Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
* NEW *
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Movie Trivia Ranking
Aan het begin van elke topic zal Gorro de stand bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
* BELANGRIJKE MEDEDELING *
Voor degene die het nog niet gelezen hebben, staan onder de link de toekomstplannen.
MEDEDELING
Vorige topics
Gorro! Vorige topic was DEZE waar dus de L in de nummering ontbreekt...
De vraag van Khalein? Ehm... Lees vanaf hier: Fok! Movie Trivia CXXI
quote:Gettin' closer...
Op woensdag 25 juni 2003 15:23 schreef Oscar-Wilde het volgende:
from hell
quote:En dat... is 'm
Op woensdag 25 juni 2003 15:28 schreef Oscar-Wilde het volgende:
of the ninth gate ?
http://us.imdb.com/Title?0142688
Oscar-Wilde +1
quote:WOW lekker, kan me alleen niets van die "mooie muziek" herinneren, maar mij hoor je niet klagen
Op woensdag 25 juni 2003 15:35 schreef Khalein het volgende:[..]
En dat... is 'm
![]()
http://us.imdb.com/Title?0142688
Oscar-Wilde +1
ps. wel 2 polanski films achter elkaar
quote:ja, europese horror met niet europese acteur, moest ik meteen aan depp denken
Op woensdag 25 juni 2003 15:41 schreef dolle_hond het volgende:
had je depp door
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:09 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Event Horizon
quote:and we have a winner!
Op woensdag 25 juni 2003 16:30 schreef SODA het volgende:
The Fifth Element.
quote:The Blue Opera Lady gave it away.
Op woensdag 25 juni 2003 16:40 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
and we have a winner!
SODA +1
ps. zo moeilijk was hij toch niet
momentje..
quote:niet "the man recored himself having sex, then played it for another girl" of " Chinese joints float past their windows" ?
Op woensdag 25 juni 2003 16:43 schreef SODA het volgende:[..]
The Blue Opera Lady gave it away.
quote:foei
Op woensdag 25 juni 2003 16:43 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Achteraf niet zo, maar ben allemaal belangrijke dingen aan het doen op mijn werk
Zit dus niet echt op te letten
quote:Hoop niet dat er mensen op FTR zitten die een ING-rekening hebben
Op woensdag 25 juni 2003 16:46 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
foei
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:57 schreef SODA het volgende:[..]
Nope. Al weer een behoorlijke tijd geleden gezien, blijkbaar heeft die blauwe dame meer indruk gemaakt..
Het puzzeltje wil nog niet zo lukken, dus we gaan vrolijk verder met:
Agent10 (pollux@dakotacom.net)
Tucson, AZDate: 8 August 2002
Summary: A swift, riveting thrillerOne of the most rigorously complex books by
has managed to withstand the sands of time to remain a taught and gripping thriller. Instead of big special effects, this film relies on situations and dialogue, letting the intensity of the characters tell the story. All of the actors involved were excellent, exhibiting the complexity of their various roles and the scientific savvy they had to possess. While some will put down the film for its strange colors and lack of a bombshell actress (oh boo-frickety hoo!), the strength lies in the people's eyes. This technique is now being reused in films like Signs, and let's hope this method of fear and paranoia reasserts itself in the modern world.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:00 schreef realist_ik het volgende:
disclosure
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:01 schreef ranja het volgende:
The stand?hoewel, dat is eigenlijk een miniserie...
dcorr123
Dallas, Texas
Date: 27 July 2000
Summary: An actually scientific science fiction
Science fiction is, by definition, fiction based on science. Most movie/TV science fiction usually plays loose with scientific accuracy. , a Harvard Medical School graduate, does a much better job. There may not be enough "action" for modern audiences but that's because the action is intellectual, not physical. And yes, the personality conflicts and foibles displayed actually are normal among scientific teams.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:12 schreef ranja het volgende:
Coma?
okpensfan
Date: 9 May 2001
Summary: Worth a second look
This film is worth a second look. It was made prior to the moon landing and attempted to portray a faithful what-if scenario based on the knowledge and technology of the time. Not enough action for the current generation but most action movies aren't very realistic.
(spud-48)
IDAHO
Date: 12 January 2002
Summary: Too many annoyances.
I enjoy SiFi movies like this if they are well made, but this one annoyed me too much, so I can only give it 3/10. It seemed to me that it was made and acted by 6-year-olds.
1. Too much "bad science" (Example: calling powdered blood "clotted").
2. Stupid dialog. Real people do not talk like this in the parts of the world I've been to.
3. Stilted acting (like they were reading their lines for the first time).
I know I'm too picky and get annoyed too much, so if you are not like that you may enjoy it.
Date: 5 June 1999
Summary: Sure it's dated, but . . . .
Sure it's dated, but except for the extraordinary 2001: A Space Odyssey, what science-fiction movie from that era isn't? Actually, I think it's worn quite well. Its datedness also gives it some humor that probably wasn't originally intended. I'm referring to the scene in which the earnest-looking military officer and government agent go to Dr. Stone's house and interrupt a party. Dr. Stone's wife, outfitted with her 1960s hairdo and pink cocktail dress, and so looking very much like Jacqueline Kennedy, says Dr. Stone is busy, to which the agent replies (paraphrased) "Would you please get him, ma'am?" and the military goon adds, "Otherwise we'll have to go get him, ma'am." She runs to her husband and says, "Jeremy, there are some men at the door and I think they have guns." Now this scene, which was once dramatic, has become a hilarious send-up of 1960s American film. An excellent video choice for a rainy evening.
quote:Ahhhhh
Op woensdag 25 juni 2003 17:27 schreef SODA het volgende:
Anonymous
Oakland, Calif., USADate: 5 June 1999
Summary: Sure it's dated, but . . . .Sure it's dated, but except for the extraordinary 2001: A Space Odyssey, what science-fiction movie from that era isn't? Actually, I think it's worn quite well. Its datedness also gives it some humor that probably wasn't originally intended. I'm referring to the scene in which the earnest-looking military officer and government agent go to Dr. Stone's house and interrupt a party. Dr. Stone's wife, outfitted with her 1960s hairdo and pink cocktail dress, and so looking very much like Jacqueline Kennedy, says Dr. Stone is busy, to which the agent replies (paraphrased) "Would you please get him, ma'am?" and the military goon adds, "Otherwise we'll have to go get him, ma'am." She runs to her husband and says, "Jeremy, there are some men at the door and I think they have guns." Now this scene, which was once dramatic, has become a hilarious send-up of 1960s American film. An excellent video choice for a rainy evening.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jaaaaah!
The Andromeda Strain....M.b.v. enkele omstanders, dat terzijde
Dat dialoogje deed t em zeker?
quote:en dan te bedenken dat ik serieus over de vraag heb nagedacht... wat een verspilde moeite
Op woensdag 25 juni 2003 17:35 schreef SODA het volgende:[..]
quote:Die mag je even uitleggen..
Op woensdag 25 juni 2003 17:36 schreef ranja het volgende:[..]
en dan te bedenken dat ik serieus over de vraag heb nagedacht... wat een verspilde moeite
quote:Nog nooit van de film gehoord... geeft verder niet
Op woensdag 25 juni 2003 17:39 schreef SODA het volgende:[..]
Die mag je even uitleggen..
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 18:39 schreef victorinox het volgende:
Natalie Portman
quote:Makkelijk !?!?!?!?
Op woensdag 25 juni 2003 18:42 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Toch wel makkelijk he, die laatste
Wanton Violence/Crime (W):
Impudence/Hate (I)(1):
Sex/Homosexuality (S):
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 18:57 schreef victorinox het volgende:
Sex/Homosexuality (S):at least 23 instances of excessive cleavage sexual physiology comment vulgar exposure (unseen) of ostensibly bare male privates from rear angle while kneeled accusation of sexual immorality in a bravado style progressively exposing damage to woman's clothing
Klinkt trouwens nog als een vrij brave film. Ik denk nog even.
quote:Het is gewoon leuk om op die site te lezen, hoe hun over een bepaalde film denken.
Op woensdag 25 juni 2003 19:01 schreef SODA het volgende:[..]
Wat een geweldige vragen zijn dit! Je vraagt je toch af wie dit allemaal tijdens de film zit te noteren..
Klinkt trouwens nog als een vrij brave film. Ik denk nog even.
Hmm.. heb je nog meer hints?
quote:Er vallen een aantal doden in die film.
Op woensdag 25 juni 2003 19:09 schreef SODA het volgende:
Maargoed, er vallen dus geen doden maar er is wel sprake van cannibalisme en er wordt slechts 11 keer gevloekt..Hmm.. heb je nog meer hints?
quote:Geniale site!!
Op woensdag 25 juni 2003 19:03 schreef victorinox het volgende:[..]
Het is gewoon leuk om op die site te lezen, hoe hun over een bepaalde film denken.
Het is soms echt te triest voor woorden.
oh en nu een antwoord... Geen idee, starship troopers?
quote:Nee...
Op woensdag 25 juni 2003 19:14 schreef SODA het volgende:
Tsja.. Body Snatchers?
quote:Nee...
Op woensdag 25 juni 2003 19:18 schreef Stranger het volgende:[..]
Geniale site!!
oh en nu een antwoord... Geen idee, starship troopers?
It seems massive exposure of younger and younger children to an adult ([actrice]) female chest wearing only scant underwear under an open shirt is now acceptable. I wonder what would happen if a public school teacher who willingly exposed herself to children to that extent? [actrice] did -- willingly. I also wonder how far we are from that. The movie theaters are public, aren't they?
- Even more interesting is that the good guys are the ugliest ones, although we don't see them in their normal state very much (probably a budgetary concession).
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:46 schreef lily het volgende:
Is het Galaxy Quest?Waar haal je die comments vandaan? de EO
edit: laat maar ik zie het al...
En Galaxy Quest is leuk!
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:49 schreef victorinox het volgende:En Galaxy Quest is leuk!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 25-06-2003 19:52]
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:49 schreef victorinox het volgende:
En Galaxy Quest is leuk!![]()
In het begin van de film Rainman heeft de rode sportauto MI 3762 4 op de voorruit geschreven. Waarnaar refereert dit?
quote:Ik zou hem haast goed rekenen
Op woensdag 25 juni 2003 20:05 schreef SODA het volgende:
Over zo'n 3762 dagen en 4 minuten zou Cruise in Mission Impossible gaan spelen?
Nog 1 poging, het heeft inderdaad met Tom Cruise te maken (en niet met films maar prive)
Ik weet het heeft niks met filmkennis te maken maar een triviaatje op zijn tijd moet kunnen, dacht ik...
Wel goed gevonden van SODA trouwens, die 3762 dagen
[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 25-06-2003 20:59]
quote:yes! hehe, responds
Op woensdag 25 juni 2003 20:56 schreef Khalein het volgende:
De 4-cijfer reeks is Toms verjaardagsdatum... 3-7-'62
Ik ben nu tot volgende week maandag niet meer online, vanwege Rock Werchter . Tot 0:00 in de nacht van maandag 30 juni op dinsdag 1 juli zal er dus geen tussenstand meer komen. Dan gaan we beginnen met de nieuwe regels (die zijn dus nu nog niet van toepassing) en zal de eindstand van de eerste fase bekend gemaakt worden.
quote:tja, das dus een instinkertje, het ging om de geboortedatum van Tom...
Op woensdag 25 juni 2003 21:01 schreef dolle_hond het volgende:
en die MI
(ben je nu boos)?
Daarom vond ik ook het antwoord van SODA zo sterk
quote:ok, in ieder geval veel plezier Gorro
Op woensdag 25 juni 2003 21:01 schreef Gorro het volgende:
* Mededeling(kje)Ik ben nu tot volgende week maandag niet meer online, vanwege Rock Werchter
. Tot 0:00 in de nacht van maandag 30 juni op dinsdag 1 juli zal er dus geen tussenstand meer komen. Dan gaan we beginnen met de nieuwe regels (die zijn dus nu nog niet van toepassing) en zal de eindstand van de eerste fase bekend gemaakt worden.
quote:
* Mededeling(kje)Ik ben nu tot volgende week maandag niet meer online, vanwege Rock Werchter
. Tot 0:00 in de nacht van maandag 30 juni op dinsdag 1 juli zal er dus geen tussenstand meer komen. Dan gaan we beginnen met de nieuwe regels (die zijn dus nu nog niet van toepassing) en zal de eindstand van de eerste fase bekend gemaakt worden.
quote:ik ben altijd boos
Op woensdag 25 juni 2003 21:04 schreef lily het volgende:[..]
tja, das dus een instinkertje, het ging om de geboortedatum van Tom...
(ben je nu boos)?
Daarom vond ik ook het antwoord van SODA zo sterk
quote:Aight! Enjoy enzo!
* Mededeling(kje)
Ohwja! Heb je nog een bepaalde manier van de nieuwe topics nummeren in gedachten? Je had het over de onwaarschijnlijkheid van 50e topics, dus ik neem aan dat het per maand nummeren wordt...
quote:Ja
Op woensdag 25 juni 2003 21:09 schreef Khalein het volgende:[..]
Ohwja! Heb je nog een bepaalde manier van de nieuwe topics nummeren in gedachten?
Je had het over de onwaarschijnlijkheid van 50e topics, dus ik neem aan dat het per maand nummeren wordt...
quote:asjeblief zeg
Op woensdag 25 juni 2003 21:10 schreef lily het volgende:
Ik zag Mamapiep net weer.... Ik hoop dat ze weer meedoet....
quote:Ga je ook naar Cypress Hill toe?
Zuip ze.
"It has been about ten years since I watched the 2 minute preview to when it was available to purchase on my cable "Request" station. Although it has been ten years, and I have watched the movie a few times since its premiere, I have yet to see the version, or the director's cut that included the "pool" scene which many people argue exist. "
" , is amazing in her screen debut, portraying the
, who has fallen for
,
..."
"However, the extent to which this film engrosses you, if at all, rests on ' performance. Personally, I can't take him seriously since
,
,
,
etc. so I felt no emotional bond with him, particularly with all those accent slips!"
"A true Camp Classic.Tawdry and Tacky.Yet,this film does generate some very good suspense,to the point of even some discomfort to the viewer. Particulary,in respect to some of the conversation's that has with the other characters in the film. "
Eerst zo, meer comments kan ik vast nog wel ergens vinden...
Suc6!
quote:Zag je daar ook nog de maand bij vermeld, of volstaat een nummer?
Op woensdag 25 juni 2003 21:09 schreef Gorro het volgende:
Ja
quote:Het volgende "format" wou ik gaan aanhouden
Op woensdag 25 juni 2003 21:18 schreef Khalein het volgende:[..]
Zag je daar ook nog de maand bij vermeld, of volstaat een nummer?
Fok! Movie Trivia - The July Edition I
Fok! Movie Trivia - The July Edition II
etc.
quote:Duidelijk...
Op woensdag 25 juni 2003 21:22 schreef Gorro het volgende:
Het volgende "format" wou ik gaan aanhoudenFok! Movie Trivia - The July Edition I
Fok! Movie Trivia - The July Edition IIetc.
quote:waarom in t engels en niet gewoon nederlands?
Op woensdag 25 juni 2003 21:22 schreef Gorro het volgende:[..]
Het volgende "format" wou ik gaan aanhouden
Fok! Movie Trivia - The July Edition I
Fok! Movie Trivia - The July Edition IIetc.
quote:vind ik nu ook
Op woensdag 25 juni 2003 21:24 schreef dolle_hond het volgende:[..]
waarom in t engels en niet gewoon nederlands?
en jaartallen?
quote:Movie is ook Engels en wou het consequent houden
Op woensdag 25 juni 2003 21:24 schreef dolle_hond het volgende:[..]
waarom in t engels en niet gewoon nederlands?
en jaartallen?
quote:maken we daar mooi Film van
Op woensdag 25 juni 2003 21:27 schreef Gorro het volgende:[..]
Movie is ook Engels en wou het consequent houden
quote:Helaas... En of deze comment echt gaat helpen...
Op woensdag 25 juni 2003 21:30 schreef Sai het volgende:
Vraag van Khalein: Leon?
"Alternating between gothic horror and hilarious camp, " " is one of the great cult films. Writer/Director
's
discovery,
, delivers her greatest role to date -- no kidding. This is pure fun entertainment, I highly recommend renting it. I will see anything writer/director
makes."
" This was her first movie?! She already acts like a veteran. She makes the character of so good at being bad, yet at the same time you almost feel sorry for her. She truly blows this picture wide open! There are too many great scenes to name but the one where
is "making lemonade" is especially good."
"She ends up in an institution, after some time is apparently "well", but the look in her eye as the movie closes tells us different, very possibly stolen from the ending of Kubrick's "A Clockwork Orange."
" has it all; a great cast,director, and common sense. The film is so good it actually saves itself from being the usual teenage obsession movie like THE PAPERBOY."
quote:Nee, ik was/ben druk aan het leren voor mijn tentamens
Op woensdag 25 juni 2003 21:10 schreef lily het volgende:
Ik zag Mamapiep net weer.... Ik hoop dat ze weer meedoet....
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 21:13 schreef dolle_hond het volgende:[..]
asjeblief zeg
En bedankt .
quote:Schhhhhhhhh-wing!
Op woensdag 25 juni 2003 22:34 schreef ranja het volgende:
The Crush? met Alicia Silverstone?
http://us.imdb.com/Title?0106627
ranja +1
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:03 schreef victorinox het volgende:
Alicia Silverstone
quote:TARARAboembijee
Op woensdag 25 juni 2003 23:14 schreef ranja het volgende:[..]
ook niet
quote:Goedzo
Op woensdag 25 juni 2003 23:15 schreef mamamiep het volgende:
Reese Witherspoon?
quote:Ik ben bezig met een nieuwe vraag
Op woensdag 25 juni 2003 23:23 schreef Khalein het volgende:
Mijn vraag is voorbij en het wordt weer druk...![]()
![]()
quote:Jouw vraag was te moeilijk, daarom durfde niemand te antwoorden.
Op woensdag 25 juni 2003 23:23 schreef Khalein het volgende:
Mijn vraag is voorbij en het wordt weer druk...![]()
![]()
quote:Ik vond hem niet moeilijk. Reese was de eerste aan wie ik dacht
Op woensdag 25 juni 2003 23:24 schreef victorinox het volgende:[..]
Jouw vraag was te moeilijk, daarom durfde niemand te antwoorden.
![]()
quote:Dat was mijn vraag niet....
Op woensdag 25 juni 2003 23:25 schreef mamamiep het volgende:
Ik vond hem niet moeilijk. Reese was de eerste aan wie ik dacht.
quote:Voor die foto was ik aan het leren
Op woensdag 25 juni 2003 23:27 schreef Khalein het volgende:[..]
Dat was mijn vraag niet....
Sex/Homosexuality (S):
dressing to maximize the female form and/or skin exposure, repeatedly
partial nudity and full nudity, repeatedly and with multiple participants
leg wrap around hugging partner
camera angle to force viewer on private parts, repeatedly
man and woman in bed after intercourse
adults in underwear, repeatedly, one time it was many adults
sex talk, comments, innuendo, repeatedly - some quite graphic
anatomical references
talks of masturbation, repeatedly, including during thoughts about a girlfriend, enticing to masturbate and gestures of masturbation plus an episode of sounds and extremity motions of masturbation
man and woman in bed necking in underwear
intercourse with nudity and sexual talk and intercourse with genitals unseen
insulting eye movements
vulgar pelvic thrust
porn mags and porn pics
vulgar gestures of intercourse, repeatedly
Internet porn site
sexual invitation
pressing bodies together in a sexual manner
homosexual reference
gamming
offer f sex with multiple participants
lesbian kissing
implied oral sex using a banana
ghosting of female anatomy through clothing
multiple drawings of various positions of intercourse
vulgar sex pretense with food
multiple attempts at seduction
clothed erections, repeatedly
sexual offers
imagining an electrical outlet as a woman's open mouth face as a sexual object
a sea of female breasts
man wearing a towel only
audio sequence of extended (days) intercourse
Ik heb er een paar uitgehaald, maar het is een hele waslijst .
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
American Pie II ?
quote:Ik vind het wel een coole film
Op woensdag 25 juni 2003 23:35 schreef ranja het volgende:
Klinkt als een goeie film
quote:Niet
Op woensdag 25 juni 2003 23:37 schreef ranja het volgende:
maar dit soort films kijk ik nooit
Deze misschien wel. American Pie II is iig wel het soort film waar je moet zoeken, maar dat lijkt me duidelijk .
quote:Wat moet ik hier bij denken.
Op woensdag 25 juni 2003 23:33 schreef mamamiep het volgende:
imagining an electrical outlet as a woman's open mouth face as a sexual object
Scary Movie
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Freddy Got Fingered?
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:39 schreef Khalein het volgende:
40 Days and 40 Nights?
quote:Sommige delen kon ik me ook niet voorstellen hoor
Op woensdag 25 juni 2003 23:40 schreef victorinox het volgende:[..]
Wat moet ik hier bij denken.
Scary Movie
quote:Niet
Op woensdag 25 juni 2003 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
aha
40 days 40 nights dus...
ja, die heb ik nooit gezien
Welke acteur/actrice hoort niet in dit rijtje thuis en waarom niet?
Philip Seymour Hoffman
Steve Buscemi
Kathy Bates
James Caan
Ben Stiller
Paul Newman
Reese Witherspoon
[edit]Reese Witherspoon staat er ook bij, dus dan kan mijn antwoord niet kloppen[/edit]
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 23:52 schreef victorinox het volgende:
[edit]Reese Witherspoon staat er ook bij, dus dan kan mijn antwoord niet kloppen[/edit]
quote:sorry
Op woensdag 25 juni 2003 23:54 schreef ranja het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 26-06-2003 00:06]
quote:Het is niet Ben, maar het gegeven 'tegenspeler' klopt wel
Op donderdag 26 juni 2003 00:03 schreef ranja het volgende:
Ik gok op Ben Stiller.
Maar waarom? Omdat die niet in een film met Reese heeft gespeeld? Beetje gek als ze er zelf ook bij staatIk herken wel een aantal namen waar ze wel mee heeft gespeeld...
quote:Als we het over dezelfde PTA hebben, dan kan hij ook op het lijstje
Op donderdag 26 juni 2003 00:07 schreef wyccie het volgende:
Hmmm vreemd, op de een of andere manier vond ik Turturro heel logsich naast Buscemi en de rest.
Heeft het iets met PTA te maken?
quote:Good point... Ik vergat m'n eigen vraag ff...
Op donderdag 26 juni 2003 00:12 schreef wyccie het volgende:
Als regisseur?
quote:Geen Julianne...
Op donderdag 26 juni 2003 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik gok op Julianne Moore.
quote:Niet WHM...
Op donderdag 26 juni 2003 00:41 schreef victorinox het volgende:
Iemand van hun heeft niet samengewerkt met William H. Macy
Ik voeg Marisa Tomei toe...
quote:Niet de persoon die ik zoek... Onthoud voor het antwoord dat een van de genoemde acteurs/actrices niet in de lijst hoort...
Op donderdag 26 juni 2003 00:46 schreef wyccie het volgende:
Burt Reynolds?
Billy Zane
Emily Watson
quote:Ik weet het nu zeker: je hebt wat PTA betreft de verkeerde acteur in gedachten! Echt! Niet Stiller, maar...
Op donderdag 26 juni 2003 01:06 schreef wyccie het volgende:
Ik verdwaal nu hoor.
Ik kan wel Emily Watson koppelen aan Ben Stiller in Punch Drunk Love van PTAMaar de film zelf heb ik niet gezien.
quote:Je komt toch wel weer terug voor andere vragen?
Op donderdag 26 juni 2003 01:12 schreef wyccie het volgende:
Tsjonge, dan uh, dan stap ik echt uit dit spelletje, ik geef het op.
Veel te moeilijk hoor (voor mij althans).
Ik gooi er nog EEN naam bij, en dat moet volstaan, mijn inziens...
Jack Nicholson
Als deze niet helpt, volgt het antwoord en mijn bedgang...
quote:De tegenspeler is idd Adam Sandler
Op donderdag 26 juni 2003 01:15 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, het is Adam Sandler in Punch Drunk Love sorry, ik haal die 2 altijd door elkaar. Komt zeker omdat het allebei komieken zijn en in de zelfde tijd beroemd werden, min of meer.
Maar is dan de tegenspeler Adam Sandler?
Edit: Ik ben absoluut geen fan van Adam Sandler.
quote:In z'n meest recente film: Anger Management
Op donderdag 26 juni 2003 01:20 schreef wyccie het volgende:
Jeutje, Jack Nicholson? Die naam had ik nou weer niet verwacht.
Maar nu weet ik het al helemaal niet meer.
Ik ga zo ook maar slapen denk ik.Edit: Ik ben absoluut geen fan van Adam Sandler.
Ik geef de aanwezigen nog 5 minuten en dan houdt het op... Krijgt Wiccie het punt en ga ik slapen...
Wiccie heeft er lang en hard over nagedacht, kwam met Sandler op de proppen, en krijgt van mij het punt
Goodnight!
Wiccie +1
Gisteren was Ulee's gold op tv. Aparte film, ik wou steeds naar bed, maar bleef hem uitkijken
de vraag is: Hoe heet de speciale honing die hij maakt en die heel zuiver is en nooit kristaliseerd?
het kan zijn dat ik offline ben, UPC komt langs...
quote:goedemorgen
Op donderdag 26 juni 2003 06:31 schreef Oscar-Wilde het volgende:goedemorgen
Gisteren was Ulee's gold op tv. Aparte film, ik wou steeds naar bed, maar bleef hem uitkijken
de vraag is: Hoe heet de speciale honing die hij maakt en die heel zuiver is en nooit kristaliseerd?
heb de film niet gezien vriendin keek tennis
quote:JA, die film heb ik ook gecheckt.
Op donderdag 26 juni 2003 06:31 schreef Oscar-Wilde het volgende:goedemorgen
volgens mij iets van Tumpelo
quote:Aha, en heb ik het goed?
Op donderdag 26 juni 2003 09:19 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m opgezocht, naar aanleiding van antwoord van MW.
quote:als je het precies goed had, had ik het wel gezegd
Op donderdag 26 juni 2003 09:38 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Aha, en heb ik het goed?
Als ik het goed heb dan kan iemand anders ff een vraagje doen, want ik moet nu weg
quote:aha, het is dus anders.
Op donderdag 26 juni 2003 09:47 schreef dolle_hond het volgende:[..]
als je het precies goed had, had ik het wel gezegd
Tupolo?
[Dit bericht is gewijzigd door MasterWouter op 26-06-2003 10:01]
ohja, hoi, ben ik weer hehe
quote:die is het
Op donderdag 26 juni 2003 09:59 schreef MasterWouter het volgende:
Tupelo?ohja, hoi, ben ik weer hehe
ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar Tupelo is de geboorteplaats van Elvis Presley. Dus toen ik jouw antwoord las, moest ik daar meteen aan denken
quote:Oke dan, die was het dus, ik zat al half te slapen tijdens de film toen.
Op donderdag 26 juni 2003 10:06 schreef dolle_hond het volgende:[..]
die is het
ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar Tupelo is de geboorteplaats van Elvis Presley. Dus toen ik jouw antwoord las, moest ik daar meteen aan denken
sorry,
quote:schatjes
Op donderdag 26 juni 2003 10:50 schreef ranja het volgende:
Ik zal wel eentje doen...5 acteurs (m/v), welke film?
A
FS
GDJ
PF
RDG
quote:juist. dan kunnen we weer verder
Op donderdag 26 juni 2003 10:54 schreef dolle_hond het volgende:[..]
schatjes
RC = Russel Crowe
EH = Ed Harris
JC = Jennifer Connelly
RH = Ron Howard (regie)
[Dit bericht is gewijzigd door Mennosson op 26-06-2003 11:14]
uiteraard luidt de vraag:
WELKE FILM?
quote:en Adam Goldberg
Op donderdag 26 juni 2003 11:12 schreef Mennosson het volgende:
A Beautiful MindRC = Russel Crowe
EH = Ed Harris
JC = Jennifer Connelly
RH = Ron Howard (regie)
quote:Hee tekst en uitleg graag!
Op donderdag 26 juni 2003 10:50 schreef ranja het volgende:
Ik zal wel eentje doen...5 acteurs (m/v), welke film?
A
FS
GDJ
PF
RDG
Enne.... ik wil niet een heel punt krijgen voor Adam Sandler.
Mag ik een half punt?
edit: oh peter Faber!!!!
quote:Peter Faber
Op donderdag 26 juni 2003 11:46 schreef wyccie het volgende:[..]
Hee tekst en uitleg graag!
(Pim Fortuyn???)
quote:hint?
Op donderdag 26 juni 2003 11:19 schreef Mennosson het volgende:
[afbeelding]uiteraard luidt de vraag:
WELKE FILM?
quote:Lost Highway
Op donderdag 26 juni 2003 11:19 schreef Mennosson het volgende:
uiteraard luidt de vraag:
WELKE FILM?
De auto en dat haar van die vrouw doen me denken aan Blue Velvet.
quote:Oh ja...verkeerde Lynch film
Op donderdag 26 juni 2003 11:55 schreef pazuzu het volgende:[..]
Lost Highway
quote:Finaly a believer
Op donderdag 26 juni 2003 11:55 schreef pazuzu het volgende:
Lost Highway
een meesterwerk van Lynch:
Pazuzu +1
Welke film bedoel ik
Wanton Violence/Crime (W):
threats to kill
planning crime
gunfire deaths, graphic
car theft
Impudence/Hate (I)
vulgar gesture
public urination
eckless driving
Sex/Homosexuality (S):
man and woman in bed together
homosexual talk, admission, flirtation, solicitation
adults in underwear
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:18 schreef zjeckyll16 het volgende:
eyes wide shut??
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gone in 60 seconds?
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Matrix 2?
quote:die politiechef waarbij adam en zach(of is het zack?) thuis zijn uitgenodigd
Op donderdag 26 juni 2003 14:27 schreef ranja het volgende:[..]
zit er een adult in 'Go'?
quote:Dat is al meer dan een uur geleden.
Op donderdag 26 juni 2003 14:27 schreef zjeckyll16 het volgende:
Moest Mennoson geen vraag bedenken???
Hint
Het heeft wel een beetje met auto's te maken ja.
quote:Dat is volgens mij wel de enige
Op donderdag 26 juni 2003 14:29 schreef Stranger het volgende:[..]
die politiechef waarbij adam en zach(of is het zack?) thuis zijn uitgenodigd
Burt ofzo heette ie.
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dude, where's my car?
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:31 schreef sweek het volgende:
8 Mile?
Auto's gebruiken ze om ergens naar toe te reizen.
duh
Maar om verre reizen te maken bedoel ik dan meer, niet om te racen of zo.
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:32 schreef Oscar-Wilde het volgende:
taxiiii !
ps. ben net online maar nog steeds geen internet,duurt nu al 2 1/2 week GRRRRR
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Road Trip?
De film is nog niet zo oud. 1999 dacht ik.
quote:1 antwoord per post graag
Op donderdag 26 juni 2003 14:33 schreef Stranger het volgende:
Cannonballrun of Rat Race?
maar ze zijn alletwee fout
Al vind ik Rat Race wel leuk gegokt .
graphic gunfire murders
murder victims
gunfire suicide
I have no idea
[Dit bericht is gewijzigd door Mennosson op 26-06-2003 14:39]
quote:wat wordt hiermee bedoeld?
Op donderdag 26 juni 2003 14:35 schreef mamamiep het volgende:
Murder/Suicide (M)(3):graphic gunfire murders
quote:Ik heb geen idee
Op donderdag 26 juni 2003 14:37 schreef lily het volgende:[..]
wat wordt hiermee bedoeld?
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 14:39 schreef lily het volgende:
the mexican?
quote:duidelijke visueel wapen moorden
Op donderdag 26 juni 2003 14:37 schreef lily het volgende:[ graphic gunfire murders ]
wat wordt hiermee bedoeld?
welke film?
SEX/NUDITY 1 - Kissing and sexual innuendo.
VIOLENCE/GORE 6 - Threatening with guns in some scenes and several scenes of gunfire: A man is shot in the shoulder (some blood), a man is shot in the arm (some blood), a man is shot in the side and his hand is bloody from holding the wound, a man is shot in the leg, a man is shot in the head with blood splattering onto a windshield, and a man is shot a few times in the chest with blood seeping out of the wound (we see the last two scenes several times). A man is hit on the head. There are some explosions and fires, especially during a commando raid. Blood is seen on a floor. A man puts a gun to his own neck.
PROFANITY 8 - About 88 F-words(LOL ze hebben ze geteld ), many mild obscenities and scatological references, and some anatomical terms.
MESSAGE - You must do everything you can to clear your name.
Ik weet dat Gorro met de stats bezig is, maar hij heeft andere stats. IK had het er al over dat ik het ook wel leuk vind om te kijken wie er het meest in een bepaald topic post etc.
Nu heb ik een programmaatje gehad van iemand. Die haalt er verschillende soorten statistieken uit. Ik zal er hieronder een paar plaatsen, dan krijgen jullie een idee.
Als jullie het niets vinden moet je het zeggen, vind je het wel leuk: zeg het dan ook . Het kost mij weinig moeite en ik vind het altijd leuk om te zien (alle soorten stats eigenlijk wel
).
De stats komen uit het vorige topic: Fok! Movie Trivia CLXXI
Hoeveel posts heeft elke user gepost:
1. Oscar-Wilde 56
2. realist_ik 37
3. dolle_hond 31
4. MasterWouter 19
5. ranja 17
6. mamamiep 16
7. Khalein 15
8. lily 12
9. GFP 12
10. victorinox 7
11. Gorro 7
12. Danny 7
13. zjeckyll16 6
14. robertos 6
15. Lex_de_OD-OK-Man 4
16. InTrePidIvity 4
17. -Mk- 1
Samenvatting:
Totaal aantal posts: 257
Aantal donerende users: 17
Gem. posts per user: 15,1
User met de meeste posts: Oscar-Wilde (56 - 21,8%)
User met de meeste quotes (absoluut): (0 - 0,0%)
User met de meeste quotes (reeel): (0,0%)
Meest gequote user (1 topic): Oscar-Wilde (25 - 9,8%)
Meest gequote user (totaal): Oscar-Wilde 25
User met de meeste codes (absoluut): (0 - 0,0%)
User met de meeste codes (reeel): (0,0%)
User met de meeste posts in 1 topic: Oscar-Wilde (56 - 22,0%)
Users met 1 post: 1 (5,9%)
(Eerste) Kortste post: victorinox lengte:1
Langste post: zjeckyll16 lengte:3080
In hoeveel topics hebben de users gepost:
1. zjeckyll16 1
2. victorinox 1
3. robertos 1
4. realist_ik 1
5. ranja 1
6. Oscar-Wilde 1
7. -Mk- 1
8. MasterWouter 1
9. mamamiep 1
10. lily 1
11. Lex_de_OD-OK-Man 1
12. Khalein 1
13. InTrePidIvity 1
14. Gorro 1
15. GFP 1
16. dolle_hond 1
* Dit rijtje wordt natuurlijk anders, maar ik heb nu maar 1 topic gedaan.
Verder staan er nog wel wat dingen in, maar die zal ik misschien later nog laten zien als er animo voor is. Ik kan ook in topics zoeken op 1 bepaald woord. (kunnen er max. 200 zijn, dus gewoon de leukste woorden). Zo kun je bijvoorbeeld zoeken hoe vaak het woord 'film' is gezegd in een topic. Of hoe vaak iemand 'shit' zei omdat hij/zij net te laat was met posten .
Kijk maar even en laat het me weten. Sommige zullen misschien overeenkomen met Gorro zijn statistieken, maar niet allemaal .
1. Oscar-Wilde 56
sta ik toch nog met iets bovenaan
quote:ja, daar dacht ik ook al aan
Op donderdag 26 juni 2003 15:07 schreef wyccie het volgende:
Pulp Fiction is altijd een goede gok als het om Violence en Profanity gaat. Al lijkt het me iets te makkelijk
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:07 schreef wyccie het volgende:
Pulp Fiction is altijd een goede gok als het om Violence en Profanity gaat. Al lijkt het me iets te makkelijk
quote:Dat is maar 1 topic he
Op donderdag 26 juni 2003 15:08 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Hoeveel posts heeft elke user gepost:1. Oscar-Wilde 56
sta ik toch nog met iets bovenaan
![]()
Pulp Fiction dacht ik ook aan .
quote:LOL en
Op donderdag 26 juni 2003 15:09 schreef ranja het volgende:
gokje, Beverly hills cop?hoewel, slechts 88 f-words?
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:09 schreef mamamiep het volgende:
Nothing to lose
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:10 schreef lily het volgende:
another 48 hours
quote:the negotiator?
Op donderdag 26 juni 2003 15:11 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
nu moeten jullie hem weten:
DISCUSSION TOPICS - Law enforcement, hostage negotiation, being framed.
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:11 schreef mamamiep het volgende:
The negotiater
trouwens een erg leuke site over wat je je kinderen voorschoteld bij elke film en wat je later bespreken kan ( om het maar positief te houden )
http://www.kids-in-mind.com
quote:Soort van wat victorinox had
Op donderdag 26 juni 2003 15:13 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
mamamiep +1trouwens een erg leuke site over wat je je kinderen voorschoteld bij elke film en wat je later bespreken kan ( om het maar positief te houden )
http://www.kids-in-mind.com
quote:ja, van hem heb ik het
Op donderdag 26 juni 2003 15:15 schreef mamamiep het volgende:[..]
Soort van wat victorinox had
?
Hier verder: stel ik gelijk de nieuwe vraag .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |