quote:En dat heb ik natuurlijk weer gemist.....
Op dinsdag 09 oktober 2001 09:34 schreef Vork het volgende:
Ik ga niet, ik ga wel ff luisteren denk ik. Overgens was Muse nog gisteren te zien bij Barend en van Dorp
*maakt ontbijtje klaar*
*zet muziekje op*
Kaartjes...check. ![]()
Geld...check. ![]()
Vertrektijden...check. ![]()
Geen 'manic street preachers'-actie gepuld...check. ![]()
Done!
quote:Ik vrees dat er wel meer mensen zullen zijn met een donkergrijs Muse t-shirt.
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:31 schreef WasQ het volgende:
Eej! Ik kom ook mensen, wel met een groep van een man of 6. Ik kom 'pas' om 19.05 aan als het goed is. Niet echt sociaal t.o.v. mijn groep om uitgebreid te gaan meeten, maar als je me ziet, spreek je me maar aan. Ik heb een rode broek aan en een donkergrijs Muse-T-shirt. En buiten een blauwe jas (droog) of een zwarte Nike-jas (als 't nat is). Roep maar WasQ of Freek en je ziet of ik het ben
quote:sinds wanneer heb je mijn foonnummer
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:28 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik sta waarschijnlijk rond 18:45 op Station Bijlmer, ik bel bubu wel als ik er ben, tot dan
quote:'Showbiz' was anders ook behoorlijk populair, hoor.
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:41 schreef Kissinggirl het volgende:
muse is super stoer... alleen jammer dat ze nu pas goed doorbreken..kvind ze al tijdje errug leuk..
Al sinds 'Muscle Museum' op single uitkwam hebben ze een behoorlijke bekendheid mogen genieten.
quote:Ik heb dat meeltje van Liejannuh gehad
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:44 schreef beelzebubu het volgende:[..]
sinds wanneer heb je mijn foonnummer
quote:Maar weinig met een felle rode broek eronder die luisteren als iemand Freek tegen ze zegt
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:40 schreef Vork het volgende:[..]
Ik vrees dat er wel meer mensen zullen zijn met een donkergrijs Muse t-shirt.
quote:ik heb jouw nummer niet, nouja, ik herken je wel aan je haarkleur
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:28 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik heb dat meeltje van Liejannuh gehad
![]()
Had van mij (natuurlijk) wel wat langer mogen duren.
Iets van een toegift had ook wel geinig geweest.
Ik vindt trouwens ook dat die pik briljant piano speelt.
Ze waren hartstikke goed, alhoewel ze op Werchter toch nog een stukje beter waren, vond ik. Maar ja, hoe vaker je ze gezien hebt, des te kritischer je wordt...
Niettemin was het Nederlandse publiek eindelijk eens een beetje enthousiast, en dat maakte het concert meteen een stuk leuker.
Met zijn allen springen, meezingen en genieten, dat is waar concerten voor bedoeld zijn.
Jammer dat we flipneus ongeveer het hele concert kwijt waren maar ik hoor dat hij het ook gaaf vond dus ik neem aan dat alles goed ging met zijn vriendin en hem ![]()
Lianne, Paul, Siebe, Anton, Menno, Sander, iedereen die ik vergeten ben (
), bedankt, het was geweldig!
quote:IK ben na het eerste nummer iedereen kwijtgeraakt
Op woensdag 10 oktober 2001 02:04 schreef beelzebubu het volgende:
Het was mega-goedJammer dat we flipneus ongeveer het hele concert kwijt waren maar ik hoor dat hij het ook gaaf vond dus ik neem aan dat alles goed ging met zijn vriendin en hem
Lianne, Paul, Siebe, Anton, Menno, Sander, iedereen die ik vergeten ben (
), bedankt, het was geweldig!
Zo, dat is er ook weer uit
Vanmiddag komt Anton met een verslag heeft ie beloofd!
Ik ga even aan het werk!
quote:Nee ik zou ook niet luisteren naar iemand die 'Freek' tegen me zei.
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:00 schreef WasQ het volgende:
Maar weinig met een felle rode broek eronder die luisteren als iemand Freek tegen ze zegt
quote:Mischien hebben we elkaar dan toch ontmoet zonder dat we het wisten! En die huilende meisjes heb ik inderdaad ook gezien....
Op woensdag 10 oktober 2001 09:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
IK ben na het eerste nummer iedereen kwijtgeraaktGeweldig publiek, alleen kwam ik op een gegeven moment in een gedeelte waar veel kleine meisjes stonden die gingen janken als je ze sloeg... GA DAN NIET VOORAAN STAAN ALS JE NIET DE PIT IN WIL!
In ieder geval een zeer geslaagde avond en alle Fok!kers waren allemaal heeeeeel aardig
quote:Oh, daar heb ik ook altijd een bloedhekel aan eigenlijk. Sta je vooraan zodat je de muzikanten goed kan zien, staan er allemaal van die lompe boeren te hakken...
Op woensdag 10 oktober 2001 09:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
IK ben na het eerste nummer iedereen kwijtgeraaktGeweldig publiek, alleen kwam ik op een gegeven moment in een gedeelte waar veel kleine meisjes stonden die gingen janken als je ze sloeg... GA DAN NIET VOORAAN STAAN ALS JE NIET DE PIT IN WIL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |