abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12090626
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 13:00 schreef Kroeltroel het volgende:
Snik, snik, het is er dan toch van gekomen
Ik ga (zie trouwens dat dat al is gebeurd) de Dieetclub verlaten!!!

Ein-de-lijk (na lang blijven hangen) is er een halve kilo vanaf, genoeg om te switchen tussen Dieetclub en Slank de Zomer in

Ik zal het daar eens lekker onveilig gaan maken, veel kilo's eraf lijnen en zorgen dat het er gezellig is voor als ook jullie allemaal Slank de Zomer ingaan. Bedankt voor de steun, gezelligheid en mutserige praat En bovenal; veel succes!!!!!!!!!!!!!

ik wens je daar ook veel succes en lijnplezier toe
pi_12091497
Help
Ben ongesteld geworden en kan alleen maar aan snoepen denken en sporten zoek ik al helemaal niet.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:10:03 #178
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_12093807
*Even terug is*

Ik mis het hier nu al, gheghe!
In het zomertopic gaat het over meten. Tja, en wie kan er hier anders de meet-expert zijn dan Riann? Misschien dat jij antwoord hebt op de vraag wat 'normale' maten zijn? Ik ben nu 92 - 75 - 108 Ik heb altijd al in verhouding brede heupen gehad, maar heb je ook net zoiets als wat bmi van je lengte/gewicht zegt, je ook een 'index' of iets hebt over je maten?

Tjee, nu ik dit zo teruglees, hoop ik dat jullie er nog iets van kunnen prutsen Mijn excuses voor het wazige verhaal

Op naar de 73!!!!
pi_12094660
even op google aan het zoeken en ik vind hier iets over BMI, taillemaat en heup-taille verhouding:
http://users.bart.nl/~marver/005-3.htm
hier staat dezelfde info, maar nog wat extra info over overgewicht enzo
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=83

Voor de mensen die geen zin hebben om de links te volgen
BMI kennen we allemaal wel : gewicht/lengte^2

Taillemaat: verhoogd risico : vrouw > 80, man > 94cm
duidelijk verhoogd risico vrouw > 88, man > 102cm

heup taille ratio: Taillewijdte/heupwijdte = ...
Een verhoogd risico bij mannen als >1, bij vrouwen > 0,8

pi_12096370
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 16:42 schreef Deepfreeze het volgende:
even op google aan het zoeken en ik vind hier iets over BMI, taillemaat en heup-taille verhouding:
http://users.bart.nl/~marver/005-3.htm
hier staat dezelfde info, maar nog wat extra info over overgewicht enzo
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=83

Voor de mensen die geen zin hebben om de links te volgen
BMI kennen we allemaal wel : gewicht/lengte^2

Taillemaat: verhoogd risico : vrouw > 80, man > 94cm
duidelijk verhoogd risico vrouw > 88, man > 102cm

heup taille ratio: Taillewijdte/heupwijdte = ...
Een verhoogd risico bij mannen als >1, bij vrouwen > 0,8

taillemaat, is dat op de smalste plek gemeten?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 19:04:14 #181
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_12097128
Ik heb een werkende weegschaal!
En weeg zowaar 82 kilo! Niet dat dat veel minder is dan een paar weken geleden, maar heb ook niet zo netjes opgelet enzo!
Foei!

Maar, ik ga weer gezond doen enzo, dus het komt vast ooit goed!

Owja, hoop wel dat mijn borsten niet kleiner worden, heb ze net laten verkleinen natuurlijk! Maar mijn ervaring is dat ik gewoon 10 kilo kan afvallen zonder ook maar een halve cupmaat te verliezen!

pi_12098589
Vandaag vroeg het nichtje van mijn vriend:

Goh ben je afgevallen?

Dat is echt leuk als iemand dat vraagt

pi_12098619
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:08 schreef LadyS het volgende:

Goh ben je afgevallen?

Idd!
Ben je al veel afgevallen?
pi_12098852
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:08 schreef LadyS het volgende:

Goh ben je afgevallen?

zeker wel

en ook zo als je aanstaren en dan zeggen van ben je afgevallen

pi_12098983
Vraagje over Bional Appelslank:

Op het doosje van Bional Appelslank staat ´bij overgewicht´.
Betekent dat, dat als je geen overgewicht hebt en je wel verder wilt afvallen de Appelslank niet meer werkt?

En bedoelen ze met overgewicht een BMI van hoger dan 25?

pi_12099073
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 18:23 schreef Petracev het volgende:

[..]

taillemaat, is dat op de smalste plek gemeten?

Volgens mij wel, meestal is dat ter hoogte van je navel, maar misschien verschilt dat nog wel.
pi_12099107
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:37 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Volgens mij wel, meestal is dat ter hoogte van je navel, maar misschien verschilt dat nog wel.

Typisch, ik vind mijn taille nou niet bepaald smal, maar als ik meet is het 74 cm. Op de site staat dat het vanaf 80 cm pas te breed is.
pi_12099200
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:40 schreef Petracev het volgende:

[..]

Typisch, ik vind mijn taille nou niet bepaald smal, maar als ik meet is het 74 cm. Op de site staat dat het vanaf 80 cm pas te breed is.

ik heb dan zeg maar vetrolletjes en ik meet altijd op het dikste gedeelte
dat is 99 cm bij mij
pi_12099244
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:40 schreef Petracev het volgende:

[..]

Boven de 80 centimeter heb je veel vetopslag rond je middel en dat is risicovoller dan vetopslag op bijv. je bips. Het gaat dus meer om gezondheidsredenen dan wat smal/breed of mooi/lelijk is.
Wat je smal of breed vind staat ik in verhouding met de rest van je lichaam. Is je taille-heup ratio ook onder de 0,8?
pi_12099368
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:47 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Boven de 80 centimeter heb je veel vetopslag rond je middel en dat is risicovoller dan vetopslag op bijv. je bips. Het gaat dus meer om gezondheidsredenen dan wat smal/breed of mooi/lelijk is.
Wat je smal of breed vind staat ik in verhouding met de rest van je lichaam. Is je taille-heup ratio ook onder de 0,8?

0,735 om precies te zijn
pi_12099487
Dan hoef jij je voor je gezondheid geen zorgen te maken. En zal je BMI ook wel gezond zijn.
Daar kan ik voorlopig alleen maar van dromen. Ik zit nu op 97 cm. en op 0,9 wat taille-heup ratio betreft. Dus ik mag nog dapper doorlijnen.
Ik zag dat je niet in de openingspost van dit topic of slank de zomer in staat. Ben je wel aan het lijnen dan, of gewoon interresse. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken...
pi_12099489
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:31 schreef Petracev het volgende:
Vraagje over Bional Appelslank:

Op het doosje van Bional Appelslank staat ´bij overgewicht´.
Betekent dat, dat als je geen overgewicht hebt en je wel verder wilt afvallen de Appelslank niet meer werkt?

En bedoelen ze met overgewicht een BMI van hoger dan 25?

Niemand die mij hier iets over kan vertellen?
pi_12099505
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Dan hoef jij je voor je gezondheid geen zorgen te maken. En zal je BMI ook wel gezond zijn.
Daar kan ik voorlopig alleen maar van dromen. Ik zit nu op 97 cm. en op 0,9 wat taille-heup ratio betreft. Dus ik mag nog dapper doorlijnen.
Ik zag dat je niet in de openingspost van dit topic of slank de zomer in staat. Ben je wel aan het lijnen dan, of gewoon interresse. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken...
Ik sta er WEL in, maar YPPY heeft ´cev´ van mijn naam afgehakt...
pi_12099645
Op internet vind ik dit:
Appelazijnextract bevat een groot aantal bijzondere werkstoffen die van essentieel belang zijn voor de stofwisseling, de zuurgraad in de maag, de darmflora alsmede het vetmetabolisme in het lichaam. Vooral dit laatste maakt appelazijn extract uitermate geschikt om de vetstofwisseling daadwerkelijk te beinvloeden. Appelazijn extract remt de opname van vetten uit de voeding en stimuleert de afbraak van vetten en koolhydraten in het lichaam. Appelazijn extract doet de behoefte aan calorierijke zoetigheden, suiker-, zout- en vethoudende voedingsmiddelen snel afnemen.

Ik weet niet zeker hoor, maar als ik dit zo lees helpt het ook bij een gezond BMI.

Ik was net te laat, ik zag dat je al eerder gewicht enzo gepost had.
Maar je BMI is dus ook maar een beetje te hoog. Dus bij jouw zit het vet waarschijnlijk op andere plekken waar het minder kwaad kan...

pi_12099926
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Op internet vind ik dit:
Appelazijnextract bevat een groot aantal bijzondere werkstoffen die van essentieel belang zijn voor de stofwisseling, de zuurgraad in de maag, de darmflora alsmede het vetmetabolisme in het lichaam. Vooral dit laatste maakt appelazijn extract uitermate geschikt om de vetstofwisseling daadwerkelijk te beinvloeden. Appelazijn extract remt de opname van vetten uit de voeding en stimuleert de afbraak van vetten en koolhydraten in het lichaam. Appelazijn extract doet de behoefte aan calorierijke zoetigheden, suiker-, zout- en vethoudende voedingsmiddelen snel afnemen.

Ik weet niet zeker hoor, maar als ik dit zo lees helpt het ook bij een gezond BMI.

Ik was net te laat, ik zag dat je al eerder gewicht enzo gepost had.
Maar je BMI is dus ook maar een beetje te hoog. Dus bij jouw zit het vet waarschijnlijk op andere plekken waar het minder kwaad kan...

bij heeft het nooit gewerkt....
pi_12099982
Ik heb nog een doosje staan, maar ik vergeet het steeds te nemen voor het eten. Er missen nu een stuk of 4 uit. Misschien dat ik het maar meer in het zicht moet gaan zetten. MIsschien op de eettafel ofzo
  dinsdag 29 juli 2003 @ 21:26:19 #197
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12100014
Daaag Kroeltroel. Gewoon nog soms langs komen hier als je ons te veel mist. En zet maar wat gezonds klaar voor als wij bij jou komen.

Dat kan ik nu ook al Jojo. Als je een meer dan gemiddelde maat hebt, dan lijkt het mij ook wel handig om wat kwijt te raken. Van c naar (bijna) b maakt eigenlijk niets uit als je in een winkel staat.

Je had een zinnetje gepost dat ik gekopieerd heb Petracev. Daar stond Petra zonder cev. Maar ik kan het er de volgende keer natuurlijk gewoon bij zetten.

Vrijdag ben ik vrij, dan komt er weer een update.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12100084
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 20:09 schreef Petracev het volgende:

[..]

Idd!
Ben je al veel afgevallen?

de laatste keer dat ik me gewogen heb bij de Weight Watchers was ik 12,9 kilo afgevallen... Ik weet niet wat de stand nu is, want de WW is een paar weken met vakantie en ik heb zelf gelukkig geen weegschaal
pi_12100265
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:26 schreef YPPY het volgende:

Je had een zinnetje gepost dat ik gekopieerd heb Petracev. Daar stond Petra zonder cev. Maar ik kan het er de volgende keer natuurlijk gewoon bij zetten.

Ja, je hebt gelijk,
ik vind t ook niet erg hoor, maar deepfreeze dacht dat ik er niet in stond.
Wil je misschien dan toch maar de cev er achter plakken, Yppy?
pi_12100308
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik heb nog een doosje staan, maar ik vergeet het steeds te nemen voor het eten. Er missen nu een stuk of 4 uit. Misschien dat ik het maar meer in het zicht moet gaan zetten. MIsschien op de eettafel ofzo
Je moet t een half uurtje van te voren nemen, he
ik heb t in de keuken staan, dan neem ik t als ik aan t koken ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')