quote:Dansen op de vulkaan, inderdaad van De Dijk.
Op dinsdag 1 juli 2003 15:59 schreef Jigglewood het volgende:
Hoe heet het nr dat de dijk eens gezongen heeft in "de heeren van amstel live" met de tekst "dansen dansen dansen". Supernr... weet alleen de titel en artiest niet (of is het van de dijk zelf??)alvast bedankt..
Iemand pleasssseeeeeeeeeeeeee
quote:Massive (attack) - Unfinished sympathy
Op dinsdag 1 juli 2003 16:56 schreef Age-Ell het volgende:
ik zoek de titel van een nummer waarvan ik alleen de clip kan omschrijven. Het is een echt jaren 90 nr.
De clip is heel bijzonder omdat het in 1 take is genomen, ongeveer zoals the verve met bitter sweet symphony. Maar nu loopt een gezette, niet dikke maar stevig, negerin in haar "hood" in een zwarte jurk.
op de achtergrond zie je bijvoorbeeld een blanke man zonder benen op een skate-bord. iedereen beweegt gewoon om haar heen en zij zingt ondertussen.Iemand pleasssseeeeeeeeeeeeee
HULDE _0_
quote:Ik ken nauwelijks videoclips... maar ik gok maar op Sure Thing van St. Germain omdat dat 1 van de singles was.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:14 schreef koston het volgende:
Ik zoek een nummer van St. Germaine, het is dat nummer van die clip waarin een jongen met een afro eerst naar een platenzaak gaat, daar een plaat haalt en die vervolgens gaat meespelen en dat er stukje voor stukje dan een gitaar wordt "opgebouwd" in zn handen.
quote:St Germain - Sure Thing
Op dinsdag 1 juli 2003 16:14 schreef koston het volgende:
Ik zoek een nummer van St. Germaine, het is dat nummer van die clip waarin een jongen met een afro eerst naar een platenzaak gaat, daar een plaat haalt en die vervolgens gaat meespelen en dat er stukje voor stukje dan een gitaar wordt "opgebouwd" in zn handen.
quote:Ja die wil ik ook wel ff weten ja! Lekker nummertje!
Op dinsdag 1 juli 2003 17:15 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
Ik zoek het nummer van de Defqon reclame die laatste paar dagen op TV is...
quote:Jep, dat is m! Dank u
Op dinsdag 1 juli 2003 17:44 schreef Stokvis het volgende:[..]
St Germain - Sure Thing
quote:Builder - Skycraper (DJ Luca Antolini Hard Mix)
Op dinsdag 1 juli 2003 17:15 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
Ik zoek het nummer van de Defqon reclame die laatste paar dagen op TV is...
quote:En bedankt, ik heb zelf het antwoord gevonden.
Op dinsdag 1 juli 2003 17:49 schreef Hossie het volgende:
Het zal misschien een dubbelpost zijn, maar in deel 53 is het nog niet opgelost. Ik zoek een nummer dat volgens mij van Hans de Booy (Booij?) is. Het is een Nederlandstalige cover op Wonderful Tonight van Eric Clapton. Wie weet de Nederlandse titel en de juiste uitvoerende?
Deze teksten/woorden kwamen er veel in voor (weet niet of ze helemaal kloppen)
"We had a good time, oh no" ?
"Na na na"
Het is geen nieuw nummer, denk tussen 1983 en 1995 zoiets leek me.
Iemand een idee?
quote:Innercity - Goodtime ?
Op dinsdag 1 juli 2003 19:04 schreef DerbiMan het volgende:
ik zoek een nummer... gezongen door een vrouw.Deze teksten/woorden kwamen er veel in voor (weet niet of ze helemaal kloppen)
"Na na na"Het is geen nieuw nummer, denk tussen 1983 en 1995 zoiets leek me.
Iemand een idee?
Deze tekst komt er in voor:
Laat die kontjes zwaaien, laat die heupen draaien, want je leeft toch maar een keer
Weet iemand de artiest en de titel van dit nummer?
T is misschien een beetje vage + moelijke beschrijving, omdat de film in Nederland nog niet uit is !! Hopelijk weet iemand wat.
quote:klopt!
Op dinsdag 1 juli 2003 09:50 schreef ranja het volgende:[..]
Shine on me van... praise cats geloof ik
[Dit bericht is gewijzigd door DreamReaver op 01-07-2003 22:49]
quote:Het is een man
Op dinsdag 1 juli 2003 19:04 schreef DerbiMan het volgende:
ik zoek een nummer... gezongen door een vrouw.Deze teksten/woorden kwamen er veel in voor (weet niet of ze helemaal kloppen)
"Na na na"Het is geen nieuw nummer, denk tussen 1983 en 1995 zoiets leek me.
Iemand een idee?
quote:Beetje duidelijker, dan schieten we er iig wat mee op
Op dinsdag 1 juli 2003 20:17 schreef LouDNesS het volgende:
het iseen trance nummer en er wordt af en toe frans in gezongen, iets met Viva la vieeee.. Help me plz say the title!!
quote:YES!!!! Kheb m al gevonden: Zero 7 - Destiny
Op dinsdag 1 juli 2003 22:28 schreef Timo20 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel+artiest van t volgende liedje (kzal proberen een omschrijving te geven): In de film Blue Crush gaat op n bepaald moment ( in minuut 43.20 sec.) Anne Marie ( Kate Bosworth ) naar de hotelkamer van haar tegenspeler. Als hij de deur open doet, hoor je n heel mooi liedje. Naar de titel en artiest van dit liedje ben ik opzoek!!!T is misschien een beetje vage + moelijke beschrijving, omdat de film in Nederland nog niet uit is
!! Hopelijk weet iemand wat.
quote:ben naar jouw tip wel gaan zoeken naar goodtime.. maar de artiest innercity staat er niet bij, en andersom ook niet..
Op dinsdag 1 juli 2003 22:10 schreef m@x het volgende:[..]
Innercity - Goodtime ?
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |