Wat vind jij nou de leukste reclames die je op het moment ziet?
-NS treinsurveillant ("singing in the train")
Veel mensen zullen het niet met me eens zijn maar ik vind deze reclame zoooo leuk. De foute disco stijl en de wanhopige poging om een leuke voorstelling van een walgelijk beroep te maken.
Ik word er altijd helemaal vrolijk van
- (hmmm even nadenken, de laatste tijd geen leuke Mac reclames meer)
De reclame van Adecco, met die dikke smerige man vind ik ook erg sterk. De kop van die vrouw erbij!
En 'O Thomas!' vind ik ook leuk.
quote:
Op 23 februari 2001 16:54 schreef the-O het volgende:
ik vind dat nieuwe bibliotheekspotje wel geinig
Je ziet het al: reclame werkt bij mij voor geen meter want ik kan het merk dat gepromoot moet worden nooit onthouden.
quote:dat is bij 45% van alle reclame uitingen
Op 23 februari 2001 17:05 schreef VictorVictor het volgende:
Je ziet het al: reclame werkt bij mij voor geen meter want ik kan het merk dat gepromoot moet worden nooit onthouden.
Man heeft date met blonde stoot en lijkt een lekker avondje voor de boeg te hebben, tot blonde doos haar mond opendoet en dan komt er toch een enorme grafstem uit haar strot!
Telkens als ik hem zie, moet ik toch weer lachen
quote:ja, ik weet niet welke reclame je bedoelt
Op 23 februari 2001 17:06 schreef the-O het volgende:
tara
probleempje?
zeg het maar
quote:misschien sla ik een vreselijke blunder en is het al oud nieuws
Op 23 februari 2001 18:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ja, ik weet niet welke reclame je bedoelt
Onze stroom koning!
quote:Yeah die roeleert zwaar hevig!
Op 23 februari 2001 18:29 schreef Jer het volgende:
Nuon met Klaas LemstraOnze stroom koning!
quote:ow die
Op 23 februari 2001 18:20 schreef the-O het volgende:
misschien sla ik een vreselijke blunder en is het al oud nieuws
maar die van die john de wolf-fan bedoel ik
zag hem gisteren voor het eerst in de rust van het voetbal
Heineken reclames vind ik ook altijd errug goed..
En die reclame die je altijd in de bios ziet..die mensen in zo een achtbaan die onwijs enthousiast omhoog gaan en dan die achtbaan met een slakkentempo naar beneden gaat hehe..Kabel internet is ie geloof ik van..
Verder snap ik die reclame "for buttonfreaks only" niet.. sommige reclames gaan echt nergens over...
die GeWELDIGE NOTEN ( of geweldig genoten whatever) da's dat wijf met die graf stem.
quote:zegt je niets huh?
Op 23 februari 2001 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ow die
quote:jawel, ik heb de Making Of bij BNN gezien
Op 23 februari 2001 21:00 schreef the-O het volgende:
zegt je niets huh?
- De man die de bakker binnenkomt en dan vragen ze "wie kan ik helpen" dan antwoord hij terwijl het helemaal vol staat.. iedereen kijkt hem dan aan "oh ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorden"
quote:Ik kende die grap al van Bert Visscher (die hem misschien ook weer gejat heeft...)
- De man die de bakker binnenkomt en dan vragen ze "wie kan ik helpen" dan antwoord hij terwijl het helemaal vol staat.. iedereen kijkt hem dan aan "oh ik dacht dat jullie allemaal bij elkaar hoorden"
Verreweg de allerleukste reclame(s) van dit moment vind ik die voor Bastogne Mini-koekjes van Lu. Echt hilarisch.
COOOOOOOEEEEEEEBERGH!!
blijft ook zeeeer goed!
quote:Ja, die bavaria met george baker en cora, wat een geweldig verhaal. en hoe al die merken erin verwerkt zitten is erg knap. Trouwens, de site die eraan hangt is ook erg leuk. Vooral de lopende band (remember 1 van de 8) is top.
Op 23 februari 2001 20:37 schreef Thetallguy het volgende:
-De Bavaria 30-in-1 reclames
-Heineken ("crematie" kratje)
-Die van de NS is zo fout dat ie bijna weer leuk wordt
Ja sorrie, ze blijven mooi!!!
En de hele "Voor elkaar" campagne van Amstel. Low budget, herkenbaar, grappig.
quote:Sluit dit forum maar, want dit is de waarheid!!
Op 23 februari 2001 18:29 schreef Jer het volgende:
Nuon met Klaas LemstraOnze stroom koning!
"JAZEKER DE HYPOTHEKER!!!!!!!!!!!"
Ge-wel-dig!
Maar het bedrijf/produkt wat erbij hoorde had helemaal niks met de reclame te maken
quote:Maar van wie wat het ook al weer?
Op 05 maart 2001 09:33 schreef Marble het volgende:
"Bij deze verklaar ik deze broek officieel voor geopend!" Nog nooit heb ik zo gelachen om een reclame!![]()
![]()
Blanke en donkere bejaarden zitten naast elkaar op de bank aan het water.
bla bla zelfde verzekering bla bla bla de camera draait langzaamaan naar de achterkant. En ze hebben dan ook het zelfde gehoorapparaat. Het zilveren kruis vindt dit onzin. Je hebt toch zeker recht op een gehoorapparaat in hun eigen huidskleur.
Maar inderdaad. "Ik doe het ook voor het milieu" is zeker ook een goeie net als Grolsch met "GGggeen idee"
quote:Ik zal wel niet tot de doelgroep horen, maar ik had die reclame al een keer of 10 gezien voor ik begreep waar het om ging (had ook maar met een half oor geluisterd). Wat ik niet snap is waarom die donkere man nou per se geen wit gehoorapparaat zou mogen hebben. Ten eerste, wat boeit het, je wil toch kunnen horen, en ten tweede, ik vind het altijd wel makkelijk als ik met iemand praat dat ik zie dat diegene een gehoorapparaat heeft, want dan weet je dat je duidelijk moet articuleren. Die lui zitten ook wel erg dicht bij elkaar op die parkbank, net 2 oude viezerikken
Op 29 maart 2001 11:43 schreef Da hopman het volgende:
Niet alleen leuk maar ook goed is die van (volgens mij) het zilveren kruis.
Blanke en donkere bejaarden zitten naast elkaar op de bank aan het water.
bla bla zelfde verzekering bla bla bla de camera draait langzaamaan naar de achterkant. En ze hebben dan ook het zelfde gehoorapparaat. Het zilveren kruis vindt dit onzin. Je hebt toch zeker recht op een gehoorapparaat in hun eigen huidskleur.
quote:Doe dan ook meteen een sirene... kan die dove meteen checken of het gehoorapparaatje werkt...
Op 29 maart 2001 13:11 schreef Da hopman het volgende:
Kun je alle gehoorapparaatjes beter rood maken met bv een groot zwaailicht erop.
V.
quote:Al 20 jaar zwemt er in FA reclames een naakte vrouw door de zee...
Op 28 februari 2001 14:29 schreef thurminator het volgende:
Die FA-reclames!!!Heb net de nieuwste gezien, een naakte vrouw die in de zee zwemt...
quote:nee, cinenova
Op 29 maart 2001 15:33 schreef trebel het volgende:
die burgemeester,
was dat niet monsterboard?
monsterboard is de amateur voetballers
Met die dame aan de bar die maar niet aan de beurt komt, eerst gaan dames met grote borsten voor, dan een man met witte sokken en dan roept ze heel hard ineens wat ze wil.
Zo gaat dat bij mij ook altijd
moeder die verzopen terug komt van schilderles en dochter vraagt poeslief: 'en mam, hoe was schilderles?'
gezin koopt nieuw huis, test knoppen enz.
zitten ze op de terugweg in de auto zegt dochter: 'mam, heb je t gas wel uitgedaan?'
en die van melkuniekoeien zijn ook altijd grappig..
[Dit bericht is gewijzigd door lie op 30-03-2001 16:14]
Het is leuker om te zien dan dat ik het hier beschrijf uiteraard
quote:en ik maar denken dat ze 28 is
Op 30 maart 2001 16:21 schreef Ripley het volgende:
Die reclame met die Coebergh vrouw .....tsja, ik heb dus meer zoiets bij haar van: zo wil ik dus niet zijn/worden. Echt zo'n zogenaamd bijdehante dertiger. Als ze echt zo geinig was had ze wel eerder haar drankje gescoord.
Geweeeeeeeeeeeldig gewoon! Die reactie van die vrouw op het eind. Dan maakt ze met haar strijkbout een brandplek op dat shirt en dan doet ze: "Oooooooohwwwwwwwww, pffffffrt!"
Schitterend!
Gaat over 2 jongens die bij en concert zijn in de heineken music hall... na even dansen gaan ze naar de bar. Dan zegt de ene tegen de andere 'biertje?' En dan is ook gelijk de hele hall stil, honderden mensen! echt heel leuk!!
Groetjes evi
quote:nou, als ik bij een concert dit soort aso jongens zou tegen komen! als je ziet hoe ze naar achteren lopen. Duwen, douwen, typische Heineken drinkers (beetje aso's).
Op vrijdag 28 september 2001 22:49 schreef evi het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik de 'nieuwe' reclame van heineken echt heel tof vind! hahaGaat over 2 jongens die bij en concert zijn in de heineken music hall... na even dansen gaan ze naar de bar. Dan zegt de ene tegen de andere 'biertje?' En dan is ook gelijk de hele hall stil, honderden mensen! echt heel leuk!!
Groetjes evi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |