abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 14:04:10 #101
3744 Kleintje
op en top!
pi_11560326
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 13:54 schreef Leah het volgende:

[..]

* zet het verschrikkelijke Freekje er ook even bij, en geeft Toot een emmertje*
Niet op de kindjes spugen, hè Toot?

Oeh, veel kindjes en maar 1 oppasser.
*komt langs met een grote boodschappentas!*

Dank jullie moeders!

Jubileum moderator vrijdag 4 juli 2003 @ 14:54:48 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11561703
* Lois gaat zitten op het bankje en ziet allemaal emmertjes staan*

Sterkte meiden, zwangerschap en misselijkheid is echt heel vervelend.

Ik ben de hele dag al druk met van alles en niks eigenlijk. Eva is een dagje naar oma en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens alle adressen bij elkaar te zoeken voor de geboortekaartjes. Ben gelijk maar begonnen met een net computerbestandje, want die losse papiertjes overal is ook niet echt handig.
Verder heb ik net de drukproef en de enveloppen voor het geboortekaartje opgehaald. Ik had een gedichtje gevonden voor het kaartje waar ik vreselijk van moest huilen, toen ik het net bij de drukker "in het echt" zag staan stond ik bijna weer te brullen.
Gelukkig stonden er tissues op de toonbank, het schijnt wel vaker voor te komen bij de zwangeren aldus de drukker.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator vrijdag 4 juli 2003 @ 15:08:46 #103
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11562074
Zeg als we toch nieuwsgierige vragen mogen stellen hier....

Zeg eh Catoot, ga je nu ook trouwen nu je in verwachting bent?

als ik tever ga fluit je me maar terug hoor

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11562971
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:08 schreef Lois het volgende:
Zeg als we toch nieuwsgierige vragen mogen stellen hier....

Zeg eh Catoot, ga je nu ook trouwen nu je in verwachting bent?

als ik tever ga fluit je me maar terug hoor

whehe, nee hoor: Ik heb besloten nooit te trouwen Ik had trouwens vandaag nog iets: ik moest ergens heen waar het niet handig is dat ze meteen weten dat je zwanger bent. (tenminste, dat hoeven ze helemaal nog niet te weten) Dus ik had een zwarte (stretch) broek aan, een t-shirt en een jasje. Ik had toch serieus verwacht dat dat toch het 1 en ander aan pril geluk zou camoufleren. En eerlijk waar: ik stap het kantoor binnen en die man vraagt meteen verheugd of ik soms zwanger ben.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 4 juli 2003 @ 15:57:00 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11563296
Catoot en Kleintje, bedankt voor het oppassen. Ik hoop dat Katja niet al te lastig was . Ik heb eindelijk een beetje bij kunnen slapen en probeer nu wat bouillon naar binnen te krijgen om me nog beter te voelen. Catoot, van mij mag jij nu lekker even uitrusten van het zwanger en misselijk zijn, hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_11563320
* Ploft ook even neer op het bankje....

Hahahahahaha, ik zou toch maar eens in de spiegel kijken dan... volgens mij staat er ik ben zwanger op je voorhoofd geschreven...

Ik had dat met mijn ex-werkgever dat ik net zwanger was van Duncan (toen wist ik het zelf nog niet eens) die wist al vanaf juli dat ik zwanger was terwijl ik pas eind oktober heb verteld dat ik zwanger was.... Moest eerst die drie maanden voorbij zijn vond ik.

Heb trouwens vanmmorgen eerst nog een twee en half uur aan de foon gehangen met een aantal ziekenhuizen... ik heb me knieen flink naar de .....piep.... geholpen (ben bekend met knieprobs...) zie ook topic knieschijf ontwricht en moet nu dus naar de orthopead, maar die krengen hebben ellenlange wachtlijsten. Nu kan ik gelukkig in het VU terecht op 4 augustus, dat was het ziekenhuis waar ze het vroegst een afspraak hadden.

FOK!fossiel vrijdag 4 juli 2003 @ 15:58:50 #107
2628 Karin
pi_11563361
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:46 schreef Catootje het volgende:

[..]

ik stap het kantoor binnen en die man vraagt meteen verheugd of ik soms zwanger ben.

Hahahahah geweldig!! Leuk toch dat men het al goed kan zien?

Ik ben vanavond Remie. Peet heeft een etentje meteen na werktijd. Dat vond ik eigenlijk nooit zo erg voordat ik Bram had gekregen maar nu vind ik het helemaal niets. Gelukkig heb ik vanmorgen gewerkt en dus al wat mensen gesproken anders heb ik gevoel of ik de hele dag alleen babytaal uitsla. En ik wil altijd 's avonds vol trots vertellen wat hij nu allemaal weer gedaan heeft.
Maar er zit ook wel wat positiefs aan. Ik ga voor het eerst sinds mijn bevalling weer eten van de Toko eten. Ik ben in het begin best wel voorzichtig geweest met uien en kruiden enzo maar Bram heeft daar steeds minder last van dus ik ga het gewoon weer een keertje proberen. Aangezien Peet het niet lust eet ik dat altijd als hij een keertje niet thuis eet. Dan zit er toch een positief nootje aan. *is het al etenstijd? Water loopt in mijn mond*

Livelink beterschap!!

pi_11564171
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 14:54 schreef Lois het volgende:

knip>> Ik had een gedichtje gevonden voor het kaartje waar ik vreselijk van moest huilen, toen ik het net bij de drukker "in het echt" zag staan stond ik bijna weer te brullen.
Gelukkig stonden er tissues op de toonbank, het schijnt wel vaker voor te komen bij de zwangeren aldus de drukker.

Haha, wat herkenbaar! Ik heb destijds met het kaartje van Esther ook geoefend om het hardop te kunnen voorlezen zonder tranen, lukte niet dus ik heb maar een voorbeeldje gemaakt voor de drukker
Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2003 @ 16:54:24 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_11564794
René en ik gaan samen het geboortekaartje maken Gewoon eenvoudig met een heel mooi gedichtje er op. Ook bij dit kindje willen we René er zo veel mogelijk bij betrekken. dus zij mag het tekeningetje maken voor de voorkant van het kaartje. Maar om dat nou helemaal naar een drukker te brengen vond ik een beetje zonde van het geld. Dus hebben mijn ouders (die de spontane-geldpest hebben) maar "even" een printer gekocht voor ons
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 juli 2003 @ 17:12:22 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11565143
Hè, 't is weer gezellig hier op het bankje. Maar goed dat er een afdakje boven zit zeg, met dit weer Ik heb mijn kleine man weer thuis gelukkig Alleen komt grote man dit weekend niet Maar ja, dat geeft mij de gelegenheid om zondag de voorkamer boven eens goed uit te mesten. Daar moet nog 11/4 boekenkast worden opgebouwd ten behoeve van mijn 'bibliotheek'. Dan kan daarna, als ik alles in die kamer dus netjes in mijn o zo mooie kasten heb staan Christans kamer onder handen worden genomen. Daar moet de kast uit elkaar, behang gerestaureerd (en nu maar duimen dat ik nog voldoende behang in voorraad heb in de WO-II schuilplaats onder de kast, waar ik het restant 5 jaar geleden gedumpt heb), oude behangrand eraf, Bob-behangrand erop, Bob-muurstickers erop en dan heeft Christan zijn Bob-kamer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11565917
Ow god, ik ben naar de kapper geweest. . Voor haaradvies. .

Heel handig hebben wij een kapper in de straat, die is overgenomen van een andere kapper. Deze is veel trandyer dan de vorige. met dus gratis haaradvies. Dinsdagmorgen ga ik heen, het wordt kort bruin met blonde highlights. nee ik plaats geen fototjes.

Een klasgenootje zeurde er al maanden over,die is kapster geweest van beroep. En ik gunde het haar niet dat ik dan in die periode heen ging, . Dus had ik zoiets ik wacht de eerste beste dag dat ik vrij ben. as dinsdag dus! .

Heb er zo'n zin in, hij wilde direct al beginnen wat ik me wel kon voorstellen helaas had hij geen tijd vanmiddag.

† In Memoriam † vrijdag 4 juli 2003 @ 19:38:33 #112
7074 moussy
kuttekop
pi_11567394
Berney, hoe heb je nu je haar?

Ik twijfel wel eens om er een héél stuk af te laten knippen.. ik heb het toch alleen maar in een staart...

vrijdag 4 juli 2003 @ 19:44:20 #113
22637 Sweej
TiepMiep
pi_11567492
Hahaha Catootje, je moet ook niet zo stralen, dat zien ze gelijk joh!

Ik heb dat ook Moussy, ik draag het altijd vast, maar ik durf eigenlijk ook niet zoheb één keer een permanentje laten zetten toen ik 14 was en dat wil ik liever vergeten

Mijn zusje heeft sinds gisteren een klein katje en ze heeft hem 'Wiebe' gedoopt de muts Tis echt nog zo'n kleintje... of had iemand die als jongensnaam en heb ik die nu zwaar beledigd

† In Memoriam † vrijdag 4 juli 2003 @ 19:57:14 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_11567702
Hier geen Wiebe hoor
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 19:44 schreef Sweej het volgende:
Ik heb dat ook Moussy, ik draag het altijd vast, maar ik durf eigenlijk ook niet zoheb één keer een permanentje laten zetten toen ik 14 was en dat wil ik liever vergeten
Oke, dan gaan we massaal dinsdag naar de kapper

Normaal doe ik niet zo moeilijk hoor. Dan ga ik naar de kapper om wat puntjes te laten knippen en kom terug met een grote staart in mijn hand voor mijn moeder. de bewaart ze, ze heeft nu 3 hele lange en een paar korte Maar Peet schiet al in de stress als ik het woord kapper alleen al laat vallen

pi_11568844
Grrr, daar ben ik weer Leest de belastingdienst mee hier of zo? Dat ik zo'n hekel heb aan administratie?
Nou, vandaag kwam een brief dat ze vanwege een 'willekeurige selectie' extra informatie willen hebben over de afgetrokken rente (dat is nog wel te doen), maar ook over de kosten kinderopvang! En in dat laatste zit 'm het probleem (iemand anders ook bekend met ene KidsConcern? Nou, wij wel, en niet geheel naar tevredenheid). Die maken dus een potje van het innen van ouderbijdragen. Waardoor ik een hele avond een puzzel heb zitten oplossen - voor die belastingdienst dus - om extra informatie te achterhalen. Grrrr

ben ik zo vaak boos de laatste tijd trouwens? ik geloof het wel he?

pi_11569453
Eigenlijk durf ik ook niet naar de kapper, maar goed in mijn a.s functie moet ik natuurlijk wel representatief voorkomen he. ..

En hoe het nu zit is gewoon beroerd, half lang,sluik, grijse lokken, onverzorgd (dat komt door dat sluike half lange haar)

baal er gewoon van.

pi_11571031
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:54 schreef moussy het volgende:
René en ik gaan samen het geboortekaartje maken Gewoon eenvoudig met een heel mooi gedichtje er op. Ook bij dit kindje willen we René er zo veel mogelijk bij betrekken. dus zij mag het tekeningetje maken voor de voorkant van het kaartje. Maar om dat nou helemaal naar een drukker te brengen vond ik een beetje zonde van het geld. Dus hebben mijn ouders (die de spontane-geldpest hebben) maar "even" een printer gekocht voor ons
Zo hadden wij het ook in gedachten, op de voorkant een poppetje getekent door alicia met kinds geschreven handschrift "hoera ik heb een zusje"
  vrijdag 4 juli 2003 @ 23:03:51 #118
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11571643
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:49 schreef Nausicaa het volgende: ben ik zo vaak boos de laatste tijd trouwens? ik geloof het wel he?
Wánneer ga je op vakantie?
pi_11571756
Goaxing, gefeliciteerd!!!!!

Hartstikke leuk, een zusje of broertje voor je kleine meid, Iris vindt het vast geweldig...........

Zolang er was is, is er leven.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 00:51:30 #120
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_11573470
*ziet bankje en gaat er verlegen bij zitten*

Ik zal me ff beetje voorstellen... *schud handen*
Korine, 27 jaar, en wonend in Arhem.... Ik lees nu al een paar jaar mee met de topics maar vond mezelf er nog niet echt in thuishoren aangezien ik niet zwanger ben en geen kinderen heb.. Nog niet in elk geval.. Ik en mijn toemalige vriend zijn ooit ong. 2 jaar aan het klussen geweest maar het heeft nooit zo mogen zijn... Nu, weer een tijdje verder, heb ik een andere man (16 juni getrouwd ) en de pil weer uit het raam gesmeten. Misschien dat ik hier wel wat vaker ga posten, en natuurlijk zeer zeker in de anderen mocht het ons gegeven zijn om zwanger te raken

Groetjes,
Korine

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 09:19:56 #121
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_11575895
Kore, kom er gezellig bijzitten. Plaats genoeg op het bankje.

Nausicaa, mijn vriend heeft net een andere baan en daar gaat de kinderopvang ook via KidsConcern. Alleen gaat het met mijn werk weer via een andere instelling en die int de ouderbijdragen, dus ik hoop dat wij geen problemen zullen krijgen met KidsConcern. Het enige wat zij namelijk hoeven te doen is zorgen dat het werkgeversaandeel van mijn vriend naar de bemiddelende instantie van mijn werk gaat (ingewikkeld allemaal). Sterkte met de belasting, ik geloof dat ik spontaan een hartverzakking zou krijgen bij zo'n brief.

Ik ga trouwens voorlopig niet naar de kapper. Nu ik zwanger ben heb ik ineens zo'n mooie volle bos haar, dat ik het zonde vind om daar iets van af te halen.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator zaterdag 5 juli 2003 @ 12:54:39 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11577746
Aangenaam Kore *schud handen*

dan zal ik nu maar even bekennen dat ik mijn bedenkingen had tegen dit topic maar dat Berney en Karin me overtuigd hebben. Gelukkig maar want het is hier beregezellig! Goed idee Berney
Ik zie allemaal nieuwe mensen en zelfs "ons" Kleintje is weer terug.

Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 5 juli 2003 @ 13:00:35 #123
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_11577829
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:51 schreef Kore het volgende:
[knip] maar vond mezelf er nog niet echt in thuishoren aangezien ik niet zwanger ben en geen kinderen heb.. [knip]
Jaaaa, joehoe, een oppas!!!!!
Welkom Korine, gezellig

Dinus: Iris vindt het waarschijnlijk geweldig, die is de laatste tijd helemaal druk met babietjes bezig. Donderdag waren we naar een lokaal 'street carnival' en daar rende ze van kinderwagen naar kinderwagen. Ze heeft ook erg het gevoel dat ze voor de kindjes moet zorgen. Vreselijk schattig!

Leuk trouwens, de "4th of July"vieringen van de afgelopen dagen. Overal waren dingen met muziek en (veel) eten, erg gezellig. Twee jaar geleden was ik net zwanger en nogal wiebelig, geloof ik. Vorig jaar is het helemaal verregend door de typhoon, dus dit was het eerste jaar dat we erheen konden. Gisteren waren we bij de viering van de marine (bij wijze van uitzondering ook toegankelijk voor burgers) en Iris heeft de volle twee uur dat we daar waren haar Amerikaanse vlaggetje niet meer losgelaten. Sterker nog: op weg naar huis ook niet, en onder de douche gaan was een drama

pi_11577885
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 12:54 schreef Lois het volgende:
Aangenaam Kore *schud handen*

dan zal ik nu maar even bekennen dat ik mijn bedenkingen had tegen dit topic maar dat Berney en Karin me overtuigd hebben. Gelukkig maar want het is hier beregezellig! Goed idee Berney
Ik zie allemaal nieuwe mensen en zelfs "ons" Kleintje is weer terug.

Ik zei toch al; ik heb niet vaak goeie ideeën maar als ik d'r eens eentje heb. .
  † In Memoriam † zaterdag 5 juli 2003 @ 13:07:20 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_11577923
Hoi Kore

* moussy levert snel 2 honden in, wat kakzakjes en een kind en raced naar de markt

Ik heb pijn in mn rug, ben chagerijnig en ben alle dieren en kinderen (incl Peet ) ff zat Morgen pas ik wel op

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')