quote:Skit, track, whatever.
Op zondag 22 juni 2003 18:30 schreef dunniecash het volgende:
"Hiney" is gewoon een skit man, dat noem je toch geen track.
quote:Ja hij's wel funny, voor 1 keer. Maar na een paar keer wel erg skip-able.
Ik vind 'm trouwens wel fatoe hahahahhaha "hi-neeeyyyyyyyyyyyy, I come thru ya block with dat one eye whistle"![]()
![]()
.
quote:Hangt ervan af. Ik heb het met spoed gedaan en toen kostte het me iets meer ja. Ik geloof dat het anders iets minder kost
Op zondag 22 juni 2003 16:52 schreef dunniecash het volgende:
Iemand anders vertelde me dat ik ook naar het postkantoor kon gaan voor die ish -- maar dat er nog wel extra kosten aan zijn verbonden, iets van 11 euro ofzo.. is dat correct?
quote:Hij's idd lekker
BTW: Ik heb net dat nieuwe Gang Starr album via SoulSeek (.) binnengehaald (maar hey, ik koop 'm toch via sandbox.. dus het mag
.) en ik vind 'm echt dope tot nog toe. Die track met Smiley is dooooooope ("Werdz From The Ghetto Child"), alleen duurt ie nauwelijks anderhalve minuut, dat is jammer. Er zijn geen tracks die ik echt waardeloos vind, maar dat verwacht ik ook niet van Gang Starr. Ik vind het zeker een lekkere LP.
Paparazzi was dus op MTV raw
oftewel het MTV/TMF kijkend grut hebben er weer een nummer bijgeleerd
quote:Paparazzi mijn lievelings nummer
Op maandag 23 juni 2003 00:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik bedenk me net iets..Paparazzi was dus op MTV raw
oftewel het MTV/TMF kijkend grut hebben er weer een nummer bijgeleerd
quote:ja dat was de enige reden dat ik tony hawk speelde op de pc
Op maandag 23 juni 2003 00:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
momenteel ook de mijnestaat ook altijd aan met tony hawk pro skating op de ps2
Vorige week bij Eminem in de Arena stonden bijvoorbeeld een paar mensen voor me die allemaal Karl Kani kleding droegen en een bandana van D12 om hadden, dus je zou zeggen die hebben nog een beetje verstand van hiphop. Ok D12 is niet super maar ik bedoel wie van die kleding draagt moet er toch iets van weten.
Komt Xzibit op voor het voorprogramma en dan beginnen ze te roepen "wie is die kerel, ik wil Eminem zien" ![]()
Ik verdenk ze er dan ook van dat het vermomde Rock aanhangers waren die ideeën kwam op doen voor een nieuw Hiphop bash topic op fok
Verveel me soms dood en dan vergeet ik gewoon dat ik een ps2 heb ![]()
maar genoeg over tony
quote:OMG
Op maandag 23 juni 2003 01:00 schreef DevilsNight83 het volgende:
Komt Xzibit op voor het voorprogramma en dan beginnen ze te roepen "wie is die kerel, ik wil Eminem zien"
ik raad trouwens alle xzibit (en dre, eminem, nate dogg, snoop dogg, ice cube etc) fans om The Up In Smoke Tour op dvd te kopen.
Had pas brennie al aangeraden maar tis een musthave voor iedereen die die artiesten goed vind
Zie je ook wat voor een prethoofd xzibit wel niet is ![]()
En live zijn veel nummers beter dan op cd
quote:
Vorige week bij Eminem in de Arena stonden bijvoorbeeld een paar mensen voor me die allemaal Karl Kani kleding droegen en een bandana van D12 om hadden, dus je zou zeggen die hebben nog een beetje verstand van hiphop.
quote:Ik ben ook Xzibit Fan
zozo hadden ze eindelijk een keer een ander nummer laten zien dan meestal die eeuwige herhalingen. Paparazzi is trouwens wel meesterlijk, maar goed ik ben dan ook een grote fan van Xzibit.
Vorige week bij Eminem in de Arena stonden bijvoorbeeld een paar mensen voor me die allemaal Karl Kani kleding droegen en een bandana van D12 om hadden, dus je zou zeggen die hebben nog een beetje verstand van hiphop. Ok D12 is niet super maar ik bedoel wie van die kleding draagt moet er toch iets van weten.
Komt Xzibit op voor het voorprogramma en dan beginnen ze te roepen "wie is die kerel, ik wil Eminem zien"
Ik verdenk ze er dan ook van dat het vermomde Rock aanhangers waren die ideeën kwam op doen voor een nieuw Hiphop bash topic op fok
dat zijn dus van die mensen die denken dat eminem de enige rapper is ![]()
ik zag zelfs mensen met slipknot
en korn t-shirts
quote:ga ook maar eens die dvd halen
Op maandag 23 juni 2003 01:05 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
OMG
ik raad trouwens alle xzibit (en dre, eminem, nate dogg, snoop dogg, ice cube etc) fans om The Up In Smoke Tour op dvd te kopen.
Had pas brennie al aangeraden maar tis een musthave voor iedereen die die artiesten goed vind
Zie je ook wat voor een prethoofd xzibit wel niet is
En live zijn veel nummers beter dan op cd
quote:Ik bedoelde daarmee te zeggen dat zulke figuren toch hoogstwaarschijnlijk wel vaker naar hiphop luisteren en op z'n minst de iets bekendere artiesten kennen. Maar goed laten we er maar over ophouden want als ik moet gaan opschrijven wat voor mafkezen ik heb zien lopen bij dat concert dan crasht de Fok server door een overflow aan tekst
Op maandag 23 juni 2003 01:05 schreef keeper het volgende:[..]
.
quote:Dat is ook zeker nog een dvd die ik ga kopen. Ik heb wat delen gezien op internet en dat zag er allemaal wijs uit. Erg mooie decors ook bij wat ik tot nu toe heb gezien.
![]()
* Zet wu-tang - Cant go to sleep op
gekeken: 21 geloof ik
35 hoofdstukken
totaal is wel zo'n 2.5 uur ofzo
quote:ik half 9
Op maandag 23 juni 2003 01:18 schreef Steve-O het volgende:
Anywayz ik ga maffen
ging vanmorgen 5.30 naar me nest
nu ff wat vroeger![]()
* Zet wu-tang - Cant go to sleep op
quote:Ah, k. Maar Xzibit is niet écht bekend toch. Hij heeft een hele tijd terug een echte hit gehad (Paparazzi) en daarna nog een klein hitje met X ofzo.
Op maandag 23 juni 2003 01:13 schreef DevilsNight83 het volgende:
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat zulke figuren toch hoogstwaarschijnlijk wel vaker naar hiphop luisteren en op z'n minst de iets bekendere artiesten kennen.
Maar ach, alle mensen die ik ken met hiphop knowledge dragen geen Kani etc. En dat zijn wel allemaal de gasten die de goede (underground) shit kennen
.
quote:Dat is zeker beter. Deze week even langs de FRS om hem te kopen.
Op maandag 23 juni 2003 01:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zal eens ff kijken hoeveel nummers erop staan...gekeken: 21 geloof ik
35 hoofdstukken
totaal is wel zo'n 2.5 uur ofzo
Ik ga nu ook maar eens m'n bed in duiken want heb weer niet veel geslapen het weekend ![]()
* DevilsNight83 zet Bone Thugs n Harmony op om nog ff bij te relaxen
Kleding zegt niks over je knowledge en persoonlijk word ik liever gezien in een Korn T-Shirt dan een 50 Cent T-shirt...
quote:Het is dan ook een erg metaltitel.
Op maandag 23 juni 2003 10:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De topic titel bepaalt dus het niveau van de posts
quote:Ga er denk wel ffkes langs, ben dan toch in de buurt.... en damn wat een line-up....
Op zondag 22 juni 2003 13:10 schreef Quez het volgende:
gaan er nog mensen naar Splash 2003 in Chemnitz (1 -3 augustus 2003)?GANG STARR
REDMAN
DE LA SOUL
BRAND NUBIAN
SLUM VILLAGE
DJ HONDA & PMDen hierbij nog een aantal goeie reggae & drum n bass artiesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |