abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11498729
www.aperfectcircle.org

"A Perfect Circle will release their sophomore album, on September 16."

"A Perfect Circle / Deftones live dates:
- Sep. 21 - Rotterdam, NETH - Ahoy Rotterdam"

erg benieuwd, eerste cd vond ik erg goed.

Tool........ en een hele tijd niets
  Moderator dinsdag 1 juli 2003 @ 23:04:29 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11498778
hmm idd even in de gaten houden ik vond de eerste ook goed

maar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in zwan ??

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 01-07-2003 23:08]

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_11498819
A perfect circle

Yup ben benieuwd. Wordt deze plaat ook met Maynard James Keenan opgenomen eigenlijk?

pi_11498830
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm idd even in de gaten houden ik vond de eerste ook goed

maar ik ben benieuwd wat dan de bandleden zijn want die paz (nogwattus) zit nu toch in swan ??

zwan maar ik hoop dat dit een mooi album word, jammer dat ze in de ahoy staan... is dan weer een duur grapje
pi_11498858
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:

[..]

zwan maar ik hoop dat dit een mooi album word, jammer dat ze in de ahoy staan... is dan weer een duur grapje

ja belachelijk, ze horen natuurlijk in een zaal als 013 of Paradiso te staan.
  Moderator dinsdag 1 juli 2003 @ 23:09:00 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11498886
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:06 schreef superheist het volgende:

[..]

zwan

whehe das al de tweede keer dat ik die fout maak zoek maar eens op swan
pi_11499023
Ja is met maynard james keenan
Ja is duur in ahoy

ik heb wel hele hoge verwachtingen. als er maar een paar nummers op staan die lijken op judith ben ik al blij. nu nog steeds zet ik hem geregeld op.

ik hoop dat de samenstelling beetje gelijk is. troy van leeuwen zag ik op werchter bij qotsa mee spelen.

dinsdag 1 juli 2003 @ 23:16:28 #8
48140 LiqLight
Kill or be KILLED
pi_11499104
Jammer dat het Ahoy wordt, kan ik netzo goed thuis zelf in de badkamer gaan zingen.
Klinkt voor geen meter daarzo, en zeker niet voor zo'n band.

btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.

kill your idols, and kill your god...
Save the Amzon and run4act.nl
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:19:33 #9
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_11499203
Liever Tool

baal zwaar dat ze niet touren, iig niks in Nederland/Belgie, maarja dat komt vast omdat Maynerd et te druk heeft met A perfect circle

/-=]
|o-0
~~~`
pi_11499303
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:16 schreef LiqLight het volgende:
Jammer dat het Ahoy wordt, kan ik netzo goed thuis zelf in de badkamer gaan zingen.
Klinkt voor geen meter daarzo, en zeker niet voor zo'n band.

btw. James Iha former Smashing Pumpkins zit nu ook bij APC.

ben 3x in ahoy geweest; deep purple, bob dylan en de derde weet ik niet meer. ik weet niet wat ik er van vond. ik had zitplaatsen, echt 0 sfeer. ik moet! nu staan misschien dat het dan beter is. Maar een badkamergeluid zal het zeker zijn. misschien dat ze nog een extra concertje eraan plakken. jammer dat het met deftones samen is. ben ik niet zo'n fan van. liever anderhalf uurtje perfect circle en dan nog ff 2 uur tool erachter aan maynard zie je dan vast doodvallen na afloop
pi_11518821
James Iha in APC?? Voo zover ik weet niet hoor! Paz is inderdaad naar Zwan, Troy van Leeuwen speelt nu bij de Queens..., die drummer zit er ook niet meer bij, dus de 2 overgebleven "leden" van de vorige cd zijn dus Billy Howerdel en Maynard. Erbij gekomen zijn voor de nieuwe plaat in ieder geval Danny Lohner van NIN op gitaar (!) en Twiggy Ramirez van Marilyn Manson op bas (benieuwd wat dat gaat worden...). Tenminste, dat had ik begrepen. Eerst plaat geniaal, meesterlijke productie, supermooi gelaagd, goede gitaarpartijen ook vooral en natuurlijk de stem van maynard. Maar mijns inziens blijft die muziek ook wel overeind zonder maynard. Goed, nu niet meer omdat je het al eens met hem hebt gehoord, maar veel doenecht alsof hij APC maakt....Billy Howerdel is daar nog steeds wel THE man! Hij had ook al het grootste deel van de zangpartijen voo Mer de Noms af voordat Maynard er bijkwam. Die heeft het grootste deel alleen maar in hoeven zingen....

Maar wel errug benieuwd naar die nieuwe plaat....concert in de Melkweg was destijds waanzinnig (waanzinnig kort ook, maar dat terzijde...)! Was destijds niet eens zo'n run op die kaarten geloof ik (zal nu anders zijn....).

pi_11518927
tja...op een of andere manier ben ik toch meer gecharmeerd van tool....is veel inventiever dan a perfect circle...
maarja...die stem van keaton maakt wel veel goed
fighting for peace is like fucking for virginity!!
and this little masochist is lifting up her dress
  woensdag 2 juli 2003 @ 21:39:23 #13
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_11521179
Ze spelen in Ahoy als support voor de Deftones. Beetje jammer eigenlijk dat je dan voor APC naar Ahoy moet, die Deftones heb ik al een tijdje geen goed optreden meer zien geven (Paradiso was nog wel cool, maar daarna....(waldrock, Heineken Sporthal, pinkpop etc.)

APC was in de melkweg een paar jaar geleden echt fantastisch. Misschien spelen ze nog apart in 013 ofzo...

Someone else for president!!
pi_11521385
Zwan en APC lijken wel uitwisslingsprojecten van elkaar te worden!

Mooi dat ze in het voorprogramma van de Deftones staan, een grote uitdaging voor Chino en consorten.
Het lijkt wel of met de grote van bierspoiler van Chino de optredenens omgekeerd evenredig achteruit gaan. Misschien dat een zo goed voorprogramma als APC ze eens voor hun hol schopt om eens beter te gaan spelen!

[sub] Graag wil ik niet onvermeld laten dat ik Paz helemaal geweldig vind, ... jammie!!!! [/sub

pi_11523629
ik denk dat apc de deftones er helemaal uitspelen. maar dan komt de aloude truc naar boven. zet het geluid klote om de hoofdband beter te laten klinken. en dat zal vast wel gebeuren. als ik er heen ga dan ga ik alleen voor APC. balen dat het wel flink prijzig zal worden voor 1 bandje van max een uur.
pi_11533305
ik hoor wel hoe ahoy was... ik heb gister kaartjes voor de afsluiter in Dusseldorf besteld. Hoop dat dat een speciaal optreden is.

Deftones is idd headliner. APC als special guest en revolution smile als support. Is geen verkeerde lineup

Als deftones er eens net zo inhakken als paradiso destijds dan komt het wel goed, maar op een of andere manier zijn grote zaal optredens van bijna elke band KUT. vanwege de sfeer die niet overkomt.

[url=http://pennis.dse.nl]pennis.dse.nl[/url]
pi_11556062
hoe komen jullie aan die datum?? ik kan um nergens vinden namelijk, op ticketservice staatie ook nog niet duss...
pi_11556125
cool
eindelijk een 2de cd
werd tijd
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:03:55 #19
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_11556625
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:42 schreef InsaneM666 het volgende:
hoe komen jullie aan die datum?? ik kan um nergens vinden namelijk, op ticketservice staatie ook nog niet duss...
Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...
  vrijdag 4 juli 2003 @ 12:10:38 #20
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_11556799
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:44 schreef century_child het volgende:
cool
eindelijk een 2de cd
werd tijd
Volmondig
pi_11557740
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:03 schreef Wrirreljorkel het volgende:

[..]

Zie de allereerste letters van de allereerste post. Daarnaast was er op de TV-schermen naast het podium van Werchter afgelopen weekend tussen de acts door allerlei concertinformatie (in Belgie) te lezen. Daar stond ook Deftones/APC tussen, ergens in een sporthal in Belgie. De ahoy' show is ook rond die datum, dus dat zal wel redelijk betrouwbaar zijn. Ze projecteren die datum niet zomaar op een festival van 70.000+ mensen...

true true..
pi_11570548
APC in een voorprogramma?? krijg nu al medelijde met het ?hoofd?programma

Zie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.

pi_11574464
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:17 schreef Kopdans het volgende:
APC in een voorprogramma?? krijg nu al medelijde met het ?hoofd?programma

Zie ze liever alleen en dan graag in 013 ofzo en niet in galmbak ahoy.

Volledig met je eens, maar bij gebrek aan beter, Ahoy it is
  woensdag 9 juli 2003 @ 10:59:59 #24
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_11660906
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 20:10 schreef Jazzmatazz het volgende:
James Iha in APC?? Voo zover ik weet niet hoor! Paz is inderdaad naar Zwan, Troy van Leeuwen speelt nu bij de Queens..., die drummer zit er ook niet meer bij, dus de 2 overgebleven "leden" van de vorige cd zijn dus Billy Howerdel en Maynard.
huh?? APC is ontstaan door een vriendschap van drummer Josh Freese en Maynard. Het lijkt me sterk dat Josh er niet meer bij zou zitten?
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juli 2003 @ 11:22:42 #25
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_11661349
voor de geïnteresseerden:

het album gaat Thirteenth Step heten, en dit is de tracklist:
1. The Package
2. Weak and Powerless
3. The Noose
4. Blue
5. Vanishing
6. A Stranger
7. The Outsider
8. Crimes
9. The Nurse Who Loved Me
10. Pet
11. Lullaby
12. Gravity

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_11661444
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 10:59 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

huh?? APC is ontstaan door een vriendschap van drummer Josh Freese en Maynard. Het lijkt me sterk dat Josh er niet meer bij zou zitten?

Volgens mij klopt dat niet hoor.
Het verhaal gaat dat gitarist Billy Howerdel aanvankelijk aan de slag was gegaan met zin eigen composities, tussen de opnames van Aenima en de tour van Nine Inch Nails door, waarvoor hij als gitaartechnicus werkte. Hiervoor werkte hij zo nu en dan ook samen met Paz. Maynard hoorde dit werk tijdens de opname van Aenima en vroeg Billy of hij er op mocht proberen te zingen.

Volgens mij is later Josh Freese er pas bijgekomen als sessiedrummer voor de cd-opname en is erbij gebleven. Het eerste nummer van die cd; "The Hollow" is eerder dan dat Josh Freese erbij kwam opgenomen met Tim Alexander, drummer van Primus. Hierna heeft Freese de rest ingespeeld. Josh Freese werkt voor verschillende bands als sessiemuzikant en legt nu ook steeds meer de nadruk op zijn eigen werk; hierdor zou hij te weinig tijd hebben voor APC....

Mooi verhaal toch?

Zo heb ik het in ieder geval vernomen....

woensdag 9 juli 2003 @ 12:39:26 #27
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_11662938
ahoy.nl zegt inderdaad 21/9:

Deftones & special guest A Perfect Circle

en de kosten:
¤ 32,- / ¤ 30,- / ¤ 28,- / ¤ 26,- excl. servicekosten

Het valt nog enigszins mee...

Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_11671885
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 12:39 schreef WasQ het volgende:
ahoy.nl zegt inderdaad 21/9:

Deftones & special guest A Perfect Circle

en de kosten:
¤ 32,- / ¤ 30,- / ¤ 28,- / ¤ 26,- excl. servicekosten

Het valt nog enigszins mee...

das nog wel te doen, toch jammer niet alle APC en in kleinere zaal.
  Moderator woensdag 9 juli 2003 @ 21:31:45 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_11672331
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:26 schreef Jazzmatazz het volgende:

[..]
Tim Alexander, drummer van Primus.

die mogen van mij wel weer eens wat gaan doen Primus

woensdag 9 juli 2003 @ 21:48:01 #30
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_11672606
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:26 schreef Jazzmatazz het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat niet hoor.
Het verhaal gaat dat gitarist Billy Howerdel aanvankelijk aan de slag was gegaan met zin eigen composities, tussen de opnames van Aenima en de tour van Nine Inch Nails door, waarvoor hij als gitaartechnicus werkte. Hiervoor werkte hij zo nu en dan ook samen met Paz. Maynard hoorde dit werk tijdens de opname van Aenima en vroeg Billy of hij er op mocht proberen te zingen.

Volgens mij is later Josh Freese er pas bijgekomen als sessiedrummer voor de cd-opname en is erbij gebleven. Het eerste nummer van die cd; "The Hollow" is eerder dan dat Josh Freese erbij kwam opgenomen met Tim Alexander, drummer van Primus. Hierna heeft Freese de rest ingespeeld. Josh Freese werkt voor verschillende bands als sessiemuzikant en legt nu ook steeds meer de nadruk op zijn eigen werk; hierdor zou hij te weinig tijd hebben voor APC....

Mooi verhaal toch?

Zo heb ik het in ieder geval vernomen....

mkay..

ik las in Modern Drummer een interview met Josh Freese. Josh kende Billy via Guns 'n Roses aangezien Josh daar toenertijd bij hoorde en Billy voor GnR studio technicus oid was. Maynard en Billy waren "roommates" en via Billy deden Josh en Maynard elkaar vaak de groeten en op een gegeven moment moesten ze maar eens muziek met elkaar gaan maken.
Voor de rest is er niks gezegd over de andere bandleden. Als je dat interview dus zo leest, lijkt het alsof Josh, Maynard en Billy de harde kern van de band waren.

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 10:05:08 #31
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_11723403
ik kan niks op het net vinden waaruit zou blijken dat sjors fries er niet meer bij zit. eerder het tegenovergestelde.

http://www.ultimate-guitar.com/news/670.htm

quote:
"Thirteenth Step" is the band's first set with new bassist Jeordie White (ex-MARILYN MANSON), formerly known as Twiggy Ramirez. White replaces Paz Lenchantin, who joined ZWAN. A PERFECT CIRCLE member Troy Van Leeuwen played on the new album but will not be touring with the group, due to commitments with QUEENS OF THE STONE AGE.

A PERFECT CIRCLE areled by TOOL frontman Maynard James Keenan, former TOOL guitar tech Billy Howerdel and drummer Josh Freese.

pi_12135655
*schop*

Wat Christina Aguilera op de cover doet (als ie echt is, maar ik geloof van wel) weet ik niet. Misschien voor t shock effect?!

Eerste single (Weak and Powerless)

Realplayer
Windows Media

donderdag 31 juli 2003 @ 11:23:13 #33
42399 Deliverance
overwegend positief
pi_12136090
Ik heb het nieuwe nummer even beluisterd en ik moet zeggen dat het erg goed klinkt. Mer de Noms staat al een jaar onbeluisterd in het cd-rek, maar ik wil zeker weten de nieuwe cd hebben als ik dit hoor.
pi_12136944
naaktslakker bah

ik ga ze in dusseldorf zien. ik hoop dat dat een mooi afsluitertje gaat worden. en dat chino dan weer beter is.

pi_12137069
nieuwe nummer weak and powerless is te downloaden!
klinkt ook erg flex
pi_12137330
vage hoes. En als dat inderdaad onze Christina is dan mag je dat gerust een verrassing noemen.
pi_12137656
die cover is wel een beetje fout - I like it

maar dat nummer overtuigt me nog niet echt.. dit had zo op mer de noms kunnen staan. dat wil niet zeggen dat ik het niet goed vind, maar ik had eigenlijk gehoopt op een andere richting, al weet ik nu ik erover nadenk niet 1,2,3 welke. maar goed, ze zullen er wel weer over nagedacht hebben

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_12142352
volgens mij is het gewoon een plastic pop
  donderdag 31 juli 2003 @ 15:48:26 #39
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_12142592
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:41 schreef deflenatones het volgende:
volgens mij is het gewoon een plastic pop
Ik zie in ieder geval niet in waarom het Christina Aguilera zou zijn.

De eerste single heeft inderdaad best wel het 'Mer de Noms' geluid, maar ik ben toch heel erg benieuwd hoe het hele album uiteindelijk gaat klinken.

Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_12143996
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 15:48 schreef Ascaroth het volgende:

[..]

Ik zie in ieder geval niet in waarom het Christina Aguilera zou zijn.

t was ook meer een geintje, ik vond dr dr wel op lijken
pi_12313935
goed. ik heb intussen nog wat andere nummers gehoord, live. en ik weet niet of het daardoor kwam, maar het klonk inderdaad toch wat anders dan mer de noms. allemaal met wat meer power, bij lullaby/pet (zo noemt het mp3'tje het liedje) moest ik hier en daar zelfs denken aan de Aenima tijd. Klinkt erg goed moet ik zeggen. De andere nummers die ik gehoord heb, the outsider and the package klonken ook prima.

Ik ben heel benieuwd. Komt die cd voor of na het optreden in de Ahoy' uit?

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_12316370
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:28 schreef thevomit het volgende:
Ik ben heel benieuwd. Komt die cd voor of na het optreden in de Ahoy' uit?
Op 21 september staan ze in de Ahoy' en het nieuwe album zou 16 september uit moeten komen. Weet niet of dat ook voor Europa geldt...

Hieronder nog een stukje over het nieuwe album.

quote:
A PERFECT CIRCLE COMPLETES NEW ALBUM, THIRTEENTH STEP, DUE ON SEPTEMBER 16

Virgin recording group A Perfect Circle has concluded a half-year creative process of emotional soul-searching with the completion of their much-anticipated second album, THIRTEENTH STEP. The darkly textured collection of new songs will be unveiled during a two-week string of very exclusive club dates across the country beginning July 26th, it was announced today. The new album will arrive in stores on September 16th, the follow-up to the platinum Mer De Noms, APC's extraordinary Virgin Records debut of May 2000.

A dramatically powerful album that picks up sonically where Mer De Noms left off, THIRTEENTH STEP is a conceptual exploration of the darker side of the human psyche. The final sequence of songs includes: "The Package," "Weak and Powerless," "The Noose," "Blue," "Vanishing," "A Stranger," "The Outsider," "Crimes," "The Nurse Who Loved Me," "Pet," "Lullaby," and "Gravity."

Last.fm
pi_12394372
een lulstukje van maynard. en hij heeft zich weer mooi opgemaakt. die vent kan er echt bizar uit zien bij interviews, ik ben er niet zo fan van.

http://www.mtv.com/news/articles/1476405/08082003/perfect_circle.jhtml

concertreview ook van MTV.com
http://www.mtv.com/news/articles/1475845/08062003/perfect_circle.jhtml

dinsdag 12 augustus 2003 @ 23:49:27 #44
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12394537
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 11:22 schreef Tokus het volgende:
3. The Noose
De drummer van APC Josh Freeze werkt ook mee aan het nieuwe album van The Offspring. En daarop staat ook een nummer dat heel toevallig The Noose heet. Best vreemd.
pi_12394612
Wie weet, horen we een keer Passenger live .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  Moderator woensdag 13 augustus 2003 @ 12:39:55 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_12402510
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

die mogen van mij wel weer eens wat gaan doen Primus

en ze gaan weer wat doen

Goed nieuws voor Primus liefhebbers

pi_12402691
dat gaat wees es snel

nie eens kans gehad die eerste te kopen
maar hun optreden op wacken stelde me wat teleur

pi_13119660
De cd is al te koop mensen! Je hoeft niet tot maandag te wachten
Ik heb 'm net gehaald bij Van Leest! Ben nu the Package (no 1.) aan het draaien. Halen die shit
all you know about me is what I sold ya'...
pi_13120540
juist, maar koop 'm dan even ergens anders. bij plato issie bijvoorbeeld 17 euro.

*gaat weer verder luisteren*

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
  vrijdag 12 september 2003 @ 15:34:29 #50
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_13120736
Woej, cool! *zo naar winkel gaat*
pi_13121003
YES!

Ik zat al op internet te zoeken naar het bevrijdende nieuws, en hier is dan de bevestiging: ook deze plaat komt eerder uit dan de officiele datum!!

snel kopen zometeen!!!

pi_13121008
heb hem ook net gehaald en hij staat nu op, die vorige was ik niet helemaal weg van maar deze is wat rustiger en volgens mij ook beter
  vrijdag 12 september 2003 @ 19:07:22 #53
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_13125648
Ik heb hem, en vind hem geweldig.

Ik zal hem alleen WEL weer moeten downloaden, want hij moet zonodig copy-protected zijn. En ik kan GEEN cd's in mijn Ipod proppen....

Stelletje anti-piracy-lijers.

Ik ga naar huis.
pi_13125915
Schitterende cd
pi_13126470
Ik luister hem nu, en hij klinkt beter dan de 1e vind ik, deze heeft meer harmonie.

@Nietzman, zolang je 'm ook maar koopt is er niets aan de hand

vrijdag 12 september 2003 @ 19:59:34 #56
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_13127095
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:36 schreef Random_hero het volgende:
@Nietzman, zolang je 'm ook maar koopt is er niets aan de hand
Hij staat al prachtig naast Mer de Noms. Vind het alleen een neuk-actie van de platenmaatschappijen.
Ik ga naar huis.
pi_13134038
Bij deze benoem ik "Pet" tot beste nummer van het album ( imho uiteraard )
hoe kan het ook anders met een tekst als
quote:
"Swayin to the rhythm of the new world order and
Count the bodies like sheep to the rhythm of the war drum

The boogeymen are coming
The boogeymen are coming "

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  zaterdag 13 september 2003 @ 01:20:48 #58
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_13134101
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 01:16 schreef MokroKees het volgende:
Bij deze benoem ik "Pet" tot beste nummer van het album ( imho uiteraard )
Ik vind 'The nurse who loved me' in al zijn heerlijke rustigheid anders ook een geweldig nummer.
Ik ga naar huis.
pi_13134215
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 01:20 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik vind 'The nurse who loved me' in al zijn heerlijke rustigheid anders ook een geweldig nummer.

wat trouwens een cover is van Failure (ook het uit-checken waard)
  zaterdag 13 september 2003 @ 01:34:20 #60
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_13134273
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 01:28 schreef Carn het volgende:
wat trouwens een cover is van Failure (ook het uit-checken waard)
*soulseek aanslingert*

Inmiddels heb ik ook Pet keihard aanstaan.... Wat een geweldig nummer!

Ik ga naar huis.
pi_13134331
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 01:34 schreef nietzman het volgende:

Inmiddels heb ik ook Pet keihard aanstaan.... Wat een geweldig nummer!

dat zeg ik

en alvast de groeten aan je buren

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
pi_13141024
Ben er helemaal stil van, tranen in de ogen af en toe. Schitterend!
pi_13148764
Ik vind het een goed album (net 2 keer gehoord ofzo), mijn favoriete nummers zijn tot nu toe the package en pet.
pi_13149641
Ja, dat vind ik ook. Ik weet (nog) niet of het tranentrekkend mooi is, maar er staan zeker wel een aantal parels op. Pet en The Outsider zijn voorlopig mijn favorieten.

Ik heb wel gehoord dat er een hoop negatieve geluiden schijnen te zijn, al heb ik ze zelf nog niet kunnen ontdekken, behalve dat de single niet zo geweldig is ontvangen. Zijn er ergens reviews te lezen?

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_13176411
GE-WEL-DIG album!!!

Heb 'm nu een aantal keren beluisterd en het album groeit nog elke keer dat ik 'm beluister.

Moderator maandag 15 september 2003 @ 14:20:50 #66
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_13180534
oeh na dit te horen moet ik maar gaan sparen !
  maandag 15 september 2003 @ 23:02:50 #67
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13195608
Ontzettend slecht en teleurstellend album. Ik ben er serieus bij in slaap gevallen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 16 september 2003 @ 09:47:15 #68
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_13201027
quote:
Op maandag 15 september 2003 23:02 schreef TrenTs het volgende:
Ontzettend slecht en teleurstellend album. Ik ben er serieus bij in slaap gevallen.
Dat meen je niet.

Ik durf bij deze zelfs de uitspraak te doen dat 'ie beter is dan zijn voorganger....

Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:20:56 #69
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_13216210
DAMN! Wat een heeerlijk album.
Ik denk dat ik hem beter vind dan de eerste maar daar moet ik op zich nog wat langer voor luisteren.. Weak And Powerless, The Nurse Who Loved Me, en Pet zijn echt ge-wel-dig! *weer gaat luisteren*
  dinsdag 16 september 2003 @ 22:06:15 #70
65945 Cascade
Green changed to White
pi_13222312
Heb de CD nog niet ontvangen, hopelijk morgen. Al wel gedownload, en hij is goed!

The Package en The Noose nu al wel twintig keer achter elkaar gehoord en het verveelt nog niet.

In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:01:08 #71
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_13224416
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:06 schreef Cascade het volgende:
Al wel gedownload
Mag ik vragen hoe, want ik heb em dus gekocht en nu wil ik em rippen (dat doe ik met al mn albums) maar dat kan dus niet ivm copy protection..
En met Kazaa krijg ik alleen steeds files van 5 minuten oid met stukjes van Weak And Powerless...
pi_13224617
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:01 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe, want ik heb em dus gekocht en nu wil ik em rippen (dat doe ik met al mn albums) maar dat kan dus niet ivm copy protection..
En met Kazaa krijg ik alleen steeds files van 5 minuten oid met stukjes van Weak And Powerless...

Dat hele beveiligingsding is zowiezo best vaag, want ik kan 'm wel gewoon rippen. Kan 'm ook gewoon vanaf de CD-ROM speler afspelen, hoeft niet via dat programmatje. Zal wel aan de speler liggen.

CD zelf is prima, iets teveel "filler" nummers en de live versie van The Nurse Who Loved Me is veel beter dan deze, maar voor de rest

"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  dinsdag 16 september 2003 @ 23:32:42 #73
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_13225489
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:06 schreef MrData het volgende:

[..]

Dat hele beveiligingsding is zowiezo best vaag, want ik kan 'm wel gewoon rippen. Kan 'm ook gewoon vanaf de CD-ROM speler afspelen, hoeft niet via dat programmatje. Zal wel aan de speler liggen.

CD zelf is prima, iets teveel "filler" nummers en de live versie van The Nurse Who Loved Me is veel beter dan deze, maar voor de rest

Hmz ik rip hem momenteel ook, lukt dus wel.

lekkere beveiliging dan

dinsdag 16 september 2003 @ 23:50:21 #74
65945 Cascade
Green changed to White
pi_13225861
Rippen kan met de juiste spullen. Je CD-ROM speler en je software (bv EAC) moeten het kunnen. Verder zit er in de V.S. geen Copy Control op...

Dit album is trouwens al voor de CD release gelekt, zie het bericht op www.aperfectcircle.org.

In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
  woensdag 17 september 2003 @ 17:41:01 #75
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13240854
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:59 schreef nietzman het volgende:

[..]

Hij staat al prachtig naast Mer de Noms. Vind het alleen een neuk-actie van de platenmaatschappijen.

Echt? Ik vond het een heel soft album, pas aan het einde zit er een nummer met pit maar over het algemeen blijft het heel rustig.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 17 september 2003 @ 23:32:37 #76
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_13251595
Heeel erg goede cd, met als absoluut hoogtepunt The Nurse Who Loved Me. Prachtig. En de intro van het eerst nummer is ook erg gaaf...
  donderdag 18 september 2003 @ 12:47:11 #77
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_13260476
lekkere plaat, sfeervol.
Wel iets rustiger.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_13262931
Zo blijkt maar weer, alles wat maynard doet is goed, want ook deze cd is weer heerlijk. imo beter dan mer de noms. Ben er nog niet helemaal uit wat het beste nummer is. I like them all.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_13267243
ik ga hem vandaag horen...
pi_13267742
Voorlopige favorieten van deze cd na tig keer beluisteren:
The Noose , Vanishing, Pet & Gravity.
(Gitaar in The Noose doet me denken aan: A Warm Place van Nine Inch Nails)
Maar er staat dan ook geen echt minder nummer op deze cd.
Een echte aanwinst!!
pi_13267874
Leuk album.

Een stuk rustiger dan zijn voorganger, maar ook een stuk sfeervoller.
Ik heb het album nog maar één keer gedraaid, dus kan nog weinig zeggen over favoriete nummers en dergelijke.

Last.fm
  vrijdag 19 september 2003 @ 11:02:51 #82
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_13283332
Zaterdag gehaald en heeft al de nodige keren in de CD-speler gezeten. Erg lekkere CD, aanradertje!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 19 september 2003 @ 11:10:55 #83
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_13283509
Arghhh ben Blut! Perfect Circle, binnenkort de Primus DVD/cd, De Transatlantic double cd/DVD, november Dream Theater.....argh....
Nou doe je het weer!
pi_13283706
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 11:10 schreef JooB het volgende:
Arghhh ben Blut! Perfect Circle, binnenkort de Primus DVD/cd, De Transatlantic double cd/DVD, november Dream Theater.....argh....
anathema, MDB.. en dan hebben we al super releases van Type O, Ministry, Opeth, Katatonia en Jane's Addiction gehad! 2003 is waarlijk een topjaar!
pi_13284824
Als je de nieuwe A Perfect Circle goed vindt zou ik zeker ook eens de laatste CD van Dredg beluisteren. Die plaat is NOG beter
pi_13334476
Dit is weer echt zo'n cd die ik goed vind maar nu al weet dat het na iedere luisterbeurt nog beter wordt. Er zit weer zoveel in zonder dat het teveel is. Fantastisch gewoon. Vooral de 'hardere' nummers (the outsider en pet) en the noose en gravity zijn voor mij (tot nu toe) de toppers.
pi_13334540
Ik moet eventjes dat nieuwe album regelen

Mer de Noms vond ik echt goed. Vooral Brena was goed

pi_13396121
super album, ben gewoon verliefd erop gewordne
pi_13470043
nou ik heb mer de noms redelijk grijs gedraait, en eigenlijk elk nummer vond ik goed erop. (alleen rose vond ik iets minder). Ik ben nu 4 dagen de nieuwe cd aan het luisteren en ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. de nummers die ik vaker heb gehoord vind ik erg goed (weak and powerless, pet, the outsider). De andere nummers moet ik nog even aan wennen. Ik heb veel nieuwe muziek gehoord laatste weken (amorphis, anathema, porcupine tree) en dat ging me na twee weken erg vervelen. Allemaal goed, maar je kan het niet blijven luisteren. Ik ben bang dat de nieuwe APC ook mogelijk daarin vervalt. Na 4/5 keer luisteren gaat zelfs maynard me een beetje hetzelfde worden, en dat is eigenlijk nog nooit gebeurt. Ik moest eerst erg wennen aan TOOL, mer de noms heb ik geleidelijk gedraaid dus niet vaak achter elkaar dus er is hoop.

Conclusie tot nu toe: Leuke cd, met paar hele goeie nummers maar geen tijdloos en uniek album.

vrijdag 26 september 2003 @ 23:49:43 #90
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_13471272
Zoals ik al in het deftones/apc concert topic had gezegd was afgelopen dinsdag een inetervieuw met APC op KinkFM, en daarin werd gezegd dat ze waarschijnlijk in februari weer naar europa komen
pi_13480381
Humm ik vind mer de noms leuker denk ik maar deze is ook echt cool!!!!!! favo nummer r van heb ik nog niet, komt nog wel :-)
  maandag 29 september 2003 @ 20:26:12 #92
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_13529216
Briljant album. Dat is het enige wat je erover kan zeggen. Hoe die gasten het flikken, God mag het weten, maar het is gewoonweg briljant.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:40:43 #93
42381 CvB
handles your hunger better
pi_14036697
Ik heb de CD gedownload en was er helemaal weg van! Meteen dus de volgende dag naar de winkel gerend om 'm te halen, (15 euro hier in Amersfoort) Tot nu toe zijn Weak and Powerless, The Noose, The Package en Pet wel mijn favo nummers, krijg vaak zelfs gewoon kippevel, ook bij de rustiger nummers. Het geheel is gewoon zo sfeervol...prachtig.

Weet iemand misschien waar de cover art een beetje mooi te vinden is om als bureablad plaatje te gebruiken? De cover die al eerder in het topic staat is n beetje te klein.

Vind ik
pi_14265715
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:40 schreef CvB het volgende:
Ik heb de CD gedownload en was er helemaal weg van! Meteen dus de volgende dag naar de winkel gerend om 'm te halen, (15 euro hier in Amersfoort) Tot nu toe zijn Weak and Powerless, The Noose, The Package en Pet wel mijn favo nummers, krijg vaak zelfs gewoon kippevel, ook bij de rustiger nummers. Het geheel is gewoon zo sfeervol...prachtig.

Weet iemand misschien waar de cover art een beetje mooi te vinden is om als bureablad plaatje te gebruiken? De cover die al eerder in het topic staat is n beetje te klein.

beetje laat maar alla:

http://www.aperfectcircle-france.com/2003v3.htm
ga naar extras en dan naar photo/goodies
en dan naar goodies

pi_14732209
Ga 'm zo beluisteren; ben erg benieuwd (trouwens ook naar nieuwe ontwikkelingen rondom Tool).
pi_14732276
wisten jullie al dat dit het album van het jaar is?
pi_14732337
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wisten jullie al dat dit het album van het jaar is?
En Anathema dan?
Last.fm
  dinsdag 18 november 2003 @ 16:10:35 #98
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_14732504
30 januari 2003: A Perfect Circle in 013 in Tilburg

[edit] DOH! verkeerd getypt Nu wel goede datum.

Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:03:02 #99
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_14733748
Zaterdag kaarten halen!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 18 november 2003 @ 17:56:58 #100
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_14735005
Oh, even bronnen:
www.mojo.nl
www.013web.nl

dinsdag 18 november 2003 @ 18:08:29 #101
20720 brother52
Dus..........
pi_14735300
Dat wordt zaterdag in de slaapzak voor ticketservice.nl liggen
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 18 november 2003 @ 18:27:16 #102
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_14735732
O yes!!
Don't love if you want to die in peace.
pi_14736299
Ik ben er ook!!!!!!!!!

Kolere zeg...29 euro + 3.20 servicekosten

dinsdag 18 november 2003 @ 18:56:58 #104
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_14736573
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 10:59 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

Is Josh een goeie drummer Pieter?
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:35:52 #105
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_14742849
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:56 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Is Josh een goeie drummer Pieter?

Wel redelijk.. ik vind zijn sound alleen vaak net even te lief. Ik mis een knallende snare.
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:41:48 #106
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_14743074
Josh is zeker een goeie drummer, hij is drummer van The Vandals, en hij drumt op het nieuwe Offspring album, en dat klinkt zeker niet slecht.
  woensdag 19 november 2003 @ 14:20:31 #107
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_14757889
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:41 schreef Ixnay het volgende:
Josh is zeker een goeie drummer, hij is drummer van The Vandals, en hij drumt op het nieuwe Offspring album, en dat klinkt zeker niet slecht.
Dus als je drummer van The Vandals of van The Offspring bent, kun je goed drummen. Dat stelt toch geen ruk voor, als je eenmaal het punkritme kunt drummen (dat kan Josh prima overigens) betekent dat nog niet dat je ook andere muziek goed kunt trommelen. Offspring, pffft
pi_14765928
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 16:10 schreef Tedkees het volgende:
30 januari 2003: A Perfect Circle in 013 in Tilburg

[edit] DOH! verkeerd getypt Nu wel goede datum.

Én 12 feb in de HMH naar het schijnt. (volgens www.aperfectcircle.net en op alle lijstjes met dates staat ook op 12 feb Adam naast de date in Tilburg) Maakt voor mij niet uit, ik ga toch liever naar 013 maar misschien zijn er mensen die liever naar de HMH gaan (dichterbij ofzo).
  woensdag 19 november 2003 @ 18:55:28 #109
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_14766131
quote:
Op woensdag 19 november 2003 14:20 schreef Wrirreljorkel het volgende:

[..]

Dus als je drummer van The Vandals of van The Offspring bent, kun je goed drummen. Dat stelt toch geen ruk voor, als je eenmaal het punkritme kunt drummen (dat kan Josh prima overigens) betekent dat nog niet dat je ook andere muziek goed kunt trommelen. Offspring, pffft

Zal es wat downloaden van deze band. Even een zeikvraag, wat voor genre is het?
pi_14789020
mmmm.... A Perfect Circle en Offspring... roept niet echt veel associaties op.....
  zaterdag 22 november 2003 @ 10:46:35 #111
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_14836816
jeej kaartjes zijn besteld. Deze week ff op gaan halen en ik ben er klaar voor
  zaterdag 22 november 2003 @ 11:46:10 #112
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_14837452
A Perfect Circle... here we come! (tickets zijn onderweg)
pi_14837506
FUCK IT . waarom doet die ticketservice site het niet?
...
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:17:07 #114
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_14837942
Woei! Ik heb 2 kaartjes voor 013

Tot dan

Ohja:

quote:
Op zaterdag 22 november 2003 11:50 schreef Kos het volgende:
FUCK IT . waarom doet die ticketservice site het niet?
Ik denk omdat Phil Collins in de voorverkoop ging vanochtend, en dat was in 12 minuten uitverkocht. Ticketservice een beetje overbelast?
pi_14838095
Ik heb er ook 2 voor 013.

Was goed geregeld op GWK Den Bosch ondanks dat Phillibillie ook in de verkoop zat.

[afbeelding]

pi_14838310
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:55 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Zal es wat downloaden van deze band. Even een zeikvraag, wat voor genre is het?

het klink flink ala tool alleen dan wat rustiger.
pi_14838416
Bah, waarom is 013 & HMH te ver weg voor mij?
Ik moet maar gauw 18 worden en mijn rijbewijs halen
Gelukkig was ik er 21 sep wel bij
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:51:13 #118
21493 Red_Devil
NEE, niet dat van die Belgen!
pi_14838471
Jaaaa, die kaarten zijn binnen 013 Rulezzz
Now the most important question in life, why does a fly, like to eat the shit of a cow?
pi_14839333
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 10:46 schreef WasQ het volgende:
jeej kaartjes zijn besteld. Deze week ff op gaan halen en ik ben er klaar voor
Waar heb je die kaarten besteld? Ik wil er namelijk ook. Bij ons in de buurt kan ik er geen meer kijgen
  zaterdag 22 november 2003 @ 14:06:03 #120
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_14839814
Zou best kunnen dat 013 uitverkocht is?
Ik zie trouwens de HMH nog nergens staan, ik denk dat die later pas in de voorverkoop gaat. Hou dat in de gaten en ga gewoon s'morgens vroeg je nest uit en een nummertje halen bij 't GWK ;-)
  zaterdag 22 november 2003 @ 14:07:31 #121
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_14839838
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:06 schreef Tedkees het volgende:
Zou best kunnen dat 013 uitverkocht is?
Ik zie trouwens de HMH nog nergens staan, ik denk dat die later pas in de voorverkoop gaat. Hou dat in de gaten en ga gewoon s'morgens vroeg je nest uit en een nummertje halen bij 't GWK ;-)
013 is volgens de ticketlijn idd uitverkocht
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 22 november 2003 @ 14:38:21 #122
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_14840404
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:40 schreef Vulpecula het volgende:

[..]

Waar heb je die kaarten besteld? Ik wil er namelijk ook. Bij ons in de buurt kan ik er geen meer kijgen

www.ticketservice.nl
Of het telefoonnummer bellen wat daar staat..
pi_14844748
Kaartjes zijn binnen!
pi_14844923
Ik heb een extra kaartje gehaald, voor het geval er een vriend meegaat. Voorlopig komen de reacties er vooral op neer dat het te duur is. Mocht ik een kaartje over hebben nodig ik een fokker uit om mee te gaan, altijd leuk.
pi_14862081
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 18:12 schreef citizenerased het volgende:
Ik heb een extra kaartje gehaald, voor het geval er een vriend meegaat. Voorlopig komen de reacties er vooral op neer dat het te duur is. Mocht ik een kaartje over hebben nodig ik een fokker uit om mee te gaan, altijd leuk.
* Vulpecula slijmt
  zondag 23 november 2003 @ 15:31:21 #126
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_14863772
Ik heb ze zaterdagochtend gehaald!

Hele rijen voor Phil Collins, het schoot niet op. Het op een na mooiste moment van die ochtend waren die ongelovige en wanhopige gezichten van al die Tros compaslezers toen de GWK man zei dat Phil uitverkocht was. Men droop af...

Het mooiste moment was toen ik de kaartjes in handen kreeg!

zondag 23 november 2003 @ 17:50:44 #127
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_14866892
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:06 schreef Tedkees het volgende:
Ik zie trouwens de HMH nog nergens staan
Ik mis iets, wanneer spelen ze daar?
pi_14867622
quote:
Op zondag 23 november 2003 17:50 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Ik mis iets, wanneer spelen ze daar?

was een tijdje een gerucht, stond op 1 van de fansites maar is nu weggehaald en (nog) niet bevestigd.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  zondag 23 november 2003 @ 20:10:48 #129
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_14870165
quote:
Op zondag 23 november 2003 18:21 schreef MrData het volgende:

[..]

was een tijdje een gerucht, stond op 1 van de fansites maar is nu weggehaald en (nog) niet bevestigd.

mja ik hoorde het ook ergens maar het leek me onwaarschijnlijk, dus vandaar.
pi_14870343
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:01 schreef Evil_Koekje het volgende:

[..]

Bagger gaat dat met het downloaden van mp3's van deze band; of van die kutpiepjes erdoor of lukraak een verkeerd nummer...... . Dan maar voor de cd gaan....

[Dit bericht is gewijzigd door italia op 23-11-2003 20:28]

maandag 24 november 2003 @ 13:05:01 #131
26714 Wrirreljorkel
go back to sleep
pi_14885405
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:19 schreef Vulpecula het volgende:

[..]

* Vulpecula slijmt

Er zijn nog kaarten te krijgen via ticketservice.nl. Gisteren was het uitverkocht, nu kan je weer bestellen. Doe je voordeel ermee zou ik zeggen.
  maandag 24 november 2003 @ 14:18:02 #132
13337 GRUMBLER
It is I.....
pi_14887268
Yes, ga ook naar 013.

Komsnert:
A Perfect Circle - 30 januari in 013 te Tilburg

[Dit bericht is gewijzigd door GRUMBLER op 24-11-2003 14:45]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: