quote:Thank you
Op maandag 30 juni 2003 14:02 schreef Luka het volgende:[..]
Adverteerder: Coca Cola
Product: Frisdrank
Titel commercial: Bubble Dream Girl
Reclamebureau: Studio Micha Klein
Eerste uitzending: 22 juni 2003
Band/Artiest: DJ Tiesto
Titel: Searching
Album/CD: onbekend
Ik ga meteen ff zoeken
Het ligt op het puntje van mijn tong, maar het wil er niet afkomen
quote:Mary J Blige- Hooked
Op zondag 29 juni 2003 23:31 schreef dabadbass het volgende:
IK hoorde laatst dat Mary J Blige een nieuw nummertje heeft uitgebracht met Method Man dus ik meteen downen.
Maar zoals gewoonlijk noemt iedere gebruiker bij KazaA zijn files anders dan ze oorspronkelijk zijn.Dit keer vond ik het niet erg want ik kreeg een nummertje binnen van 3 minuut 50 ofsow maar er zit maar een regel tekst in (in loop)
Het is een vrouwenstem die zingt...But what i feel for you is real en de muziek is van 50 Cent IN DA CLUB.
BVD
quote:Clannad - Theme from Harry's game
Op maandag 30 juni 2003 13:44 schreef Joostve het volgende:
aan het eind van het nummer Chicane - Salt Water komt er een soort van Ierse muziek tussen gemixt
wie weet hoe dat (volgens mij) Ierse nummer heet?
--> b2s events
--> Hardcore4life
Hoe heet dat nummer dat als achtergrondmuziek af wordt gespeeld:P ?
quote:Is deze soms te moeilijk
Op maandag 30 juni 2003 14:59 schreef Tizmo het volgende:
Ik zoek het (klassieke) nummer dat ze aan het begin spelen van Murray Head - One Night in Bangkok, het klassieke nummer dus wat er gespeeld wordt, alvast bedankt.
quote:Golden Boy feat. Miss Kitten - Rippin' Kitten misschien?
Op maandag 30 juni 2003 18:25 schreef amaranta het volgende:
ik zoek een nummer dat ik op id-t radio heb gehoord, het is een nummer dat door een vrouw gezongen wordt..
de volgende delen heb ik er uit onthoudenhoney, ......the kitchen knive......feel like taking a life... bla taking a life
ff een vraag ik zoek een nummer
een oud nummer ergens rond de jaren 70, 80
het is een bijna helemaal instrumentaal nummer waarin ze een paar keer een regeltje tekst zingen
...........coming from mars.......
nu meende ik dat toen dat nummer uit was in usa dat dr hele rellen over onstaan zijn omdat de mensen dachten dat er een invasie was ofzo
misschien weet iemand wek nummer ik bedoel
sorry voor de vage omschrijving
quote:JAA
Op maandag 30 juni 2003 18:43 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
Golden Boy feat. Miss Kitten - Rippin' Kitten misschien?
Iemand?
quote:"Love is all"... weet ff niet meer van wie
Op maandag 30 juni 2003 17:09 schreef Troel het volgende:
Er is op dit moment iig op Skyradio een reclame van Toys'Rus... Hoe heet het nummer wat daarvoor gebruikt wordt, en van welke artiest is het...Het ligt op het puntje van mijn tong, maar het wil er niet afkomen
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef Allan24 het volgende:[..]
"Love is all"... weet ff niet meer van wie
quote:schop
Op donderdag 26 juni 2003 20:29 schreef countblah het volgende:
Ik heb de videoclip wel gezien:
Het was een geanimeerde videoclip met een haai achter een bar en twee meisjes die aan het dansen zijn.Het is dance.
Weet iemand wat het is?
quote:"Chances of anything coming from Mars are a million to one", he said.
Op maandag 30 juni 2003 18:48 schreef Dazzling het volgende:
moh,ff een vraag ik zoek een nummer
een oud nummer ergens rond de jaren 70, 80
het is een bijna helemaal instrumentaal nummer waarin ze een paar keer een regeltje tekst zingen...........coming from mars.......
nu meende ik dat toen dat nummer uit was in usa dat dr hele rellen over onstaan zijn omdat de mensen dachten dat er een invasie was ofzo
misschien weet iemand wek nummer ik bedoel
sorry voor de vage omschrijving
Jeff Wayne & Justin Hayward - The eve of the war (1978) + (1989)
Van de musical versie van " War of the worlds". De orginele versie die zoveel comotie veroorzaakte in Amerika (mensen dachten dat het "het echte nieuws" was...) is nog veel ouder. (Moet ik hier nog ergens hebben liggen trouwens...)
[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 30-06-2003 20:09]
quote:Roger Glover & Guests - Love is all (1975)
Op maandag 30 juni 2003 17:09 schreef Troel het volgende:
Er is op dit moment iig op Skyradio een reclame van Toys'Rus... Hoe heet het nummer wat daarvoor gebruikt wordt, en van welke artiest is het...Het ligt op het puntje van mijn tong, maar het wil er niet afkomen
quote:Het originele verhaal van War Of The Worlds is uit 1898, geschreven door H.G. Wells.
Op maandag 30 juni 2003 19:56 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
"Chances of anything coming from Mars are a million to one", he said.
Chances of anything coming from Mars are a million to one: but still... they come...."Jeff Wayne & Justin Hayward - The eve of the war (1978) + (1989)
Van de musical versie van " War of the worlds". De orginele versie die zoveel comotie veroorzaakte in Amerika (mensen dachten dat het "het echte nieuws" was...) is nog veel ouder. (Moet ik hier nog ergens hebben liggen trouwens...)
[..]
Het originele verhaal van War Of The Worlds is uit 1898, geschreven door H.G. Wells.
Het hoorspel is van Orson Welles en is in 1938 in de VS uitgezonden. Veel luisteraars dachten ......"
Dank voor de aanvullende info
quote:Die geremixte versie is van dj tiësto
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef hoge het volgende:
Ik zoek een remix van kane, vanmiddag gehoord op 538. Rain down on me in een soort trance uitvoering......Wie kan me helpen???
quote:Schoppie
Op maandag 30 juni 2003 14:59 schreef Tizmo het volgende:
Ik zoek het (klassieke) nummer dat ze aan het begin spelen van Murray Head - One Night in Bangkok, het klassieke nummer dus wat er gespeeld wordt, alvast bedankt.
quote:London Symphony Orchestra - Bangkok suite (from Chess)
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef Tizmo het volgende:[..]
Schoppie
.
quote:Dank
Op maandag 30 juni 2003 21:27 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
London Symphony Orchestra - Bangkok suite (from Chess)
quote:Cleo - Tick Tock
Op maandag 30 juni 2003 19:49 schreef countblah het volgende:Op donderdag 26 juni 2003 20:29 schreef countblah het volgende:
Ik heb de videoclip wel gezien:
Het was een geanimeerde videoclip met een haai achter een bar en twee meisjes die aan het dansen zijn.
Het is dance.Weet iemand wat het is?
schop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |