quote:Die foto van die hond spreekt mij niet zo aan. Ten eerste hou ik niet zo van honden, maar dat is mijn probleem. De achtergrond is rommelig en erg licht, dat leidt daardoor erg af van het hoofdonderwerp (ik neem aan dat dat de hond is, niet de kabouter).
Op donderdag 24 juli 2003 22:59 schreef LWaS het volgende:
kan iemand trouwens even een oordeel geven over min foto's? Ik ben beetje aan het prutsen geweest met allerlei instellingen...tips enzo zijn ook welkom uiteraard
Die foto van het horloge..... nee. Ik kan niet goed aangeven waarom, maar ook die spreekt mij niet zo aan.
quote:hmz....ik zal morgen nog eens nieuws proberen te fabriceren
Op donderdag 24 juli 2003 23:02 schreef JeroenH het volgende:[..]
Die foto van die hond spreekt mij niet zo aan. Ten eerste hou ik niet zo van honden, maar dat is mijn probleem. De achtergrond is rommelig en erg licht, dat leidt daardoor erg af van het hoofdonderwerp (ik neem aan dat dat de hond is, niet de kabouter).
Die foto van het horloge..... nee. Ik kan niet goed aangeven waarom, maar ook die spreekt mij niet zo aan.
quote:Hee bekende foto
Op donderdag 24 juli 2003 23:03 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]Hahahah... wachten op de verlosser
Hier nog één van het o zo mooie Harlingen:
quote:Hoe heb je dat dan gedaan? Worst aan een hengel buiten beeld opgehangen?
Op donderdag 24 juli 2003 23:03 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]Hahahah... wachten op de verlosser
Echt een ontzettende mooie foto!
quote:Juist, dat laatste. Een hobo, zonder rietje/mondstuk
Op donderdag 24 juli 2003 22:28 schreef JeroenH het volgende:[..]
Wat is dit?!? Het zou in mijn ogen alles kunnen zijn van een nokkenas tot een blaasinstrument.....
1) Lijkt me duidelijk waar dit is
2) De binnenkant van de kerk op bovenstaande foto
3) Florence
4) Wederom Florence
5) Bekend gebouw in Florence
[Dit bericht is gewijzigd door leonard_jaag op 25-07-2003 23:39]
waterleliebladen
pa met de tuinslang in de weer, ik met het fotomachien
kikker slacht libelle af
nog een kikker, nergens van onder de indruk, een echte koele kikker dus
bloemen zijn altijd leuk om te kieken
sja hij keek zo lief he
genadeloze kritiek wordt ten zeerste op prijs gesteld. behalve over de grootte van de pics dan
oh ja the weapon of choice was een fuji s602 zoom
PS. Het water was in het echt net zo blauw als op de foto's
#1.
#2.
#3.
#4.
#5.
#6.
#7.
#8.
#9.
#10.
Graag commentaar
quote:Wow! Ik vind deze echt helemaal geweldig
Op maandag 28 juli 2003 18:47 schreef Gerfik het volgende:
Op m'n vakantie in Kroatië ben ik ook naar de Plitvice meren geweest, het bekendste en mooiste natuurpark van Kroatië. Het bestaat uit 7 meren, verbonden met talloze watervallen. Hier de 10 foto's die ik het mooiste vond.#4.
Graag commentaar
quote:Ik vind het een beetje saaie compositie. Spiegeling en perspectief is wel mooi, maar de lucht vind ik vrij flets (het was te mooi weer?) en het rooie ding links en de mensen op het strand leiden af. Misschien dat je het wat kan opsoepen?
Op maandag 28 juli 2003 18:21 schreef LWaS het volgende:
[afbeelding]
origineel hier
Zag het hangen toen ik een rondje liep om ons huis (huis van 90 jaar oud) en vond het er wel leuk uitzien.
Opmerkingen ?
quote:Ik nam hem uit de losse hand, hopende op de spiegeling
Op maandag 28 juli 2003 19:04 schreef smartyMarty het volgende:[..]
Ik vind het een beetje saaie compositie. Spiegeling en perspectief is wel mooi, maar de lucht vind ik vrij flets (het was te mooi weer?) en het rooie ding links en de mensen op het strand leiden af. Misschien dat je het wat kan opsoepen?
*keeps trying*
quote:ik vind de lichtinval niet zo mooi..rechts is te licht in vergelijking met links. Maar ik be maar een leek
Op maandag 28 juli 2003 19:04 schreef f00f3r het volgende:
[afbeelding]Zag het hangen toen ik een rondje liep om ons huis (huis van 90 jaar oud) en vond het er wel leuk uitzien.
Opmerkingen ?
verder wel grappig om te zien
Fuji-film finepix A101.
Digitaal gezoomed.
Conclusie, Zoomen kan je vergeten; helemaal in 't donker.
Kan alleen zoomen bij VGA foto's. (640x480)
quote:Ehm wattes?
Op dinsdag 29 juli 2003 00:52 schreef LWaS het volgende:
heb je ook geen makro functie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |