alle respect) Zwolle - FC Groningen..
Op zondag 6 juli 2003 14:18 schreef DutchGooner het volgende:
Mits het door andere wordt goedgekeurd is mijn bedoeling om idd gewoon de 9 eredivisie wedstrijden te laten voorspellen dmv een totokruisje,1,2 of 3,mocht je die goed hebben krijg je 1 punt en daarnaast nog een exacte uitslag proberen te voorspellen die goed is voor 2 punten als je die goed hebt
Ben benieuwd hoe jullie hier over denken!
quote:Count me in as well
Op zondag 6 juli 2003 14:38 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Wellicht is het leuker om wekelijks een stuk of 10 'leuke wedstrijden' te kiezen, zoals de echte Toto dus eigenlijk.. Het lijkt me nl. leuker om Celtic - Rangers of AC - Inter te voorspellen, dan bijvoorbeeld (met alle respect) Zwolle - FC Groningen..
Om alles uit te breiden met 'toppers' uit andere competities lijkt me het een en ander alleen maar onnodig gecompliceerd te maken, mijn voorstel is om gewoon recht toe recht aan een Eredivisie Toto te doen.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 14:38 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Is dat geen goed plan DutchGooner en co? Is voor de deelnemers gemakkelijk door te geven, en voor de bijhouders is het helemaal een fluitje van een cent op deze manier
[..]Wellicht is het leuker om wekelijks een stuk of 10 'leuke wedstrijden' te kiezen, zoals de echte Toto dus eigenlijk.. Het lijkt me nl. leuker om Celtic - Rangers of AC - Inter te voorspellen, dan bijvoorbeeld (met alle respect) Zwolle - FC Groningen..
quote:He schele,kijk eens wat er 1 van mijn posts staat
Op zondag 6 juli 2003 16:09 schreef Poepoog het volgende:
Zeker YES!!!Maar zjroentje is nu op vakantie... Kan iemand als hij zich nog later opgeven?
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:13 schreef DutchGooner het volgende:[..]
He schele,kijk eens wat er 1 van mijn posts staat
quote:
Op zondag 6 juli 2003 16:48 schreef Poepoog het volgende:[..]
Had de ignore functie aanstaan bij jouw posts
quote:wegwezen met je spam!
Op zondag 6 juli 2003 17:46 schreef golfer het volgende:
Ik blijf ook volgend seizoen gewoon meedoen aan de pool in de voetbal-manager.http://competitiemanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=pool
misschien leuk om de engelse 3rd division ook dr bij te doen
Maar enkel de HCE is mij ook goed.
quote:Ja..ik lurk hier ook wel eens mee.
Op zondag 6 juli 2003 22:09 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik kom elke dag wel ff op FoK!, dus ik doe ook mee
Dus ach, waarom niet.
quote:dacht het niet
Op donderdag 10 juli 2003 18:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
Is het idee nu al dood?
quote:ik denk dat het mede te maken heeft met het geringe aantal wedstrijden van dit moment
Op donderdag 10 juli 2003 18:06 schreef Ajaxno1 het volgende:
Is het idee nu al dood?
quote:zou je denken
Op donderdag 10 juli 2003 18:17 schreef PogueMahone het volgende:[..]
ik denk dat het mede te maken heeft met het geringe aantal wedstrijden van dit moment
Oefenduels vrijdag 11 juli 2003
Excelsior Maassluis - Feyenoord 2
SC Scheemda - FC Groningen 2
SC Heerenveen - Steaua Boekarest 3
Oefenduels zaterdag 12 juli 2003
FC Blauw Wit A'dam - Ajax 2
Goes - NAC Breda 2
Quick 1888 - NEC 2
SV UOW '02 - Roda JC 2
Regioteam - FC Utrecht 2
Westerlo - RKC Waalwijk 3
Polder Elftal - AZ 2
TVC - FC Twente 2
FSV - RBC Roosendaal 2
ADO Den Haag - Sparta Rotterdam 1
quote:zo op het eerste gezicht vrij kansloos
Op donderdag 10 juli 2003 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Ben ik nog op tijd?Oefenduels vrijdag 11 juli 2003
Excelsior Maassluis - Feyenoord 2
SC Heerenveen - Steaua Boekarest 3Oefenduels zaterdag 12 juli 2003
Goes - NAC Breda 2
Quick 1888 - NEC 2
SV UOW '02 - Roda JC 2
Regioteam - FC Utrecht 2
Westerlo - RKC Waalwijk 3
Polder Elftal - AZ 2
TVC - FC Twente 2
FSV - RBC Roosendaal 2
ADO Den Haag - Sparta Rotterdam 1
quote:Tis nu nog vrij gemakkelijk voorspellen. We zullen als het seizoen op gang komt wel voor wat moeilijker keuzes komen te staan
Op donderdag 10 juli 2003 19:03 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zo op het eerste gezicht vrij kansloos
(alhoewel; SVZW - FC Twente 1-1 )
quote:Of is het te laat?
Op donderdag 10 juli 2003 19:10 schreef pekel het volgende:
* pekel doet mee
quote:Ja allang!
Op donderdag 10 juli 2003 19:10 schreef pekel het volgende:[..]
Of is het te laat?
Na het Jeugdjournaal naar bed, zegt je moeder altijd. Wanneer luister je nou eens?!
quote:OK.
Op donderdag 10 juli 2003 19:19 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ja allang!
Na het Jeugdjournaal naar bed, zegt je moeder altijd. Wanneer luister je nou eens?!
Hou op.
quote:Wat is de prijs?
Oefenduels vrijdag 11 juli 2003Excelsior Maassluis - Feyenoord 2
SC Heerenveen - Steaua Boekarest 1Oefenduels zaterdag 12 juli 2003
Goes - NAC Breda 2
Quick 1888 - NEC 2
SV UOW '02 - Roda JC 2
Regioteam - FC Utrecht 2
Westerlo - RKC Waalwijk 2
Polder Elftal - AZ 2
TVC - FC Twente 2
FSV - RBC Roosendaal 2
ADO Den Haag - Sparta Rotterdam 3
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Poepoog op 10-07-2003 19:29]
quote:Te Laat.
Op donderdag 10 juli 2003 19:28 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik doe ook wel mee
quote:en wie bepaalt dat?
Op donderdag 10 juli 2003 19:29 schreef pekel het volgende:[..]
Te Laat.
quote:Ik zal volgende week een lijstje maken met alle deelnemers tot dan toe en de "spelregels"
Op donderdag 31 juli 2003 09:17 schreef Eilanden het volgende:
Misschien is het handig een lijstje te maken van wie de aanmelding al binnen is?
Hoe kan je meedoen?
Door je naam even te plaatsen in dit topic.
Je kan je uiterlijk aanmelden tot 24.00 UUR,DONDERDAG 14 AUGUSTUS!!!!!
Er zal een uitzondering gemaakt worden voor vaste VBL-users dieop vakantie zijn geweest en daardoor niet de kans hebben gehad d'r eigen aan te melden.
Wie bepaalt of je een vaste VBL-user bent?
Dat zal worden uitgemaakt door de vaste VBL-users.
De puntentelling
Het is de bedoeling dat we de wedstrijden aan de hand van een toto-kruisje (1=winst thuisploeg,2=winst uitploeg en 3=gelijk) en een exacte uitslag gaan voorpspellen.
Een goed toto-kruisje is 1 punt en de exacte uitslag 3,dus er is een maximaal aantal punten van 4 per wedstrijd te halen.
Degene die op het eind van het seizoen de meeste punten behaald heeft mag zich voor 1 seizoen de beste toto-speler van Fok! noemen.
Ik zal de puntentelling bijhouden en de tussenstanden zsm na elke speelronde hier in dit topic plaatsen
Hoe doen we voorspellen?
Simpel,dmv van je voorspellingen in dit topic te plaatsen uiterlijk 15 minuten voor het begin van de eerste wedstrijd van het desbetreffende weekeinde.
De eerste wedstrijd is meestal op de vrijdagavond.
Voorspellingen van doordeweekse wedstrijden moeten ook uiterlijk 15 minuten voor het begin van de eerste van de desbetrefende avond hier geplaatst zijn.
mochten er vragen zijn kan je mailen naar dutchgooner@hotmail.com
De volgende users doen al mee;
DutchGooner
Fulton
Keeper
What
Loek-B
Yeahinho
FrankyMcG
Braun
Mr.Markuz
Mat_Herben
Methodmich
Olavski
Eilanden
PogueMahone
Mindlight
Da_Sandman
Poepoog
Golfer
Keano
Tony_Montana67
Rubbereend
ajaxno.1
Heero
Mitt
Pekel
Kreischer2000
JorgL
zjroentje
Dylan Dog
superjoden
FLR
Tyskie2
AperfectCircle
Aldostuta
Bobu
dolle_hond
Cart_man
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 03-08-2003 21:24]
quote:uiteraard,1 van de weinige sympatieke joden hier
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:45 schreef superjoden het volgende:
mag ik meedoen
quote:staat genoteerd
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:46 schreef FLR het volgende:
* FLR meldt zich ook
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 21:46 schreef DutchGooner het volgende:[..]
uiteraard,1 van de weinige sympatieke joden hier
even voorbereiden wat de uitslagen zullen gaan worden.... win nooit wat met de toto dus zal wel niet veel uitmaken
quote:Ik zal d'r over nadenken.
Op zondag 3 augustus 2003 03:54 schreef AperfectCircle het volgende:
Als ik mag meedoen van de geleerden hierschrijf me maar in
quote:pagina 3 van dit topic
Op zondag 3 augustus 2003 18:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Is er eigenlijk al besloten over het hoe en wat van deze toto ?
quote:dat mag
Op zondag 3 augustus 2003 21:47 schreef Fulton het volgende:
Exacte uitslag voorspellen ben ik niet zo voor eigenlijk.
quote:dat doen we niet.............als er meer tegenstanders komen
Op maandag 4 augustus 2003 00:26 schreef Fulton het volgende:
Okè afgesproken. Exacte uitslagen doen we niet.
quote:ik ben ook niet zo'n ster met het voorspellen van wedstrijden maar je kunt zo wel makkelijk onderscheid maken met punten voor deelnemers.
Op maandag 4 augustus 2003 00:26 schreef Fulton het volgende:
Okè afgesproken. Exacte uitslagen doen we niet.
quote:Misschien kunnen we een middenweg kiezen? Ik heb in het verleden meegespeeld met een toto waar je bij een goed voorspeld resultaat, maar verkeerde uitslag toch nog punten kreeg (3 punten). Voor een correct voorspelde uitslag kreeg je 2 punten meer, dus 5 punten. Verkeerd voorspelde uitslag levert uiteraard niets op.
Op maandag 4 augustus 2003 00:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat doen we niet.............als er meer tegenstanders komen
Dus als Ajax-PSV in een 2-2 gelijkspel eindigt, maar je had 1-1 voorspeld, an krijg je in totaal 3 punten. Had je inderdaad de 2-2 voorspeld, dan krijg je in totaal 5 punten.
Misschien een ideetje?
moet je dan ook "logisch voorspellen"?
Wat bedoel ik daarmee? Welnu, we nemen de wedstrijd SC Heerenveen - FC Volendam, bijvoorbeeld. Ik wil op safe spelen en geef dus een 1. Maar ja, met een exacte uitslag kan ik meer punten pakken en dus ga ik gokken. Ik zeg 1-1. Dat komt dan niet overeen met die 1, want dat betekent dat H'veen wint. Mag dat of moet ik dan ook consequent en logisch doorvoorspellen, dus bijvoorbeeld 5-0 zeggen?
quote:Goeie vraag!
Op maandag 4 augustus 2003 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af:moet je dan ook "logisch voorspellen"?
Wat bedoel ik daarmee? Welnu, we nemen de wedstrijd SC Heerenveen - FC Volendam, bijvoorbeeld. Ik wil op safe spelen en geef dus een 1. Maar ja, met een exacte uitslag kan ik meer punten pakken en dus ga ik gokken. Ik zeg 1-1. Dat komt dan niet overeen met die 1, want dat betekent dat H'veen wint. Mag dat of moet ik dan ook consequent en logisch doorvoorspellen, dus bijvoorbeeld 5-0 zeggen?
quote:Jij mag voorspellen wat je wilt.
Op maandag 4 augustus 2003 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af:moet je dan ook "logisch voorspellen"?
quote:Voor de organisatie: is het niks om de toto op te zetten bij www. eredivisiepoule.nl? Daar wordt alles automatisch bijgehouden...
Op maandag 4 augustus 2003 16:30 schreef methodmich het volgende:
Okee, dat geeft een leuk aspect. Dan kun je eens een gokje wagen enzo!
quote:weet het niet,voel er weinig voor om eerlijk te zijn.
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Voor de organisatie: is het niks om de toto op te zetten bij www. eredivisiepoule.nl? Daar wordt alles automatisch bijgehouden...
quote:ik heb geen aanmeling van ze gezien en ik ga personen niet zelf op de lijst plaatsen
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:
Ik mis Doc en SCH toch wel!
quote:Maar er toch namen op waarvan ik me afvraag of ik ze wel elke week zie
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:33 schreef zjroentje het volgende:
Flinke lijst.
quote:Dat begrijp ik, het is meer dat ik wel verwacht had dat zij deel zouden willen nemen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ik heb geen aanmeling van ze gezien en ik ga personen niet zelf op de lijst plaatsen
quote:ik idd ook,Doc iig,ze hebben nog anderhalve week
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:51 schreef methodmich het volgende:[..]
Dat begrijp ik, het is meer dat ik wel verwacht had dat zij deel zouden willen nemen.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:41 schreef methodmich het volgende:
Misschien moet je de wedstrijden van Liverpool toevoegen aan de toto??
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 06-08-2003 15:52]
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal
RKC Waalwijk-ADO Den Haag
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda
FC Utrecht-FC Zwolle
FC Volendam-sc Heerenveen
Feyenoord-NEC
Vitesse-Ajax
Voorspellingen moeten UITERLIJK vrijdagavond uiterlijk om 19.45 hier geplaatst zijn.
Veel succes
quote:yep
Op maandag 11 augustus 2003 15:29 schreef Eilanden het volgende:
En effe voor de goede orde... je moet een 1,2 of 3 aangeven en de score, right?
quote:
Eerste speelrondeVrijdag 20.00
Roda JC-PSV 1 (2-1)Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 2 (0-1)Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 2 (2-3)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3 (1-1)Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 2 (0-3)
FC Utrecht-FC Zwolle 1 (1-0)
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (1-5)
Feyenoord-NEC 1 (3-1)
Vitesse-Ajax 3 (2-2)
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 11-08-2003 15:55]
quote:en de uitslag?
Op maandag 11 augustus 2003 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
quote:Tjek!
Op maandag 11 augustus 2003 15:42 schreef DutchGooner het volgende:en de uitslag?
hoeft natuurlijk niet maar maakt wel meer kans op punten dan
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 3 (1-1)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 2 (0-2)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 (1-0)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (2-1)
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 2 (0-2)
FC Utrecht-FC Zwolle 1 (3-0)
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (0-2)
Feyenoord-NEC 3 (1-1)
Vitesse-Ajax 2 (0-4)
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:24 schreef DutchGooner het volgende:
Het programma voor de eerste speelronde* pekel zegt:
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 (0-3)Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (2-0)Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 (3-1)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (2-1)Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 3 (2-2)
FC Utrecht-FC Zwolle 1 (3-1)
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (0-4)
Feyenoord-NEC 2 (1-2)
Vitesse-Ajax 2 (1-3)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 3 (0-0)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 (3-0)
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 2 (1-3)
FC Utrecht-FC Zwolle 2 (0-1)
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (1-3)
Feyenoord-NEC 1 (2-0)
Vitesse-Ajax 2 (1-5)
quote:
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 (1-2)Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (2-0)Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 (2-1)
FC Utrecht-FC Zwolle 1 (2-0)
Feyenoord-NEC 1 (1-0)
Vitesse-Ajax 3 (1-1)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 2 (1-2)
Zaterdag 20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 (2-0)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (2-0)
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 2 (1-2)
FC Utrecht-FC Zwolle 1 (2-1)
Feyenoord-NEC 3 (1-1)
Vitesse-Ajax 2 (0-3)
FrankyMcG kijk je lijstje nog eens na (RKC-ADO en Vitesse-Ajax). Deze zijn niet geheel juist.
Edit: Pot verwijt de ketel gevalletje...
[Dit bericht is gewijzigd door Peter83 op 11-08-2003 18:33]
quote:
eerste speelrondeVrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 (1-3)Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 2 (0-3)Zaterdag,20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3 (2-2)Zondag 14.30
FC Utrecht-FC Zwolle 3 (0-0)
Feyenoord-NEC 1 (3-2)
Vitesse-Ajax 2 (1-3)
quote:Ik zag het net ook al toevallig!
Op maandag 11 augustus 2003 15:55 schreef Peter83 het volgende:FrankyMcG kijk je lijstje nog eens na (RKC-ADO en Vitesse-Ajax). Deze zijn niet geheel juist.
Werken en Fokken = dodelijk!
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 3 (1-1)
Zaterdag 20.00
Zondag 14.30
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (1-4)
Feyenoord-NEC 2 (0-1)
Vitesse-Ajax 1 (1-3)
quote:
Het programma voor de eerste speelrondeVrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 (0-1)Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 3 (1-1)Zaterdag,20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (2-0)Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 3 (0-0)
Vitesse-Ajax 2 (1-3)
code:Het programma voor de eerste speelronde
Vrijdag 20.00
Willem II-AZ 1 (1-0)Zaterdag,20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3 (0-0)Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 3 (0-0)
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (0-3)
Feyenoord-NEC 1 (1-0)
Vitesse-Ajax 2 (0-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 2 (1-2)
Zaterdag 20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (3-1)
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 3 (1-1)
Feyenoord-NEC 1 (1-1)
Vitesse-Ajax 2 (0-5)
quote:Ahum
Op maandag 11 augustus 2003 15:55 schreef Peter83 het volgende:Vitesse-Ajax 1 (0-3)
FrankyMcG kijk je lijstje nog eens na (RKC-ADO en Vitesse-Ajax). Deze zijn niet geheel juist.
J.
quote:toch niets mis mee met deze voorspelling?
Op maandag 11 augustus 2003 16:21 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Ahum
J.
quote:Dat mocht toch: strategisch gokken? Of was dat afgeblazen?
Op maandag 11 augustus 2003 16:20 schreef popolon het volgende:
Héla DD, een drietje voor Roda-PSV ? met die stand ?
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (2-1)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 3 (0-0)
Zondag 14.30
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (0-1)
Feyenoord-NEC 1 (2-0)
Vitesse-Ajax 3 (2-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 3 1-1
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 2-0
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 2-1
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 2 0-1
FC Utrecht-FC Zwolle 1 3-0
FC Volendam-sc Heerenveen 2 0-3
Feyenoord-NEC 3 2-1
Vitesse-Ajax 2 0-2
quote:nee dat mag,staat in dit topic
Op maandag 11 augustus 2003 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dat mocht toch: strategisch gokken? Of was dat afgeblazen?
quote:Als dat zo is vind ik dit wel een héle rare toto.
Op maandag 11 augustus 2003 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dat mocht toch: strategisch gokken? Of was dat afgeblazen?
en nu zit DG ook al rare uitslagen op te geven in vergelijking met z'n totovoorspelling
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (2-1)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 (3-1)
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 1 (2-1)
Vitesse-Ajax 2 (1-3)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (1-0)
Zaterdag 20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3 (1-1)
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 1 (2-0)
FC Volendam-sc Heerenveen 3 (0-0)
Feyenoord-NEC 1 (1-0)
Vitesse-Ajax 2 (0-1)
J.
quote:Jawel, hoe kan Vitesse nou winnen bij 0-3?
Op maandag 11 augustus 2003 16:22 schreef DutchGooner het volgende:[..]
toch niets mis mee met deze voorspelling?
J.
quote:Als het al onoverzichtelijk zou zijn is dat alleen maar voor mij aangezien ik alles moet controleren.
Op maandag 11 augustus 2003 16:25 schreef popolon het volgende:[..]
Als dat zo is vind ik dit wel een héle rare toto.
En erg onoverzichtelijk, haal die standen toch weg, zal anders een heidens karwei worden om bij te houden.en nu zit DG ook al rare uitslagen op te geven in vergelijking met z'n totovoorspelling
quote:Ik zal 'm nog ff quoten want het is nu al een chaos
Op maandag 11 augustus 2003 16:25 schreef popolon het volgende:En erg onoverzichtelijk, haal die standen toch weg, zal anders een heidens karwei worden om bij te houden.
quote:Have it your way, wou je een boel werk besparen.
Op maandag 11 augustus 2003 16:28 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Als het al onoverzichtelijk zou zijn is dat alleen maar voor mij aangezien ik alles moet controleren.
Er is slechts 1 iemand geweest die er commentaar op gegeven heeft dat ie het niets vond
quote:lees topic eens door vanaf blz.3,daar staat deze vraag ook van Methodmich met antwoord van mij
Op maandag 11 augustus 2003 16:28 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Jawel, hoe kan Vitesse nou winnen bij 0-3?
J.
quote:Persoonlijk vind ik het ook maar vreemd, we zijn oud en te conservatief J.
Op maandag 11 augustus 2003 16:28 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Jawel, hoe kan Vitesse nou winnen bij 0-3?
J.
Maar ik blijf wel meedoen.
quote:Ok, overheen gelezen.
Op maandag 11 augustus 2003 16:30 schreef DutchGooner het volgende:[..]
lees topic eens door vanaf blz.3,daar staat deze vraag ook van Methodmich met antwoord van mij
* Juan Zueco stuurt DG alvast een doosje paracetamol
Succes met de puntentelling
J.
quote:Dank je
Op maandag 11 augustus 2003 16:37 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
.
* DutchGooner stuurt DG alvast een doosje paracetamol
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik doe ook mee Zou ik ook mee mogen doen???
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 1 (3-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 2 (0-3)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 3 (2-2)
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 1 (2-0)
FC Utrecht-FC Zwolle 1 (4-1)
Feyenoord-NEC 1 (2-0)
Vitesse-Ajax 2 (1-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 3 (1-1)
Zaterdag,20.00
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 1 (2-0)
Vitesse-Ajax 2 (0-2)
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:24 schreef DutchGooner het volgende:
Het programma voor de eerste speelrondeVrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 1-2Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 0-2Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 1 3-1
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 2-0Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 3 1-2
FC Utrecht-FC Zwolle 1 4-0
FC Volendam-sc Heerenveen 2 1-3
Feyenoord-NEC 1 2-0
Vitesse-Ajax 2 0-3
quote:
Aangezien in een ban heb, kan ik niet reageren in het toto topic.Zal jij zo vriendelijk willen zijn om mijn voorspeling daar te plaatsen?
Roda JC-PSV 2 (1-2)
Willem II-AZ 2 (0-1)
FC Twente-RBC Roosendaal 3 (1-1)
FC Utrecht-FC Zwolle 3 (1-1)
Feyenoord-NEC 3 (2-2)
Vitesse-Ajax 2 (0-3)Met vriendelijk groet,
Ajaxno1
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 (0-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (1-0)
Zaterdag,20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (4-0)
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 1 (1-0)
Feyenoord-NEC 3 (1-1)
Vitesse-Ajax 2 (0-1)
Roda JC-PSV 2 (0-2)
Willem II-AZ 3 (1-1)
FC Twente-RBC Roosendaal 2 (1-2)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (3-0)
FC Groningen-NAC Breda 1 (2-1)
Feyenoord-NEC 3 (2-2)
Vitesse-Ajax 2 (1-3)
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 (0-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (1-0)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 3 (0-0)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (3-2)
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 2 (1-2)
Vitesse-Ajax 2 (1-5)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 3 (1-1)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 3 (2-2)
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 1 (1-0)
Vitesse-Ajax 2 (0-3)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 3 2-0
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3-0
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 1-1
FC Utrecht-FC Zwolle 2-0
FC Volendam-sc Heerenveen 0-3
Feyenoord-NEC 3-1
Vitesse-Ajax 1-1
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 1 (2-1)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (1-0)
Zaterdag,20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3 (2-2)
Zondag 14.30
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (1-2)
Feyenoord-NEC 2 (1-2)
Vitesse-Ajax 2 (0-3)
quote:
Het programma voor de eerste speelronde
Vrijdag 20.00
Willem II-AZ 2 (0-2)Zaterdag,20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (3-1)Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 2 (0-1)
Feyenoord-NEC 3 (2-2)
Vitesse-Ajax 2 (0-2)
quote:yep
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:29 schreef del-larsson het volgende:
Kan ik ook nog meedoen?
Komt ie:
Vrijdag 20.00
Roda JC-PSV 2 (0-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 3 (2-2)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 2 (1-2)
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 1 (2-1)
Vitesse-Ajax 2 (2-3)
Willem II-AZ 3 (1-0)
FC Groningen-NAC Breda 2 (1-0)
Feyenoord-NEC 1 (3-1)
Vitesse-Ajax 2 (1-2)
quote:Moet 1 zijn
Op woensdag 13 augustus 2003 15:29 schreef Yeahinho het volgende:
Willem II-AZ 3 (1-0)
quote:*zucht*
Op woensdag 13 augustus 2003 15:31 schreef pekel het volgende:[..]
Moet 1 zijn
nee dus.........
quote:ga jij dit topic eens doorlezen
Op woensdag 13 augustus 2003 15:31 schreef pekel het volgende:[..]
Moet 1 zijn
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:36 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ga jij dit topic eens doorlezen
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (2-0)
Zaterdag 20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 1 (3-0)
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 2 (2-0)
Vitesse-Ajax 2 (1-1)
quote:Dat mag, ik weet dat 2 betekent dat Ajax wint. Maar de uitslag hoeft niet overeen te komen met het "kruisje" (1, 2 of 3)
Op donderdag 14 augustus 2003 10:51 schreef ChAoZ het volgende:
Bos, Vitesse - Ajax een 2 terwijl het 1-1 wordt?
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (2-1)
Zaterdag,20.00
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 2 (2-3)
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 1 (1-0)
Vitesse-Ajax 2 (1-3)
quote:idd,gaat eens tijd worden dat mensen die daar "commentaar" op hebben eens het topic gaan doorlezen
Op donderdag 14 augustus 2003 11:02 schreef Bos81 het volgende:[..]
Dat mag, ik weet dat 2 betekent dat Ajax wint. Maar de uitslag hoeft niet overeen te komen met het "kruisje" (1, 2 of 3)
ik moet wel zeggen dat het een ontzettend flauwe constructie is, zo heb je 2/3 kans dat je in ieder geval wat punten hebt
quote:Dat mag je zeggen maar mensen hebben ruim de tijd gehad om opmerkingen te maken en aangezien ik welgeteld 1 reactie heb gekregen...
Op donderdag 14 augustus 2003 12:56 schreef ChAoZ het volgende:
ik las het al voor dat hij z'n reactie had, maar nadat ik het had gepost. Voor de zekerheid maar laten staan.ik moet wel zeggen dat het een ontzettend flauwe constructie is, zo heb je 2/3 kans dat je in ieder geval wat punten hebt
Zaterdag,20.00
Zondag 14.30
FC Groningen-NAC Breda 3 (0-2)
Feyenoord-NEC 1 (2-0)
Vitesse-Ajax 2 (0-2)
Zondag 14.30
Feyenoord-NEC 1 (3-1)
Vitesse-Ajax 2 (0-3)
quote:Ja hoor,nog 37 minuten om aan te melden
Op donderdag 14 augustus 2003 23:08 schreef Gatalin het volgende:
Kan ik ook nog meedoen? Dit topic trok pas net mijn aandacht...
Vrijdag 20.00
Roda JC - PSV 2 (1-2)
Zaterdag 19.30
Willem II - AZ 1 (2-0)
Zaterdag,20.00
FC Twente - RBC Roosendaal 3 (1-1)
RKC Waalwijk - ADO Den Haag 1 (3-0)
Zondag 14.30
FC Groningen - NAC Breda 3 (0-0)
FC Utrecht - FC Zwolle 1 (1-0)
FC Volendam - SC Heerenveen 2 (0-3)
Feyenoord - NEC 3 (1-1)
Vitesse - Ajax 2 (1-2)
[Dit bericht is gewijzigd door Gatalin op 15-08-2003 00:47]
Zaterdag 19.30
Willem II - AZ 3 (2-2)
Zaterdag,20.00
FC Twente - RBC Roosendaal 1 (2-1)
RKC Waalwijk - ADO Den Haag 1 (1-0)
Zondag 14.30
FC Groningen - NAC Breda 2 (1-2)
FC Utrecht - FC Zwolle 1 (3-0)
FC Volendam - SC Heerenveen 2 (1-5)
Feyenoord - NEC 1 (3-1)
Vitesse - Ajax 2 (1-4)
Zaterdag 19.30
Willem II - AZ 2 (2-1)
Zaterdag,20.00
FC Twente - RBC Roosendaal 1 (3-0)
RKC Waalwijk - ADO Den Haag 1 (2-0)
Zondag 14.30
FC Groningen - NAC Breda 2 (1-3)
FC Utrecht - FC Zwolle 1 (2-1)
FC Volendam - SC Heerenveen 2 (0-3)
Feyenoord - NEC 3 (2-1)
Vitesse - Ajax 2 (1-2)
Zaterdag 19.30
Willem II-AZ 1 (2-0)
Zaterdag,20.00
FC Twente-RBC Roosendaal 3 (0-1)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3 (3-0)
Zondag 14.30
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (1-4)
Feyenoord-NEC 1 (2-1)
Vitesse-Ajax 2 (1-1)
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 15-08-2003 13:58]
quote:Ik had me nog niet aangemeld, temeer daar de competitiestart ver weg was en er nog zat transfers aan de gang waren, heb gewoon gewacht tot de middag voor de start, en nu?
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
Bij deze kunnen alleen nog maar de al aangemelde mensen hun voorspellingen doen
Als je me eruit flikkert kom ik rellen
quote:Zo ... je verwacht nogal wat spektakel in Groningen zie ik
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:47 schreef DIGGER het volgende:
FC Groningen-NAC Breda 2 (10-2)
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:11 schreef mitt het volgende:
Vrijdag 20.00
Willem II - AZ 2 (2-1)
Feyenoord - NEC 3 (2-1)
quote:Ja dat mag dus, vind het maar onzin, maar oké ...
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:38 schreef golfer het volgende:[..]
quote:Same here
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:46 schreef popolon het volgende:Ja dat mag dus, vind het maar onzin, maar oké ...
quote:Oh, vandaar deze voorspellingen van jou:
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:48 schreef DIGGER het volgende:Same here
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:47 schreef DIGGER het volgende:FC Twente-RBC Roosendaal 3 (0-1)
RKC Waalwijk-ADO Den Haag 3 (3-0)Vitesse-Ajax 2 (1-1)
Ik hou 't bij de oude manier, uitslag overeenkomend met het 1,2 of 3'tje. Had eerlijk gezegd 't liefst alléén een 1,2 of 3 gezien, verder niks.
quote:Ik heb nog voorgesteld om voor het juiste resultaat 3 punten te geven en voor het juiste resultaat + juiste uitslag 5 punten.
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:00 schreef popolon het volgende:![]()
![]()
Ik hou 't bij de oude manier, uitslag overeenkomend met het 1,2 of 3'tje. Had eerlijk gezegd 't liefst alléén een 1,2 of 3 gezien, verder niks.
Maar dit is nu het formaat dus hoop ik hiermee zo hoog mogelijk te eindigen.....
quote:Nou, dat begint goed... Ik moet overigens wel wat overmaken op de rekening van Waterreus (liet een houdbare bal gaan), de Jong (veroorzaakte strafschop) en Rommedahl (op de lat), maar dan heb je ook wat...
Op maandag 11 augustus 2003 17:00 schreef methodmich het volgende:
Roda JC-PSV 3 (2-2)
Kan ik de andere wedstrijden nog voorspellen?
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:43 schreef zjroentje het volgende:
Goddamn, helemaal vergeten.Kan ik de andere wedstrijden nog voorspellen?
quote:Kut.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ben onverbiddelijk,sorry
quote:Sta ik bovenaan na één wedstrijd? Dan ben ik tenminste één keer koploper geweest, dat is altijd leuk om te zeggen.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ben onverbiddelijk,sorry
quote:samen met Helmondunited
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:49 schreef methodmich het volgende:[..]
Sta ik bovenaan na één wedstrijd? Dan ben ik tenminste één keer koploper geweest, dat is altijd leuk om te zeggen.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
samen met Helmondunited
Cool, zelfs als ik nu laatste ga worden, kan ik toch nog zeggen ooit de ranglijst aangevoerd te hebben... Beetje een Aston Villa-effect van jaren terug, bij de winterstop op kop en dan ergens als 10e eindigen...
Ik heb overigens Hans Segers gebeld om tips!!
quote:OK,Maar mail dan jouw voorspellingen naar DutchGooner@hotmail.com en dan plaats ik ze tegen die tijd wel hier wel op site
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:24 schreef superjoden het volgende:
dutch... mag je ook wedstrijden doorgeven die volgende week en over 2 weken gespeeld worden, ben nl. op vakantie blijf wel in NL maar waarschijnlijk heb ik geen internet tot mijn beschikking...
quote:ok thnx... ga er zo vandoor...feestje met bbq bij qlimax met een hoop coronaatjes
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
OK,Maar mail dan jouw voorspellingen naar DutchGooner@hotmail.com en dan plaats ik ze tegen die tijd wel hier wel op site
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:30 schreef superjoden het volgende:[..]
ok thnx... ga er zo vandoor...feestje met bbq bij qlimax met een hoop coronaatjes
quote:nee,alleen FrankyMcG heeft als enige tot nu toe 0 punten
Op zondag 17 augustus 2003 11:30 schreef PogueMahone het volgende:
1 punt...ik neem aan dat ik onderaan sta?
quote:heb nog niet echt een ranglijst,vanavond pas,jij hebt er 2
Op zondag 17 augustus 2003 12:11 schreef TalkShowHost het volgende:
Hoeveel sta ik of ben ik veiligheidshalve niet in de ranglijst opgenomen
quote:Joepie, ik heb twee puntjes
Op zondag 17 augustus 2003 12:14 schreef DutchGooner het volgende:[..]
heb nog niet echt een ranglijst,vanavond pas,jij hebt er 2
quote:Is het je bedoeling om elke week een ranglijst in dit topic te posten? Zo ja >
Op zondag 17 augustus 2003 12:14 schreef DutchGooner het volgende:[..]
heb nog niet echt een ranglijst,vanavond pas,jij hebt er 2
(ik zie je antwoord wel nadat je terug bent uit Haarlem met 3 punten! )
quote:Had slechter gekund!
Op maandag 11 augustus 2003 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:Eerste speelronde
Vrijdag 20.00
Willem II-AZ 2 (0-1)Zaterdag,20.00
FC Volendam-sc Heerenveen 2 (1-5)
Feyenoord-NEC 1 (3-1)
Vitesse-Ajax 3 (2-2)
Volgende keer toch maar wat creatiever gaan poulen, maak ik 2 keer kans!
Resultaat goed = 1 punt?
Uitslag goed = 2 punten?
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:32 schreef keeper het volgende:
Wat is nou ook al weer de puntentelling?Resultaat goed = 1 punt?
Uitslag goed = 2 punten? 3 punten
quote:Ik ook
Op zondag 17 augustus 2003 20:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoppa, Twente - RBC gewoon goed
code:Hoogste puntenaantal deze speelronde: ChAoZ- 17 pntFok! Voetbaltoto: 1ste speelronde
naam punten deze week(zie punten) Deze Maand(zie deze week)
1. ChAoZ 17 pnt
2. dolle_hond 16 pnt
3. methodmich 15
Yeahinho
5. Juan Zueco 12
6. mitt 11
Gatalin
8. DutchGooner 10
Da_Sandman
hellmondunited
Bobu
12. SpankSpank... 9
PoqueMahone
popolon
pekel
16. TimmyAsd 8
CAZZO
del_larson
19. Digger 7
20. Bos81 6
Vikingo
superjoden
AperfectCircle
Dylan Dog
Peter83
FrankyMCG
27. Eilanden 5
TalkShowHost
Cart_man
Tyskie2
Fulton
FLR
golfer
33. keeper 4
JorgL
keano
36. Ajaxno1 3
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 17-08-2003 22:49]
quote:Gracias.
Op zondag 17 augustus 2003 21:49 schreef Juan Zueco het volgende:
Zo uit mijn hoofd heb ik 12 punten.Klopt dat?
J.
J.
quote:Eum...nee, waarom?
Op zondag 17 augustus 2003 22:26 schreef del-larsson het volgende:
Nieuw topic? Voor volgende week?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:43 schreef yvonne het volgende:
ajaxno1, blijft trollen na ws moderator, maand weg, zat nog in proeftijd.
quote:Gewoon telkens een topic vollullen, en daarna een nieuwe openen (zoals altijd dus eigenlijk)...
Op zondag 17 augustus 2003 22:53 schreef pekel het volgende:
Zullen we maar de volgende speelronde in een ander topic doen?
3e plaats ole ole!!
quote:Jammer dan
Op zondag 17 augustus 2003 23:04 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Gewoon telkens een topic vollullen, en daarna een nieuwe openen (zoals altijd dus eigenlijk)...
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:16 schreef pekel het volgende:
In Fok! Voetbaltoto #2 kun je stemmen voor de 2de speelronde.
Wie ben jij om te bepalen dat er een nieuw topic moet komen?
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:19 schreef Yeahinho het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij om te bepalen dat er een nieuw topic moet komen?
Rustig!!! Niet schoppen
quote:Place your bets.
Op zondag 17 augustus 2003 23:06 schreef pekel het volgende:Welkom bij de 2de speelronde van Fok! Voetbaltoto.
De puntentelling
Het is de bedoeling dat je de wedstrijden van deze speelronde voorspelt d.m.v. een "kruisje.
1= Winst thuisploeg
2= Winst uitploeg
3= gelijkstand
Achter het kruisje moet je de precieze uitslag gokken, deze hoeft niet precies te zijn aan het "kruisje".
Bijv. FC Volendam - Ajax 3 (0-7)
Hoe kunnen we voorspellen?
Simpel,dmv van je voorspellingen in dit topic te plaatsen uiterlijk 15 minuten voor het begin van de eerste wedstrijd van het desbetreffende weekeinde.
De eerste wedstrijd is meestal op de vrijdagavond.
Voorspellingen van doordeweekse wedstrijden moeten ook uiterlijk 15 minuten voor het begin van de eerste van de desbetrefende avond hier geplaatst zijn.mochten er vragen zijn kan je mailen naar dutchgooner@hotmail.com
Users die meedoen:
FrankyMcG
golfer
pekel
Fulton
FLR
Peter83
keeper
Tyskie2
Cart_man
popolon
Dylan Dog
AperfectCircle
DutchGooner
ChAoZ
Juan Zueco
methodmich
TalkShowHost
del_larson
PoqueMahone
superjoden
Da_Sandman
ajaxno1
dolle_hond
JorgL
CAZZO
keano
Vikingo
TimmyAsd
Yeahinho
Bos81
hellmondunited
Bobu
Eilanden
Gatalin
SpankSpankenonie
mitt
DiggerNiet aangemeld voor de 1ste speelronde? Jammer dan.
Heb je je wel aangemeld maar je hebt niet gestemd in de 1ste speelronde? Mail dutchgooner@hotmail.comWedstrijden 2de speelronde:
vrijdag 22 augustus:
AZ - FC Twente 20:00zaterdag 23 augustus:
ADO Den Haag - FC Utrecht 19:00
SC Heerenveen - Feyenoord 19:30
NAC Breda -Vitesse 19:30
PSV -Willem II 19:30
RBC Roosendaal- Ajax 19:30zondag 24 augustus:
NEC - Roda JC 14:30
FC Zwolle - RKC Waalwijk 14:30
FC Volendam - FC Groningen 14:30Uitslagen uiterlijk binnen voor vrijdag 22 aug. 19.45!!!
J.
Dit is de toto van Dutchgooner, en als je graag mee wilt werken zul je de topicstarter daar even om moeten vragen, als het aan mij ligt....
quote:Hij is er toch niet
Op zondag 17 augustus 2003 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
Pekel, wel leuk en aardig dat je een voorlopige (ik neem aan dat Dutchgooner het zelf nog zal controleren?) ranglijst hebt gemaakt, maar om nou een heel nieuw topic te gaan maken, met daarin de nieuwe inleverdatum e.d. geplaatst, dat vind ik toch echt te ver gaan!Dit is de toto van Dutchgooner, en als je graag mee wilt werken zul je de topicstarter daar even om moeten vragen, als het aan mij ligt....
Enne laten we er nou geen reltopique van maken he
DG z'n topic.
* Juan Zueco waardeert overigens de moeite van pekel
J.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:48 schreef Juan Zueco het volgende:
Eensch.DG z'n topic.
* pekel waardeert overigens de moeite van pekel
J.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:48 schreef pekel het volgende:[..]
Hij is er toch niet
En het blijft NOG STEEDS de toto van de FCDB-fan, hij neemt het gewoon weer over als ie weer post.Enne laten we er nou geen reltopique van maken he
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:49 schreef pekel het volgende:[..]
[..]
Negeer derhalve de mijne.
J.
quote:En nu je mening op mijn antwoord.
Op zondag 17 augustus 2003 23:50 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Uw post was een milliseconde eerder dan de mijne.
Negeer derhalve de mijne.
J.
quote:En dat doe ik nu tijdelijk. Om het een beetje op te laten schieten en dat we niet vastkomen.
Ik meen me te herinneren dat DutchGooner deze taak wel op zich wilde nemen. Ik weet niet of hij dat nog steeds wilt, of dat er iemand anders is die het wil doen, of die DG wil helpen.
quote:Negeren = instemmen.
Op zondag 17 augustus 2003 23:51 schreef pekel het volgende:[..]
En nu je mening op mijn antwoord.
J.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ik trek bij deze mijn handen er vanaf.
Als er mensen zijn die niet het geduld hebben om te wachten op de resultaten totdat deze voetbalsupporter die WEL naar het stadion is geweest terug is heb ik er weinig zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |