Ik zal gelijk nog een oude blunder van me plaatsen, waar ik niet veel om gelachen heb
Ik zat op school , en we moesten met groepjes opdrachten doen...
dat was bij dat vak zo, en dan kon je zo naar buiten kijken , want het was in een lokaal met veel ramen, die uitkeken op de parkeerplaats en de school die ernaast stond.
Dus wij wat naar buiten kijken, loopt er opeens een heel mooi meisje voorbij... en die zwaait, duidelijk naar mij
Ik wor verlegen , want dat had ik eigelijk nog nooit meegemaakt, een onbekend meisje die naar mij zwaait...
Dus ik draai me half om, want ik was wat aan het opschrijven, toen ik dat zag... en ik steek mijn wijsvinger zo op... zo van Hey
Maar zij zag dat dus verkeerd, want dat was 20 meter verder, en zij d8 dat ik mijn middelvinger op stak... want ik zat omgedraaid toen ik mijn wijsvinger opstak
En zij helemaal flippen en haar middelvinger "terug" opsteken, en kwam daar bij het raam staan, en zo van: wat moet je nou dit en dat... ik zei: doe maar rustig or.
En zij nog meer gaan flippen
Ik dacht daarna zo: hoe zou dat nou komen dat ze opeens zo kwaad wer, was dat een grap van haar dat ze haar hand op stak, en dat ze me leuk zou vinden....
en toen drong het opeens tot me door dat het daardoor zou komen...
Ik had nog nooit een meisje gehad, zelfs niet gezoend... en nou opeens zoon mooi meisje die naar me zwaaide en lachte
Dus ik was echt kwaad op mezelf en nou denk ik er dus weer aan
En ik kan er nog kwaad om zijn..... maar ik kan er wel al om lachen
quote:Ik snap je hint niet
Op woensdag 2 juli 2003 00:43 schreef paullo het volgende:
"Hint" touw baksteen en rivier
quote:Slechte dag gehad?
Op woensdag 2 juli 2003 00:43 schreef paullo het volgende:
"Hint" touw baksteen en rivier
quote:Neuh en waar leid jij dat van af ??
Op woensdag 2 juli 2003 00:46 schreef FAQ het volgende:[..]
Slechte dag gehad?
quote:Je niet al te vriendelijk opmerking?
Op woensdag 2 juli 2003 00:48 schreef paullo het volgende:[..]
Neuh en waar leid jij dat van af ??
quote:Ten eerste: de slechte dag is al heeeeel lang geleden
Op woensdag 2 juli 2003 00:52 schreef paullo het volgende:
Blunder is me gelukkig NOG niet overkomen en volgens mij hebben jullie slechte dag gehad
quote:Yeah right
Op woensdag 2 juli 2003 00:55 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Ten eerste: de slechte dag is al heeeeel lang geleden
Ten tweede: wie geen blunders maakt is een mietje
En ik zeg helemaal niet dat dat verkeerd is hoor je verdraaid het nu wel een beetje gast maarja tis al laat he
quote:Kijk je geeft het al toe... maak niet uit of je zat was, blauwtje lopen is blauwtje lopen... versierblunder = versierblunder
Op woensdag 2 juli 2003 01:00 schreef paullo het volgende:
Nou eerlijk gezegd heb ik weleens een blauwtje gelopen maar was toen stomdronken nou ja heel dronken iig maar nuchter nee want dan zorg ik dat ik het wel zeker weet dat ze mij ook leuk vind.En ik zeg helemaal niet dat dat verkeerd is hoor je verdraaid het nu wel een beetje gast maarja tis al laat he
Ennuh ja tis al laat, dus ik ga nou slapen
quote:Doe ik meestal ook, maar die keer toevallig niet.
Op woensdag 2 juli 2003 00:08 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Voordrinken...
Tis niet een blunder ofzo, maar dis wel de enige plaats waar je met dit soort verhalen thuis kan. Gesprekje van meisje tot mijn broer/vriendin
-"Wie is dat?" (wijzend naar mij, terwijl ik met de nodige biertjes op voor me uit zit te turen)
-Das mijn broertje, Roy
-"Aha "
-"Vind je hem leuk dan?"
-"Opzich wel maar hij kijkt al de hele tijd zo sloom uit zijn ogen"
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:09 schreef Wrinex het volgende:
Gister wask in Nijmegen op een schoolfeest van 4de en 5de klassen Gymnasium, via de vriendin van mijn broer konk daar naar binnen. Nou is dan de algemene opvatting dat daar slechts lelijke stuudjes rondlopen. Niets is echter minder waarTis niet een blunder ofzo, maar dis wel de enige plaats waar je met dit soort verhalen thuis kan. Gesprekje van meisje tot mijn broer/vriendin
-"Wie is dat?" (wijzend naar mij, terwijl ik met de nodige biertjes op voor me uit zit te turen)
-Das mijn broertje, Roy
-"Aha"
-"Vind je hem leuk dan?"
-"Opzich wel maar hij kijkt al de hele tijd zo sloom uit zijn ogen"
is alweer heel wat jaartjes geleden, maar ik moest er bij het doorlezen van Deeltje 6 aan terugdenken...
Verjaardagsfeestje gehad bij een maat van me...
Hij woont 2 dorpen buiten de stad en omdat er mensen wilden drinken gingen we allemaal met de fiets ( )
Maar goed maakte niet echt uit...
Ik vond t gezellig, dus toen iedereen naar huis ging fietsen, bleven ik en nog een gozer achter... Hij probeerde een chica daar te versieren, dus na een tijdje had ik t wel gezien (alleengelaten door hem) en ging ik in mn eentje naar huis fietsen...
Op de terugweg rijd ik over een fietspad met links een rij bomen, daarnaast de autoweg en rechts een droge sloot... Wordt ik ineens ingehaald door een slingeren de scooter met belabberde snelheid...
Die's zat, denk ik en fiets rustig door...
Even later zie ik echter wat over het fietspad lopen en behulpzaam als ik ben midden in de nacht minder ik vaart... Ik zie die scooter van daarnet dus bij een boom liggen en het meisje dat erop reed loopt een beetje beduust rond...
"Kan ik ergens mee helpen?" zeg ik... Jazeker! blijkt dus dat ze half tegen die boom is aangereden en door het zatte omgevallen, maar toen was ze dr helm kwijtgeraakt en nu kom ze m niet vinden... Ik help wel ff zoeken hoor... (ze kwam van uitgaan, nog een paar dorpen verder en had behoorlijk gedronken vertelde ze)
Stoere roker als ik toen was had ik natuurlijk een aantsteker bij waarmee ik een mooi lichtje kon creeeren en na wat rondloop en zoekwerk vond IK haar helm in de droge sloot...
Zij helemaal blij natuurlijk, want hoe kom ze anders thuiskomen? (zat natuurlijk en niet aan denken dat je zonder helm best KAN rijden, maar het niet MAG)... en wij samen sigaretje roken... ik had t best koud ondertussen dus begon een beetje te rillen en ik werd behoorlijk moe...
Nodigd ze me uit om bij haar nog een kopje thee te drinken (zij woonde dichterbij als ik vanaf daar) om op te warmen..........
Ik, half slaperig ondertussen, was gewoon zo dom om Nee te zeggen, want ik was moe en had de volgende dag wat afspraken...
zei stemde in en toen reden we weer door... pas toen ze afsloeg naar waar zij heen moest en ik doorreed begon t pas echt een beetje tot me door te dringen wat ik nu ookal weer verkeerd gedaan had
dom dom dom
Zaterdag in de kroeg geweest, meid leren kennen die ik al vaker gezien had maar nog nooit gesproken, leek me echt een bitch, maargoed, dat terzijde.
Zondagavond nog ff in de kroeg geweest en gevraagd of ze nog ff zin had om mee naa huis te gaan om wat te drinken nog.
Een vriend van mij en nog een meid (die bij die andere hoorde zegmaar) gingen ook nog ff mee.
Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Zeg ik tegen haar: Weetje hoe relaxed dit is, zo'n balkonnetje (ik woon er pas net).
Vooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken
zeg ik meteen erachter aan: maarja, jij bent EN mijn vriendin niet, EN het is goddomme helemaal bewolkt!
Weg moment
quote:Haahahahaha
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef vosss het volgende:
ow ik had laatst ook een mooieZaterdag in de kroeg geweest, meid leren kennen die ik al vaker gezien had maar nog nooit gesproken, leek me echt een bitch, maargoed, dat terzijde.
Zondagavond nog ff in de kroeg geweest en gevraagd of ze nog ff zin had om mee naa huis te gaan om wat te drinken nog.
Een vriend van mij en nog een meid (die bij die andere hoorde zegmaar) gingen ook nog ff mee.Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Zeg ik tegen haar: Weetje hoe relaxed dit is, zo'n balkonnetje (ik woon er pas net).Vooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken
zeg ik meteen erachter aan: maarja, jij bent EN mijn vriendin niet, EN het is goddomme helemaal bewolkt!
Weg moment
quote:
[knip]
Weg moment
Het was het carnavalsfeest van de school. Ik was 15, jong en onschuldig. Ik had me voorgenomen om nou eindelijk het meisje waar ik al lang verliefd op was te gaan versieren. Helaas stond ze al binnen de kortste tijd met een andere jongen te zoenen.
Gebroken als ik was, besloot ik om mijn plezier uit een glaasje te halen. Niks mis mee. Na enige biertjes stond ik een beetje te dansen. Opeens vroeg er een meisje aan me: "He, hoe heet jij?" Ik zei dus mijn naam en vroeg hoe zij heette. Natuurlijk verstond ik na 5 keer nog niet, en toen deed ik maar net alsof ik het verstaan had. Daarna stonden we een beetje te dansen. Ik wist niks te zeggen , en dacht, "ah, what the hell, ik pak haar gewoon op de bek, ze vroeg om mijn naam, dus ze heeft interesse." En met succes
.
De rest van de avond hebben we staan zoenen en friemelen. We spraken af om twee dagen later weer bij elkaar te komen in hetzelfde café (let op, dit was nog in het pre-mobieltijdperk, dus we konden tussentijds niet bellen, ik was natuurlijk ook vergeten om haar telefoonnummer te vragen). Zo gezegd zo gedaan, twee dagen later was ik er weer, en zij kwam ook aan.
Weer een beetje dansen en zo, en op een gegeven moment komt een vriendinnetje van haar naar me toe. Zij vraagt: "en, hoe zit het met jullie twee, wordt dat nog wat?" Omdat ze een beetje een dikke kont had (toen was ik nog kieskeurig ), en omdat ik er vanuit ging dat eerlijkheid het langst duurde, zei ik in al mijn onschuld: "Mwa, ik weet het niet, misschien". Ik wilde wel eens een vriendinnetje, maar wist het nog niet zeker. Nu weet ik dat je het beste kunt liegen
. Zij ging het natuurlijk meteen aan haar vriendin doorvertellen, die daarna verhaal bij mij kwam halen. Toen heeft ze gezegd dat ze het zeker wilde weten, anders werd het niks. Onzeker als ik was, heb ik me er jammer genoeg niet meer uit kunnen lullen
.
.
Maar ja, ik heb er wel van geleerd, wees nooit al te eerlijk tegen vrouwen ,
quote:Wijze les
Op vrijdag 4 juli 2003 00:44 schreef Lexie het volgende:
Ook een kleintje van mij dan maar.Het was het carnavalsfeest van de school. Ik was 15, jong en onschuldig. Ik had me voorgenomen om nou eindelijk het meisje waar ik al lang verliefd op was te gaan versieren. Helaas stond ze al binnen de kortste tijd met een andere jongen te zoenen.
Gebroken als ik was, besloot ik om mijn plezier uit een glaasje te halen. Niks mis mee. Na enige biertjes stond ik een beetje te dansen. Opeens vroeg er een meisje aan me: "He, hoe heet jij?" Ik zei dus mijn naam en vroeg hoe zij heette. Natuurlijk verstond ik na 5 keer nog niet, en toen deed ik maar net alsof ik het verstaan had. Daarna stonden we een beetje te dansen. Ik wist niks te zeggen, en dacht, "ah, what the hell, ik pak haar gewoon op de bek, ze vroeg om mijn naam, dus ze heeft interesse." En met succes
.
De rest van de avond hebben we staan zoenen en friemelen. We spraken af om twee dagen later weer bij elkaar te komen in hetzelfde café (let op, dit was nog in het pre-mobieltijdperk, dus we konden tussentijds niet bellen, ik was natuurlijk ook vergeten om haar telefoonnummer te vragen). Zo gezegd zo gedaan, twee dagen later was ik er weer, en zij kwam ook aan.
Weer een beetje dansen en zo, en op een gegeven moment komt een vriendinnetje van haar naar me toe. Zij vraagt: "en, hoe zit het met jullie twee, wordt dat nog wat?" Omdat ze een beetje een dikke kont had (toen was ik nog kieskeurig), en omdat ik er vanuit ging dat eerlijkheid het langst duurde, zei ik in al mijn onschuld: "Mwa, ik weet het niet, misschien". Ik wilde wel eens een vriendinnetje, maar wist het nog niet zeker. Nu weet ik dat je het beste kunt liegen
. Zij ging het natuurlijk meteen aan haar vriendin doorvertellen, die daarna verhaal bij mij kwam halen. Toen heeft ze gezegd dat ze het zeker wilde weten, anders werd het niks. Onzeker als ik was, heb ik me er jammer genoeg niet meer uit kunnen lullen
.
.
Maar ja, ik heb er wel van geleerd, wees nooit al te eerlijk tegen vrouwen,
quote:WAAROM willen vrouwen gelijk meer, en verwachten ze dat ook als je een paar keer wat afspreekt?
Op vrijdag 4 juli 2003 08:57 schreef HomerJ het volgende:[..]
Wijze les
quote:Uhmmm volgens mij is het eerder andersom, dat jonges dat sneller denken... van die wilt me wel, terwijl meisjes dan zegge dat het maar voor vrienden zijn is.... of heb ik het fout ?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:20 schreef jwstoop het volgende:[..]
WAAROM willen vrouwen gelijk meer, en verwachten ze dat ook als je een paar keer wat afspreekt?
ik had er laatst wel weer een die er WEL net zoals ik over dacht, maarja dat was geen blunder dus niet interessant
quote:hehe idd daar hebje gelijk in, laat die blunders maar kome... want laatste tijd gaat het een beetje stroef... dussuh ja kom maar op
Op vrijdag 4 juli 2003 13:44 schreef Wrinex het volgende:
Nee denk ut niet. Maar we gaan offtop. het gaat hier gewoon om de versierblunders, dit is geen topic om door te dringen tot de vrouwelijke psyche
quote:We moeten het tegenwoordig alleen hebben van de blunders die de afgelopen dagen zijn gebeurd, de meeste blunders van tijden geleden zijn al verteld
Op vrijdag 4 juli 2003 14:00 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
hehe idd daar hebje gelijk in, laat die blunders maar kome... want laatste tijd gaat het een beetje stroef... dussuh ja kom maar op
quote:Nou als ik dat meisje was geweest had je het écht wel gemaakt hoor
*verhaal*
Mwoeah ik versier niet zovaak en toevallig heeft mijn laatste versieract goed uitgepakt
Dus ik blijf lekker lezen
[edit]grammatica, zucht[/edit]
tja jong zijn is niet makkelijk
quote:Hit yourself!!!!! Harder!!!!!
Op woensdag 2 juli 2003 17:28 schreef vosss het volgende:[...]
Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Zeg ik tegen haar: Weetje hoe relaxed dit is, zo'n balkonnetje (ik woon er pas net).Vooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken
Weg moment
quote:Zó doe je dat
ow ik had laatst ook een mooieZaterdag in de kroeg geweest, meid leren kennen die ik al vaker gezien had maar nog nooit gesproken, leek me echt een bitch, maargoed, dat terzijde.
Een vriend van mij en nog een meid (die bij die andere hoorde zegmaar) gingen ook nog ff mee.Stond ik dus op een gegeven moment op het balkon, kwam die meid erbij staan, beetje blabladieblabla enzo.
Weg moment
Ik heb er ook wel eentje. Ik vond een meisje erg leuk, maar ik had niets laten merken. Om toch een poging te wagen besloot ik een brief te schrijven en, romantische ziel die ik ben , deed ik er de single van Hero - Toen ik je zag bij (ik was indertijd NIET toerekeingsvatbaar idd
)
Toen ik haar weer zag zei ze niks over die brief. Pas nadat ik haar er subtiel naar vroeg, bleek a) dat haar ouders die brief hadden gelezen en b) dat ze niks wou.
Ik heb me tijdenlang ongemakkelijk gevoeld als ik één van haar ouders tegenkwam
quote:KUT voor je
Op vrijdag 4 juli 2003 23:26 schreef Inbox4me het volgende:[..]
Zó doe je dat
![]()
Ik heb er ook wel eentje. Ik vond een meisje erg leuk, maar ik had niets laten merken. Om toch een poging te wagen besloot ik een brief te schrijven en, romantische ziel die ik ben
, deed ik er de single van Hero - Toen ik je zag bij (ik was indertijd NIET toerekeingsvatbaar idd
)
Toen ik haar weer zag zei ze niks over die brief. Pas nadat ik haar er subtiel naar vroeg, bleek a) dat haar ouders die brief hadden gelezen
en b) dat ze niks wou.
Ik heb me tijdenlang ongemakkelijk gevoeld als ik één van haar ouders tegenkwam
quote:hmm ja ok bij jou misschien maar ja... ik doe iig nie aan vaste relatie, nix voor mij
Op zaterdag 5 juli 2003 21:08 schreef Douchekop het volgende:
edit: quote weg op verzoek gebruiker.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:15]
quote:Whehehehehehhe
Op zaterdag 5 juli 2003 21:08 schreef Douchekop het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:15]
quote:stukje zelf herkenning hier zeg ongelofelijk! Wel gaaf
zeer geestig verhaal...Weg moment
Ik heb gister niet echt geblunderd, keb alleen kans gehad om meisje te versieren, maar die kans niet echt genomen dusja... maar das geen blunder
quote:Das nie best he, je MOET uitgaan... en da feestje, als straf ga je daar maar iemand versieren
Op zondag 6 juli 2003 13:54 schreef Wrinex het volgende:
Heb het hele weekend tot nu toe thuisgezetenVanavond hek een feestje bij mij thuis maar denk niet dat ik een poging ga wagen om iemand te versieren.
quote:Rolling On Floor Laughing My Ass Off...
Op zondag 6 juli 2003 16:37 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
en dat staat voor...
quote:Nee, ik kan niet over nieuwe blunder berichten. Ik had een meisje (toekomstige vriendin?) beloofd niks met andere meisjes te doen zolang zij op vakantie is. Dus heb ik alleen staan dansen met 2 meiskes en de ene me telefoonnummer gegeven. Zal er wel nooit meer wat van horen, dus da's mooi opgelost.
Op zondag 6 juli 2003 13:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Vandaag wil ik weer veel blunders zien, tis weer vrijdag en zaterdag geweest... dus laat maar wat van je horen
Maar om ontopic te blijven, een soort van blunder uit de ouwe doos: Ik deed mee aan een introductieweek, maar omdat ik niet zo veel scheel qua leeftijd met me zusje, zaten we helaas in hetzelfde groepje. Daar zat een meisje waar ik wel erg goed mee overweg kon. Zij sliep alleen op de kamer van haar zus, die met vakantie was, dus toen ze hint-erig vroeg of ik 'r ff weg bracht, leek het helemaal goed te gaan. Errug jammer dat me zusje alleen ook maar meteen meefietste, en het dus niks werd.....
We stonden gisteren in de lokale discotheek een pilsje te pakken aan de bar. Komt er een hele mooie meid naast hem staan en die kijkt hem heel lief aan.... Gaat nog wat dichter tegen hem aanstaan.... Hij kijkt opzij, wij denken hij gaat een move maken maar wat zegt ie tegen haar "wil je wat bestellen?" zij zegt "nee.... " Hij "Ga dan eens even wat verder weg staan" |: Meisje de hele avond niet weer gezien
quote:Hoe dom kan je zijn
Op zondag 6 juli 2003 23:16 schreef Me784 het volgende:
ok niet echt een blunder van mij maar wel van een vriend van me....We stonden gisteren in de lokale discotheek een pilsje te pakken aan de bar. Komt er een hele mooie meid naast hem staan en die kijkt hem heel lief aan.... Gaat nog wat dichter tegen hem aanstaan.... Hij kijkt opzij, wij denken hij gaat een move maken maar wat zegt ie tegen haar "wil je wat bestellen?" zij zegt "nee....
" Hij "Ga dan eens even wat verder weg staan" |: Meisje de hele avond niet weer gezien
In de tijd dat ik nog geen rijbewijs had werd ik door mijn baas gedropt bij een klant (had probleem met haar PC). Wist ik veel dat het een meid van een jaar of 21 was (ook mijn leeftijd toendertijd). En mooi dat ze was!
Efin, heb daar d'r PC gerepareerd, gezellig zitten buurten en een behoorlijke flirt met haar gemaakt. Dacht dat ze me wel leuk vond.
Ik ben klaar, bel mijn baas, en die komt me dus halen. Zij zwaait me uit (pa en ma in de deuropening staan ook te kijken) en ik stap in bij mijn baas. Ik trek de deur dicht en het eerste wat ik zeg is iets in de trend van "FUCK DUDE! Dat was zooooooon lekker wijf, die wil ik wel eens naaien!".
Kijkt zij opeens raar, haar ouders ook... Ikke: "WTF???". Blijkt het dakraam wagenwijd open te staan....
Sindsdien als ik 'r zie loop ik er met een grote boog omheen
quote:SUK-KOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!
Op maandag 7 juli 2003 02:43 schreef RobIII het volgende:
Ook leuke actie:In de tijd dat ik nog geen rijbewijs had werd ik door mijn baas gedropt bij een klant (had probleem met haar PC). Wist ik veel dat het een meid van een jaar of 21 was (ook mijn leeftijd toendertijd). En mooi dat ze was!
Efin, heb daar d'r PC gerepareerd, gezellig zitten buurten en een behoorlijke flirt met haar gemaakt. Dacht dat ze me wel leuk vond.
Ik ben klaar, bel mijn baas, en die komt me dus halen. Zij zwaait me uit (pa en ma in de deuropening staan ook te kijken) en ik stap in bij mijn baas. Ik trek de deur dicht en het eerste wat ik zeg is iets in de trend van "FUCK DUDE! Dat was zooooooon lekker wijf, die wil ik wel eens naaien!".
Kijkt zij opeens raar, haar ouders ook... Ikke: "WTF???". Blijkt het dakraam wagenwijd open te staan....
Ik was in een discotheek in heerlen afgelopen zaterdag. Daar deelden ze van die blije fluitjes en toeters uit. Nu heb ik toevallig een lichte oorontsteking waardoor mijn linkeroor momenteel zo goed als dicht zit, hoor ik dus bijna niks door aan die kant.
Op het gegeven moment hoorde ik wel iemand achter me (dacht ik) de hele tijd op die toeter rammen, vond ik nogal irritant. Na een tijdje begon ik er genoeg van te krijgen en keek ik nogal pissig achter me van "hou nu maar op ja?"
Bleek dus dat er een niet on-aantrekkelijk meisje al twee minuten met zo'n toeter echt IN m'n oor zat te toeteren om m'n aandacht te trekken
Zij heeft zich beledigd omgedraaid omdat ik zo kwaad keek, en m'n vrienden (die dus wel in de gaten hadden waar die mee bezig was maar voor de lol maar niets tegen mij zeiden ) hadden dus de grootste lol..
quote:Van je vrienden moet je het hebben.....
Op maandag 7 juli 2003 12:02 schreef Tr0ublegum het volgende:
Zij heeft zich beledigd omgedraaid omdat ik zo kwaad keek, en m'n vrienden (die dus wel in de gaten hadden waar die mee bezig was maar voor de lol maar niets tegen mij zeiden) hadden dus de grootste lol..
quote:OMFG goed man
Ook leuke actie:In de tijd dat ik nog geen rijbewijs had werd ik door mijn baas gedropt bij een klant (had probleem met haar PC). Wist ik veel dat het een meid van een jaar of 21 was (ook mijn leeftijd toendertijd). En mooi dat ze was!
quote:Ach je valt wel meteen met de deur in huis......zowiezo snap ik niet dat je dat al meteen zegt als je de auto instapt, je wacht überhaupt toch tot je bent weggereden
Ook leuke actie:
Ik: Heej hoe is het
Zij: ja goed
Ik: Ik heb je nog nooit gezien hier vind je het leuk
Zij: Jawel hoor, mag ik je wat vragen
ik: Sure
Zij: Mijn broer daar vond je nogal schattig eruit zien mag ik je aan hem voorstellen
Ik: NEEEEEEEEEJ
Ik moest opeens bijna heel hard
quote:Das wel de beste manier om ongewenste mannen van je af te houden
Op maandag 7 juli 2003 15:25 schreef Houzer het volgende:
verhaaltje
Ik moest opeens bijna heel hard
Kon die meid echt niet waarderen, daarna was het vrij snel bekoeld.....
quote:Ongelofelijk hoevaak ik dit tegen kom :
Op dinsdag 8 juli 2003 14:04 schreef Asap het volgende:
Een vriend van me was met een meid aan het zoenen en het ging een tijdje goed. Totdat hij dacht een leuke opmerking te maken over die meid. Hij zat met zijn handen aan haar buik/ heupen en zei toen (grappig bedoeld): sexy hoor die zwembandjes.......Kon die meid echt niet waarderen, daarna was het vrij snel bekoeld.....
quote:Ja, net als toen ik laatst voor een vriend van me naar de dokter moest omdat hij een SOA had.....
Op dinsdag 8 juli 2003 18:13 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ongelofelijk hoevaak ik dit tegen kom :
Een vriend van me...
Sta vrolijk aan de bar een paar biertjes te bestellen voor mij en een paar vrienden, komt er een ( laat-ik-het-subtiel-zeggen) niet zo heel mooi meisje naast me staan aan de bar.....
Ik kijk haar aan en het babe-gehalte zakte met -43 duzz meest slimme oplossing van mij op dat moment --------> gewoon de andere kant opkijken...
Op een gegeven moment ,terwijl ik op mijn bier wacht, begint dat meisje een beetje tegen me aan te dansen etc etc. Ik denk NEGEREN dan ben ik er het snelste van af. Maar 1 minuut later fluister in mijn oor "Zo jij ziet er lekker uit"
Ik antwoord ( in veronderstelling dat het nog steeds dat niet zo knappe meisje was) "Jah he, kun je van jou niet echt zeggen !" En ik loop zo weg!
Wat bleek nu hoorde ik van mijn vrienden, dat 1e meisje ( die lelijke ) was al een hele tijd weg en schijnbaar stond er al die tijd een erg lekkere dame naast me
quote:Au
Op dinsdag 8 juli 2003 20:01 schreef RoaRRR het volgende:
verhaaltje van AL weer een tijdje geleden !
Een jong en onervaren Blommetje bevond zich op een strand in Estartit in de zomer van 1999. Ik was daarop zomervakantie met een reisorganisatie.
Zie het voor je, 0130 je hebt wat bier op en bent aan het lullen met een serie engels sprekende fransen (jaja ze bestaan). Staat een meid bij van rond de 17, en vroeg naar mijn leeftijd (eigenlijk 16 toen), 19 was ik.
Zegt ze: "wil je me even naar huis brengen?" Ik: "Ga zo met de groep weer naar camping je mag meelopen!" Hoe stom kon ik zijn, als ik nu mijn ogen dicht doe zie ik haar nog.... en dat is niet verkeerd
!
quote:Ach je bent iig niet de enige, ik denk dat de helft van de blunder-posts hierover gaan
Op woensdag 9 juli 2003 23:03 schreef Blommetje het volgende:
blommetjes duit in het zakje....
quote:Dat is niet dom, dat is stijl.
Op maandag 7 juli 2003 00:00 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Hoe dom kan je zijn
hij kon ur ook naar mij sturen
Is zeer recent dit en zeer frustrerend
quote:Grootheidswaanzin
Op zaterdag 12 juli 2003 20:41 schreef mappie007 het volgende:
Keertje in Zandvoort. Waren met een groepje en ik zou met een vriend bij een andere maat van me blijven tukken. Echter, we hadden de aandacht van 2 duitse toeristjes. Die maat van me wilde naar huis, maar wij 2 bleven over. We dachten wel bij die wijfies in de tent te mogen kruipen. Mooi niet dus, en daarom moesten we met zijn 2en in mijn kleine autootje slapen![]()
Of dat je drinken over haar nieuwe schoenen laat vallen
maar echte blunders in nuchtere toestand, nee kan ik me niet echt herinneren.
Owja wel trouwens, was nog op de middelbare school, zat een meisje bij mij in de klas (ik was 1x blijven zitten zij was nogal een jonge leerling) maar die was dus bijna 2 jaar jonger als ik, die vraagt mij dus mee naar de bioscoop ... wel een keer of 10 en ik zeg steeds nee met in mijn achterhoofd dat ze veel te jong is.
Kom ik haar laatst weer tegen, zo'n ongelofelijk lekker wijf (om het zo maar eens uit te drukken) dat ik me wel door mijn kop had willen schieten , en zij maar vrolijk vertellen dat ze altijd verliefd op mij was op de middelbare school.
Maarja, als ik haar wel had gehad had ik een heleboel andere weer niet gehad en was ik misschien wél zo'n relatie man geworden enzo. en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten, het lot zal het wel zo gewild hebben
En later op de avond zag ik ur met een andere gast zoenen, en verder hebik niemand meer gehad (paar keer afgewezen )
Dus ik d8 bij mijn eigen, shit had ik nou maar praatje met ur gemaakt, en meer natuurlijk
Maar kga morge weer denk ik, dus we shall see
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 13:45 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik gisteren uitgeweest in Cadzand, in zoon discotje daar, waar allemaal vakantiegangers komen...
staat er een groepje meisjes met een mooi blond meisje erbij... tikt opeens die vriendin van haar op mijn rug, en ik draai me om... vraagt ze: vind je haar leuk???
ik zeg: jawor, en ik draai me terug om
Ik dacht in mijn eigen tis nog te vroeg voor een meisje nou![]()
we waren er net een half uurtje of zo, of uurtjeEn later op de avond zag ik ur met een andere gast zoenen, en verder hebik niemand meer gehad (paar keer afgewezen
)
Dus ik d8 bij mijn eigen, shit had ik nou maar praatje met ur gemaakt, en meer natuurlijk
![]()
Maar kga morge weer denk ik, dus we shall see
Versierblunder:
Ik zit wat met een meisje te kletsen, vrienden zitten verderop. Zij gebaren iets, en meisje vraagt ondertussen mijn mening over iets. Ik zoiets van mwah maakt mij niet uit. Is ze opeens beledigd en begint ter plekke te bekvechten met me, en ik weet niet waarover het gaat....
quote:Daar heb je op zich wel gelijk in
Op dinsdag 15 juli 2003 13:56 schreef iefow het volgende:[..]
het is noooooooooiiiiit te vroeg
quote:Whahaha ja in de Joy ja , hoe ken je da ?
Op dinsdag 15 juli 2003 14:10 schreef MarcellicA het volgende:
Discotheek in Cadzand: Toch niet de Joy? (alias de foutste discotheek van Zeeland)
Je moet wat he, als je door de weeks uit wil gaan
En ik ga daar in de buurt over paar weke op vakantie, dus da wor nog wel vaker naar de joy, kzal wel zien... wor vast wel vet
iedere keer als er in de kroeg een meisje naar me toekomt om me om een sigaret te vragen, denk ik altijd eerst bij mezelf "jezus, haal dan zelf gewoon ff sigaretten de automaat staat zowat voor je neus"...daarna denk ik "ach, ik ben ook de kwaadste niet" en geef ik 'r een sigaret...dan zeg ik "moet je er ook nog een vuurtje bij?", geef ik 'r een vuurtje, loop ik door en denk ik
doe ik echt altijd
Tsja, sorry, maar het is me echt nog nooit, te nimmer overkomen dat een meisje dat ik wou mij ook niet wou.
Sorry hoor. .
quote:Dat lijkt me erg stug
Op woensdag 16 juli 2003 03:11 schreef JAM het volgende:
* Gooit even de arrogantiebak in de hoogste versnelling.Tsja, sorry, maar het is me echt nog nooit, te nimmer overkomen dat een meisje dat ik wou mij ook niet wou.
Sorry hoor.
.
quote:ze (rennen / lopen / kruipen/ hinkelen) weg voor ze hem af kunnen wijzen
Op woensdag 16 juli 2003 10:34 schreef ray_nl het volgende:[..]
Dat lijkt me erg stug
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=37950
quote:Als het echt zo is zou ik al 100 keer verkracht zijn door lekkere vrouwtjes.....
Dat lijkt me erg stug
Dus het kan niet, want ik ben nog maar 98 keer verkracht
Hij LIEGT !!!! ik weet het zeker !!!
quote:Hij's hard maar o so true
Dat lijkt me erg stug
Mijn ergste, ging de kroeg in met stel vrienden. Een van die vrienden had wel een leuk meisje voor me gezien, maargoed ik ging gewoon met een stel andere meiden zitte lullen. Dus m'n vrienden heel druk seinen ... en ik zo WTF laat me ff lekker. Toen ik uitgeluld was en naar m'n vrienden toe liep lag ze al in de armen van een ander
quote:Dan had je 1 van die andere meiden moeten pakken he,
Op woensdag 16 juli 2003 12:20 schreef Elberts.net het volgende:[..]
Hij's hard maar o so true
![]()
Mijn ergste, ging de kroeg in met stel vrienden. Een van die vrienden had wel een leuk meisje voor me gezien, maargoed ik ging gewoon met een stel andere meiden zitte lullen. Dus m'n vrienden heel druk seinen ... en ik zo WTF laat me ff lekker. Toen ik uitgeluld was en naar m'n vrienden toe liep lag ze al in de armen van een ander
Dus ja ze heette zo en zo... en ze ging is een beetje ondervrage
Tijdje later was ze terug bij mij, en zei ze dat ze wel een keer langs me zou lopen, en dat ik er gewoon maar tegen moest beginne praten
Dus tijdje later was ze wel paar keer zo half langs gelopen, maar ze keek me niet aan dus ik zo stom om niet gewoon tegen haar beginne te praten, of zo... of gewoon ff ernaar toe te gaan he
Want toen da meisje die ik ken had verteld dat ik haar wel een leuk meisje vond, toen werd ze verlegen zei ze, en ze zou zeker eens langslopen dusja
Maar is dus nix meer gebeurd want ik durfde er ook geeneen keer naar toe te gaan voor een onschuldig praatje, dus keb ut weeral verpest.... en nou ben ik weer kwaad op mijn eigen
Gister op een feesje stond ik met een meisje te kletsen die ik al een tijd ken, maar had er lang niet meer gezien. Efin wij praten enzo dus opgeven moment kwam het erop neer dat ik bij haar bleef pitten.
Wij naar dat huis en na een party lekkere sex moet ik opgeven moment naar de WC (zij sliep al). Dus ik zit in die badkamer ff een bruine beer te bouwen in het donker wou het licht niet aan doen. Gaat ineens die deur open en het licht aan, en ja hoor daar staat dr vader naakt voor me die moest pissen. Rare plek om jezelf aan dr pa voor te stellen, schaamde me dood al is het alleen al om de lucht die ik toen produceerde.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:24 schreef Houzer het volgende:
Nja het versieren ging opzich wel goed maar toch.Gister op een feesje stond ik met een meisje te kletsen die ik al een tijd ken, maar had er lang niet meer gezien. Efin wij praten enzo dus opgeven moment kwam het erop neer dat ik bij haar bleef pitten.
Wij naar dat huis en na een party lekkere sex moet ik opgeven moment naar de WC (zij sliep al). Dus ik zit in die badkamer ff een bruine beer te bouwen in het donker wou het licht niet aan doen. Gaat ineens die deur open en het licht aan, en ja hoor daar staat dr vader naakt voor me die moest pissen. Rare plek om jezelf aan dr pa voor te stellen, schaamde me dood al is het alleen al om de lucht die ik toen produceerde.
quote:ah, je bent homo
Op woensdag 16 juli 2003 03:11 schreef JAM het volgende:
* Gooit even de arrogantiebak in de hoogste versnelling.Tsja, sorry, maar het is me echt nog nooit, te nimmer overkomen dat een meisje dat ik wou mij ook niet wou.
Sorry hoor.
.
quote:
Nja het versieren ging opzich wel goed maar toch.Gister op een feesje stond ik met een meisje te kletsen die ik al een tijd ken, maar had er lang niet meer gezien. Efin wij praten enzo dus opgeven moment kwam het erop neer dat ik bij haar bleef pitten.
Wat zei die kerel dan
quote:WHAHAHA meesterlijk!
quote:Heu, Ga's weg ik mot pissen ( of hij zag hem niet en begon gewoon blindelings te pissen)
Op vrijdag 18 juli 2003 19:56 schreef EggsTC het volgende:[..]
![]()
![]()
Wat zei die kerel dan
Afgelopen oudejaarsnacht was er een groot feest georganiseerd en in een stomme bui (ik wilde het nieuwe jaar slecht beginnen ofzo..) bleef ik bij een jongen slapen. Daar gebeurde het een en ander en toen ik ´s ochtends ongezien het huis uit wilde sneaken kwam ik z´n moeder tegen onderaan de trap.
Aangezien ik vrij netjes ben opgevoed, heb ik me toch maar even voorgesteld. Zijn moeder vroeg met ietwat afkeurende blik naar wat ik dan deed in het dagelijks leven en of ik ook in hetzelfde dorp woonde. Na een halfuur priemende vragen kon ik me toch uit de voeten maken en heb ik me thuis eens flink de haren uit m´n hoofd getrokken.
Afgelopen zaterdagmiddag zit ik nietsvermoedend achter de kassa, als een mevrouw haar boodschappen bij me komt afrekenen. Op een gegeven moment kijkt ze me doordringend aan, en zegt ze: ´Ben je niet eens bij ons thuis geweest?´ Ik kijk eens niet begrijpend. ´Ik ben de moeder van Tim.´
Ieehh!! Ik word ontzettend rood ineens en kan geen woord meer uitbrengen. Het is net of zij zich plots bedenkt waarom ik daar was, want ze kijkt me nog eens koel aan en loopt de winkel uit zonder een woord te zeggen. Dan word je toch wel even met je neus op feiten gedrukt die je liever wilt vergeten..
quote:hehe weet niet hoe je dat bedoelt maar als zin om het gesprek op gang te krijgen lijkt me niet zo geslaagd, met een beetje pech vatten ze 't te serieus op
Op zaterdag 19 juli 2003 18:20 schreef Douchekop het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:17]
quote:ja, maar als ik ga stappen wil ik er liever ook niet aan herinnerd worden dat roken slecht voor je gezondheid is...eigenlijk wil ik er sowieso niet aan herinnerd worden
Op maandag 21 juli 2003 14:14 schreef Douchekop het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:23]
quote:heel herkenbaar
Op maandag 14 juli 2003 01:08 schreef GWD het volgende:
Euh ... wat ik wel vaak heb gehad dan sta ik met een meisje te praten en dan ben ik veel te zat en dan gaat alles leuk enzo, en dan loop je met je sigaret tegen haar arm aan.... dan kun je het verder dus vergetenOf dat je drinken over haar nieuwe schoenen laat vallen
maar echte blunders in nuchtere toestand, nee kan ik me niet echt herinneren.
Owja wel trouwens, was nog op de middelbare school, zat een meisje bij mij in de klas (ik was 1x blijven zitten zij was nogal een jonge leerling) maar die was dus bijna 2 jaar jonger als ik, die vraagt mij dus mee naar de bioscoop ... wel een keer of 10 en ik zeg steeds nee met in mijn achterhoofd dat ze veel te jong is.
Kom ik haar laatst weer tegen, zo'n ongelofelijk lekker wijf (om het zo maar eens uit te drukken) dat ik me wel door mijn kop had willen schieten
, en zij maar vrolijk vertellen dat ze altijd verliefd op mij was op de middelbare school.
Maarja, als ik haar wel had gehad had ik een heleboel andere weer niet gehad en was ik misschien wél zo'n relatie man geworden enzo. en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten, het lot zal het wel zo gewild hebben
Maar het is nu wel extra makkelijk dat meisje te scoren
als je nog geen vriendin heb
quote:Ik was ook in de circosia, damn ben ik je tegengekomen of niet
Op zaterdag 19 juli 2003 18:20 schreef Douchekop het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:22]
Die jongen versiert een meisje in de kroeg. Zij vraagt aan hem of ie mee naar haar huis gaat. Zij woont nog thuis, maar haar ouders zouden pas veel later thuis komen. Van het 1 komt het ander en op een gegeven moment is hij haar van achteren aan het nemen in het midden van de woonkamer. Allemaal leuk en aardig totdat ineens haar ouders in de woonkamer vol verbazing staan de kijken naar hun dochter met blijkbaar nieuwe vriend. Afijn... hun zich schamen en die ouders zo snel ze konden naar boven.
De volgende dag, hij was wel zo dapper om te blijven slapen, komt hij samen met dat meisje beneden, waar de ouders met een ontbijt aan tafel op hun zitten te wachten. Hij redelijk ongemakkelijk zitten eten en die pa zegt helemaal niets tegen hem en verschuild zich constant achter zijn krant. Op een gegeven moment verontschuldigt dat meisje zich en gaat naar haar kamer om iets vrouwelijks te doen. Dus hij zit alleen met die ouders aan tafel. En nu komt het: die pa doet zijn krant naar beneden, kijkt die jongen strak aan en zegt 'WOEF' en vervolgens gaat ie de krant weer lezen...
Strakke actie!
Ik sta met m'n vrienden aan de bar. (wij staan altijd aan de bar, anders moet je steeds met die dienbladen lopen )
Op een gegeven moment tikt een jongen me op m'n schouder. Er was een meisje en die wilde even aan mij kont voelen
Ze zat 2 meter achter me op een kruk en voor ik het wist stond ik al naast haar. Ze kneep me vol in m'n billetjes en kneep erna nog 3 andere in hun kont.
Ik snapte het niet echt maar het bleek een wedstrijd te zijn, tikt ze me weer aan. "Jij hebt gewonnen , mag ik nu aan je ballen voelen ?"
Ik houd m'n handen onder haar borsten en zei iets in de richting van, voor wat hoort wat..
Daar was ze het niet mee eens en ik draaide me om en liep weg.
Al die andere gasten keken nog eens naar mij of het wel allemaal goed met me ging. Maar kom op he, ik laat me toch niet door een kroegeslet aan m'n ballen zitten. (was wel een bloedmooie meid!)
Of toch wel ? Ik vraag me af wat er was gebeurd als ik het toeliet...
Beetje blunder..
quote:Bwhahaha, geweldig!!!!!
Op maandag 21 juli 2003 17:08 schreef Oliver het volgende:blabla 'WOEF' blabla
quote:En zo hoort het
Op maandag 21 juli 2003 17:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
De verhalen worden steeds vager.
Ik kwam niet meer bij toen hij deze vertelde echt
Die jongen komt dus weer. Pakt een andere stoel en gaat tegenover haar zitten, komt er ineens zo'n domme uitspraak uit terwijl hij wees naar haar:
"toen ik net daar zat was het uitzicht stukken beter"
Nou zij helemaal boos de hele avond door. Was ook een beetje erg domme opmerking, maar iedereen behalve dat meisje lag wel dubbel van het lachen.
----
Ik was al een meisje een paar x tegengekomen in de stad. Ff gezellig mee gekletst. Nou ja op het laatst telefoonnummer uitgewisseld en de week erna gebelt en gesmst. De week erna hadden we wat afgesproken. Was hartstikke leuk. Zij vond het ook top. Ze had het al eens gehad tijdens het bellen over zoenen e.d. Toen zette ik haar bij huis af en toen moest het er maar van komen. Ik had de auto nog niet uitgezet of ze stond al naast de auto Ze woonde in een doodlopende straat dus ik moest de auto draaien. Reed ik dus weer langs haar huis, stond ze daar nog. Wat doe ik blijf ik gewoon in de auto zitten en zeg nog ff slaap lekker e.d.
Ik rijd weg met mijn domme kop en was de straat nog niet uit en heb haar toen maar een smsje gestuurd. Kreeg ik er 1 terug dat ze niks voor niks bij haar huis bleef wachten, ze stond te wachten tot ik uit de auto kwam zodat we konden zoenen.
quote:Ik snap hem niet?
Op maandag 21 juli 2003 19:26 schreef Envinyatar het volgende:
Vriend van me vertelde deze gisteren tegen me:
Hij was samen met een meisje gaan zwemmen in t zwembad en op gegeven moment zat hij haar onder te spetteren met water en toen zei die 'Dit doen ze ook met walvissen'Ik kwam niet meer bij toen hij deze vertelde echt
Spuiten
quote:Waarschijnlijk omdat dat meisje dik was of omdat hij een domme opmerking wou maken en van dat meisje af wou
Op dinsdag 22 juli 2003 12:50 schreef daNpy het volgende:[..]
Ik snap hem niet?
Nat spetteren en walvissen?Spuiten
Mijn interesse was meteen ver te zoeken.
quote:De blunder was dat jij afknapte omdat zij wilde zoenen?
Op dinsdag 22 juli 2003 13:23 schreef Asap het volgende:
Ik gezellig met een meid praten en dansen, zegt ze tegen een vriend van me: Wanneer geeft hij nou een kus?Mijn interesse was meteen ver te zoeken.
quote:Omdat ik zelf niet genoeg actie ondernam en daarnaast dat ze het zelf ook niet deed, maar vroeg waarom ik geen actie onderneem.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:37 schreef Eros het volgende:[..]
De blunder was dat jij afknapte omdat zij wilde zoenen?
Voor mij was de lol eraf toen ik dat hoorde, geen spanning meer, dus heb ik geen interesse meer.
Ik was gisteravond uit gegaan met een vriend. Maar ff een blonde meid versiert, wat mee gezoend enzow, blijkt ze 26 te zijn..... oeps. Mja, was toch wel een leuke ervaring.
quote:Das geen versierblunder man!! Das juist top!! Respect!!
Op maandag 28 juli 2003 00:13 schreef MartijnGizmo het volgende:
Ik heb er weer 1, olee.....Ik was gisteravond uit gegaan met een vriend. Maar ff een blonde meid versiert, wat mee gezoend enzow, blijkt ze 26 te zijn..... oeps. Mja, was toch wel een leuke ervaring.
goed gedaan! Geen blunder
quote:dat heb ik vorig jaar gehad, maar dan andersom.... maar ja na mijn eerst jointje en de nodige alcohol zag ik het ook allemaal niet meer....
Op maandag 28 juli 2003 00:13 schreef MartijnGizmo het volgende:
Ik heb er weer 1, olee.....Ik was gisteravond uit gegaan met een vriend. Maar ff een blonde meid versiert, wat mee gezoend enzow, blijkt ze 26 te zijn..... oeps. Mja, was toch wel een leuke ervaring.
Na een tijdje achter hun geloopt te hebben willen hun een huis binnen gaan. Een vriend maakt duidelijk dat hij wel even met ze gaat praten. Echt op zo;n manier van "Laat het maar aan mij over dan komt het wel goed!".
Relax denk je op zo'n moment, we gaan zo lekker met een groep meiden wat drinken en misschien nog wel meer!
Meiden staan wat aan de deur van een woning te rommelen, vriend komt daar aan lopen en zegt:"Hey, is dat soms een hoeren huis?"..............
Meiden boos, wij verschrikkelijk gelachen en maar snel door gelopen!
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:59 schreef CrashOne het volgende:
Meiden staan wat aan de deur van een woning te rommelen, vriend komt daar aan lopen en zegt:"Hey, is dat soms een hoeren huis?"..............Meiden boos, wij verschrikkelijk gelachen en maar snel door gelopen!
quote:Standaard openingszin,,,,,
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:28 schreef Reza-impreza het volgende:
loop ik op een lange blonde dame af gisteravond, zeg ik tegen haar:
volgens mijn horloge draag jij geen slipje.
Zegt zij: Ik draag wel een slip hoor..
Zeg ik : Oh , dan loopt mijn horloge een uurtje voor.
quote:k ga met hem mee.
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:32 schreef Wrinex het volgende:[..]
Standaard openingszin,,,,,
kgloof je niet
quote:Nee is ook een grapje,
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:32 schreef Wrinex het volgende:[..]
Standaard openingszin,,,,,
kgloof je niet
quote:Hilarisch
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:42 schreef Reza-impreza het volgende:[..]
Nee is ook een grapje,
Je snapt natuurlijk dat het daarna snel uit was. Al was ze nog zo lekker---> WhiteTwin=No Pedo
quote:Die mts is ook niet meer wat het geweest is.
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:59 schreef CrashOne het volgende:
Paar jaartjes terug waren we met de mts op kamp.....Na een tijdje achter hun geloopt te hebben
quote:Pedofilie is dat je valt op nog niet ontwikkelde meisjes/jongens, als ik het zo lees was zij toch al wel redelijk ontwikkeld/volwassen.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:47 schreef WhiteTwin het volgende:
Ik was zelf toen 21 en had een meisje ontmoet op het strand. Zag er ontiegelijk goed uit en liep topless rond. Ikke met haar praten en uiteindelijk gezoend. We kregen wat en een paar weken later zouden we samen naar de bios gaan. Vond ze wel een leuk idee en vroeg of ook een vriendin met vriend mee mochten gaan. Ikke geen bezwaar tegen een double-date, dus wij afgesproken. Komt daar een klein meisje van een jaar of 14 tot 16 aanzetten. Ikke uiteindelijk op een subtiele manier gevraagd hoe oud mijn vriendin eigenlijk was. Bleek ze dus 15 te zijn, al zag ze er absoluut niet zo uit.....Je snapt natuurlijk dat het daarna snel uit was. Al was ze nog zo lekker---> WhiteTwin=No Pedo
quote:Leg dat maar aan een rechter uit.....
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:50 schreef Jongetje het volgende:[..]
Pedofilie is dat je valt op nog niet ontwikkelde meisjes/jongens, als ik het zo lees was zij toch al wel redelijk ontwikkeld/volwassen.
Ja maar: ze had zùleke tiete! En al haar op haar kut.
quote:lol
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:28 schreef trekdrop het volgende:[..]
Leg dat maar aan een rechter uit.....
Maar ik ging de andere kant op naar Aalborg, Denemarken.
En ze zei nog tot ziens bij weggaan toen ik aan de beurt was.
heb ik alles geregeld, stap ik de hal in zit ze daar nog zeilig alleen.
Dus ik vraag:"blijf je hier zitten zo tot vanavond 7 uur?"
Zij zegt, ja denk het wel, heb niet veel andere keus."
En wat doe ik, ik zeg: "veel plezier nog, en tot ziens".
Waarom vroeg ik niet ff een terrasje te pakken met dit mooie weer ,....... grr, ik baal van mezelf
PS: dit gebeurde 20 min geleden
quote:man!! wat doe je hier?! ga terug naar het station sukkel!
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:32 schreef Tsjernobelg het volgende:
iemand die voor mij evne naar station hengelo wil gaan en dat meisje met dat zwarte vestje en zwarte broek met blonde haren wil aanspreken of ik haar nog eens mag bellen. Ik ben ook zooo stom
Zat op station heneglo te wachten om kaartje naar denemarken te kopen en naast me zat een meisje, wat al eerst van leeuwarden naar deventer en nu in hengelo was gekomen om kaartje voor vandaag naar Praag te regelen. En nadat we al samen halfuurtje zaten te wachten was zij aan de beurt en koch een enkeltje naar praag........ en direct komt dat liedje van Annebel in me op : "ze kocht een kaartje naar Praag en ik zei en nog 1 erbij.."Maar ik ging de andere kant op naar Aalborg, Denemarken.
En ze zei nog tot ziens bij weggaan toen ik aan de beurt was.heb ik alles geregeld, stap ik de hal in zit ze daar nog zeilig alleen.
Dus ik vraag:"blijf je hier zitten zo tot vanavond 7 uur?"
Zij zegt, ja denk het wel, heb niet veel andere keus."En wat doe ik, ik zeg: "veel plezier nog, en tot ziens".
Waarom vroeg ik niet ff een terrasje te pakken met dit mooie weer ,....... grr, ik baal van mezelf
PS: dit gebeurde 20 min geleden
quote:hmmmmmmmm ik schrijf wel naar de Rails,... en ik denk dat ze wat oud voor je is,
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:45 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
man!! wat doe je hier?! ga terug naar het station sukkel!
of ik ga erheen
dit is toch duidelijk...
als je nog de kans hebt haar *plotseling* weer tegen te komen,
dan pak je die toch...!!
dus: STAP OP JE FIETS oid
op naar station Hengelo
quote:Annabel kocht een kaartje naar Parijs (maar al reist ze door naar Barcelona of Praag, al reist ze door naar het eind van de wereld... enfin)
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:32 schreef Tsjernobelg het volgende:
direct komt dat liedje van Annebel in me op : "ze kocht een kaartje naar Praag en ik zei en nog 1 erbij.."
Versierblunder van mezelf dan maar:
In de kroeg. Man waar ik al een tijdje een beetje mee rommel tegengekomen. Hij was samen met wat vrienden die mij (nog) niet kenden. Leuk staan kletsen. Wil op een gegeven moment naar andere tent en natuurlijk een coole aftocht maken... Niet dus... Glij uit over een plas water/bier/breezah en val languit op mijn bek. Met rood hoofd de zaak verlaten...
Maar, twee dagen later lag ie wel weer in m'n bed. Onhandigheid works for me, blijkbaar!
quote:Slet.
Op vrijdag 1 augustus 2003 15:33 schreef Copycat het volgende:[..]
Annabel kocht een kaartje naar Parijs (maar al reist ze door naar Barcelona of Praag, al reist ze door naar het eind van de wereld... enfin)
Versierblunder van mezelf dan maar:
In de kroeg. Man waar ik al een tijdje een beetje mee rommel tegengekomen. Hij was samen met wat vrienden die mij (nog) niet kenden. Leuk staan kletsen. Wil op een gegeven moment naar andere tent en natuurlijk een coole aftocht maken... Niet dus... Glij uit over een plas water/bier/breezah en val languit op mijn bek. Met rood hoofd de zaak verlaten...
Maar, twee dagen later lag ie wel weer in m'n bed. Onhandigheid works for me, blijkbaar!
quote:good point :[
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:28 schreef trekdrop het volgende:[..]
Leg dat maar aan een rechter uit.....
quote:ben je nou nog teruggegaan?
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:55 schreef Tsjernobelg het volgende:[..]
hmmmmmmmm ik schrijf wel naar de Rails,... en ik denk dat ze wat oud voor je is,
quote:daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Op zondag 3 augustus 2003 00:45 schreef erikh het volgende:[..]
ben je nou nog teruggegaan?
* Wrinex denkt het niet
quote:* erikh denkt ook van niet
Op zondag 3 augustus 2003 16:41 schreef Wrinex het volgende:[..]
daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
* Wrinex denkt het niet
[edit] Let nou eens op je grammatica, Eikel [/edit]
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 00:35 schreef mr.marcus het volgende:
Tijdje geleden was ik met een maat van me in een discotheek, waar hij de hele tijd zat te flirten met een meisje en na een tijdje ook al gezellig met haar aan het babbelen was. Zij was met een vriendin en ze moesten even weg. Wij gingen toen ook maar ergens heen.
Afijn, na een tijdje spot ik die meid weer. En zeg tegen mn maat dat ik haar weer zie. Aangezien hij vreselijk slecht gezichten kan onthouden (en de alcohol ook nog eens averechts werkte) vroeg hij aan mij om haar aan te wijzen. Zo goed mogelijk probeerde ik haar aan te wijzen. Mn maat erop af.... Gaat ie doodleuk verder kletsen met haar vriendin!
ik was denk ik zo'n 19 jaar en woonde in Breda. op een avond ging ik naar de voormalige "massa" dat heette toen de premier.. nou alles harstikke gezellig en leuk, zag ik daar een griet met een super sexy koppie. Of het echt zo was of dat het was omdat ik nogal wat op had, geen idee, maar dat maakt dan ook even niet zoveel uit. Want op dat moment vindt je het zo. Nou van het een kwam het ander, beetje dansen, beetje lachen, beetje kletsen..
MAAR het was daar stervens druk! dus Het enige wat je van iedereen kon zien waren schouders, nek en gezicht.. Anyways.. ik dus met die griet heel de avond dansen en lachen. Zeg ik tegen haar, ga je mee naar mij tuis, ik woon bij het NAC stadion, hier dichtbij. Nou de avond was perfect dus zij zegt, ja leuk.. zo gezegd zo gedaan, wij samen naar mijn huis lopen, dat is een afstand van pak em beet 30 minuten rustig lopen. Het enige waar ik de hele tijd naar keek, met mijn dronken kop naar alle waarschijnlijkheid, was haar gezicht, haar ogen.
Harstikke mooie avond, heldere hemel je kent het wel, echt een avond om een heerlijk mooie slanke dame eens de hemel van dichtbij te laten zien. Staan we na een fijne wandeling voor mijn deur, maar ik had haar nog niet gezoend ofzo.. dus ik doe de sleutel in mijn deur en sta op het punt om mijn deur open te maken. Draai ik naar haar toe en wil haar kussen...
ik kom dichterbij haar staan
kijk haar diep in haar ogen, waarbij zij ze half sluit wat gewoon een heel duidelijk teken is van "welkom, graag, kom maar"
dus ik sla heel langzaam mijn armen om haar heen.. en.........
kost het me gewoon heel mijn armlengte plus de lengte van mijn vingers
om haar vast te kunnen houden! Die griet had een lichaam van een KOE, een Walvis was er niets bij!!!!
had ik dus helemaal niet gezien omdat ze helemaal in het zwart gekleed was, dat ze zo fucking fucking dik was als een neushoor.. OH MY FUCKING GOD..
wat kon ik doen??? haar op laten rotten? dillema!!! ik was nog jong dus
heb ik haar maar mee naar boven genomen, sex mee gehad en daarna een taxi voor der gebeld en de hele dag erna lopen
quote:dit is de eerste keer dat je dit in je hele leven verteld ... toch ?
Op donderdag 7 augustus 2003 11:14 schreef jaimiefanatic het volgende:
koe-verhaal
werd ik 10 na 8 wakker .. was ze weg
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 11:14 schreef jaimiefanatic het volgende:[....knip...]
Whahahahahaha ! ROFLMAO!
hoewel ik eerlijk moet toegeven dat je je wel als een heer hebt gedragen
er zijn weinig jongens die zo galant zouden zijn
Hulde daarvoor
quote:
-Knip knip knip knip-
heb ik haar maar mee naar boven genomen, sex mee gehad en daarna een taxi voor der gebeld en de hele dag erna lopen
quote:Netjes hoor, je hebt dat meisje zich sexy en gewild laten voelen. Bravo!
Heel verhaal
quote:Ik zou echt balen als ik achteraf zòù horen dat ik eigenlijk veels te lelijk was maar dat ze het toch had gedaan omdat ze eigenlijk niet meer terug kon/medelijden met me had.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:21 schreef ray_nl het volgende:[..]
Netjes hoor, je hebt dat meisje zich sexy en gewild laten voelen. Bravo!
quote:Ach ja, je bent er inmiddels vast wel aan gewend..
Op donderdag 7 augustus 2003 19:09 schreef Wrinex het volgende:[..]
Ik zou echt balen als ik achteraf zòù horen dat ik eigenlijk veels te lelijk was maar dat ze het toch had gedaan omdat ze eigenlijk niet meer terug kon/medelijden met me had.
quote:waarschijnlijk wel
Op donderdag 7 augustus 2003 19:11 schreef HeelFFnog het volgende:[..]
Ach ja, je bent er inmiddels vast wel aan gewend..
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:11 schreef HeelFFnog het volgende:[..]
Ach ja, je bent er inmiddels vast wel aan gewend..
quote:Whahahaha! Goed man! Denk je een lekkere chica mee te nemen uit de dancing, denk je een lekkere chica te gaan palen is het een dikke koe.
al een tijdje lees ik deze hilarische verhaaltjes en betrap me erop dat ik op mijn werk in luidkeels lachen uitbarst. maar zelf kon ik maar niet een blunder bedenken. ongetwijfeld dat die er wel zijn maar ik heb ze denk ik zo ver weg gestopt dat ik ze niet meer herinner.. 1tje herinner ik me nog wel en ik verzoek jullie je fantasie mee te laten werken want dit is alleen leuk als je het helemaal voor kan stellen.ik was denk ik zo'n 19 jaar en woonde in Breda. op een avond ging ik naar de voormalige "massa" dat heette toen de premier.. nou alles harstikke gezellig en leuk, zag ik daar een griet met een super sexy koppie. Of het echt zo was of dat het was omdat ik nogal wat op had, geen idee, maar dat maakt dan ook even niet zoveel uit. Want op dat moment vindt je het zo. Nou van het een kwam het ander, beetje dansen, beetje lachen, beetje kletsen..
MAAR het was daar stervens druk! dus Het enige wat je van iedereen kon zien waren schouders, nek en gezicht.. Anyways.. ik dus met die griet heel de avond dansen en lachen. Zeg ik tegen haar, ga je mee naar mij tuis, ik woon bij het NAC stadion, hier dichtbij. Nou de avond was perfect dus zij zegt, ja leuk.. zo gezegd zo gedaan, wij samen naar mijn huis lopen, dat is een afstand van pak em beet 30 minuten rustig lopen. Het enige waar ik de hele tijd naar keek, met mijn dronken kop naar alle waarschijnlijkheid, was haar gezicht, haar ogen.
Harstikke mooie avond, heldere hemel je kent het wel, echt een avond om een heerlijk mooie slanke dame eens de hemel van dichtbij te laten zien. Staan we na een fijne wandeling voor mijn deur, maar ik had haar nog niet gezoend ofzo.. dus ik doe de sleutel in mijn deur en sta op het punt om mijn deur open te maken. Draai ik naar haar toe en wil haar kussen...
ik kom dichterbij haar staan
kijk haar diep in haar ogen, waarbij zij ze half sluit wat gewoon een heel duidelijk teken is van "welkom, graag, kom maar"
dus ik sla heel langzaam mijn armen om haar heen.. en.........
![]()
![]()
![]()
kost het me gewoon heel mijn armlengte plus de lengte van mijn vingers
om haar vast te kunnen houden! Die griet had een lichaam van een KOE, een Walvis was er niets bij!!!!![]()
had ik dus helemaal niet gezien omdat ze helemaal in het zwart gekleed was, dat ze zo fucking fucking dik was als een neushoor.. OH MY FUCKING GOD..
Je bent de lulligste niet, dus je paalt haar even en dan wegwezen!
Deze man verdient een lintje!
quote:Eindelijk, daar pleitte ik al maanden voor
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:06 schreef Frenkie het volgende:
vanaf vandaag een R&P topicleuk he
PUIK werk, frenkie
quote:Kijk ff wie deel 1 startte
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:07 schreef EggsTC het volgende:
PUIK werk, frenkie
Beetje kort door de bocht van jouw kant.
quote:Hmmz kliep al te zoeken naar dit onderwerp
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:06 schreef Frenkie het volgende:
vanaf vandaag een R&P topicleuk he
Toen hij weg moest zei ik " leuk je te hebben leren kennen en ik hoop je snel weer te ...... pijpen " in plaats van weer te "zien" OMG !! Ik wou ter plekke door de grond zakken en hoopte hem nooit weer te zien.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:55 schreef Ma-sage het volgende:
Toen hij weg moest zei ik " leuk je te hebben leren kennen en ik hoop je snel weer te ...... pijpen " in plaats van weer te "zien"
quote:Wauw, en dat zouden er meer moeten doen!
Ik vond een bepaalde jongen errug leuk, en nadat ik een tijdje naar hem had zitten kijken en fantaseren raakte ik met hem aan de praat.Toen hij weg moest zei ik " leuk je te hebben leren kennen en ik hoop je snel weer te ...... pijpen " in plaats van weer te "zien" OMG !! Ik wou ter plekke door de grond zakken en hoopte hem nooit weer te zien.
quote:Improve the world
Ik vond een bepaalde jongen errug leuk, en nadat ik een tijdje naar hem had zitten kijken en fantaseren raakte ik met hem aan de praat.Toen hij weg moest zei ik " leuk je te hebben leren kennen en ik hoop je snel weer te ...... pijpen " in plaats van weer te "zien" OMG !! Ik wou ter plekke door de grond zakken en hoopte hem nooit weer te zien.
Tsja... je kunt het ook niet altijd erg duidelijk zien aan een roze zwaailicht op hun hoofd ofzo....
quote:Uhmz
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:21 schreef Brett-Anderson het volgende:
Een blunder die ik me goed kan herinneren is deze:
Ik kwam eens in een drogisterij iets kopen en het giegelende meisje achter te toonbank gaf me het product in een valentijnstasje vol met hartjes (en dat midden in de zomer). Ik liet me er zelf niet geheimzinnig over uit, begon een goed gesprek en gaf mijn kaartje met telefoonnr. Na wat vakere ontmoetingen en veel telefoontjes, hadden we meteen een waanzinnige date... alleen, vond ik nogal dat ze me bekend voorkwam.
En pas veel later, na die hete nacht, zag ik wie dit was. Een nichtje van een *gozert* die ik echt niet kon uitstaan. Ik herkende wat van haar gezicht, maar doordat zij haar haren platina had geblondeerd en lang had laten groeien, kon ik niet meer thuis brengen wie dit was, ik kende haar nog wel uit haar kleutertijd...
Wat een blunder, ik heb hier nog steeds spijt van.
quote:Ja inderdaad, die gozer die je niet kon uitstaan een hoop jaar terug, en dit meisje hebben toch vrij weinig met elkaar te maken?
Op zondag 10 augustus 2003 01:08 schreef Wrinex het volgende:[..]
Uhmz
lekker boeiend?
Anyway, ik was zo dronken als een kalf, dus ik pak der gewoon op de bek, en ga daarna met haar wat drinken..dus ik zoen der nog een paar x, en ik merk dat ze ineens wat afstandelijk doet?
Dus ik vraag, wat is er? Zegt zij "Ik word moe van je"
En dit zei ze een paar x tegen me, ik snap het nog niet? Anyway, toen ik me biertje op had ben ik maar weer gegaan, en heb er ook de rest van de avond niet meer gezien
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb ooit eens een hele gezellige date gehad met een schat van een meid, totdat ik er op het eind achterkwam...Tsja... je kunt het ook niet altijd erg duidelijk zien aan een roze zwaailicht op hun hoofd ofzo....
Tempel, Den Haag... mensen die em kennen weten al hoe laat het is. Goed, ik was 16 ofzo. "Vet" uitgaan daar, toentertijd.
Ik dansen met stel vrienden en had sjans (ik had het es door voor de verandering) met een alleraardigst meisje. Beetje oogcontact mee gehad en ging er toen op af. Ik nader tot op anderhalve meter voordat een gast (stekelkop, breed, sjonnieketting, kappa, ergo: FOUT FIGUUR) van anderhalve kop groter er tussen springt en tegen mij aan begint te schreeuwen. Ik was dronken en hij maar schreeuwen. Het was dus d'r vriendje. Komt een vriend van mij er bij staan (ook anderhalve kop groter) en mengt zich in het gesprek. Staan ze dus vrolijk boven mijn hoofd te bekvechten.
Ik kijk naar dat meisje (zij sip-kijkend), ik haal mijn schouders op en ga terug naar mijn plek om maar weer te gaan dansen.
Damn... klote vriendjes altijd.
raakt op een moment in gesprek met een meisje .. gewoon helemaal nergens over.. maar ik pakte heel wat hint ops.. dat ze me wel aardig (niet in hoevere) vond.. en even later (3 uur in het gesprek) gaat het gesprek een stuk dieper.. in wat er allemaal gedaan hebt in het verleden e.d. (ff duidelijke uitleggen) mijn vader werk voor een groot olie-verwerkings/diensten/leverancier dus hebben we veel in het buiten land gewoont, schotland,frankrijk, singapore.. maar toen zei zij.. ohw die keus had mijn vader ook.. naar singapore gaan.. en toen zei ik.. (dat is stomme fout van je vader om dat niet te hebben gedaan.. ) hierdoor werd het gesprek behoorlijk gedood.. en ik besefde 1 min nadat ik het zei wat ik daadwerkelijk had gezegt.. (wie met zijn stomme verstand zegt zoiets)
dit is een van de stomme dingen die ik heb gezegt tegen het andere geslacht.. misschien daarom dat ik zielig en eenzame thuis zit..
groeten!
quote:Dit vind ik juist prachtig als me dat lukt, ik zorg altijd dat ze mij niet uit kunnen staan.
Op zaterdag 9 augustus 2003 03:21 schreef Brett-Anderson het volgende:
Een blunder die ik me goed kan herinneren is deze:
............
Wat een blunder, ik heb hier nog steeds spijt van.
Ik werkte op een camping aan het Gardameer in Italië en met blond haar kom je daar al snel aan je trekken.
Zo ook een nacht toen ik een vrouwtje oppikte in een discotheek. Wij naar zo'n steigertje in de buurt om een beetje te zoenen en jawel van het een kwam het ander. Terwijl ik druk bezig ben om haar zover te krijgen dat we van bil konden zegt ze ineens: "je hebt net zulke ogen als m'n dode zus"
Dat was een aardige "dooddoener" (woordgrapje) dus ben maar gelijk weggegaan.
Dat soort dingen zeg je toch niet
quote:idd sick
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:55 schreef ray_nl het volgende:
Volgens mij had ik hem nog niet geplaatst, het is niet echt een versierblunder maar hier gaattie dan:Ik werkte op een camping aan het Gardameer in Italië en met blond haar kom je daar al snel aan je trekken.
Zo ook een nacht toen ik een vrouwtje oppikte in een discotheek. Wij naar zo'n steigertje in de buurt om een beetje te zoenen en jawel van het een kwam het ander. Terwijl ik druk bezig ben om haar zover te krijgen dat we van bil konden zegt ze ineens: "je hebt net zulke ogen als m'n dode zus"
Dat was een aardige "dooddoener" (woordgrapje) dus ben maar gelijk weggegaan.Dat soort dingen zeg je toch niet
![]()
![]()
![]()
quote:Als je necrofiel bent misgien
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:55 schreef ray_nl het volgende:
Dat soort dingen zeg je toch niet![]()
![]()
![]()
Sindsdien zijn alle flirt-signalen verdwenen.....
quote:Geil
Op zondag 17 augustus 2003 22:26 schreef Robino het volgende:
God, gisteren weer één... Nieuw meisje bij mij op werk, echt een god-de-lijke vrouw, ontzettend mooi. En het leuke was dat we behoorlijk aan het flirten waren.
Op een gegeven moment zijn we samen een koffiezet-apparaat aan het neerzetten, ik buig voorover om het ding aan te zetten, druipt er een enorme klodder kwijl uit mijn mondSindsdien zijn alle flirt-signalen verdwenen.....
Ik zou als reactie gegeven hebben :
Sorrie, maar ik kwijl van je
Dag later: 4 uur in de kroeg gezeten, en zij kwam niet.
Conclusie: in het vervolg een tijd en plaats afspreken
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:48 schreef MarcellicA het volgende:
Ik vrijdag met leuk meisje gepraat, maar zij ging vroeg naar huis. Ik zeg ga je morgen (zaterdag) ook op stap? Zij: Ja. Ik: Ok dan zie ik je morgen!Dag later: 4 uur in de kroeg gezeten, en zij kwam niet.
Ik zelf niet, want ik blunder bijna nooit.. volgendeweek zal ik is een poging wagen om te blunderen Was dit weekend niet uitgeweest.
Geen andere met blunders?
quote:Zoenen met een flugelgirl is geen blunder toch
Op maandag 18 augustus 2003 10:32 schreef EggsTC het volgende:
Geen andere met blunders?
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 18-08-2003 10:37]
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
Zoenen met een fluglegirl is geen blunder toch
Tis iig geen blunder nee.
quote:Nee hoor al een tijdje niet meer
Op maandag 18 augustus 2003 10:36 schreef EggsTC het volgende:maar frenkie, je ben toch bezet?
quote:Heb je Dumb&Dumber niet gezien?????
Op maandag 18 augustus 2003 08:48 schreef MarcellicA het volgende:
Ik vrijdag met leuk meisje gepraat, maar zij ging vroeg naar huis. Ik zeg ga je morgen (zaterdag) ook op stap? Zij: Ja. Ik: Ok dan zie ik je morgen!Dag later: 4 uur in de kroeg gezeten, en zij kwam niet.
Ik heb niet geblundert de afgelopen tijd, maar ik was dan ook 3 weken in Californië, en ben daar niet uit geweest ofzow.
Owja, nog van voordat ik wegging, met die 26jarige.....
quote:Ja, was wel leuk op zich. Ik volop mijn best gedaan, stonden we samen te dansen, zegt zij: "heej, hoe oud ben je eigenlijk?".
Op maandag 28 juli 2003 11:24 schreef Rubend het volgende:[..]
Das geen versierblunder man!! Das juist top!! Respect!!
Ik heb ook ooit met een meid van toen 29 gezoend terwijl ik zelf 18 was!!
Oudere meiden die er vaak ook nog "rijper" uitzien ... en dan daarmee zoenen enzow!! Tja das wel geiniggoed gedaan! Geen blunder
quote:Hoe gezellig was die nacht?
Op maandag 18 augustus 2003 23:55 schreef Bemiddelaar het volgende:
.......
Daar had ze gelukkig paar flessen wijn staan en hebben we ons maar bezat en heb ik maar heel veel fantasie gebruikt om dr toch nog een gezellige nacht van te maken...
Dat je niet van tevoren een foto vraagt .
maar t was gelukkig donker en nou ja door de alcohol ga je dingen anders zien
Maar toen ik 's ochtends met haar in de badkamer stond met het volle licht aan dacht ik, omg ik moet hier heeeeeeeeeeeel snel weg
Was gewoon gezellig een avondje aan t stappen met wat vriendjes en mijn een huisgenootje. Lekker aan het gaan op mijn pilletje(s), alcohol, een paar jointjes en Erick E. Op een gegeven moment zeg ik tegen mijn huisgenootje dat ik me toch beregeil aan t worden was...........kijkt ze me aan en zegt "nou, ik ook!". Kon het niet laten en zei: "zullen we dan maar richting huis gaan". Nou, wij naar huis. Allebei zo geil als boter. Wij mijn kamer in..........toevallig had ik nog wat GHB liggen dus ja.....effe lekker.......allebei nog geiler.......wij neuken...........Maar opeens ging het licht bij mij uit............nog nooit zo slecht gesext. ........en dat met iemand die je elke dag ziet......! Aggggggggghhhhhhhhh...
Morgen maar een rematch!
quote:haha, je had gewoon niet moeten zeggen dat jij het was toen ze naar je toe kwam
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:13 schreef Bemiddelaar het volgende:
Nou ik had t nog niet gedaan met haar,maar t was gelukkig donker en nou ja door de alcohol ga je dingen anders zien
Maar toen ik 's ochtends met haar in de badkamer stond met het volle licht aan dacht ik, omg ik moet hier heeeeeeeeeeeel snel weg
En ik had de domme fout gemaakt dat ik had gezegd wat ik aan had en wat mn kleur tas was, en ik was de enige jongen daar dus daar zou ze niet in trappen
quote:Gewoon keihard ontkennen
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:44 schreef Bemiddelaar het volgende:
tsja dat had ook gekund, maar ja ik vond t ook zo zonde van mn reistijd, dan zou ik weer 2 uur terug moeten voor jan lul.
ach de wijn was lekkerEn ik had de domme fout gemaakt dat ik had gezegd wat ik aan had en wat mn kleur tas was, en ik was de enige jongen daar dus daar zou ze niet in trappen
ik spreek alleen nog maar af als ik dronken ben, valt het altijd mee
[Dit bericht is gewijzigd door Bemiddelaar op 19-08-2003 02:01]
quote:ROFLOL
tijdje geleden alweer.
HOW FAMILLIAR
quote:autsj, herkenbaar. laatst nog meegemaakt: dag erna zeggen wat vrienden dat ze mij leuk vond. crap
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:38 schreef Henno het volgende:
Blunders... tja... ik deed vaak juist helemaal niksen dan achteraf horen van: "ja ze vond jou toen toch best wel leuk"
quote:OMFG, dit klinkt zooooo herkenbaar. Ook de de ontmoetingsplaats en de stad..... al ben ik alleen met 'r naar de bioscoop geweest en heb daarna gezegd dat het ws. nooit iets zou gaan worden. Stuur me anders ff een mailtje, want het zou best wel eens om dezelfde meid kunnen gaan.....
tijdje geleden alweer.
Had een meid leren kennen via lycos chat geloof ik. Klikte super en van het een kwam het ander, dus we begonnen met mailen en hielden enige tijd mailcontact . Klikte echt heeeeeel leuk. Later natuurlijk een keer gebeld, en over de telefoon was het ookal zo leuk en gezellig.
Dus we dachten , we gaan een keer afspreken. Foto's hadden we niet gemailt want dat zou t juist spannend houden en het kon gewoon niet tegenvallen want dr stem was echt heel leuk en daar kon gewoon geen onaantrekkelijk persoon achterzitten
Op een vrijdagavond hadden we afgesproken, ze studeerde helemaal in Groningen dus ik zat wel 2 uur in de trein. Op van de zenuwen natuurlijk,was ook enorm benieuwd hoe ze dr uit zou zien.
Ze zou me ophalen op het station in Groningen. Ik kwam aan en belde dr dat ik bij de bloemenboetique stond. Het zou niet lang duren en mijn date zou dr aan komen
En toen, toen zag ik daar wat aan komen. Het was dik en t deed me denken aan iemand met t down syndroom. En ik dacht nee niet jij , niet jij, niet jij....KUT dat was ze dus arhghghgg hellupppp .
Het was dus echt absoluut mn type niet, en das nog zachtjes uitgedrukt. Ze was dik, onaantrekkelijk en ze had een o'lilly shawltje aan, erger combinatie is dr dus niet voor mij
Vluchten kon ik ook niet en dat vond ik ook te laf. Dus toen ze zei van: " en, wat vind je van me?? "
Uhm, ja valt me heeeeeel erg meeIk kon het niet over mijn hart verkrijgen om in dr gezicht te zeggen dat ze zwaar tegenviel. Dus ze wou eigenlijk de stad in, maar ik had weinig zin om met haar over straat te lopen dus ik stelde maar voor om naar haar kamer te gaan.
Daar had ze gelukkig paar flessen wijn staan en hebben we ons maar bezat en heb ik maar heel veel fantasie gebruikt om dr toch nog een gezellige nacht van te maken...
quote:rofl, same here.
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:23 schreef MartijnGizmo het volgende:[..]
OMFG, dit klinkt zooooo herkenbaar. Ook de de ontmoetingsplaats en de stad..... al ben ik alleen met 'r naar de bioscoop geweest en heb daarna gezegd dat het ws. nooit iets zou gaan worden. Stuur me anders ff een mailtje, want het zou best wel eens om dezelfde meid kunnen gaan.....
quote:Werkte ze met gehandicapten?
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:23 schreef MartijnGizmo het volgende:[..]
OMFG, dit klinkt zooooo herkenbaar. Ook de de ontmoetingsplaats en de stad..... al ben ik alleen met 'r naar de bioscoop geweest en heb daarna gezegd dat het ws. nooit iets zou gaan worden. Stuur me anders ff een mailtje, want het zou best wel eens om dezelfde meid kunnen gaan.....
quote:Ja, volges mij wel, SPH-achtig dacht ik.
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:44 schreef Bemiddelaar het volgende:[..]
Werkte ze met gehandicapten?
Dus ik stap daar die kroeg binnen en daar zitten enkele jongens en vijf meiden aan de bar. Enkele knappe dames ook. Ik wist echter dus niet meer hoe ze er uit zag. En je raadt het al: de minste knappe begint enthousiast naar me te zwaaien Op zich niet eens zo'n probleem, ware het niet dat bleek dat ze werkelijk niets te vertellen had.
Na een paar biertjes en een bioscoopje heb ik gezegd dat ik m'n laatste trein moest halen, want ik wilde zo snel mogelijk bij haar weg....
quote:Jeannette
Op dinsdag 19 augustus 2003 20:15 schreef Bemiddelaar het volgende:
Hoe heette ze ...t zal toch niet waar zijn he
quote:Pfew.....
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:10 schreef Bemiddelaar het volgende:
neej het was een ander
Was trouwes wel vergelijkbaar:
Leren kennen via TMF Chat (off all places, het was vakantie en ik verveelde me), gezellig chatten, daarna MSN, sms-en/bellen. Ik wel een foto aan haar gestuurd, maar zij had er geen om terug te sturen. Naja, toch maar de gok genomen en met 'r afgesproken, voor hetzelfde geld was ze heel leuk geweest.
Samen naar de bios..... al bellende vonden we elkaar en wist ik al meteen dat het niks zou worden. Toch naar de film gegaan, waar zij steeds probeerde aan me te zitten/te zoenen. Niet op ingegaan, en eigenlijk wou ik naar de plee gaan en dan hard naar buiten rennen. Dat vond ik wel erg laf, dus na de film maar eerlijk gezegd hoe ik erover dacht. Zij snikken etc, zodat ik me moest beheersen haar niet te troosten (anders zou ik 'r alleen maar valse hoop geven). Zij dacht dat we nog steeds (zoals afgesproken) iets zouden gaan drinken na de film, maar ik vond het toch echt een veel beter idee om maar gewoon naar huis te gaan.....
En toen ik op me fiets zat meteen een goede vriend gebeld en smakelijk gelachen om het hele verhaal. Voortaan dus nooit meer iets afspreken zonder foto.
quote:Doet me denken aan het stukje van Hans Teeuwen... Eerlijkheid...
Op maandag 18 augustus 2003 23:55 schreef Bemiddelaar het volgende:[Knip]
Uhm, ja valt me heeeeeel erg mee
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om in dr gezicht te zeggen dat ze zwaar tegenviel.
[Knip]
"...en ik zie dat kind en ik schrok me kapot... echt een hondslelijk kind... en op zulke momenten snap ik... moet je gewoon eerlijk zeggen wat je denkt.... dus ik sta daar bij die wieg... en die moeder zo van "tadaa" en ik kijk.... .GADVERDAMME..... die lijkt wel 80... een soort gesmolten ET... "
Ik kom ff niet meer bij... Sorry!
quote:hehe, tsja ik heb de vervelende eigenschap dat ik vrouwen niet kan kwetsen
Op woensdag 20 augustus 2003 00:40 schreef Alaric het volgende:[..]
Doet me denken aan het stukje van Hans Teeuwen... Eerlijkheid...
"...en ik zie dat kind en ik schrok me kapot... echt een hondslelijk kind... en op zulke momenten snap ik... moet je gewoon eerlijk zeggen wat je denkt.... dus ik sta daar bij die wieg... en die moeder zo van "tadaa" en ik kijk.... .GADVERDAMME..... die lijkt wel 80... een soort gesmolten ET... "
Ik kom ff niet meer bij... Sorry!
quote:Ach, je was tenminste wel eerlijk tegenover dr
Op woensdag 20 augustus 2003 00:38 schreef MartijnGizmo het volgende:[..]
Pfew.....
Was trouwes wel vergelijkbaar:
Leren kennen via TMF Chat (off all places, het was vakantie en ik
Ik vind dat zo zielig dan voor een meisje om dr af te wijzen op dr uiterlijk dat ik dan maar t met tegenzin doe
Ben vreselijk sociaal
quote:Dit is het bewijs: Dumb&Dumber is uit het leven gegrepen!
Op maandag 18 augustus 2003 22:36 schreef MartijnGizmo het volgende:[..]
Heb je Dumb&Dumber niet gezien?????
Maar goed. Volgend weekend nog maar een keertje proberen...
Den aanhouder wint, zullen we maar zeggen
quote:En voor je eigen genot is et ook niet verkeerd.....
Op woensdag 20 augustus 2003 00:51 schreef Bemiddelaar het volgende:[..]
Ach, je was tenminste wel eerlijk tegenover dr
Ik vind dat zo zielig dan voor een meisje om dr af te wijzen op dr uiterlijk dat ik dan maar t met tegenzin doe
Ben vreselijk sociaal
Had laatst d8 ik best lekkere meid aan de haak geslagen in de disco, ok ik was redelijk ver heen... Daarna nog een keer afgesproken bij me thuis, en dat viel nuchter toch wel stukkie tegen qua gezicht:( Dr figuur was wel perfect, dat kon ik nog wel goed waarnemen
Dit keer werkte de alcohol dus tegenovergesteld
Natuurlijk wel weer lekkere nacht gehad
quote:Doe je beter dan mij dus.....
Op woensdag 20 augustus 2003 03:04 schreef Bemiddelaar het volgende:
nou ik ben wel wat kieskeuriger geworden sinds dat drama.
Ik heb na haar nog 2 internetdates gehad, maar daar had ik foto van, ik wou niet nog zoiets meemaken
Ik heb al 1,5 jaar niet meer gedate via internet. Zoek ze nou wel uit in de kroeg alhoewel dat ook geen garantie geeft voor vergissing...Had laatst d8 ik best lekkere meid aan de haak geslagen in de disco, ok ik was redelijk ver heen...
Daarna nog een keer afgesproken bij me thuis, en dat viel nuchter toch wel stukkie tegen qua gezicht:( Dr figuur was wel perfect, dat kon ik nog wel goed waarnemen
Dit keer werkte de alcohol dus tegenovergesteldNatuurlijk wel weer lekkere nacht gehad
Deze is ook wel aardig, van een gast op een ander forum:
quote:
I've told this story before but I'll tell it again because it was pretty dumb.
March 1993, Ottawa, Ontario. I was in univeristy and I lived off campus - had my own apartment. I also had a 1992 Passat G60 syncro - that car's AWD is key to the story.It was a Saturday and most of the eastern regions of Canada and the US was being hammered by what CNN was calling "the storm of the century". Flights were cancelled all over the place due to the snow. It had been snowing all day in Ottawa. The news reports were advising people to stay home and avoid driving if possible.
Now I had a date that night with a girl I had just started seeing. She suggested that maybe we should cancel our plans to go out for dinner. But I assured her my syncro with its AWD and snow tires would get us through the snow easily - that car was a tank in snow.
So I go over to the campus to pick her up as she lived in residence. The roads had a good 8 - 10 inches of snow and it was still snowing hard. No problem, the syncro made easy work of that.
So we go for dinner and then back to my place afterwards. After a while, she looks outside and says "it looks bad out there. You might not be able to take me home".
Now, not thinking straight for some reason, I say "no problem, with AWD I can get you home"
And so, I take her home!
Driving back to my place, still impressed with my car's abilities in the snow it suddenly dawns on me what I had just done.
Yes that's right. I was thinking about my car so much that I turned down a girl who was willing to spend the night at my place.
Well I kicked myself for that one for several days, but I am happy to say that I came to my senses and that girl and I completed the uh, transaction if you know what I mean, the next weekend.
Heb ik een keer gehad bij mijn vorige baas, ik zat bij systeembeheer en er belt een meisje met een ongelooflijk geile stem, ik kon het probleem makkelijk vanaf mijn plek oplossen maar goed ik er dus heen, wou wel eens zien of het echt wat was. Kom ik die kamer binnen echt heel veel mooie meiden (reisbureau he, krijg je dat) en 1 koe. 3 keer raden wie ik aan de lijn had.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:58 schreef erikh het volgende:
Kom ik die kamer binnen echt heel veel mooie meiden (reisbureau he, krijg je dat) en 1 koe. 3 keer raden wie ik aan de lijn had.
quote:En dat in het kwadraat, god wat was dat mens dik, ze zat ook zonder gein op 2 stoelen tegelijk
Op donderdag 21 augustus 2003 14:40 schreef Artman het volgende:
MOooo0000hhh !!
Twee weken terug in discotheek leuk meisje leren kennen en een beetje gepraat. Zij zag mij duidelijk wel zitten maar ik haar nog niet zo erg.
Hele week ge-sms'ed e.d. en afgelopen weekend dus weer zelfde discotheek. Wij beetje hangen, ik maar wachten tot ik een beetje een goede kans kreeg, op een gegeven moment maakte ze wel een duidelijke hint dus ik pak d'r vol op d'r bek.
Zegt ze na het zoenen "dit wilde ik vorige week al". .
quote:Dit is toch geen blunder ???
Op donderdag 21 augustus 2003 19:23 schreef dennisdotcom het volgende:
BlundertjeZegt ze na het zoenen "dit wilde ik vorige week al".
.
quote:Einde goed, alles goed.....
Op donderdag 21 augustus 2003 19:23 schreef dennisdotcom het volgende:
BlundertjeTwee weken terug in discotheek leuk meisje leren kennen en een beetje gepraat. Zij zag mij duidelijk wel zitten maar ik haar nog niet zo erg.
Hele week ge-sms'ed e.d. en afgelopen weekend dus weer zelfde discotheek. Wij beetje hangen, ik maar wachten tot ik een beetje een goede kans kreeg, op een gegeven moment maakte ze wel een duidelijke hint dus ik pak d'r vol op d'r bek.
Zegt ze na het zoenen "dit wilde ik vorige week al".
.
Helaas ben ik niet echt blij, het is nu 2 uur geleden ofzo, en ik..uhm...naja...:N
Anyway, kzal bij het begin beginnen. Ik sta donderdag dus te werken in de winkel waar ik werk (goh), voor openingstijd. Dus er komen 2 meiden, waarvan één meteen mijn aandacht trekt aangelopen, en ik was verbaasd, wat deze zij daar om kwart voor 9? Maar goed, bleek dat het vakantiekrachten waren. En die leuke meid en ik hadden de hele dag oogcontact. Ik had alleen nog niet echt met haar gepraat, dat was een beetje...moeilijk, en ik wist niet wat ik moest zeggen. Maar uiteindelijk wel haar msn gevraagd en 's avonds meteen 2.5 uur gechat, waaruit duidelijk bleek dat ze me wel zag zitten. Ik haar ook wel. Of ik zaterdag (vandaag/gisteren) nog naar 'plek' ging. Ja, nu dus wel
Anyway, ik kom daar aan met wat vrienden, stervensdruk. Kut...Even rondje lopen, niet gezien. Dus wij staan ergens en ze komt aangelopen met haar vriendinnen, of ik mee naar buiten ging.
Buiten aangekomen wist ik absoluut niet wat ik moest zeggen, en het was dan ook erg vaag en ik voelde me niet blij
Terug naar binnen, zij gingen even iemand zoeken. Ik dacht op dat moment dat ik het wel verpest had, en waarschijnlijk had ik dat ook, maar ik zag haar 10 min. later ergens staan met maar 1 vriendin, dus ik eropaf, waar ik an sich wel 'trots' op ben. (btje nogal ervaringloos op dit gebied). Anyway, ze had dus al wat te drinken, dus die kans was ook weg, naja, ik vraag btje wat ze van de tent vind, of ze wellis naar andere tent gaat, neem een slok van haar flugel (vond ze goed hoor ), bestel een biertje voor mezelf en vroeg haar ten dans, was goed, maar eerst even drinken opdrinken. Logisch.
Nu stonden we nog steeds met zijn 3'en, maar ik stond zo'n btje midden in een gangpad, en werd dus redelijk heen en weer geschud. Ik ging dus een beetje anders staan, maar hierbij ook te ver van haar af. (i guess). Komt er dus gewoon een jongen op haar af, begint gezellig te praten, stelt zich voor, nu was ik vrij joeloers, dus ik overdrijf het misschien, maar volgens mij stond ze gewoon met hem te flirten. Ik wist gewoon echt niet wat ik moest doen
Ze keek wel de hele tijd een btje naar me, maar waar ze, en ik for that matter, nou mee bezig was
Ik wist echt niet wat ik moest doen en ben na 10 min zonder iets te zeggen weggaan. Ze moet iig wel door hebben gehad dat ik er niet blij mee was, dat liet ik nl wel merken. Maar goed, ik kon het gewoon niet meer hebben, dus ik ben maar gegaan, heb haar smsje gestuurd met een korte uitleg, en vraag me af of het die jongen nog gelukt is
Damn, ik voelde me echt stom Ik heb wel respect voor die jongen, maar hij is wel een achterbakse lul
Toch, ik stond gewoon te ver van der af, anders had hier misschien een hele andere post gestaan
Naja, ik spreek haar vast wel weer. Ik merk het wel. Misschien was ze ook zenuwachtig tegenover mij en liep et gesprek daarom niet echt. Ik was nl vrij zenuwachtig. Misschien 'drufde' ze die andere jongen niet weg te sturen en wachtte ze op mij om haar te 'redden'. En misschien was die eikel wel gewoon aantrekkelijker en is zij toch zo oppervlakig.
Naja, time will tell..
Anyway, ik kreeg dus net een smsje, ze durfde die jongens dus niet echt weg te sturen
(kortom: ik ben weer blij )
quote:Je moet tegen haar zeggen (of sms-en ofzo) dat je wat leuks wilt gaan doen met zijn 2tjes, bios of zo.... en als je een beetje geluk hebt wil ze dat wel
Op zondag 24 augustus 2003 11:16 schreef Roa het volgende:
*subtiel schopje*Anyway, ik kreeg dus net een smsje, ze durfde die jongens dus niet echt weg te sturen
(kortom: ik ben weer blij
)
quote:Dat moet je iig NOOIT doen!
Op zondag 24 augustus 2003 02:42 schreef Roa het volgende:
en vraag me af of het die jongen nog gelukt is
quote:Precies, en dan wel dicht genoeg bij d'r blijven.
Op zondag 24 augustus 2003 19:55 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Je moet tegen haar zeggen (of sms-en ofzo) dat je wat leuks wilt gaan doen met zijn 2tjes, bios of zo.... en als je een beetje geluk hebt wil ze dat wel
Vanmiddag was ik er van overtuigd dat het allemaal weg was, dat het niets meer ging worden. En nu ben ik weer quasi verliefd, ik geloof dat we alles wel zo'n beetje uitgepraat hebben, en ik ga het zeker nog niet opgeven!
Thanx for your support guys! Serieus, het is soms belangrijk om ziets te horen
[edit]typo's [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Roa op 25-08-2003 00:23]
* Michelinmannetje lekker naar de discotheek met een paar vrienden
Lekker beetje drinken een beetje lol maken.
Zie ik daar een leuke meid staan
Maar goed ik nog niet genoeg moed in de schoenen dus nog maar een paar biertjes.
Op een gegeven moment moest het dan maar gebeuren dus ik stap er met alle moed en zelfvertrouwen op af.
Dus ik loop naar haar toe en vraag of ze mischien wat wil drinken.
Ik heb het verstaald want ze sprak een beetje boers:
Vervolgens trekt ze haar mond los: Ik heb jouw ook al een tijdje zien staan en zien kijken. Ik vind je leuk maar heb 1 vraag.
Ik: Kom maar op met die vraag
Zij: Hoeveel koeien hedde ge vader
Ik: Tja laat maar hangen, toedeloe.
Meisje vraagt op msn: Kom je "daar" naartoe. ("daar" is bepaalde disco)
Ik zeg ja.
Ben ik "daar" gaat ze halve avond om me heen hangen enzo bla bla en vraagt ze daarna: breng je me zometeen naar huis? Ik zeg ok.
Eenmaal buiten zou ik op haar wachten maar ik ging gelijk naar huis
K was het helemaal vergeten...
quote:wat drank allemaal al niet doet hé
Op maandag 25 augustus 2003 19:45 schreef Wuder het volgende:
Afgelopen weekend:Meisje vraagt op msn: Kom je "daar" naartoe. ("daar" is bepaalde disco)
Ik zeg ja.Ben ik "daar" gaat ze halve avond om me heen hangen enzo bla bla en vraagt ze daarna: breng je me zometeen naar huis? Ik zeg ok.
Eenmaal buiten zou ik op haar wachten maar ik ging gelijk naar huis
K was het helemaal vergeten...
quote:WHAHAHAHAHA....
ow ik had laatst ook een mooie<knip>
...
</knipVooral om zo (ik sla mn armen om haar heen) te staan samen met je vriendin en naar de sterren te kijken
Weg moment
briljant !!... echt mijn nummer 1.. hahahahahaha
Tijdens de vakantie stond een vriend van me de hele tijd te praten met twee vrouwen...hij heeft ze uiteindelijk zo ver gekregen dat ze met hem mee kwamen naar onze tenten. Met z'n allen (met z'n 6-en ) hebben we toen met hen gepraat, tot bewaking om 4 uur ons verzocht de camping te verlaten....de meeste van ons doken gelijk hun tent in, maar 1 (andere) vriend en ik werden, samen met de 2 vrouwen het hek van de camping uit begeleid.....
*en we hadden nog een paar gezellige uurtjes*
Die vriend die aanvankelijk die vrouwen had meegelokt heeft nog 1,5 uur over de camping gelopen om de vrouwen te zoeken ....(ha ha)
- Een avondje uitgaan in Eindhoven met een paar vrienden. Allemaal leuk en aardig, in een tent was het erg gezellig. Mijn oog viel op een leuk meidje, wat met een vriendin stond... en al snel 2 jongens erbij. Ik dacht dus dat dat de vriendjes waren. Maar al snel stond dat meidje erg dicht bij me te dansen, zeg..... zo ongeveer tegen me aan. Aangezien ik dacht dat 1 van die jongens haar vriend was deed ik er niets mee. En dan blijkt op het eind van de avond dat het waarschijnlijk toch niet de vriend is.... Op diezelfde avond ook nog een koe-geval wat tegen me aan begint te dansen, maar daar heb ik voor gezorgd dat het geen blunder werd door snel weg te gaan
- Middagje in een cafe, ging met een maat even ergens wat drinken. Was er een meeeega leuk barmeidje, klein beetje mee gekletst en gelachen: ze had het redelijk druk. Week erop kom ik er met een andere maat van me, wat meer mee gekletst, ging allemaal de goede kant uit. Maar er zaten een paar meidjes van een jaar of 14 a 15, die zielig aan het zingen waren. En natuurlijk zeiden we er iets van (in de trent "het kan niet valser!"), ze vroegen of we erbij kwamen (waarom i dunno). Ik wilde niet... maat ging erbij zitten en liet me weinig andere keus om er even bij te komen.... en tja toen begon dat barmeidje me ook uit te lachen Maar heel toevallig kwam ik haar net een dik uur geleden tegen toen ik een vriendin (dezelfde die ik heb moeten dragen, zie onderaan) de bus opzette, ze herkende me nog wel en even leuk mee staan kletsen
Dat gaat misschien nog wel goed komen
- Vakantie van een tijdje terug, was ik met een vriend in een disco... Hij zag wat leuke meiden, stapte erop af en..... werd kansloos hard afgewezen Diezelfde vakantie heb ik met een meidje echt een geweldige tijd gehad, in vriendschappelijke zin (wel vrij close). Ze had een vriend en ik ben "goed" opgevoed. Eigenlijk wilde ik wel meer.. en achteraf bleek dat zij dat ook wilde
- Een andere vakantie, mijn neef was mee. We zien in een cafeetje 2 leuke meiden zitten en stappen er op af. Ze bleken belgisch te zijn en spraken echt vlaams, waar ik WEINIG van kon verstaan... mijn neef wel (komt uit limburg en zal vast er wel een beetje op lijken). Dus tja... daar stond ik dan plots en kon weinig meer zeggen. Diezelfde vakantie leuk in een disco met een meidje kletsen, alleen wilde mijn neef vrij vlug weg. Ik vragen of ze zin had om mee te gaan de dag erop, naar het strand samen met haar vriendin + mijn neef.... ja vond ze een leuk idee! Maar dat ze op kwam dagen? Not at all, heb eerder het idee dat die vriendin het niks vond (leek me een redelijke bitch)... Nooit meer gezien
Gisteren is het dan nog goed gegaan, wel uit geweest maar geen blunders.... alleen een vriendin naar het huis van mijn overbuurjongen moeten dragen omdat ze niet meer kon lopen Verdere blunders kan ik me niet herrineren, maar zijn ongetwijfeld nog wel gebeurd....
quote:En waar zijn die blunders dan? Ik vind het maar slappe verhaaltjes
Op zondag 31 augustus 2003 16:01 schreef Tootoo een heel zwetsverhaal:
<gaaaaaaaaaaaap>
Volgende keer beter joh!
quote:aangezien ik hier midden in een pizzabezorg carriére zit, ben ik het er mee eens, zit je aan de telefoon een bestelling aan te nemen. hoor je echt zo'n godsgruwelijk geile stem
Op woensdag 20 augustus 2003 16:58 schreef erikh het volgende:
Valt me toch altijd op dat de meiden met de mooiste telefoonstem vrijwel allemaal behoorlijk dik zijnHeb ik een keer gehad bij mijn vorige baas, ik zat bij systeembeheer en er belt een meisje met een ongelooflijk geile stem, ik kon het probleem makkelijk vanaf mijn plek oplossen maar goed ik er dus heen, wou wel eens zien of het echt wat was. Kom ik die kamer binnen echt heel veel mooie meiden (reisbureau he, krijg je dat) en 1 koe. 3 keer raden wie ik aan de lijn had.
maar soms is het ook dat ze aan de deur er enorm geil uitzien
Was 2 Jaar geleden op Tenerife, was daar op een avond aan het stappen en zag een errug leuk meidje. nou ik met goede moed ermee een praatje maken. nou hele avond gepraat en gedanst, vroeg ze of ik met de rest van haar groep mee naar haar appartement ging. ja ok is goed ik ga wel mee. ik draai daar een lekkere fles San Miguel open, vraagt ze of ik eventjes meeging naar de slaapkamer.
wat zeg ik met me stomme kop: "ik drink eerst even mijn bier op" (was anderhalve literfles) en had al het nodige op, en toen die fles op was zeg ik met me zwaar zatte kloten "mensen ik ga slapen" en loop de deur uit.
[Dit bericht is gewijzigd door StickS op 03-09-2003 05:02]
quote:Hoe sommige mensen een bord voor hun kop kunnen hebben...
Op woensdag 3 september 2003 04:16 schreef StickS het volgende:
verhaal over zat en uitgenodigd worden in slaapkamer...![]()
* Chillz heeft ook zoiets, maar dan zonder slaapkamer...
Had paar jaar terug via internet een meisje leren kennen dat bij me om de hoek bleek te wonen. Verder nog niet ontmoet ofzo, alleen digitaal praten...
Ik had op dat moment geen auto, maar ook geen fiets, dat wist ze. Dus ik was naar de film geweest met mn maten. Toevallig was zij daar ook (niet zo heel toevallig achteraf, want alhoewel ik er nog niet zo overna had gedacht, zag zij me waarschijnlijk wel zitten...)
Dus na de film stond ik een beetje met mn vrienden na te lullen, pakt zij haar scooter en vraagt of ik mee wil rijden...
Tja, was ik op dat moment ook zo stom om Nee te zeggen...
Dus zij er alleen vandoor, mijn maten mij uitlachen omdat ik niet meeging en ik moest uiteindelijk nog naar huis LOPEN dus ook...
Een ander blundertje, maar dan van een meisje tegenover mij...
Zelfde jaar als hierboven, carnaval. Er was een meisje waar ik al een aantal keer mee gezoend had. Eigenlijk vond ik r niet echt "girlfriend-material", zeg maar voor langere tijd, maar ze was wel leuk. Ik wist van haar dat ze verliefd was op mijn persoontje, dus dat zou geen problemen op moeten leveren.
Dus die carnavalsavond, weer een beetje zoenen . Opeens moest ze er erg gehaast vandoor. Ze kwam uit een dorpje in de buurt en wilde ze de bus halen, dan moest ze nu gaan. Gentle als ik ben loop ik natuurlijk mee naar de opstapplaats (koud buiten, brrr)... Maar het duurde wel erg lang voordat er nog steeds geen bus verscheen.
Met een leuk vervolg van de avond/ nacht in mijn achterhoofd bood ik haar aan dat "als de bus dan toch niet op komt dagen" ze best wel met mij mee mocht gaan, zodat ze in iedergeval ergens kon slapen. (jaja, slapen
)
Wetende dat ze mij wel zag zitten, had ik verwacht dat ze op zou springen en met me mee zou gaan (of had ik dat gehoopt? )
Maar door de drank ging alles al niet zo heel vlot, dus toen we bijna op t punt stonden om richting Chillz-mansion te vertrekken, kwamen er net wat dorpsgenoten van haar aangelopen die ook de bus moesten hebben.
Zij een beetje met elkaar praten en toen kwam er dus een bus aangereden. Door haar gesprek met die anderen was ze mijn voorstel even vergeten denk ik, want ze ging toch maar met de bus mee...
Tja, dan vergooi je je kans natuurlijk...
Hoorde ik een paar dagen later van t meisje dat naast r in de bus had gezeten dat ze na nog geen 3 minuten in de bus erachter kwam dat ze toch wel een erg domme move had gemaakt. Dat ze zichzelf zo dom vond dat ze niet met mij mee was gegaan, want dat had ze toch wel gewilt eigenlijk...
Was met een vriendin weeste stappen, leek er op dat ze me wel zag zitten, ook allemaal extra aandacht geven enz. Heel gezellie en leuk enz, vervolgens breng ik haar naar huis toe.. Lopes, want ze woonde vlak bij waar we heengeweest waren.
Bij haar huis aangekomen hebben we nog wat zitten praten, vervolgens met zn 2en naar de sterren zitten kijken. Opeens zien we allebei een vallende ster, dus ik: nu mag je een wens doen!
Zegt zij: dat doe ik niet want die komen toch nooit uit. Dus ik (in de veronderstelling dat ze een spelletje met me speelde) "wie weet deze keer wel..."
Zegt zij: "nee er is teveel gebeurd met mn ex, dat komt gewoon nooit meer goed met hem"
AAARGH
quote:kan me idd nog steeds voor me kop slaan
Op woensdag 3 september 2003 10:52 schreef Chillz het volgende:[..]
Hoe sommige mensen een bord voor hun kop kunnen hebben...
quote:En dat is een goed moment om welterusten te zeggen en maar te gaan
Op woensdag 3 september 2003 11:18 schreef Johnny_Cool het volgende:*Tegenvaller*
Zegt zij: "nee er is teveel gebeurd met mn ex, dat komt gewoon nooit meer goed met hem"
AAARGH
"Mijn broer en ik hebben een vrij platonische relatie *hik*"
Die meid loopt proestend van het lachen weg, en dat vond ik wel een goed moment om aan mijn collega te vragen wat "platonisch" eigenlijk betekent
Offtopic-broertjes-vraagje:
Welke 'meid' was dat dan, die 'ene' waar ik het over had misschien? (Misschiewn geïnteresseerd in andere familieleden, daarom )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |