Ze hebben een gevarieerde muziekstijl wat mij wel trekt in een band Ik ben er alleen niet achter hoe hun album heet wee iemand dat heel toevallig?
heeft wel lang geduurd zeg.
Hebben de Tool fans hier trouwens "Salival" al? Een CD + DVD met leuke hebbedingetjes, zoals de videoclips en wat live-opnamen. Als Tool fan kun je die ook blind kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 22-02-2001 03:31]
quote:Heb geen DVD speler... Heb de nummers die op Salival te vinden zijn wel gedownload en dr zitten zeer goeie stukken tussen, No Quarter (Led Zeppelin cover dacht ik) bijv. en de live versie van Pushit is zo'n beetje een van de mooiste live versies die'k heb....
Op 22 februari 2001 03:29 schreef lzandman het volgende:
Hebben de Tool fans hier trouwens "Salival" al? Een CD + DVD met leuke hebbedingetjes, zoals de videoclips en wat live-opnamen. Als Tool fan kun je die ook blindkopen.
Qua muziek, ist een toppertje, de rest hebbik nog niet gezien/gehoord..
quote:Alles wat uit komt in Amerika, is ook verkrijgbaar in Nederland. Soms wat extra import kosten, maar dat maakt niet zoveel uit
Op 22 februari 2001 09:42 schreef Fixion het volgende:
Is Salival al uit dan in Nederland????
quote:Magdalena? wreed? rocknummer? dachtut niet...
Op 21 februari 2001 20:48 schreef Machiel het volgende:
Iemand bekend met deze band? Ze hebben nu een nummer genaamd Three Libras wat ik op the Box afentoe voorbij zie/hoor komen, vind het echt een erg lekker nummerIk heb verder de nummers Wake the dead (een heel mooi acoustisch nummer), Magdalena (een wreed hard rocknummer) en Sleeping Beauty.
Ze hebben een gevarieerde muziekstijl wat mij wel trekt in een band
Ik ben er alleen niet achter hoe hun album heet wee iemand dat heel toevallig?
A perfect circle is voor mij echt een slap aftreksel van TOOL.... de meeste nummers van APC kan je naar 'horen', ze klinken wel mooi en lekker, ik heb dan ook de cd wel en beluister hem ook regelmatig... het is gewoon wel een 'goede' band.... maar APC haalt het bij lage na niet bij de mathematische perfectie van TOOL....
ik is blij dat ik TOOL op dynamo zal zien....
quote:Overeenkomsten tussen Racoon en Tool??
Op 21 februari 2001 21:30 schreef Fixion het volgende:
www.aperfectcircle.com
Superband inderdaad. Stem van Maynard is alleen al fantastisch. En inderdaad de cd's van Tool zijn nog beter! Ik heb ergens gelezen dat je ook veel Racoon luister. Als je goed naar hun muziek luistert zul je misschien overeenkomsten horen met Tool/a Perfect circle. Met name in de break van Ice Cream Time. Kortom super muziek, een van mijn grote favorieten.
Ik ken het flauwe popbandje Racoon, maar hoor toch echt geen overeenkomsten met de almighty Tool.
Wat is nou trouwens het nummer van Tool wat ik echt moet horen om te erkennen dat Tool beter is als A perfect circle?
quote:Niet 1 nummer, al hun albums !!!
Op 24 februari 2001 16:43 schreef Machiel het volgende:
Je kent ook het nummer icecream time Goldtop? Vast niet als je het een flauwe band vindIk hoor niet wat er flauw aan is maargoed das een ander onderwerp.
Wat is nou trouwens het nummer van Tool wat ik echt moet horen om te erkennen dat Tool beter is als A perfect circle?
quote:Ik las een paar dagen geleden op VARA's hittekst dat Maynard James Keenan komende maanden nog met A Perfect Circle bezig is alvorens zich op het nieuwe Tool album te storten. Dat zou nog 18 maanden gaan duren voor dat die plaat er is.
4.1.03 Lollapalooza Tour Dates Announced
A Perfect Circle just announced dates beginning in August 2003 for their Lollapalooza tour. They will be performing on the main stage. Visit the 'tour' page for dates and venues.
Als hierdoor de kwaliteit van de nieuwe plaat hoger wordt heb ik er geen moeite mee om nog eens ander half jaar te wachten. Zolang het maar niet weer 5 jaar wordt zodat we nog tot 2006 aan het wachten zijn.
quote:Ach, in de tussentijd kunnen we ons bezig houden met de live DVD die misschien nog dit jaar uit gaat komen
Op maandag 7 april 2003 15:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Als hierdoor de kwaliteit van de nieuwe plaat hoger wordt heb ik er geen moeite mee om nog eens ander half jaar te wachten.
Zolang het maar niet weer 5 jaar wordt zodat we nog tot 2006 aan het wachten zijn.
quote:Zat net Ticks & Leeches te luisteren toen ik je signature zag
Op maandag 7 april 2003 16:53 schreef Random_hero het volgende:voor de live dvd
quote:Dat zag ik ook net op hun website, begon me nl. af te vragen of het een soort eenmalig uitstapje werd van maynard. Maar nu gaan ze weer touren. Eigenlijk vind ik dat best wel knap
Op maandag 7 april 2003 15:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:4.1.03 Lollapalooza Tour Dates Announced
A Perfect Circle just announced dates beginning in August 2003 for their Lollapalooza tour. They will be performing on the main stage. Visit the 'tour' page for dates and venues.
Ze gaan goed verder in dezelfde stijl... En het doet me altijd goed de stem van Maynard te horen...
quote:Dat is een fukking briljant mooie video zeg...
Op maandag 1 september 2003 11:08 schreef Kos het volgende:
Video is ook te zien op www.aperfectcircle.org
quote:Ik zag het ook, maar ben het ook vergeten... knap stom.
Op maandag 1 september 2003 15:33 schreef Bosbeetle het volgende:
je kon de hele cd beluisteren op lowlands bij de boudisque maar dat heb ik niet gedaan
De clip ziet er wel goed uit, er gaat immers niets boven reptielen en naakte blondines.
quote:Het was niet de hele cd., het waren samples van ca. 35 seconden, wel ff gedaan, maar een sample van APC waarvan het grootste gedeelte, zo niet de hele sample, intro is zegt niet zoveel. Het was de moeite dus eigenlijk niet waard.
Op dinsdag 2 september 2003 20:02 schreef Ascaroth het volgende:[..]
Ik zag het ook, maar ben het ook vergeten... knap stom.
De clip ziet er wel goed uit, er gaat immers niets boven reptielen en naakte blondines.
quote:aperfectcircle.org !
Op dinsdag 2 september 2003 20:35 schreef Random_hero het volgende:
Ben ik nou steke blind of is er geen video op aperfectcircle.com?
quote:Precies en ik heb kaarten
Op maandag 1 september 2003 16:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ze spelen 21 september als special guest met Deftones in ahoy
quote:Hmn, helaas, kan ik niet heen...
Op maandag 1 september 2003 16:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ze spelen 21 september als special guest met Deftones in ahoy
quote:Vastzittend schema zeker
Op woensdag 3 september 2003 11:27 schreef VolkertvanderG het volgende:[..]
Hmn, helaas, kan ik niet heen...
quote:Me too, ik ga voor Deftones, maar APC is een heeeeeel erg leuke extra
Op woensdag 3 september 2003 11:12 schreef Spicy_Mchaggis het volgende:[..]
Precies en ik heb kaarten
quote:16 zag ik ergens..
Op woensdag 3 september 2003 11:53 schreef TrenTs het volgende:
De nieuwe CD komt uit op, ik geloof, de 26e.
quote:Beter laat dan nooit!
Op woensdag 21 februari 2001 21:38 schreef tong80 het volgende:
heeft wel lang geduurd zeg.
Z.
[Dit bericht is gewijzigd door zorrodiakk op 03-09-2003 18:32]
quote:Bij mij is het precies andersom, Deftones is nl. niet zo goed live. APC daarentegen wel. Mede dankzij MJK's stem.
Op woensdag 3 september 2003 16:13 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Me too, ik ga voor Deftones, maar APC is een heeeeeel erg leuke extra
[..]16 zag ik ergens..
Ik kijk nog wel of ik na APC blijf kijken.
quote:Mja ik weet dat deftones minder is live maar ik hoop dat het goed wordt deze keer. Maar op CD vind ik Deftones gewoon leuker dan APC dus vandaar.
Op woensdag 3 september 2003 18:29 schreef Random_hero het volgende:[..]
Bij mij is het precies andersom, Deftones is nl. niet zo goed live. APC daarentegen wel. Mede dankzij MJK's stem.
quote:Ja, dat vind ik eigenlijks ook, zelfs na een paar keer luisteren heeft ie niet iets wat me pakt. Beetje vlak nummer.
Op woensdag 3 september 2003 11:53 schreef TrenTs het volgende:
Ik vind die nieuwe single maar zo-zo eerlijk gezegd en die clip hebben de mensen die verder kijken oof al een voorbij zien komen.
quote:Me2.......
Op woensdag 3 september 2003 11:12 schreef Spicy_Mchaggis het volgende:[..]
Precies en ik heb kaarten
quote:Ik weet toch dat je kaarten heb ...
Op vrijdag 5 september 2003 16:55 schreef Controle het volgende:[..]
Me2.......
Alleen gaak meer voor APC dan deftones, al hoop ik dat de deftones een keer een goeiuh indruk op me achterlatuh......
Keb ze een aantal maal gezein nu maar tis never nooit nie om naar huis te schrijvuh....
Al kan je natuurlijk ook doorblijvuh zeuruh (=tiepies NL)
MAAAR had ook Tool liever gehad als APC
Al vind ik het live concert wat de Deftones een aantal jaren geleden in Paradiso hebben gedaan nog steeds 1 van de beste concerten die ik bezocht heb.
De optredens daarna waren inderdaad redelijk kansloos.
Weet niet meer waar ik het gehoord heb en hoe betrouwbaar het dus is. Iemand die hier wat van af weet?
quote:Ja, in het interview op KINK FM zei Josh dat ze weer zouden komen. waarschijnlijk kan je dit interview nu wel downloaden op www.toazted.com , waar trouwens erg veel leuke interviews staan
Op vrijdag 10 oktober 2003 18:44 schreef r.o.b het volgende:
Ik heb ergens een gerucht gehoord dat APC rond februari weer naar Nederland zou komen, dan voor een compleet concert.Weet niet meer waar ik het gehoord heb en hoe betrouwbaar het dus is. Iemand die hier wat van af weet?
quote:Is de prijs al bekend dan? zie het nergens staan..
Op donderdag 20 november 2003 11:54 schreef koetjeboe het volgende:
jep, als je er 30 euro voor over hebt natuurlijk ...
quote:ah kijk... ik keek alleen maar op ticketservice
Op donderdag 20 november 2003 12:40 schreef koetjeboe het volgende:
staat gewoon op de 013-site:
http://www.013web.nl/detail.asp?1982
merci
quote:Dit staat er toch:
Op vrijdag 21 november 2003 21:09 schreef Kopdans het volgende:
van de week stond op www.aperfectcircle.net dat ze op 12 feb 2004 in HMH zouden staan. Ik kijk zojuist en nu staat het er niet meer tussen!
quote:
Incidentally, we've removed the Amsterdam date (February 12th) from the tour journal / schedule for the time being, as it remains the only rumored date that hasn't been completely confirmed. We're still trying to get to the bottom of it though, it may return.
Al ken ik de band niet echt supergoed nog.. maar ben al fanatiek aan het luisteren!
quote:Jaja, 't is bij mij ook gelukt, op naar 013 op de 30e januari
Op zondag 23 november 2003 14:28 schreef 2nosedT het volgende:
Jaa kheb al een kaartjeen heb er ook zeker 32 euro voor over!
Stond inderdaad vol met Phil Collin fans, maar ik heb gelukkig een kaartje kunnen bemachtigen.
Heb er al zin in!
Volgens mij zijn er nog genoeg kaartjes te krijgen hoor. Ik keek even mee met de baliedame en als ik het goed zag waren er nog meer dan 700 kaarten te krijgen. Ook op www.ticketservice.nl kan je ze trouwens weer bestellen.
Ik heb in ieder geval tickets, dus ik zal er zijn!
quote:Erg vreemd idd. Ik moest er vijf hebben, maar d'r waren nog maar vier kaarten beschikbaar. Tien minuten later kon ik er weer ééntje bestellen.
Op maandag 24 november 2003 13:02 schreef Wrirreljorkel het volgende:
vreemd: gisteren was het volgens ticketservice uitverkocht, nu zijn er weer kaartjes!Ik heb in ieder geval tickets, dus ik zal er zijn!
Ik ga d'r iig heen
net om 17 uur bij 't GWK... uitverkocht :|
net Ticketservice gebeld: zaterdag 12.30 al uitverkocht
vaagness
quote:GWK klopt ook voor geen meter. Heb daardoor laatst ook bijna een flogging molly concert misgelopen, was het bij het GWK al uitverkocht terwijl ze bij het postkantoor nog zat kaarten hadden. Scheen volgens het postkantoor ook te maken te hebben met kaarten die als verkocht in het systeem stonden maar nog niet echt verkocht waren en daardoor later bij het postkantoor alsnog werden verkocht oid. Heb er iig vaker last van gehad bij GWK dus daar haal ik sowieso niet meer
Op maandag 24 november 2003 18:13 schreef ImPrEzA het volgende:
vannacht uiverkocht... vanmiddag op de site: niet meer uitverkocht,zelfs 20 bestellen kon nog, maarja creditcard die heb ik nietnet om 17 uur bij 't GWK... uitverkocht :|
net Ticketservice gebeld: zaterdag 12.30 al uitverkocht
vaagness
want in drie verschillende APC topics praten over een concert is zo lastig
erg goed ook, alleen wat rustiger dan het 1e.
quote:Hoe nieuw is een album uit september 2003?
Op donderdag 19 februari 2004 12:38 schreef SeraPh het volgende:
Ze hebben nu ook een nieuw album: thirteenth step.erg goed ook, alleen wat rustiger dan het 1e.
quote:Hebben ze al een nieuwer album dan?
Hoe nieuw is een album uit september 2003?
dacht t niet he.
quote:thirteen step is de laaste
Op donderdag 19 februari 2004 14:46 schreef SeraPh het volgende:[..]
Hebben ze al een nieuwer album dan?
dacht t niet he.
quote:Nirvana heeft trouwens ook een nieuwe cd, "MTV Unplugged in New York", uit 1994...
Op donderdag 19 februari 2004 14:46 schreef SeraPh het volgende:[..]
Hebben ze al een nieuwer album dan?
dacht t niet he.
Welk stukje humor van Maynard bedoel je?? Enne tijdens concerten heeft ie vaak nogal droge humor tussen de nummers door. Enne James Iha (2de gitaar sinds Thirteenth Step) die zat nog een nummer van de Backstreet Boys (of zon ander jochies-bandje) te zingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die nieuwe videoclip van A Perfect Circle (van the Outsider).Ik wist trouwens niet dat Maynard Keenan humor had.
Dat weten we, dat staat ook allemaal al in dit topic:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Welk stukje humor van Maynard bedoel je?? Enne tijdens concerten heeft ie vaak nogal droge humor tussen de nummers door. Enne James Iha (2de gitaar sinds Thirteenth Step) die zat nog een nummer van de Backstreet Boys (of zon ander jochies-bandje) te zingen.
Laatst in de 013 had Maynard een Mr.T-popje of geluidje (zoals "Shut up you fool") steeds tussen de nummers door bleren.
Het kan dat ik het niet goed zag, want het ging vrij snelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
Nou dat was niet Maynard zelf. Er stond toch alleen een naambordje dat dat Maynard moest voorstellen. Anders doe ff een screenshotje ik herken hem wel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat weten we, dat staat ook allemaal al in dit topic:
A Perfect Circle - 30 januari in 013 te Tilburg
[..]
Ben erg benieuwd!![]()
test ?quote:blaat
TJa, was een gewone quote, en bij preview stond ie niet. Nou ja, gaat iig niet onopgemerkt voorbijquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:groot getypt
Zo te zien hebben we in de video te maken met de zogenaamde 'Bikini Bandits'. Maynard heeft eens de rol van satan op zich genomen in de gelijknamige film. Een tijdje terug kon je de serie ook op MTV zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Maynard James Keenan speelt in de nieuwe videoclip een sullige kassamedewerker die gemolesteerd wordt door enkele schaarsgeklede dames...
Nee maar hij staat wel op de officiele site van APC.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:26 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vind het trouwens niet echt een A Perfect Circle-clip ofzo.
Good For Youquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:26 schreef Svyatagor het volgende:
Oei, ik heb hier een bootleg van een concert in november van APC (weet niet waar), en die is me toch fijn!!!![]()
![]()
Dat wou ik even kwijt![]()
Sorry hoor...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
Was het ook niet zijn 13de jaar in la ofzo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:27 schreef sir_Tachyon het volgende:
OK wat is nou de Thirteenth Step?????
Op het hoesje zie wel 13 staan maar geen nummer. Is er een verborgen nummer ofzo???
Wie kan me verlichten??
Video van "Counting bodies like sheep on the rhytm of the war drums"quote:2004-08-25 STATEMENT FROM MAYNARD
November 2nd, coinciding with the presidential election, APC will be releasing a collection of songs about WAR, PEACE, LOVE AND GREED, entitled "eMOTIVe." This week we will release one of these new songs entitled, "Counting bodies like sheep to the rhythm of the war drums," with an animated video poking fun at our fearless leader. Hopefully, you'll find it as entertaining as we do.
REMEMBER... EVERY SINGLE VOTE COUNTS.
Don't let yourself be tricked into thinking it does not. It is important for us all to engage this political system and to be conscious of who is being chosen to speak for us. If you choose not to be involved with decisions that affect your life on a daily basis, in our opinion, you forfeit your right to complain about it later. THINK FOR YOURSELF. QUESTION AUTHORITY. Hopefully you will choose to vote on November 2nd.
Peace,
Maynard.
quote:On its forthcoming album "eMOTIVe," A Perfect Circle offers a pack of 10 covers and two new songs. Bandleader Maynard James Keenan's description of the set as "a collection of songs about war, peace, love and greed" couldn't be more accurate, as the band has reinterpreted songs of revolution by singer/songwriters and punks and from the worlds of blues, soul and new wave.
As previously reported, the album is due on the U.S. Election Day (Nov. 2) and is preceded by the single "Counting Bodies Like Sheep to the Rhythm of the War Drums." An anti-war/George Bush animated video is posted on the band's Web site along with a pro-voting message from Keenan.
Uit een winkel? Kan ik me niet voorstellen. Maar als je 't op die andere manier bedoelt, ja ik ook.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:58 schreef cleany het volgende:
ik heb hem
Maar waarom nou weer in RealPlayer... Het loopt hier voor geen meter... iemand een idee waar ik hem in een goed formaat kan vinden?quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:25 schreef gr8w8 het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)am?siteid=artistsite
Daar staat de clip van Imagine, plus een paar seconden wijze woorden van Maynard voooraf. Realplayer-formaat.
Mijn dank is groot, ik heb hem zonet ook besteld.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb de CD + speciaal T-shirt besteld![]()
[afbeelding]
$24, voor de set (goedkoop!) en $14 verzendkosten (duur!), $38 dus uiteindelijk, dat is zo'n 30 euro. Goedkoop voor een CD, een een exclusive T-shirt.
Voor de geinteresseerden:
http://stores.musictoday.(...)band%5Fid=804&sfid=2
Ik vind het wel een aardige cover. Het laat in ieder geval geen spaan heel van de wat naieve hoop van het origineel.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:25 schreef gr8w8 het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)am?siteid=artistsite
Daar staat de clip van Imagine, plus een paar seconden wijze woorden van Maynard voooraf. Realplayer-formaat.
Precies, het wordt gewoon een erg dreigend nummer. Ik denk dat die reviewer gewoon meer van hetzelfde verwachtte.quote:Op maandag 1 november 2004 14:27 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige cover. Het laat in ieder geval geen spaan heel van de wat naieve hoop van het origineel.
En??????quote:Op maandag 8 november 2004 15:23 schreef Kaalhei het volgende:
Maar eens de nieuwe cd opzetten....
*PLAY*
Die cover CD (E-motive oid) vond ik niet echt bijster goed....quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:14 schreef thecrook het volgende:
[..]
En??????
Helemaal mee eens, en dat vroeg ik me dus ook af. *gaat nu jointje bouwen en richting bed om aldaar weer te genieten van het album*quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef sir_Tachyon het volgende:
Vooral van Lets have a War is de drums BRILLIJANT. Ik ben benieuwd of die Josh Freese dat live ook laat zien.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar buiten dit, Orestes zit erg goed in elkaar.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:18 schreef thecrook het volgende:
Ik heb nu ook wat nummers beluisterd, maar kom toch meer en meer tot de conclusie dat Mer de Noms het beste is wat APC heeft afgeleverd hoor.
Ik geloof dat ze zelf ook niet helemaal tevreden zijn over het resultaat. Howerdel zegt dat sommige ideeen niet de zijne waren.quote:Op donderdag 11 november 2004 10:22 schreef FokTijn het volgende:
ik vond hem flink tegenvallen. Alleen imagine vond ik goed. Tijd voor TOOL
Vind het dan toch erg moeilijk kiezen tussen Thirteenth Step, en Mer De Noms... en deze komt ook in die richting actually.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:18 schreef thecrook het volgende:
Ik heb nu ook wat nummers beluisterd, maar kom toch meer en meer tot de conclusie dat Mer de Noms het beste is wat APC heeft afgeleverd hoor.
Mer de Noms heeft de beste nummers, maar Thirteenth Step vind ik de breedte beter. Met andere woorden: Mer de Noms heeft ook de zwakste nummers (eMOTIVe buiten beschouwing gelaten)quote:Op donderdag 11 november 2004 20:18 schreef thecrook het volgende:
Wel een zeeeeer fijn extraatje als je het mij vraagt.quote:Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef sir_Tachyon het volgende:
Maar eMOTIVe is meer een extraatje ...
Die OOR is al uit. Viel vorige week in de bus. Eerste stuk is een interview met Howerdel. Tweede gedeelte met MJK.quote:Op maandag 15 november 2004 22:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wel een zeeeeer fijn extraatje als je het mij vraagt.
Ow en hierboven staat dat d'r binnenkort een interview in de OOR staat met MJK, mocht die er zijn kan iemand dat dan hier melden, anders mis ik die vast.
Heb je een scanner?quote:Op maandag 15 november 2004 23:27 schreef FRFC het volgende:
[..]
Die OOR is al uit. Viel vorige week in de bus. Eerste stuk is een interview met Howerdel. Tweede gedeelte met MJK.
Ik heb eMOTIVe nu zo'n keer of 10 geluisterd. Vind er toch wel een aantal goede nummers op staan (mn. imagine, people are people en freedom of choice). Dus toch zeker een aardig tussendoortje.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 02:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb je een scanner?
Iets waarmee men scant, denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Wat bedoel je met een scanner???
OOR is geen maandblad, maar het is de versie die nu in de winkels ligt.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef sir_Tachyon het volgende:
OOOhhhh sorry. In dat geval wil ik ook wel een kopie. Ach ik haal hem wel in de winkel. November-editie toch???
True... maar toch... i'm just a bit dissapointed...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, het is meer een statement dan een album
Dat zijn idd ook wel twee ècht goeie nummers. De rest is vaak wel ok, maar niet meer dan dat. Sommige nummers kan ik me echt gewoon aan storen, zoals 't te lang durende lawaai in die remix van pet en 'gimme gimme'.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:46 schreef Coalesce het volgende:
Alleen Emotive, ik kan er niet aan wennen, ik heb die cd vaak genoeg gedraaid, maar ik vind het gewoon niks... Op Imagine en Passive na dan... de rest vind ik gewoon niet bijzonder...
True, mijn favoriet blijft ook zeker wel Mer De Noms... Al vind ik Thirteenth Step ook een prachtige cd... maar hij haalt het idd net niet bij Mer De Noms...quote:Op zondag 27 februari 2005 11:47 schreef CvB het volgende:
[..]
Dat zijn idd ook wel twee ècht goeie nummers. De rest is vaak wel ok, maar niet meer dan dat. Sommige nummers kan ik me echt gewoon aan storen, zoals 't te lang durende lawaai in die remix van pet en 'gimme gimme'.
Naar mijn mening verloren ze op 13th step ook al een beetje de touch, met filler nummers als crimes en lullaby, maar daarmee wisten ze toch nog een bepaalde sfeer te creëren die ik mis bij Emotive.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |