Ik had gisteren al gekeken of ik er een topic over zag, maar toen niks gevonden. Vind zo'n discussie ook echt meer voor Muziek of GC en niet voor DIG, maar goed... Denk dat het ze toch voor een erg groot gedeelte om het up- en downloaden van muziek gaat, dus w.m.b. is het een prima topic voor dit forum. Ik wilde er ook vanmiddag al in posten, maar ja, dat kan niet he, op het werk.
Wat ik trouwens zeggen wilde: Sinds het 'Ik zoek een nummer'-topic sticky is, kijk ik er veel minder in dan voorheen. Raar maar waar. Terwijl ik het toch altijd leuk vind als ik iemands vraag kan beantwoorden.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb de neiging de sticky's over te slaan als ik in de lijst kijk in welke topics er gereageerd is. En als ik dan niet al eens in het 'Ik zoek een nummer'-topic gereageerd heb, dan staat 'ie ook niet in mijn eigen active lijst.
Ik weet niet wat jullie met deze info moeten, maar ik dacht ik meld het even als Feedback. Misschien moet ik er gewoon nog aan wennen en mezelf een nieuwe gewoonte aanleren. Vroeger klikte ik hem vaak aan als ik hem boven in de lijst zag staan met een rood mapje.
Wat zeggen de statistieken? Krijgt het topic meer/minder views dan voorheen?
Ik denk er wel sterk over om het topic gewoon weer 'los' te laten... en niet te wachten op de update.
Qua views maakt het overigens weinig uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 13-08-2003 23:25]
Just my 2 cents
Ik heb begrepen dat er in de nieuwe layout een balk zitten tussen de sticky's en de rest van de topics, dat heb ik zelf alleen nog niet gezien, want die gebruik ik niet.
Als die update er is om de FAQ's te ordenen, wordt het denk ik wel overzichtelijker, want dan staan de topics waar je in kunt reageren dichter bij de normale topics.
Tot zondag in ieder geval.
"Ik zoek een nummer" is geen sticky meer btw.
En is het ook niet wijzer om dan "wie zijn die moderators" en "spam regels" op te nemen in de FAQ?
(baal er van dat "zoek een nummer" niet meer sticky is).
quote:de Punk Top100 is tijdelijk, dus die zal op ten duur welweer ont-sticky't worden.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:51 schreef ric0 het volgende:
Als "Help! Ik zoek een nummer" niet meer sticky is vind ik dat dat ook moet gelden voor die Punk top 100. Zelfde categorie.En is het ook niet wijzer om dan "wie zijn die moderators" en "spam regels" op te nemen in de FAQ?
(baal er van dat "zoek een nummer" niet meer sticky is).
Het wie zijn de moderators topic hebben we al heel lang stikcy staan, gewoon ter achtergrond informatie en om de dictatuur achter het forum een beetje te leren kennen en de Spamregels waren kennerlijk erg nodig om gesticky't te worden, aangezien die nog best vaak aan de spreekwoordelijke laars worden gelapt door enkele lieden.
Help ik zoek een nummer komt misschien nog wel terug als sticky, maar nu even niet, het is ook niet de bedoeling dat het halve forum sticky is, da's voor niemand prettig.
quote:kan er misschien ook een link inkomen naar de site van Busted? www.bust.nl
Op donderdag 14 augustus 2003 10:36 schreef Joepie het volgende:
Zou het geen idee, zijn om wie zijn nou die muziek moderators en diverse reality is en spammer samen te boegen met de FAQ.
[Dit bericht is gewijzigd door Bust op 14-08-2003 17:34]
quote:Het liep anders wel even storm met mijn naam in de topictitel!
Op donderdag 14 augustus 2003 10:45 schreef Seborik het volgende:
Hmm, de titel over DR verander ik meteen maar weer terug, want ik ben zometeen weg en weet niet wanneer ik vandaag, morgen of overmorgen weer online ben tot. Sorry DR.Tot zondag in ieder geval.
"Ik zoek een nummer" is geen sticky meer btw.
quote:Helemaal niet dezelfde categorie, aangezien Punk top 100 hartstikke tijdelijk is en het voor "Ik zoek een nummer" geen reet uitmaakt.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:51 schreef ric0 het volgende:
Als "Help! Ik zoek een nummer" niet meer sticky is vind ik dat dat ook moet gelden voor die Punk top 100. Zelfde categorie.
Bovendien om terug te komen op je topic, wat gewoon hier had gekund, kun je natuurlijk altijd even met ctrl+f op het woordje zoek zoeken, tevens staat het topic altijd in de FAQ.
Ik denk het eigenlijk niet?
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:50 schreef Seborik het volgende:[..]
... en het voor "Ik zoek een nummer" geen reet uitmaakt.
vanwaar de titelchage en als het moet dan graag de naam Furby weg halen, ik heb niets met de user op en wens dus ook geen naamtopics van mijn kant op zijn naam te staan.
quote:zou je die naam weg kunnen halen, aub?
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:13 schreef Seborik het volgende:
Daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |