Lois heeft mij verzocht om topic te openen en het speeltuinbankje te noemen.
Lois&Karin als jullie er nog iets op aan te vullen hebben ga je gang. .
quote:Njah, ik zocht eigenlijk een "pakkende" naam voor dit topic, iets wat aangeeft dat het een offtopic topic is en ook iets wat met ouderschap te maken heeft.
Op zondag 29 juni 2003 20:59 schreef berney het volgende:Lois heeft mij verzocht om topic te openen en het speeltuinbankje te noemen.
Goed, een offtopic topic dus, iets waar Berney om vroeg, een plek om bijv. haar verhaal kwijt te kunnen over haar opleiding.
Een soort slowchat-kroegachtig-bankje idee waar ouders praten over andere dingen dan hun kroost.
Zoiets dus.
quote:ik vond het speeltuinbankje direct wel pakkend anders hoor,
Op zondag 29 juni 2003 21:02 schreef Lois het volgende:[..]
Njah, ik zocht eigenlijk een "pakkende" naam voor dit topic, iets wat aangeeft dat het een offtopic topic is en ook iets wat met ouderschap te maken heeft.
Er zijn vast creatievere geesten die een betere naam weten te bedenken, het kan nl. altijd nog veranderd.Goed, een offtopic topic dus, iets waar Berney om vroeg, een plek om bijv. haar verhaal kwijt te kunnen over haar opleiding.
Een soort slowchat-kroegachtig-bankje idee waar ouders praten over andere dingen dan hun kroost.
Zoiets dus.
quote:me2, je moest eens weten wat ik allemaal af-leuter op zulke bankjes
Op zondag 29 juni 2003 21:06 schreef berney het volgende:[..]
ik vond het speeltuinbankje direct wel pakkend anders hoor,
.
Berney wat leuk zeg een opleiding tot receptioniste!
Wanneer heb je de her? Want dan kunnen we met zijn allen gaan duimen.
vijf zijdehoenderkuikens
zo, was dat ff offtopic geweest of niet
quote:Jullie hebben niet goed genoeg geduimd, anders had ik geen her hoeven te doen.
Op zondag 29 juni 2003 21:44 schreef Karin het volgende:
Mooi, denk dat de naam wel is goedgekeurdBerney wat leuk zeg een opleiding tot receptioniste!
Wanneer heb je de her? Want dan kunnen we met zijn allen gaan duimen.
22 augustus pas, nog een endje weg dus.
Wel hou ik elke week grammar bij, ga alle lesjes weer herhalen en elke week 2 brieven schrijven.
Ik heb nog niet al te veel ervaring met speeltuinbankjes, maar de bedoeling is me duidelijk
quote:Wat een poepies.
Op zondag 29 juni 2003 22:09 schreef moussy het volgende:
Ons nieuwe baby-prutje.vijf zijdehoenderkuikens
zo, was dat ff offtopic geweest of niet
Ik zie het niet... kippen houden.... vertel , onderwijs mij
Berney, ik zal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen met je her.
Wat bedoelde je trouwens met je had de briefen teveel in " I "- vorm geschreven? Moest je het dan vanuit een ander perspectief doen ofzo?
quote:De eitjes zijn véél lekkerder dan uit de super, dat zijn al oude eieren. Ik ben al zo verpest dat ik die niet meer lust. En we vinden het erg gezellig dat getrut in de tuin, ze lopen gewoon los. Deze kuikens nog niet hoor.
Op zondag 29 juni 2003 23:15 schreef Angel22 het volgende:
Mous? Wat moet je nou met die beesten? afgezien van slachten als ze groot zijn...![]()
Ik zie het niet... kippen houden.... vertel , onderwijs mij
quote:Engelse correspondentie brieven (iig de zakelijke,formele) mogen nooit in I vorm geschreven worden maar in we vorm, dus we think about en need I think about. In Nederlandse brieven mag je wel ik vorm gebruiken maar moet je qonsequent zijn dus of de hele brief in ik vorm of in wij, niet afwisselende iig. Ik was denk ik in de war geweest met Nederllandse brieven schrijven.
Op zondag 29 juni 2003 23:15 schreef Angel22 het volgende:Wat bedoelde je trouwens met je had de briefen teveel in " I "- vorm geschreven? Moest je het dan vanuit een ander perspectief doen ofzo?
wat een weertje he...??
hahahaha, leuk hoor het speeltuinbankje, gezellig een topic over koetjes en kalfjes...
Dames, heeft het bij jullie vandaag ook zo geregend? Heerlijk zo'n dagje! Goed voor de weilanden! Lekker voor het gras voor mijn paardje.
Leah vroeg hoe het met mijn paardenkind ging. Het gaat erg goed. Heb hier op Fok nog geen topic geopend omdat ik bij eerdere paardentopics heb gezien dat het toch erg snel ondergesneeuwd wordt en dat het toch niet lekker loopt. Maar Treasure heeft wel een eigen site waar jullie dingen kunnen bijhouden. Ik update regelmatig, niet dagelijks, kom ik gewoon niet aan toe.
Even spammen, (sorry Lois en Karin) http://www.xs4all.nl/~zuurtje
Ben verder bezig met een camping te zoeken voor onze vakantie. Bij voorkeur niet al te ver weg, noord Frankijk of zo. De eerste zat iig al vol. Nou ja, 'al', ik ben misschien ook wel een beetje laat, maar ja, ik heb eerst maar even de onderzoeken van Marco afgewacht, het voelde niet goed om daar over heen te gaan plannen. Vandaar dat we een beetje laat zijn dus. We zullen wel zien. Anders is thuisblijven ook nog een optie natuurlijk. Slaapt wel verschrikkelijk veel beter dan een luchtbed in een tent, dat wel weer.
quote:Dat heb ik net gedaan. Ik kreeg allemaal herinneringen van zorgverleners. Terwijl ik de troep al weken geleden op het kantoor had ingediend. Wat blijkt nou, Univé loopt weet ik ut hoe lang achter met de verwerking, maar ik ben de l*l. Vooral omdat wij de afgelopen tijd wat artsenbezoekjes hebben gehad. Ik kan er nu 3 zelf eerst gaan betalen *kassaaaaa* en dan mag ik weer eens een poging gaan doen voor de declaratie
Op dinsdag 1 juli 2003 12:48 schreef Nausicaa het volgende:
Brrr, zometeen administratie doen, rekeningen betalen, post opbergen, hebben jullie daar nou ook zo'n hekel aan? Ik vind het echt elke keer een opgave, maar ja, anders vind je natuurlijk ook niks terug (en krijg je het op een gegeven moment koud in huis, en wordt het zo donker, als je geen rekeningen meer betaalt...).
quote:Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Ik durf niet. Zelfs niet binnen Nederland
*vakantie*
Kleintje, leuke site. En wat schrijf je ontzettend lief over je avonturen met Treasure
Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie. Ten eerste geen geld! En we hadden ook niks gepland omdat Jonas zo'n ramp was met slapen. Maar sinds een week of drie slaapt hij dan ook echt door de hele avond en nacht ein-de-lijk . Dus misschien gaan we nog een weekendje.
Het is mijn schuld want ik heb voor de hele week slecht weer besteld , want ik moet de hele week stage lopen(nog anderhalve dag inhalen).
Yesssssssssssssssssssssssss ik ben geslaagd voor m'n Nederlands. .
Een dikke 7 had ik op dictee, en dikke 6 op spelling, .
.
.en een 6,5 dus op correspondentie is gemiddeld een 6,5 dus.
.
Wij gaan in september op vakantie, naar Turkije En Frank komt nog een kleine 2 weken in de buurt kamperen (Haarlem Jamborette in Spaarnwoude), al denk ik dat we weinig meer van hem zullen merken dan af en toe een douche en een neus diep onder de dekens als hij slaap in komt halen
Af en toe ga ik met mijn vriendin en haar zoontje (die van de zonnebrillenfoto) een dagje ergens heen. Binnenkort staat Sprookjeswonderland op de planning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |