Dus welke Fok!kers zitten in het buitenland?
Vampier woont in Anaheim, Calfornie, Verenigde Staten
Maartena woont in Orange, Californie, Verenigde Staten
Vicz woont in Huntsville, Alabama, Verenigde Staten
Libris woont in Singapore, Singapore
PerlFreak woont in Irvine, Californie, Verenigde Staten
Marty woont in Milaan, Italie
F@lcon© woont in Hårlev, Denemarken
ToBe woont in Ylivieska, Finland
Aernout woont in Southampton, Engeland
el_bario woont in Londen, Engeland
Xaran woont in Newbury, Engeland
Piro zit in Brampton, Canada
Sweek woont in Lanaken, Belgie
ZeilFanaat vanuit Redmond, Washington USA
Qwerty_x zit in São Paulo, Brazilie
lazlow woont in Montreux, Zwitserland
Dr.Nikita vanuit Gyál, Hongarije
HiZ doet het momenteel vanuit Istanbul, Turkije
Dus reageer als je uit het Buitenland fokt!
[Dit bericht is gewijzigd door ToBe op 02-07-2003 08:33]
quote:Zien jullie elkaar weleens?
Op maandag 30 juni 2003 08:45 schreef PerlFreak het volgende:
Ik fok! (niet al te actief) vanuit Irvine, California. op 20 minuutjes rijden van Vampier en Maartena. Als ik binnenkort eens tijd heb zal ik ook maar een 'op stap' topic maken.
BTW, ik heb een aantal jaar geleden een tijdje in Buena Park gewoond.
quote:En waar woont gij?
Op maandag 30 juni 2003 08:49 schreef F@lcon© het volgende:
* F@lcon© meldt zich als in het buitenland wonende FOK-ker.
quote:Sorry.......vergeten te vermelden.
Op maandag 30 juni 2003 08:51 schreef Libris het volgende:[..]
En waar woont gij?
quote:En de plaats?
Op maandag 30 juni 2003 08:52 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Sorry.......vergeten te vermelden.
* F@lcon© woont in Denemarken.
quote:We hebben een aantal maanden geleden een meeting gehad. Daarna is het er eigenlijk niet meer van gekomen (alleen via internet). Heb het nogal druk enzo.
Op maandag 30 juni 2003 08:49 schreef kasper het volgende:[..]
Zien jullie elkaar weleens?
BTW, ik heb een aantal jaar geleden een tijdje in Buena Park gewoond.
quote:Hårlev, ong. 17 km ten zuiden van Køge, ong. 45 km ten zuidoosten van Roskilde en ong. 65 km ten zuiden van Kopenhagen.
Op maandag 30 juni 2003 08:53 schreef Libris het volgende:[..]
En de plaats?
quote:Ja, dus
Op maandag 30 juni 2003 09:05 schreef GenesiZ het volgende:
[Heel erg offtopic]
In de topic met Vicz zie je op de 3e foto helemaal linksonderin nog de twin towers staat.
[/heel erg offtopic]
* ToBe woont in Ylivieska, Finland
(Ylivieska ligt 600km boven Helsinki en ongeveer 150km onder Oulu (grote plaats in Finland))
quote:Ja, en??? Ooit stonden ze er en als je zijn verhaaltje had gelezen en een beetje had gerekend met als uitgangspunt de datum waarop hij het topic startte had je kunnen weten dat hij naar Amerika is verhuisd toen ze nog onderdeel van de NY-skyline waren.
Op maandag 30 juni 2003 09:05 schreef GenesiZ het volgende:
[Heel erg offtopic]
In het topic met Vicz zie je op de 3e foto helemaal linksonderin nog de Twin Towers staan.
[/heel erg offtopic]
quote:Waar in Engeland?
Op maandag 30 juni 2003 09:15 schreef SunChaser het volgende:
Aernout werkt en woont in Engeland.
quote:(Perfect, ik doe het de eerste 24 uur wel, en kijk vanavond (over een paar uurtjes, het is nu 15:00 en zit op mijn werk, of ik een kaartje kan maken.)
Op maandag 30 juni 2003 09:16 schreef ToBe het volgende:
(ps mochten er na 24 uur nog fokkers reageren die in het buitenland wonen, dan kan je ze zelf niet meer toevoegen Libris, omdat je je eigen post niet meer kan wijzigen dan. Als je er geen bezwaar tegen hebt wil ik je lijstje wel aanvullen, als modje kan je onbeperkt aanpassen).
quote:Verhuizen van Belgie naar Engeland....
Op maandag 30 juni 2003 09:17 schreef Libris het volgende:[..]
Waar in Engeland?
Aernout is Nederlander, woonde in Belgie, werkt(e) in Azie en woont nu in Southampton.
Zie ook: Nieuwe baan! ( in Engeland / Azie )
quote:Daar beginnen we dus niet aan
Op maandag 30 juni 2003 09:25 schreef sweek het volgende:
Ik vanuit Lanaken, België.
quote:Dat valt echt ontzettend mee hoor... ik ken maar een Fok!ker of 5-6 die vanuit België Fok!ken.
Op maandag 30 juni 2003 09:29 schreef Libris het volgende:[..]
Daar beginnen we dus niet aan
Er zullen relatief veel Fokkers in Vlaanderen wonen, vanwege de taal. Buitenland is buiten NL en BE..
quote:Zie beginpost!
Op maandag 30 juni 2003 09:33 schreef sweek het volgende:[..]
Dat valt echt ontzettend mee hoor... ik ken maar een Fok!ker of 5-6 die vanuit België Fok!ken.
Newbury/Engeland (50 miles ten westen van London, zelfde hoogte)
quote:Maar je staat erbij
Op maandag 30 juni 2003 11:49 schreef Xaran het volgende:
Nog 1 weekje Fok! ik uit het buitenland. Dan zit mijn stage er op na 5 maanden.Newbury/Engeland (50 miles ten westen van London, zelfde hoogte)
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik zit gewoon in Amsterdam , alhoewel als ik zo nu en dan naar buiten kijk , vraag ik me af of ik niet in 't buitenland zit
quote:Waarom zit je daar? en natuurlijk telt dat ook, je fok!t toch uit het buitenland.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:53 schreef Piro het volgende:
Ik fok tijdelijk vanuit Brampton Canada, telt dat ook?
quote:En welke stad? Dan voeg ik je toe
Op dinsdag 1 juli 2003 06:48 schreef ZeilFanaat het volgende:
Washington (de staat), USA. Gebruik fok voornamelijk om op de hoogte blijven van het laatste (on)zinnige nieuws uit nederland. Fok is echt geweldig als je in het buitenland beetje op de hoogte wilt blijven! Way to go!
quote:wat hij zegt
Op maandag 30 juni 2003 09:37 schreef 2Mini het volgende:
alleen als ik op vakantie ben
Ik mis vooral het (volkoren)brood (ik eet hier vooral Wasa als ontbijt en warm als middageten). Daarnaast natuurlijk mijn vrienden en familie (Op zich valt dat nog wel mee, veel contact via Internet.
Het minste mis ik denk ik de gemiddelde Nederlander die overal over zeurt, over de NS, over de rij bij de bakker, over de euro, etc. (Maar gelukkig heb ik Fok! nog.
Het leukste vind ik het eten hier, zo divers en zo anders dan in Nederland.
quote:done, zal later zelf ff verder reageren, ff druk bezig.
Op woensdag 2 juli 2003 06:23 schreef Libris het volgende:
To be, kan je updaten?
quote:Zo zie je maar weer, dat Huntsville toch echt de beste plaats is om een meeting te houden...
Op maandag 30 juni 2003 08:42 schreef Libris het volgende:
Vampier woont in Anaheim, Calfornie, Verenigde Staten
Maartena woont in Orange, Californie, Verenigde Staten
Vicz woont in Huntsville, Alabama, Verenigde Staten
PerlFreak woont in Irvine, Californie, Verenigde Staten
ZeilFanaat vanuit Redmond, Washington USA
quote:Klinkt gek.... maar ik mis mijn fiets..... dus ik ga denk volgend jaar maar een fietsje aanschaffen.
Op woensdag 2 juli 2003 06:36 schreef Libris het volgende:
Buitenlandse Fok!kers, wat missen jullie het meest en het minst aan Nederland, wat vinden jullie het leukste aan je verblijfplaats?
quote:Het meest mis ik de typische snacks (vooral) 's avonds: haring, drop, patatje weet-ik-veel, shoarma etc.
Buitenlandse Fok!kers, wat missen jullie het meest en het minst aan Nederland, wat vinden jullie het leukste aan je verblijfplaats?(..)
Het minste mis ik denk ik de gemiddelde Nederlander die overal over zeurt, over de NS, over de rij bij de bakker, over de euro, etc. (Maar gelukkig heb ik Fok! nog.
(..)
quote:He nog een Finse Fokker!
Op maandag 30 juni 2003 09:11 schreef ToBe het volgende:
Ik fok ook dagelijks vanuit het buitenland.* ToBe woont in Ylivieska, Finland
(Ylivieska ligt 600km boven Helsinki en ongeveer 150km onder Oulu (grote plaats in Finland))
quote:Mmmz, scheelt maar 13 tijdzones
Op woensdag 2 juli 2003 08:39 schreef vicz het volgende:[..]
Zo zie je maar weer, dat Huntsville toch echt de beste plaats is om een meeting te houden...
En inderdaad, ik Fok! vanuit California, op 10 minuten rijden van Vampier
Woon en werk er nu 2 jaar, hiervoor woonde ik met mijn (spaanse) vriendin in Nijmegen.
quote:Qua producten mis ik niet zo veel.... Ik heb een goede Nederlandse winkel gevonden die in ieder geval ladingen met DROP verkoopt, dus dat zit wel goed! Wat ik wel mis is een lekkere vette hap van de snackbar. Ik ben er intussen achter dat de gemiddelde frikandel een stuk ongezonder voor je is dan de gemiddelde hamburger, maar ik mis em toch! Frikandel Speciaal met uitjes dus
Buitenlandse Fok!kers, wat missen jullie het meest en het minst aan Nederland, wat vinden jullie het leukste aan je verblijfplaats?
quote:Heh dat is ook weer typisch Nederlands.... over alles en nog wat willen zeiken en klagen. Ik ben nog geen forum in de VS tegen gekomen (kom er zowiezo niet veel tegen) waarin een "Complaints" forum zit.... maaaarrrrr op Fok! is er natuurlijk het oud-hollandse Klaagbaak!
Vooral klagers over file en OV vindt ik echt irritant.... die mensen hebben denk ik nog niet in de buurt van een echte miljoenenstad gewoond Zo van *mopper mopper* de A2 is weer eens vast! Ik zou zeggen, kom eens kijken in Los Angeles zo op een maandag morgen.....
quote:Het WEER is absoluut de topper in California. Het is eigenlijk nooit echt koud, en zelfs in Januari zijn er dagen waar je in een korte broek kunt lopen. Ook de diversiteit aan eten is hier fantastisch. California is altijd al een immigratiestaat geweest, en je kunt hier dus restaurants vinden uit alle hoeken van de wereld, waarbij Mexicaans de boventoon voert, gevolgt door een grote selectie aan Aziatische restaurants. Binnen een straal van 10km kan ik in ieder geval Chinees (uit diverse streken), Japans, Vietnamees, Indiaas, Thais, Koreaans, Indonesisch en uit verschillende andere landen eten. Wat dat betrefd zit je hier echt goed. Uiteraard kun je ook de traditionele Europese keuken (voornamelijk Frans, maar ook eten in een Irish en British pub) terug vinden. En dan is er ook nog eens Amerikaans vreten
quote:Lol..... 4 keer westkust, 1 keer Alabama.... volgens mij is Las Vegas de enige stek waar iedereen goedkoop heen kan
Op woensdag 2 juli 2003 08:39 schreef vicz het volgende:[..]
Zo zie je maar weer, dat Huntsville toch echt de beste plaats is om een meeting te houden...
Ik zit dan een jaar in Hayward, Ca. Wat natuurlijk weer in de VS ligt.
Locatiespecificatie: East Bay Area, Te noorden van San José en ten zuiden van Berkeley.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 17:19 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ik Fok! vanuit Savonlinna, Finland!
[..]He nog een Finse Fokker!
Leuk!
Ik wil nog steeds graag een keer naar Savonlinna... lijkt me stoere plek. Is het beetje leuk daar?
Ga met mijn vriendin binnenkort naar Lapeenranta, is geloof ik redelijk in de buurt.
quote:Savonlinna is in de zomer, als het mooi weer is, wel een aardig stadje. Alleen wel veel 'operagangers' omdat ze hier een enorm operafestival hebben. Lappeenranta is ongeveer 160 km hier vandaan. Maar volgens mij kom je hier wel langs als je uit Ylivieska komt! Wat doe je eigenlijk in Ylivieska?
Op woensdag 2 juli 2003 21:02 schreef ToBe het volgende:[..]
Leuk!
Ik wil nog steeds graag een keer naar Savonlinna... lijkt me stoere plek. Is het beetje leuk daar?
Ga met mijn vriendin binnenkort naar Lapeenranta, is geloof ik redelijk in de buurt.
quote:Daar woont mijn broer ook
Op maandag 30 juni 2003 08:45 schreef PerlFreak het volgende:
Ik fok! (niet al te actief) vanuit Irvine, California.
quote:Wonen/werken/studeren enzo
Op donderdag 3 juli 2003 08:30 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Savonlinna is in de zomer, als het mooi weer is, wel een aardig stadje. Alleen wel veel 'operagangers' omdat ze hier een enorm operafestival hebben. Lappeenranta is ongeveer 160 km hier vandaan. Maar volgens mij kom je hier wel langs als je uit Ylivieska komt! Wat doe je eigenlijk in Ylivieska?
Heb je iets van msn of icq? Wel leuk om andere nld-ers eens te "spreken" (en anders wordt het hier zo'n geslowchat)
Laat het ff weten op tobe@fok.nl
quote:Wat ik absoluut niet mis zijn de files in NL.
Buitenlandse Fok!kers, wat missen jullie het meest en het minst aan Nederland, wat vinden jullie het leukste aan je verblijfplaats?Ik mis vooral het (volkoren)brood (ik eet hier vooral Wasa als ontbijt en warm als middageten). Daarnaast natuurlijk mijn vrienden en familie (Op zich valt dat nog wel mee, veel contact via Internet.
Wat ik mis zijn de zogenaamde vette happen zoals frikandel, kroket, kaassouflee's enz.
Het fijnste hier zijn de lange warme zomers en relatief korte en strenge winters met veel sneeuw.
quote:Hee, dat is lang geleden. Ben jij ook weer terug? Heb je daar eindelijk een internetaansluiting kunnen bemachtigen? Alles goed verder?
Op donderdag 3 juli 2003 22:35 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Wat ik absoluut niet mis zijn de files in NL.
Wat ik mis zijn de zogenaamde vette happen zoals frikandel, kroket, kaassouflee's enz.
Het fijnste hier zijn de lange warme zomers en relatief korte en strenge winters met veel sneeuw.
quote:Hoi Ryan3. In midden Europa is alles nog goed. Ik heb het afgelopen jaar eerder wat gepost vanuit een internetcafé. Op het moment internet via GSM en GPRS vanuit een camping. In Gyál heb ik misschien volgende maand een ADSL aansluiting.
Op donderdag 3 juli 2003 22:52 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hee, dat is lang geleden. Ben jij ook weer terug? Heb je daar eindelijk een internetaansluiting kunnen bemachtigen? Alles goed verder?
quote:Hoei, lekker duur dus... Ik had je niet eerder opgemerkt. Alles goed verder?
Op donderdag 3 juli 2003 23:18 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Hoi Ryan3. In midden Europa is alles nog goed. Ik heb het afgelopen jaar eerder wat gepost vanuit een internetcafé. Op het moment internet via GSM en GPRS vanuit een camping. In Gyál heb ik misschien volgende maand een ADSL aansluiting.
quote:Valt wel mee hoor, omgerekend ¤ 25,- p/m. Met mij is het uitstekend, alleen de bureaucratie hier..... brrrrrrrrrrrr....... maar dat was me al bekend tijdens de bouw van het winkelcentrum.
Op donderdag 3 juli 2003 23:21 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hoei, lekker duur dus... Ik had je niet eerder opgemerkt. Alles goed verder?
quote:Mm, goedkoper dan bij mij dus...
Op donderdag 3 juli 2003 23:37 schreef Dr.Nikita het volgende:[..]
Valt wel mee hoor, omgerekend ¤ 25,- p/m.
quote:Goeie! Er is heel wat gebeurd in Ned. sinds je weg bent, zul je wel gehoord hebben...
Met mij is het uitstekend,
quote:Hoezo ben je nu eigenaar van een shopping-mall?
alleen de bureaucratie hier..... brrrrrrrrrrrr....... maar dat was me al bekend tijdens de bouw van het winkelcentrum.
quote:engeland.
Op donderdag 3 juli 2003 23:42 schreef ASSpirine het volgende:
Aernout woont nu toch in Thailand ?
Of waar was het ?Ik in België
Ik 2 jaar geleden wel eens vanuit Curaçao (waar ik destijds woonde) maar ik woon nu gewoon weer in Den HAag
quote:maar hij zou naar Thailand gaan ivm zijn werk
Op donderdag 3 juli 2003 23:48 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
engeland.
Ik 2 jaar geleden wel eens vanuit Curaçao (waar ik destijds woonde) maar ik woon nu gewoon weer in Den HAag
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, goedkoper dan bij mij dus...
quote:Idd, Ik heb gelukkig een Ned. decoder en schotel met abo op canal+.
Goeie! Er is heel wat gebeurd in Ned. sinds je weg bent, zul je wel gehoord hebben...
quote:Oeps.......... iets teveel privé losgelaten, maar ik was al eigenaar toen ik nog in NL woonde.
Hoezo ben je nu eigenaar van een shopping-mall?
quote:Volgens mij ergens in augustus,
Op donderdag 3 juli 2003 23:57 schreef ASSpirine het volgende:[..]
maar hij zou naar Thailand gaan ivm zijn werk
Of hij is er al, of naartoe
quote:kan ook al
Op vrijdag 4 juli 2003 02:15 schreef qwerty_x het volgende:[..]
Volgens mij ergens in augustus,
en het is trouwens Taiwan !
quote:Vrienden en familie mis ik niet zo, maar dat komt ook omdat ik maar 2 uurtjes rijden van Ansterdam vandaan woon, ik bedoel, vanuit Maastricht ben je langer onderweg. Wat ik in Australie vooral zal missen is het met 200 km/h+ over de Autobahn rijden (en m'n auto natuurlijk). Ook mis ik hier het strand, gelukkig hebben ze dat in Melbourne wel, en ik ga er ook voor zorgen dat mijn huisje daar niet meer als 5 minuten van het strand ligt. Een patatje oorlog gaat er ook wel in bij mij, kennen ze hier ook niet echt. Wat ik ook niet mis is de typische hollandse kost, aardappelen, groente, vlees. Culinair is Melbourne absoluut fantastisch. Misschien dat ik mijn vrienden en familie in Melbourne wel iets meer ga missen, ware het niet dat ongeveer iedereen plannen aan het maken is om mij in het aankomende jaar te bezoeken, dus ook dat zal wel meevallen. Alleen mijn vriendinnetje....
[Dit bericht is gewijzigd door JSR op 08-07-2003 10:06]
Zit nu voor mijn stage in Seoul, Zuid Korea...
quote:Chrisje!
Op woensdag 9 juli 2003 09:19 schreef ChrisJX het volgende:
Nog 3 maandjes en ik Fok! vanuit Wenen, Oostenrijk
Oeh! Het land van Sissi!
Cultuurvakantie? Of ga je voor opleiding/stage die kant op?
* Natalie is best een beetje jaloers nu
quote:Heb ik dus gedaan, maar volgens mij ben je zo druk dat je geen tijd hebt om te antwoorden.
Op donderdag 3 juli 2003 10:28 schreef ToBe het volgende:
Laat het ff weten op tobe@fok.nl
Kun je trouwens ff de lijst van de TS updaten?
quote:*meldt zich
Dat valt echt ontzettend mee hoor... ik ken maar een Fok!ker of 5-6 die vanuit België Fok!ken.
quote:Ik geef het wel effies door
Op woensdag 9 juli 2003 11:40 schreef Lelijke_Aap het volgende:Heb ik dus gedaan, maar volgens mij ben je zo druk dat je geen tijd hebt om te antwoorden.
Kun je trouwens ff de lijst van de TS updaten?
quote:Dat heb ik ook een half jaar gedaan voor m'n studie, maar ik ben nu al weer 2 maanden terug in Nederland.
quote:Nog niet. Over 2,5 week vlieg ik weer naar het mooie Finland. Deze keer voor 5 weken.
Op woensdag 9 juli 2003 11:50 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Zit Natalie samen met ToBe in het mooie Ylivieska?
quote:Kom eens langs in Savonlinna zou ik zeggen
Op woensdag 9 juli 2003 11:54 schreef Natalie het volgende:
Nog niet. Over 2,5 week vlieg ik weer naar het mooie Finland. Deze keer voor 5 weken.Heb er enorm veel zin in!
quote:We weten waar 't ligt. En zws komen we nog in de buurt ook
Op woensdag 9 juli 2003 11:55 schreef Lelijke_Aap het volgende:Kom eens langs in Savonlinna zou ik zeggen
quote:Nu 7 Beerse - Belgie
quote:Hee, ik vlieg over 2 weken naar Finland (maar ik blijf er maar 5 dagen). Of het daar mooi is weet ik nog niet, is mijn eerste keer (en ik ben gewend aan de Noorse natuur).
Op woensdag 9 juli 2003 11:54 schreef Natalie het volgende:[..]
Nog niet. Over 2,5 week vlieg ik weer naar het mooie Finland. Deze keer voor 5 weken.
Heb er enorm veel zin in!
quote:Om heel eerlijk te zijn heb ik zelf nog niet zoveel van Helsinki gezien. De reden daarvan is dat ik steeds meteen doorreis naar het treinstation. (aangezien ik nog een eindje per trein moet reizen om op de plaats van bestemming te komen)
Op woensdag 9 juli 2003 12:21 schreef Fogel het volgende:Hee, ik vlieg over 2 weken naar Finland (maar ik blijf er maar 5 dagen). Of het daar mooi is weet ik nog niet, is mijn eerste keer (en ik ben gewend aan de Noorse natuur).
Heb je toevallig tips voor iets wat ik absoluut niet mag missen in/rond Helsinki.
quote:Dat kan ik wel. Ik hoop dat de mods het goedvinden, want het wordt wel een beetje slowchat zo. Nou ja, anders editten ze het maar even weg of zo.
Op woensdag 9 juli 2003 12:27 schreef Natalie het volgende:
Maar misschien dat Lelijke_Aap en ToBe je iets kunnen vertellen...?
Als je de Noorse natuur gewend bent (ik heb zelf een maandje of 7 in Noorwegen mogen doorbrengen), dan valt het in Finland tegen. Geen bergen en zo, maar alleen bos, bos en nog eens bos. In het oosten van Finland (waar ik nu woon), heb je erg veel meren. Als je van outdoor activiteiten houdt, hiken, canoen, vissen, etc. etc., dan zit je in Finland goed. Helsinki is een erg coole stad vind ik. Het is geen super grote stad, maar het is er wel erg gezellig. Een mooie mix van Russische invloeden en westerse invloeden. Trouwens, ik hoop dat je over een weekje of 2 beter weer hebt dan nu. Het regent al een paar dagen en de zomer is nog niet begonnen...
quote:Om de slowchat in te perken, kan je me, als je wil, op de MSN lijst erbij zetten. lwmwAThotmailPUNTcom.
Op woensdag 9 juli 2003 12:33 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Dat kan ik wel. Ik hoop dat de mods het goedvinden, want het wordt wel een beetje slowchat zo. Nou ja, anders editten ze het maar even weg of zo.
Als je de Noorse natuur gewend bent (ik heb zelf een maandje of 7 in Noorwegen mogen doorbrengen), dan valt het in Finland tegen. Geen bergen en zo, maar alleen bos, bos en nog eens bos. In het oosten van Finland (waar ik nu woon), heb je erg veel meren. Als je van outdoor activiteiten houdt, hiken, canoen, vissen, etc. etc., dan zit je in Finland goed. Helsinki is een erg coole stad vind ik. Het is geen super grote stad, maar het is er wel erg gezellig. Een mooie mix van Russische invloeden en westerse invloeden. Trouwens, ik hoop dat je over een weekje of 2 beter weer hebt dan nu. Het regent al een paar dagen en de zomer is nog niet begonnen...
Ik woon inmiddels bijna 3 jaar in Noorwegen, sinds in Oslo kort vlak bij Østmarka, een enorm groot bosgebied met vele meren. Bos, bos, bos en meren, meren, meren heb ik al minder dan 2km van mijn woonplek, dus ik (eigenlijk we, want mijn vriendin gaat ook mee) wilde op de stad focusseren.
Wat betreft het weer: ik hou niet van zon en wel van regen (maar niet van hagel), dus van mij mag het zo blijven
Ik had overigens er ook aan gedacht een dagje naar Tallin te gaan. Ben je daar wel eens geweest?
Maargoed, om hier niet verder offtopic te gaan, stuur me een mailtje, of een IM op MSN, dan hoeven we de rest van Fok hier niet mee te vervelen.
Misschien kunnen we een mini-Fok!-in-Finland meet houden, gewoon even ergens een pilsje/bak koffie pakken?
quote:Ik ga er een maandje of 9 rechten studeren
Op woensdag 9 juli 2003 10:18 schreef Natalie het volgende:Chrisje!
Oeh! Het land van Sissi!
Cultuurvakantie? Of ga je voor opleiding/stage die kant op?* Natalie is best een beetje jaloers nu
quote:
Op maandag 28 juli 2003 08:34 schreef Natalie het volgende:
Jeps, ook ik FOK! eindelijk vanuit het buitenland.
Bij m'n vriend ToBe in Ylivieska, Finland
quote:Ik ben hier voor 5 weken. Eind augustus ga ik weer terug naar Nederland.
Op maandag 28 juli 2003 08:35 schreef Libris het volgende:
Geniet van je tijd daar, foto's? Hoelang zit je er?
Maar 't is geweldig om hier weer te zijn.
quote:Dat zien we op de fotos ja...
Op maandag 28 juli 2003 08:53 schreef Natalie het volgende:
Maar 't is geweldig om hier weer te zijn.
quote:Mooi! Je bent veilig aangekomen!
Op maandag 28 juli 2003 08:34 schreef Natalie het volgende:
Jeps, ook ik FOK! eindelijk vanuit het buitenland.
Bij m'n vriend ToBe in Ylivieska, Finland
Ik Fok! nog steeds vanuit Orange, CA - U.S.A. natuurlijk
Nog nauwelijks iets voorbereid , behalve een nieuwe avatar
quote:vet Aernout !!
Op dinsdag 29 juli 2003 20:14 schreef Aernout het volgende:
Ik vertrek over 2 weken voor minimaal 2 jaar naar Taiwan.Nog nauwelijks iets voorbereid
, behalve een nieuwe avatar
zal je ongetwijfeld weer gaan bevallen in azië
quote:Ooooh Culture Shock! Je hebt in ieder geval de ervaring van Engeland al achter de rug.... Tja, nu moet je in een andere tijdzone Fokken! Zitten er nooit dezelfde mensen als jij tegelijkertijd online....
Op dinsdag 29 juli 2003 20:14 schreef Aernout het volgende:
Ik vertrek over 2 weken voor minimaal 2 jaar naar Taiwan.Nog nauwelijks iets voorbereid
, behalve een nieuwe avatar
quote:Volgens mij zijn wij vrij vaak tegelijk online, maar zitten we aan de andere kant van de wereld... Aernout, je had toch ook al in China gezeten?
Op donderdag 31 juli 2003 00:17 schreef maartena het volgende:[..]
Ooooh Culture Shock! Je hebt in ieder geval de ervaring van Engeland al achter de rug.... Tja, nu moet je in een andere tijdzone Fokken! Zitten er nooit dezelfde mensen als jij tegelijkertijd online....
quote:Klopt ja. Een half jaar Shanghai en een half jaar DongGuan.
Op donderdag 31 juli 2003 02:25 schreef Libris het volgende:[..]
Volgens mij zijn wij vrij vaak tegelijk online, maar zitten we aan de andere kant van de wereld... Aernout, je had toch ook al in China gezeten?
quote:Weest welkom !
Op zondag 3 augustus 2003 02:48 schreef francia het volgende:
ik zit nu in Sao Paulo, Brazilie.. kben er heerlijk op vakantie en tis er super!! ciaoooo
quote:Maak er idd maar BIJNA van, want tis nu begin dec en nog geen wit sneeuwvlokje te zien.
Op zondag 7 september 2003 20:48 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Klaas woont voor vijf maanden in Ylivieska (Suomi)........Bijna gegarandeerd een witte kerst....
(wel wat bruine/zwarte gesmolten prut).
quote:Hehe, de kans bij jou is in ieder geval groter. De meeste mensen hier hebben nog nooit van hun leven sneeuw gezien en sommige hebben het nooit kouder gehad dan 15 graden... Voor de kerst staan hier bij winkelcentra schuimmachines, waar op bepaalde tijden (zeep)schuim uitkomt. Leuk om al die kinderen erin in te zien spelen, maar eigenlijk wel absurd.
Op woensdag 3 december 2003 10:05 schreef ToBe het volgende:[..]
Maak er idd maar BIJNA van, want tis nu begin dec en nog geen wit sneeuwvlokje te zien.
quote:Heeeeej Klaas! Eindelijk zie ik jou ook eens op FOK! voorbij komen
Op zondag 7 september 2003 20:48 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Klaas woont voor vijf maanden in Ylivieska (Suomi)........Bijna gegarandeerd een witte kerst....
Ik zit btw in Drenthe, wat door sommigen ook als 'buitenland' wordt gezien...
quote:Lelijke_Aap kent het probleem. Ook in het Oosten des Finlands is het ongeveer 4 gradenwarmer dan normaal en is er geen sneeuwvlok meer te zien. De Finse winter is nu al 5 weken te laat vergeleken met vorig jaar!
Op woensdag 3 december 2003 10:05 schreef ToBe het volgende:[..]
Maak er idd maar BIJNA van, want tis nu begin dec en nog geen wit sneeuwvlokje te zien.
quote:Ik zit nu weer in het buitenland: Fryslân.
Op woensdag 3 december 2003 10:23 schreef Natalie het volgende:[..]
Heeeeej Klaas! Eindelijk zie ik jou ook eens op FOK! voorbij komen
Ik zit btw in Drenthe, wat door sommigen ook als 'buitenland' wordt gezien...
Maar heb wel een witte kerst gehad!!! Kijk op mijn website voor de foto's. (kijk bij de data rond kerst).
quote:Hmz gezien al die nederlanders zo vaak met mijn taalgebruik durven lachen, of mij gewoonweg niet verstaan als ik weer zo'n typisch west-vlaams woord gebruik...
Op maandag 30 juni 2003 09:29 schreef Libris het volgende:[..]
Daar beginnen we dus niet aan
Er zullen relatief veel Fokkers in Vlaanderen wonen, vanwege de taal. Buitenland is buiten NL en BE..
quote:Belgie is cool
Op zondag 25 januari 2004 22:26 schreef leonieke het volgende:[..]
Hmz gezien al die nederlanders zo vaak met mijn taalgebruik durven lachen, of mij gewoonweg niet verstaan als ik weer zo'n typisch west-vlaams woord gebruik...
* leonieke komt uit België - West-Vlaanderen - Dadizele (tussen Menen en Roeselare, niet ver van Kortrijk; Menen ligt aan de Franse grens)
(ja zo leg ik het uit aan Belgen, dus hoe moet ik het in godsnaam aan Nederlanders beginnen uitleggen?)
quote:Mee eens, heb zelf 3,5 jaar in Vroenhoven (Riemst), aan de grens bij Maatricht gewoond. Mooi gebied en over het algemeen leuke mensen. En Hasselt is een superstad, ben er niet vaak geweest, maar de keren dat ik er geweest ben was het erg mooi.
Op maandag 26 januari 2004 06:28 schreef SeLang het volgende:[..]
Belgie is cool
Ik heb er zelf ook 2 jaar gewoond (Hasselt) en het zal met niks verbazen als ik er ooit terugkom.
quote:Leuk, interessant, aardige mensen, maar wel hard werken. Ik kom op dit moment dus wat te weinig toe aan activiteiten buiten het werk.
Op maandag 26 januari 2004 06:31 schreef Libris het volgende:
Hoe is het in Taiwan?
Alles kits in Singapore?
quote:Zoals altijd warm en vochtig, nu zo'n 28 graden en de afgelopen dagen hoosbuien. Qua mensen hetzelfde, erg leuk, maar ook een enorme werkdruk, dagen van 11 a 12 uur zijn geen uitzondering. Gelukkig kan ik me in de weekends lekker uitleven in de plaatselijke kroegen en clubs, wat de stress weer wat vermindert.
Op maandag 26 januari 2004 07:27 schreef SeLang het volgende:[..]
Leuk, interessant, aardige mensen, maar wel hard werken. Ik kom op dit moment dus wat te weinig toe aan activiteiten buiten het werk.
Landschap buiten Taipei is prachtig. Ik heb hier sinds kort ook een goede fiets dus dat is genieten. Alleen is het op dit moment nog erg koud (ca 14 graden).Alles kits in Singapore?
quote:Bij deze Fok! ik al 4 maanden vanuit Wenen, Oostenrijk
quote:Ik Fok! nog steeds vanuit Hongarije maar inmiddels ons nieuwe huis betrokken in een klein boerengehucht genaamd Áporka, 35 km zuidelijk van Budapest.
Op woensdag 2 juli 2003 00:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik Fok! vanuit Hongarije. De plaats heet Gyál en het ligt direct aan de zuidoostelijke grens van Budapest.
Tot wanneer zit je nog in Wenen?quote:Op maandag 26 januari 2004 11:58 schreef ChrisJX het volgende:
Ga je naar de F1?quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:00 schreef okidokie het volgende:
Ikke fok vanuit Sepang Malaysia....
quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:08 schreef ToBe het volgende:buitenland fokkende fokkers!
Ik zal je op het kaartje zetten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:08 schreef Paul1 het volgende:
En ik fok vanuit RIchmond, VA USA. Ik werk voor een nederlands bedrijf hier, en we zitten met een aantal nederlanders op kantoor. Er wordt dus overal gewoon nederlands gesproken, terwijl we toch in de VS zitten. Iedereen vliegt ook regelmatig op en neer naar nederland, dus er is altijd wel drop, koffie, Drum shag, en van dobben.... Richmond ligt 1uur van Washington D.C., het strand, de bergen (skieen!). Best wel centraal dus. Wat ik hier mis zijn de pleinen en winkelstraten waar je snel even een terrasje kunt pikken.
Wat ga je in Irak doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:37 schreef HAL9000S het volgende:
* Meld zich...
Vanaf aankomende woensdag FOK! ik vanuit Al-Khidr - Iraq.... als het mij lukt een internetlijn te bemachtigen tenminsteZodra het zover is geef ik hier weer een seintje...
Werken.... SFIR 3 draaien; ik ga de mariniers daar aflossenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:40 schreef Libris het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 03:37 schreef HAL9000S het volgende:
* Meld zich...
Vanaf aankomende woensdag FOK! ik vanuit Al-Khidr - Iraq.... als het mij lukt een internetlijn te bemachtigen tenminsteZodra het zover is geef ik hier weer een seintje...</div></blockquote> Wat ga je in Irak doen?
Damn, ik zag je naam in de active topics and opeens realiseerde ik me dat je er niet op stond... Ik zat een beetje te puzzelen met al die mensen in die Fokkolonie, genaamd california..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:54 schreef vicz het volgende:
libris, vergeet mij niet op het kaartje te zetten...
Ten opzichte van Londen, waar ligt Hull? heb even geen encarta atlas bij de handquote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:25 schreef ZeroVince het volgende:
* ZeroVince meldt: Hull - United Kingdom
Tuurlijk, komt eraan!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 04:24 schreef SeLang het volgende:
Mag mijn kloon naam er ook op (tussen haakje ofzo) ?
Cool.quote:
Staat niet op de kaart....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:43 schreef Crazykill het volgende:
ik Fok! vanuit Mars
Ik als communicatiespecialist heb zeg maar wat...ehm..privileges op m'n werkplekquote:Op maandag 22 maart 2004 01:53 schreef Libris het volgende:
Je kan gewoon fokken? Ik dacht dat er wel wat controle was op de communicatie?
quote:Op maandag 22 maart 2004 02:07 schreef Libris het volgende:
Zal proberen het kaartje vandaag te updaten
Niet meerquote:Op maandag 22 maart 2004 06:51 schreef Libris het volgende:
Nee, want mijn kaartje is te klein om alle Belgen erop te zetten. En tja, Vlaanderen is toch een Nederlandse provincie
Daar heb ik laatst $%@% nog de trein gemist.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:55 schreef Big_Yin het volgende:
melt zich vanuit Darlington UK.
mis alleen de haring, snacks eb babi pangang
Nee, misschien dat ik vanmiddag even tijd heb... Even erg druk op het moment...quote:Op zondag 28 maart 2004 15:59 schreef _onderhond_ het volgende:
Is het kaartje al ge-update?
ja zanderig he...quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:24 schreef Libris het volgende:
[..]
Precies
Hoe is het in je zandbak?
Hijs Fijnquote:Op maandag 29 maart 2004 10:36 schreef Libris het volgende:
En daar is ie weer:
Nog meer Nederlandse allochtonen?
Ben zelf ook militair, in het bezit van een dikke gun, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:53 schreef Big_Yin het volgende:
Zitten er genoeg bewakers in je omgeving Hall9000s?
Ze zijn er aardig op uit te zijn om buitenlanders te ontvoeren.
Sterkte daar aan komende tijd.
Ik wou zeggen, 'Hey je leeft nog', maar dat is eigenlijk een beetje niet passend... Dusquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:32 schreef HAL9000S het volgende:
heerlijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:34 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, 'Hey je leeft nog', maar dat is eigenlijk een beetje niet passend... Dus
Lekker weertje in Iraq?
Heb ik gvd net het plaatje aangepastquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef Stuart het volgende:
Ik woon in Bromsgrove, Engeland![]()
Bromsgrove ligt ongeveer 10 miles vanaf Birmingham (West Midlands)quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:53 schreef Libris het volgende:
[..]
Heb ik gvd net het plaatje aangepast
En Engeland begint wel erg vol te raken, waar in Engeland ligt Bromsgrove?
Je mag Perlfreak er ook weer afhalen trouwens, die zit allang weer thuis!quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:00 schreef Libris het volgende:
Misschien als iemand tijd heeft..... kan die iemand een plaatje maken van alle Europese fokkers op een europese landkaart.. Dan kunnen de 'Duitsers' er ook op. Europa begint een beetje vol te raken
Ik sta er niet op.quote:
wow er zijn nogal wat "buitenlandse" fokkersquote:
hoe lang moet je nog chrisJX?quote:Op woensdag 28 april 2004 00:33 schreef ChrisJX het volgende:
En ik dan? Ik FOK! nog altijd vanuit Wenen
Ik dacht dat je al terug was, hoe lang is je stage eigenlijk?quote:Op woensdag 28 april 2004 00:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En ik dan? Ik FOK! nog altijd vanuit Wenen
Den Muschen mieteren van den daken ;-)quote:Op woensdag 28 april 2004 06:51 schreef Libris het volgende:
Yo Americano's, nog steeds lekker weertje daar?
idd...quote:Op woensdag 28 april 2004 07:13 schreef Libris het volgende:
Again, lang leve de airco....
1: Ik moet niet, ik wilquote:Op woensdag 28 april 2004 01:23 schreef JPM01 het volgende:
hoe lang moet je nog chrisJX?
1: Ik studeer, ik loop geen stagequote:Op woensdag 28 april 2004 03:04 schreef Libris het volgende:
Ik dacht dat je al terug was, hoe lang is je stage eigenlijk?
Doe je normaal recht of ELS?
Weet ik het zo goed? Nou, heb zes jaar aan UM gestudeerd en gewerkt, ook met mensen van rechten (Belinda o.a.) en heb een vriendin gehad die ELS deed. Ik vond het al vreemd, een stage bij rechten, dus ja, studeren verklaard wel wat. Je kan je blok daar niet verlengen? Of afstuderen in Oostenrijks recht?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
1: Ik moet niet, ik wil(iedereen vraagt het zo, net of ik een straf uitzit
![]()
)
2: Twee maanden nog maar
[..]
1: Ik studeer, ik loop geen stage
2: Geen van beiden, doe ERTSEn hoe komt het dat jij de boel zo goed weet?
Een stage bij rechten is niet zo vreemd hoor. Het moet niet, maar het mag wel. Ik ga er waarschijnlijk ook nog 1 doen. In Oostenrijks recht afstuderen wil ik niet (doe internationaal recht) en bij verlenging loop ik studievertraging op. Daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 28 april 2004 10:15 schreef Libris het volgende:
Weet ik het zo goed? Nou, heb zes jaar aan UM gestudeerd en gewerkt, ook met mensen van rechten (Belinda o.a.) en heb een vriendin gehad die ELS deed. Ik vond het al vreemd, een stage bij rechten, dus ja, studeren verklaard wel wat. Je kan je blok daar niet verlengen? Of afstuderen in Oostenrijks recht?
En inderdaad, iedereen vraagt hoe lang je nog moet.. ken het. Ik mag ruim een jaar
Waar ga je studeren/werken?quote:Op woensdag 28 april 2004 08:45 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als alles goed gaat per 9 juni 3 maanden vanuit finland en misschien wel langer.
Waar ga je je tweede stage lopen?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een stage bij rechten is niet zo vreemd hoor. Het moet niet, maar het mag wel. Ik ga er waarschijnlijk ook nog 1 doen. In Oostenrijks recht afstuderen wil ik niet (doe internationaal recht) en bij verlenging loop ik studievertraging op. Daar heb ik geen zin in
wenen lijkt me echt een stad van niks, al dat ouwe cultuur gevallenquote:Op woensdag 28 april 2004 10:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
1: Ik moet niet, ik wil(iedereen vraagt het zo, net of ik een straf uitzit
![]()
)
2: Twee maanden nog maar
Nergensquote:Op woensdag 28 april 2004 11:54 schreef Libris het volgende:
Waar ga je je tweede stage lopen?
Als je niet van cultuur houdt, kan ik je ook niet helpen. Ik vind het zelf geweldig, al die oude gebouwen, alle parken, het verkeer, alles binnen handbereik. Wenen heerschtquote:Op woensdag 28 april 2004 12:32 schreef JPM01 het volgende:
wenen lijkt me echt een stad van niks, al dat ouwe cultuur gevallenzo zijn er nog wel meer plaatsen op moeder aarde
![]()
Waah, het zal wel door de warmte komen....quote:Op woensdag 28 april 2004 13:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Nergens
Heb namelijk nog geen stage gehad en dat wordt dus mijn 1e stage.
(Nogmaals: ik studeer in Oostenrijk)
[..]
Als je niet van cultuur houdt, kan ik je ook niet helpen. Ik vind het zelf geweldig, al die oude gebouwen, alle parken, het verkeer, alles binnen handbereik. Wenen heerscht
Volgens mij kun je Wenen trouwens moeilijk niet leuk vinden hoor...
Ik dacht dat jij uit de buurt van Rotterdam komt.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:14 schreef teknomist het volgende:
Ik woon in Noord-Brabant... telt dat ook?
Parttime woon ik in Rotterdam maar van de zomer ga ik weer volledig terug in Bergen op Zoom wonenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uit de buurt van Rotterdam komt.
En met België is helemaal niks mis meequote:Op woensdag 28 april 2004 15:30 schreef HAL9000S het volgende:
da's bijna Belgie
Behalve die politie daar.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
En met België is helemaal niks mis mee
* KNAK in Bangalore , Indiaquote:Op maandag 30 juni 2003 08:42 schreef Libris het volgende:
Todayquote:Op woensdag 28 april 2004 06:51 schreef Libris het volgende:
Yo Americano's, nog steeds lekker weertje daar?
Ja, dat mogen we rekenen als "Noord Vlaanderen" of "Reserve België".quote:Op woensdag 28 april 2004 15:14 schreef teknomist het volgende:
Ik woon in Noord-Brabant... telt dat ook?
KNAK, dat ik jou vergeten ben... Als ik vandaag tijd heb....quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
* Libris in Bangalore , India![]()
![]()
Haal dan ook meteen de mensen die er niet meer wonen wegquote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:05 schreef Libris het volgende:
KNAK, dat ik jou vergeten ben... Als ik vandaag tijd heb....
Ja, sorry, de laatste tijd even een beetje druk geweest... Heeft er iemand een overzichtje?quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Haal dan ook meteen de mensen die er niet meer wonen weg
regelrechte schande!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 03:05 schreef Libris het volgende:
[..]
KNAK, dat ik jou vergeten ben...
Lekker snel ben jequote:Op maandag 31 mei 2004 11:49 schreef Libris het volgende:
Mijn timing is dat ik dan het kaartje maar eens update
zal proberen het vandaag te doen, echt... alleen zo ontzettend druk. Gisteren om 7:00 van huis weg en ik was om 20:30 weer thuis...quote:Op maandag 31 mei 2004 12:00 schreef KNAK het volgende:
[..]
Lekker snel ben je![]()
![]()
![]()
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:40 schreef Libris het volgende:
[..]
zal proberen het vandaag te doen, echt... alleen zo ontzettend druk. Gisteren om 7:00 van huis weg en ik was om 20:30 weer thuis...
Ik ga vandaag lekker om 17:00 weg... 20:00 is hier helaas ook geen uitzondering... Ach vind het niet zo erg..quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:57 schreef El_Nino het volgende:
Aziatische kutwerktijden... ben nog steeds op kantoor! (20.00 uur)
Heb ik totaal geen problemen meequote:Op donderdag 3 juni 2004 08:17 schreef El_Nino het volgende:
...en je ligt elke dag zo verdomde laat op bed
Dat is nog nieteens zo slecht voor Azie...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:40 schreef Libris het volgende:
[..]
zal proberen het vandaag te doen, echt... alleen zo ontzettend druk. Gisteren om 7:00 van huis weg en ik was om 20:30 weer thuis...
bovenstaande woorden zijn strikt verboden in dit buitenlanders-topic !!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef KNAK het volgende:
ik heb vandaag Goudakaas,pakken roze-witte muisjes, zakje nasi/macaroni/spagetti kruiden van knorrr/konimex/whatever gekregen!
kan hier flink handelen met die zooi :-p !!
(alleen geen drop)
Je topografische kennis is meesterlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2004 07:43 schreef Vampier het volgende:
urgh Canada
Sorry stel iedereen uit Oregon gelijk aan Candezenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:59 schreef Parabola het volgende:
[..]
Je topografische kennis is meesterlijk
Met je topo is nix mis hoor, ik zit echt in Vancouver BCquote:Op zondag 6 juni 2004 03:52 schreef Vampier het volgende:
[..]
Sorry stel iedereen uit Oregon gelijk aan Candezen
Komt door de attitude die personen uit Oregon tegen on Californiers heeft
ja en Washington ook
- Vancouver, Canada
- Vancouver, Washington, United States
Haring is viesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
bovenstaande woorden zijn strikt verboden in dit buitenlanders-topic !!!
evenals haring, kroket, patatje oorlog, shoarma, etc.
Haha, als ik geen pannenkoekenmeel, conimex satesaus, calve pindakaas, etc. meer heb vlieg ik even terug! Is toch maar 50 min vliegen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef KNAK het volgende:
ik heb vandaag Goudakaas,pakken roze-witte muisjes, zakje nasi/macaroni/spagetti kruiden van knorrr/konimex/whatever gekregen!
kan hier flink handelen met die zooi :-p !!
(alleen geen drop)
.....makkelijk gezegd,.. moet min. 9 uur in vliegtuig zitten...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha, als ik geen pannenkoekenmeel, conimex satesaus, calve pindakaas, etc. meer heb vlieg ik even terug! Is toch maar 50 min vliegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |