Ik dacht, kom ik plaats een foto passend bij z'n capaciteiten.
Groot genoeg ?
Frank is degene die de paraplu niet vast houdt
quote:Groot genoeg.
Op donderdag 26 juni 2003 01:20 schreef tong80 het volgende:
Groot genoeg ?
-edit
quote:Frank imitaite stond er toch ?
Op donderdag 26 juni 2003 01:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oeps-edit
Geeft niks oeps, but don't call me edit.
quote:Fiets achterop ?
Op donderdag 26 juni 2003 01:32 schreef JAM het volgende:
Stond een heel leuk interview met hem in de Revu een tijdje geleden. Over zijn campingtripjes naar Zuid-Frankrijk..
Hij's namelijk ook sportief.
quote:Door Kopspijker moet iedereen nu gelijk aan ranja met een rietje drinken. En dat terwijl hij een goed politicus is. Hij had mijn voorkeur als fractieleider.
Op donderdag 26 juni 2003 01:28 schreef ZeroVince het volgende:
Nobody fucks with.. Frank de Grave!
quote:Daar gaat het interview ook op in. Met citaten zoals "Soms vroegen mensen mij dan, bent u nou de échte Frank de Grave ?" .
Op donderdag 26 juni 2003 01:38 schreef Steijn het volgende:[..]
Door Kopspijker moet iedereen nu gelijk aan ranja met een rietje drinken. En dat terwijl hij een goed politicus is. Hij had mijn voorkeur als fractieleider.
.
quote:Frank de Grave is cool!
Op donderdag 26 juni 2003 01:28 schreef ZeroVince het volgende:
Nobody fucks with.. Frank de Grave!
quote:Hmmz, klinkt als een leuk interview, had ik hem toch moeten kopen of tenminste even lezen
Op donderdag 26 juni 2003 01:39 schreef JAM het volgende:[..]
Daar gaat het interview ook op in. Met citaten zoals "Soms vroegen mensen mij dan, bent u nou de échte Frank de Grave ?" .
.
Kan aan mij liggen hoor, ben een beetje moe
quote:Hij houdt de paraplu idd niet vast, maar als het als een grapje bedoeld is dan vat ik 'm ook niet.
Op donderdag 26 juni 2003 01:43 schreef UFOtje het volgende:
uhh alleen dat van die paraplu vat ik ff niet!Kan aan mij liggen hoor, ben een beetje moe
quote:Zal ik hem uitleggen ?
Op donderdag 26 juni 2003 01:43 schreef UFOtje het volgende:
uhh alleen dat van die paraplu vat ik ff niet!Kan aan mij liggen hoor, ben een beetje moe
Als je de paraplu vast hebt, heb je ook de verantwoordelijkheid dat iemand nat wordt.
Als je er alleen maar onder staat, maar toch nat wordt. Kun je naar een ander wijzen.
Ik leg het nog uit ook
Maar even serieus, zo'n man kan je toch niet meer serieus nemen.
quote:echt wel! Als er 1 politicus goed is naast Gerrit dan is hij het wel!
Op donderdag 26 juni 2003 11:31 schreef KlaasWinters het volgende:
Ik herinner me een uitstapje van Frankie naar "zijn jongens". Zwaar he Frankie, zo'n rugzak.Maar even serieus, zo'n man kan je toch niet meer serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |