quote:Maar dat komt voornamelijk doordat de gehele film in CGI is. Dan komt het ook veel beter over. Als je cgi gebruikt met mensen komt het gelijk stukken minder goed over
Op dinsdag 1 juli 2003 13:34 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik vond Shrek er toch behoorlijk knuffelbaar uitzien
quote:Nou ik heb me nooit daaraan geergerd of zo bij Gremlins... dat was anders bijhoorlijk goed gedaan!
Op dinsdag 1 juli 2003 15:17 schreef NgInE het volgende:
nee, het grote nadeel van CGI is dat de lichtval op die computer modellen nooit helemaal kloppen. bij animatronics is dit wel zo (omdat die direct op de set gebruikt worden). het nadeel van animatronics is dat ze minder 'leven'. ze kunnen minder bewegingen aan.
quote:ja, zolang er genoeg rekening met de beperkingen worden gehouden, ziet het er allemaal best goed uit. bij b.v. The Matrix gingen ze veeeels te over the top met die 100 agent vs. Neo scene. das zag er gewoon nep uit, daar waren ze eigenlijk nog niet klaar voor.
Op dinsdag 1 juli 2003 15:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nou ik heb me nooit daaraan geergerd of zo bij Gremlins... dat was anders bijhoorlijk goed gedaan!
quote:ik denk dat het ook nep lijkt omdat het zo over the top onwerkelijk is en omdat men je constant weer om de oren slaat hoe ze dat met state of the art cgi hebben weten te realiseren... tja, als je er op gaat hameren dat het nep is dan moet je niet verwachten dat het publiek van z'n stoel valt...
Op dinsdag 1 juli 2003 16:19 schreef NgInE het volgende:[..]
ja, zolang er genoeg rekening met de beperkingen worden gehouden, ziet het er allemaal best goed uit. bij b.v. The Matrix gingen ze veeeels te over the top met die 100 agent vs. Neo scene. das zag er gewoon nep uit, daar waren ze eigenlijk nog niet klaar voor.
er is overal een fanbase voor en een beetj eeen goede marketingcampagne kan wonderen verrichtenquote:Op maandag 17 mei 2004 11:32 schreef kriele het volgende:
Ik betwijfel of er nog wel een markt is voor Gremlins. Ik krijg nu niet de indruk dat de mensen hier op zitten te wachten.
dat of ze zijn doodquote:Op maandag 17 mei 2004 11:41 schreef kriele het volgende:
De acteurs en actrices die mee speelden zitten inmiddels toch ook in het B-circuit?
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:31 schreef paultjuhhh het volgende:
maar niemand weet of gremlins3 dus nog komt
![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:09 schreef Patch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Jawel, de productie is begonnen
Waarom nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee of toch niet in de nabije toekomst. En als ie er komt, dan wil Joe Dante er niets met te maken hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |