quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 11:30 schreef YPPY het volgende:
Sta je niet meer in de openingspost, maar wil je daar wel (weer) in? Post dit dan even, dan zet ik je graag weer terug.![]()
Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Fok! Dieetclub III
Fok! Dieetclub IV
Fok! Dieetclub V
Fok! Dieetclub VI
Fok! Dieetclub VII
Fok! Dieetclub VIII
Fok! Dieetclub IX
Fok! Dieetclub X
Fok! Dieetclub XI
Fok! Dieetclub deel XII
Fok! Dieetclub deel XIII
Fok! Dieetclub deel XIV
Fok! Dieetclub deel XV
Fok! Dieetclub Deel XVI
Fok! Dieetclub Deel XVII
Fok! Dieetclub Deel XVIII
Fok! Dieetclub Deel XIX
Fok! Dieetclub Deel XX
Fok! Dieetclub deel XXIAanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting (gaan we dit nog doen, meiden (en heren)?)Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een nieuw topic voor degenen die al een gezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte lager is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Slank de zomer in!
Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nlDe dieeters die meedoen in dit topic:
Bianca (1m76) (33,5) was 103,9 kg, is nu 101,9 kg en wil graag 80 wegen -2
Bluezz (1m75) (29,4) was 93 kg, is nu 90 kg en wil graag 80 wegen -3
bob-de-bouwer (1m84) (30,1) was 107 kg, is nu 101,8 en wil graag 90 wegen-5,8
Brighteyes (1m72) (28) was 83,4 kg, is nu 82,9 kg en wil eerst graag 78 kg wegen en later 72-0,5
dasto (1m85) was 105 kg, is nu 105 kg en wil graag 80 wegen
Deepfreeze(1m70) (27,7) was 84 kg, is nu 79,8 kg en wil graag 67 wegen (misschien zelfs 62) -4,2
Diddls(1m71) (27,4) was 110 kg, is nu 109,5 kg en wil graag 70 wegen-0,5
DikkieDik87 (1m54) (29,3) was 71,5 kg, is nu 69,6 kg en wil graag 60 wegen-1,9
dJ-Zcore (1m93) (25,8) was 108 kg, is nu 96 kg -12
Essebes(1m76) (29,5) was 95,6 kg, is nu 91,3 en wil graag 85 wegen-4,3
Glossy (1m68) (34,9) was 115 kg, is nu 98,5 kg en wil graag 65 kg wegen -16,5
Hoofdmuts(1m76) (28,6) was 119,5 kg, is nu 85,1 kg en wil graag 77 kg wegen -34,4
Isabeau (1m67) (32,5) was 93,6 kg, is nu 90,6 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -3,4
Jojogirl (1m72) (25,4) was 92 kg, is nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -17
LadyMagica (1m75) (26,7) was 92 kg, is nu 81,7 kg en wil graag 75 wegen -10,3
LadyS (1m74) (33,6) was 114,2 kg, is nu 101,3 kg -12,9
Liejannuh (1m79) (25,6) was 85 kg, is nu 82 kg en wil graag minder dan 75 kg wegen -3
Lilithu (1m65) (31,4) was 110,5 kg, is nu 85,5 en wil graag minder dan 70 kg wegen -25
Magic666 (1m85) (26,3) was 103kg, is nu 90 kg en wil graag tussen de 85-90 wegen -13
Miss_S (1m68) (32,1) was 98 kg is nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5
Miss_sly (1m65) (27,5) was 86 en is nu 75 -11
m@x (1m65) (34,3) was 93,5 kg, is nu 93,5 kg en wil graag 65 wegen
Nyame (1m62) (29) was 77,8 kg is nu 76,2 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -1,6
Pandorah (1m68) (29,8) was 89,5 kg, is nu 84,2 kg en wil graag tussen de 65 en 70 wegen-5,3
Petracev (1m71) (25,8) was 80,0 kg, is nu 74,5 kg en wil graag tussen de 65 en 67 wegen -5,5
Pridemeid (1m72) (34,2) was 109,7 kg, is nu 101,3 kg en wil graag 65 wegen -8,4
Raptorix (1m87) (26,6) was 102,5 kg, is nu 92,9 kg en wil graag 87 wegen -9,6
Riann(1m72) (29,4) was 102 kg, is nu 87 kg en wil graag 65 wegen -15 kg en 66 cm
stout (1m70) (33,2) was 95 kg is nu 95 kg en wil graag 80 wegen
Vitamientje (1m80) (27,8) was 101 kg, is nu 90 kg en wil graag onder de 85 wegen-11
YPPY(1m72) (26,2) was 95 kg, is nu 77,5 kg en wil graag 73 wegen -17,5
YvonnePonne (1m67) (29) was 81 kg, is nu 81 kg en wil graag 65 wegen
zwahiel (1m83) (26,3) was 88 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 75-79 wegenOverzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vòel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!
Genoeg tips dus!
Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diëtistensite - medisch advies van/over diëtisten
digitale-dietist - met online caloriëntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diëten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
CalorieëntabelEngelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaardeCommercieel:
thermocare - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.
Succes allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-08-2003 14:58]
quote:Hmm... misschien moet ik dan vant weekend maar es naar Amsterdam/Artis (of blaas wat riching Utrecht?
Op vrijdag 4 juli 2003 13:30 schreef Lurky het volgende:
Even crossposten van een heel belangrijke gratis therapie die nu en de komende dagen mogenlijk is...ATTENTIE COCOLADE-FANS: In Zaandam is nu en de komende dagen een grote cacao-brand. Tussen de Zaan en Amsterdam kan je het prima ruiken: meteen genezen van de cocodrang.
Alles ruikt ernaar en mijn adem, mond en snot proeven naar cacao: echt vies. Net of je in een bad aangebrande chokolademelk kopje onder bent.
Ruik dit en je bent afgecickt van je eventuele verslaving. Komt allen hierheen als je niet van dat goedje af kon blijven. Ruikt, walgt en weet: dit is puur vet wat hier walmt en fikt.
Chokolade is vet. En hoe vet dat zien we nu. Alleen een oliebrand is erger want nog iets vetter.
Maar bovenal is het 't luchtje wat ik aanraad te komen opsnuiven. Ik heb nergens trek meer in. Al helemaal niet in iets met chokolade.
Ik met 3 klasgenootjes
mijn t-shirt zit daar een beetje raar lijkt net of ik hangende tieten heb maar dat is denk ik door de wind ziet er een beetje raar uit
quote:Volgens mij moet je om serieus af te vallen wel degelijk (veel) drinken. Je zult alleen selectief moeten zijn met wat je wel en wat je niet drinkt.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:21 schreef dikkiedik87 het volgende:
Verder nog een vraagje..
Ik drink normaal altijd cola light (nu water) maar ik heb gehoord dat dat helemaal niet zo goed is. En dat als je serieus wilt afvallen je dat beter niet kan drinken. Weet iemand hier meer over?
In het algemeen wordt water zeer aanbevolen. Frisdrank wordt volgens mij nooit verboden, maar er wordt wel aangeraden er spaarzaam mee te zijn.
Zelf pas ik het als volgt aan: smorgens drink ik bij mijn ontbijt 1 glas Vitaday (ivm het voldoende binnenkrijgen van vitamines, en ik weiger hiervoor pillen te slikken), op de dag zelf drink ik zowel heel veel thee, als heel veel water.
Aan het einde van de dag of savonds permiteer ik mijzelf 1 glas colalight. Dit om het flauwe gevoel van thee en water een beetje weg te krijgen. Savonds ga ik weer verder met thee en/of spa blauw.
Sinds kort heb ik op mijn werk ook een fles met aanlengsiroop, zodat ik het water af en toe een extra smaakje kan meegeven. LEt op: ik gebruik per glas slechts enkele druppeltjes.
Ik wil naar aanleiding van bovenstaande nog wel een tegenvraag posten: ik ben bang dat ik op deze manier te weinig calsium binnenkrijg. Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor mij?
Verder zijn er ook groenten waarin redelijk veel calcium zit (http://www.veganisme.non-profit.nl/gi/v05/v05_p04.htm en dan bijna onderaan), dus misschien kan je die wat vaker eten?
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 05-07-2003 10:32]
quote:[offtopic]
Op zaterdag 5 juli 2003 08:07 schreef Jojogirl het volgende:
Toch nog even een laatste stand voor ik op vakantie ga: 74,0 kiloTot over 3 weekjes
quote:Gezond weekje dus en fijn dat je onder de 80 zit.
Op zondag 6 juli 2003 11:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ga morgenmiddag weg, dus ik heb me nu maar gewogen.
En ik zit eindelijk onder de 80....
Ik zit op 79,5 Eindelijk weer een daling![]()
Deze week ga ik naar mijn ouders. Dat wordt een weekje aardappels met groente en een gehaktbal eten. En weinig te snoepen tussendoor. Maar wel altijd een koekje bij de koffie, maar die laat ik dus wel staan.
Ik heb gister een nieuwe spijkerbroek gekocht, dat was echt nodig, de rest van mijn broeken beginnen het te begeven. Dus een broek gekocht op de krimp. Ze hadden wel een maat groter, maar die zat ruim. En deze zat net te strak. Maar het is stretchstof, dus die wordt ook nog wel iets groter. En ik hopelijk snel dunner
Ik heb deze week dus ook niet echt de mogelijkheden om te posten.
Ik ben vrijdag weer terug....
daar hoop ik ook nog ooit te komen
Veel plezier
en tot vrijdag
quote:scheelt soms wel een halve kilo
Op zondag 6 juli 2003 11:39 schreef Riann het volgende:
misschien stomme vraag maar hoeveel zou het kunnen schelen met wegen of je nu van te voren wel gepoept of niet gepoept hebt.
quote:Geen wonder dat het soms scheelt als ik uit bed kom en meteen ga wegen en als ik dan naar de wc ben geweest en alles is eruit dat ik dan lichter ben
Op zondag 6 juli 2003 13:25 schreef Cola_Light het volgende:[..]
scheelt soms wel een halve kilo
quote:*proest* Ik doe altijd hetzelfde: maandagochtend direct uit bed ochtendplas en meteen bloot op de weegschaal. Mocht ik zo onnadenkend zijn om koffie te drinken, me aan te kleden en te peopen enzo enof mn haar te wassen dan is mijn kans op een eerlijke weegbeurt verkeken. Ik heb als ik me weeg dus nog niet gedouched: geen nat haar en niet mn lenzen in. Wat ik me dus wel al 10 dieetmaanden lang afvraag: hoeveel weegt mijn bril. Die bril van jou ziet er ook nogal zwaar uit: vast wel 2 ons. :DD
Op zondag 6 juli 2003 14:30 schreef Riann het volgende:[..]
Geen wonder dat het soms scheelt als ik uit bed kom en meteen ga wegen en als ik dan naar de wc ben geweest en alles is eruit dat ik dan lichter ben
quote:haha mijn bril valt wel mee denk ik maar zonder bril zie ik niet wat de cijfertjes zijn
Op maandag 7 juli 2003 10:35 schreef Lurky het volgende:
Het is dus de bedoeling elke dag kwa gewicht even veel te drinken en te eten. Als je dan op vaste wijze op vaste weegdag weegt zal je dus een regelmatige terugloop van je gewicht zien. Het komt niet aan op die paar onsjes. Al is dat altijd wel leuk om het er weer minder te zien worden. Ik stond vanochtend te wegen: haalde 3 keer adem en was alweer 2 ons zwaarder. Echt!
[..]*proest* Ik doe altijd hetzelfde: maandagochtend direct uit bed ochtendplas en meteen bloot op de weegschaal. Mocht ik zo onnadenkend zijn om koffie te drinken, me aan te kleden en te peopen enzo enof mn haar te wassen dan is mijn kans op een eerlijke weegbeurt verkeken. Ik heb als ik me weeg dus nog niet gedouched: geen nat haar en niet mn lenzen in. Wat ik me dus wel al 10 dieetmaanden lang afvraag: hoeveel weegt mijn bril. Die bril van jou ziet er ook nogal zwaar uit: vast wel 2 ons. :DD
quote:Dat heb ik dus ook. Maar mijn glazen zijn zo sterk dat ze zichzelf kunnen dragen dus het gewicht zal wel meevallen.
Op maandag 7 juli 2003 10:38 schreef Riann het volgende:[..]
haha mijn bril valt wel mee denk ik maar zonder bril zie ik niet wat de cijfertjes zijn
dus ik moetmijn bril wel opzetten
Oja, totaal kwijt nu: 26 KG
Wil jij daar ook in de openingspost ViSioN_TSH? Pas je wel een beetje op met de pilletjes en het chemische spul? Ooit moet je er toch mee stoppen, en dan is de kans op jojo erg groot. Daar heb je vast geen zin in. Ik weet niet hoe lang je bent, maar je kunt bij overgewicht kijken wat het laagste gezonde gewicht is en het hoogste. Daar neem je dan het gemiddelde van. Of je gaat tot een bmi van 22,5. Dan zit je ook goed. Of je kunt advies vragen aan je huisarts of een dieetist. Als je namelijk veel sport en dus veel spieren hebt, werkt het iets anders.
Je ziet er echt slanker uit op die foto Riann
Hoe ging de week bij de ouders Deepfreeze. Ik heb ook een broek op de krimp. Nou ja, zoiets dan. Als ik hem aan doe, zit hij strak, maar een half uur later zakt ie af en heb ik echt een riem nodig. Dan ziet ie eigenlijk te los.
Wat leuk dat bijna iedereen genoeg was afgevallen raptorix! Dat is vast wel een goede motivatie voor iedereen. Wel verstandig om het zo samen te doen.
De afgelopen dagen heb ik een wat minder gepost, ik heb er niet meer zo veel zin in om de pc aan te zetten en te fokken. Maar dat komt vast wel terug binnenkort.
Vanavond komt er verjaardagbezoek. Zij houden wel van de wat ongezondere dingen. Ik heb nu luxe koeken gekocht in plaats van taart. Die zitten per stuk verpakt. Dan vind ik het niet zonde om ze weg te gooien, want je kunt ze maanden bewaren. Een stuk gezonder voor mij dus. Verder heb ik zoutjes gehaald, die zijn niet vreselijk slecht en die vind ik ook niet super lekker. En ik ben nu watermeloen aan het eten. Die is in de aanbieding bij de super.
Ik heb eigenlijk weinig nieuws te melden; nog steeds stabiel 83
Al had ik liever dat ik al in het zomertopic zat (ligt niet aan jullie, hoor ), ben ik toch ook wel blij dat ik niet ben aangekomen. Juni en juli zijn namelijk echte feestmaanden; veel verjaardagen en examenfeestjes (waaronder ook de mijne allebei dit jaar) en ik heb toch gewoon wat meegesnoept. Zij het wat minder dan de vorige jaren, was het toch zeker even lekker
Ik doe elke dag trouw de 'Lurky-oefeningen' en tel mijn WW-punten. Kortom: we gaan gewoon stug door
quote:Af en toe heb je gewoon periodes dat je wat actiever bent. Komt wel weer zolang je maar wel aan je eetpatroon gelijk blijft houden (en evt blijft sporten).
Op maandag 7 juli 2003 14:26 schreef YPPY het volgende:
De afgelopen dagen heb ik een wat minder gepost, ik heb er niet meer zo veel zin in om de pc aan te zetten en te fokken. Maar dat komt vast wel terug binnenkort.
Vanavond komt er verjaardagbezoek. Zij houden wel van de wat ongezondere dingen. Ik heb nu luxe koeken gekocht in plaats van taart. Die zitten per stuk verpakt. Dan vind ik het niet zonde om ze weg te gooien, want je kunt ze maanden bewaren. Een stuk gezonder voor mij dus. Verder heb ik zoutjes gehaald, die zijn niet vreselijk slecht en die vind ik ook niet super lekker. En ik ben nu watermeloen aan het eten.Die is in de aanbieding bij de super.
Maar goed: gefeliciteerd!
En slim dat je dingen in huis haalt die je niet echt specifiek lust, scheelt weer in snoepen
Ik had laatst aardbeien en een gaia meloen gehaald bij de groentenboer! Smullen zeg!
quote:Ik zal zeker eens gaan kijken naar die groenten. Tot nu toe zat ik smorgens met het dillemma: of vitamines (Vitaday) of calcium (melk) en ik zoek eigenlijk een middenweg. Joghurt vindt ik niet lekker, maar kwart en melk wel. Ik heb de laatste tijd als ik zo rond 15.30/16.00 uur trek krijg wel telkens een bakje kwark uit onze automaat op t werk getrokken. Gezond alternatief voor de canybars die er dus ook inliggen!
Op zaterdag 5 juli 2003 10:27 schreef Jojogirl het volgende:
Eet je wel yoghurt of iets dergelijks als toetje? Want dan zal je calcium tekort nog wel meevallen denk ik. En 1 glas melk per dag scheelt ook een hoop.Verder zijn er ook groenten waarin redelijk veel calcium zit (http://www.veganisme.non-profit.nl/gi/v05/v05_p04.htm en dan bijna onderaan), dus misschien kan je die wat vaker eten?
Maar verder... vanmorgen woog ik 91.3, dus dat gaat nog steeds goed. Ik merk het nu ook aan de omvang van mijn bovenbenen en aan de omvang van de zwemband die ik onder mijn borsten, boven mijn buik had! Ik ben stiekum al erg trots, ondanks dat ik mijn doel nog (lang) neit bereikt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |