abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11295631
"Hiney" is gewoon een skit man, dat noem je toch geen track . Ik vind 'm trouwens wel fatoe hahahahhaha "hi-neeeyyyyyyyyyyyy, I come thru ya block with dat one eye whistle" .
pi_11295795
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:30 schreef dunniecash het volgende:
"Hiney" is gewoon een skit man, dat noem je toch geen track .
Skit, track, whatever.
quote:
Ik vind 'm trouwens wel fatoe hahahahhaha "hi-neeeyyyyyyyyyyyy, I come thru ya block with dat one eye whistle" .
Ja hij's wel funny, voor 1 keer. Maar na een paar keer wel erg skip-able.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11296289
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:52 schreef dunniecash het volgende:
Iemand anders vertelde me dat ik ook naar het postkantoor kon gaan voor die ish -- maar dat er nog wel extra kosten aan zijn verbonden, iets van 11 euro ofzo.. is dat correct?
Hangt ervan af. Ik heb het met spoed gedaan en toen kostte het me iets meer ja. Ik geloof dat het anders iets minder kost
quote:
BTW: Ik heb net dat nieuwe Gang Starr album via SoulSeek (.) binnengehaald (maar hey, ik koop 'm toch via sandbox.. dus het mag .) en ik vind 'm echt dope tot nog toe. Die track met Smiley is dooooooope ("Werdz From The Ghetto Child"), alleen duurt ie nauwelijks anderhalve minuut, dat is jammer. Er zijn geen tracks die ik echt waardeloos vind, maar dat verwacht ik ook niet van Gang Starr. Ik vind het zeker een lekkere LP.
Hij's idd lekker
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11298547
Die "Werdz From A Ghetto Child" is ook kort, maar daarentegen zo lekker dat ie niet skipable maar zéééér repeatable is . Echt een hele dope beat.. Militia III valt wel een beetje tegen trouwens, Freddie Foxxx komt niet zo dope als normaal vind ik.
pi_11305138
Als ik de reacties hier lees dan heeft Gang Starr ( ) weer een super dope album gemaakt. Die ga ik de 24e dus gelijk in huis halen, ben ik even blij dat ik precies die dag niet hoef te werken.
Weet iemand trouwens of ze hem bij de FRS gaan verkopen want de andere Gang Starr albums zijn daar dus niet te krijgen (bij de FRS hier niet iig)
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
pi_11305227
Ik bedenk me net iets..

Paparazzi was dus op MTV raw

oftewel het MTV/TMF kijkend grut hebben er weer een nummer bijgeleerd

pi_11305296
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik bedenk me net iets..

Paparazzi was dus op MTV raw

oftewel het MTV/TMF kijkend grut hebben er weer een nummer bijgeleerd

Paparazzi mijn lievelings nummer
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11305353
momenteel ook de mijne

staat ook altijd aan met tony hawk pro skating op de ps2

pi_11305426
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
momenteel ook de mijne

staat ook altijd aan met tony hawk pro skating op de ps2

ja dat was de enige reden dat ik tony hawk speelde op de pc
moet het maar weer ene keer installen
pi_11305440
zozo hadden ze eindelijk een keer een ander nummer laten zien dan meestal die eeuwige herhalingen. Paparazzi is trouwens wel meesterlijk, maar goed ik ben dan ook een grote fan van Xzibit .

Vorige week bij Eminem in de Arena stonden bijvoorbeeld een paar mensen voor me die allemaal Karl Kani kleding droegen en een bandana van D12 om hadden, dus je zou zeggen die hebben nog een beetje verstand van hiphop. Ok D12 is niet super maar ik bedoel wie van die kleding draagt moet er toch iets van weten.
Komt Xzibit op voor het voorprogramma en dan beginnen ze te roepen "wie is die kerel, ik wil Eminem zien"
Ik verdenk ze er dan ook van dat het vermomde Rock aanhangers waren die ideeën kwam op doen voor een nieuw Hiphop bash topic op fok

pi_11305455
had vandaag ook pas weer tony gedaan sinds 4 maanden ofzo.

Verveel me soms dood en dan vergeet ik gewoon dat ik een ps2 heb

maar genoeg over tony

pi_11305534
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:00 schreef DevilsNight83 het volgende:
Komt Xzibit op voor het voorprogramma en dan beginnen ze te roepen "wie is die kerel, ik wil Eminem zien"
OMG

ik raad trouwens alle xzibit (en dre, eminem, nate dogg, snoop dogg, ice cube etc) fans om The Up In Smoke Tour op dvd te kopen.

Had pas brennie al aangeraden maar tis een musthave voor iedereen die die artiesten goed vind

Zie je ook wat voor een prethoofd xzibit wel niet is
En live zijn veel nummers beter dan op cd

pi_11305538
quote:
Vorige week bij Eminem in de Arena stonden bijvoorbeeld een paar mensen voor me die allemaal Karl Kani kleding droegen en een bandana van D12 om hadden, dus je zou zeggen die hebben nog een beetje verstand van hiphop.
.
pi_11305591
quote:
zozo hadden ze eindelijk een keer een ander nummer laten zien dan meestal die eeuwige herhalingen. Paparazzi is trouwens wel meesterlijk, maar goed ik ben dan ook een grote fan van Xzibit .

Vorige week bij Eminem in de Arena stonden bijvoorbeeld een paar mensen voor me die allemaal Karl Kani kleding droegen en een bandana van D12 om hadden, dus je zou zeggen die hebben nog een beetje verstand van hiphop. Ok D12 is niet super maar ik bedoel wie van die kleding draagt moet er toch iets van weten.
Ik verdenk ze er dan ook van dat het vermomde Rock aanhangers waren die ideeën kwam op doen voor een nieuw Hiphop bash topic op fok

Ik ben ook Xzibit Fan vandaar ook topic titel
wat een prutsers btw "wie is dat ? "

dat zijn dus van die mensen die denken dat eminem de enige rapper is

ik zag zelfs mensen met slipknot en korn t-shirts

pi_11305607
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:05 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

OMG

ik raad trouwens alle xzibit (en dre, eminem, nate dogg, snoop dogg, ice cube etc) fans om The Up In Smoke Tour op dvd te kopen.

Had pas brennie al aangeraden maar tis een musthave voor iedereen die die artiesten goed vind

Zie je ook wat voor een prethoofd xzibit wel niet is
En live zijn veel nummers beter dan op cd

ga ook maar eens die dvd halen
wat ik trouwens goed nummer vind is Whoridas feat Xzibit - Godfathers
pi_11305699
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:05 schreef keeper het volgende:

[..]

.

Ik bedoelde daarmee te zeggen dat zulke figuren toch hoogstwaarschijnlijk wel vaker naar hiphop luisteren en op z'n minst de iets bekendere artiesten kennen. Maar goed laten we er maar over ophouden want als ik moet gaan opschrijven wat voor mafkezen ik heb zien lopen bij dat concert dan crasht de Fok server door een overflow aan tekst
quote:
Dat is ook zeker nog een dvd die ik ga kopen. Ik heb wat delen gezien op internet en dat zag er allemaal wijs uit. Erg mooie decors ook bij wat ik tot nu toe heb gezien.
pi_11305782
Anywayz ik ga maffen
ging vanmorgen 5.30 naar me nest
nu ff wat vroeger

* Zet wu-tang - Cant go to sleep op

pi_11305790
Zal eens ff kijken hoeveel nummers erop staan...

gekeken: 21 geloof ik

35 hoofdstukken

totaal is wel zo'n 2.5 uur ofzo

pi_11305817
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:18 schreef Steve-O het volgende:
Anywayz ik ga maffen
ging vanmorgen 5.30 naar me nest
nu ff wat vroeger

* Zet wu-tang - Cant go to sleep op

ik half 9
slaapritme beetje verneukt sidns vorige week
pi_11305818
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:13 schreef DevilsNight83 het volgende:
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat zulke figuren toch hoogstwaarschijnlijk wel vaker naar hiphop luisteren en op z'n minst de iets bekendere artiesten kennen.
Ah, k. Maar Xzibit is niet écht bekend toch. Hij heeft een hele tijd terug een echte hit gehad (Paparazzi) en daarna nog een klein hitje met X ofzo.

Maar ach, alle mensen die ik ken met hiphop knowledge dragen geen Kani etc. En dat zijn wel allemaal de gasten die de goede (underground) shit kennen .

pi_11305892
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zal eens ff kijken hoeveel nummers erop staan...

gekeken: 21 geloof ik

35 hoofdstukken

totaal is wel zo'n 2.5 uur ofzo

Dat is zeker beter. Deze week even langs de FRS om hem te kopen.

Ik ga nu ook maar eens m'n bed in duiken want heb weer niet veel geslapen het weekend

* DevilsNight83 zet Bone Thugs n Harmony op om nog ff bij te relaxen

pi_11310320
De topic titel bepaalt dus het niveau van de posts

Kleding zegt niks over je knowledge en persoonlijk word ik liever gezien in een Korn T-Shirt dan een 50 Cent T-shirt...

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 23 juni 2003 @ 10:52:08 #73
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11310517
quote:
Op maandag 23 juni 2003 10:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De topic titel bepaalt dus het niveau van de posts
Het is dan ook een erg metaltitel.
pi_11310519
quote:
Op zondag 22 juni 2003 13:10 schreef Quez het volgende:
gaan er nog mensen naar Splash 2003 in Chemnitz (1 -3 augustus 2003)?

GANG STARR
REDMAN
DE LA SOUL
BRAND NUBIAN
SLUM VILLAGE
DJ HONDA & PMD

en hierbij nog een aantal goeie reggae & drum n bass artiesten

Ga er denk wel ffkes langs, ben dan toch in de buurt.... en damn wat een line-up....
pi_11310594
quote:
Op maandag 23 juni 2003 10:52 schreef Seborik het volgende:

Het is dan ook een erg metaltitel.

I Still Feel At Home Then
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: