quote:kortgezegd:
Op zaterdag 28 juni 2003 05:51 schreef EggsTC het volgende:
Ik snap echt geen flikker van je verhaal.
quote:De kunst is om er niks voor te hoeven betalen
Op zaterdag 28 juni 2003 05:54 schreef papajay het volgende:[..]
kortgezegd:
het stond me altijd erg tegen het hele idee, maar is het niet het proberen waard als het met aantrekkelijke vrouwen kan voor zo'n 20 euro omgerekend?
quote:het kost behoorlijk wat energie/tijd/geld om een dame het bed in te lullen. als je dat voor weinig kan afkopen is dat wel zo eenvoudig.
Op zaterdag 28 juni 2003 06:05 schreef EggsTC het volgende:[..]
De kunst is om er niks voor te hoeven betalen
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 06:09 schreef papajay het volgende:[..]
het kost behoorlijk wat energie/tijd/geld om een dame het bed in te lullen. als je dat voor weinig kan afkopen is dat wel zo eenvoudig.
Tja het klopt wel wat je zegt.
quote:tuurlijk, veilig. maar dan heb je een mokkel aan je pik geregen wat er geil uitziet. jezus, ze doet het om het GELD! that sucks! wat kan mij seks nou schelen als het niet persoonlijk is? ik kan elk wijf wel naaien, maar als zij het niet doet om wie ik ben (hoer of niet), wat is dan nog de meerwaarde behalve een geweldige oer-harde-leuter-massage ?!
Op zaterdag 28 juni 2003 06:26 schreef defender het volgende:
Ik zou als ik man was en vrijgezel, toch eerst een date proberen op te pikken, maar als jij wilt betalen voor een wip, is daar toch niks mis mee ?
Zou wel een van de betere zaken nemen, en geen hoer langs de straat oppikken. Omdat de dames in de luxere tenten vaak onder medisch toezicht staan enzo.
Maar ze zijn er niet voor niks, dus ik zou zeggen, gaan !
Maar een bezoekje puur voor de lust is voor sommigen een behoefte, en moet ook kunnen
quote:Je bent toch wel een man ?
Op zaterdag 28 juni 2003 06:32 schreef papajay het volgende:[..]
wat kan mij seks nou schelen als het niet persoonlijk is?
quote:Toch blijft 't kansloos.
Op zaterdag 28 juni 2003 05:50 schreef papajay het volgende:
betekent dat dat hoerenlopen is toegestaan
quote:Een partijtje sex zonder gevoel is niet kansloos maar een vrije tijdsbesteding
Op zaterdag 28 juni 2003 08:22 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Toch blijft 't kansloos.
quote:Ik zou het niet echt een lekker/leuk idee vinden als ik wist dat mijn vriend in het verleden naar een hoertje was gegaan.
ik ben nu (wederom) vrijgezel
of doe ik daar een volgende partner, die ik nog niet ken, mee tekort?
quote:Bah
ik zit hier op curacao
en, my god, de mogelijkheden om een wip te maken zijn eindeloos en kost ook praktisch niks
en ook nog eens super aantrekkelijke vrouwen (jonge dames dus uit colombia/dom.rep./puerto rico).
damn, ik NL vond ik het altijd maar viespeukerij het idee op de wallen te slenteren, maar hier is het wel heel anders. normaal ofzo?!
quote:kan ik me goed voorstellen.
Op zaterdag 28 juni 2003 10:39 schreef Courtney het volgende:[..]
Ik zou het niet echt een lekker/leuk idee vinden als ik wist dat mijn vriend in het verleden naar een hoertje was gegaan.
quote:Als hij vrijgezel was heb ik er geen probleem mee. Hij kan ook een meid uit de kroeg gepakt hebben die wel een ziekte heeft, iedereen pakt, en niet bij de dokter komt
Ik zou het niet echt een lekker/leuk idee vinden als ik wist dat mijn vriend in het verleden naar een hoertje was gegaan.
quote:Als je het met liefde hebt is geen garantie dat iemand geen aids heeft hoor
Op zaterdag 28 juni 2003 10:55 schreef Butt_Plugg het volgende:
Neuken tegen betaling, te zot voor woorden. Inhoudloze seks
Ik vind dat je moet neuken met liefde, tenzij je graag aids wilt op lopen op curacao
Volgens mij is coke goedkoper dan zo'n vieze snol die door iedereen geneukt wordt
quote:Maar dan heb je wel een levenslange herinnering dat je er bent geweest
Op zaterdag 28 juni 2003 10:55 schreef Butt_Plugg het volgende:
Ik vind dat je moet neuken met liefde, tenzij je graag aids wilt op lopen op curacao
Volgens mij is coke goedkoper dan zo'n vieze snol die door iedereen geneukt wordt
Dan mis je sowieso al het plezier van het 'veroveren' van een vrouw. Betalen voor sex is de makkelijke weg kiezen, het hazenpad nemen of je bent gewoon te lelijk dan. Tsja, dan kan ik er ook niets meer aan doen
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another
quote:In Praag wordt je door sommige hoeren beroofd als je net je broek op de enkels hebt
Op zaterdag 28 juni 2003 11:16 schreef defender het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo raar reageren, het is soms nog veiliger ook dan een of andere snol uit de kroeg hoor
quote:Maar goed dat ik dan het woord soms gebruikte
Op zaterdag 28 juni 2003 11:26 schreef Praag het volgende:[..]
In Praag wordt je door sommige hoeren beroofd als je net je broek op de enkels hebt
Is dat ook veilig?
Whahahahahaha
Ikzelf ben er principieel op tegen om te betalen voor sex. Als jij dat principe niet hebt, zie ik niet in waarom je niet af en toe flink van bil gaat voor 20 euro. En je volgende vriendin hoeft daar verder niets over te weten toch?
ik zou zeggen zet de comp uit pak 20 euro en doe je best
quote:Tjah... maar dan zul je errug vaak moeten terugvallen op je rechter c.q. linker hand. Je zult niet altijd wanneer je dat wilt een meisje kunnen 'scoren' of 'veroveren' om daarna sex te kunnen hebben. Er is een soort verschil tussen gewoon een wip maken (zeg maar jerkoff met behulp van een vrouw in dit geval) en de liefde bedrijven. Mannen blijven namelijk een soort slaaf van hun hormonen. Als je dus geen vriendin hebt en je 'frustratie' zo beetje kan bekalmen.. tjah.. why not?
Op zaterdag 28 juni 2003 11:15 schreef Praag het volgende:
Nimmer en te nooit niet zal er ooit ook maar een cent, een kroon, een euro, een dollar of wat dan ook uit mijn zak rollen voor een avondje betaalde sex.Dan mis je sowieso al het plezier van het 'veroveren' van een vrouw. Betalen voor sex is de makkelijke weg kiezen, het hazenpad nemen of je bent gewoon te lelijk dan. Tsja, dan kan ik er ook niets meer aan doen
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another
Ik ben het met je eens dat het leuker is om een vrouw te versieren etc, maar dat is ook gecompliceerd. Soms wil je niet gecompliceerd.
Verder weet ik niet hoe het is om zomaar met een vrouw naar bed te gaan terwijl je der niet kent, dus misschien is dat niet leuk. Ik zie het er niet van komen dat dat ooit zal gebeuren ook bij mij, maar vind op zich wel dat de topicstarter het zou moeten doen als ie dat wilt.
quote:Njah.. ik zou het ook nix vinden, maar anders zijn hun gespierde handjes misschien beu he
Btw: ik denk dat de gemiddelde breezah-chick net zo veel 'geneukt' wordt en er alleen nix (behalve dat 3-letterige woord) aan over houdt
quote:Heeft iemand dat dan gezegd ? Ik denk dat je gewoon eerlijk kan zijn dat je niks meer wilt, en als de ander dat ook wilt moet dat kunnen hoor
Op zaterdag 28 juni 2003 11:45 schreef Pauline het volgende:
Liever naar de hoeren dan te doen alsof je een meisje leuk vindt, terwijl je alleen sex met haar wil; dat is pas respectloos.
En ik heb nooit sex gehad met een meisje terwijl ik deed alsof ik r leuk vond.
overigens is het leuker om met uitgaan ofzo een meisje te versieren en daarmee dan naar bed te gaan lijkt mij
quote:Dat werd hier inderdaad enkele malen geopperd. Kijk; als het beiden alleen om de sex gaat is het geen probleem; een one night stand kan erg leuk zijn
Op zaterdag 28 juni 2003 12:06 schreef defender het volgende:[..]
Heeft iemand dat dan gezegd ? Ik denk dat je gewoon eerlijk kan zijn dat je niks meer wilt, en als de ander dat ook wilt moet dat kunnen hoor
En ik heb nooit sex gehad met een meisje terwijl ik deed alsof ik r leuk vond.
quote:Ff samenvatting:
ik zit hier op curacao
en, my god, de mogelijkheden om een wip te maken zijn eindeloos en kost ook praktisch niks
en ook nog eens super aantrekkelijke vrouwen (jonge dames dus uit colombia/dom.rep./puerto rico).
damn, ik NL vond ik het altijd maar viespeukerij het idee op de wallen te slenteren, maar hier is het wel heel anders. normaal ofzo?!
Ik wil neuken?
Waarom zou je niet, als je wil?
Marinier toevallig?
Wie heeft er als man nu niet een keer bij stil gestaan om een keer naar de hoeren te gaan.
Wel even eerlijk antwoorden jongens
quote:als ik jou was zou ik het gewoon doen.
ik zit hier op curacao
quote:Ik vind wel dat je met respect over vrouwen moet praten hoor. Sex bij hoeren vind ik prima, maar jij praat heel minderwaardig over dit.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:18 schreef horzel het volgende:[..]
als ik jou was zou ik het gewoon doen.
nieman die het hoeft te weten. En die wijven zijn gewoon lekker, het lijken niet eens op hoeren.
quote:natuurlijk ben ik denigrerend. Die meiden zijn ook minder dan ik. Overigens voel ik me beter dan bijna iedereen.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:21 schreef defender het volgende:[..]
Ik vind wel dat je met respect over vrouwen moet praten hoor. Sex bij hoeren vind ik prima, maar jij praat heel minderwaardig over dit.
Alsof hoeren minderwaardig zijn.
Ik kijk meer neer op mensen die voor een hongerloontje met een petje op hamburgers verkopen, en daarbij nog trots zijn als ze medewerker van de maand zijn.
Welke van de 2 (hoeren of versierde meiden) zou de grootste kans op een ziekte hebben ? Hoeren worden gecheckt (in een club)
quote:voor sletten heb ik ook totaal geen respect evenmin voor die trieste lui die hamburgers bakken.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:29 schreef defender het volgende:
Ze laten het doen voor geld, dus voor wat hoort wat. Jij hebt het over meiden die het voor niks doen, dat zijn die meiden in de kroegJe haalt het door elkaar !
Ik kijk meer neer op mensen die voor een hongerloontje met een petje op hamburgers verkopen, en daarbij nog trots zijn als ze medewerker van de maand zijn.
Welke van de 2 (hoeren of versierde meiden) zou de grootste kans op een ziekte hebben ? Hoeren worden gecheckt (in een club)
quote:Pff.. dan kijk je wel snel neer op mensen. Ik heb meer respect voor een hamburgerbakker die met veel inzet zijn werk doet, medewerker van de maand is en een leuk persoon is, dan voor een zakenman die alleen maar met zichzelf bezig is. Het soort werk doet er helemaal niet toe.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:29 schreef defender het volgende:
Ze laten het doen voor geld, dus voor wat hoort wat. Jij hebt het over meiden die het voor niks doen, dat zijn die meiden in de kroegJe haalt het door elkaar !
In hoeren heb je ook verschillende gradaties. Hoeren die het werk leuk vinden en het in een schone omgeving doen en de zogenaamde Keijleweg hoeren. Die laatste categorie heeft gewoon hulp nodig.
quote:dan zou ik maar geen mannen meer doen want er zijn er echt veel die dat hebben gedaan. Al dan niet onder invloed/weddenschappen/gewoon voor nothing but the fun of it.
ik btw nog niet, maarja .. í'm getting mine anyway
daarbij wil ik het nog wel een keer doen hoor, iedereen heeft van die lollige verhalen over hun in dronken bui een hoer neuk avond, dus sjah. ik bne ook wel benieuwd hoe dat er nou echt aan toe gaat
quote:Dan ben je eerst nog bezig met het spelletje, en dat is juist wat het leuk maakt. Het spelletje spelen om als bevestiging dat je het goed hebt gedaan met haar in bed te belanden .... adictive game
Op zaterdag 28 juni 2003 12:46 schreef defender het volgende:
Ja, het laagste op aarde is wel de zakenman, en wat betreftde hoeren kwaliteit betaal je.
Ik heb het over hoeren kwatiteit, niet het heroine hoertje op de hoek van de straat.
En waar ligt volgens jou de grens tussen drank kopen voor het meisje in de kroeg met alleen de intensie omhaar het bed in tekrijgen?
quote:Weleens bij stil gestaan maar nooit gedaan.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:16 schreef defender het volgende:
Wie heeft er als man nu niet een keer bij stil gestaan om een keer naar de hoeren te gaan.Wel even eerlijk antwoorden jongens
quote:Nee
Wie heeft er als man nu niet een keer bij stil gestaan om een keer naar de hoeren te gaan.Wel even eerlijk antwoorden jongens
quote:Sex is ook gewoon te koop. Zelfs als je een vriendin/vrouw hebt gebruik je wel eens middelen om je zin te krijgen op het gebied van sex. Cadeaus, etentje, noem maar op. Indirect betaal je voor je wipje. Sommige vrouwen zullen zelf al net zo vaak willen als jij, maar toch als je bepaalde dingen doet (of koopt) kun je je sex voor die avond 'kopen'.
Op zaterdag 28 juni 2003 13:08 schreef Aernout het volgende:[..]
Weleens bij stil gestaan maar nooit gedaan.
Want zelfs al zou ik maar 1x sex hebben met een hoertje, dan devalueer ik daarmee sex tot iets dat gewoon te koop is.
Natuurlijk zie je dat niet zo, want dan heet het in een liefde. En als je dan bovenop je vriendin ligt te dingessen denk je daar natuurlijk ook aan, liefde en geborgenheid.. of niet? Volgens mij lig je daar namelijk omdat je lekker klaar wilt komen hoor
Die lijn is dus heel dun. Tis meer een gevoelswaarde die iedereen zelf in moet richten. Wat zou erger zijn, je vriendje die 'vroeger' elke week een meisje in de kroeg op pikte om haar in het park een beurt te geven of je vriendje die een keer naar de hoeren is geweest? Geen verschil imho.
zo ja..laat die hoeren en ruk gewoon even paar keer die geile fantasieen eruit
zo nee..ga lekker bonken daar
Ik denk dat hoeren een nuttige maatschappelijke functie vervullen, anders zou je waarschijnlijk een heel stuk meer gefrustreerde mannen rond hebben lopen... En misschien ook wel veel meer verkrachtingen
Nee, ga dan maar liever naar een hoer
quote:Je kunt voor verkrachters ook de doodstraf invoeren en de hoeren verbieden
Op zaterdag 28 juni 2003 14:40 schreef LordAnger het volgende:
Ik kan me bij een bezoek aan een hoer persoonlijk weinig voorstellen... Maar ja, als jij er wél voor wilt betalen, niks mis mee toch?Ik denk dat hoeren een nuttige maatschappelijke functie vervullen, anders zou je waarschijnlijk een heel stuk meer gefrustreerde mannen rond hebben lopen... En misschien ook wel veel meer verkrachtingen
Nee, ga dan maar liever naar een hoer
quote:My thoughts exactly.
Op zaterdag 28 juni 2003 11:45 schreef Pauline het volgende:
Liever naar de hoeren dan te doen alsof je een meisje leuk vindt, terwijl je alleen sex met haar wil; dat is pas respectloos.
quote:My thoughts exactly.
Op zondag 29 juni 2003 22:09 schreef defender het volgende:
Ik zou het niet accepteren als mijn man erheen ging, maar als een vrijgezelle man er heengaat, dan moet dat gewoon kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 29-06-2003 22:42]
Ja, ik ben - in de tijd dat ik vrijgezel was - regelmatig naar de hoeren geweest. Maar ik ging dan een hele periode lang altijd naar dezelfde toe. Hier heb ik zelfs een keer een serieuse relatie aan overgehouden.
Ik moet zeggen, ik was wel kritisch. Als mijn vaste keuze er niet was, ging ik vaak gewoon weer naar huis toe.
En ik koos ook niet de eerste de beste uit. Geen verslaafde van straat pikken. Die er doorgaans als zombies uit. En clubs... nooit geweest. Het idee dat je kunt zien wie er zijn, als je al binnen bent, en vaak al entree betaald hebt.
Ik ging altijd naar de raam-vrouwen toe. Het had ook altijd wel wat spannends, door die buurten in Amsterdam lopen. Soms vond ik het rondlopen op die plekken al meer dan genoeg; ik voelde me er gewoon thuis.
Veel vrouwen kenden me ook. Als het stil was, werd ik vaak binnen geroepen om wat te komen drinken, of werd me gevraagd even bij de snackbar wat te gaan halen.
De sfeer sprak me enorm aan. Net of ik een persoon uit een van de teksten van the Pogues was. Ik deed natuurlijk wel alles veilig. En liet mezelf zowieso af en toe testen.
Nu ben ik getrouwd, en doe dat soort dingen niet meer. Ik mis de sfeer nog wel - de sex niet direct. Die heb ik nu gratis ;-)
Ik vind het wel jammer dat er hier zo denigrerend over deze vrouwen wordt gedaan. Over een junk kan ik ook niet positief zijn. Die doen alles om aan geld te komen. Dan heb ik liever dat ze zichzelf verkopen, dan dat ze overal inbreken (hoewel, in sommige gevallen kun je de onveilige sex die ze aanbieden wel bijna als moord met voorbedachte rade zien). Ik zou en zal ook nooit 1 cent geven aan een verslaafde; al was het alleen al dat ik de drugsbaronnen (en de CIA) niet wil spekken.
Maar verder vind ik het knap wat die vrouwen doen. Het is geen beroep zonder risico's en ik kan me ook geen enkele vrouw voorstellen die als jong meisje een toekomst als hoer voor zichzelf ziet. "Wat wil je later worden".
Ik vind het discotheken/kroegen geleuter veel irritanter en sexistischer. Een enorm rollenspel, waarin (in de meeste gevallen) beide sexen zich aan hun regels moeten houden. Bijna dierlijk, hoe het paringsritueel wordt opgevoerd.
En als laatste wilde ik nog opmerken dat betaalde sex niet per definitie 'gevoeloos' is. Een banaal voorbeeld, maar eten in een restaurant (waar je voor betaald) is toch ook niet per definitie smakelozer dan het eten dat je zelfs kookt.
Het persoonlijk contact speelt wel een beetje mee. Daarom ging ik vaak ook eerst met een vrouw praten, en als dat beviel kwam ik een paar dagen later terug voor de sex. Dat werd me wel in dank afgenomen.
En het leukste is, het blijken allemaal gewone mensen te zijn. Degene waar ik uiteindelijk een relatie mee had, was na jaren mishandeld te zijn door haar man, weggegaan. Ze had 2 dochters van rond de 20, en ze deed dit werk vooral om de studie voor haar dochters te betalen. Ze wilde er gewoon voor zorgen dat haar dochters een betere toekomst kregen dan zij had.
Helaas wil mijn huidige vrouw niet dat ik dat ik nog met haar omga. Wel te begrijpen, maar ook jammer. We waren namelijk ook gewoon goede vrienden geworden, en ik was een van de eerste mannen die ze echt vertrouwde, na haar ervaring met haar ex-man.
quote:Jaja, die chirurgen daar zijn erg bekwaam in van een Jacques een Jacqueline te maken
...
...
nee lijkt me niets
maar ga je gang ik kijk niet raarder tegen je aan als nu hoor
quote:Hahah, we spreken je wel weer als je in een volgend leven als man bent gereincarneerd. In mijn ervaring is er maar een beperkte groep mannen ( minderheid ) die regelmatig ( lees wekelijks of zelfs maandelijks ) sex heeft als vrijgezel.
Op maandag 30 juni 2003 21:18 schreef miendobbelsteen het volgende:
Mannen die naar de hoeren gaan vind ik triest, er is toch wel een andere manier om een vrouw te scoren?
Lekker om met een hoer naar bed te gaan waar misschien 10 minuten ervoor een andere vent in heeft liggen doppen![]()
Het idee om met een vrouw naar bed te gaan die net daarvoor is geneukt spreekt me ook niet echt aan ( heb het nog nooit gedaan, daar niet van ), maar als je zo gaat beginnen ... jij denkt toch ook niet aan de vrouwen waar je man hem vroeger in gestoken heeft?
quote:Die kom je ook tegen in een kroeg hoor, meiden die al helemaal uitgewoond zijn door iedereen
Op maandag 30 juni 2003 21:18 schreef miendobbelsteen het volgende:
Mannen die naar de hoeren gaan vind ik triest, er is toch wel een andere manier om een vrouw te scoren?
Lekker om met een hoer naar bed te gaan waar misschien 10 minuten ervoor een andere vent in heeft liggen doppen![]()
quote:gaverdamme man ik ga nog niet naar zo'n uitgezakte snol
ik zit hier op curacao
quote:ik ben 44 jaar en heb sinds 2 maanden een vriendin. Daarvoor is mijn linkerhand toch vaak druk geweest maar dat is dus ook niet alles. Als het allemaal veilig gaat, wat is er dan mis om eens een dame te bezoeken die het oudste beroep ter vwereld uitoefend? Je weet allebei waarom het gaat...
ja leuker, maar zo zijn we niet getrouwd.
Instant sex, no attachments, en geen spijt achteraf.
Ik snap waar jullie zo moelijk over doen.Wie heeft er als man nu niet een keer bij stil gestaan om een keer naar de hoeren te gaan.
Wel even eerlijk antwoorden jongens
Voor de mensen die het in het belachelijke halen; 1 op de 3 mannen is al eens bij eens bij een hoer geweest en dus is 1 op de 3 mannen die zegt er nooit geweest te zijn een leugenaar..
quote:Het in bed lullig is de helft van de fun. Ik zou het nooit willen doen met een vrouw die sex heeft omdat haar dat geld oplevert, i.p.v. dat ze me leuk vindt. Als je dat wil doen, ga je gang, maar verwacht niet veel respect.
Op zaterdag 28 juni 2003 06:09 schreef papajay het volgende:
het kost behoorlijk wat energie/tijd/geld om een dame het bed in te lullen. als je dat voor weinig kan afkopen is dat wel zo eenvoudig.
quote:Ik heb het ooit een jongen geadviseerd, hij was erg verlegen, en wilde heel graag weer eens sex. Maar iemand versieren zat er niet in. Dus, moet kunnen hoor
Op donderdag 3 juli 2003 07:41 schreef jacko het volgende:[..]
ik ben 44 jaar en heb sinds 2 maanden een vriendin. Daarvoor is mijn linkerhand toch vaak druk geweest maar dat is dus ook niet alles. Als het allemaal veilig gaat, wat is er dan mis om eens een dame te bezoeken die het oudste beroep ter vwereld uitoefend? Je weet allebei waarom het gaat...
Voor de mensen die het in het belachelijke halen; 1 op de 3 mannen is al eens bij eens bij een hoer geweest en dus is 1 op de 3 mannen die zegt er nooit geweest te zijn een leugenaar..
Dankzij hoeren blijven mannen langer aan de band,
dankzij hoeren worden minder vrouwen aangerand.
Dankzij hoeren zitten mannen nooit om sex verlegen
en kan zelfs opa nog een keer z'n zakkie legen.
Dus behandel hoeren toch een keer correct,
want ze doen nuttig werk en verdienen respect.
Ik heb het nou natuurlijk niet weer over bitchen,
want die zou ik nog het liefste in een bodybag ritsen.
Wat is het verschil tussen een bitch en een hoer?
Een hoer die is oprecht en een bitch ligt op de loer.
Hoeren, ik zal er zelf niet naar binnengaan,
maar toch is het noodzakelijk dat zij bestaan.
ps: ik ben er zelf nog nooit geweest
Een meid het bed in lullen van het kaliber (qua uiterlijk) van die hoertjes kost je waarschijnlijk veel meer geld dan die 20 euro.
quote:Of dat hij het zelf heeft gedaan
Op zaterdag 5 juli 2003 19:32 schreef Courtney het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de TS nu al besloten heeft wat hij gaat doen, en of ie het misschien zelfs al gedaan heeft
kan je beter je 20 euro in je zak houden en lekker een normale vrouw zoeken die je een week helemaal inpalmt en daarna elke dag de beurt van dr leven kan geven, scheelt ook nog 's een hoop geld en je bent er zeker van dat niet heel de antillen erover heen is geweest!
just say NO to the
HO
quote:Hoe kun je daar zeker van zijn dan ?
Op zaterdag 5 juli 2003 20:09 schreef SinCerEly het volgende:
Hoeren zijn toch wel zóóóóóóóóóó ranzig he .. daar moet je gewoon vanaf blijven, hoe lekker ze er dan wel niet uitzien!kan je beter je 20 euro in je zak houden en lekker een normale vrouw zoeken die je een week helemaal inpalmt en daarna elke dag de beurt van dr leven kan geven, scheelt ook nog 's een hoop geld en je bent er zeker van dat niet heel de antillen erover heen is geweest!
just say NO
to the
HO
Het kwakje moet er echter natuurlijk wel regelmatig uit en die pr0n op het net is dan op een gegeven moment toch geen substituut for the real thing...
Dus ben ik zelf al tig keren naar de hoeren geweest - vanaf m'n 18e al (ben nu 25) Heb zodoende duizenden guldens (laatste jaren dus honderden euros) geïnvesteerd in de dametjes.
Voornamelijk in Amsterdam, maar ook de Doubletstraat in Den Haag is erg ok. M'n allereerste bezoek was aan een ietwat mollige hispanic in A'dam en ik stond te trillen als een rietje.... Dit zou nl. m'n allereerste sexervaring worden. Nadat ze over m'n kruis streelde gaf ik haar de vereiste 50 piek waarna ze me wou zoenen. Ze stonk me toen echter een partij uit der bek, dat ik spontaan weg wilde. Ik wilde m'n 50 piek terug, maar dat kon ik natuurlijk vergeten. Die slechte adem was achteraf eigenlijk een excuus, want de gedachte dat de eerste keer met een hoer zou zijn killde in weze alle lustgevoelens.
De tweede keer (enkele weken later) focuste ik maar op mijn voorkeur: beffen. Legde toen 100 piek neer om eens te proeven hoe dat wonderlijke plekje nou eigenlijk smaakte. Ik weet nog dat ik toen hardop tijdens het likken zei: "vreemd, smaakt een beetje zurig", hoer: "oh??...", ik: "maar wel lekker hoor ". Werd 5 min. later zonder te zijn klaargekomen de deur uitgewerkt.
De derde keer wilde ik maar eens een keer neuken. Na het te hebben gedaan wist ik het zeker: neuken is niet eens een tiende zo opwindend als beffen, vooral niet de missionarispositie. Op z'n hondjes is nog acceptabel, omdat ik dan zo mooi haar clit kan vingeren. Erg geil om dan te merken dat het voor haar opwindend is.
Mijn eerste semi sexervaring was eigenlijk al op 11/12 jarige leeftijd. Mijn oom had een nieuwe vriendin met een leuke dochter... Tijdens een logeerpartijtje bij haar werd ik 's ochtends wakker doordat er aan mijn plasser gefriemeld werd. Dit stond mij zeker niet tegen, dus ik liet haar begaan. I wanted to return the favour, dus ik ging onhandig terug friemelen in haar onderbroek. Geen idee wat ik daar aan kon treffen. In die tijd had ik al een instinctieve drang om op die plek m'n tong erin te leggen, dus ik kroop al onder dekens richting the holy grail. Helaas kwam toen net de nieuwe tante de kamer binnenzetten... We hadden ons eruit geluld, hoe weet ik niet meer .
Drie jaar geleden kwam ik haar weer eens tegen op een bruiloft. Beetje gedanst, gepraat (uiteraard weinig stof van mijn kant ) en telefoonnummers uitgewisseld. Ze belde mij toen een aantal malen op waarbij ze meestal het gesprek gaande hield. Geen woord over onze viezigheden over en weer van vroeger trouwens. Na een paar keer kreeg ik toch weer die koudwatervrees: ik had geen stof meer (eigenlijk al niet meer na haar eerste belletje). Had toen besloten die telefoon maar gewoon uit te zetten....
Dit even ter illustratie .
Heb sindsdien een voorkeur (of eigenlijk obsessie) ontwikkeld voor standje 69, maar dan meer vanwege het feit dat mijn gezicht volledig bedekt zou worden met kut: dat is voor mij nog altijd de ultieme sensatie. Het pijpen aan de andere kant is dan eigenlijk een vervelende bijkomstigheid, omdat ik meestal te snel klaarkom, vooral i.c.m. trekken.
Hier moest ik natuurlijk een oplossing voor hebben. Ik besloot van die verdovende spray te kopen voor gebruik op je snikkel.
Mede dankzij dit goedje had ik in Den Haag de lekkerste likpartij ooit: een vrouw die er wel pap van luste. Voor 30 piek heb ik ruim een halfuur vanuit standje 69 liggen likken. Ondertussen werd ik dus ook gepijpt, maar door de verdovende spray merkte ik er gelukkig (ja je leest het goed) weinig van. Op een gegeven moment gaf ze zich over aan mijn likgeweld en werd opgewonden. Dit kon ik merken doordat ze 1. mijn lul haast met rust liet (een geldbeluste hoer zal je juist zo snel mogelijk proberen te laten klaarkomen) en 2. met haar achterwerk heen en weer ging en mij zowat smoorde doordat ze haar kutje stevig op mijn gezicht drukte . Ze werd vervolgens ook steeds natter en haar sappen begonnen te vloeien: warm, zilt en licht kleverig - the way I like it
. Geen druppel ervan gemorst uiteraard. Na het 69'en complimenteerde ze me nog met "Je kent de technieken wel hoor
)". Aangezien ik nog niet was gekomen mocht ik het met neuken nog even afmaken.
Met stip het lekkerste bezoek ooit.
Als je eigenlijk platzak bent, maar toch koppig naar de hoeren wilt (wat mij vaak gebeurt) heb je kans dat je wat lagere kwaliteit moet gaan samplen. Zo heb ik enkele keren in A'dam in de straat met de goedkope Afrikaanse/Zuid-Amerikaanse hoertjes een vrouwtje van ver in de 50 flink ge69'ed en in de kont geneukt (tja, op de een of andere manier weet ik naast lust en liefde ook de geslachtsdelen en de rest van het lichaam te scheiden). De eerste keer was ze waarschijnlijk al eeuwen niet meer geil aangekeken laat staan getongd in haar spleet. Ze kwam dan ook kreunend klaar. Na het anale plezier kwam ik ook en wist ik van schaamte niet hoe snel ik me uit de voeten moest maken. Ondertussen lag het oudje weer met de benen uitnodigend gespreid op bed voor een tweede ronde. Maar, ja als het kwakkie eruit is sta je opeens weer heel even met beide benen op de grond.
"Hoe kon ik mezelf dusdanig verlagen dat ik zelfs een vrouw ging beffen die misschien wel 2 keer zo oud was dan ik" vroeg ik mezelf af de rosse buurt uitlopend. Ik beloofde mezelf dit nooit meer te doen. Een week later lag ik der weer te beffen, maar dit keer had zij de touwtjes strakker getrokken: geen standje 69 (moest ik opeens extra voor betalen), maar gewoon zij languit en ik tussen haar benen. Ik weet niet wat het met dat oudje is: ze kan me mateloos opwinden en tegelijkertijd doen kokhalzen van walging.
Wel of niet naar de hoeren moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken. Je kan zowel erg teleurstellende ervaringen opdoen als zeer bevredigende ervaringen. In mijn geval is het meer een verslaving geworden, oftewel een hoerenjunkie pur sang. Hierdoor vormen de teleurstellingen (snelle klaarkomsten, geen beffen) geen belemmering voor toekomstige bezoekjes.
P.S.: heb 2 uur over dit verhaal gedaan, zo slecht werkt mijn creatieve hersengedeelte dus.
Als ik dat stukje van je lees, valt het best mee met je communicatieve vaardigheden. Natuurlijk is schrijven makkelijker dan praten, en zoals je al schrijft, je hebt 2 uur over dat stukje gedaan. Evengoed toch een hoop info.
Ik denk dat het meer je eigen vrees is dat je iets verkeerds gaat zeggen, die de stiltes veroorzaakt (waar jij zo goed in bent), dan dat dat echt zo is. Waarom begin je jezelf niet eens te trainen door dingen te schrijven, om je woordkeuze's enzo te bepalen.
Een andere tip is om te leren luisteren naar anderen. Proberen de gesprekken van anderen interessant te vinden, en daarop in te spelen. Als je bij een vrouw het juiste onderwerp hebt gevonden, dan hoef je vaak al niet veel meer te zeggen dan af en toe 'ja' en verder hier en daar een kleine opmerking te maken. Vrouwen willen zelf vaak graag praten en aandacht krijgen.
Mijn reden om te gaan was; Ik had tussen mijn 17e en mijn 20e mijn eerste echte vaste relatie gehad. Sjezus, wat was ik kapot toen het uitging. En dat allemaal door haar moeder (da bitch). Jarenlang moest ik niets meer van vrouwen hebben, omdat ik bang was weer zoveel pijn gedaan te worden. Maar na een paar jaar kwamen toch wel de sexuele verlangens weer boven drijven. Uiteindelijk was ik 23 toen ik de eerste stap maakte.
Je schrijft dat je nogal baalde van jezelf na die eerste keer. Ik begrijp je wel. De eerste keer dat ik naar de hoeren was geweest, liep ik bijna te janken onderweg naar huis. Ik vond dat ik mezelf enorm had verlaagd, en een smet op mijn blazoen had, die er nooit meet af zou gaan. Ik was voor altijd getekend.
Het heeft een paar maanden geduurd voordat ik weer ging. Na afloop baalde ik weer als een stekker, maar toch al iets minder. En dat gevoel nam steeds meer af.
Het nadeel van een mannelijk orgasme is inderdaad dat je heel vaak daarna eventjes met je voetjes op de grond komt. En dan kijk je met een grote nuchterheid terug op de afgelopen minuten, kwartiertjes en uurtjes. Die nuchterheid kan pijnlijk zijn.
In mijn geval ging ik ook op zoek naar bepaalde SM-fantasieen die ik had, dus zocht ook de speciale dames op. Ik wilde dan wel weten wat voor type ik had, en ging vaak ook voor langere perioden naar dezelfde dame terug. Zo ontstond er ook een soort van relatie, maar van hun kant altijd commercieel, en van mijn kant dus altijd vrijblijvend. Zo konden ze me ook niet geestelijk pijn doen.
Intussen ben ik 39, en sinds 4 jaar getrouwd. Ik ga dus absoluut niet meer naar de hoeren, want ik ben zo trouw als een hond. Maar als ik heel eerlijk ben, mis ik het nog wel. Die nachtelijke avontuurtjes. Rondzwervend door de verschillende Amsterdamse buurtjes, op zoek naar 'die ene'. Even koffie gaan drinken bij die sexshop op de wallen, waar ik inmiddels bevriend mee was geraakt. Even wat drinken bij een van de meiden op de Ruijsdaelkade, met wie ik geen sex had (ze deed geen SM), maar met wie ik wel leuk kon babbelen, als ze even een pauze wilde). Ik kende ze allemaal daar, en zij kenden mij.
Maar ja, ik ben gelukkig getrouwd, en als ik tegen mijn vrouw ga zeggen dat ik alleen even wat met die meid ga drinken, dan geloofd ze me natuurlijk nooit.
Maar goed. Krabsalade. Blijf lekker naar de hoeren gaan, maar gebruik je communicatieve vaardigheden niet meer als excuse. Je schrijft goed, dus dat kan je jezelf verbaal ook leren. Meer schrijven en meer over je woordkeuze nadenken, zodat het een soort reflexen worden.
NB Ik lees in deze thread regelmatig de opmerking dat hoeren ranzig zijn en dat je beter een vrouw kan versieren enzo. Maar wie zegt mij dat vrouwen in de kroeg safe zijn. De meeste SOA's worden niet door hoeren verspreid, maar voornamelijk in discotheken.
Prostitutie: Het oudste en tevens meest ondergewaardeerde beroep op aarde (OP-DefP)
Wel bezocht, nooit gekocht...
Naar de hoeren gaan is in weze een uitweg, wel de lusten niet de lasten...
De spanning is daarnaast ook een zeer belangrijke factor: hoe lekker zal het achterwerk dat ik vandaag op m'n smoel gedrukt krijg zijn .
Ik zal zeker - voorlopig iig - niet stoppen met windowshopping, daarvoor trekt het mij teveel aan.
Windowshopping rulez, en ik mag dan wel gelukkig getrouwd zijn, toch raad ik je aan het er nog een flinke tijd van te nemen.
Wat betreft je conversatie. Probeer het gewoon. Eerst min of meer je hele betoog opschrijven. Het is voor niemand makkelijk. Ik ben frontman in een band, maar sta ook regelmatig met mijn mond vol tanden. Rampzalig als het publiek niet reageert; wordt je onzeker van. Dus vaak probeer ik van te voren een paar standaard dingen te bedenken, en die in mijn hoofd te planten, en die dan heimelijk op de playlist te zetten.
Schrijven werkt gewoon. Het is een machtig middel, als duurt het soms een half jaar tot een jaar voordat je resultaat merkt.
Bij mijn afstuderen (als psycholoog notabene) moest ik ook een praatje houden... Klapperdeklap gingen de knietjes. Maar ik had mijn hele betoog volledig uitgeschreven. Nog kwamen er regelmatig ehs en andere stopwoordjes uit mijn mond. Pech voor de toehoorders... Ik moest er doorheen.
Enneh bij vrouwen. Laat hun praten, en bewaar die 3 woorden inspiratie voor als er echt een stilte valt. Als vrouwen eenmaal beginnen te praten, is het vaak veel moeilijker om ze te stoppen.
Probeer eens via internet contact te leggen met een leuk meisje. Als je een tijd hebt gechat, en het klikt dan kun je de stap naar bellen wagen en als dat ook goed gaat gewoon eens wat gaan drinken, ik geloof er namelijk niet in dat er mensen zijn voor wie helemaal geen liefde is weggelegd. Ik heb de meest onaangepaste en introverte mensen een partner zien vinden, dus jou moet dat gewoon ook kunnen lukken!
Kan me namelijk niet voorstellen dat hoerenlopen op den duur voor echt geluk zorgt..
quote:Ik vind het normaal.
ik zit hier op curacao
Als ik weer vrijgezel zal zijn zou ik het zo weer doen.
cool dat er zoveel reacties zijn. met name de reactie van krabsalade moest ik erg om lachen (dus krab: leuke humor in je teks; lijkt me een kernkwaliteit; uitbuiten!).
kreeg zelfs nog een persoonlijk reactie over de mail van m'n zus die het draadje was opgespoord door op mijn nickname te zoeken. even minder als je denkt redelijk anoniem iets te posten :S
binnenkort maar andere accountje aanvragen bij Fox
ONTOPIC
tja, hoeren. de hele term heeft een vieze bijsmaak. klinkt als dat je: zielig, lelijk, triest bent en per definitie een ziekte gaat oplopen.
ik beschouw mezelf als een aantrekkelijk persoon, qua uiterlijk en persoonlijkheid. ingetogen, oprecht, etc. allerlei mooie eigenschappen die je pas echt ontdekt als je me beter leert kennen.
wat mij opviel aan uitgaan in Nederland destijds is vrouwen zich erg afstandelijk opstellen, alsof je eerst moet bewijzen geen engerd te zijn alvorens een normaal gesprek te kunnen voeren. ik heb me daar altijd kapot aan geërgerd. een vriend van mij stoorde zich er niet aan begon slap te lullen tegen een elke vrouw die hij tegenkwam en niet zonder succes. ik vond het een vervelende eigenschap en met mij vele vrouwen die op zo'n avond geïrriteerd raakten door die dronken lullo, maar er waren ook altijd meiden die zo om aandacht verlegen zaten dat hij daar toch uiteindelijk bij 'scoorde'. toch kon ik het niet opbrengen op dezelfde toer een meid aan de haak te slaan. als het niet gaat met wie hoe ik ben, dan maar niet. de hele NL-maatschappij is volgens doordrengt van een idioot ritueel waarin vrouwen zich zo afstandelijk mogelijk moeten opstellen van vriendinnen. om flauw van te worden en erg geconditioneerd. zoals ik al beschreef, ik reken mijzelf tot een gelukkig persoon die er aantrekkelijk uitziet en over genoeg personally en zelfvertrouwen beschikt om een droomvrouw aan de haak te slaan. Voordelen die een one-night-stand alles behalve garanderen. misschien is het wel hulde aan de mannen die het aandurven een hoer te bezoeken met wie ze kunnen genieten. that takes balls too...
Volgens mij hangt alles af van de persoonlijke behoefte. Als je behoefte sterk genoeg is om de stap te maken naar betaalde seks, dan had je daar blijkbaar behoefte aan en moet je daar niet moeilijk over doen en op een bepaalde manier van genieten. Als de behoefte er wel is maar niet sterk, doe het niet en bedenk iets anders. Etc.
Respect to ya'll include those girls on FOK that are part-time prostitutes
[Dit bericht is gewijzigd door papajay op 12-07-2003 04:43]
quote:"Ze stond zich in te enten waar ik bij stond"
Op zaterdag 12 juli 2003 04:32 schreef defender het volgende:
Als een vriend/man van mij zijn kwakje ooit bij een van die lijken op de Keileweg zou hebben gedumpt, dan zou ik hem eerst diep en grondig laten testen en onderzoeken, voor ik hem uberhaupt aanraak
Youp van 't Hek
quote:zoveel er nog voor betalen
kortgezegd:
het stond me altijd erg tegen het hele idee, maar is het niet het proberen waard als het met aantrekkelijke vrouwen kan voor zo'n 20 euro omgerekend?
De mooiste meiden van de wallen staan op het stukje bij de kerk, de enge kerksteeg heet het daar geloof ik. Er is ook een peepshow. Allemaal van die studentikoze typetjes, heerlijk!
quote:Die hamburgers die die trieste lui van jou bakken eet je anders maar wat graag volgens mij.. Dr is altijd iemand die dat werk moet doen dus een beetje respect wat dat betreft kan geen kwaad, er zijn meer dan genoeg mensen hier die daarvan profiteren!
Op zaterdag 28 juni 2003 12:32 schreef horzel het volgende:[..]
voor sletten heb ik ook totaal geen respect evenmin voor die trieste lui die hamburgers bakken.
Maar die hoeren worden helemaal niet gecheckt. Hier in nederland bij de goede bordelen. Maar in het buitenland kennen ze dat niet eens. En daar doen ze het ook vaak zonder.
quote:Wat dacht je wat het wel niet kost als je een vrouw/meisje gaat versieren in de disco/kroeg.Vooral omdat een gemiddeld drankje in de disco/kroeg ook rond de 8 euro zit.
Op donderdag 24 juli 2003 19:41 schreef xxdeesjuhxx het volgende:[..]
zoveel er nog voor betalen
dan kan je toch wel leukere dingen van doen
Papajay doe wat jij vind wat goed is en niet wat een ander er van vind.
quote:Ieder zijn eigen keus of je naar de hoeren ga of niet.
ik zit hier op curacao
Ik snap niet waarom je je toekomstige partner hiermee te kort zal doen. Dan zou je ook nooit eerdere relaties gehad mogen hebben zeker, want dan doe je je toekomstige partner ook te kort.
Mensen moeten eens leren dat jij de eigenaar ben van je eigen lichaam en dat niemand, maar dan ook helemaal niemand ook maar iets te zeggen heeft over wat jij met jouw lichaamsdelen doet! Ook al ben je getrouwd, dan nog bezit de ander niet jou lichaam.
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen vroeger in Nederland gevochten hebben om baas over hun eigen lichaam te zijn en baas in eigen buik. Daar hoef je niet eens voor te vechten, want dat waren ze al! Maar goed, dan zou jij dus niet baas over je eigen lichaam mogen zijn? Al stop je hem in een pot pindakaas! Als je dat nou lekker vind, gewoon doen!
Je moet alles toch gewoon een keer hebben meegemaakt? Vind ik in ieder geval wel hoor. Weet je in ieder geval waar je over praat.
Ik heb het een maandje geleden dan ook gedaan. Ontzettend lekkere dame, maar vond er helemaal geen reet aan. Geen liefde, geen spanning, geen opgeilen of wat dan ook. Kreeg hem niet eens op volle kracht en ben dan ook niet klaargekomen. Nee, was echt helemaal niks voor mij.
Maar weet nu wel hoe zo'n kamertje eruitziet en hoe het er een beetje aan toe gaat en dat vind ik wel leuk. Heb er totaal geen spijt van, vind het leuk dat ik ook dat weer heb meegemaakt, maar ik zou nooit, maar dan ook echt nooit meer nog een keer gaan. Daarvoor is het gewoon niet my kind of sex.
En waarom zou je je toekomstige vriendin ermee tekort doen? Zij heeft er toch helemaal niks mee te maken wat je op dit moment doet? En waarom zou ze er in hemelsnaam moeilijk over gaan doen als je verteld dat je een keer een hoer hebt geprobeerd?
kijk, als je nou wekelijks gaat is het misschien wat anders
quote:Wat krijg je dan voor 20¤?
Op donderdag 24 juli 2003 19:41 schreef xxdeesjuhxx het volgende:[..]
zoveel er nog voor betalen
dan kan je toch wel leukere dingen van doen
Moet je wel erg hopeloos zijn! maar als je al 5 jaar geen sex hebt gehad kan ik het misschien wel voorstellen.
Iedereen is anders, van mij mag je, ze zijn er niet voor niks!
quote:dan zit er bij jou niet veel anders op dan een opblaaspop, zeker kan je nameljik nooit zijn (zelfs testen hebben een foutmarge)
Op donderdag 14 augustus 2003 14:29 schreef Johnny_Cool het volgende:
liever eentje waarvan ik zeker weet dat ze nix mankeert
Als ik een man zou leren kennen en die verteld mij dat hij bij de hoeren is geweest, kan hij een toekomstige relatie al vergeten.
Daadwerkelijk betalen voor sex gaat mij iets te ver.
Ben wat dat betreft misschien ouderwets, bekrompen of kortzichtig, maar dan is dat maar zo...
quote:dat is nou de kracht van de postbang grom!
Op zaterdag 28 juni 2003 07:57 schreef on_the_mike het volgende:
doen,wat jij wil!
quote:Ach, de meeste mannen schijnen het wel eens gedaan te hebben. Nix mis mee. Of je neemt eerst een meid mee op stap, kost je 100 euro, en het is nog maar de vraag of je krijgt wat je wilt.
Als ik een man zou leren kennen en die verteld mij dat hij bij de hoeren is geweest, kan hij een toekomstige relatie al vergeten.
Dusseh...
BTW helemaal gedegouteerd van deze topic-hoe respectloos jullie kunnen zijn,niet te doen...
[Dit bericht is gewijzigd door Tristesse op 16-08-2003 11:27]
quote:Of je doet dat helemaal niet, bweeh.. ik sta redelijk openminded tegenover dit soort dingen en zolang mensen het niet stiekem doen als ze getrouwd zijn is het imho geen probleem, maar je gaat een hoertje toch niet beffen!?!?
En als je echt veilig wil spelen, weiger je r te beffen zonder beflapje...
moet ook zeggen dat ik -serieus- erg verbaasd was dat sommige mensen hierboven dat als bonus zagen, maar als ze dat lekker vinden heb ik er verder geen last van.
FF 3x op en neer en dan je knip trekken...
Sex zonder voorspel van minstens 4 uur sucks sowieso...
quote:Als het 100 euro kost staat het je tegen en voor 20 euro niet? principe van 80 euro?? of zie ik het verkeerd??
kortgezegd:
Ik vind het voor geld hoe dan ook niets....!!!
quote:Het is inderdaad aan te zien dat je het nog nooit bij de dames van plezier hebt gedaan. Je moet namelijk eerst je knip trekken, en dan pas kun je legitiem van bil gaan...
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:59 schreef BasiI het volgende:
Sex met een hoer lijkt me nou helemaal niks dus ik begin er ook maar niet aan...FF 3x op en neer en dan je knip trekken...
Sex zonder voorspel van minstens 4 uur sucks sowieso...
quote:Goed idee. Een maat van me zegt altijd: Niks zo nauw als je eigen klauw
Op donderdag 3 juli 2003 23:53 schreef AngelWings het volgende:
Hm ga eerst de hand aan jezelf slaan en denk daarna nog eens na...
En er zit echt wel verschil tussen het betalen van een hoer voor seks, en cadeautjes etc. kopen voor een meisje. Want als het goed is doe je dat als je een meisje leuk vindt, niet puur en alleen voor de seks.
quote:Natuurlijk, alleen heb jij -je hele leven immers al vrijgezel- geen vergelijkingsmateriaal.
Op donderdag 22 januari 2004 22:13 schreef BdG het volgende:
Waarom zou je als vrijgezel niet naar de hoeren mogen gaan? Ondergetekende doet het ook wel eens. Doet het feit dat je ervoor moet betalen afbreuk aan de sex?
Dat neemt echter niet weg dat er niks mis mee is, natuurlijk.
quote:wil je dan dat je vriend zn hele leven maagd is geweest? misschien waren er wel geen meiden voor jou die met hem naar bed wilden.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:39 schreef HeavenlyCreature het volgende:
Als mijn vriend zou vertellen dat hij naar de hoeren is geweest toen hij vrijgezel was, zou ik dat ook niet leuk vinden. Ik zou het niet uitmaken, maar ik zou het wel een vies idee vinden.En er zit echt wel verschil tussen het betalen van een hoer voor seks, en cadeautjes etc. kopen voor een meisje. Want als het goed is doe je dat als je een meisje leuk vindt, niet puur en alleen voor de seks.
quote:*kuch*
misschien waren er wel geen meiden voor jou die met hem naar bed wilden.
Maar dat terzijde. Gegeven de omstandigheden zie ik het probleem niet zo.
quote:Mij zou het niets kunnen schelen.
Ik zou liever hebben dat ie naar een hoer zou zijn geweest, en het veilig heeft gedaan... Dan dat ie iedere week een andere meid in zijn bed zou hebben en het onveilig had gedaan.
Maar goed, niemand is perfect...
Mij maakt het niet uit......
Wijven zonder zelfrespect die de hele dag vieze, enge kerels lopen te pijpen.
Losers die te lelijk zijn voor een aantrekkelijke vriendin, vieze opa's, ontrouwe klootzakken, criminelen, stinkende en vrouw-onvriendelijke hangjongeren. Vrouwen die voor zoiets kiezen heb ik 0,0 respect.
Dan wacht ik liever een tijdje tot de volgende vriendin. Alles beter dan zo'n afgelikte del.
quote:Het oudste beroep ter wereld is tevens het meest ondergewaardeerd
Op zaterdag 14 februari 2004 19:17 schreef DaveM het volgende:
Hoeren?Wijven zonder zelfrespect die de hele dag vieze, enge kerels lopen te pijpen.
![]()
Losers die te lelijk zijn voor een aantrekkelijke vriendin, vieze opa's, ontrouwe klootzakken, criminelen, stinkende en vrouw-onvriendelijke hangjongeren. Vrouwen die voor zoiets kiezen heb ik 0,0 respect.
Dan wacht ik liever een tijdje tot de volgende vriendin. Alles beter dan zo'n afgelikte del.
Bow wow wow yippee yo yippee yah
Die prostitutie heeft de p-funk p
Fok p-funk, punk, de stijl is o.p.
Die prostitutie heeft de p-funk p.
Pow wow wow yippee yo yippee yah
Krijg nou geen eenzijdig beeld van mij
Want niet met alle hoeren ben ik even blij
Want sommige hoeren doen het voor de heroine
En doen aan echt alles om hun poen te verdienen
Alles wat gevaarlijk is doen ze gewoon
Zelfs in hun reet en zonder een condoom
En ze spelen niet alleen met hun eigen leven
Want via-via kunnen ze ook jou aids geven
Hoe hoger de nood wordt, hoe meer de prijs daalt
Zelfs voor een tientje wordt ie uit je broek gehaald
Dus mannen die op straat lopen met een stijve
Loop dan met een grote boog om deze vieze wijven
Want ze zijn ziek en hebben wonden en wratten
En verspreiden gore ziektes als neukende ratten
Nog iets wat ze eigenlijk moeten verhinderen
Sommige hoertjes zijn gewoon nog kinderen
Van een jaar of 16, en de heren
Kan het natuurlijk weer geen neuk interesseren.
Vieze geile mannetjes, wees eens slim
En douw je lul niet zomaar overal in
Denk eerst eens na voor je naar binnen toe gaat
Of je er soms niet iets of iemand mee schaadt
Een hoerenloper is in principe niet slecht
Zolang ie het maar doet met het nodige respect
Dus
Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r moer, yeah
Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r moer, check-it
Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r moer
Lang leve de echte hoer, schop die heroine-junk terug naar d'r moer
quote:Die betalen wel goed!
Op zaterdag 14 februari 2004 19:17 schreef DaveM het volgende:
criminelen
quote:Wel een goede tekst ja. Vanuit de maatschappij bekeken zijn ze inderdaad heel nuttig.
Op zondag 15 februari 2004 02:13 schreef defender het volgende:[..]
Osdorp Posse-nr
Maar vrouwen die hun mond en hun benen wijd doen voor iedere kerel die 50 euro neerlegt vind ik toch van een bijzonder laag niveau. Een vrouw met zelfrespect doet zoiets niet.
quote:Uit de portemonnee van iemand anders...
Op zondag 15 februari 2004 02:51 schreef Loedertje het volgende:[..]
Die betalen wel goed!
Hoopt voor Loedertje dat ze niet uit ervaring spreekt.
quote:Ranzig kind. Ga in je geheime mapje met pornoplaatjes kijken ofzo.
Op zondag 15 februari 2004 16:49 schreef Dark-Walker het volgende:
ik weet al waar ik op vakantie ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |