Info over ontharen! (voor mannen)
Harsen is volgens dit artikel de meest ideale methode maar welk product kan ik het best gebruiken? En hoelang duurt totdat het haar weer iets zichtbaar is? (dus wanneer je je weer moet harsen/scheren)
Iemand die hier ervaring mee heeft?
En welk product kan ik het best gebruiken?
Voor de moderator van vorige topic!
Ik heb mijn topic ook geplaatst in [url="http://forum.fok.nl/showtopic.php/346594"]Borsthaar is passe
[/url] maar dat is een topic over de mening van personen over borsthaar niet over wat je er mee moet doen!
[Dit bericht is gewijzigd door Psummer op 04-07-2003 22:25]
Nederland verwijft.
Je hebt zeker ook een 3-kwart broek met blitse instappers, een een strak G-sus shirt ?
Maar on-topic :
Met een epilady.
quote:Hahahaha
Op vrijdag 4 juli 2003 22:25 schreef gelly het volgende:Nederland verwijft.
Je hebt zeker ook een 3-kwart broek met blitse instappers, een een strak G-sus shirt ?
Maar on-topic :
Met een epilady.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 13-08-2003 17:25]
Misschien dat het werkt
Enne, ik vindt die tip hierboven wel ok
quote:Lees de openingspost en je weet het.
Op zaterdag 5 juli 2003 00:15 schreef whosvegas het volgende:
Wil je je voor de mooie mannen of vrouwen ontharen?
quote:Voor het geval je het niet begrijpt: ONTHAREN IS VOOR HOMO'S EN VROUWEN.Niet dat ik iets tegen homo's heb, zijn soms best aardige lui. Maar kom op, je gaat je als man toch niet lopen ontharen?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:18 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Lees de openingspost en je weet het.
quote:Verdomde HOMO wielrenners en zwemmers
Op zaterdag 5 juli 2003 00:28 schreef whosvegas het volgende:[..]
Voor het geval je het niet begrijpt: ONTHAREN IS VOOR HOMO'S EN VROUWEN.
Je kan ook gewoon een scheermesje meenemen want als je het voor het eerst doet zijn de haren nog dunner en zachter enzo.. Dan zal je minder last hebben van stoppels enzo.
Je kan ook van Veet ontharingscreme kopen maar dat moet je in laten trekken en dat is irritant.. En misschien kan je ook wel niet tegen de chemicaliėn en loop je de rest van de vakantie met uitslag rond.
Laatste ding nog: Respect!
quote:Waarom niet ?
Op zaterdag 5 juli 2003 00:28 schreef whosvegas het volgende:
Voor het geval je het niet begrijpt: ONTHAREN IS VOOR HOMO'S EN VROUWEN.Niet dat ik iets tegen homo's heb, zijn soms best aardige lui. Maar kom op, je gaat je als man toch niet lopen ontharen?
stelletje bacoboys hier!!
scheer ze!! de chicas zullen overgeil zijn als ze na 2 dagen de stoppels uit je gladde kippeborstje zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |