Schaam je jongemanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hem maar nog niet gelezen.
Verder nog:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:22 schreef Erasmusch het volgende:
Heb zelf ook aardig wat Engelse boeken. Hoolifan, Naughty Nineties, Guvnors zijn wel de betere die ik me zo kan herinneren. Football Factory is nu een film van uit, maar fictief.
quote:Left foot in the grave
Speler/Assistent Manager Garry Nelson van Torquay United (destijds 3e divisie) heeft een seizoen lang alles bijgehouden wat er gebeurde op het gebied van trainen, coachen, scouten, managen etc. Een interessant kijkje achter de schermen en voor mensen die van Championship Manager houden zeer zeker een aanrader!
Ben al een paar jaar lid. Heb in boekhandels zoveel mogelijk oude exemplaren besteld. Echt een aanrader. Hou je van voetbal en mooie verhalen geschreven door mensen die er verstand van hebben en de pen in goudinkt hebben gedoopt moet je het doen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk erover om aan de Hard Gras serie te beginnen, lijkt me leuk. Maar wat vinden jullie van die boekies?
Mooi omschreven Tongquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
en de pen in goudinkt hebben gedoopt moet je het doen.
Oke, bedankt!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar lid. Heb in boekhandels zoveel mogelijk oude exemplaren besteld. Echt een aanrader. Hou je van voetbal en mooie verhalen geschreven door mensen die er verstand van hebben en de pen in goudinkt hebben gedoopt moet je het doen.
bij de slegte heb je een flink aantal van de eerste 20 delen voor niet te veel geld liggen !quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk erover om aan de Hard Gras serie te beginnen, lijkt me leuk. Maar wat vinden jullie van die boekies?
staat wel op mijn lijst "nog te kopen"quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:05 schreef Falco het volgende:
Heeft iemand 'Spelen tegen de Moldaviërs' van Tony Hawks gelezen? Het gaat over een Britse komiek die een weddenschap aangaat met een vriend om het Moldavische voetbalelftal van omstreeks 1996 te verslaan met tennis. Als hij de weddenschap verliest moet hij bloot het Moldavische volkslied ten gehore brengen. Hoe dan ook Tony Hawks gaat naar Moldavië en probeert het voor elkaar te krijgen om tegen de 11 Moldaviërs te tennissen, maar dat blijkt nogal teringjantje lastig te zijn. Je moet een beetje van Britse humor houden, maar tis een en al hilarisch.
Bedankt voor de tip, ik ga er gelijk wat bestellen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij de slegte heb je een flink aantal van de eerste 20 delen voor niet te veel geld liggen !
Neeneenee, dat was Tony's eerste weddenschap jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat wel op mijn lijst "nog te kopen"
evenals zijn andere boek "met een ijskast door engeland"
of heet dat boek anders en is de schrijver ook een ander
Heb een vriend gesproken die het ook een topboek vond....wel heel hardquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:05 schreef vitazz het volgende:
Verder vind ik een absolute aanrader "Dynamo Kiev, Sterven voor de eer van het vaderland" van Andy Dougan. Gaat over het voetbal in te Tweede Wereldoorlog, met een wedtsrijd tegen de Duitse bezetter. Indrukwekkend!!!
Lievertjes ook leuk om die verhalen te lezen !!quote:Ook nog gelezen "De Lieverdjes" van M. van Hooff over FC Amsterdam en "Het verzwegen Oranje" over voetballers die in de Tweede Wereldoorlog in Duitsland tewerk werden gesteld en daar samen gingen voetballen in een soort alternatief Nederlands XI-tal. Beide via Thomas Rap verschenen
Ja vandaag weer een nieuwe in de bus gehadquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ja mooie Hardgras. Ben blij dat ik lid ben. Geweldig blad.
ik moet 'm nog steeds n keer lenenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef Dos37 het volgende:
Biografie Roy Keane geweldig boek
Nummer 17 is het legendarische deel over v Bastenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:54 schreef MaxPower het volgende:
Als iemand Hard Gras nummer 2 of nummer 17 of allebei aan mij wil verkopen hoor ik dat graag, dan heb ik de collectie compleet...
Bedankt man!quote:Op maandag 3 mei 2004 23:40 schreef Plastic_Power het volgende:
Een absolute aanrader: De trilogie van John King.
-The Football Factory
-England Away![]()
-Headhunters
Plaatst voetbal en fanatisme in een historische/sociale context. Lees deze boeken (vooral England Away, met een prachtig hoofdstuk gesitueerd in Amsterdam)!
Iemand een goede site/winkel waar je dit soort literatuur kunt kopen?quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
Ik wist niet dat John King nog meer van die boeken had geschreven. Die ga ik dus zeker kopen! Football Factory en de verfilming ervan zijn zeker aan te raden!
Bedankt iig!![]()
Moej em een moal ophalenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:03 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik moet 'm nog steeds n keer lenen
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:46 schreef Nyluzzz het volgende:
Ben al ongeveer anderhalf jaar bezig met de biografie van Diego Maradonna. Ik vind het werkelijk niet om door te komen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zit er al een tijdje aan te denken om F-side is niet makkelijk te kopen
Maar ik vind 35 euro nog al veel voor een boek
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:41 schreef Bjoro het volgende:
Over het algemeen wel...of vertaalde boeken...oa Wonder v Castel di Sangro (Joe McGuiness), de VoetbalMaffia (David Yallop) Voetbal als oorlog (Simon Kuper) Ik ben El Diego (..?..) Een seizoen met Hellas Verona (..?..)
Mijn engels is niet goed genoeg om die boeken lekker door te lezen
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:19 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vooral het Wonder van Castel di Sangro vond ik leuk om te lezen. Ik volg ze zelf nu nog een beetje.
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb dat ook een tijdje gedaan...maar nu niet meer
wel jammer opzich !!
Wel geloof ik 1 of 2 spelers die later in serie A hebben gespeeld !!
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:17 schreef Bjoro het volgende:
die van Heerenveen (Hard Gras) vond ik matig idd.
Maar ik ga "Paint it White" en "Left foot in the grave" zeker in de gaten houden !!
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
Op e-bay zijn ze verkrijgbaar voor vaak weinig geld (wel de Engelse e-bay pakken). Daar heb ik ze ook vandaan. Left foot in the grave was maar 0,99 pond.
quote:Op woensdag 1 december 2004 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
Ik wist niet dat John King nog meer van die boeken had geschreven. Die ga ik dus zeker kopen! Football Factory en de verfilming ervan zijn zeker aan te raden!
Bedankt iig!![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Football Factory is ook als trilogie/omnibus te krijgen, dus uitkijken dat je ze straks niet dubbel hebt.
Poosje geleden die voetbalmaffia gekocht. Koop zelf ook regelmatig op ebay.co.uk. Laatst nog The greatest footballer you never saw gekocht, over Robin Friday van Cardiff en Reading geloof ik. Alleen die is dus kwijt geraakt in de post![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:02 schreef superjoden het volgende:
[..]
Yeahinho kijk even op www.proxis.nl en zoek dan op stefan van loock. je kunt hem dan zo bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |