quote:Die moeten een afsterfregeling krijgen.
Op dinsdag 8 juli 2003 16:05 schreef HeatWave het volgende:
zaakwaarnemers
[Dit bericht is gewijzigd door What op 08-07-2003 16:11]
quote:En daar zat je op te wachten?
Op dinsdag 8 juli 2003 16:09 schreef keeper het volgende:
Naja, die Escude heeft waarschijnlijk wel een voorcontractje voor z'n neus liggen al, dus die mag het #4 van Ajax binnenkort over zijn schouders hangen.
quote:1e reactie=
'Ajax en AS Roma akkoord over Chivu'8/7/2003 15:45
Ajax en AS Roma zouden het eens zijn over de transfer van Cristian Chivu, zo meldt NOS Studio Sport. Dinsdag vond er in Amsterdam een spoedoverleg plaats tussen de Amsterdamse en Italiaanse club over de verkoop van de Roemeense verdediger.
Reden voor deze gesprekken, was het nieuwe bod dat de Romeinse onderhandelaar Franco Baldini op tafel legde. AS Roma zou liefst achttien miljoen euro overhebben voor de Ajacied. Daarmee komt Roma in de buurt van de 20,7 miljoen euro die in het contract van de aanvoerder staan vermeld als afkoopsom. Tijdens eerdere besprekingen wilde Baldini niet verder gaan dan vijftien miljoen.Maandag leek Chivu nog gewoon aan zijn vijfde Amsterdamse seizoen te gaan beginnen. Maar in het voetbal kunnen zulke dingen heel snel gaan, verklaarde algemeen directeur Arie van Eijden tijdens de gesprekken tegenover het ANP.
AS Roma is al een tijdje op zoek naar een centrale verdediger. Enkele weken geleden dachten de giallorossi nog Lúcio bij Bayer Leverkusen te kunnen losweken, maar de Braziliaan gaf te kennen bij gewoon bij Bayer te blijven.
Mocht Chivu inderdaad Ajax verlaten, dan geldt Julien Escudé als waarschijnlijke opvolger. De centrale verdediger staat momenteel nog onder contract bij Stade Rennes.
Chris, het ga je goed, bedankt voor al je mooie voetbal, je Amsterdamse bluf en het zijn van de rots in onze verdediging.
You'll never walk alone.
quote:We'll see.
Op dinsdag 8 juli 2003 16:14 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie vertrekt, maar heel eerlijk gezegd heb ik Chivu nooit zo een geweldige voetballer gevonden.
Ajax kan makkelijk een soortgelijke verdediger van elders halen.
.
quote:van de ene kant is dit het gunstigste moment om hem te verkopen en een leuk bedrag voor hem te krijgen, ondanks dat hij af en toe wat steekjes liet vallen was hij wel de leider van de verdediging. ik zie dat passanen en heitinga nog niet doen, ik weet niet of escude dat kan, maar waarschijnlijk spreekt die alleen frans en is hij niet al te ervaren...
Op dinsdag 8 juli 2003 16:14 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ie vertrekt, maar heel eerlijk gezegd heb ik Chivu nooit zo een geweldige voetballer gevonden.
Ajax kan makkelijk een soortgelijke verdediger van elders halen.
... het liefst zou ik toch zien dat een type FdeBoer gehaald wordt om de verdediging te leiden en te vormen
quote:Precies, daar kan je heel aardige andere spelers voor kopen.
Op dinsdag 8 juli 2003 16:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Is een flinke aderlating, maar 18 miljoen euro is gvd. een bak met knaken zeg...
quote:Mwah, hij zat ook regelmatig mis hoor. Vooral de laatste tijd, dook hij continu onder hoge ballen enzo door.
Op dinsdag 8 juli 2003 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Chivu had dat ongemaakbare wat ik zo mis soms, dat zekere van een verdediger met zelfvertrouwen..
.
Desalniettemin blijft het verdomd jammer. Maar met 18 miljoen djoero moet wat leuks te doen zijn .
quote:zeker voor een verdediger
Is een flinke aderlating, maar 18 miljoen euro is gvd. een bak met knaken zeg...
quote:Qua type speler wel, maar F. de Boer mag wat mij betreft nooit meer een stap bij Ajax doen, na de manier waarop hij destijds vertrok.
Op dinsdag 8 juli 2003 16:21 schreef robinvdt het volgende:
... het liefst zou ik toch zien dat een type FdeBoer gehaald wordt om de verdediging te leiden en te vormen
quote:oke, andere kandidaten in dezelfde catagorie?
Op dinsdag 8 juli 2003 16:23 schreef golfer het volgende:[..]
Qua type speler wel, maar F. de Boer mag wat mij betreft nooit meer een stap bij Ajax doen, na de manier waarop hij destijds vertrok.
(edit: tiepvaut)
[Dit bericht is gewijzigd door robinvdt op 08-07-2003 16:28]
quote:En zo'n goede verdediger is FdB nou ook weer niet...
Op dinsdag 8 juli 2003 16:23 schreef golfer het volgende:
maar F. de Boer mag wat mij betreft nooit meer een stap bij Ajax doen, na de manier waarop hij destijds vertrok.
quote:tja, dat was niet netjes, maar het zal me worst zijn.
Op dinsdag 8 juli 2003 16:23 schreef golfer het volgende:[..]
Qua type speler wel, maar F. de Boer mag wat mij betreft nooit meer een stap bij Ajax doen, na de manier waarop hij destijds vertrok.
maar F&R de B zijn toch in onderhandeling in Quatar ofzo? .
quote:F wel,
Op dinsdag 8 juli 2003 16:28 schreef HeatWave het volgende:[..]
tja, dat was niet netjes, maar het zal me worst zijn.
maar F&R de B zijn toch in onderhandeling in Quatar ofzo?
.
R is alleen een kijkje nemen (heeft nog 1jarig contract maar voelt de bui al hangen)
quote:ja precies, dus dat zal wel een duo deal worden voor heel veel $$$$$$$$$$
Op dinsdag 8 juli 2003 16:29 schreef robinvdt het volgende:[..]
F wel,
R is alleen een kijkje nemen (heeft nog 1jarig contract maar voelt de bui al hangen)
quote:En een ex-neus bij Roma
quote:ja dus?
Op dinsdag 8 juli 2003 16:31 schreef DIGGER het volgende:[..]
En een ex-neus bij Roma
Weet iemand wat de vorige hoogste was?
quote:De meeste hebben al gestemd voor de Fatwa award hoor
Op dinsdag 8 juli 2003 16:31 schreef DIGGER het volgende:[..]
En een ex-neus bij Roma
quote:Bergkamp ligt op het puntje van mijn tong maar echt onderbouwen kan ik het niet...
Op dinsdag 8 juli 2003 16:48 schreef keeper het volgende:
Volgens van Eijden is de transfersom betaald voor Chivu de hoogste die Ajax ooit heeft mogen ontvangen voor een speler.Weet iemand wat de vorige hoogste was?
edit: bijna, scheelde 1 miljoen, het was dus F. de Boer:
Interview met Chivu:
Journalist: Dus het is 100% zeker dat je bij Ajax blijft dit seizoen?
Chivu: Ik ben hier.....
J: Dus je gaat er vanuit dat je dit seizoen hier speelt?
C: Ja.....
Jammer dat 'ie dan toch weg gaat. Laten we het er maar op houden dat het er niet naar uit zag dat Roma de transfersom wilde betalen.
quote:waarom? Omdat ie nou geen CL/UEFA speelt?
Op dinsdag 8 juli 2003 17:22 schreef mat_herben het volgende:
Verkeerde keuze van Chivu
Ondanks dat de Serie A mij niet kan bekoren is die competitie toch een paar treedjes hoger dan de HCE dus wat dat betrefd kan ik hem geen ongelijk geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |