Geen zin in morgen, afscheid van iemand op therapie
iemand die mij niet ligt en iemand die niet serieus bezig is met haar toekomst
[Dit bericht is gewijzigd door -Artemis- op 22-06-2003 16:01]
quote:
Op zondag 22 juni 2003 15:36 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me nog een beetje rottig door een gesprek gisteravond met een liev meisje,
en een telefoongesprek net met een vriendin..
Voel me stom om sommige dingen die ik gister heb gezegd![]()
tegen dat meisje dus..![]()
Ik ben opgelucht omdat ik net een goed en gezellig gesprek met mijn
lievheb gehad..
Verder maak ik me zorgen om een paar mensen, twee in het bijzonder..
![]()
Te dik, ik heb te veel gegeten
en ik ben misselijk..
Gemengde gevoelens allemaal dus..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 22-06-2003 15:53]
Behalve net even... het liedje Everybody Hurts van R.E.M. was er net op... en de tranen schoten in me ogen.... ik mis me schoonmoeder
quote:Ga een paar uur iets compleet anders doen! Zoals buiten zitten of wandelen ofzo.. Works for me
Op zondag 22 juni 2003 15:54 schreef QyRoZ het volgende:
*bonkt hoofd tegen muur*
Concentreer, concentreer, concentreer.
En hoe ik me voel? Goed!!!! Gisteren een gezellige avond gehad, alleen dat vond mijn maag niet
.
quote:Als je dat doet om gewicht kwijt te raken ben je echt een ontiegelijk domme doos!!!!
Op zondag 22 juni 2003 15:55 schreef Wolkje het volgende:
Ik wil overgeven, maar lukt niet![]()
verder voel ik me niet echt geweldig enzo..
Niet doen dus
Verder heb ik een onwijs fijne, relaxte avond gehad in La Folie met heerlijk gezelschap, .
quote:herkenbaar
Op zondag 22 juni 2003 16:26 schreef Barb het volgende:
'k heb een megakater en voel me dus echt reteslecht,.
om half 4 kon ik mezelf er pas toe dwingen op te staan
quote:mja..
Op zondag 22 juni 2003 16:24 schreef Maanvis het volgende:[..]
Als je dat doet om gewicht kwijt te raken ben je echt een ontiegelijk domme doos!!!!
![]()
Niet doen dus
Maar ik ben nog steeds heel erg misselijk en ik heb hoofdpijn
quote:
Op zondag 22 juni 2003 15:40 schreef -Artemis- het volgende:
wolkje wolkje, nog even en je liev komt weer terug toch?
Ontopic:
Ik ga maar even alles van me afzetten en een hele lange douche nemen
[Dit bericht is gewijzigd door Wolkje op 22-06-2003 17:05]
.
Ik heb m'n dag zo'n beetje vergooid met doen alsof ik aan het leren ben terwijl ik eigenlijk gister al had moeten beginnen potverdomme! . Ik kan me gewoon niet concentreren. Niks lukt. Ik ben echt ZO bang dat ik morgen wiskunde en Duits ga verknallen
. Dan MOET ik voor Frans en Nederlands een voldoende halen wil ik overgaan. Oh wat ben ik ook weer een domme doos
.
En ik word gewoon helemaal getikt van alle zooi die opgekropt zit in dat stomme kuthoofd van mij. Probleem dit, probleem dat, alles komt in één keer en ik kan me er gewoon NIET van lostrekken .
Ik moet leren!
Als ik deze week levend doorkom.. dan.. zou dat erg fijn zijn..
.
enne vogelbekdier heel veel sterkte
Edit: stomme typo
Voor de rest rustig... ga zo 'mijn' muziek lekker keihard draaien..... heerlijk
ff alles vergeten
En die
kut
opdracht
moet
morgen
af.
quote:Zoals gezegd, neem even een pauze, een douche, maak iets lekkers voor jezelf klaar, maar stap er even van weg.
Op zondag 22 juni 2003 19:49 schreef QyRoZ het volgende:
Verdomme, ik kan me nog steeds totaal niet concentreren, alles danst voor mn ogen, ik heb hoofdpijn en ik irriteer me aan alles..
En
die
kut
opdracht
moet
morgen
af.
quote:niet gelukt?
Op zondag 22 juni 2003 19:53 schreef ArmaniMania het volgende:
Alleen
ik zie net rechts van me dat mn vriend ook in dit topic aant schrijven is
Hmmmm...
On-topic:
*Bounce**Bounce*
We gaan zometeen naar mijn ouders, vertellen dat ze 11-11-2003 moeten vrijhouden in hun agenda *bounce*
Ben errug gelukkig. Heb nooit geweten dat mn verstand en mn gevoel het voor 300% met elkaar eens konden zijn.
En zn moeder is een schat van een mens
zolang ik maar niet een betere band met haar krijg dan dat ik met hem heb
Dit weekend hebben m'n vriendin en ik ringen uitgezocht, en zij heeft samen met m'n moeder de trouwjurk uitgezocht (en in de eerste winkel slaagde ze al!).
Oh boy oh boy oh boy.... 11-11-2003, a day to remember till eternity
quote:Wat niet gelukt ?
Op zondag 22 juni 2003 19:55 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
niet gelukt?
Zo voel ik me...
quote:
Op zondag 22 juni 2003 20:08 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Wat niet gelukt ?
Zo voel ik me...
quote:Gefeliciteerd beiden!
Op zondag 22 juni 2003 20:06 schreef Pascalle27 het volgende:We gaan zometeen naar mijn ouders, vertellen dat ze 11-11-2003 moeten vrijhouden in hun agenda
*bounce*
Ben errug gelukkig. Heb nooit geweten dat mn verstand en mn gevoel het voor 300% met elkaar eens konden zijn.
Ontopic: Heb zin om ook weer eens de kriebels van iemand te krijgen. Ben laatste dagen zo blij voor alle verliefde mensen, wordt helemaal warm van binnen als ik mensen gelukkig samen zie (en dat is wel eens anders geweest in bepaalde situaties).
Hopelijk mag ik dat ook nog weer eens meemaken...
Oh, wat is het allemaal erg met me.
Verder moet ik me maar eens gaan orienteren op de markt. Kijken waar nog vraag naar is ook.
Twijfels nog over opleiding enzo
Qua gezondheid gaat het wel okey. Nu nog het zakelijke gedeelte op orde krijgen
Ik zou net naar me vriend toe gaan, belt ie op dat zn vader visite krijgt en zn vader vond het niet zo'n goed idee dat ik dan langs kwam... want het waren vertrouwelijke gesprekken ofzo...
En nou weet ik niet of ik hem zie, want hij mag ook niet naar mij toe... omdat het zondag is , ja zijn ouders zijn nogal gelovig en ik ben het niet en dat zal ook wel meespelen.... Wat een gezeik om niks weer...
Straks op de bank Ghost kijken (ja, ik weet het, errug) en hopelijk blijf ik wakker.
Verder voel ik me heel onzeker wat mijn werk betreft, ik zit tenslotte nog in mijn proeftijd, en kan niks zeggen over hoe lang dit gaat duren.
Pfff...
quote:Ik hoop dat het morgen een mwah is.
Op zondag 22 juni 2003 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Al vanaf 5 uur niet in slaap gevallen, dus het 'gaat'.
Voel me redelijk.
quote:En je kent haar pas net? en dan al trouwen?
Op zondag 22 juni 2003 20:06 schreef Nitroglycerine het volgende:
Perfect, kan niet beter.Dit weekend hebben m'n vriendin en ik ringen uitgezocht, en zij heeft samen met m'n moeder de trouwjurk uitgezocht (en in de eerste winkel slaagde ze al!).
Weet je wel waar je aan begint?
quote:Gefeliciteerd allebei!!!! Ik hoop dat je de juiste keus maakt, aangezien ikzelf nooit na 4 weken relatie al ringen zou gaan uitzoeken en trouwdatums gaan plannen etc
Op zondag 22 juni 2003 20:06 schreef Nitroglycerine het volgende:
Perfect, kan niet beter.Dit weekend hebben m'n vriendin en ik ringen uitgezocht, en zij heeft samen met m'n moeder de trouwjurk uitgezocht (en in de eerste winkel slaagde ze al!).
Maar als dat voor jullie geen probleem is; Go for it! Waarom wachten? Het leven is veel te kort om de belangrijkste beslissingen eerst tot in het uiterste af te moeten wegen.
Ontopic: Ehh net even schoonheidsslaapje gedaan Ben ik niet echt van opgeknapt...
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 22-06-2003 21:44]
quote:Edit: reactie op edit
Op zondag 22 juni 2003 21:23 schreef dikkiedik87 het volgende:
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 22-06-2003 21:44]
Dat heftig uitgaan is niet echt goed voor een constant dag/nacht ritme
ow wat is t heerlijk om een hele dag samen te zijn met degene van wie je t meest in de hele wereld houdt
en ben niet eens uitgeput ondanks drukke dag en maar 3 uurtjes slaap vannacht
quote:Diplomatiek uitgedrukt.
Op zondag 22 juni 2003 21:19 schreef nozem het volgende:
En toch vind ik na 4 weken ringen e.d uitzoeken naiviteit ten top, maargoed dat kan ik dan vinden he
Ik ben moe!
Heb net conceptrapporten zitten schrijven.
Hele weekend al voor me uitgeschoven, dus nu was het ff afzien.
En shmoops: Dikke
quote:ik dacht hetzelfde, maar goed, blijf maar diplomatiek..
Op zondag 22 juni 2003 21:11 schreef nozem het volgende:[..]
En je kent haar pas net? en dan al trouwen?
Weet je wel waar je aan begint?
en ja, ik zit me aan te stellen, maar het voelt er echt niet minder kut om..
ja, ik heb soms ook van die momenten, mag ik?..
en ja, ik heb een vriend, een heeeele lieve zelfs, hij vraagt alleen nooit uit zichzelf hoe het met mij gaat, want dat vindt hij irrelevant ..zeker als ik me kut voel. Dus een beetje speciale aandacht kan ik wel vergeten nu en dat maakt het alleen maar kutter, want laat ik nou net heel erg naar zijn speciale aandacht verlangen
of gewoon dat hij eens iets doet heeelemaal speciaal voor mij..
Ik wil er gewoon niet om hoeven vragen of zeuren
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 22-06-2003 21:53]
4 weken is snel, maarja... Love is the one thing you can't stop
Ja, dit hoort in dit topic thuis. Dit gaat over mijn emotionele reactie over die documentaire.
Shit, nu hoor ik opeens op de nieuwsradio dat Sharon ronduit zegt dat men rustig kan doorbouwen met de Israelische nederzettingen. Nu is mijn woede weer terug... Ik hoop echt dat die vuile oorlogsmisdadiger aan een of andere gemene vorm van kanker een langzame en pijnlijke dood zal sterven. Ik hou er niet van om mensen tot op het bot toe te haten... Maar die klootzak... Mijn bloed gaat van hem koken als ik hem op de buis zie...
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 22-06-2003 22:03]
quote:irrelevant? Hij vindt het dus niet interessant om te weten hoe het met je gaat? Sorry dat ik het zeg, maar fijne vriend heb je zeg.
Op zondag 22 juni 2003 21:50 schreef Escaflowne het volgende:
kut..en ja, ik zit me aan te stellen, maar het voelt er echt niet minder kut om..
ja, ik heb soms ook van die momenten, mag ik?..en ja, ik heb een vriend, een heeeele lieve zelfs, hij vraagt alleen nooit uit zichzelf hoe het met mij gaat, want dat vindt hij irrelevant ..zeker als ik me kut voel.
Dus een beetje speciale aandacht kan ik wel vergeten nu en dat maakt het alleen maar kutter, want laat ik nou net heel erg naar zijn speciale aandacht verlangen
of gewoon dat hij eens iets doet heeelemaal speciaal voor mij..
Ik wil er gewoon niet om hoeven vragen of zeuren
quote:zat ik ook net te denken... is nie helemaal goed hoor
Op zondag 22 juni 2003 22:02 schreef pierce het volgende:[..]
irrelevant? Hij vindt het dus niet interessant om te weten hoe het met je gaat? Sorry dat ik het zeg, maar fijne vriend heb je zeg.
hij wil absoluut wel dat het goed met me gaat, maar dan moet ik gewoon ophouden met me kut te voelen, daar komt het op neer. en ik moet het zelf doen.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:10 schreef Escaflowne het volgende:
*knip*
quote:En waar is jouw ontopic reactie
Op zondag 22 juni 2003 22:23 schreef ArmaniMania het volgende:
Cut the slowchat
heb een razenddruk weekend achter de rug....
vrijdagavond filmavond tot half 2, zaterdag om 8 uur werken, dan van 2 tot 6 op strand werken, daar nog eten en schoonmaken tot 10 uur, dan naar een verjaardag tot half 4 en vandaag ook van half 10 tot 8 op strand gezeten...
*gaaaaaaaaaaaaaaaap*
Voel me kut klote bagger..... erg moe, brak, heel alleen.... en ik maak me zorgen om een heel lief (gebanned) persoontje heel veel zorgen....
[Dit bericht is gewijzigd door Escaflowne op 22-06-2003 22:37]
ik mis me vriendin
Ze had even tijd nodig voor zichzelf omdat ze niet meer aan zichzelf dacht, ik dacht het wel vol te kunnen houden 2 weken maar na 1 dag heb ik et al moeilijk
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 22-06-2003 23:58]
quote:goh fijn
Op zondag 22 juni 2003 20:28 schreef pieffff het volgende:
sjagerijnig (of hoe je dat dan ook schrijft)blablabla
voel me nog steeds klote en leren wil niet lukken.. beetje bezorgd om iemand verder.... en ik hoop dat iemand die ik graag spreek strax nog eventjes online komt...
mn twijfels die ik vanmorgen had zijn in iedergeval weer weg, voorlopig is het beter zo... bedankt he..
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 22-06-2003 22:59]
quote:Nou, iig sterkte!
Op zondag 22 juni 2003 22:32 schreef Escaflowne het volgende:
laat maar, ik ga toch zo slapen...
morgen weer werken..
waait het vanzelf wel weer over...
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:43 schreef devv05 het volgende:
Edit: doe ff normaal ja!
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 23-06-2003 00:00]
zoals je gezien hebt benk weer online, ben dr nog wel half uurtje, dus je mag tegen me aan zeiken als je wil
ontopic: net ff rondje gelopen... hoop dat ik straks meer slaap dan vannacht
quote:
Op zondag 22 juni 2003 22:53 schreef BlaBlub het volgende:
WarrumGewoon kut ofzo
ik ben heel blij dat mn brakheid begint af te zakken volgend weekend weer elke avond feest
Als iemand het topic "Het MSN/ICQ gevoel" zich kan herinneren, het meidje heeft ZEER veel moeite gedaan om mij te spreken over ICQ, omdat ze op stage loopt in een andere stad, en dus een internetcafe moest bezoeken, en ik kon haar alleen mededelen dat ik besloten had haar niet op komen zoeken (eerlijk gezegd omdat ik geen toekomst in ons allebei zag) en... toen ik het zei moest ze lang wachten... en daarna zei ze alleen "O... heel jammer... maar het was nooit zeker of we elkaar weer zouden zien"
En ik WILDE haar ook heel graag zien, maar mijn langetermijn verstand zei van: nee komop, jullie moeten allebei nog 3 jaar studeren, zij gaat volgend jaar naar Amerika, en jij het jaar daarop, dat gaat nooit goed!!
En toen was haar tijd bij het internet cafe op.... argh!!! Ik mis haar en dat mag HEEL FOK WETEN!!....
Vanwaar de haast? En hoe goed leer je iemand in godsnaam kennen in zo'n korte tijdsspanne
quote:mee eens.
Op zondag 22 juni 2003 23:20 schreef Noayla_ het volgende:
Verbaasd en verbijsterd dat er mensen zijn die 3 weken na hun 1e kennismaking een trouwdatum hebben gepland terwijl de tranen om de ex nog nauwelijks zijn gedroogd![]()
Vanwaar de haast? En hoe goed leer je iemand in godsnaam kennen in zo'n korte tijdsspanne
ontopic: nog steed geen zin in morgen maar moet maar proberen het van de positieve kant te bekijken
Noayla_
quote:Dank je wel dat je zo blij voor ons bent. Niet iedere relatie is er eentje waarin je elkaar meteen helemaal (emotioneel gezien) bloot geeft, alles vertelt wat je wilt en voelt, waardoor je de ander heel erg goed leert kennen.
Op zondag 22 juni 2003 23:20 schreef Noayla_ het volgende:
Verbaasd en verbijsterd dat er mensen zijn die 3 weken na hun 1e kennismaking een trouwdatum hebben gepland terwijl de tranen om de ex nog nauwelijks zijn gedroogd![]()
Wat is kort... kort is eigenlijk als je stappen zet die je baseert op tijd ipv op ervaring en informatie. Bij ons is de tijd dan misschien kort, maar de hoeveelheid info die uitgewisseld is en de ervaringen die we hebben, dat maakt het dat we nu op het punt aangekomen zijn waar we zijn, namelijk dat ik geen dag zonder die schone aan mijn zijde zou kunnen voorstellen, dat ik me afvraag waar ze de laatste jaren geweest is, en het moment dat we met elkaar zijn gaan praten nog steeds koester.
quote:Succes morgen!
Op zondag 22 juni 2003 23:21 schreef -Artemis- het volgende:[..]
mee eens.
ontopic: nog steed geen zin in morgen maar moet maar proberen het van de positieve kant te bekijken
Noayla_
On-topic; bliksembezoekje aan m'n ouders vandaag heeft m'n zinnen wat verzet.
Ben blij dat ik ben gegaan; tegen mijn natuurlijke neiging om mezelf terug te trekken en in m'n 1-tje te gaan zitten somberen in.
quote:Edit: reactie op edit
Op zondag 22 juni 2003 22:39 schreef motown het volgende:
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 23-06-2003 00:05]
quote:mogen we het raar vinden als we net de ene soap van haar achter de rug hebben , dat we dan het raar vinden dat ze nu gaat trouwen. ik moet je nu wel succes wensen , want dat zullen jullie zeker nodig hebben.
Op zondag 22 juni 2003 23:26 schreef Nitroglycerine het volgende:[..]
Dank je wel dat je zo blij voor ons bent. Niet iedere relatie is er eentje waarin je elkaar meteen helemaal (emotioneel gezien) bloot geeft, alles vertelt wat je wilt en voelt, waardoor je de ander heel erg goed leert kennen.
Ik vind het jammer voor je als jij mindere ervaringen in een relatie hebt (we hebben beiden onze mindere ervaringen gehad), zeker nu ik deze relatie met die schat van een meid heb, en ik hoop dat je die ene speciale tegen het lijf gaat lopen.Wat is kort... kort is eigenlijk als je stappen zet die je baseert op tijd ipv op ervaring en informatie. Bij ons is de tijd dan misschien kort, maar de hoeveelheid info die uitgewisseld is en de ervaringen die we hebben, dat maakt het dat we nu op het punt aangekomen zijn waar we zijn, namelijk dat ik geen dag zonder die schone aan mijn zijde zou kunnen voorstellen, dat ik me afvraag waar ze de laatste jaren geweest is, en het moment dat we met elkaar zijn gaan praten nog steeds koester.
quote:Huh
Op zondag 22 juni 2003 20:06 schreef Pascalle27 het volgende:
ik zie net rechts van me dat mn vriend ook in dit topic aant schrijven is
Hmmmm...
On-topic:
*Bounce**Bounce*
We gaan zometeen naar mijn ouders, vertellen dat ze 11-11-2003 moeten vrijhouden in hun agenda
*bounce*
En zn moeder is een schat van een mens
![]()
zolang ik maar niet een betere band met haar krijg dan dat ik met hem heb
Ik dacht dat jij op een andere Fokker verliefd was , niet zolang geleden nog....en nu ga je trouwen
Grapje zeker, jaaaaaaaaa kom op zeg
quote:Heel Fok is één grote grap.
Op zondag 22 juni 2003 23:34 schreef milagro het volgende:[..]
Huh
Ik dacht dat jij op een andere Fokker verliefd was , niet zolang geleden nog....en nu ga je trouwen
quote:Open eens een topic hier over, vraag naar andere meningen
Op zondag 22 juni 2003 21:50 schreef Escaflowne het volgende:
<knipt>
quote:ze meent ut...
Op zondag 22 juni 2003 23:34 schreef milagro het volgende:[..]
Huh
quote:Moet ik als 23-jarige nou nog aan iemand van een paar jaar ouder uit gaan leggen dat je gewoon verliefd bent?
Op zondag 22 juni 2003 23:26 schreef Nitroglycerine het volgende:[..]
Dank je wel dat je zo blij voor ons bent. Niet iedere relatie is er eentje waarin je elkaar meteen helemaal (emotioneel gezien) bloot geeft, alles vertelt wat je wilt en voelt, waardoor je de ander heel erg goed leert kennen.
Ik vind het jammer voor je als jij mindere ervaringen in een relatie hebt (we hebben beiden onze mindere ervaringen gehad), zeker nu ik deze relatie met die schat van een meid heb, en ik hoop dat je die ene speciale tegen het lijf gaat lopen.Wat is kort... kort is eigenlijk als je stappen zet die je baseert op tijd ipv op ervaring en informatie. Bij ons is de tijd dan misschien kort, maar de hoeveelheid info die uitgewisseld is en de ervaringen die we hebben, dat maakt het dat we nu op het punt aangekomen zijn waar we zijn, namelijk dat ik geen dag zonder die schone aan mijn zijde zou kunnen voorstellen, dat ik me afvraag waar ze de laatste jaren geweest is, en het moment dat we met elkaar zijn gaan praten nog steeds koester.
Ik had dit gevoel exact bij mijn ex, zij ook bij mij, elke keer als we afscheid namen moest ze janken, ze dacht dat ik de ware was, ik dacht dat zij het helemaal was, we zouden door het vuur gaan voor elkaar.
7 maanden heeft het stand gehouden, stel nou dat we in de tussentijd getrouwd waren, wat een ellende had dat opgelevert zeg
Je kan gewoon niet na een paar weken weten dat je altijd bij een bepaald persoon blijft, ook al voelt het nog zoooooo goed, maargoed, ik wens jullie veel succes en wijsheid toe
quote:Lieve mug, vergeef hem/haar de taalfouten voordat je het leven liet.
Op maandag 23 juni 2003 03:11 schreef ArmaniMania het volgende:
mede een mug die ik net van zijn leven heb berooft.
shmoopy, ik denk aan je.
Zo voel ik me. ( mwah )
al de problemen die ik had + 1 die er bij is gekomen.
met andere woorden ik voel me klote, ik weet niet eens wat ik moet voelen. ben bang, voel me ontzettend stom..
Heb het hele weekend toegeleefd naar vandaag, dat ik kan bellen voor de uitslag,
blijken ze het verkeerd gezegd te hebben en is de uitslag pas vrijdag bekend.
Ik heb zin om heel hard te janken en te gaan gooien, gvd!
quote:Het zit je ook niet mee hè Shmoops?
Op maandag 23 juni 2003 09:35 schreef shmoopy het volgende:
Ontzettend kut!Heb het hele weekend toegeleefd naar vandaag, dat ik kan bellen voor de uitslag,
blijken ze het verkeerd gezegd te hebben en is de uitslag pas vrijdag bekend.Ik heb zin om heel hard te janken en te gaan gooien, gvd!
quote:Nou graag gedaan hoor, je moet echt eens ophouden, ik heb geen zin om zo langer door te gaan... Ik ga niet de hele tijd rekening met je houden... Mijn leven gaat wel gewoon door.
Op zondag 22 juni 2003 22:43 schreef devv05 het volgende:mn twijfels die ik vanmorgen had zijn in iedergeval weer weg, voorlopig is het beter zo... bedankt he..
![]()
quote:Dat geloof ik ja...
Op maandag 23 juni 2003 10:19 schreef pieffff het volgende:[..]
Nou graag gedaan hoor
Spreek je als mn tentamens af zijn misschien wel, nu geen tijd voor en dat risico kan ik niet lopen....
ontopic: hoofdpijn, en alweer vanaf vanochtend vroeg aan het leren, maar het lukt gelukkig beter dan gisteren.. deze MOET ik halen anders kan ik het bijna al zo'n beetje vergeten Dus kan momenteel even geen enkele stress-factor erbij gebruiken
quote:Inderdaad... sterkte...
Op maandag 23 juni 2003 10:29 schreef MrLucca het volgende:
Ik voel me erg kut. Nog steeds...
Ik mis mijn vriendin (ex) en ik snap het allemaal niet.Het gekke is dat je pas merkt hoeveel je om iemand geeft als die persoon uit je leven verdwijnt.
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 23-06-2003 10:31]
moest er vandaag nog weer ff vroeg uit niet leuk want ik kon dus nie echt op tijd slapen
moest nog 1 klein dingetjuh afmaken voor school, en nog iets leren...
straks een herkansing, bleh
naja ik zie wel hoe ut gaat, ik sta nu ook nog wel voldoende dus zoveel maakt het toch nie uit
Het gekke is dat je pas merkt hoeveel je om iemand geeft als die persoon uit je leven verdwijnt.
quote:Give me a break, zie de tijdstip van mijn taalfout. Taalpuristen
Op maandag 23 juni 2003 04:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Lieve mug, vergeef hem/haar de taalfouten voordat je het leven liet.
shmoopy, ik denk aan je.
Zo voel ik me. ( mwah )
Ontopic: 11:00 uur moet ik weer naar school. Heb een brakke nacht gehad, ik heb maar een paar uurtjes geslapen. Vreemd genoeg voel ik me wel uitgeslapen en fit
Dit gaat een goede dag worden
Edit: Geen crossposts aub
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 23-06-2003 11:34]
beetje nerveus voor vanmiddag, en heeeeeel veel zin in woensdag ... t gaat wel redelijk dus
Voor de rest hetzelfde liedje nog steeds.... eenzaam, onbegrip, machteloosheid
en moet ook nog eens eenorm scheiten!
Soms ben ik mezelf, voel ik me goed, vrolijk, verliefd etc.
Maar steeds vaker komt er een andere persoon boven drijven, die echt totaal het tegenovergestelde lijkt te zijn. Kut voelen for no reason, ruzie zoeken, boos worden om niks, ongelukkig, echt een soort duiveltje ofzow
En ik heb nog niet ontdekt hoe ik die andere 'persoon' kan negeren en tegenhouden....
ff een baaldag tussendoor om weer met beide benen op de grond terecht te komen, is ook wel weer eens goed
quote:Sterkte
Op maandag 23 juni 2003 12:19 schreef Wolkje het volgende:
zenuwachtig
ontopic: in de war, nog steeds veel zorgen maar ik word gesteund door mensen waarvan ik dat niet verwachtte...
en mis iemand... heeeeeel erg
quote:ik voel me ook een beetje dubbel, lees zelfde topic, enne Sterkte!!
Op maandag 23 juni 2003 13:29 schreef Xilantof het volgende:
onzeker, en bang
waarom bang binnen kort zie ik iemand (waarschijnlijk/misschien) weer en dit heeft betrekking tot: liefde of vriendschap? drie keer raden wie dat is die ik waarschijnlijk ga zien
Ik word een beetje heel moe van al dit nutteloze gezeik in m'n hoofd .
Goed aan de ene kant omdat een heel leuk weekend heb gehad met dinnetje, kut aan de andere kant omdat ik haar nu 2x zo erg mis als normaal
Maar eigenlijk moet ik dus niet zeiken
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Euh, kut. Het begint zo langzamerhand afgezaagd te worden. Het enige voordeel van vandaag is dat mijn proefwerken.. 'vrij' goed zijn gegaan eigenlijk. Ik voel me trouwens bijna precies hetzelfde als texelonia.. Op school ben ik de ohzograppige, happy BS.. maar thuis ben ik chagerijnig, depri en ziekjes.
Ik word een beetje heel moe van al dit nutteloze gezeik in m'n hoofd
.
Ik voel me supermoe . En in de war. Ik begrijp weer eens niets van de wereld. Wel heb ik een ontdekking gedaan over mijzelf waardoor ik uit een kringetje heb weten te stappen, maar nu heb ik weer zoveel vrijheid dat ik maar een beetje verdwaasd om me heen zit te staren.
Gelukkig heb ik FOK en m'n gitaar nog
Hoe ik me voel? Tja eh... Ziek. Nog steeds enorm last van die klieren in m'n hals, en ik kan alleen maar door m'n mond ademen, dus telkens als het even over is krijg ik dorst, en als ik drink doet het weer enorm pijn. Frustrerend. Ben bang dat het geen gewoon griepje is en dat ik dadelijk met iets zit opgescheept dat na de zomervakantie, als ik eindelijk naar Utrecht kan, nog niet over is.
Naja, misschien maak ik me alleen maar onnodig zorgen.
Verder moet ik vanavond weg om te oefenen met de muziek voor de diploma-uitreiking (helemaal geen zin in), en daar moet ik nog vanalles voor doen (alweer werken voor school ). Lang leve de vakantie.
Ik zou sommige mensen hier best een knuffel willen geven, maar dan steek ik iedereen aan, dus dat doen we maar niet.
quote:Bekend, toen ik keelontsteking had dacht ik ook dat ik de meest ernstige lange slopende ziekte had, compleet met haaruitval, huidschurft en vervroegd oud worden, hypochondrie noemt men dat
Op maandag 23 juni 2003 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk nummer heeft dit topic.![]()
Hoe ik me voel? Tja eh... Ziek. Nog steeds enorm last van die klieren in m'n hals, en ik kan alleen maar door m'n mond ademen, dus telkens als het even over is krijg ik dorst, en als ik drink doet het weer enorm pijn. Frustrerend.
Ben bang dat het geen gewoon griepje is en dat ik dadelijk met iets zit opgescheept dat na de zomervakantie, als ik eindelijk naar Utrecht kan, nog niet over is.
Naja, misschien maak ik me alleen maar onnodig zorgen.
Beterschap
blergh. Als ik vanavond eindelijk thuiskom, ga ik slaaaaapen. denk ik
Ben me net gaan orienteren bij LOI en kwam een opleiding tegen die me aansprak. Toen zag ik alle vakken staan en kreeg ik al wat kriebels in mijn maag
Moet nog een eens goed overwegen of ik het daadwerkelijk ga doen.
Ik wil niet dat ik halverwege afhaak
quote:goedzo
Op maandag 23 juni 2003 14:56 schreef diannetjhu het volgende:
.. heb een paar vermoeiende dagen achter de rug, geestelijk vooral..
Probeer nu even rust in mezelf te vinden om alles te verwerken en los te laten... en het lukt redelijk. Maar ik ben wel doodop erdoor...blergh. Als ik vanavond eindelijk thuiskom, ga ik slaaaaapen. denk ik
Tentamen ging wel geloof ik.. hoop ik... net thuis en meteen weer met de volgende gaan beginnen.. nouja heel eventjes wat drinken... geen zin
ofzow
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:47 schreef -Artemis- het volgende:
ontzettend trillende handen; klote medicatie
Ik ben hartstikke moe
quote:Ah, dat is kut, dat heb ik ook heel erg,
quote:Heb ik ook gehad. Na een tijdje gaat dat minder worden als het goed is.
Er zijn ook blokkers tegen te krijgen. Propanonol bijvoorbeeld.
Sterkte ermee
quote:Ik ken het verschijnsel; ontzettend vermoeiend en vervelend is dat.
Ik gebruik tegen die trillende handen en ook tegen hartkloppingen trouwens Propranolol (beter bekend als betablokkers). Helpt erg goed en ze zijn niet verslavend.
quote:Suc6 Qtje
Op maandag 23 juni 2003 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
Zenuwachtig. Morgen (sollicitatie)gesprek voor mn stage, vorige keer ben ik ook al afgewezen en ik wil nu echt van dat gezoek af zijn. En ik wil echt bij dit bedrijf.
Met mij gaat t al weer wat beter, zo ff een frisse neus halen
quote:Nah.. dat zou dan een wel erg persoonlijk topic worden. Ik ken mijn vriend al wat langer en beter dan de gemiddelde Fokker en daar komt meer bij kijken dan alleen dit ene. Ik weet iig dat hij het zeker niet rot bedoelt en echt veel van me houdt, maar hij gaat er gewoon heel anders mee om dan ik en ws als de meeste mensen. Hij laat gewoon op andere manieren zijn liefde blijken en hij neemt ook zeker de lasten, maar op andere manieren.
Op zondag 22 juni 2003 23:55 schreef zwaaibaai het volgende:
Open eens een topic hier over, vraag naar andere meningen
quote:Succes Qbeep
Op maandag 23 juni 2003 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
Zenuwachtig. Morgen (sollicitatie)gesprek voor mn stage, vorige keer ben ik ook al afgewezen en ik wil nu echt van dat gezoek af zijn. En ik wil echt bij dit bedrijf.
En met mij? Euhm, pak mijn laatste post en voeg er buikpijn aan toe. Dat beschrijft het wel.
ben ook niet echt in de stemming voor vrolijke geslaagde mensen die allemaal vrolijk zijn en vrolijk doen en zogenaamd medelijden hebben terwijl ik al die mensen niet echt mag...
voel me alleen, gaar, brak en en en en
Vaag dus ...
ben je net uit een depressie staat een veeeeeeel grotere alweer te wachten
misschien zal ik t.z.t wel eens een topic erover openen maar het is veels te veel en ik ben nu te depri om het allemaal neer te kalken....
quote:Waarom YZ achter je nick ?
Op maandag 23 juni 2003 21:24 schreef DuchessXYZ het volgende:
Ongelooflijk moe ondanks dat ik vanmorgen én in de namiddag nog een paar uur terug naar bed ben gegaan.![]()
Ik ben gewoon naar een thriller/horror geweest,
en dat was veel minder eng dan ik verwacht had..
Daar durfte ik eerst niet naartoe namelijk..
quote:Ik ben eruit
Op maandag 23 juni 2003 12:21 schreef zwaaibaai het volgende:
Sterkte
ja ik weet het, onsamenhangend allemaal
hmm, conclusie: o woorden zijn ev0l
maar verder: wel héél erg verliefd
en beetje kwaad op iemand... morgen maar es uitpraten denk ik
kga slapen, truste!
Ik moet door, verder met mijn leven.... heb vanavond weer een geweldig goed gesprek gehad met een mede-fok!ster...
quote:Je bent NIET dom en zeker NIET lelijk. (heb net ff je fotoboek getsjekt)!!!
Op dinsdag 24 juni 2003 01:23 schreef diannetjhu het volgende:
Ik zit hier maar te huilen en te huilen te huilen en ik heb het gevoel alsof ik niet meer op kan houden. Is vanavond wat gebeurd waardoor ik me zoooo verschrikkelijk dom, en lelijk... en verdrietig voel.
En het spijt me....Dit kan ik toch ook niet
quote:blij dat je weer wat rustiger bent, en niet zo negatief denken hé! Je ziet er leuk uit en bent helemaal niet dom
Op dinsdag 24 juni 2003 01:23 schreef diannetjhu het volgende:
Ik zit hier maar te huilen en te huilen te huilen en ik heb het gevoel alsof ik niet meer op kan houden. Is vanavond wat gebeurd waardoor ik me zoooo verschrikkelijk dom, en lelijk... en verdrietig voel.
En het spijt me....Dit kan ik toch ook niet
Leren wilde niet zo lukken dus dat wordt leuk morgen... geen zin om te gaan slapen en ben niet eens moe... maargoed zie wel hoe het morgen loopt... heb iedergeval zin om vrijdag naar iemand toe te gaan, en dan zijn ook de meeste van die stomme tentamens voorbij, woei
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 24-06-2003 07:39]
quote:.. dankjewel. dat waardeer ik heel erg dat je dat ff zegt... echt.
Op dinsdag 24 juni 2003 01:27 schreef El_Diablo het volgende:[..]
Je bent NIET dom en zeker NIET lelijk. (heb net ff je fotoboek getsjekt)!!!
Ondertussen weer iets rustiger... dankje Devv05 dat je eventjes de moeite nam om een huilende Dian aan de tel te troosten en rustig te praten Je bent een lieverd
quote:Succes Q. Zet em op,
Op dinsdag 24 juni 2003 08:17 schreef QyRoZ het volgende:
Moe, duf, zenuwachtig. Krijg geen hap door mn keel.
Ontopic: slecht.
quote:het komt allemaal goed
Op dinsdag 24 juni 2003 06:49 schreef devv05 het volgende:
moe... beetje weinig geslaap gehad, en last van mn buik... zie op tegen vandaag
ikzelf: vandaag afscheid nemen van iemand, die me best wel dierbaar is
quote:Goed zo
Op dinsdag 24 juni 2003 10:06 schreef QyRoZ het volgende:
Woei! Dat ging lekker! Ik zit nu helemaal vol zelfvertrouwen en energie!.
quote:Ook nog!
Op dinsdag 24 juni 2003 10:08 schreef maple-leaf het volgende:[..]
Goed zo
en de stufi is ook nog eens binnen
Verder ging het tentamen vandaag best wel slecht, en wil het project niet lukken.. Heb ook geen tijd om mn tentamen voor morgen te leren, en ben nog steeds moe Maar wel zin in het weekend
Straks naar Riagg, totaal geen zin in, maar het moet maar. Want zoals het gaat, gaat het gewoon niet langer...
Vanavond zie ik m'n liefie weer en gaan we lekker naar de bios
Moet alleen nog wat keuze's maken. Wat betreft studie. Maar ook dat komt wel goed.
quote:Je komt er vast wel uit en het gaat je zeker lukken.
Op dinsdag 24 juni 2003 12:39 schreef Levensgenieter het volgende:
Gaat wel okey weer. Zoals gewoonlijk.Moet alleen nog wat keuze's maken. Wat betreft studie. Maar ook dat komt wel goed.
ontopic/ Ik heb zojuist een boterham met pindakaas naar binnen kunnen krijgen en voel me in ieder geval minder slap.
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:15 schreef Faithy het volgende:klote....
Net klote cijfer teruggehad van het enige tentamen waar ik wel een redelijk gevoel over had.... Nu moet ik dus een van de 2 andere tentamens (die voor mn gevoel voor geen meter gingen) voldoende hebben om over te gaan Zie het qua school nu eventjes niet zo meer zitten
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 24-06-2003 13:13]
(zal wel moeten want er is een hele hoop blijven liggen van de laatste tijd... )
quote:mooi zo
Op dinsdag 24 juni 2003 13:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
Goed, want mijn ex en ik komen weer samen(die waar ik eerder een topic aan wijdde in april
)
tsja ik voel me half kut half gaat het wel..
voel me zow kut en der is niemand hierow
[Dit bericht is gewijzigd door NemesisDivina op 24-06-2003 14:02]
Binnen een paar dagen is mijn zelfvertrouwen weer helemaal teruggebracht naar het punt waar het een paar jaar geleden ook was.... ergens diep onder 0.
[Dit bericht is gewijzigd door dikkiedik87 op 24-06-2003 14:23]
*zucht enzo*
Om zes uur 's ochtends op Schiphol staan om voor me werk naar Londen te vliegen en dan paspoort thuis vergeten...
Dat is dus de routine die toeslaat: Laat je paspoort 11 weken lang in je laptoptas en je gaat er van uit dat je het bij je hebt. Tótdat je een zaterdagje naar Duitsland gaat...
Ik ben echt afgriiiijselijk moe, ik heb zelfs net een uurtje moeilijk op de bank geslapen (en dat zegt wat, ik doe dat alleen als ik extreem ziek ben oid). Ik zie enorm op tegen morgen omdat ik dan 2 proefwerken heb van vakken waar ik ECHT een voldoende voor moet hebben.. ik kan alleen niet leren .
En opzich is mijn lichaam gewoon uitgeput, zoiets simpels als de trap opkomen is al veel moeite.
EN DAN PRAAT IK GODVERDOMME NIET EENS OVER DE ANDERE KUTPROBLEMEN .
Sorry .
Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, en ik vind het een beetje eng enzow.. Maar jah, misschien slaat het aan tegen de tijd dat ik op vakantie ga en overleef ik die vakantie dan een beetje...
En moet ook nog maar iets verzinnen dat m'n ouders en zus het niet vinden..
Blegh.. moeilijk allemaal (of máák ik het gewoon weer moeilijker dan het is?)
quote:Ik wil me er niet al teveel mee gaan bemoeien.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kan de hele wereld wel bij elkaar schreeuwen.
Ik ben echt afgriiiijselijk moe, ik heb zelfs net een uurtje moeilijk op de bank geslapen (en dat zegt wat, ik doe dat alleen als ik extreem ziek ben oid). Ik zie enorm op tegen morgen omdat ik dan 2 proefwerken heb van vakken waar ik ECHT een voldoende voor moet hebben.. ik kan alleen niet leren
.
En opzich is mijn lichaam gewoon uitgeput, zoiets simpels als de trap opkomen is al veel moeite.
EN DAN PRAAT IK GODVERDOMME NIET EENS OVER DE ANDERE KUTPROBLEMEN
.
Sorry
.
Maar heb je je dan zo slecht voorbereid
Of is de stof gewoon zo taai dat je zelfs met een goede voorbereiding je nog te pleuris moet leren
quote:Hé mien.. welk topic was dat ook al weer?
Op dinsdag 24 juni 2003 13:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
Goed, want mijn ex en ik komen weer samen(die waar ik eerder een topic aan wijdde in april
)
[ontopic]
Verzadigd.... (*burp)
Beetje hoofdpijn.. maar voor de rest wel aardig
toen ik zag welk deel het was wou ik spontaan 112 gaan bellen
quote:Waarom mogen je ouders en je zus het niet weten?
Op dinsdag 24 juni 2003 15:09 schreef texelonia het volgende:
Net bij Riagg geweest. Was beetje moeizaam gesprek vond ik. (waarom zijn psychiaters zo vaak stil??) Maar heb nu prozac voorgeschreven gekregen...Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, en ik vind het een beetje eng enzow.. Maar jah, misschien slaat het aan tegen de tijd dat ik op vakantie ga en overleef ik die vakantie dan een beetje...
En moet ook nog maar iets verzinnen dat m'n ouders en zus het niet vinden..
Blegh.. moeilijk allemaal (of máák ik het gewoon weer moeilijker dan het is?)
quote:Kweenie, vind ik gewoon niet prettig. Ze weten sowieso niet dat ik bij riagg kom enzow. Heb geen goeie band met ze en dan gaan ze (m'n moeder vooral) vragen hoe het gaat etc. En dat wil ik niet, wil gewoon niet dat ze zich met mij bemoeien eigenlijk. Dat is er in de loop der jaren zo ingegroeid, ik vertel ze ook meestal niet waar ik heen ga als ik weg ga bijv. Beetje raar misschien, en hopelijk verandert het eens, maar nu nog niet...
Op dinsdag 24 juni 2003 15:22 schreef DuchessX het volgende:Waarom mogen je ouders en je zus het niet weten?
En de vorige keer dat ik hulp kreeg, had m'n moeder beloofd het aan niemand te vertellen, maar die belofte is ze niet nagekomen. En ik heb geen zin dat iedereen er vanaf weet.
quote:Omdat JIJ moet vertellen wat JOU dwars zit. Als je het op fok kunt, kun je het daar ook.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:09 schreef texelonia het volgende:
Was beetje moeizaam gesprek vond ik. (waarom zijn psychiaters zo vaak stil??)
Ik voel me overigens prima
quote:Jah daar zit wat in. Alleen moet ik dan wel weten waar ik iets over moet zeggen. Dat was beetje onduidelijk nu vond ik.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:26 schreef SEMTEX het volgende:Omdat JIJ moet vertellen wat JOU dwars zit. Als je het op fok kunt, kun je het daar ook.
Overigens vind ik het op Fok! veel makkelijker iets te zeggen omdat je het niet direct tegen iemand, een gezicht, zegt. Een msn-gesprek bijv is ook veel makkelijker dan irl gesprek. Maar goed, oefening baart kunst, hoop ik..
quote:maar maar....hier ..weet..iedereen...het..
Op dinsdag 24 juni 2003 15:26 schreef texelonia het volgende:. En ik heb geen zin dat iedereen er vanaf weet.
misschien kun mensen in je omgeving juist heel erg tot steun zijn, als je ze de kans geeft..
quote:Nouja, ik heb wel voor praktisch alle vakken samenvattingen. Maar als ik gewoon niet toekom aan het leren omdat het op de dag zelf niet lukt kom ik niet ver. Als ik dat wel zou kunnen maakte ik me ook niet druk.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:11 schreef Levensgenieter het volgende:[..]
Ik wil me er niet al teveel mee gaan bemoeien.
Maar heb je je dan zo slecht voorbereid
Of is de stof gewoon zo taai dat je zelfs met een goede voorbereiding je nog te pleuris moet leren
quote:Succes ermee dan maar.
Op dinsdag 24 juni 2003 15:34 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Nouja, ik heb wel voor praktisch alle vakken samenvattingen. Maar als ik gewoon niet toekom aan het leren omdat het op de dag zelf niet lukt kom ik niet ver. Als ik dat wel zou kunnen maakte ik me ook niet druk.
Toen ik nog moest blokken toen zorgde ik voor tentamens van jaren daarvoor. Ik richtte me op vraagstelling van jaren daarvoor en vaak kwamen bepaalde zaken terug.
Bij Engelse woorden leren enzo gaat dat natuurlijk niet goed.
ontopic dan: Gaat goed hier. Straks tennis kijken met een half oog en binnenkort ga ik echt wat aan mijn conditie doen ( Zeg ik al een half jaar
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |