Mijn voorlopige favoriete opstelling:
Roy Beukenkamp.
Kurt Elshot, Regillio Vrede, Arnold Kruiswijk, Mathias Florén.
Arvid Smit, Mile Krstev, Sander van Gessel, Brian Pinas.
Chris de Witte, Glen Salmon.
Maandag begint de FC met de trainingen, daarna zullen de eerste oefenwedstrijden zijn. Ik ben benieuwd of deze opstelling dan stand houdt.
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 04-07-2003 11:30]
Dit lijkt mij wel wat
Kurt Elshot
Regillio Vrede
Melchior Schoenmakers
Mathias Florén
Arvid Smit
Hugo Alves Velame
Sander van Gessel
Martin Drent,
Glen Salmon
Chris de Witte
Roy Beukenkamp
verdediging van rechts naar links:
Kurt Elshot
Melchior Schoenmakers
Arnold Kruiswijk
Mathias Florén
Mile Krstev
Hugo Alves Velame
Sander van Gessel
Rolf Landerl
Martin Drent
Brian Pinas
Waar is de tijd dat ik de meeste spelers wel kende
Kurt Elshot--Regillio Vrede--Melchior Schoenmakers--Mathias Florén
Smitje --Hugo Alves Velame--Sander van Gessel
Chris de Witte--Martin Drent--Brian Pinas
Leuk team!
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
------Roy Beukenkamp------Kurt Elshot--Regillio Vrede--Melchior Schoenmakers--Mathias Florén
Smitje
--Hugo Alves Velame--Sander van Gessel
Chris de Witte--Martin Drent--Brian Pinas
Leuk team!
Alhoewel bij nader inzien Salmon (in vorm) misschien een beter alternatief is voor Drent (kan goed als pinchhitter gebruikt worden).
Voor de balans op het middenveld heeft Matthijs ipv Smit misschien ook wel mijn voorkeur....
1.Beukenkamp op doel is onomstreden.
2.Elshot rechtsback is ook duidelijk.
3.Vrede centraal achterin ook zonder twijfel. Die vreet ze op dit jaar!
4.Voor plek naast Vrede nog de keuze uit Kruiswijk, Van der Linden of eventueel Van Gessel. Moeilijk te beoordelen aangezien ik VD Linden niet goed ken.
5.Linksback is Florén.
6.Smit is gekocht voor centraal op het middenveld of iets naar rechts. Hij zal wel hier gaan spelen. Anders Matthijs.
10.Plek achter de spitsen is de keuze tussen Krstev, Hugo en Tuhuteru. Jans koos afgelopen jaar altijd voor de 1e.
8.Van Gessel redelijk onomstreden lijkt me.
7.De Witte is gekocht voor rechtsbuiten positie. 2e optie is Landerl.
9.Salmon of Drent. Hadden allebei niet zo'n super jaar maar ik denk dat Salmon zijn draai nog wel vindt hier. Drent wordt dus pinchhitter.
11.Pinas is de linksbuiten voor Jans. Tuhuteru is hier 2e optie maar kan volgens de trainer nu ook meestrijden om andere plekken.
Ideale invaller blijft Super Raymond 'in oranje' Bronkhorst
P.S. Jongsma is weg dus die kan je weg halen uit je lijstje.
[Dit bericht is gewijzigd door Cruoninga op 04-07-2003 11:43]
quote:Nou d8 het niet....
Op vrijdag 4 juli 2003 11:37 schreef Cruoninga het volgende:10.Plek achter de spitsen is de keuze tussen Krstev, Hugo en Tuhuteru. Jans koos afgelopen jaar altijd voor de 1e.
quote:Gehuurd toch?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:37 schreef Cruoninga het volgende:
6.Smit is gekocht voor centraal op het middenveld of iets naar rechts.
quote:Klopt, is eigendom van PSV.
Op vrijdag 4 juli 2003 11:50 schreef MrTorture het volgende:[..]
Gehuurd toch?
quote:Volgens mij mag Jongsma, net als Hardarson, weg, maar zijn ze gewoon aanwezig op de eerste training. Toch?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:37 schreef Cruoninga het volgende:P.S. Jongsma is weg dus die kan je weg halen uit je lijstje.
quote:Als ze nog een contract hebben (Hadarson zeker) dan worden ze maandag wel op de 1e training verwacht denk ik.
Op vrijdag 4 juli 2003 11:55 schreef Puur het volgende:[..]
Volgens mij mag Jongsma, net als Hardarson, weg, maar zijn ze gewoon aanwezig op de eerste training. Toch?
quote:Zo is het, Kontkorst (sorry, dat was z'n bijnaam bij ons) als invaller, positie maakt niet uit, en het komt helemaal goed!
Op vrijdag 4 juli 2003 11:37 schreef Cruoninga het volgende:
-opstelling-Ideale invaller blijft Super Raymond 'in oranje' Bronkhorst
Puur, verschil tussen Jongsma en Hardarson is toch dat tegen die 1e al gezegd is dat hij weg moest en die 2e nog niet??? Als Dordt Allach niet meer zou willen en hij zou ook niet naar Twente gaan zou die dan ook moeten verschijnen op de 1e training???
Het is trouwens nog steeds niet zeker dat Hoogstrate naar PSV gaat i.v.m. zijn mentale problemen die best ernstig schijnen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |