abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2001 @ 21:54:54 #51
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_828693
quote:
Op 15 maart 2001 16:36 schreef Snof het volgende:
zeg dat niet te hard:
Voor je het weet zit je aan tafel bij Newton, en als er iemand ooit een saaie zak is geweest... De man heeft zijn hele leven opgesloten gezeten in de colleges (Engelse uitspraak) van Cambridge en nooit een vrouw aangeraakt (ter lering ende vermaak: ook nooit een man trouwens). Een wilde avond was voor hem de differentiaalrekening nog een beetje verder uitpluizen.
<knip>
ehm... das niet helemaal waar, Newton was in het geheim ook alchemist en zocht oa naar de eeuwige jeugd en een manier om lood in goud te veranderen, een saaie lul zoals ie tevaak wordt afgeschilderd is hij dus absoluut niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_828712
Newton kon punniken als een gek en had een bizarre hopjesvla obsessie.

En dat noem jij saai!

[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 15-03-2001 22:01]

Verbaal genie in love!
pi_828717
quote:
Op 15 maart 2001 22:01 schreef SkyMaster het volgende:
Wil jij zo iemand ontmoeten? Ik niet hoor!
pi_828728
quote:
Op 15 maart 2001 22:03 schreef zodiakk het volgende:
Wil jij zo iemand ontmoeten? Ik niet hoor!
Ik ook niet. Dat zou me echt niet aanstaan.
Hopjesvla? Doe me een lol.. frambozenvla, da's pas lekker!

[modjes, sorry voor mijn off-topic gedrag.. ben momenteel niet zo serieus ei'k]

Verbaal genie in love!
pi_828740
Ik zou Ted Bundy wel willen ontmoetn , een van de meest gestoorde mensen uit de mensheid. heb een aantal weken geleden een documentaire gezien over de uitvinder van het profilen ( Op SBS6, dacht ik). Zelfs die profiler zei dat hij nooit geweten heeft wie er nou de baas was...hij of Ted Bundy......Zo iemand is zo vreemd, het lijkt me fascinerend om zoiets te spreken. Puur wetenschappelijk natuurlijk, het is blijft gewoon een gruwelijk monster.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 15-03-2001 22:12]

donderdag 15 maart 2001 @ 22:20:38 #56
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_828763
quote:
Op 15 maart 2001 22:11 schreef zodiakk het volgende:
Ik zou Ted Bundy wel willen ontmoetn , een van de meest gestoorde mensen uit de mensheid. heb een aantal weken geleden een documentaire gezien over de uitvinder van het profilen ( Op SBS6, dacht ik). Zelfs die profiler zei dat hij nooit geweten heeft wie er nou de baas was...hij of Ted Bundy......Zo iemand is zo vreemd, het lijkt me fascinerend om zoiets te spreken. Puur wetenschappelijk natuurlijk, het is blijft gewoon een gruwelijk monster.
De UnaBomber kon er anders ook wat van, hij was het ergens eind jaren '60 niet eens met een wiskundebeslissing en trok zich terug in een hutje op de hei om daar dehele dag wiskunde sommen te maken tot hij besloot dat gebouwen opblazen ook wel leuk was. Als ik 30 jaar lang wiskundesommen moest maken zou er een tekort aan gebouwen zijn...
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_828850
quote:
Op 15 maart 2001 22:01 schreef SkyMaster het volgende:
Hahahaha een hopjesvla obsessie

Als mensen ook geen problemen hebben dan verzinnen ze die wel.. een hopjesvla obsessie

It is much easier to be critical than to be correct.
  vrijdag 16 maart 2001 @ 00:57:41 #58
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_829297
Isaac Newton was ook de uitvinder van het kattenluikje...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_829759
quote:
Op 15 maart 2001 19:28 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ruig!
LOL

behoorlijk intens!

Als toevoeging op mijn vorige post ... ik zou Lincoln wel eens de huidige wereld willen laten zien

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_829775
man : James douglas morrison. om een andere wereld te ontdekken.

vrouw: patricia keneally. om op een rare avond, gekke dingen te doen.

koele kikkers kwaken niet
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 april 2010 @ 21:21:14 #61
862 Arcee
Look closer
pi_80497950
quote:
Op vrijdag 23 februari 2001 21:25 schreef Arcee het volgende:
Maar serieus, ik zou het echt niet weten. Er zijn genoeg interessante historische figuren, maar om er nou een keer mee rond de tafel de gaan zitten... neuj.
Inmiddels kan ik er toch wel een bedenken, namelijk Robert Pershing Wadlow: The Gentle Giant (2.72m)

Die had ik wel willen ontmoeten. Niet om mee aan tafel te zitten, maar om naar op te kijken. Lijkt me uiterst fascinerend. Dat vind ik zo al, dus helemaal als-ie in real life voor je staat.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80498028
Je hebt er in ieder geval lang genoeg over gedaan.
pi_80501663
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:21 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inmiddels kan ik er toch wel een bedenken, namelijk Robert Pershing Wadlow: The Gentle Giant (2.72m)

[ afbeelding ]

Die had ik wel willen ontmoeten. Niet om mee aan tafel te zitten, maar om naar op te kijken. Lijkt me uiterst fascinerend. Dat vind ik zo al, dus helemaal als-ie in real life voor je staat.
Met z'n pikkie van 2 cm.
Haha, idk that, maar ik zou na een spoedcursus Frans wel eens met Bonaparte willen spreken.
  maandag 19 april 2010 @ 22:42:09 #64
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_80502190
Marilyn Monroe en JFK
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_80504588
Adolf Hitler inderdaad ook en een klap voor z'n kop geven.
Otto Von Bismarck zou ik ook nog wel eens willen spreken.
Jeremy Bentham zou ik nog wel eens een klap voor z'n kop willen geven en het enige goede wat hij deed was voor de diertjes.
Als laatste, na natuurlijk Bonaparte die ik eerder noemde, zou ik eens willen praten met Karl Marx.
pi_80504699
Puike kick Arcee, ruim 9 jaar !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:42:42 #67
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80506457
Man:

Cyrus de Grote. Waarvan gezegd wordt dat men hem al vreesde voordat hij geboren werd. Stichtte de grootste rijk uit de oudheid en werd door de Grieken als een halve God gezien. In vele opzichten genialer dan Alexander.

Adolf Hitler. De mislukte kunstenaar die uitgroeide tot een charismatische despoot en een enorme rijk stichtte dat angst zaaide bij al zijn vijanden.

Seneca. Discussiëren over het leven.

Schopenhauer. Discussieren over de wereld waarin we leven en kankeren op het lijden ervan.

Spinoza. De man die aan het begin stond van de verlichting en velen in Europa de bloed onder de nagels vandaan haalde. Ik zou hem vertellen dat God dood is.

Jean Paul de Satre. De grootste filosoof van de 20ste eeuw.

Galilei. Zonder Galilei geen Newton, Huygens en Kepler.
  dinsdag 20 april 2010 @ 01:01:39 #68
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_80506776
Dit zijn overigens de mensen waar ik voor op mijn knieën zou gaan - uitgezonderd de despoten. De mensen die een enorm belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de wereld en ons denken dusdanig hebben beïnvloedt dat wie we vandaag de dag zijn is te danken aan al die grote geniën. Helaas is het zo dat we tegenwoordig dergelijke genieën steeds minder op prijs stellen. Waar - zoals Marijnissen terecht zei - niet zo lang geleden nog tienduizend mensen de begrafenis van de grootste wetenschap die Nederlander ooit gekend heeft bezochten, Hendrik Antoon Lorentz. Vergelijk dat eens met de mensen die de meeste vandaag de dag als 'helden' beschouwen.
pi_80518975
Vrouwen: Elizabeth I van Engeland en Aletta Jacobs. Voor Elizabeth heb ik een obsessie die ik zelf ook niet helemaal begrijp. Aletta wil ik ontmoeten omdat zij toch wel een beetje aan het begin van de eerst feministische golf heeft gestaan in NL. Samen met vele anderen natuurlijk. Ik bewonder haar omdat ze niet deed wat iedereen in die tijd verwachtte maar streed voor de dingen waar zij in geloofde.

Mannen: Eigenlijk al die evil dictator mensen als Stalin, Hitler, Mao ect. Omdat ik wel eens wil weten wie de mens achter al die ellende is en waarom ze zo handelden als ze deden. Maar ik weet niet of ik die mensen zou durven ontmoeten (als het al kon).
pi_80519965
Ikzelf ben enorm geinteresseerd in WOII, ik heb het geluk dat ik veel veteranen uit Engeland, Amerika, Belgie, Nederland en Duitsland ken en ieder jaar ontmoet. Nu ben ik bezig met het overhalen van een groep Tjechische RAF veteranen naar Nederland. Hopelijk gaat dat lukken!
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:46:21 #71
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80538692
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ikzelf ben enorm geinteresseerd in WOII, ik heb het geluk dat ik veel veteranen uit Engeland, Amerika, Belgie, Nederland en Duitsland ken en ieder jaar ontmoet. Nu ben ik bezig met het overhalen van een groep Tjechische RAF veteranen naar Nederland. Hopelijk gaat dat lukken!
Wanneer komen ze en wat ga je met ze doen?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 21 april 2010 @ 02:20:08 #72
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_80547375
Winston Churchill: Een dag met hem meelopen zou geweldig zijn en dan vooral tijdens het hoogtepunt van The Battle of Britain.

Ian Smith: Om hem te vertellen dat hij de macht niet moet overdragen aan Robert Mugabe.

Stanley Kubrick: Om eens een middagje over zijn films te praten.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_80593744
Man:
Rudolf Noerejev

Vrouw:
Mata Hari (Margaretha Geertruida Zelle)
  donderdag 22 april 2010 @ 16:03:42 #74
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_80600606
Man:
Kan haast niet kiezen maar toch vooral: Koning Willem de 2e, Bonifatius en Scipio Africanus, Generaal Winkelman wil ik ook wel eens spreken.

Vrouw:
Koningin Wilhelmina

Gebeurtenis\anders:

Paard van Troje
De "Hollandse" Kruistocht
De weinige Fokker gevechtsvliegtuigen en bommenwerpers die in de meidagen van 1940 de Duitsers toch nog heel even aan het schrikken brachten.
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_80600817
Goede kick, ik dacht dat je niet meer kon reageren op hele oude topics.

Ik zou Leonardo da Vinci wel willen ontmoeten, en hem vooral willen laten zien hoe de tecnologie van tegenwoordig is, en dat hij een grote leidraad is geweest
pi_80645748
Ik zou een aantal mensen willen ontmoeten en wel om de volgende redenen:

Ontmoeten begin 1941 om te waarschuwen voor de Pearl Harbor
aanval en met details omschrijven over hoe of wat.

Ontmoeten in de 50'er jaren en vertellen wat hem allemaal te wachten
stond (niet zijn dood) en hoe groot zijn naam en faam zou zijn.

Ontmoeten in januari 1963 om hem te waarschuwen voor
de havikken in zijn generale staf en andere overheidsdiensten
en de aanslag in Texas.

Ontmoeten een jaar voor de aanslag en vertellen wie,wat
en waar de aanslag wordt gepleegd.(en waarschuw Van
Gogh ook gelijk)
75 topics = FIN
  zondag 25 april 2010 @ 06:33:34 #77
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_80686728
man: Edmund Burke, de grondlegger van het conservatisme om te horen hoe hij de wereld zag aan de hand van de toen heersende tijdgeest
vrouw: Nancy Wake
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_80699450
Gaius Sallustius Crispus

Oswald Spengler

pi_80856307
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:17 schreef FP128 het volgende:
Ik zou een aantal mensen willen ontmoeten en wel om de volgende redenen:

Ontmoeten begin 1941 om te waarschuwen voor de Pearl Harbor
aanval en met details omschrijven over hoe of wat.

Ontmoeten in de 50'er jaren en vertellen wat hem allemaal te wachten
stond (niet zijn dood) en hoe groot zijn naam en faam zou zijn.

Ontmoeten in januari 1963 om hem te waarschuwen voor
de havikken in zijn generale staf en andere overheidsdiensten
en de aanslag in Texas.

Ontmoeten een jaar voor de aanslag en vertellen wie,wat
en waar de aanslag wordt gepleegd.(en waarschuw Van
Gogh ook gelijk)
Zeg dan dat je een tijdmachine wil hebben.
pi_80857014
Ik wil de mensen van Jamba enz. wel ontmoeten om hen vervolgens te stompen.
-
pi_80957608
Henry Ford
Erwin Rommel
Manfred Albrecht von Richthofen
Yuri Gagarin
Charles Augustus Lindbergh
John Delorean
Smokey Yunick
Frank Zappa
Stirling Moss
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_80957635
Hoe kan hij nou een topic uit 2001 kicken? Bij mij lukt het al niet eens met topics uit 2005.
pi_81457451
Moeilijk... ik weet sowieso wel een man en een vrouw, maar dat zijn geen bekende persoonlijkheiden, maar 'slechts' voorouders van mij. Er is het een en ander onduidelijk aan die kant van de familie en er zijn geen gegevens bewaard gebleven om achter de waarheid te komen. Daar zou ik hen we leens naar willen vragen. (Henning Dijkstra en zijn moeder Hendrina Dijkstra)
Liej
  zondag 16 mei 2010 @ 04:28:09 #84
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_81479450
Tsja dat is er maar 1 en dat is Django Reinhardt
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
  zondag 16 mei 2010 @ 13:30:08 #85
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_81486167
Man: Erwin Rommel

Vrouw: Jeanne d'Arc
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_81804614
een sterrenkundige wiens naam me ontglipt is.

tedju
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:28:58 #87
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_82009384
Moeilijk om te zeggen wie ik zou willen ontmoeten. Bij de meeste zou er een taalprobleem zijn. Grote wiskundigen als Newton en Einstein kan ik op intellectueel niveau niet volgen en grote politicii nemen mij niet serieus. Ik neem in ieder geval niet aan dat ik FDR zou kunnen waarschuwen voor een op handen zijnde aanval op Pearl Harbour. Hij ziet me aankomen met mijn Nederlandse accent.

Mijn grootouders misschien, die in WO2 onderduikers hielpen. Ik zou nog wat mee willen nemen, wat matzes en halal koshere worstjes.
Non possumus non loqui
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')