abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2003 @ 01:35:13 #76
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_11405187
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 01:33 schreef Potter het volgende:
Ik weet niet of het al is gevraagd, maar hoe heet het nummer van de nieuwe bacardi breezer reclame?
felix_da_housecat_-_silver_screen

En dan een mix daarvan geloof ik.

pi_11408309
Wat nu op KinkFM draait.

Heel raar deuntje en de zanger zegt iets van:

Eisbeeren mussen nie weinen. En dan komt er een soort badeendgeluidje.

vrijdag 27 juni 2003 @ 10:53:46 #79
13973 ranja
image means nothing
pi_11408400
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 10:49 schreef theofiel172 het volgende:
Wat nu op KinkFM draait.

Heel raar deuntje en de zanger zegt iets van:

Eisbeeren mussen nie weinen. En dan komt er een soort badeendgeluidje.

het orgineel is Grauzone - Eisbär, een new wave klassieker uit 1981 of 82.
ik weet niet of je het orgineel of een cover hoort natuurlijk...
pi_11408434
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 10:53 schreef ranja het volgende:

[..]

het orgineel is Grauzone - Eisbär, een new wave klassieker uit 1981 of 82.
ik weet niet of je het orgineel of een cover hoort natuurlijk...

Dank u
pi_11409866
ik heb gisteren nummer van Carlos Santana gehoord. Het ging om het nieuwste nummer maar ik weet de titel niet en kan hem ook nergens vinden. Weet iemand de titel van het nieuwe nummer van Carlos Santana??
Alvast bedankt
pi_11411356
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Op een avond uitgaan meende een vriend van me een nummer ( weet niet of het een trance,dance remix was ) gehoord te hebben, waar de matrix quote " Isn't that beautiful,isn't that worth dying for" in voorkwam.

Weet iemand if dit wel een nummer is, en zo ja, welke. Of dat dit een biellige remix das van onze biellige huisdj

ALvast bedankt

Niemand
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_11411713
Nieuw topic, nieuwe poging, nieuwe kansen... bob bob bob bob... koop uw kaartjes aan de balie:

1. Mocht je toevallig wel eens naar Arrow Classic Rock luisteren... het nummer wat onder de Parkpop-aankondiging zit. Welke isse die?

2. Een Nederlandstalig rap-nummer van de jaren 90 waarbij de rapper in kwestie steeds leek te gaan rijmen op de voorgaande zin, maar dan vervolgens met een woord op het einde van de volgende zin kwam wat totaal niet rijmde op de voorgaande zin. En dan het hele nummer lang. Iemand?
Voorbeeld (geen daadwerkelijke lyric):
"Ik mix m'n plaatjes altijd met veel plezier...
en terwijl ik dat doe, drink ik meestal een flesje... Breezer (ipv bier)
mijn kat die krabt constant de krullen van de trap
en m'n vriendin is echt een stoot, iedereen vindt haar... mooi (ipv knap)
"

3. Dit is een lastige. Het is volgens mij een Turkstalig nummer. Al redelijk oud en een kerel zingt dan steeds lacherig tussendoor: "jahahahahaaa" wat van hoog naar laag afloopt. Ooit eens gehoord, nooit weer gehoord. Voor de rest misschien een beetje dezelfde stem als Khaled. Ik vond 't echt een bizar nummer en zou 't nog wel eens willen horen.

pi_11412032
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:00 schreef moorkoppie het volgende:
ik heb gisteren nummer van Carlos Santana gehoord. Het ging om het nieuwste nummer maar ik weet de titel niet en kan hem ook nergens vinden. Weet iemand de titel van het nieuwe nummer van Carlos Santana??
Alvast bedankt
Laatste die ik ken was Nothing At All ft. Musiq maar ik weet niet of er daarna nog singles zijn geweest... anyone?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_11412072
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 23:02 schreef paullo het volgende:
Hoe heet dat nummer nu wat ze als achtergrondnummer gebruiken bij die soort reclame clip van mtv zelf dus niet van marco v maar die andere soort groovy club achtig nummer maar wel super mooi het is zo´n reclame met allemaal stukjes van mtv weet iemand het zou me deugd doen
Bedoel je niet :

Energy 52 - Cafe Del Mar

Ik ben niet zo'n fan van trance maar dit nummer vind ik wel gaaf!

pi_11413310
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:25 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ja kzoek een nummer dat ongeveer zoiets is

owner of a lonely/broken heart ofzo zingt ie

is ergens jaren tachtig

dj of the light/night ook jaren 80

maar ik zoek de artiesten en de titels, maar niemand weet het...

Yes - Owner Of A lonely Heart
pi_11413358
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:07 schreef Green.Velvet het volgende:
Ik zoek de titel/uitvoerder van een recente techno re-release van het nummer What I Got Is What You Need, L O V E love.

Origineel van Unique, en mogelijk in verschillende reincarnaties te vinden, maar ik zoek de versie die ze tegenwoordig (weer ?) veel draaien... iemand ?

Niemand die me kan helpen ?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 15:21:31 #88
59158 Webmaster_Arnold
Tim&Ramon, nooit écht leuk
pi_11413788
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:01 schreef KimSilver het volgende:
Ik zoek ook nog een nr.

Het nr is een variant op: In the Club van 50 cent.
Alleen is de rapper nu een engels man, met z'n onwijs overdreven engels accent. Btw. maar een keer gehoord op radio 538

50 Pence - In The Pub
Lalala [url=http://www.timenramon.nl] Tim&Ramon!![/url]
  vrijdag 27 juni 2003 @ 16:15:25 #89
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_11415001
ik zoek de artiest van het nummer "ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zij"
weet iemand dat?
dus...
pi_11415224
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 16:15 schreef marc1982 het volgende:
ik zoek de artiest van het nummer "ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zij"
weet iemand dat?
Huub Hangop
  vrijdag 27 juni 2003 @ 16:47:19 #91
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11415732
Ik werd net doorverwezen naar deze topic

Kan iemand mij helpen s.v.p.

Ik ben op zoek naar dat nummer dat te horen is in de reclame van croatië.

Artiest is voor mij onbekend en ook de naam van het nummer.

Ik wil dat nummer hebbuh!!!!!

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_11416108
in de reclame van de cd van temptation island II is bijna op het einde een liedje te horen, dat ik wel vaker ergens hoor, maar ik hoor nooit de titel. kan iemand de inhoud van de cd opsommen?
oja, ik hoorde het liedje daqt ik bedoel heet eerst, vorig jaar op lowlands, bij de bacardi bat beats tent, toen Dj Rashid draaide. ik hoorde dat hij vanavond om 21h bij stadsradio rotterdam draait, dus misschien heb ik daar succes!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_11416323
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 13:51 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Laatste die ik ken was Nothing At All ft. Musiq maar ik weet niet of er daarna nog singles zijn geweest... anyone?

Jawel dat is hem........ik heb nooit echt nummers van hem geluisterd maar nu ik wat nummers van hem gehoord heb ga ik cd van hem kopen. Bedankt........helemaal toppie!!!!

pi_11416348
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:16 schreef moorkoppie het volgende:
Jawel dat is hem........ik heb nooit echt nummers van hem geluisterd maar nu ik wat nummers van hem gehoord heb ga ik cd van hem kopen. Bedankt........helemaal toppie!!!!

Ooeh mooi zo!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_11417943
hoi...
ik zoek een liedje en ik dacht altijd dat dat een duet was van faith evans en nog iemand... da liedje kwam uit rond 1997/1998 en in de clip had ze ruzie met haar vriend en toen liep zij boos weg, toen liep hij weg en werd aangereden door een (volgens mij grijze) jeep.
zo gaat 't zo'n beetje maar ik heb geen idee of 't wel zeker van faith evans is en wie er mee speelde ... nog hoe 't heet

bvd.
kripoekla

vrijdag 27 juni 2003 @ 20:31:25 #96
9062 YvonnePonne
Metalketter.
pi_11419304
Hoi!
Tegenwoordig is er op NET 5 een reclame, waarin ze
vertellen over de serie Boston Public. Daarbij wordt
een supermooi nummer gedraaid.
Kan iemand mij vertellen hoe dat heet en wie het zingt?

Thnx alvast!

[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
pi_11420134
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:16 schreef kripoekla het volgende:
hoi...
ik zoek een liedje en ik dacht altijd dat dat een duet was van faith evans en nog iemand... da liedje kwam uit rond 1997/1998 en in de clip had ze ruzie met haar vriend en toen liep zij boos weg, toen liep hij weg en werd aangereden door een (volgens mij grijze) jeep.
zo gaat 't zo'n beetje maar ik heb geen idee of 't wel zeker van faith evans is en wie er mee speelde ... nog hoe 't heet

bvd.
kripoekla

Eric Benet ft Faith Evans- Georgy Porgy
pi_11420175
Gister om ong. 10 voor half 1 's nachts (dus eik vandaag) werd er op 3fm een liedje van de Dropkick Murphy's gedraaid. Het klonk lekker, maar ik hoorde te weinig om er iets van onthouden te hebben... Iemand een idee?
pi_11420305
kan iemand de bekendste nummers van de Stereophonics zeggen, dus die op single zijn geweest ofzo? Ik moet namelijk eentje voor me ma hebben, maar heb er geen goede info van
Epiphone SG Deluxe | Roland Cube 30 | EHX Small Stone | EHX Big Muff
Coming up: EHX Metal Muff
Mijn gitaar!
pi_11420361
Ik zoek een nummer, ik dacht van the Offspring maar dat weet ik niet zeker. In die clip lopen ze over straat en dan lopen er steeds meer mensen achter hem aan. Iemand een idee?
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')