De Dekamarkt?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die hebben ze in Brabant niet. Ik heb het opgezocht...
Brabant, wat doe je jezelf aan? De Dekamarkt beperkt zich tot de beschaafde wereld.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en daarmee de koffie van de DekaMarkt...
quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, de beschaafde wereld...Daarom woon ik hier...
Maar jullie hebben PSV.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja, de beschaafde wereld...Daarom woon ik hier...
Maar wij hebben PSV!quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Maar jullie hebben PSV.
Kun je daar niet juist van genieten? Ik houd erg van tenenkrommende tv: televisiedominees die zwakbegaafden tot het evangelie bekeren, tell-sell-reclames waarin mensen gereduceerd worden tot instrumenten om ongeloofwaardige goederen aan de man te brengen, soaps met een teveel aan melodrama en een tekort aan acteertalent, en dus ook onbeholpen presentatoren die een gedachtewereld met ons delen waar we liever geen weet van hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij stuitert bij mij voortdurend tussen vermakelijk en tenenkrommend in...
Welk bundeltje met essays bedoel je precies? Zijn columns of is er wat verschenen waarvan ik geen weet heb?quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:58 schreef Seborik het volgende:
Op het moment vind ik dat bundeltje met essays enorm vermakelijk.
De rest staat in vtt. Dus "ik snoot mijn neus, ik liep de trap op.." en dit is een heel andere tijd. Volgens de stijl van het boek zou 't gewoon "en ik liep de trap af" moeten zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:35 schreef thaleia het volgende:
"En toen ben ik de trap afgelopen" lijkt mij verleden tijd, dus wat bedoel je precies?
de kritieken zijn een stuk positiever dan die van de joodse messiasquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:51 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik ben net in Tirza begonnen. Amper 20 pagina's, dus ik kan er nog niets zinnigs over zeggen. Na het wat onevenwichtige en teleurstellende De Joodse Messias hoop ik weer op een echt goed boek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |