"A Perfect Circle will release their sophomore album, on September 16."
"A Perfect Circle / Deftones live dates:
- Sep. 21 - Rotterdam, NETH - Ahoy Rotterdam"
erg benieuwd, eerste cd vond ik erg goed.
maar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in zwan ??
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 01-07-2003 23:08]
Yup ben benieuwd. Wordt deze plaat ook met Maynard James Keenan opgenomen eigenlijk?
quote:zwan
Op dinsdag 1 juli 2003 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm idd even in de gaten houden ik vond de eerste ook goedmaar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in swan ??
quote:ja belachelijk, ze horen natuurlijk in een zaal als 013 of Paradiso te staan.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:[..]
zwan
maar ik hoop dat dit een mooi album word, jammer dat ze in de ahoy staan... is dan weer een duur grapje
quote:whehe das al de tweede keer dat ik die fout
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:[..]
zwan
![]()
ik heb wel hele hoge verwachtingen. als er maar een paar nummers op staan die lijken op judith ben ik al blij. nu nog steeds zet ik hem geregeld op.
ik hoop dat de samenstelling beetje gelijk is. troy van leeuwen zag ik op werchter bij qotsa mee spelen.
btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.
baal zwaar dat ze niet touren, iig niks in Nederland/Belgie, maarja dat komt vast omdat Maynerd et te druk heeft met A perfect circle
quote:ben 3x in ahoy geweest; deep purple, bob dylan en de derde weet ik niet meer. ik weet niet wat ik er van vond. ik had zitplaatsen, echt 0 sfeer. ik moet! nu staan misschien dat het dan beter is. Maar een badkamergeluid zal het zeker zijn. misschien dat ze nog een extra concertje eraan plakken. jammer dat het met deftones samen is. ben ik niet zo'n fan van. liever anderhalf uurtje perfect circle en dan nog ff 2 uur tool erachter aan
Op dinsdag 1 juli 2003 23:16 schreef LiqLight het volgende:
Jammer dat het Ahoy wordt, kan ik netzo goed thuis zelf in de badkamer gaan zingen.
Klinkt voor geen meter daarzo, en zeker niet voor zo'n band.btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.
Maar wel errug benieuwd naar die nieuwe plaat....concert in de Melkweg was destijds waanzinnig (waanzinnig kort ook, maar dat terzijde...)! Was destijds niet eens zo'n run op die kaarten geloof ik (zal nu anders zijn....).
APC was in de melkweg een paar jaar geleden echt fantastisch. Misschien spelen ze nog apart in 013 ofzo...
Mooi dat ze in het voorprogramma van de Deftones staan, een grote uitdaging voor Chino en consorten.
Het lijkt wel of met de grote van bierspoiler van Chino de optredenens omgekeerd evenredig achteruit gaan. Misschien dat een zo goed voorprogramma als APC ze eens voor hun hol schopt om eens beter te gaan spelen!
[sub] Graag wil ik niet onvermeld laten dat ik Paz helemaal geweldig vind, ... jammie!!!! [/sub
Deftones is idd headliner. APC als special guest en revolution smile als support. Is geen verkeerde lineup
Als deftones er eens net zo inhakken als paradiso destijds dan komt het wel goed, maar op een of andere manier zijn grote zaal optredens van bijna elke band KUT. vanwege de sfeer die niet overkomt.
quote:Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...
Op vrijdag 4 juli 2003 11:42 schreef InsaneM666 het volgende:
hoe komen jullie aan die datum?? ik kan um nergens vinden namelijk, op ticketservice staatie ook nog niet duss...
quote:Volmondig
Op vrijdag 4 juli 2003 11:44 schreef century_child het volgende:
cool
eindelijk een 2de cd
werd tijd
quote:true true..
Op vrijdag 4 juli 2003 12:03 schreef Wrirreljorkel het volgende:[..]
Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...
Zie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.
quote:Volledig met je eens, maar bij gebrek aan beter, Ahoy it is
Op vrijdag 4 juli 2003 22:17 schreef Kopdans het volgende:
APC in een voorprogramma?? krijg nu al medelijde met het ?hoofd?programmaZie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.
quote:huh?? APC is ontstaan door een vriendschap van drummer Josh Freese en Maynard. Het lijkt me sterk dat Josh er niet meer bij zou zitten?
Op woensdag 2 juli 2003 20:10 schreef Jazzmatazz het volgende:
James Iha in APC?? Voo zover ik weet niet hoor! Paz is inderdaad naar Zwan, Troy van Leeuwen speelt nu bij de Queens..., die drummer zit er ook niet meer bij, dus de 2 overgebleven "leden" van de vorige cd zijn dus Billy Howerdel en Maynard.
het album gaat Thirteenth Step heten, en dit is de tracklist:
1. The Package
2. Weak and Powerless
3. The Noose
4. Blue
5. Vanishing
6. A Stranger
7. The Outsider
8. Crimes
9. The Nurse Who Loved Me
10. Pet
11. Lullaby
12. Gravity
quote:Volgens mij klopt dat niet hoor.
Op woensdag 9 juli 2003 10:59 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
huh?? APC is ontstaan door een vriendschap van drummer Josh Freese en Maynard. Het lijkt me sterk dat Josh er niet meer bij zou zitten?
Volgens mij is later Josh Freese er pas bijgekomen als sessiedrummer voor de cd-opname en is erbij gebleven. Het eerste nummer van die cd; "The Hollow" is eerder dan dat Josh Freese erbij kwam opgenomen met Tim Alexander, drummer van Primus. Hierna heeft Freese de rest ingespeeld. Josh Freese werkt voor verschillende bands als sessiemuzikant en legt nu ook steeds meer de nadruk op zijn eigen werk; hierdor zou hij te weinig tijd hebben voor APC....
Mooi verhaal toch?
Zo heb ik het in ieder geval vernomen....
Deftones & special guest A Perfect Circle
en de kosten:
¤ 32,- / ¤ 30,- / ¤ 28,- / ¤ 26,- excl. servicekosten
Het valt nog enigszins mee...
quote:das nog wel te doen, toch jammer niet alle APC en in kleinere zaal.
Op woensdag 9 juli 2003 12:39 schreef WasQ het volgende:
ahoy.nl zegt inderdaad 21/9:Deftones & special guest A Perfect Circle
en de kosten:
¤ 32,- / ¤ 30,- / ¤ 28,- / ¤ 26,- excl. servicekostenHet valt nog enigszins mee...
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:26 schreef Jazzmatazz het volgende:[..]
Tim Alexander, drummer van Primus.
die mogen van mij wel weer eens wat gaan doen Primus
quote:mkay..
Op woensdag 9 juli 2003 11:26 schreef Jazzmatazz het volgende:[..]
Volgens mij klopt dat niet hoor.
Het verhaal gaat dat gitarist Billy Howerdel aanvankelijk aan de slag was gegaan met zin eigen composities, tussen de opnames van Aenima en de tour van Nine Inch Nails door, waarvoor hij als gitaartechnicus werkte. Hiervoor werkte hij zo nu en dan ook samen met Paz. Maynard hoorde dit werk tijdens de opname van Aenima en vroeg Billy of hij er op mocht proberen te zingen.Volgens mij is later Josh Freese er pas bijgekomen als sessiedrummer voor de cd-opname en is erbij gebleven. Het eerste nummer van die cd; "The Hollow" is eerder dan dat Josh Freese erbij kwam opgenomen met Tim Alexander, drummer van Primus. Hierna heeft Freese de rest ingespeeld. Josh Freese werkt voor verschillende bands als sessiemuzikant en legt nu ook steeds meer de nadruk op zijn eigen werk; hierdor zou hij te weinig tijd hebben voor APC....
Mooi verhaal toch?
Zo heb ik het in ieder geval vernomen....
ik las in Modern Drummer een interview met Josh Freese. Josh kende Billy via Guns 'n Roses aangezien Josh daar toenertijd bij hoorde en Billy voor GnR studio technicus oid was. Maynard en Billy waren "roommates" en via Billy deden Josh en Maynard elkaar vaak de groeten en op een gegeven moment moesten ze maar eens muziek met elkaar gaan maken.
Voor de rest is er niks gezegd over de andere bandleden. Als je dat interview dus zo leest, lijkt het alsof Josh, Maynard en Billy de harde kern van de band waren.
http://www.ultimate-guitar.com/news/670.htm
quote:
"Thirteenth Step" is the band's first set with new bassist Jeordie White (ex-MARILYN MANSON), formerly known as Twiggy Ramirez. White replaces Paz Lenchantin, who joined ZWAN. A PERFECT CIRCLE member Troy Van Leeuwen played on the new album but will not be touring with the group, due to commitments with QUEENS OF THE STONE AGE.A PERFECT CIRCLE areled by TOOL frontman Maynard James Keenan, former TOOL guitar tech Billy Howerdel and drummer Josh Freese.
Wat Christina Aguilera op de cover doet (als ie echt is, maar ik geloof van wel) weet ik niet. Misschien voor t shock effect?!
Eerste single (Weak and Powerless)
ik ga ze in dusseldorf zien. ik hoop dat dat een mooi afsluitertje gaat worden. en dat chino dan weer beter is.
maar dat nummer overtuigt me nog niet echt.. dit had zo op mer de noms kunnen staan. dat wil niet zeggen dat ik het niet goed vind, maar ik had eigenlijk gehoopt op een andere richting, al weet ik nu ik erover nadenk niet 1,2,3 welke. maar goed, ze zullen er wel weer over nagedacht hebben
quote:Ik zie in ieder geval niet in waarom het Christina Aguilera zou zijn.
Op donderdag 31 juli 2003 15:41 schreef deflenatones het volgende:
volgens mij is het gewoon een plastic pop
De eerste single heeft inderdaad best wel het 'Mer de Noms' geluid, maar ik ben toch heel erg benieuwd hoe het hele album uiteindelijk gaat klinken.
quote:t was ook meer een geintje, ik vond dr dr wel op lijken
Op donderdag 31 juli 2003 15:48 schreef Ascaroth het volgende:[..]
Ik zie in ieder geval niet in waarom het Christina Aguilera zou zijn.
Ik ben heel benieuwd. Komt die cd voor of na het optreden in de Ahoy' uit?
quote:Op 21 september staan ze in de Ahoy' en het nieuwe album zou 16 september uit moeten komen. Weet niet of dat ook voor Europa geldt...
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:28 schreef thevomit het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Komt die cd voor of na het optreden in de Ahoy' uit?
Hieronder nog een stukje over het nieuwe album.
quote:
A PERFECT CIRCLE COMPLETES NEW ALBUM, THIRTEENTH STEP, DUE ON SEPTEMBER 16Virgin recording group A Perfect Circle has concluded a half-year creative process of emotional soul-searching with the completion of their much-anticipated second album, THIRTEENTH STEP. The darkly textured collection of new songs will be unveiled during a two-week string of very exclusive club dates across the country beginning July 26th, it was announced today. The new album will arrive in stores on September 16th, the follow-up to the platinum Mer De Noms, APC's extraordinary Virgin Records debut of May 2000.
A dramatically powerful album that picks up sonically where Mer De Noms left off, THIRTEENTH STEP is a conceptual exploration of the darker side of the human psyche. The final sequence of songs includes: "The Package," "Weak and Powerless," "The Noose," "Blue," "Vanishing," "A Stranger," "The Outsider," "Crimes," "The Nurse Who Loved Me," "Pet," "Lullaby," and "Gravity."
http://www.mtv.com/news/articles/1476405/08082003/perfect_circle.jhtml
concertreview ook van MTV.com
http://www.mtv.com/news/articles/1475845/08062003/perfect_circle.jhtml
quote:De drummer van APC Josh Freeze werkt ook mee aan het nieuwe album van The Offspring. En daarop staat ook een nummer dat heel toevallig The Noose heet. Best vreemd.
Op woensdag 9 juli 2003 11:22 schreef Tokus het volgende:
3. The Noose
quote:en ze gaan weer wat doen
Op woensdag 9 juli 2003 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
![]()
die mogen van mij wel weer eens wat gaan doen
Primus
nie eens kans gehad die eerste te kopen
maar hun optreden op wacken stelde me wat teleur
*gaat weer verder luisteren*
Ik zat al op internet te zoeken naar het bevrijdende nieuws, en hier is dan de bevestiging: ook deze plaat komt eerder uit dan de officiele datum!!
snel kopen zometeen!!!
Ik zal hem alleen WEL weer moeten downloaden, want hij moet zonodig copy-protected zijn. En ik kan GEEN cd's in mijn Ipod proppen....
Stelletje anti-piracy-lijers.
@Nietzman, zolang je 'm ook maar koopt is er niets aan de hand
quote:Hij staat al prachtig naast Mer de Noms. Vind het alleen een neuk-actie van de platenmaatschappijen.
Op vrijdag 12 september 2003 19:36 schreef Random_hero het volgende:
@Nietzman, zolang je 'm ook maar koopt is er niets aan de hand
quote:
"Swayin to the rhythm of the new world order and
Count the bodies like sheep to the rhythm of the war drumThe boogeymen are coming
The boogeymen are coming "
quote:Ik vind 'The nurse who loved me' in al zijn heerlijke rustigheid anders ook een geweldig nummer.
Op zaterdag 13 september 2003 01:16 schreef MokroKees het volgende:
Bij deze benoem ik "Pet" tot beste nummer van het album ( imho uiteraard )![]()
quote:wat trouwens een cover is van Failure (ook het uit-checken waard)
Op zaterdag 13 september 2003 01:20 schreef nietzman het volgende:[..]
Ik vind 'The nurse who loved me' in al zijn heerlijke rustigheid anders ook een geweldig nummer.
quote:*soulseek aanslingert*
Op zaterdag 13 september 2003 01:28 schreef Carn het volgende:
wat trouwens een cover is van Failure (ook het uit-checken waard)
Inmiddels heb ik ook Pet keihard aanstaan.... Wat een geweldig nummer!
quote:dat zeg ik
Op zaterdag 13 september 2003 01:34 schreef nietzman het volgende:Inmiddels heb ik ook Pet keihard aanstaan.... Wat een geweldig nummer!
en alvast de groeten aan je buren
Ik heb wel gehoord dat er een hoop negatieve geluiden schijnen te zijn, al heb ik ze zelf nog niet kunnen ontdekken, behalve dat de single niet zo geweldig is ontvangen. Zijn er ergens reviews te lezen?
Heb 'm nu een aantal keren beluisterd en het album groeit nog elke keer dat ik 'm beluister.
quote:Dat meen je niet.
Op maandag 15 september 2003 23:02 schreef TrenTs het volgende:
Ontzettend slecht en teleurstellend album. Ik ben er serieus bij in slaap gevallen.
Ik durf bij deze zelfs de uitspraak te doen dat 'ie beter is dan zijn voorganger....
The Package en The Noose nu al wel twintig keer achter elkaar gehoord en het verveelt nog niet.
quote:Mag ik vragen hoe, want ik heb em dus gekocht en nu wil ik em rippen (dat doe ik met al mn albums) maar dat kan dus niet ivm copy protection..
Op dinsdag 16 september 2003 22:06 schreef Cascade het volgende:
Al wel gedownload
quote:Dat hele beveiligingsding is zowiezo best vaag, want ik kan 'm wel gewoon rippen. Kan 'm ook gewoon vanaf de CD-ROM speler afspelen, hoeft niet via dat programmatje. Zal wel aan de speler liggen.
Op dinsdag 16 september 2003 23:01 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Mag ik vragen hoe, want ik heb em dus gekocht en nu wil ik em rippen (dat doe ik met al mn albums) maar dat kan dus niet ivm copy protection..
En met Kazaa krijg ik alleen steeds files van 5 minuten oid met stukjes van Weak And Powerless...
CD zelf is prima, iets teveel "filler" nummers en de live versie van The Nurse Who Loved Me is veel beter dan deze, maar voor de rest
quote:Hmz ik rip hem momenteel ook, lukt dus wel.
Op dinsdag 16 september 2003 23:06 schreef MrData het volgende:[..]
Dat hele beveiligingsding is zowiezo best vaag, want ik kan 'm wel gewoon rippen. Kan 'm ook gewoon vanaf de CD-ROM speler afspelen, hoeft niet via dat programmatje. Zal wel aan de speler liggen.
CD zelf is prima, iets teveel "filler" nummers en de live versie van The Nurse Who Loved Me is veel beter dan deze, maar voor de rest
lekkere beveiliging dan
Dit album is trouwens al voor de CD release gelekt, zie het bericht op www.aperfectcircle.org.
quote:Echt? Ik vond het een heel soft album, pas aan het einde zit er een nummer met pit maar over het algemeen blijft het heel rustig.
Op vrijdag 12 september 2003 19:59 schreef nietzman het volgende:[..]
Hij staat al prachtig naast Mer de Noms. Vind het alleen een neuk-actie van de platenmaatschappijen.
quote:anathema, MDB.. en dan hebben we al super releases van Type O, Ministry, Opeth, Katatonia en Jane's Addiction gehad! 2003 is waarlijk een topjaar!
Op vrijdag 19 september 2003 11:10 schreef JooB het volgende:
Arghhh ben Blut! Perfect Circle, binnenkort de Primus DVD/cd, De Transatlantic double cd/DVD, november Dream Theater.....argh....
Conclusie tot nu toe: Leuke cd, met paar hele goeie nummers maar geen tijdloos en uniek album.
Weet iemand misschien waar de cover art een beetje mooi te vinden is om als bureablad plaatje te gebruiken? De cover die al eerder in het topic staat is n beetje te klein.
quote:beetje laat maar alla:
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:40 schreef CvB het volgende:
Ik heb de CD gedownload en was er helemaal weg van! Meteen dus de volgende dag naar de winkel gerend om 'm te halen, (15 euro hier in Amersfoort) Tot nu toe zijn Weak and Powerless, The Noose, The Package en Pet wel mijn favo nummers, krijg vaak zelfs gewoon kippevel, ook bij de rustiger nummers. Het geheel is gewoon zo sfeervol...prachtig.Weet iemand misschien waar de cover art een beetje mooi te vinden is om als bureablad plaatje te gebruiken? De cover die al eerder in het topic staat is n beetje te klein.
http://www.aperfectcircle-france.com/2003v3.htm
ga naar extras en dan naar photo/goodies
en dan naar goodies
[edit] DOH! verkeerd getypt Nu wel goede datum.
quote:Is Josh een goeie drummer Pieter?
Op woensdag 9 juli 2003 10:59 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
huh?? APC is ontstaan door een vriendschap van drummer Josh Freese en Maynard. Het lijkt me sterk dat Josh er niet meer bij zou zitten?
quote:Wel redelijk.. ik vind zijn sound alleen vaak net even te lief. Ik mis een knallende snare.
Op dinsdag 18 november 2003 18:56 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Is Josh een goeie drummer Pieter?
quote:Dus als je drummer van The Vandals of van The Offspring bent, kun je goed drummen. Dat stelt toch geen ruk voor, als je eenmaal het punkritme kunt drummen (dat kan Josh prima overigens) betekent dat nog niet dat je ook andere muziek goed kunt trommelen. Offspring, pffft
Op dinsdag 18 november 2003 22:41 schreef Ixnay het volgende:
Josh is zeker een goeie drummer, hij is drummer van The Vandals, en hij drumt op het nieuwe Offspring album, en dat klinkt zeker niet slecht.
quote:Én 12 feb in de HMH naar het schijnt. (volgens www.aperfectcircle.net en op alle lijstjes met dates staat ook op 12 feb Adam naast de date in Tilburg) Maakt voor mij niet uit, ik ga toch liever naar 013 maar misschien zijn er mensen die liever naar de HMH gaan (dichterbij ofzo).
Op dinsdag 18 november 2003 16:10 schreef Tedkees het volgende:
30 januari 2003: A Perfect Circle in 013 in Tilburg[edit] DOH! verkeerd getypt
Nu wel goede datum.
quote:Zal es wat downloaden van deze band. Even een zeikvraag, wat voor genre is het?
Op woensdag 19 november 2003 14:20 schreef Wrirreljorkel het volgende:[..]
Dus als je drummer van The Vandals of van The Offspring bent, kun je goed drummen. Dat stelt toch geen ruk voor, als je eenmaal het punkritme kunt drummen (dat kan Josh prima overigens) betekent dat nog niet dat je ook andere muziek goed kunt trommelen. Offspring, pffft
Tot dan
Ohja:
quote:Ik denk omdat Phil Collins in de voorverkoop ging vanochtend, en dat was in 12 minuten uitverkocht. Ticketservice een beetje overbelast?
Op zaterdag 22 november 2003 11:50 schreef Kos het volgende:
FUCK IT . waarom doet die ticketservice site het niet?
Was goed geregeld op GWK Den Bosch ondanks dat Phillibillie ook in de verkoop zat.
quote:het klink flink ala tool alleen dan wat rustiger.
Op woensdag 19 november 2003 18:55 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Zal es wat downloaden van deze band. Even een zeikvraag, wat voor genre is het?
quote:Waar heb je die kaarten besteld? Ik wil er namelijk ook. Bij ons in de buurt kan ik er geen meer kijgen
Op zaterdag 22 november 2003 10:46 schreef WasQ het volgende:
jeej kaartjes zijn besteld. Deze week ff op gaan halen en ik ben er klaar voor
quote:013 is volgens de ticketlijn idd uitverkocht
Op zaterdag 22 november 2003 14:06 schreef Tedkees het volgende:
Zou best kunnen dat 013 uitverkocht is?
Ik zie trouwens de HMH nog nergens staan, ik denk dat die later pas in de voorverkoop gaat. Hou dat in de gaten en ga gewoon s'morgens vroeg je nest uit en een nummertje halen bij 't GWK ;-)
quote:www.ticketservice.nl
Op zaterdag 22 november 2003 13:40 schreef Vulpecula het volgende:[..]
Waar heb je die kaarten besteld? Ik wil er namelijk ook. Bij ons in de buurt kan ik er geen meer kijgen
quote:* Vulpecula slijmt
Op zaterdag 22 november 2003 18:12 schreef citizenerased het volgende:
Ik heb een extra kaartje gehaald, voor het geval er een vriend meegaat. Voorlopig komen de reacties er vooral op neer dat het te duur is. Mocht ik een kaartje over hebben nodig ik een fokker uit om mee te gaan, altijd leuk.
Hele rijen voor Phil Collins, het schoot niet op. Het op een na mooiste moment van die ochtend waren die ongelovige en wanhopige gezichten van al die Tros compaslezers toen de GWK man zei dat Phil uitverkocht was. Men droop af...
Het mooiste moment was toen ik de kaartjes in handen kreeg!
quote:Ik mis iets, wanneer spelen ze daar?
Op zaterdag 22 november 2003 14:06 schreef Tedkees het volgende:
Ik zie trouwens de HMH nog nergens staan
quote:was een tijdje een gerucht, stond op 1 van de fansites maar is nu weggehaald en (nog) niet bevestigd.
Op zondag 23 november 2003 17:50 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Ik mis iets, wanneer spelen ze daar?
quote:mja ik hoorde het ook ergens maar het leek me onwaarschijnlijk, dus vandaar.
Op zondag 23 november 2003 18:21 schreef MrData het volgende:[..]
was een tijdje een gerucht, stond op 1 van de fansites maar is nu weggehaald en (nog) niet bevestigd.
quote:Bagger gaat dat met het downloaden van mp3's van deze band; of van die kutpiepjes erdoor of lukraak een verkeerd nummer......
Op dinsdag 16 september 2003 23:01 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Mag ik vragen hoe, want ik heb em dus gekocht en nu wil ik em rippen (dat doe ik met al mn albums) maar dat kan dus niet ivm copy protection..
En met Kazaa krijg ik alleen steeds files van 5 minuten oid met stukjes van Weak And Powerless...
[Dit bericht is gewijzigd door italia op 23-11-2003 20:28]
quote:Er zijn nog kaarten te krijgen via ticketservice.nl. Gisteren was het uitverkocht, nu kan je weer bestellen. Doe je voordeel ermee zou ik zeggen.
Op zondag 23 november 2003 14:19 schreef Vulpecula het volgende:[..]
* Vulpecula slijmt
Komsnert:
A Perfect Circle - 30 januari in 013 te Tilburg
[Dit bericht is gewijzigd door GRUMBLER op 24-11-2003 14:45]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |