abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 09:34:18 #101
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1851369
Ik ga niet, ik ga wel ff luisteren denk ik. Overgens was Muse nog gisteren te zien bij Barend en van Dorp
pi_1852619
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 09:34 schreef Vork het volgende:
Ik ga niet, ik ga wel ff luisteren denk ik. Overgens was Muse nog gisteren te zien bij Barend en van Dorp
En dat heb ik natuurlijk weer gemist.....
Maar ik heb wel onwijs veel zin in vanavond!!!
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 12:23:34 #103
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_1852712
Ik vertrek straks, zal mij benieuwen wat voor vreemde types jullie allemaal zijn
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:28:35 #104
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1853255
Ik sta waarschijnlijk rond 18:45 op Station Bijlmer, ik bel bubu wel als ik er ben, tot dan
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:31:42 #105
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_1853285
Eej! Ik kom ook mensen, wel met een groep van een man of 6. Ik kom 'pas' om 19.05 aan als het goed is. Niet echt sociaal t.o.v. mijn groep om uitgebreid te gaan meeten, maar als je me ziet, spreek je me maar aan. Ik heb een rode broek aan en een donkergrijs Muse-T-shirt. En buiten een blauwe jas (droog) of een zwarte Nike-jas (als 't nat is). Roep maar WasQ of Freek en je ziet of ik het ben
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_1853351
*wrijft slaap uit zijn ogen*

*maakt ontbijtje klaar*

*zet muziekje op*

Kaartjes...check.
Geld...check.
Vertrektijden...check.
Geen 'manic street preachers'-actie gepuld...check.

Done!

dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:40:05 #107
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1853371
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:31 schreef WasQ het volgende:
Eej! Ik kom ook mensen, wel met een groep van een man of 6. Ik kom 'pas' om 19.05 aan als het goed is. Niet echt sociaal t.o.v. mijn groep om uitgebreid te gaan meeten, maar als je me ziet, spreek je me maar aan. Ik heb een rode broek aan en een donkergrijs Muse-T-shirt. En buiten een blauwe jas (droog) of een zwarte Nike-jas (als 't nat is). Roep maar WasQ of Freek en je ziet of ik het ben
Ik vrees dat er wel meer mensen zullen zijn met een donkergrijs Muse t-shirt.
pi_1853393
muse is super stoer... alleen jammer dat ze nu pas goed doorbreken..kvind ze al tijdje errug leuk..
pi_1853425
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:28 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik sta waarschijnlijk rond 18:45 op Station Bijlmer, ik bel bubu wel als ik er ben, tot dan
sinds wanneer heb je mijn foonnummer
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
pi_1853426
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:41 schreef Kissinggirl het volgende:
muse is super stoer... alleen jammer dat ze nu pas goed doorbreken..kvind ze al tijdje errug leuk..
'Showbiz' was anders ook behoorlijk populair, hoor.

Al sinds 'Muscle Museum' op single uitkwam hebben ze een behoorlijke bekendheid mogen genieten.

pi_1853450
ik sta overigens om 17.09 uur op station blijmer (als de planning goedloopt).
We hear the word, we lost ourselves but we find it all [..] free your life, life is a waterfall (SoaD, Aerials)
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 14:28:01 #112
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1853922
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:44 schreef beelzebubu het volgende:

[..]

sinds wanneer heb je mijn foonnummer

Ik heb dat meeltje van Liejannuh gehad
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:00:37 #113
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_1854368
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:40 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik vrees dat er wel meer mensen zullen zijn met een donkergrijs Muse t-shirt.

Maar weinig met een felle rode broek eronder die luisteren als iemand Freek tegen ze zegt
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_1854423
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:28 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik heb dat meeltje van Liejannuh gehad

ik heb jouw nummer niet, nouja, ik herken je wel aan je haarkleur
pi_1855148
Ik ben er ook vandoor, tot ziens in A'dam Bijlmer!
  woensdag 10 oktober 2001 @ 00:33:36 #116
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_1859981
Kom net terug uit de HMH, en MUSE was GOED !!!!!!!!!!!!!

Had van mij (natuurlijk) wel wat langer mogen duren.
Iets van een toegift had ook wel geinig geweest.

Ik vindt trouwens ook dat die pik briljant piano speelt.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_1860203
Het was gaaaaaaaaaaaaaaf
pi_1860412
Zo, dat hebben we ook weer gehad.

Ze waren hartstikke goed, alhoewel ze op Werchter toch nog een stukje beter waren, vond ik. Maar ja, hoe vaker je ze gezien hebt, des te kritischer je wordt...

Niettemin was het Nederlandse publiek eindelijk eens een beetje enthousiast, en dat maakte het concert meteen een stuk leuker.
Met zijn allen springen, meezingen en genieten, dat is waar concerten voor bedoeld zijn.

pi_1860448
Het was mega-goed

Jammer dat we flipneus ongeveer het hele concert kwijt waren maar ik hoor dat hij het ook gaaf vond dus ik neem aan dat alles goed ging met zijn vriendin en hem

Lianne, Paul, Siebe, Anton, Menno, Sander, iedereen die ik vergeten ben ( ), bedankt, het was geweldig!

pi_1860630
Het was inderdaad MASTER
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_1861034
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 02:04 schreef beelzebubu het volgende:
Het was mega-goed

Jammer dat we flipneus ongeveer het hele concert kwijt waren maar ik hoor dat hij het ook gaaf vond dus ik neem aan dat alles goed ging met zijn vriendin en hem

Lianne, Paul, Siebe, Anton, Menno, Sander, iedereen die ik vergeten ben ( ), bedankt, het was geweldig!

IK ben na het eerste nummer iedereen kwijtgeraakt Geweldig publiek, alleen kwam ik op een gegeven moment in een gedeelte waar veel kleine meisjes stonden die gingen janken als je ze sloeg... GA DAN NIET VOORAAN STAAN ALS JE NIET DE PIT IN WIL!

Zo, dat is er ook weer uit

pi_1861364
Het was onwijs gaaf!
Ben nu dus wel een beetje brak (lag pas om 2 uur in bed en om half 8 ging toch echt die wekker weer....), maar dat overleef ik ook wel weer!

Vanmiddag komt Anton met een verslag heeft ie beloofd!
Ik ga even aan het werk!

woensdag 10 oktober 2001 @ 10:28:56 #123
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1861399
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:00 schreef WasQ het volgende:
Maar weinig met een felle rode broek eronder die luisteren als iemand Freek tegen ze zegt
Nee ik zou ook niet luisteren naar iemand die 'Freek' tegen me zei.
pi_1861446
Het was heet, het was druk maar het was ontzettend gaaf. Lekker opgewarmd met Zita Swoon en daarna anderhalf uur knallen!
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 09:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
IK ben na het eerste nummer iedereen kwijtgeraakt Geweldig publiek, alleen kwam ik op een gegeven moment in een gedeelte waar veel kleine meisjes stonden die gingen janken als je ze sloeg... GA DAN NIET VOORAAN STAAN ALS JE NIET DE PIT IN WIL!
Mischien hebben we elkaar dan toch ontmoet zonder dat we het wisten! En die huilende meisjes heb ik inderdaad ook gezien....

In ieder geval een zeer geslaagde avond en alle Fok!kers waren allemaal heeeeeel aardig

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 10 oktober 2001 @ 10:36:06 #125
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1861461
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 09:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh, daar heb ik ook altijd een bloedhekel aan eigenlijk. Sta je vooraan zodat je de muzikanten goed kan zien, staan er allemaal van die lompe boeren te hakken...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')