quote:Maar dan kan hij hem niet in V&A zetten, als hij hem al daar verkoopt
Op zaterdag 5 juli 2003 13:33 schreef Guusie het volgende:[..]
Wel hij heet Danny dus is het wel van hem
waarschijnlijk..
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 19:26 schreef CloudStrife het volgende:
PC?
Duidelijk niet zo up-to-data qua games!
SOCOM is PS2 exclusive.
Lijkt het trouwens veel op splinter cell? ![]()
En online is het dan veel sneaken/tactics of meer rennen en knallen?
quote:JAaaa idd.!!!!
Op woensdag 9 juli 2003 22:22 schreef HeatWave het volgende:
licht offtopic: die reclame is meesterlijk!
quote:ik heb hem niet gezien.. zal ff reclame zappen morgenaaf
Op woensdag 9 juli 2003 22:31 schreef BDisOKE het volgende:[..]
JAaaa idd.!!!!
met dat broodje sssstttt....
Wil de prijs weten van zo'n ps2 netwerkadapter.
Trouwens die screenshots zien er inderdaad niet erg intressant uit. Zijn waardeloze screenshots.
quote:Vraag 1: mag iemand anders beantwoorden.. (schiet die "HIND" toch kapoet!)
Op woensdag 9 juli 2003 23:46 schreef Purekillah het volgende:
Kom niet verder dan die level waar je die primitieve gevangenis moet kraken......Die tering Hind knalt steeds m'n hele team aan flarden(Hind=helikopter, voor de idioten onder ons).
Wil de prijs weten van zo'n ps2 netwerkadapter.
Trouwens die screenshots zien er inderdaad niet erg intressant uit. Zijn waardeloze screenshots.
Vraag 2: Kost ongeveer zoveeel als een game... 67 euro plusminus!
quote:gaat kosten? dus hij is nog niet uit ofzo?
Op donderdag 10 juli 2003 13:05 schreef CloudStrife het volgende:
Guus, je zit er helemaal naast.
De netwerkadapter gaat 35 euro kosten.
Nee even serieus steeds als ik die hind schiet, heeft ie al 2 man van m'n team in flarden geschoten of Mr Pickle met als gevolg: "mission failed". Weer helemaal overnieuw *bleep*.
quote:Klopt het dat niet iedereen online kan met dat ding, ook al heb je een adapter?
Op donderdag 10 juli 2003 17:04 schreef Smots het volgende:
Heh heh, ik heb net online 1 of andere kerel een paar keer aan flarden mogen schieten.
* Smots giechelt op sinistere wijze
quote:Je hebt er niet eens een sony playstation adapter voor nodig!!!
Op donderdag 3 juli 2003 12:37 schreef Dark-D het volgende:
of je bent een van de 1250 Sony Betatesters en je kan hem nu al online spelen..of je besteld in de UK of in de DE een sony ethernet adapter en
je gaat nu al raggen..
Ik heb ooit een keer voor mijn laptop een USB->Ethernet adapter gekocht... Toen ik THPS3 had, zag ik dat deze online functionaliteiten had... De playstation heeft ook usb... En tot mijn grote vreugde: HET WERKTE!!! Omdat we hier thuis 2 playstations hebben, gelijk weer zo'n ding gehaald...
Nu met socom, weer werkt ook deze usb adapter!!! Ik speel dus al een tijdje online... Via mijn thuisnetwerk... Beide ps2's kunnen via mijn netwerk het internet op. Dat is supergaaf! Ik had socom de eerste dag dat ie te koop was... En zat die dag ook al gelijk op internet... Zal dus nog wel langer dan de betatesters zelf (de nederlandse dan) online aan het spelen zijn.
De adapters die ik hier heb zijn:
SWEEX USB to 100/10 Ethernet adapter, welke met een AMDTEK chipset werken. Kostte toen iets van 45 euro bij de mediamarkt. Ik heb nu een aantal vrienden die ook online willen, maar konden dat ding niet meer vinden.
Het is gewoon proberen... Als er anderen dit ook proberen, kunnen we een lijstje bijhouden welke usb-adapters wel werken, en welke niet... Mijn vrienden hadden geen zin om zoveel geld uit te geven zonder het zeker te weten.
quote:Dat dacht ik eerst ook... Maar ook bij socom werkt het weer... Heb het ding toch liggen voor mijn laptop... En nu kan ik al online spelen voordat de rest van nl het kan... (betatesters uitgezonderd dan)
Op donderdag 10 juli 2003 22:13 schreef CloudStrife het volgende:
Bij nieuwe games werken die USB adapters niet meer. Alleen de officiele van Sony.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |