quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:53 schreef DJ_Robbie het volgende:
Gister Final Destination gekenen
Phone Boot
kutfilm
we wilden eigenlijk eerst naar Bruce Almighty gaan, maar was uitverkocht
quote:Hoe kan je die nu pas gezien hebben
Op zondag 29 juni 2003 13:52 schreef The_Duce het volgende:
Op TV: First Knight
Hij was maf.
quote:Nou, na hem 2x te hebben gezien
Op zondag 29 juni 2003 13:56 schreef Virus3000 het volgende:
the bourne identity, goede film
[Dit bericht is gewijzigd door PECR op 29-06-2003 14:02]
Beide zeer gewaardeerd, .
Ben laatst naar 2Fast 2Furious geweest, geen verhaal, slechte cast maar MOOOIE auto´s
quote:Bruce Almighty is zeker grappig ja
Op zondag 29 juni 2003 14:04 schreef Keys het volgende:
Ik wil nog naar Bruce Almighty, is die leuk?.
Ben laatst naar 2Fast 2Furious geweest, geen verhaal, slechte cast maar MOOOIE auto´s
En wat 2F2F betreft, ik vond er best nog wel een aardig verhaal inzitten.
Wat opzich niet eens nodig was want ik zou er alleen om de auto's al heen gaan
Ze vond het leuk, wat mij weer erg goed doet
Leuk horrorfilmpje met Sarah Michelle Gellar.
Nu begrijp ik ook meteen wat meer grappen uit Scary Movie.
Voor de twintigste keer gezien ofzo, maar het blijft een geweldige komedie.
quote:Die hoort in mijn "Films die ik absoluut nog eens moet kijken"-topic
Op maandag 30 juni 2003 07:02 schreef Mike het volgende:
Top SecretVoor de twintigste keer gezien ofzo, maar het blijft een geweldige komedie.
Recentelijk gezien :
Anger Management
Bruce Almighty
Punch Drunk Love
( gedeeltelijk Gangs of New York )
Erg goede film, zeer onderhoudend, komisch en sterk plot. Vooral Isablle Huppert speelde ijzersterk.
Final Destination
grappig
Bound
Sterke film, leuke opzet en goede wendingen
Coyote Ugly
Jeezus, wat een no-brainer zeg, aardige T&A film, maar voor de rest volkomen bagger. Dat John Goodman zich daarvoor leent...
(d:\Films\Coyote Ugly.avi -> SHIFT + DEL; ENTER )
quote:da's de enige jaws die ik nog nooit echt gezien heb... hij schijnt heeeel kut te zijn...
Op maandag 30 juni 2003 08:36 schreef Patch het volgende:
Maar eens wat oude doch vermakelijke shit uit de kast gehaald...
Hot To Trot
Disney's Pinocchio
Jaws The Revenge
Rapa Nui
quote:niet bij nadenken, gewoon kijken.
Op maandag 30 juni 2003 09:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
da's de enige jaws die ik nog nooit echt gezien heb... hij schijnt heeeel kut te zijn...
Anger Management
geweldige film,
quote:Deel 3 is best leuk
Op maandag 30 juni 2003 09:47 schreef Patch het volgende:
niet bij nadenken, gewoon kijken.
Ik vond hem beter dan deel 3 iig
&
The Trouble With Harry
Hitchcock
quote:Het is een mooi push-up feestje iniedergeval die film
Op maandag 30 juni 2003 13:39 schreef Potter het volgende:
I know what you did last summer, klote film maar Jennifer speelt er in mee.
en ik vond hem leuk..
georgina is yummie .....
en het camara werk is leuk... jammer van de muziek
(Direct ) verhaal best intressant alleen te voorspelbaar.. maar een hoog amusementniveau
quote:Als je hebt goed heb opgelet was er wel bloed op het balkon, alleen zagen ze het niet.
Op maandag 30 juni 2003 13:41 schreef Sai het volgende:
I Know What You Did Last Summer
Flutfilm zonder inhoud, wordt vooral onderuit geschopt door allerlei onmogelijke dingen (je vermoord iemand met een haak op een balkon, binnen twee minuten al het bloed weghalen? Waarom keek niemand naar boven? Hoe kreeg hij al die krabben zo snel weg zonder dat er zand achterbleef of vislucht? Enzovoorts). En de film voegt verder ook helemaal niets toe aan het genre. Het enge nog wel enigszins interessante was het thema van mislukte dromen, maar ook dat werd na een half uurtje gedumpt.
quote:Dan zou het de volgende dag wel worden opgemerkt, of die avond door de schoonmakers, waarna het hele stadje in rep en roer zou verkeren. Bovendien blijft het punt waarom er niemand omhoog keek toen SMG begon te gillen.
Op maandag 30 juni 2003 13:47 schreef Potter het volgende:[..]
Als je hebt goed heb opgelet was er wel bloed op het balkon, alleen zagen ze het niet.
quote:Dat zand en die lucht krijg je met uren hardgrondig schrobben nog niet weg, en de tienertjes waren echt niet langer dan een uur of twee weg.
En je weet niet hoe lang zij weg was toen de krabben werden weg gehaald.
The Bourne Identity
Erg leuke film...
Lost Highway van David Lynch voor de tigste keer gekeken.
Leuke film met Moritz Bleibtreu (van Lola Rennt).
Een Turk met een lijk in de achterbak ontmoet een zwervende leraar-in-opleiding.......
Alweer een geweldige comedy met Cary Grant in de hoofdrol. Hij gaat over Cary Grant die in scheiding ligt met z'n vrouw. Zijn vrouw gaat al weer met iemand anders, net als Cary Grant, maar ze blijven elkaar tegenkomen...
Deze kregen we in de sneak en hij viel mij erg mee. Het uitgangspunt is nogal onzinnig, een deurwaarder (Matthew Perry) die hele achtervolgingen uit moet voeren om iemand te dagvaarden, maar het levert wel wat aardige situaties op. Gelukkig wordt hij nergens egt klef en blijft het gewoon een luchtige comedy. Ach, en dik anderhalf uur naar een film kijken met Elizabeth Hurley is nooit een straf
Gisteren 10 Things I hate about you gekeken, standaard Amerikaanse tienerfilm maar daardoor nog wel leuk om te kijken. En vooral omdat Julia Stiles erin meespeeld .
Best goede film
Met Cameron Diaz en Harvey Keitel.
Leuke comedy met een aantal aardige plotwisselingen.
Wat een film Hij stamt uit 1989 en wat te zien op V8. In de televizier kreeg die film 2 sterren nog wel
Ik heb hem helemaal afgekeken en moest lachen
Straks zal ik eens een topic openen erover.
Niet normaal
en
Charlies Angels : Full Throttle
Het enige dat CA:FT beter maakt dan die andere film zijn de lekkere wijven en betere sfx.
quote:Dan moet je Jason and the Argonauts eens kijken, die is op alle fronten net iets beter, ook met de stopmotion animaties van Ray Harryhausen.
Op zondag 6 juli 2003 00:07 schreef -eline- het volgende:
Sinbad Legend of the Seven Seas leuke animatie film soms beetje erg meligen het einde voorspelbaar maar wel heel vermakelijk
quote:ken ik niet maar zal eens een keer kijken of het iets is
Op zondag 6 juli 2003 00:09 schreef Sai het volgende:[..]
Dan moet je Jason and the Argonauts eens kijken, die is op alle fronten net iets beter, ook met de stopmotion animaties van Ray Harryhausen.
Leuke quote ook: "You get the picture?" hoe dubbelzinnig
The Hulk
Buffalo Soldiers
Charlie's Angels: Full Throttle
The Godfather
The Virgin Suicides
The Guru
K'had em nog niet gezien, maar SUPER.
Vrijdag heb ik Panic Room gezien. Erg spannende film met enkele mooie shots, al dan niet geheel digitaal.
Zaterdag voor het eerst na jaren weer films op TV gezien. The mask voor de vijfde keer ofzow, maar ook een leuke film. En daarna zoals iemand anders al zei Wrong Beth. Wat een superslechte film met Jean Claude van Damme, weet hij wel wat acteren betekent?
Vanavond naar de bios naar Charlies Angels: The Full Throttle.
Geweldige film
Gisteren Billy Elliot gekeken, dat was dan wel weer een onderhoudende film
[Dit bericht is gewijzigd door Durden op 06-07-2003 16:42]
quote:Zonde, zo'n film moet je in de bioscoop kijken.
Op zondag 6 juli 2003 16:03 schreef DJ_Robbie het volgende:
Net gekeken: Final Destination 2
Top film, geweldige death scenes
Alleen wel jammer dat er om de zoveel tijd text onderinbeeld kwam te staan en het beeld afentoe op zwart wit. (gedownloade versie uiteraard)
quote:Niet al te licht. Leuk gedroomd?
Op zondag 6 juli 2003 16:44 schreef YabYum het volgende:
Gisteren: Requiem for a Dream, en A Clockwork Orange.
quote:kheb 'm op dvd, is ook zeer de moeite waard hoor..
Op zondag 6 juli 2003 17:09 schreef victorinox het volgende:[..]
Zonde, zo'n film moet je in de bioscoop kijken.
Zodat het bloed je "letterlijk" om je oren vliegt.
quote:Als ie op dvd uitkomt ga ik hem ook kopen.
Op zondag 6 juli 2003 17:39 schreef Patch het volgende:[..]
kheb 'm op dvd, is ook zeer de moeite waard hoor..
quote:waar woon jij dat de tijd zo achterloopt?
Op zondag 6 juli 2003 17:42 schreef sennetijdeman het volgende:
Pas armegeddon gezien. Zeker wel een hele goeie film. En Pay it Forward. Dat is de beste film van dit jaar. echt steen goed.
quote:Klopt
Op zondag 6 juli 2003 17:45 schreef victorinox het volgende:[..]
Als ie op dvd uitkomt ga ik hem ook kopen.
Maar de eerste keer moet je zo'n film gewoon in de bioscoop kijken, dat heeft veel meer impact.
quote:Heb hem pas dit jaar gezien
Op zondag 6 juli 2003 18:22 schreef Jolan het volgende:[..]
waar woon jij dat de tijd zo achterloopt?
quote:Dat ga ik dus ook meteen doen
Op zondag 6 juli 2003 18:26 schreef Patch het volgende:[..]
.
Meteen toen ik de dvd binnen kreeg > scenes in slow-mo kijken !
Deze reactie kwam ik tegen in een ander topic:
quote:
die film is dan ook gemaakt voor crx kadett en golf loesers met een iq dat gekoppeld is aan hun velg diameter
En kga zo 10th Kingdom deel 1 kijken, ben benieuwd want die wil ik al lang zien. Wel voorstukje van gezien en dat zag er alvast erg mooi uit.
best een vermakelijke film
Trouwens nu Children of a Lesser God op RTL4 aan 't kijken. Beetje matige film (komt me wat onrealistisch over die gebarentaal/doven). Trouwens leuke fout: ze zijn aan 't pokeren, 5 card one eyed jack. Achteraf hebben ze 't erover dat ze 3 pairs hadden. JAAAAAAAAAAJA, met 5 kaarten?
quote:Ik ook die, plus The Usual Suspects.... en plus Citade de Deus (die ook op jouw lijst hoort te staan Mike.
Op zondag 6 juli 2003 10:04 schreef Mike het volgende:
Dit weekend gezien:The Hulk
Buffalo Soldiers
Charlie's Angels: Full Throttle
The Godfather
goeie muziek (mijn favoriet is de scene in die cowboytent), erg leuke film
van Alfred Hitchcock.
Large
Op de hoes staat.. "A British American Pie!" De American Pie films waren toch beter
Leuk als je echt helemaal niks anders te doen hebt
Cyfer: 5,5
Baise Moi
Gewelddadig/expliciet/shockerend (De verboden film, geweerd uit vele bioscopen)
Slechte film..... Cyfer: 4
Ik ga nu nog even een divxje kijken (dvd is helaas nog niet te huur) van Final Destination 2.
FD1 vorige week op tv gezien, was een leuke film
Dan zal deel 2 ook wel aangenaam zijn.
Leuke film, met weer erg bloederige scenes!
Cyfer: 8
Charlie's Angels 2
Bruce Almighty
2 Fast 2 Furious
Vooral Big Trouble heb ik behoorlijk om kunnen lachen
leuk als je niets te doen hebt, maar ik had toch beter Ronin kunnen kijken zoals ik eigenlijk van plan was
Aardige vroege film van Alfred Hitchcock. Het eerste deel is niet zo sterk, maar het tweede deel is een stuk beter. De achtervolging op de trein is spannend in beeld gebracht. We hebben het dan natuurlijk ook over Hitchcock, dus je zou ook niet anders verwachten
Vanochtend:
Erg leuke comedy van de geweldig leuke Marx Brothers. Ze zijn weer lekker op dreef, dit keer op een college. Alleen het stukje met de harp van Harpo Marx vond ik wat minder geslaagd. Verder heb ik weer dubbel gelegen om de vele woordgrappen en absurde reacties van de 4 broers.
De Marx Brothers
One Hour Photo
onderhoudend, maar niet super
Magonia
vooral dankzij Antje de Boeck een mooie film.
Vigin Suicides
viel me zwaar tegen, zelfs Kathleen Turner kon er niet veel meer van maken.
Ocean's Eleven
die viel me reuze mee. natuurlijk niet hoogdravend en George clooney is nou eenmaal een matig acteur , maar Matt Damon was weer de sterkste.
Gazon Maudit
Victoria Abril die op Josiane Balasko valt, dan is het duidelijk dat het wel interessant is.
quote:Gedownload
Op dinsdag 8 juli 2003 13:35 schreef Sai het volgende:
Waar heb je Number Seventeen gehuurd/gekocht? Ik kan die film nergens vinden...
en niet de echte..maar de remake uit `97 waar toch George C. Scott voor kwam opdraaien.
En ik vond deze al best leuk.. dus ben erg benieuwd naar de klassieker.
Veel naakte Leonor Watling. Verder een matige film.
Alles Moet Weg
Heeeeeel leuk. ik had de OST al jaren (noordkaap). film is heel onderhoudend, komisch, dramatisch en gewoon sterk. echt een aanrader.
quote:Heheh toevallig kwam ik deze ook tegen vanmiddag op sbs6. Een verrassend sterke film, en als ik het zo lees moet het origineel nog veel beter zijn! Wel lachen hoe langzaam aan iedereen zijn mening bijsteld, goed geacteerd.
Op woensdag 9 juli 2003 22:21 schreef mitt het volgende:
12 Angry Menen niet de echte..maar de remake uit `97 waar toch George C. Scott voor kwam opdraaien.
En ik vond deze al best leuk.. dus ben erg benieuwd naar de klassieker.
Vanavond heb ik Lilja 4-ever gekeken. Het is geen 2e requiem for a dream, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk zelden zo'n realistische film gezien, eng eigenlijk dat dit erg veel gebeurt. Zeker een 9.
heb em dan toch echt vandaag gekeken en ben onder de indruk
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 10-07-2003 00:20]
The Third Man
Voor de achtste keer, en hij blijft geweldig. Wel begin ik nu een paar zwakke plekjes te zien (soms te lange dialoogscenes), maar het feit dat ik hem na drie keer kijken niet geheel zat was (zoals bij de meeste films) zegt genoeg. Het blijft mijn lievelingsfilm.
quote:Was je bij DJKotser langs?
Op donderdag 10 juli 2003 00:19 schreef QyRoZ het volgende:
Star Trek 5.
Ontopic: Gisteren lost highway en fear & loathing.
mooie zwarte film. alleen snap ik de ontknoping aan de kant van DW niet helemaal, zelfs na het stukje nog een keer te kijken
Ik vond hem best wel aardig, maar ik vind Lance Henriksen dan ook een goeie acteur.
Japanse horrorfilm
een soort van dawn of the dead meets the evil dead gegoten in een matrix jasje (kwa gevechten en gunfights) een meesterlijke film eigenlijk en ik heb hem al zolang thuis liggen (vcd) maar nu ik eindelijk die dvd binnen heb heb ik hem pas gezien.. (ow ja en toen hij draaide bij the night of terror ben ik in slaap gevallen want het was de laatste film van de nacht)
een aanrader voor de echte horror fans.
en
The hot Chick
Tja, geen idee eigenlijk wat ik er van moet denken.
vermakelijke film..al vond ik Cruise niet erg leuk
Paul Newman was wel weer cool.
quote:Dat is zeker een mooie film
Op donderdag 10 juli 2003 18:23 schreef UFOtje het volgende:
Training Day (dvd)
Leuke film, cyfer 8,5
Franse romantische komedie? drama? uit 2001.
Tijdens m'n werk gekeken, ik vond 'm best leuk, al was de eerste helft wel leuker dan de tweede. Het gaat over een getrouwde vrouw die een groep improvisatie-artiesten tegenkomt tijdens een bedrijfsuitje en langzamerhand, met elke bus en trein naar huis die ze mist, verliefd wordt op een van hen. De film beslaat alleen de hele affaire, vanaf de ontmoeting tot het onvermijdelijke moment dat ze moet kiezen.
De improvisatie-scenes zijn zeker het leukst.
quote:Waardeloze kutfilm.
Op donderdag 10 juli 2003 18:23 schreef UFOtje het volgende:
Training Day (dvd)
Leuke film, cyfer 8,5
Op zich helemaal niets bijzonders, maar de geniale opbouw maakt dit een briljante film..... je ziet het afglijden door alle verslavingen en dat is zeer indrukwekkend in beeld gebracht. Ook wel wat leuke camera effecten en een goede score.
One Hour Photo
onderhoudend, maar niet super
Veel meer van verwacht inderdaad, maar niet onaardig.
Vigin Suicides
viel me zwaar tegen, zelfs Kathleen Turner kon er niet veel meer van maken.
Slechte film, maar wel wat leuke meiden die erin spelen, en het is hier en daar (omdat het een college film is) wel herkenbaar
Ocean's Eleven
die viel me reuze mee. natuurlijk niet hoogdravend en George clooney is nou eenmaal een matig acteur , maar Matt Damon was weer de sterkste.
Topfilm.
Blade
Gewoon zin om te kijken . Had hem nog nooit gezien en vond hem best wel leuk.
Goldmember
In de bios al gezien, maar heb bij sommige stukjes nog steeds erg gelachen .
en zit nu Once upon a time in the west te kijken die rulez echt
Gisteravond Shaft na een lange tijd weer gezien. Leuke onderhoudende film, met goede muziek van onder andere Isaac Hayes. Samuel was goed maar werd weggespeeld door DE American Psycho creep Christian Bale. Wat een geweldige speler is dat! Verhaal was wel slap en de actie had geen rede. Daar bedoel ik mee dat er geen doel achter de actiescenes zat, er teveel mensen onnodig werden vermoord, en de actie dus geen nut had.
In de bioscoop deze week gezien: Charlies Angels 2: The Full Throttle. Veel beter dan Charlies Angels 1 die ik de dag daarvoor had gezien. Twee had meer actie, de SFX zagen er beter uit (dat wil nog niet zeggen dat het helemaal echt leek) dan deel 1. Veel actie (met rede!), leuker verhaal (weinig diepgang, maar ach, ging het in de film om de dames of om het verhaal?), Cameron Diaz zag er veel lekkerder uit , meer humor. Oftewel een aanrader!
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 22:56 schreef dj-ango het volgende:
Gisteravond Shaft na een lange tijd weer gezien. Leuke onderhoudende film, met goede muziek van onder andere Isaac Hayes. Samuel...Oh, de remake!
Dit was iig echt een super film. Leuke dialoogjes, humor, onderhoudend, goed acteerwerk, gewoon super film .
Gisteren tijdens de #ftr-meet wilden we natuurlijk nog een film meepakken. Vanwege tijdsproblemen bij andere films (te vroeg ivm eten of te laat ivm laatste trein) viel de keuze op deze film. En ik moet zeggen dat ik heb genoten.
Een prachtige karakterstudie van een wat oudere bankrover, die zijn criminele leven beu is en een oude man, die hij bij toeval ontmoet in een apotheek, die graag meer spanning in zou leven zou hebben. Vooral de momenten waar ze samen praatten waren geweldig, met dialogen met subtiele droge humor.
De oude man werd fantastisch gespeeld door Jean Rochefort. Dit was de man met wie Terry Gilliam ooit begonnen is aan een verfilming van het verhaal over Don Quichotte, met verder o.a. Johnny Depp. Hij wou alleen die film maken wanneer Jean Rochefort Don Quichotte zou spelen. Hij werd echter ziek en ook door andere omstandigheden is dat hele project failliet gegaan. Hou precies de wereld door misfortuin bestolen is van misschien wel een meesterwerk, kun je woensdag zien in de prachtige documentaire Lost in La Mancha, Ned.3 20:00 uur
quote:gezakt voor quote-examen
Op zaterdag 12 juli 2003 18:19 schreef Reddiablo het volgende:[...........]
en ja George Clooney zuigt.
quote:Geen zin om moeilijk te doen. Nog wat relevants te zeggen?
Op zondag 13 juli 2003 20:00 schreef dolle_hond het volgende:[..]
gezakt voor quote-examen
en ja George Clooney zuigt.
quote:noem s een clooney film waarin hij wel sterk speelt.
Op zondag 13 juli 2003 20:15 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Geen zin om moeilijk te doen. Nog wat relevants te zeggen?
maar in Ocean's Eleven, Out of Sight, The Thin Red Line en Three Kings vond ik hem echt niet onaardig.
Geen komedie, geen romantische film, dus helemaal niks. (behalve dan een wederom goed uitziende Reese Witherspoon
Het was de eerste keer dat ik deze film zag, ik vond het een goede film alleen redelijk traag.
De achtervolgingsscene is mooi gefilmd, maar om hem nou als beste allertijden te bestempelen vind ik iets te veel eer.
De achtervolgingsscene's in Ronin en The Blues Brothers blijven voor mij toch met stip boven aan staan.
Deze filmrol is trouwens de slechtste die ik ooit heb gezien, er was een constante stroom van krasjes over het hele scherm heen. Er was ook flink in geknipt. (je zag het beeld heel vaak verspringen).
Maar dat kun je ook verwachten van een filmrol van 30 jaar oud.
Toch wel een goeie film, behoorlijk irritant, maar de wendingen totaal niet verwacht eigenlijk. Rare film. Maar ach
quote:Begin scene is wel cool
Op woensdag 16 juli 2003 02:09 schreef JeOma het volgende:
Precies net Ghost Ship (dvd'tje) gezien. Aardige film. Nothing more, nothing less. Beetje Deep Blue Sea film-achtig.
quote:Hehe, ja, maar da's ook ongeveer 't enige echt gave moment, dat je zit te kijken: "whaaat the fuuuuu....?"
Op woensdag 16 juli 2003 02:09 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Begin scene is wel cool
matige film met schnabbels voor John Malkovich en Dennis Hopper
Verder slecht geacteerd, maar wat wil je met Vin Diesel
quote:Hij is een monnik, geen aap
Op woensdag 16 juli 2003 14:36 schreef JordyV het volgende:
Narc ???
Bullet Proof Monkey
Met zijn drie uur véél te lang, maar er viel (tegen mijn verwachting in) nog heel wat te genieten. De sets waren enorm, de massascenes indrukwekkend en af en toe kon er ook wel wat worden gelachen.
Spider in de bios
Tegenvaller. De film doolde te veel rond, zonder echt ergens naartoe te gaan. Ook was dit waarschijnlijk de eerste 'surprise-film' ooit waarvan ik de ontknoping al halverwege doorhad. Wel absoluut schitterend gefilmd, en het idee is behoorlijk interessant.
Lost in La Mancha
Erg leuk, het leek af en toe wel slapstick. Na een tijdje kregen we wel een enorm respect voor Gilliam en zijn doorzettingsvermogen, zelfs de notoire Gilliam-hater uit het gezelschap.
Chinatown
Topper, maar haalt het niet in mijn Top 50. Nicholson was (natuurlijk) goed, maar ik vroeg me toch af of hij wel de ideale persoon was voor de rol. Verder was het verhaal spannend, waren de beelden mooi en was het einde bevredigend.
Batman Returns
De eerste helft vond ik stukken beter dan de eerste film, maar vanaf het moment dat batman de schuld kreeg van de ontvoering ging het bergafwaarts, en kwam de film op pakweg hetzelfde niveau als Batman Forever. De cast was verder wel op dreef.
Rent-a-Friend
Geleend van mijn vriendin. Wat een k#tfilm zeg. Misschien was het de bedoeling dat het allemaal ongelooflijk stompzinnig en truttig zou zijn, maar ik heb me kapot zitten ergeren. Met name aan het acteerniveau. Ik heb nog nooit zoveel slecht verstaanbare en mompelende acteurs in een film gezien.
Gelukkig hebben we de afgelopen jaren gezien dat er ook goede films gemaakt kunnen worden in Nederland.
quote:leuke films op LH en MD na. Ik heb 28 days later gezien, aardig leuke film, als tussendoortje.
Op vrijdag 18 juli 2003 02:24 schreef Stranger het volgende:
Phone Booth, Lost Highway, Fear & Loathing in Las Vegas, Lock Stock & 2 smoking barrels en Mulholland Drive.
Op zich een amusante film... Te weinig keitel naar mijn smaak... En zeeeeeeeer voorspelbaar... Van ellende maken ze er wat "twists" in, maar het wordt er niet veel beter op. Oh, en teveel hoofd-acteurs...
Maar wel amusant
Die was in weekverhuur bij videoland
Ben in slaap gevallen en dat zegt genoeg.
The Cube - Horror/Psychologische Thriller over een zooi mensen die gevangen zijn in een gigantische kubus. Interessante en goede film
gisteren:
Tillsammans: Film van Lukas Moodysson (Fucking åmål) over een groepje mensen die in een huis wonen en doen wat ze zelf willen, soort van hippy life. Net als FA simpele film zonder al te veel toeters en bellen, maar toch weer ontzettend mooi geschoten en je kunt je er weer zoooo goed in verplaatsen. Misschien is het iets Zweeds, maar ik vond het geweldig. Fy fan, den film är mycket bra!!!
documentaire-achtig, soort van reconstructie van de gebeurtenissen in Derry. Heel beklemmend met hele sterke rol van James Nesbit als Ivan Cooper.
triest en prachtig om te zien hoe die engelse soldaten elkaar opnaaien om met scherp te gaan schieten
Niet zo'n boeiende film, maar omdat Carter
Noah Wyle
erin speelde ben ik em gaan kijken, en daarom was ie opzich wel leuk, om als echte fan Noah eens niet als Carter te zien
Torn Curtain
een der laatsten van Hitchcock.
En ik vond hem erg goed
Newmann zo jong is erg leuk en het spel was spannend en goed.
In The Name of The Father
Erg boeiende film met een waanzinnige Daniel Day-Lewis, die ik nog niet echt vaker heb zien spelen.
Ik krijg nog steeds een brok in mijn keel bij het einde
Terminator 3
Veel beter dan dat ik verwacht had, dat komt met name door het einde.
vermakelijk maar meer ook niet
Pirates of The Caribbean: The Curse of The Black Pearl
Leuke vermakelijke film, met {zoals gewoonlijk} een geweldige Johnny Depp!
8+
The League of Extraordinary Gentlemen
Geinige film, maar meer dan ook niet,
komt misschien omdat ik nog in de piraten sfeer zit van Pirates of The Caribbean.
7-
eennalaatste Hitchcock, maar ik vond hem niet echt heel bijzonder.
Viel me een beetje tegen eigenlijk, ik had er veel goeds over gehoord. Die Embry was wel ontzettend lekker!!!
[Dit bericht is gewijzigd door somegirl op 21-07-2003 15:38]
quote:"Waaaaaaariors, come out to plaaaaaaaaayaaaaaaaaaaaay"
Op maandag 21 juli 2003 15:29 schreef Dopekoe het volgende:
The warriors
Brad Pitt gewoon weer perfect zoals normaal, en Kevin Spacey wat een geweldige koele Psycho zet ie neer
quote:De honden van die zwerver.
Op maandag 21 juli 2003 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
Amores PerrosWie is er nou sympathiek in deze film
![]()
en wie onsympathiek
![]()
prima film
Wel okay, ik had meer verwacht. Wat ik wel erg leuk vond was dat de film veel donkerder was dan de gemiddelde Hollywood actieflick. Desondanks hoef ik de vervolgen niet echt te zien.
Lost Highway
Tsja.. Kvond er niet echt veel aan eigenlijk. Iedere Lynch die ik zie lijkt weer een stukje minder. Eerst Blue velvet (geweldig), toen Mulholland Drive (prima), en nu Lost Highway (matig). Het komt vooral omdat dit de eerste Lynch is waar ik echt he-le-maal niets van begreep. kom maar op met die flames dat ik dom ben en dat de film een absoluut meesterwerk is. vooral het laatste halfuur vond ik gewoon saai, het begin was nog wel okay.
EDIT: foutje...
[Dit bericht is gewijzigd door Sai op 22-07-2003 00:00]
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:38 schreef Sai het volgende:![]()
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dolle_hond op 22-07-2003 00:01]
quote:Ehm... Ja, laat maar..
Op maandag 21 juli 2003 23:56 schreef dolle_hond het volgende:[..]
- Spiderman
- Star Wars II - Attack of the Clones.
Ik heb ook nog "Minority Report" op de DVR staan, die heb ik ook nog niet gezien. Zo'n DVR icm met HBO is wel een uitvinding!
Catch me if you can
In de bios ook al gezien, maar het kat en muis spelletje was nog steeds leuk.
Ascenseur pour l'échafaud
In de bioscoop!
Ik kende de soundtrack (van Miles Davis), dus ik wilde de film ook eens zien. Het was totaal niet wat ik verwachtte, al weet ik niet precies wat ik dan verwachtte. Ondanks de toon, een beetje moraliserend, vond ik het een leuke film, interessant om nu terug te zien.
quote:Ja, het schijnt dat hij net één graadje minder erg is dan Rob Houwer, maar in de commentaartrack (daar moet trouwens ook snel een Nederlands woord voor worden uitgevonden) was daar niks van te merken.
Op dinsdag 22 juli 2003 06:16 schreef California het volgende:
Die Maas is toch verschrikkelijk arrogant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |