quote:Dus je wil de vriendschap tussen een volwassene en een kind verbieden? Dat gaat wel heel ver. Dat snap ik echt niet meer.
Op zaterdag 21 juni 2003 23:53 schreef schatje het volgende:[..]
Ook een gewone vriendschap hoor.Een kind hoort met een kind te spelen, niet met een volwassen iemand.
[..]Maar je zoekt wel toenadering, in jouw ogen zal het uiteindelijk dan geen seksueel misbruik zijn, maar liefde voor het kind toch??
En wat versta je onder toenadering?
quote:Is vriendschap tussen een volwassene en een kind normaal?
Op zondag 22 juni 2003 00:07 schreef Tasher het volgende:Dus je wil de vriendschap tussen een volwassene en een kind verbieden? Dat gaat wel heel ver. Dat snap ik echt niet meer.
quote:Dat moet zekers wel kunnen, anders wordt het toch wel te gek in Nederland.
Op zondag 22 juni 2003 00:15 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Is vriendschap tussen een volwassene en een kind normaal?
quote:Tja, vriendschap... als je bedoelt dat het normaal is dat de volwassene samen met het kind met de lego speelt... Maar een vriendschap kan best op een ander niveau, hoor. Bv. de (niet-pedofiele) leerkracht die zich geweldig goed verstaat met een van zijn leerlingen. Of de psycholoog die een band ontwikkelt met de minderjarige patiënt. Dat zijn toch allemaal vriendschappen hè?
Op zondag 22 juni 2003 00:15 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Is vriendschap tussen een volwassene en een kind normaal?
Of kijk naar de doorsnee Amerikaanse film waarin een jongetje meespeelt. Vriendschappen met volwassene tegenspelers lijken dan toch niet echt taboe.
Ok, ik haal niet graag zo'n flutargument als dit laatste aan, maar ik snap er gewoon niks van, hoor.
Aanvulling: Een kind hoort gewoon te spelen met leeftijdsgenootjes en niet met een pedofiel, waarvan je maar moet afwachten of hij z'n lusten kan onderdrukken.
[Dit bericht is gewijzigd door Maerycke op 22-06-2003 00:27]
quote:Een leerkracht - leerling relatie is geen vriendschap volgens mij.
Op zondag 22 juni 2003 00:23 schreef Tasher het volgende:Tja, vriendschap... als je bedoelt dat het normaal is dat de volwassene samen met het kind met de lego speelt... Maar een vriendschap kan best op een ander niveau, hoor. Bv. de (niet-pedofiele) leerkracht die zich geweldig goed verstaat met een van zijn leerlingen. Of de psycholoog die een band ontwikkelt met de minderjarige patiënt. Dat zijn toch allemaal vriendschappen hè?
Een vriendschap zou m.i. op basis van gelijkwaardigheid moeten zijn.
quote:Akkoord, dat zou moeten, maar dat wil niet zeggen dat altijd dat gebeurt, hè.
Op zondag 22 juni 2003 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Die met de hulpverlener is net zo'n kulargument omdat tussen die twee een professionele relatie moet bestaan om zo de objectiviteit niet uit het oog te verliezen.
quote:Hallo??
Op zondag 22 juni 2003 00:07 schreef Tasher het volgende:[..]
Dus je wil de vriendschap tussen een volwassene en een kind verbieden? Dat gaat wel heel ver. Dat snap ik echt niet meer.
En ik neem aan dat er dan geheimhouding van het kind wordt verlangt.Je zadelt het kind dus ook op met iets dat aan hem/haar zal gaan knagen.Dat kan absoluut niet
.
quote:Dat kan ik beter aan jou vragen.
En wat versta je onder toenadering?
quote:En daarom moet je het maar goed vinden? Dacht ik dus niet..
Op zondag 22 juni 2003 00:28 schreef Tasher het volgende:[..]
Akkoord, dat zou moeten, maar dat wil niet zeggen dat altijd dat gebeurt, hè.
Een pedofiel is een wandelende tijdbom die ieder moment af kan gaan en die daarom ZOVER mogelijk uit de buurt van welk kind dan ook gehouden moet worden.
quote:Wat is je beroep of waar studeer je voor??
Op zondag 22 juni 2003 00:23 schreef Tasher het volgende:[..]
Tja, vriendschap... als je bedoelt dat het normaal is dat de volwassene samen met het kind met de lego speelt... Maar een vriendschap kan best op een ander niveau, hoor. Bv. de (niet-pedofiele) leerkracht die zich geweldig goed verstaat met een van zijn leerlingen. Of de psycholoog die een band ontwikkelt met de minderjarige patiënt. Dat zijn toch allemaal vriendschappen hè?
Hoef je niet te antwoorden hoor.
quote:a-men
Op zondag 22 juni 2003 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Een kind hoort gewoon te spelen met leeftijdsgenootjes en niet met een pedofiel, waarvan je maar moet afwachten of hij z'n lusten kan onderdrukken.
quote:Dat heet gewoon ANDROGYN.
TasherDoor Tasher - zaterdag 21 juni 2003 23:35
En niet iedere pedofiel vindt trouwens dezelfde aspecten van het kind aantrekkelijk. Wat de homoseksuele pedofielen betreft, sommigen vallen op meer ruigere jongetjes. Andere zoals mij, vallen meer op de ietwat vervrouwlijkte jongetjes.
Vage termen, ik weet het, maar ik kan het echt niet beter uitleggen.
quote:Je snapt niet dat pedofilie meer is dan lust. (iets wat ik al heel vaak heb geprobeerd uit te leggen, maar telkens werd neer geslagen als leugen...grappig, dat mensen mij beter kennen dan ik zelf
Op zaterdag 21 juni 2003 23:53 schreef schatje het volgende:
Maar je zoekt wel toenadering, in jouw ogen zal het uiteindelijk dan geen seksueel misbruik zijn, maar liefde voor het kind toch??
Als jij een relatie hebt, dan denk je toch ook niet alleen aan sex? Mag hopen dat je een emotionele band hebt? Houden van is een gevoel. En dat kan je op verschillende manieren uiten. Als pedo kan je dat doen door een geweldige vriend of steun voor dat kind te zijn. En wat wil je geheimhouden als je niks verbergt?
Ohja, MikeyMo (of anderen), als je wilt weten hoe je in godsnaam een minderjarig meisje uiterlijk aantrekkelijk kan vinden:
http://www.pbase.com/yogibear2/inbox
(note dat dit scans zijn uit Vogue Bambini, een mode blad wat je gewoon bij de grotere Bruna kan krijgen)
Ander goed voorbeeld is Natalie Portman als Mathilda in Leon (The Professional)
quote:Okay. Maar aangezien jij een jongen bent moeten we jou ook in de gaten houden. Want jij hebt ook vaak de neiging om met je klauwen aan mooie dames te zitten.
Op zondag 22 juni 2003 00:31 schreef Maerycke het volgende:
En daarom moet je het maar goed vinden? Dacht ik dus niet..Een pedofiel is een wandelende tijdbom die ieder moment af kan gaan en die daarom ZOVER mogelijk uit de buurt van welk kind dan ook gehouden moet worden.
quote:Helemaal juist.
Op zondag 22 juni 2003 00:31 schreef Maerycke het volgende:[..]
Een pedofiel is een wandelende tijdbom die ieder moment af kan gaan en die daarom ZOVER mogelijk uit de buurt van welk kind dan ook gehouden moet worden.
Het kind is heilig.
quote:Er zijn er dus drie (geloof ik) waaronder Tasher hier.. Plus een aantal fervente verdedigers..
Op zondag 22 juni 2003 00:34 schreef Tripleforce het volgende:
ik ben nieuw in dit topic, hier spreken toch geen echte pedofielen, hoop ik voor ze...
quote:Bron?
Op zondag 22 juni 2003 00:31 schreef Maerycke het volgende:Een pedofiel is een wandelende tijdbom die ieder moment af kan gaan en die daarom ZOVER mogelijk uit de buurt van welk kind dan ook gehouden moet worden.
Ook niet iedere hetero is een wandelende tijdbom...
quote:
Op zondag 22 juni 2003 00:36 schreef Dinalfos het volgende:[..]
Okay. Maar aangezien jij een jongen bent moeten we jou ook in de gaten houden. Want jij hebt ook vaak de neiging om met je klauwen aan mooie dames te zitten.
Doe jij eens een profilecheck, schat
quote:Meer dan lust? Het klinkt meer als goedpraten van je eigen beperkingen.
Op zondag 22 juni 2003 00:36 schreef YogiBear het volgende:Je snapt niet dat pedofilie meer is dan lust. (iets wat ik al heel vaak heb geprobeerd uit te leggen, maar telkens werd neer geslagen als leugen...grappig, dat mensen mij beter kennen dan ik zelf
)
Nog even afsluiten over die volwassene-kind vriendschap: 't Is volgens mij gewoon pedo-preventie in het absurde doorgetrokken. Maar ja, eigenlijk interesseert het mij niet, dus denken jullie er maar het fijne van.
Mijn dank aan iedereen die de moeite heeft gedaan om constructief en niet al te vijandig tegen mij te zijn. Misschien tot nog eens.
Tasher
De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
~ Herman Brusselmans
quote:En iedere homo neukt je meteen in de kont
Op zondag 22 juni 2003 00:31 schreef Maerycke het volgende:[..]
En daarom moet je het maar goed vinden? Dacht ik dus niet..
quote:Of je leest de vorige 7 delen even door.
Op zondag 22 juni 2003 00:38 schreef Sitethief het volgende:[..]
En iedere homo neukt je meteen in de kont
quote:Nogmaals, in een pedo relatie/vriendschap worden de normale grenzen tussen het kind en een volwassen iemand doorbroken.
Op zondag 22 juni 2003 00:36 schreef YogiBear het volgende:[..]
Je snapt niet dat pedofilie meer is dan lust. (iets wat ik al heel vaak heb geprobeerd uit te leggen, maar telkens werd neer geslagen als leugen...grappig, dat mensen mij beter kennen dan ik zelf
)
Als jij een relatie hebt, dan denk je toch ook niet alleen aan sex? Mag hopen dat je een emotionele band hebt? Houden van is een gevoel. En dat kan je op verschillende manieren uiten. Als pedo kan je dat doen door een geweldige vriend of steun voor dat kind te zijn. En wat wil je geheimhouden als je niks verbergt?
quote:Of het verdedigen tegen mensen die denken dat pedofielen alleen aan seks denken.
Op zondag 22 juni 2003 00:37 schreef robh het volgende:
Meer dan lust? Het klinkt meer als goedpraten van je eigen beperkingen.
quote:Dat is heel simpel.. iedere hetero/homo is in staat z'n lusten te botvieren op het door hem/haar gekozen geslacht. Daar rust namelijk geen taboe op.
Op zondag 22 juni 2003 00:37 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Bron?
Ook niet iedere hetero is een wandelende tijdbom...
Dat geldt voor pedofielen niet. Die zullen zich dus een heel leven lang moeten inhouden. Aangezien ik weinig fiducie heb in het levenslang celibatair zijn van zo'n fors aantal mensen zijn het dus simpelweg wandelende tijdbommen die zich in een onbewaakt moment kunnen vergrijpen aan een kind als de lusten te hoog oplopen.
quote:Die laatste zin... Overal loop je tegen risico's aan. Zelfs binnen het gezin.
Op zondag 22 juni 2003 00:25 schreef Maerycke het volgende:Een kind hoort gewoon te spelen met leeftijdsgenootjes en niet met een pedofiel, waarvan je maar moet afwachten of hij z'n lusten kan onderdrukken.
Maar goed, het is goed recht van ouders om een contact tussen hun kind en volwassene te verbieden. Ik ben blij dat mijn ouders dat niet hebben gedaan. Zelfs niet nu ik weet dat die man pedofiel was. Toen ik daar pas achter kwam, was ik wel kwaad op die man omdat hij mij gemakkelijk had kunnen misbruiken, maar dat heeft hij niet gedaan. In plaats daarvan was hij een echte goede vriend voor mij.
Maar hoe weet je als ouder wanneer iemand goede bedoelingen heeft met je kind? Moeilijk. Moeilijk. Moeilijk. Ik sta niet graag in de schoenen van de ouders die een keus moeten maken.
Eerlijk gezegd weet ik eigenlijk helemaal niet waar precies deze topic over gaat. Over die bijeenkomst waar zoveel over te doen is? Ik vond de reacties van deze 8ste deel wel de moeite waard om ook even een steentje bij te dragen.
quote:Tussen een kind mooi vinden en er erotische fantasietjes bij krijgen zit verschil..
Op zondag 22 juni 2003 00:36 schreef YogiBear het volgende:Ohja, MikeyMo (of anderen), als je wilt weten hoe je in godsnaam een minderjarig meisje uiterlijk aantrekkelijk kan vinden:
http://www.pbase.com/yogibear2/inbox
(note dat dit scans zijn uit Vogue Bambini, een mode blad wat je gewoon bij de grotere Bruna kan krijgen)
quote:Preventie in het belang van het kind.
Op zondag 22 juni 2003 00:38 schreef Tasher het volgende:Nog even afsluiten over die volwassene-kind vriendschap: 't Is volgens mij gewoon pedo-preventie in het absurde doorgetrokken. Maar ja, eigenlijk interesseert het mij niet, dus denken jullie er maar het fijne van.
quote:En waar blijft die preventie binnen het gezin? Of zijn die vijftig doden per jaar die door huiselijk geweld vallen niet de moeite waard?
Op zondag 22 juni 2003 00:44 schreef schatje het volgende:[..]
Preventie in het belang van het kind.
Ach ja, het is al laat. Ik al. Dus ik ga naar bed. Zie morgen wel of deze discussie niet de zoveelste herhaling is.
[Dit bericht is gewijzigd door rooiegeweten op 22-06-2003 00:46]
quote:of je rot ff lekker op.
Op zondag 22 juni 2003 00:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Of je leest de vorige 7 delen even door.
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 22-06-2003 00:47]
quote:totaal offtopic zeg, het gaat over pedofilie, niet over geweld binne het gezin
Op zondag 22 juni 2003 00:45 schreef rooiegeweten het volgende:[..]
En waar blijft die preventie binnen het gezin? Of zijn die vijftig doden per jaar die door huiselijk geweld vallen niet de moeite waard?
quote:En anders ga je effe ontopic natuurlijk
En waar blijft die preventie binnen het gezin? Of zijn die vijftig doden per jaar die door huiselijk geweld vallen niet de moeite waard?
V.
quote:Dus omdat er aan huiselijk geweld te weinig wordt gedaan, hoef je een kind ook niet te beschermen tegen pedofielen?
Lijkt me niet. En dat over huiselijk geweld is weer een hele andere discussie..
quote:Mijn eerste gedachte was "die mogen wel bellen als ze 18 zijn".
Op zondag 22 juni 2003 00:44 schreef Loedertje het volgende:Tussen een kind mooi vinden en er erotische fantasietjes bij krijgen zit verschil..
quote:Zoals je kunt zien, had ik deze reactie al aan zien komen. Gemakkelijk he, om geweld binnen het gezin als off-topic af te doen. In mijn ogen blijft het erg vreemd dat er wel heel veel geschreeuw is over de veiligheid van kinderen als het om pedofielen gaat en anders muisstil is... Maar ik ga nu naar bed. Zal over een paar uurtjes wel een topic openen over huiselijke geweld. Ben benieuwd of die ook acht deeltjes krijgt. Vast niet.
Op zondag 22 juni 2003 00:46 schreef unmask het volgende:[..]
totaal offtopic zeg, het gaat over pedofilie, niet over geweld binne het gezin
quote:Daar hou ik je aan! Minstens zo'n goed discussie-onderwerp nl.
Op zondag 22 juni 2003 00:50 schreef rooiegeweten het volgende:[..]
Zoals je kunt zien, had ik deze reactie al aan zien komen. Gemakkelijk he, om geweld binnen het gezin als off-topic af te doen. In mijn ogen blijft het erg vreemd dat er wel heel veel geschreeuw is over de veiligheid van kinderen als het om pedofielen gaat en anders muisstil is... Maar ik ga nu naar bed. Zal over een paar uurtjes wel een topic openen over huiselijke geweld. Ben benieuwd of die ook acht deeltjes krijgt. Vast niet.
quote:Ik denk dan ook niet dat hier veel mensen zullen posten die er voor uitkomen dat ze fantaseren over het in elkaar slaan van hun vrouw of kinderen.
Op zondag 22 juni 2003 00:50 schreef rooiegeweten het volgende:Zal over een paar uurtjes wel een topic openen over huiselijke geweld. Ben benieuwd of die ook acht deeltjes krijgt. Vast niet.
V.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 00:48 schreef robh het volgende:
Mijn eerste gedachte was "die mogen wel bellen als ze 18 zijn".
quote:ZIe liever mensen in beide gevallen evenveel ijver gebruiken.
Op zondag 22 juni 2003 00:47 schreef Maerycke het volgende:[..]
Dus omdat er aan huiselijk geweld te weinig wordt gedaan, hoef je een kind ook niet te beschermen tegen pedofielen?
quote:Weet ik... Zie ook mijn vorige reactie. Nu stop ik. Want de discussie over het eigenlijke onderwerp ging wel lekker.
En dat over huiselijk geweld is weer een hele andere discussie..
quote:Dat weet ik, dat maakt me ook pedofiel he
Op zondag 22 juni 2003 00:44 schreef Loedertje het volgende:
Tussen een kind mooi vinden en er erotische fantasietjes bij krijgen zit verschil..
Het ging er alleen even om dat MikeMo vroeg wat ik aantrekkelijk vind aan kinderen...dus ik liet even wat zien
rooiegeweten geeft aan dat mensen misschien banger moeten zijn voor geweld en sowieso misbruik binnen het gezin/familie...dan voor een mogelijke pedofiel die uit het niets komt.
quote:Met andere woorden: De pedofielen onder ons, zijn moediger?
Op zondag 22 juni 2003 00:51 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik denk dan ook niet dat hier veel mensen zullen posten die er voor uitkomen dat ze fantaseren over het in elkaar slaan van hun vrouw of kinderen.
V.
quote:En open je dan volgende week even een thread over geestelijk geweld en de gevolgen?
Op zondag 22 juni 2003 00:50 schreef rooiegeweten het volgende:[..]
Zoals je kunt zien, had ik deze reactie al aan zien komen. Gemakkelijk he, om geweld binnen het gezin als off-topic af te doen. In mijn ogen blijft het erg vreemd dat er wel heel veel geschreeuw is over de veiligheid van kinderen als het om pedofielen gaat en anders muisstil is... Maar ik ga nu naar bed. Zal over een paar uurtjes wel een topic openen over huiselijke geweld. Ben benieuwd of die ook acht deeltjes krijgt. Vast niet.
quote:Mwah, ik heb geen ervaring met huiselijk geweld, en wel met een pedofiel...
Op zondag 22 juni 2003 00:52 schreef YogiBear het volgende:
rooiegeweten geeft aan dat mensen misschien banger moeten zijn voor geweld en sowieso misbruik binnen het gezin/familie...dan voor een mogelijke pedofiel die uit het niets komt.
Maar ja, ik roei lekker tegen de statistische kansen in en alles is pais en vree zeker...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-06-2003 00:54]
quote:Ja, lul maar in je eigen straatje.
Op zondag 22 juni 2003 00:53 schreef rooiegeweten het volgende:[..]
Met andere woorden: De pedofielen onder ons, zijn moediger?
V.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 00:46 schreef Yvonne het volgende:[..]
of je rot ff lekker op.
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 22-06-2003 00:57]
quote:
Op zondag 22 juni 2003 00:54 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Of je blijft lekker met je takken van m'n posts af!!!
V.
Mijn vier jaar oudere broer had destijds een vriendje dat 2 jaar ouder dan hem was. Dat klopt dus niet omdat dat dat vriendje de leefttijd heeft van mijn nog iets oudere broer. Vriendje van broer, die kwa leeftijd vriendje van oudere broer had moeten zijn, doet vieze 'geheime' spelletjes met mij.
IK WIL NIET. IK WIL NIET.
Alfons L. te S. Ik ga jou nog kapot maken.
quote:Wat lul je? een kind is ook maar een mens.
Op zondag 22 juni 2003 00:36 schreef schatje het volgende:Het kind is heilig.
quote:Neem anders nog effe een buisje valium of zo...
Op zondag 22 juni 2003 00:57 schreef sooty het volgende:
Kill The Bastards !Mijn vier jaar oudere broer had destijds een vriendje dat 2 jaar ouder dan hem was. Dat klopt dus niet omdat dat dat vriendje de leefttijd heeft van mijn nog iets oudere broer. Vriendje van broer, die kwa leeftijd vriendje van oudere broer had moeten zijn, doet vieze 'geheime' spelletjes met mij.
IK WIL NIET. IK WIL NIET.
V.
quote:Precies, en geen zaadreservoir.
Op zondag 22 juni 2003 00:57 schreef Dinalfos het volgende:[..]
Wat lul je? een kind is ook maar een mens.
V.
quote:Zal over een paar uurtjes deel 1 t/m 7 wel ff lezen en daarna een reactie plaatsen die echt mee doet in deze topic.
Op zondag 22 juni 2003 00:53 schreef Verbal het volgende:[..]
Mwah, ik heb geen ervaring met huiselijk geweld, en wel met een pedofiel...
V.
quote:Behoefte? Reken je pesten als geestelijk geweld? Alleen daar heb ik ervaring mee en daar is kort geleden nog een zeer uitgebreide discussie over geweest.
Op zondag 22 juni 2003 00:53 schreef Loedertje het volgende:[..]
En open je dan volgende week even een thread over geestelijk geweld en de gevolgen?
Maar mannen en vrouwen, ga nu lekker verder met het eigenlijke onderwerp: PEDOFIELENBIJEENKOMST. Deeltje 8 alweer... Ik ga naar bed en voeg over een paar uurtjes wel een paar zinnige reacties toe. Die echt on-topic zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door rooiegeweten op 22-06-2003 01:00]
quote:Allemaal ? Dus ook de pedofielen die van kinderen afblijven ?
Op zondag 22 juni 2003 00:57 schreef sooty het volgende:
Kill The Bastards !
quote:Het spijt me echt heel erg voor je.
Mijn vier jaar oudere broer had destijds een vriendje dat 2 jaar ouder dan hem was. Dat klopt dus niet omdat dat dat vriendje de leefttijd heeft van mijn nog iets oudere broer. Vriendje van broer, die kwa leeftijd vriendje van oudere broer had moeten zijn, doet vieze 'geheime' spelletjes met mij.IK WIL NIET. IK WIL NIET.
Kunst is, om de samenleving zó in te richten, dat deze mensen zó bijgestuurd en ondersteund worden, dat ze nooit te ver zullen gaan bij een kind.
quote:Geestelijk geweld en geestelijke mishandeling..
Op zondag 22 juni 2003 00:59 schreef rooiegeweten het volgende:Alleen daar heb ik ervaring mee en daar is kort geleden nog een zeer uitgebreide discussie over geweest.
quote:Das grappig...rooiegeweten ook
Op zondag 22 juni 2003 00:53 schreef Verbal het volgende:[..]
Mwah, ik heb geen ervaring met huiselijk geweld, en wel met een pedofiel...
Maar ja, ik roei lekker tegen de statistische kansen in en alles is pais en vree zeker...
Nee, maar dat je misbruikt bent is natuurlijk verschrikkelijk...en daardoor ook begrijpbaar dat je er zo op reageert. Maar dat betekent niet dat je dan automatisch mensen over 1 kam mag scheren. Ik ben een keer op straat beroofd door een man met een pistool. Dat was een "niet zo leuke" ervaring. Hij was zwart. Dan word ik toch niet meteen racist?
En DAT is hoe ik acceptatie zie (waar het eerder over ging). Dat het niet als normaal wordt gezien om ALLE pedofielen tot kindermisbruikers te rekenen. Dat is namelijk heel eenvoudig openlijke discriminatie.
quote:Wie doet dat dan zoal ?
Op zondag 22 juni 2003 01:04 schreef YogiBear het volgende:
Dat het niet als normaal wordt gezien om ALLE pedofielen tot kindermisbruikers te rekenen.
quote:Precies. En dat lukt niet met vijandig gedrag naar pedofielen toe. En verder moeten pedofielen zich ook zo open mogelijk stellen en niet A beloven en B doen. Wie gaat er eerst over de brug?
Op zondag 22 juni 2003 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen met pedofiele gevoelens, ook seksueel dus, zullen er denk ik altijd zijn. In het openbaar, of in het geheim.Kunst is, om de samenleving zó in te richten, dat deze mensen zó bijgestuurd en ondersteund worden, dat ze nooit te ver zullen gaan bij een kind.
quote:Kijk maar om je heen. Kijk op de straat. Kijk in de krant. Kijk naar de tv. Luister naar de radio. En kijk op Fok!...
Op zondag 22 juni 2003 01:05 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Wie doet dat dan zoal ?
Het overhoop halen van de psyche van zo'n kind. Het complete verlies van eigenwaarde. Een kind dat zichzelf vies vindt, van zichzelf walgt. Niemand meer durft te vertrouwen. Denkt dat 'ie de enige is. Bang is voor wat voor enge ziekte hij kan hebben opgelopen (heb ik aids?). De slapeloosheid of anders de nachtmerries. Onzeker is over zijn eigen geaardheid, er later jaren over doet een beetje normaal seksleven op te bouwen omdat hij bang is de ander te kwetsen of pijn te doen met hele normale dingen. De gestolen tijd van therapieën, de gestolen jeugd, de gestolen wil om verder te leven. Het verdriet, de schaamte, de zelfhaat.
De energie die het zo'n kind kost om er weer bovenop te komen ALS dat al lukt...
Kortom de eeeeeeeeeeeeeeeenorme berg ellende die zo'n kind ongevraagd over zich krijgt uitgestort (met of zonder condoom).
Dat alles overtuigt mij ervan dat ik liever pedo's als paria's heb, dan dat er één kind genaaid wordt voor de rest van zijn leven (pun intended).
Noem het kortzichtig, noem het emotioneel.
I
DON'T
FUCKING
CARE!!!
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-06-2003 01:50]
quote:Ik wou zeggen : "met of zonder molensteen", maar aangezien het er hier best serieus aan toe gaat: de pedo's.
Op zondag 22 juni 2003 01:06 schreef rooiegeweten het volgende:Wie gaat er eerst over de brug?
Begrip kweek je niet door het stiekem te doen, en je kunt van mensen niet verwachten dat ze begrip tonen voor iets wat compleet tegen hun natuur indruist.
Oftewel:beide partijen verliezen. Er valt gewoon geen compromis te sluiten.
quote:Maar ik neem aan dat je mannen met pistolen wel enigszins wantrouwt?
Op zondag 22 juni 2003 01:04 schreef YogiBear het volgende:
Dan word ik toch niet meteen racist?
V.
quote:Dat begrijp ik, maar die uitlatingen worden niet gedaan door de mensen die hier discussiëren over dit onderwerp. Ernst heeft zelfs gezegd dat alleen mongolen zeggen dat alle pedofielen kinderverkrachters zijn.
Op zondag 22 juni 2003 01:07 schreef rooiegeweten het volgende:
Kijk maar om je heen. Kijk op de straat. Kijk in de krant. Kijk naar de tv. Luister naar de radio. En kijk op Fok!...
quote:De vraag is:
Op zondag 22 juni 2003 01:08 schreef Verbal het volgende:
Dat alles overtuigt mij ervan dat ik liever pedo's als paria's heb, dan dat er één kind genaaid wordt voor de rest van zijn leven (pun intended).
Denk je dat als pedo's openlijk uit kunnen komen voor hun gevoelens tegenover vrienden en familie, zonder onmiddelijk verstoten te worden (acceptatie), dat ze dan ook massaal de straten in trekken om kinderen te gaan verkrachten?
quote:Kun je pedofielen daar dan mee vergelijken ?
Op zondag 22 juni 2003 01:10 schreef Verbal het volgende:
Maar ik neem aan dat je mannen met pistolen wel enigszins wantrouwt?V.
quote:Ik heb liever dat mijn *fictieve pedobroer* het mij verteld...
Op zondag 22 juni 2003 01:12 schreef YogiBear het volgende:[..]
De vraag is:
denk je kinderen te kunnen beschermen tegen seksueel misbruik door pedo's tot paria's te maken?Denk je dat als pedo's openlijk uit kunnen komen voor hun gevoelens tegenover vrienden en familie, zonder onmiddelijk verstoten te worden (acceptatie), dat ze dan ook massaal de straten in trekken om kinderen te gaan verkrachten?
quote:Dat zeg ik niet. Ik zeg ook niet dat alle pedo's kinderverkrachters zijn.
Op zondag 22 juni 2003 01:12 schreef YogiBear het volgende:[..]
De vraag is:
denk je kinderen te kunnen beschermen tegen seksueel misbruik door pedo's tot paria's te maken?
Maar als het gaat om gekwetste pedo's of beschadigde kinderen, kies ik voor het eerste.
V.
quote:Zolang de meeste mensen zich vijandig op blijven stellen zullen veel pedo's daar feestelijk voor bedanken, vrees ik. Maar misschien is de deelname van Yogibear en andere pedo's (?) op dit topic wel een klein lichtpuntje voor de openheid van pedo's? En dat veel niet-pedo's in staan zijn om hun bezwaren op een normale wijze te uiten is ook heel hoopgevend.
Op zondag 22 juni 2003 01:09 schreef robh het volgende:[..]
Ik wou zeggen : "met of zonder molensteen", maar aangezien het er hier best serieus aan toe gaat: de pedo's.
Begrip kweek je niet door het stiekem te doen, en je kunt van mensen niet verwachten dat ze begrip tonen voor iets wat compleet tegen hun natuur indruist.
Oftewel:beide partijen verliezen. Er valt gewoon geen compromis te sluiten.
quote:Ik maak de vergelijking niet...
Op zondag 22 juni 2003 01:13 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Kun je pedofielen daar dan mee vergelijken ?
V.
quote:idd, het zou niet normaal zijn als je de volgende keer een man met pistool direct omarmt..
Op zondag 22 juni 2003 01:04 schreef YogiBear het volgende:[..]
Das grappig...rooiegeweten ook
Nee, maar dat je misbruikt bent is natuurlijk verschrikkelijk...en daardoor ook begrijpbaar dat je er zo op reageert. Maar dat betekent niet dat je dan automatisch mensen over 1 kam mag scheren. Ik ben een keer op straat beroofd door een man met een pistool. Dat was een "niet zo leuke" ervaring. Hij was zwart. Dan word ik toch niet meteen racist?
En DAT is hoe ik acceptatie zie (waar het eerder over ging). Dat het niet als normaal wordt gezien om ALLE pedofielen tot kindermisbruikers te rekenen. Dat is namelijk heel eenvoudig openlijke discriminatie.
quote:openheid zou idd wel goed zijn.
Op zondag 22 juni 2003 01:12 schreef YogiBear het volgende:Denk je dat als pedo's openlijk uit kunnen komen voor hun gevoelens tegenover vrienden en familie, zonder onmiddelijk verstoten te worden (acceptatie), dat ze dan ook massaal de straten in trekken om kinderen te gaan verkrachten?
dan weet ik tenminste bij wie ik m`n kinderen ver weg moet houden
quote:En wat kan hij dan van jouw verwachten?
Op zondag 22 juni 2003 01:13 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik heb liever dat mijn *fictieve pedobroer* het mij verteld...
(Verdorie, ik moet maffen... )
quote:Jij bent de zwakste schakel.
Op zondag 22 juni 2003 01:15 schreef Cimarron het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom er uberhaupt discussies aangegaan worden met zulke mensen in dit forum...
V.
quote:1. Waarom snap je dat niet?
Ik snap eigenlijk niet waarom er uberhaupt discussies aangegaan worden met zulke mensen in dit forum...
quote:Eindelijk...
Op zondag 22 juni 2003 01:16 schreef Verbal het volgende:[..]
Jij bent de zwakste schakel.
V.
quote:Jawel. Hij zegt immers dat hij niet alle zwarte mensen gaat haten omdat hij is beroofd door een zwart iemand. Hij vergeleek pedofielen met zwarte mensen, jij vergeleek ze met gewapende mannen.
Op zondag 22 juni 2003 01:14 schreef Verbal het volgende:
Ik maak de vergelijking niet...V.
quote:Over wie heb je het precies ?
quote:Welterusten V.
Op zondag 22 juni 2003 01:18 schreef Verbal het volgende:
Ik ben leeg.Ik ga slapen.
Doei
V.
quote:Wat zoek je?
Op zondag 22 juni 2003 01:17 schreef rooiegeweten het volgende:1. Waarom snap je dat niet?
2. Wat denk je te bereiken door GEEN discussie met dat soort mensen aan te gaan?
Acceptatie? Nooit.
Begrip? No way.
quote:Hij vergeleek pedofielen met zwarte gewapende mensen, en haalde voor zijn eigen preek net het gevaarlijkste aan deze mensen uit zijn voorbeeld.
Op zondag 22 juni 2003 01:17 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Jawel. Hij zegt immers dat hij niet alle zwarte mensen gaat haten omdat hij is beroofd door een zwart iemand. Hij vergeleek pedofielen met zwarte mensen, jij vergeleek ze met gewapende mannen.
Maar ja, ik denk dat die *overdrachtelijke* vergelijking te maken is, ja.
Allebei de proppenschieters kunnen mensen zwaar beschadigen.
V.
quote:Acceptatie van...?
Op zondag 22 juni 2003 01:19 schreef robh het volgende:
Wat zoek je?Acceptatie?
Nooit.
Begrip? No way.
Je bent veel te onduidelijk, Rob.
quote:Lees je wel? Hij is geen pedo.
Op zondag 22 juni 2003 01:19 schreef robh het volgende:[..]
Wat zoek je?
Acceptatie?
Nooit.
Begrip? No way.
Hij heeft alleen zelf als kind ervaring met een pedo gehad die voor hem alleen maar een goede vriend was en hem nooit heeft misbruikt.
quote:Was het maar zo simpel.
Op zondag 22 juni 2003 00:58 schreef Verbal het volgende:[..]
Neem anders nog effe een buisje valium of zo...
V.
quote:Eerst -->Slapeloze nachten
Op zondag 22 juni 2003 01:16 schreef rooiegeweten het volgende:[..]
En wat kan hij dan van jouw verwachten?
(Verdorie, ik moet maffen...
)
Ik denk dat zolang hij niet over gaat tot praktijkoefeningen ..ik redelijk normaal zal reageren..
quote:Nee, hij zei dat hij geen racist is geworden door zijn ervaring. Hij haat zwarte mensen dus niet door zijn ervaring. Volgens mij bedoelt hij dat je niet elke pedofiel hoeft te haten als een aantal pedofielen zich niet weet in te houden.
Op zondag 22 juni 2003 01:19 schreef Verbal het volgende:
Hij vergeleek pedofielen met zwarte gewapende mensen, en haalde voor zijn eigen preek net het gevaarlijkste aan deze mensen uit zijn voorbeeld.
Ik bracht het weer onder de aandacht.Maar ja, ik denk dat die *overdrachtelijke* vergelijking te maken is, ja.
Allebei de proppenschieters kunnen mensen zwaar beschadigen.
V.
niet mijn bedoeling om je aan te vallen
quote:Ook niet als dit de enige weg is om kinderen te beschermen tegen pedo's?
Wat zoek je?
Acceptatie?
Nooit.
Begrip? No way.
quote:je begrijpt niet wat verbal bedoelt.... hij maakt geen vergelijking!
Op zondag 22 juni 2003 01:13 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Kun je pedofielen daar dan mee vergelijken ?
quote:Goh fijn zeg.
Op zondag 22 juni 2003 01:20 schreef YogiBear het volgende:Hij heeft alleen zelf als kind ervaring met een pedo gehad die voor hem alleen maar een goede vriend was en hem nooit heeft misbruikt.
Mijn beeld over pedo's verandert op slag.
quote:Is dat zo ? Wat bedoelt hij dan ?
Op zondag 22 juni 2003 01:22 schreef milagro het volgende:
je begrijpt niet wat verbal bedoelt.... hij maakt geen vergelijking!
quote:Heb je dan één beeld van alle pedofielen ?
Op zondag 22 juni 2003 01:23 schreef robh het volgende:
Goh fijn zeg.Mijn beeld over pedo's verandert op slag.
quote:Ja. Ziek. Alleen is het hardnekkiger dan griep.
Op zondag 22 juni 2003 01:24 schreef Gil-galad het volgende:Heb je dan één beeld van alle pedofielen ?
Kan iemand RobH het verschil tussen goede en slechte pedofielen uitleggen ?
quote:Je valt me niet aan, je snapt me alleen niet.
Op zondag 22 juni 2003 01:22 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, hij zei dat hij geen racist is geworden door zijn ervaring. Hij haat zwarte mensen dus niet door zijn ervaring. Volgens mij bedoelt hij dat je niet elke pedofiel hoeft te haten als een aantal pedofielen zich niet weet in te houden.
niet mijn bedoeling om je aan te vallen
Hij zei dat hij is overvallen door een zwarte man met een pistool. Daarna dat hij geen racist is geworden.
Maar daarbij laat hij dus het gevaarlijkste kenmerk van deze specifieke zwarte man weg: zijn pistool.
De man die mij misbruikte was een homofiele pedofiel; als gevolg van zijn handelingen - die voortkwamen uit zijn pedofilie (pistool) - ben ik een weinig negatief over pedo's, terwijl ik niets tegen homo's (zwarte mensen) heb.
Een man met een pistool is een risico in mijn ogen, evenals een pedofiel. Nee, niet alle pedofielen zijn kinderverkrachters, maar het RISICO vind ik onacceptabel.
Duidelijker kan ik het niet maken.
Sue me.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-06-2003 01:31]
quote:Wordt het geen tijd om je blauwe kleurtje eens af te leggen, met zulke posts van niveau?
Op zondag 22 juni 2003 01:26 schreef robh het volgende:Ja. Ziek. Alleen is het hardnekkiger dan griep.
quote:daar gaat het ze geloof ik al 8 topics om.
Wat zoek je?
Acceptatie?
Nooit.
Begrip? No way.
Maar dat zit er never nooit niet in. Ik weet 100 procent zeker dat geen enkele ouder een pedofiel in de buurt van z`n kinderen wil, ook als die pedofiel nog nooit wat met een kind heeft gedaan.
En geef ze eens ongelijk.
Voor de meeste mensen is het al niet te verkroppen als er een pedofiel in de straat woont. D`r staan regelmatig berichten over buurtbewoners die het recht in eigen hand nemen als ze dit ter oren komt.Ook als die pedo niks heeft gedaan.
Ik denk dat jullie (de pedos) al in je handjes mogen klappen, en al een lange strijd achter de rug hebben, als je geaccepteerd krijgt dat ze niet met pek en veren achter je aan willen als ze horen dat je pedofiel bent.
Omgang met kinderen is doodgewoon "te hoog gegrepen", so forget it.
quote:Discussie platform.
Op zondag 22 juni 2003 01:28 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wordt het geen tijd om je blauwe kleurtje eens af te leggen, met zulke posts van niveau?
quote:Ik begrijp wat je bedoelt. Bedankt voor de uitleg.
Op zondag 22 juni 2003 01:28 schreef Verbal het volgende:
Je valt me niet aan, je snapt me alleen niet.Hij zei dat hij is overvallen door een zwarte man met een pistool. Daarna dat hij geen racist is geworden.
Maar daarbij laat hij dus het gevaarlijkste kenmerk van deze specifieke zwarte man weg: zijn pistool.
De man die mij misbruikte was een homofiele pedofiel; als gevolg van zijn handelingen - die voortkwamen uit zijn pedofilie (pistool) - ben ik een weinig negatief over pedo's, terwijl ik niets tegen homo's (zwarte mensen) heb.
Duidelijker kan ik het niet maken.
V.
quote:Precies. En de viezerik was mijn opa. Pedo of hetero? Dat maakt zijn walgelijke daad echt niet minder of juist erger om. Nee, niet ik, maar mijn moeder was het slachtoffer van hem en ik heb indirect de gevolgen daar van meegenomen. Vandaar ook mijn frustraties over het 'geweldige' gezin. Ik heb heel veel steun gehad aan die pedo en ben nog steeds bevriend met hem. Juist door die ervaringen van mijn moeder was de schok enorm groot toen ik ontdekte dat mijn goede vriend een pedo was en was zoals eerder vermeld ook een tijdje kwaad op hem.
Op zondag 22 juni 2003 01:20 schreef YogiBear het volgende:[..]
Lees je wel? Hij is geen pedo.
Hij heeft alleen zelf als kind ervaring met een pedo gehad die voor hem alleen maar een goede vriend was en hem nooit heeft misbruikt.
Waarom elke keer iets opnieuw tikken? Lees maar even mee met de reactie in het topic die nu loopt op Fok:
quote:
Het is een feit dat mijn opa een kinderverkrachter was. Het NIET een feit dat hij ook seksuele gevoelens voor kinderen had en daarom niet met zijn vieze, vuile poten van mijn moeder kon afblijven. Stel dat hij een 'keurige, nette' hetero was die geilde op macht over vrouwen ongeacht hun leeftijd, was het dan voor m'n moeder echt minder erg geweest?Waarom ik toch altijd zo op neem voor pedofielen? Omdat ik als kind ben opgevangen door een pedofiel die gemakkelijk misbruik had kunnen maken van de situatie, maar dat NIET heeft gedaan.
Door beide ervaringen, opa en die pedo, weet ik dat de wereld niet zo simpel zwart-wit (hetero=goed, pedo=slecht) als 98% van de Fokkers denkt. Eerlijk is eerlijk; ik heb net zo goed mijn twijfels en vragen over pedofilie, maar dat komt eigenlijk nooit naar voren in mijn reacties op FOK! Krijg helaas daar de kans nooit toe.
quote van motje:
"Zou jij je kind bij een pedofiel laten spelen die beweert niet pedo-sexueel te zijn??"Iemand die zegt wel pedofiel te zijn, maar tegelijk ontkent dat hij seksuele gevoelens heeft voor kinderen? Nee, dank je. Ik zou sowieso goed in de gaten houden bij welke volwassenen mijn kind over de vloer komt. Dat iemand niet alleen woont is geen teken dat het automatisch wel save is, denk maar aan mijn opa. Bij iemand die bekend staat als pedofiel zal ik extra voorzichtig zijn. Toch zou ik niet iedereen bij voorbaat willen uitsluiten, zoals bijvoorbeeld mijn kennis. Maar ja, die ken ik tenslotte ook al bijna 23 jaar. Ken ik iemand niet? Sorry man, niet persoonlijk bedoelt...
...
Als jij voor je eigen geweten niet goed kunt keuren om je kind toch naar een (vermeende) pedofiel te laten gaan, moet je dat gewoon niet doen. Veiligheid van je kind gaat tenslotte altijd voor. Maar dit hoeft echt niet gepaard te gaan met verdachtmakingen naar bepaalde adressen.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 01:23 schreef robh het volgende:[..]
Goh fijn zeg.
Mijn beeld over pedo's verandert op slag.
quote:Een goede pedo is iemand die een kind niet verkracht?
Op zondag 22 juni 2003 01:27 schreef Gil-galad het volgende:
Zucht...Kan iemand RobH het verschil tussen goede en slechte pedofielen uitleggen ?
Nou, hulde, lintje, bos bloemen hoor.
quote:En wat het nog erger maakt is dat het kind later zal denken dat het allemaal zijn eigen schuld was.
Op zondag 22 juni 2003 01:03 schreef Loedertje het volgende:[..]
Geestelijk geweld en geestelijke mishandeling..
Chanteren, vernederen, onder druk zetten, gebruiken, misbruiken,negeren,afstoten,aantrekken...
quote:Yep.
Op zondag 22 juni 2003 01:38 schreef schatje het volgende:[..]
En wat het nog erger maakt is dat het kind later zal denken dat het allemaal zijn eigen schuld was.
En zichzelf gaan haten (en nog een paar dingetjes)
Nogmaals: het risico niet waard. Punt.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-06-2003 01:41]
quote:Dan mag hij heel blij zijn met z'n zus.
Op zondag 22 juni 2003 01:22 schreef Loedertje het volgende:[..]
Eerst -->Slapeloze nachten
dan--> afspraken met therapeuten/psychologen/psychiaters die hij na zal moeten komen..Ik denk dat zolang hij niet over gaat tot praktijkoefeningen ..ik redelijk normaal zal reageren..
quote:Uitstekend RobH!
Op zondag 22 juni 2003 01:38 schreef robh het volgende:
Een goede pedo is iemand die een kind niet verkracht?
Een slechte pedo is iemand die het wel doet?
quote:Nee hoor, jij wint een reisje naar Thailand.
Op zondag 22 juni 2003 01:38 schreef robh het volgende:[..]
Een goede pedo is iemand die een kind niet verkracht?
Een slechte pedo is iemand die het wel doet?Nou, hulde, lintje, bos bloemen hoor.
quote:Ik doe je opa wel de groeten.
Op zondag 22 juni 2003 01:41 schreef rooiegeweten het volgende:Nee hoor, jij wint een reisje naar Thailand.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 01:41 schreef robh het volgende:[..]
Ik doe je opa wel de groeten.
V.
quote:Nee, jij bent lekker met dat domme geblaat.Mijn god zeg.
Op zondag 22 juni 2003 01:41 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Uitstekend RobH!
.
Nu nog een beetje genuanceerder denken, en je bent er.
quote:Doe eens niet.
Op zondag 22 juni 2003 01:41 schreef robh het volgende:
quote:Waar doel je precies op?
Op zondag 22 juni 2003 01:42 schreef schatje het volgende:
Nee, jij bent lekker met dat domme geblaat.Mijn god zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 22-06-2003 01:43]
quote:Idd, het risico niet waard.
Op zondag 22 juni 2003 01:39 schreef Verbal het volgende:[..]
Yep.
En zichzelf gaan haten (en nog een paar dingetjes)
Nogmaals: het risico niet waard. Punt.
V.
Waarom snappen sommige mensen dat toch niet??
quote:Ik weet het: Dat topic komt nog.... Maar het gebeurd zowel binnen het gezin als binnen een 'relatie' tussen een pedo en een kind.
Op zondag 22 juni 2003 01:38 schreef schatje het volgende:[..]
En wat het nog erger maakt is dat het kind later zal denken dat het allemaal zijn eigen schuld was.
Dat zo'n schuldgevoel erg is? Reken, maar!
quote:Als het goed is brandt die nu in de hel. (Als de hel bestaat. Dat hoop ik. Serieus.)
Op zondag 22 juni 2003 01:41 schreef robh het volgende:[..]
Gil-galad en Verbal: Ik vind het heel mooi dat jullie jullie afkeur hebben geuit, maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel een beetje zijn opmerking uitgelokt.
[Dit bericht is gewijzigd door rooiegeweten op 22-06-2003 01:46]
quote:Dat ontken niemand geloof ik.
Op zondag 22 juni 2003 01:43 schreef rooiegeweten het volgende:[..]
Ik weet het: Dat topic komt nog.... Maar het gebeurd zowel binnen het gezin als binnen een 'relatie' tussen een pedo en een kind.
Dat zo'n schuldgevoel erg is? Reken, maar!
Doet ook verder niets af aan wat hier besproken wordt.
Je voelt je aangetrokken tot.vul maar in! En uiteraard berokken je een kind vooral schade als je het seksueel misbruikt want kinderen kiezen niet voor seks! Maarvoel je je (seksueel) aangetrokken tot kinderen en gebruik je b.v de kinderporno sites op het net om tot je gerief te komen, ben je in mijn ogen net zo fout bezig. Het gaat om misbruikte kinderen en in mijn ogen ben je net zo schuldig als Dutroux!
quote:Eerlijk ben je wel.
Op zondag 22 juni 2003 01:44 schreef rooiegeweten het volgende:
Gil-galad en Verbal: Ik vind het heel mooi dat jullie jullie afkeur hebben geuit, maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel een beetje zijn opmerking uitgelokt.
Ik ben het echter niet met je eens. Jij stelt je kwetsbaar op in deze topic, je legt allerlei persoonlijke zaken uit die ons geen moer aangaan. Vervolgens komt RobH die daar misbruik van maakt om je de grond in te boren. Volgens mij was die opmerking puur bedoeld om jou te kwetsen, anders was 'ie er niet op deze manier over begonnen. Bezopen.
quote:Geheimhouding? Waarom dat, vriendschappen hou je juist niet geheim.
Op zondag 22 juni 2003 00:28 schreef schatje het volgende:[..]
Hallo??
Wat moet een kind van tien jaar met iemand van over de twintig??En ik neem aan dat er dan geheimhouding van het kind wordt verlangt.Je zadelt het kind dus ook op met iets dat aan hem/haar zal gaan knagen.Dat kan absoluut niet
![]()
![]()
.
[..]Dat kan ik beter aan jou vragen.
quote:Daar hebben we het helemaal niet over. Mensen die kinderen misbruiken of kinderporno sites bezoeken zijn heel erg fout bezig, daar zijn we het allemaal wel over eens. De discussie gaat nu (volgens mij) over of het gerechtvaardigd is om ter bescherming van je kinderen pedofielen te mijden.
Op zondag 22 juni 2003 01:48 schreef observer1962 het volgende:
Een tijdje geleden hoorde ik dat je een onderscheid moet maken tussen pedoseksueel en pedofiel. Ik begrijp nog steeds niet het verschil tussen deze beiden betitelingen!
Net zoiets als een heteroseksueel en heterofiel??? Een homoseksueel en homofiel? Wat een gelul!Je voelt je aangetrokken tot.vul maar in! En uiteraard berokken je een kind vooral schade als je het seksueel misbruikt want kinderen kiezen niet voor seks! Maarvoel je je (seksueel) aangetrokken tot kinderen en gebruik je b.v de kinderporno sites op het net om tot je gerief te komen, ben je in mijn ogen net zo fout bezig. Het gaat om misbruikte kinderen en in mijn ogen ben je net zo schuldig als Dutroux!
quote:Beide hebben de gevoelens, maar de eerste leeft ze daadwerkelijk uit op kinderen.
Op zondag 22 juni 2003 01:48 schreef observer1962 het volgende:
Een tijdje geleden hoorde ik dat je een onderscheid moet maken tussen pedoseksueel en pedofiel. Ik begrijp nog steeds niet het verschil tussen deze beiden betitelingen!
V.
quote:Omdat sommige mensen snappen dat je niet weet hoe groot dat risico is.
Op zondag 22 juni 2003 01:43 schreef schatje het volgende:[..]
Idd, het risico niet waard.
Waarom snappen sommige mensen dat toch niet??
Serieus! Geef mij een betrouwbaar onderzoek wat aangeeft hoeveel pedofielen ook misbruikers zijn. Je gaat het niet vinden, omdat het er niet is. Er bestaan alleen maar onderzoeken onder veroordeelde misbruikers en vanuit dat oogpunt zijn er wat extreem wilde schattingen gemaakt die totaal geen wetenschappelijke basis hebben.
Als ik zonder risico's aan een onderzoek kan meedoen wat hier naar gaat kijken: waar moet ik tekenen.
quote:Klopt.
Op zondag 22 juni 2003 01:49 schreef Gil-galad het volgende:Eerlijk ben je wel.
Ik ben het echter niet met je eens. Jij stelt je kwetsbaar op in deze topic, je legt allerlei persoonlijke zaken uit die ons geen moer aangaan. Vervolgens komt RobH die daar misbruik van maakt om je de grond in te boren. Volgens mij was die opmerking puur bedoeld om jou te kwetsen, anders was 'ie er niet op deze manier over begonnen.
quote:Neuh.
Bezopen.
Van afkeer naar begrip, van begrip naar acceptatie, van acceptatie naar gedogen?
Hoever wil je gaan farzin?
quote:Als IK dat vind, doe ik dat, simpel.
Op zondag 22 juni 2003 01:50 schreef Gil-galad het volgende:[..]
. De discussie gaat nu (volgens mij) over of het gerechtvaardigd is om ter bescherming van je kinderen pedofielen te mijden.
quote:Irrelevant.
Op zondag 22 juni 2003 01:52 schreef YogiBear het volgende:[..]
Omdat sommige mensen snappen dat je niet weet hoe groot dat risico is.
Hoe klein het risico ook is, het is te groot.
Elke normaal denkende volwassene zal ongeacht zijn geaardheid moeten toegeven dat dit het risico niet waard MAG zijn.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-06-2003 01:56]
quote:Al te persoonlijke dingen vertel ik niet. Ik weet wat ik wel en wat ik niet wil vertellen. Ik heb er bewust voor gekozen om wel wat over mijn opa te vertellen. Wou Robh mij kwetsen en de grond in boren? Pech voor hem; missie niet geslaagd. Wil best samen met hem een paar glaasjes achterover slaan. Eén probleem: Ik drink geen alcohol.
Op zondag 22 juni 2003 01:49 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Eerlijk ben je wel.
Ik ben het echter niet met je eens. Jij stelt je kwetsbaar op in deze topic, je legt allerlei persoonlijke zaken uit die ons geen moer aangaan. Vervolgens komt RobH die daar misbruik van maakt om je de grond in te boren. Volgens mij was die opmerking puur bedoeld om jou te kwetsen, anders was 'ie er niet op deze manier over begonnen. Bezopen.
[Dit bericht is gewijzigd door rooiegeweten op 22-06-2003 01:57]
quote:Omg de medewerkers van www.meldpunt.org zijn erg fout bezig. Ze zijn juist goed bezig, ze proberen er voor te zorgen dat kinderporno wordt aangepakt. Als jij dat een slecht idee vind......
[of kinderporno sites bezoeken zijn heel erg fout bezig, daar zijn we het allemaal wel over eens
quote:Verbal, we gaan NU meteen naarbuiten en ALLE volwassenen (VOORAL ouders) weghalen bij kinderen en auto's verbranden! Waarom?
Op zondag 22 juni 2003 01:53 schreef Verbal het volgende:[..]
Irrelevant.
Hoe klein het risico ook is, het is te groot.
V.
- jaarlijks komen er kinderen om in het verkeer
- mishandeling en misbruik gebeurt meestal door de ouders van het kind
Het risico is TE groot, dus we moeten ze gaan weghouden van de kinderen.
quote:Daar hèbben we het helemaal niet over. Ìk ben daar in ieder geval niet voor, je moet wel de juiste personen aanspreken. Je moet pedofielen als persoon accepteren, zolang zij zich keurig aan de wet houden, zoals iedere andere staatsburger. Is dat zo moeilijke te begrijpen ?
Op zondag 22 juni 2003 01:52 schreef robh het volgende:
Neuh.Van afkeer naar begrip, van begrip naar acceptatie, van acceptatie naar gedogen?
Jouw kwetsende opmerking had trouwens geen fluit te maken met de vraag of relaties tussen kinderen en volwassenen geaccepteerd of gedoogd zouden moeten worden.
Ik heb maar niet ALLES doorgelezen...veels te veel. Heb vandaag weinig tijd gehad vanwege IBLD. Leuke bijeenkomst, weer veel bekende gezichten gezien. Lekker gebabbeld, gegeten en gedronken en het zelfs tussendoor ook nog wel over jongens gehad;)
Even voor de duidelijkheid, omdat ik dat een aantal keer voorbij heb zien komen....die bewuste IBLD, toen er een jongen (hij was 11) aanwezig was, was ik er ook. Die jongen is zich er zelfs nooit bewust van geweest, dat ie tussen een stel pedo's zat.
Achteraf gezien lijkt het mij ook niet het beste idee van de wereld...but nothing happened.
ik zla jammergenoeg weinig tijd hebben om hier veel te posten....maar ik doe mijn best:)
[..]
Beide hebben de gevoelens, maar de eerste leeft ze daadwerkelijk uit op kinderen.
jazeker maar...de tweede geniet van b.v plaatjes op internet van kinderen die misbruikt worden door volwassenen...what´s the difference?
quote:Wààr zeg ik in vredesnaam dat mensen die kinderporno-sites aanpakken verkeerd bezig zijn?
Op zondag 22 juni 2003 01:54 schreef Tichelaar het volgende:
Omg de medewerkers van www.meldpunt.org zijn erg fout bezig. Ze zijn juist goed bezig, ze proberen er voor te zorgen dat kinderporno wordt aangepakt. Als jij dat een slecht idee vind......
quote:Ik kom liever om in het verkeer dan dat ik mijn ervaringen met 'die vriendelijke meneer' nog eens zou moeten doormaken.
Op zondag 22 juni 2003 01:55 schreef YogiBear het volgende:- jaarlijks komen er kinderen om in het verkeer
V.
quote:De strekking van je posts vallen op.....
Op zondag 22 juni 2003 01:57 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Wààr zeg ik in vredesnaam dat mensen die kinderporno-sites aanpakken verkeerd bezig zijn?
quote:Dat doe ik helemaal niet! Wat lul je nou?
Op zondag 22 juni 2003 01:56 schreef observer1962 het volgende:
jazeker maar...de tweede geniet van b.v plaatjes op internet van kinderen die misbruikt worden door volwassenen...what´s the difference?
quote:En anders lees je de hele discussie nog eens effe door, zeg
Op zondag 22 juni 2003 01:58 schreef Tichelaar het volgende:[..]
De strekking van je posts vallen op.....
V.
quote:Je bent dus liever anderen tot last, dan dat je zulke zaken voorkomt.
Op zondag 22 juni 2003 01:58 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik kom liever om in het verkeer dan dat ik mijn ervaringen met 'die vriendelijke meneer' nog eens zou moeten doormaken.
V.
quote:Alweer, jij bent degenen die doet alsof iedereen gek is, behalve jezelf.
Op zondag 22 juni 2003 01:59 schreef Verbal het volgende:[..]
En anders lees je de hele discussie nog eens effe door, zeg
V.
quote:Niet zo zuigen, je weet dondersgoed dat ik het heb over pedofielen die kinderporno-sites bezoeken. Als ik zeg dat mensen die te hard rijden verkeerd bezig zijn, dan veroordeel ik ambulances toch ook niet ?
Op zondag 22 juni 2003 01:58 schreef Tichelaar het volgende:
quote:Ga zo door en je hebt je langste tijd hier gehad,
Op zondag 22 juni 2003 01:59 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Je bent dus liever anderen tot last, dan dat je zulke zaken voorkomt.
quote:O, weer iemand die met valse beschuldegingen gaat rondstrooien? Als je pedo's verdedigd, wordt je pedo?
Op zondag 22 juni 2003 01:58 schreef Tichelaar het volgende:[..]
quote:Ik kan mensen die een kind willen neuken maar dat niet doen NIET accepteren. Normen en waarden. Als de bijbel nu herschreven zou worden zou erin staan "Gij zult u niet afrukken op de wehkamp-catalogus".
Op zondag 22 juni 2003 01:55 schreef Gil-galad het volgende:Daar hèbben we het helemaal niet over. Ìk ben daar in ieder geval niet voor, je moet wel de juiste personen aanspreken. Je moet pedofielen als persoon accepteren, zolang zij zich keurig aan de wet houden, zoals iedere andere staatsburger. Is dat zo moeilijke te begrijpen ?
Baude uitspraak, sbi.
Ik snap best dat iemand dat wel kan, maar mij lukt dat gewoon niet.
quote:Ach, ik heb er wel een reisje naar thailand aan over gehouden
Jouw kwetsende opmerking had trouwens geen fluit te maken met de vraag of relaties tussen kinderen en volwassenen geaccepteerd of gedoogd zouden moeten worden.
quote:Pushen, wie pusht hier nou? Dit hele pedo verhaal loopt de spuigaten uit.
Op zondag 22 juni 2003 02:00 schreef yvonne het volgende:[..]
Ga zo door en je hebt je langste tijd hier gehad,
ik heb je gedoogd, maar don't push it.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 02:00 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Alweer, jij bent degenen die doet alsof iedereen gek is, behalve jezelf.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 01:59 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Je bent dus liever anderen tot last, dan dat je zulke zaken voorkomt.
Als jij denkt dat ik een pedo ben, wordt het ECHT tijd om het topic eens door te lezen, voor je doet of je weet waar je het over hebt...
Ga effe dood of zo... denk ik het nuttigste dat jij van je leven zult doen.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-06-2003 02:04]
quote:takes one to know one?
Op zondag 22 juni 2003 02:01 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Pushen, wie pusht hier nou? Dit hele pedo verhaal loopt de spuigaten uit.
quote:Voel je je aangesproken als die tweede? was niet de bedoeling, maar er zijn van die mensen....
Op zondag 22 juni 2003 01:58 schreef YogiBear het volgende:[..]
Dat doe ik helemaal niet! Wat lul je nou?
quote:Nu ben je heel eerlijk. Als het blijkt dat dit de enige manier is om kinderen te beschermen, wil je dan wel een poging doen?
Op zondag 22 juni 2003 02:00 schreef robh het volgende:[..]
Ik kan mensen die een kind willen neuken maar dat niet doen NIET accepteren. Normen en waarden. Als de bijbel nu herschreven zou worden zou erin staan "Gij zult u niet afrukken op de wehkamp-catalogus".
Baude uitspraak, sbi.
[..]
quote:Grapjas. Ik hoop in elk geval dat je mijn opa niet de groeten kan doen... Nooit.
Ach, ik heb er wel een reisje naar thailand aan over gehouden
quote:Ik heb liever dat pedofielen zich afrukken op de Wehkamp-catalogus dan dat ze een onschuldig kind verkrachten en zijn leven verpesten. Het is kiezen tussen twee kwaden. Begrijp me niet verkeerd, ik vind pedofilie absoluut niet normaal, maar het is een verschijnsel waar we niets tegen kunnen doen, dus dan maar dit.
Op zondag 22 juni 2003 02:00 schreef robh het volgende:
Ik kan mensen die een kind willen neuken maar dat niet doen NIET accepteren. Normen en waarden. Als de bijbel nu herschreven zou worden zou erin staan "Gij zult u niet afrukken op de wehkamp-catalogus".Baude uitspraak, sbi.
quote:Dat terwijl ik aan mijn bloeddruk moet denken door uitspraken van sommige mensen hier...
Ach, ik heb er wel een reisje naar thailand aan over gehouden
quote:Onderbouw je frustraties of ga anders naar bed. Dit is geen bevel, want ik ben slechts gewoon lid, maar een tip.
Op zondag 22 juni 2003 02:01 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Pushen, wie pusht hier nou? Dit hele pedo verhaal loopt de spuigaten uit.
[Dit bericht is gewijzigd door rooiegeweten op 22-06-2003 02:08]
quote:Oh...hm...kut...had niet gelezen waar jij nou uit quote
Op zondag 22 juni 2003 02:02 schreef observer1962 het volgende:[..]
Voel je je aangesproken als die tweede? was niet de bedoeling, maar er zijn van die mensen....
Ben een beetje trigger happy geworden om te replyen...ik ga maar slapen
Veel plezier mensen!
quote:
Op zondag 22 juni 2003 01:53 schreef Verbal het volgende:Elke normaal denkende volwassene zal ongeacht zijn geaardheid moeten toegeven dat dit het risico niet waard MAG zijn.
V.
quote:Onzin.
Op zondag 22 juni 2003 01:55 schreef YogiBear het volgende:[..]
Verbal, we gaan NU meteen naarbuiten en ALLE volwassenen (VOORAL ouders) weghalen bij kinderen en auto's verbranden!
quote:WAS DAT GVD MAAR ZO DAT ALLEEN DIE MENSEN HET DEDEN...DAN WAS DE KANS OP HERHALING WAT KLEINER NAMELIJK
- mishandeling en misbruik gebeurt meestal door de ouders van het kind
"Ik kan mensen die een kind willen neuken maar dat niet doen NIET accepteren. Normen en waarden. "
LOL..sure. 1 van die normen is het gelijkheidsbeginsel...en niemand veroordeelt jou voor je gedachten....do the math.
"Als de bijbel nu herschreven zou worden zou erin staan "Gij zult u niet afrukken op de wehkamp-catalogus"."
Ach...misschien zal dat wel. En dan? ik geloof niet in fantasieverhaaltjes...sorry.
"Ach, ik heb er wel een reisje naar thailand aan over gehouden "
dacht dat ik hier de pedo was:)
Pff zou ze maar zo min mogelijk aandacht geven...
kom zeg?
quote:IMO is de kans op herhaling dan alleen maar groter, omdat de ouders vrijwel voortdurend in de buurt zijn, terwijl 'een goede vriend' slechts (bijvoorbeeld) 1 keer per week langskomt.
WAS DAT GVD MAAR ZO DAT ALLEEN DIE MENSEN HET DEDEN...DAN WAS DE KANS OP HERHALING WAT KLEINER NAMELIJK![]()
quote:Maar verder heb je niets nuttigs te melden?
Op zondag 22 juni 2003 02:12 schreef AngelWings het volgende:
Jemig deel 8 alweer van deze kuttopic?Pff zou ze maar zo min mogelijk aandacht geven...
kom zeg?
V.
quote:Over wie heb je het precies ?
Op zondag 22 juni 2003 02:12 schreef AngelWings het volgende:
Jemig deel 8 alweer van deze kuttopic?Pff zou ze maar zo min mogelijk aandacht geven...
kom zeg?
quote:Genoeg gemeld in vorige topics ben niet in de nut stemming
Op zondag 22 juni 2003 02:13 schreef Verbal het volgende:[..]
Maar verder heb je niets nuttigs te melden?
V.
quote:Dit "leuke ventje" hoeft niet met zn leuter in een kinderkont te roeren om aan zn trekken te komen.
Op zondag 22 juni 2003 02:12 schreef achilles het volgende:
Robh....leuk ventje zeg."Ik kan mensen die een kind willen neuken maar dat niet doen NIET accepteren. Normen en waarden. "
LOL..sure. 1 van die normen is het gelijkheidsbeginsel...en niemand veroordeelt jou voor je gedachten....do the math.
"Als de bijbel nu herschreven zou worden zou erin staan "Gij zult u niet afrukken op de wehkamp-catalogus"."
Ach...misschien zal dat wel. En dan? ik geloof niet in fantasieverhaaltjes...sorry.
"Ach, ik heb er wel een reisje naar thailand aan over gehouden "
dacht dat ik hier de pedo was:)
Is me meer waard dan jouw achterlijke commentaar. FYI.
quote:Wat denk je wat er gebeurt met mensen die geen aandacht krijgen........ precies, die gaan foute dingen doen. Dus er moet juist wel aandacht aan worden besteed imo.
Pff zou ze maar zo min mogelijk aandacht geven...
kom zeg?
quote:Staphorst
Op zondag 22 juni 2003 02:13 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Over wie heb je het precies ?
quote:Jouw opinion doet er niet toe, want jij bent een domme lul.
Op zondag 22 juni 2003 02:14 schreef Tichelaar het volgende:imo.
V.
quote:Ja das ook weer waar
Op zondag 22 juni 2003 02:14 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Wat denk je wat er gebeurt met mensen die geen aandacht krijgen........ precies, die gaan foute dingen doen. Dus er moet juist wel aandacht aan worden besteed imo.
quote:Wil niet zeggen dat ze aan kinderen gaan zitten, ze kunnen ook gaan jatten en of een overval plegen, maar dan komt het puntje 'risico' wel weer naar voren.
Op zondag 22 juni 2003 02:15 schreef AngelWings het volgende:[..]
Ja das ook weer waar
quote:Ja? Op zo'n constructieve morele tentoonstellingwijze zoals hier al 8 topics gaande is? Daar is werkelijk helemaal niemand bij gebaat, alleen de betrokken ego's.
Op zondag 22 juni 2003 02:14 schreef Tichelaar het volgende:
Wat denk je wat er gebeurt met mensen die geen aandacht krijgen........ precies, die gaan foute dingen doen. Dus er moet juist wel aandacht aan worden besteed imo.
quote:Let je wel een beetje op je woorden ? Pedofielen kunnen ook niets aan hun <geaardheid> veranderen hoor. Een beetje triest om een pedofiel die hier post daar op aan te vallen.
Op zondag 22 juni 2003 02:14 schreef robh het volgende:
Dit "leuke ventje" hoeft niet met zn leuter in een kinderkont te roeren om aan zn trekken te komen.
quote:Your point being...?
Op zondag 22 juni 2003 02:14 schreef AngelWings het volgende:
Staphorst
quote:Nee, ze zijn zielig,
Op zondag 22 juni 2003 02:17 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Let je wel een beetje op je woorden ? Pedofielen kunnen ook niets aan hun
veranderen hoor. Een beetje triest om een pedofiel die hier post daar op aan te vallen.
Was al leeg, en het stupiditeitsgehalte in dit topic neemt jammer genoeg hand over hand toe.
Jammer hoor...
V.
quote:Om pedofilie een geaardheid te noemen gaat mij wat te ver, ik zou het dan nog eerder een disorder noemen. Maar het is niet iets waar je voor kiest, daar heb je gelijk aan denk aan. Je hebt zelf geaardheid overigens tussen < en > tekens staan, hoe zie je het zelf dan.
Let je wel een beetje op je woorden ? Pedofielen kunnen ook niets aan hun <geaardheid> veranderen hoor. Een beetje triest om een pedofiel die hier post daar op aan te vallen.
quote:Zou kunnen, dat is je goed recht dat te vinden, maar is iemand met een verstandelijke handicap dan ook zielig (er van uit gaande dat deze het bij de geboorte al had)?
Op zondag 22 juni 2003 02:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee, ze zijn zielig,
nog ff
[Dit bericht is gewijzigd door Tichelaar op 22-06-2003 02:21]
quote:Ik vind het wel zielig voor ze.
Op zondag 22 juni 2003 02:18 schreef yvonne het volgende:
Nee, ze zijn zielig,
nog ff
Ze hebben (of zijn geboren met) een afwijking waar ze helemaal niets aan kunnen doen. Ze kunnen nooit een volwaardige relatie aangaan, met een kind is dat immers onmogelijk (en ongewenst). Waarom zou dat niet zielig voor ze zijn ?
Let wel: ik heb het over pedofielen die onschuldige kindertjes niets aandoen. Mensen die zich wel vergrijpen aan kinderen zijn w.m.b. hufters die nooit meer vrij mogen komen.
quote:Tuurlijk met een hijger moet je ook gewoon een leuk gesprek houden...
Op zondag 22 juni 2003 02:16 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Wil niet zeggen dat ze aan kinderen gaan zitten, ze kunnen ook gaan jatten en of een overval plegen, maar dan komt het puntje 'risico' wel weer naar voren.
je hebt gelijk...
quote:Ik heb werkelijk geen idee. Daarom zet ik het ook tussen < en >, om mensen die het gèèn geaardheid vinden niet op hun tenen te trappen.
Op zondag 22 juni 2003 02:19 schreef Tichelaar het volgende:
Om pedofilie een geaardheid te noemen gaat mij wat te ver, ik zou het dan nog eerder een disorder noemen. Maar het is niet iets waar je voor kiest, daar heb je gelijk aan denk aan. Je hebt zelf geaardheid overigens tussen < en > tekens staan, hoe zie je het zelf dan.
quote:hahahahaha sja.. als je dat al niet eens meer snapt?
Your point being...?
quote:Ja, ergens vind ik ze wel zielig. Ik denk niet dat ze er voor gekozen hebben. Ik wil het absoluut niet voor hun ideeën opnemen, maar ik krijg nogal de indruk dat je er Hitler-achtige plannen voor hun op na houdt.
Op zondag 22 juni 2003 02:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee, ze zijn zielig,
nog ff
quote:Fijn dat je het gezellig hebt gehad.
Op zondag 22 juni 2003 01:56 schreef achilles het volgende:
Ik heb maar niet ALLES doorgelezen...veels te veel. Heb vandaag weinig tijd gehad vanwege IBLD. Leuke bijeenkomst, weer veel bekende gezichten gezien. Lekker gebabbeld, gegeten en gedronken en het zelfs tussendoor ook nog wel over jongens gehad;)
Ook nog een paar woordjes overgehad voor de vele arme jongetjes die ongevraagd met bepaalde vleeswaren zijn geconfronteerd en zich jarenlang afgelikte boterhammen hebben gevoeld?
Of ging het alleen maar over hoe leuk het allemaal is?
V.
quote:En mijn mening blijft ook staan. Dat is de aard van het beestje, kan ik ook niets aan doen. Geaardheid.
Op zondag 22 juni 2003 02:17 schreef Gil-galad het volgende:Let je wel een beetje op je woorden ? Pedofielen kunnen ook niets aan hun <geaardheid> veranderen hoor. Een beetje triest om een pedofiel die hier post daar op aan te vallen.
"Leuk ventje" was de betiteling. Ik durf te betwijfelen of ik in zijn doelgroep val. Het was iig een versiertruuk van niks.
quote:Idd V, de stupiditeit neem hand over hand toe,
Op zondag 22 juni 2003 02:22 schreef Disorder het volgende:[..]
Ja, ergens vind ik ze wel zielig. Ik denk niet dat ze er voor gekozen hebben. Ik wil het absoluut niet voor hun ideeën opnemen, maar ik krijg nogal de indruk dat je er Hitler-achtige plannen voor hun op na houdt.
quote:Waar heb je het over?
Op zondag 22 juni 2003 02:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Idd V, de stupiditeit neem hand over hand toe,
ik ga met je mee.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 02:22 schreef Verbal het volgende:[..]
Fijn dat je het gezellig hebt gehad.
Ook nog een paar woordjes overgehad voor de vele arme jongetjes die ongevraagd met bepaalde vleeswaren zijn geconfronteerd en zich jarenlang afgelikte boterhammen hebben gevoeld?
Of ging het alleen maar over hoe leuk het allemaal is?
V.
quote:Volgens mij zit jou iets dwars.
Op zondag 22 juni 2003 02:25 schreef AngelWings het volgende:[..]
V.
quote:Jouw mening, jouw keuze.
Op zondag 22 juni 2003 02:23 schreef robh het volgende:
En mijn mening blijft ook staan. Dat is de aard van het beestje, kan ik ook niets aan doen. Geaardheid.
quote:Pardon ?
"Leuk ventje" was de betiteling. Ik durf te betwijfelen of ik in zijn doelgroep val. Het was iig een versiertruuk van niks.
Verbal stelt dat pedofielen kosten wat kost uit de buurt van kinderen moeten worden gehouden, omdat het risico altijd te groot is dat de pedo doorslaat en het leven van het kind verneukt. (toch?)
Ok, best...maar:
Kinderen komen dagelijks in aanraking met ouders (mishandeling, misbruik en verwaarlozing) en auto's (aanrijden (handicap, verlamming verminking) en doodrijden), die ook een potentieel risico vormen op een verneukt of helemaal geen leven. En aangezien ieder risico voor een kind op een verneukt leven te groot is, moeten deze risico factoren van het kind verwijderd worden.
"ja, maar pedofielen komen nu niet in de buurt van kinderen, en dat moeten we zo houden"
Pedofielen komen al eeuwen in de buurt van kinderen, omdat je eenvoudigweg niet kan voorkomen dat er uberhaupt een volwassene in de buurt van je kind komt...en aangezien ze niet met bordjes rondlopen om de wereld te vertellen dat ze pedo zijn. Tenzij je je kind op zolder opsluit...op die manier loopt het kind geen risico's...of toch wel (een verneukt leven?).
Goed...nu ga ik echt slapen...
Neuh.....waarom moeten wij daar ons druk over maken, als wij dat niet gedaan hebben?
Voel jij je dan verantwoordelijk voor alle verkrachtingen van vrouwen.
En ja...ik vind het wel erg wat je overkomen is...dat zou geen mens mogen overkomen.
"Of ging het alleen maar over hoe leuk het allemaal is?"
Het is zeker niet allemaal leuk.....maar om eens zonder problemen face to face met mensen hierover te kunnen praten is altijd leuk.
En nee....geen "versiertips" , geen "methodes" of ander soort onzin.....gewoon pedo's die over hun gevoelens praten. Is dat nou zo erg???
quote:Maar daar moet je dan geen begrip voor opbrengen?
Op zondag 22 juni 2003 02:26 schreef Gil-galad het volgende:
Jouw mening, jouw keuze.
Mij best, maar val me er niet op aan.
quote:Dat was ook een garpje uiteraard.
Pardon ?
Ik heb vandaag ook een jonge user van dit forum schatje genoemd, dat maakt me nog geen pedofiel...
Iemand die mij terecht wijst terwijl hij net van z'n kleine-kinderen-misbruik-fan-dag komt neem ik zowiezo niet serieus.
No way.
quote:Ja jou niet tan?
Op zondag 22 juni 2003 02:25 schreef Verbal het volgende:[..]
Volgens mij zit jou iets dwars.
V.
quote:Pfffft.
Op zondag 22 juni 2003 02:27 schreef YogiBear het volgende:
Verbal stelt dat pedofielen kosten wat kost uit de buurt van kinderen moeten worden gehouden, omdat het risico altijd te groot is dat de pedo doorslaat en het leven van het kind verneukt. (toch?)Ok, best...maar:
Kinderen komen dagelijks in aanraking met ouders (mishandeling, misbruik en verwaarlozing) en auto's (aanrijden (handicap, verlamming verminking) en doodrijden), die ook een potentieel risico vormen op een verneukt of helemaal geen leven. En aangezien ieder risico voor een kind op een verneukt leven te groot is, moeten deze risico factoren van het kind verwijderd worden.
Kinderen hebben ouders nodig.
Kinderen hebben geen pedofielen nodig.
Wat snap je niet?
V.
'koeien herkauwen ook alles heel vaak
slachten die hap, het gaat nergens meer over
quote:Jawel, maar ik interpreteerde jouw kotsey als tegen mij bedoeld.
Op zondag 22 juni 2003 02:29 schreef AngelWings het volgende:[..]
Ja jou niet tan?
V.
quote:Maw dan maken we het nog even erger door ze in kontakt te brengen met oom jaap met een dikke leuter in zijn broek?
Verbal EN Tichelaar rukken beide m'n reactie uit z'n verband.Verbal stelt dat pedofielen kosten wat kost uit de buurt van kinderen moeten worden gehouden, omdat het risico altijd te groot is dat de pedo doorslaat en het leven van het kind verneukt. (toch?)
Ok, best...maar:
Kinderen komen dagelijks in aanraking met ouders (mishandeling, misbruik en verwaarlozing) en auto's (aanrijden (handicap, verlamming verminking) en doodrijden), die ook een potentieel risico vormen op een verneukt of helemaal geen leven. En aangezien ieder risico voor een kind op een verneukt leven te groot is, moeten deze risico factoren van het kind verwijderd worden."ja, maar pedofielen komen nu niet in de buurt van kinderen, en dat moeten we zo houden"
Pedofielen komen al eeuwen in de buurt van kinderen, omdat je eenvoudigweg niet kan voorkomen dat er uberhaupt een volwassene in de buurt van je kind komt...en aangezien ze niet met bordjes rondlopen om de wereld te vertellen dat ze pedo zijn. Tenzij je je kind op zolder opsluit...op die manier loopt het kind geen risico's...of toch wel (een verneukt leven?).
Goed...nu ga ik echt slapen...
Kom zeg...dit is te voorzien dat andere is het lot..
of wou je pedo's ook onder het lot of karma scharen...?
Negeer:)
"Is me meer waard dan jouw achterlijke commentaar. FYI."
Redelijk nikszeggend. Geef dan maar eens aan, waar mijn commentaar achtelijk is. Het gelijkheidsbeginsel of dat ik de bijbel een fantasieverhaal vind?
quote:Ik zeg ook niet dat je ze allemaal kán weghouden, ik zeg dat het risico zo klein mogelijk moet worden gehouden.
Op zondag 22 juni 2003 02:30 schreef YogiBear het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat ze NODIG zijn. Ik zeg alleen dat je ze niet kan weghouden.
Acceptatie van pedo's en het erop vertrouwen dat de meesten zich wel zullen kunnen inhouden 'dus waarom zouden we ze weghouden?' valt bij mij niet onder de definitie van het risico klein houden.
Heel erg eenvoudig.
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 22-06-2003 02:37]
quote:Ik heb begrip en respect voor jouw mening, ik val jouw persoon er ook niet op aan, ik (probeer te) kom(en) met argumenten. Onvergelijkbaar met de manier waarop jij die andere user aanviel. Nog wel op een punt waar hij zelf niets aan kan doen. Je kunt bijvoorbeeld een nazi dom noemen omdat hij er achterlijke ideeën op nahoudt, daar kan hij immers zelf wat aan doen. Maar dit slaat werkelijk alles...
Op zondag 22 juni 2003 02:28 schreef robh het volgende:
Maar daar moet je dan geen begrip voor opbrengen?Mij best, maar val me er niet op aan.
quote:Niet zo genuanceerd, Rob...
Dat was ook een garpje uiteraard.Iemand die mij terecht wijst terwijl hij net van z'n kleine-kinderen-misbruik-fan-dag komt neem ik zowiezo niet serieus.
No way.
quote:oh jawel hoor
Op zondag 22 juni 2003 02:30 schreef YogiBear het volgende:
Ik zeg helemaal niet dat ze NODIG zijn. Ik zeg alleen dat je ze niet kan weghouden.
is het niet goedschiks dan wel kwaadschiks
quote:Zo te horen heb jij een geniaal pedofiel-detectie-apparaat uitgevonden. Vertel ons meer hierover.
Op zondag 22 juni 2003 02:33 schreef ijsknijn69 het volgende:
oh jawel hooris het niet goedschiks dan wel kwaadschiks
quote:En daar maak jij je denkfout. Pedofilie is in jouw wereld een geaardheid, oftewel ongeneselijk. In mijn wereld niet, daar is het een ziekte, en dus behandelbaar.
Op zondag 22 juni 2003 02:33 schreef Gil-galad het volgende:Ik heb begrip en respect voor jouw mening, ik val jouw persoon er ook niet op aan, ik (probeer te) kom(en) met argumenten. Onvergelijkbaar met de manier waarop jij die andere user aanviel. Nog wel op een punt waar hij zelf niets aan kan doen. Je kunt bijvoorbeeld een nazi dom noemen omdat hij er achterlijke ideeën op nahoudt, daar kan hij immers zelf wat aan doen. Maar dit slaat werkelijk alles...
Zodra we duidelijk hebben wat het nu echt is kunnen we praten. Eerder niet.
quote:Ik wil graag de mening van een wetenschapper. Misschien dat we dan al wat verder komen.
Op zondag 22 juni 2003 02:37 schreef robh het volgende:[..]
En daar maak jij je denkfout. Pedofilie is in jouw wereld een geaardheid, oftewel ongeneselijk. In mijn wereld niet, daar is het een ziekte, en dus behandelbaar.
quote:Daar ben ik het zeker mee eens. Met een onderwerp als dit blijf je in een patstelling staan tussen de voors en tegens. Het is allemaal wel leuk en aardig, dat er over gediscussieerd wordt, maar wat haalt het nou uit? Als er nou één tegen een voor wordt, ben ik al tevreden.
Op zondag 22 juni 2003 02:30 schreef speedcore het volgende:
het begint een beetje een koeietopic te worden'koeien herkauwen ook alles heel vaak
slachten die hap, het gaat nergens meer over
Waar ik sta? Ik vindt dat pedo's best af en toe een bijeenkomst mogen hebben. Dat doen ze toch, al zou het verboden worden (leuk, zo'n politiestaat... ben blij dat het nog niet zo ver is).
Ik geloof absoluut niet, dat hier "methoden en strategieën" worden uitgewisseld.
Dat leuke ventje was ook een grapje hoor:)
"Iemand die mij terecht wijst terwijl hij net van z'n kleine-kinderen-misbruik-fan-dag komt neem ik zowiezo niet serieus.
No way."
Tja.....iemand die een mening verkondigd zonder duidelijke argumenten te geven....die neem ik nou net weer niet serieus....
quote:Dat is niet mijn bedoeling, ik ventileer alleen maar mijn mening.
Verbal EN Tichelaar rukken beide m'n reactie uit z'n verband.
quote:Dus omdat (jij denkt dat) het te behandelen is mag je andere mensen daarop aanvallen ? Ik denk dat de meeste pedofielen hun geaardheid (of ziekte, whatever) liever kwijt dan rijk zijn.
Op zondag 22 juni 2003 02:37 schreef robh het volgende:
En daar maak jij je denkfout. Pedofilie is in jouw wereld een geaardheid, oftewel ongeneselijk. In mijn wereld niet, daar is het een ziekte, en dus behandelbaar.Zodra we duidelijk hebben wat het nu echt is kunnen we praten. Eerder niet.
quote:??? Een geaardheid is ongeneeslijk? en al die verhalen over genezen homo's dan, die werden weer hetero.
Op zondag 22 juni 2003 02:37 schreef robh het volgende:[..]
En daar maak jij je denkfout. Pedofilie is in jouw wereld een geaardheid, oftewel ongeneselijk. In mijn wereld niet, daar is het een ziekte, en dus behandelbaar.
Zodra we duidelijk hebben wat het nu echt is kunnen we praten. Eerder niet.
quote:Welke verhalen ?
Op zondag 22 juni 2003 02:44 schreef toreador het volgende:
??? Een geaardheid is ongeneeslijk? en al die verhalen over genezen homo's dan, die werden weer hetero.
quote:Crux time:
Op zondag 22 juni 2003 02:41 schreef Gil-galad het volgende:
Ik denk dat de meeste pedofielen hun geaardheid (of ziekte, whatever) liever kwijt dan rijk zijn.
daar past in mijn ogen zo'n gezellige dag niet in. Of acceptatie.
Pedofilie is iets dat je niet moet willen.
Dat er openheid in het hulpverlenerscircuit moet zijn is duidelijk.
Maar acceptatie of salonfähigkeit...
V.
quote:Die zogenaamde 'genezen' homo's zijn imo gebasseerd op verhalen van Jehovahs getuigen en dergelijke, ik noem dat: 'sensatie zoeken'.
Op zondag 22 juni 2003 02:44 schreef toreador het volgende:[..]
??? Een geaardheid is ongeneeslijk? en al die verhalen over genezen homo's dan, die werden weer hetero.
vraag me trouwens af waarin een hetero verandert als hij geneest
quote:Alhoewel de meeste pedofielen waarschijnlijk niet blij zijn met hun geaardheid (of ziekte), zullen ze het toch van zichzelf moeten accepteren (als het ongeneeslijk is). Uiteindelijk zul je moeten accepteren wie en wat je bent, ook als pedofiel. Dat heeft niets met willen te maken.
Op zondag 22 juni 2003 02:45 schreef Verbal het volgende:
Crux time:daar past in mijn ogen zo'n gezellige dag niet in. Of acceptatie.
Pedofilie is iets dat je niet moet willen.
Dat er openheid in het hulpverlenerscircuit moet zijn is duidelijk.
Maar acceptatie of salonfähigkeit...
V.
quote:Ik heb het dan ook niet over zelfacceptatie, maar over de hier zoveel besproken maatschappelijke acceptatie als een geaardheid waar veilig en risicoloos mee te leven zou zijn.
Op zondag 22 juni 2003 02:48 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Alhoewel de meeste pedofielen waarschijnlijk niet blij zijn met hun geaardheid (of ziekte), zullen ze het toch van zichzelf moeten accepteren (als het ongeneeslijk is). Uiteindelijk zul je moeten accepteren wie en wat je bent, ook als pedofiel. Dat heeft niets met willen te maken.
V.
Robh...jij kan dus vast wel beargumenteren dat pedofilie een ziekte is...je bent er namelijk wel HEEL erg van overtuigd. Vertel maar.....waarom is pedofilie (waarmee ik dus alleen de gevoelens bedoel) een ziekte?
quote:Hoe zie jij maatschappelijke acceptatie ?
Op zondag 22 juni 2003 02:50 schreef Verbal het volgende:
Ik heb het dan ook niet over zelfacceptatie, maar over de hier zoveel besproken maatschappelijke acceptatie als een geaardheid waar veilig en risicoloos mee te leven zou zijn.V.
Pas als ik weet wat je ermee bedoelt kan ik hier een uitspraak over doen.
quote:achilles, als je op het icoontje met het rode pijltje drukt bij een post die je wilt quoten, gaat het behoorlijk vanzelf.
Op zondag 22 juni 2003 02:50 schreef achilles het volgende:
"En daar maak jij je denkfout. Pedofilie is in jouw wereld een geaardheid, oftewel ongeneselijk. In mijn wereld niet, daar is het een ziekte, en dus behandelbaar.
Zodra we duidelijk hebben wat het nu echt is kunnen we praten. Eerder niet."
Achter de [/quote] kun jij dan jouw reactie plaatsen.
V.
quote:IK zie geen maatschappelijke acceptatie... da's nou net mijn hele punt.
Op zondag 22 juni 2003 02:52 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Hoe zie jij maatschappelijke acceptatie ?
Pas als ik weet wat je ermee bedoelt kan ik hier een uitspraak over doen.
V,
quote:Ik vrees dat het NIET behandelbaar is, recidive is hoog (na een zedendelict met kids) en daarbij, homofielen kun je toch ook niet genezen?
Op zondag 22 juni 2003 02:50 schreef achilles het volgende:
"En daar maak jij je denkfout. Pedofilie is in jouw wereld een geaardheid, oftewel ongeneselijk. In mijn wereld niet, daar is het een ziekte, en dus behandelbaar.
Zodra we duidelijk hebben wat het nu echt is kunnen we praten. Eerder niet."Robh...jij kan dus vast wel beargumenteren dat pedofilie een ziekte is...je bent er namelijk wel HEEL erg van overtuigd. Vertel maar.....waarom is pedofilie (waarmee ik dus alleen de gevoelens bedoel) een ziekte?
Waarom vrees?
Omdat (zoals ook op diverse sites is te lezen) men elkaar het advies geeft om risicovolle beroepen of hobbies te nemen..waarin het kind in een zeer afhankelijke situatie zit..en snel *een teken* kan geven waardoor de pedofiel denkt "ah, het kind geeft aan dat hij het wil, happen!".
quote:kun jij dan jouw reactie plaatsen.
Op zondag 22 juni 2003 02:53 schreef Verbal het volgende:[..]
achilles, als je op het icoontje met het rode pijltje drukt bij een post die je wilt quoten, gaat het behoorlijk vanzelf.
Achter de
V.
[/quote]
thnx
quote:Idd, me is very sorry. Ontopic dan... mijn mening is dat pedofilie een geaardheid is gelijk aan homofilie en heterofilie, maar qua acceptatie nog staat op het peil van homofilie voor 1973 (toen het uit de lijst van disorders werd gehaald).
Op zondag 22 juni 2003 02:47 schreef Tichelaar het volgende:[..]
Die zogenaamde 'genezen' homo's zijn imo gebasseerd op verhalen van Jehovahs getuigen en dergelijke, ik noem dat: 'sensatie zoeken'.
Maar we raken op deze manier helemaal offtopic.
Ik geloof niet, dat pedofilie nog binnen korte tijd van die lijst wordt gehaald, dus zullen pedo's voorlopig nog het antwoord krijgen dat ze een psychiater moeten opzoeken voor genezing.
quote:Dat begrijp ik ook wel.
Op zondag 22 juni 2003 02:54 schreef Verbal het volgende:
IK zie geen maatschappelijke acceptatie... da's nou net mijn hele punt.V.
Je zegt echter zelf dat pedofielen niet door de maatschappij hoeven te worden geaccepteerd. Dan wil ik wel graag weten wat jij daar precies mee bedoelt, anders kan ik er natuurlijk geen commentaar op geven.
quote:Sommige mensen, daar heb je nou eenmaal geen medelijden mee.
Op zondag 22 juni 2003 02:54 schreef Verbal het volgende:[..]
IK zie geen maatschappelijke acceptatie... da's nou net mijn hele punt.
V,
quote:Recidive is hoog? Hoe hoog is hoog dan? En hoe weet jij dat?
Op zondag 22 juni 2003 02:55 schreef Quenda het volgende:[..]
Ik vrees dat het NIET behandelbaar is, recidive is hoog (na een zedendelict met kids) en daarbij, homofielen kun je toch ook niet genezen?
quote:zoals elke zware crimineel die zijn streken niet zal verliezen accepteer ik het niet dat die persoon ook maar in de gelegenheid gebracht mag worden, vooral niet vanwegen WIE er in geval van over de schreef gaan het slachtoffer is en wat het met het slachtoffer doet.
Op zondag 22 juni 2003 02:57 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat begrijp ik ook wel.
Je zegt echter zelf dat pedofielen niet door de maatschappij hoeven te worden geaccepteerd. Dan wil ik wel graag weten wat jij daar precies mee bedoelt, anders kan ik er natuurlijk geen commentaar op geven.
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26460
Op zondag 22 juni 2003 03:02 schreef achilles het volgende:
Recidive is hoog? Hoe hoog is hoog dan? En hoe weet jij dat?
Ik zie dit namelijk wel vaker gezegd worden...maar een bron zie ik nooit
quote:berichten dat pedofielen die al tig jaar lang TBS hebben en binnen de helft van die tijd zich vergrijpen aan een kind zeggen genoeg
Op zondag 22 juni 2003 03:02 schreef achilles het volgende:[..]
Recidive is hoog? Hoe hoog is hoog dan? En hoe weet jij dat?
Ik zie dit namelijk wel vaker gezegd worden...maar een bron zie ik nooit
In dit geval is elke 1% recidiveren 1% te hoog
quote:Iedereen kan een moord plegen. Zullen we iedereen dan maar preventief opsluiten ? Of is dat niet je bedoeling ?
Op zondag 22 juni 2003 03:03 schreef mvt het volgende:
zoals elke zware crimineel die zijn streken niet zal verliezen accepteer ik het niet dat die persoon ook maar in de gelegenheid gebracht mag worden,
quote:Als je wilt dat ik zeg dat iemand bij zijn volle bewustzijn iemand met voorbedachte raden iemand vermoord nooit meer daglicht hoeft te zien dan zeg ik dat graag.
Op zondag 22 juni 2003 03:06 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Iedereen kan een moord plegen. Zullen we iedereen dan maar preventief opsluiten ? Of is dat niet je bedoeling ?
Dit soort dingen is het : 1 strike your out.
quote:Prima, helemaal mee eens.
Op zondag 22 juni 2003 03:10 schreef mvt het volgende:
Als je wilt dat ik zeg dat iemand bij zijn volle bewustzijn iemand met voorbedachte raden iemand vermoord nooit meer daglicht hoeft te zien dan zeg ik dat graag.Dit soort dingen is het : 1 strike your out.
Je moet echter wel weten dat niet iedere pedofiel een kinderverkrachter is. Er zijn zelfs pedofielen die kinderen mijden, om maar niet in de verleiding te komen. Die kun je toch niet allemaal over één kam scheren ?
quote:En als het niet met voorbedachte rade is? Is het dan wel goed, als in een opwelling? Lijkt me niet, zo ook met kindermisbruik.
Op zondag 22 juni 2003 03:10 schreef mvt het volgende:[..]
Als je wilt dat ik zeg dat iemand bij zijn volle bewustzijn iemand met voorbedachte raden iemand vermoord nooit meer daglicht hoeft te zien dan zeg ik dat graag.
Dit soort dingen is het : 1 strike your out.
quote:Doe ik niet, ik heb het over zware criminelen die hun streken niet verleren. Als ze kinderen ontlopen (en ook kinderporno en dat soort troep) dan vind ik dat knap en goed en moet gestimuleerd worden. Ik heb het dus echt over pedofielen die kinderen verkrachten, maar ook op andere manieren misbruik maken van kinderen.
Op zondag 22 juni 2003 03:11 schreef Gil-galad het volgende:
Er zijn zelfs pedofielen die kinderen mijden, om maar niet in de verleiding te komen. Die kun je toch niet allemaal over één kam scheren ?
quote:Ook een pedofiel krijgt niet zonder meer zomaar TBS opgelegd...dan heb je toch wel ernstige dingen uitgehaald. Dat zulke mensen zo vaak in de fout gaan, is ernstig te noemen.
Op zondag 22 juni 2003 03:04 schreef Gil-galad het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26460
Ik heb geen cijfers hiervan...maar TBS wordt niet zomaar opgelegd en het aantal TBS plaatsen in Nederland is ook niet vreselijk groot...dus ik ga er van uit, dat de meeste pedo's die dan tot de niet TBS groep horen. En hoe die het doen...weet ik dus niet
quote:Die zijn gek en moeten in behandeling.
Op zondag 22 juni 2003 03:12 schreef Tichelaar het volgende:[..]
En als het niet met voorbedachte rade is? Is het dan wel goed, als in een opwelling? Lijkt me niet, zo ook met kindermisbruik.
Maar daar gaat het niet om, ik vergeleek elke vorm van kindermishandeling met moord met voorbedachtte rade. Die andere gevallen v an moord en doodslag zijn allemaal wat te genuanceerd oom in zo;n vergelijking op te nemen. Dit is een hard feit waar iedereen zich iets bij voor kan stellen en een mening qua strafmaat over kan vormen
quote:Dan ben ik het met je eens.
Op zondag 22 juni 2003 03:16 schreef mvt het volgende:
Doe ik niet, ik heb het over zware criminelen die hun streken niet verleren. Als ze kinderen ontlopen (en ook kinderporno en dat soort troep) dan vind ik dat knap en goed en moet gestimuleerd worden. Ik heb het dus echt over pedofielen die kinderen verkrachten, maar ook op andere manieren misbruik maken van kinderen.
Maar het is laat, en ik ben doodop. Welterusten iedereen.
quote:Uit de google cache, want de originele pagina doet het niet
Op zondag 22 juni 2003 03:17 schreef achilles het volgende:[..]
Ook een pedofiel krijgt niet zonder meer zomaar TBS opgelegd...dan heb je toch wel ernstige dingen uitgehaald. Dat zulke mensen zo vaak in de fout gaan, is ernstig te noemen.
Ik heb geen cijfers hiervan...maar TBS wordt niet zomaar opgelegd en het aantal TBS plaatsen in Nederland is ook niet vreselijk groot...dus ik ga er van uit, dat de meeste pedo's die dan tot de niet TBS groep horen. En hoe die het doen...weet ik dus niet
quote:
Corine de Ruiter en Martin Hildebrand wijzen er in hun artikel over het recidiverisico bij seksuele delinquenten (Tijdschrift voor criminologie nummer 3, 2000) op dat het bij zedendelinquenten vaak een langere tijd kan duren voordat zij recidiveren. Buitenlands onderzoek wijst uit dat het recidiverisico van verkrachters 39% is over een periode van 25 jaar, waarbij een nieuwe veroordeling voor een zedendelict het criterium is. Bij pedofielen ligt dat percentage op 52, gemeten over 25 jaar. Daarbij moet bedacht worden dat het om conservatieve schattingen gaat, omdat lang niet alle daders opnieuw gearresteerd worden.
quote:ik moet morgen even kijken....ik heb nu ff slaap nodig:)
Op zondag 22 juni 2003 03:25 schreef mvt het volgende:[..]
Uit de google cache, want de originele pagina doet het niet
[..]
In ieder geval bedankt voor de link.
quote:Ze kunnen geheimpjes wat beter bewaren .
Op zondag 22 juni 2003 03:25 schreef mvt het volgende:Daarbij moet bedacht worden dat het om conservatieve schattingen gaat, omdat lang niet alle daders opnieuw gearresteerd worden...
Ik probeer de gevoelens van andere pedofielen niet goed te praten ik ben van mening dat je van kinderen af moet blijven no matter what. En ik vind ook dat je met behulp van doctoren/psychiatoren/psychologen/andere maatregelen moet proberen je verlangens moet onderdrukken.
Maar om nou mensen te gaan uitschelden en te veroordelen dat gaat me net te ver. Zeker als ze willens en wetens zich op dit forum bekend maken. Zij stellen zich open voor discussie, een discussie waar wij ons alleen maar een beeld van kunnen vormen zonder er deel van uit te kunnen maken.
Ik denk ook niet dat pedofilie met een pilletje van de doktor genezen kan worden. Ik denk ook niet dat het door de stichting martijn ooit in een positief daglicht gesteld kan worden. Ik hoop alleen dat mensen met die neiging binnenkort geholpen kunnen worden want voorkomen is beter dan genezen zeker voor kleine kinderen.
[Dit bericht is gewijzigd door Pharkus op 22-06-2003 04:25]
quote:Wat een rake observatie!
Op zondag 22 juni 2003 00:48 schreef robh het volgende:
Mijn eerste gedachte was "die mogen wel bellen als ze 18 zijn".
Overigens, wat ik NIET snap is dat er klaarblijkelijk geen professionele hulp aanwezig was bij die ILBD ontmoeting. Het lijkt me juist voor iedereen van belang dat er iemand bij zou zitten die gespecialiseerd is in deze materie.
hoezeer ik ook de daden afkeer van pedofielen vind ik het wel een mooie gelegenheid om eens met ze in gesprek te gaan. Ik heb nog nooit een pedofiel in het echt gezien? Jullie wel? Wellicht wel maar dan weet je het niet omdat ze het geheim houden. Waarom houden ze het geheim? Omdat mensen in het echt net zo reageren als sommigen hier...
Overigens is er met een pedofiel niets mis, want we zijn allemaal pedofielen. Milagro: jij houdt toch ook van je kind; zo ja, dan ben je een pedofiel. Waar we bang voor moeten zijn, zijn de pedoseksuelen. Mensen die iets seksueels met kinderen willen. Nou is willen in principe niet zo erg, het zijn diegene die dat willen omzetten in doen waar we ons allemaal over opwinden en terecht natuurlijk.
Wat men juist niet moet doen als pedofiel is werken in kindrijke omgevingen wanneer men dat soor gevoelens heeft. dat is immers de kat het spek voorbinden. Bovendien zouden ouders van kinderen het helemaal niet fijn vinden als een pedoseksueel op een school werkt als leraar.
Overigens vind ik de banschreeuwers enkele om de geaardheid van diverse users erg slecht. Doet me denken aan vroeger toen homo's en negers ook bij voorbaat van alles uitgesloten werden. Ik denk dat een aantal mensen bang is om met ze in discussie te gaan omdat ze dan strx wel eens begrip zouden kunnen krijgen voor een niet praktiserende pedoseksueel.
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens is er met een pedofiel niets mis, want we zijn allemaal pedofielen. Milagro: jij houdt toch ook van je kind; zo ja, dan ben je een pedofiel. Waar we bang voor moeten zijn, zijn de pedoseksuelen. Mensen die iets seksueels met kinderen willen. Nou is willen in principe niet zo erg, het zijn diegene die dat willen omzetten in doen waar we ons allemaal over opwinden en terecht natuurlijk.
IK heb diep respect voor de puur menselijke zaken die hier voorbij komen en zit met grote regelmaat met dikke keel te lezen.
quote:mijn observatie: het is dus kennelijk geen probleem om seksuele gevoelens te hebben voor minderjarigen, als je maar wacht tot die 18 is voordat je er wat mee doet?
Op zondag 22 juni 2003 08:46 schreef What het volgende:[..]
Wat een rake observatie!
quote:Ik denk dat jij de definitie van pedofiel er nog eens op moet naslaan.
Op zondag 22 juni 2003 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens is er met een pedofiel niets mis, want we zijn allemaal pedofielen. Milagro: jij houdt toch ook van je kind; zo ja, dan ben je een pedofiel.
quote:Mwoa.
Op zondag 22 juni 2003 11:15 schreef yvonne het volgende:
mm,
ik heb in deze reeks nog niemand om bans zien gillen
quote:en tot die tijd uit de buurt blijft van ze.
Op zondag 22 juni 2003 11:16 schreef achilles het volgende:[..]
mijn observatie: het is dus kennelijk geen probleem om seksuele gevoelens te hebben voor minderjarigen, als je maar wacht tot die 18 is voordat je erwat mee doet?
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 22-06-2003 11:20]
quote:ik refererde aan net geopende topic in GC, zie slotjes.
Op zondag 22 juni 2003 11:17 schreef Ernst het volgende:[..]
Mwoa.
.
quote:Dat is dus je kop in het zand steken.
Op zondag 22 juni 2003 11:19 schreef Bastard het volgende:
En naar mijn mening mogen alle Pedo's het dak op met een bos uien. (Ja ik heb het topic doorbladerd) Nee, ik vind het niet ok om een discussie aan te gaan en zodoende begrip te kweken voor zon persoontje.
quote:Nee, dat heet zero tolerance.
Op zondag 22 juni 2003 11:21 schreef Ernst het volgende:[..]
Dat is dus je kop in het zand steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |