Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
* NEW *
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Movie Trivia Ranking
Aan het begin van elke topic zal Gorro de stand bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
Nou heb ik mijn naam waargemaakt of wat
quote:Jij wel.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:28 schreef Dopekoe het volgende:
Loaded weapon is uiteraard goedNou heb ik mijn naam waargemaakt of wat
Welke film?
Trouwens de topictitel moet even door mod aangepast worden
Hoezo juist Loaded Weapon
quote:Wat heb ik fout gedaan aan de titel?
Op vrijdag 20 juni 2003 17:34 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb nog geen idee, ben heel goed aan het bestuderen maar ik kan nog niets herkensbaars vindenTrouwens de topictitel moet even door mod aangepast worden
Hoezo juist Loaded Weapon
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 17:36 schreef Dopekoe het volgende:
Is het niet iets met Brendan Fraser
quote:Ik weet gewoon wel zeker nu dat ik die film ken maar kan hem niet plaatsen
Op vrijdag 20 juni 2003 17:40 schreef Patch het volgende:[..]
Wat heb ik fout gedaan aan de titel?
Loaded Weapon = gewoon echt grappig & kleine rol van Phil Hartman
[afbeelding]
Je bent de V er vergeten tussen te zetten, het moet zijn : CLXVIII
Nou ik ga naar huis toe enzo en ik ben er voorlopig ook even niet....
Anderhalve week vrij en thuis geen internet
Dat wordt afkicken
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 17:42 schreef Dopekoe het volgende:[..]
Ik weet gewoon wel zeker nu dat ik die film ken maar kan hem niet plaatsen
Je bent de V er vergeten tussen te zetten, het moet zijn : CLXVIII
Nou ik ga naar huis toe enzo en ik ben er voorlopig ook even niet....
Anderhalve week vrij en thuis geen internet
![]()
Dat wordt afkicken
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 20-06-2003 18:16]
je moet wat
quote:Goed zo
Op vrijdag 20 juni 2003 18:17 schreef Gorro het volgende:
En anders is het Scream 2
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:59 schreef Gorro het volgende:
5 Initialen, 4 acteurs/Actrices, 1 regisseur, 1 film... welke?AC
JS
KR
RE
VL
quote:Zou zo maar kunnen
Op vrijdag 20 juni 2003 21:38 schreef mamamiep het volgende:
Een film met Kurt Russel?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:39 schreef Gorro het volgende:[..]
Zou zo maar kunnen
Ik ben moe, doe me een lol. Ik ken toch geen films met Kurt Russel. Ik ken de naam, maar weet niet meer zeker of ik het juiste gezicht erbij heb. Zo ja, dan weet ik nog geen film met hem .
quote:* Gorro doet een raar dansje en trekt een gekke bek
Op vrijdag 20 juni 2003 21:40 schreef mamamiep het volgende:[..]
Ik ben moe, doe me een lol.
Zo goed?
quote:Whatever.......... Patch is back!
Op vrijdag 20 juni 2003 21:35 schreef Gorro het volgende:
Hintje dan maar...RE <- regisseur
AC <- Acteur
JS <- Acteur
KR <- Acteur
VL <- Actrice
[Dit bericht is gewijzigd door Luka op 20-06-2003 21:43]
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:41 schreef Patch het volgende:
Stargate !
Roland Emmerich
Alexis Cruz
James Spader
Kurt Russell
Viveca Lindfors
quote:Nee
Op vrijdag 20 juni 2003 21:41 schreef Gorro het volgende:[..]
* Gorro doet een raar dansje en trekt een gekke bek
Zo goed?
En Stargate . Wat was dat een leuke film
.
Patch
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:45 schreef mamamiep het volgende:
*even standaardpost doet*Patch
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 21:49 schreef Patch het volgende:[..]
Maar ik wil wel een keer naar Plaza Futura. Even wat culturele dingetjes opsnuiven etc. .
Maybe I am biased because I loved this film so much as a child (I had a copy taped from T.V. that I watched every Saturday morning) but I still think this film is excellent. A true eighties classic. It has so many fun elements, bang on characters and great quotes that I don't think it can be considered anything but.
Of course if you watch this film for the first time now, you may find it to be a cheap flick with a silly story. However, in my opinion a thoroughly likeable movie that gave us a fantastic slice of wish fufilment as well as a good old-fashioned lesson in remembering who your friends are."
&
"This is so much better than Memento or American Beauty. Seriously, this is greatest movie of all time! I like how busted out with a lil break dance move when he walked by that black dude's locker. That
guy was great too. Why didn't this guy end up the next Tom Cruise? His shades were classic.
looked great though, I mean it gave me shivers and also nightmares. This movie also has great dialogue. For instance, when the blonde slutty chick with a boyfriend takes off her bra and starts to initiate some sweet monkey love."
quote:Ehm.. ehm..
Op vrijdag 20 juni 2003 22:01 schreef Patch het volgende:
..I like howbusted out with a lil break dance move when he walked by that black dude's locker..
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:06 schreef mamamiep het volgende:
Spiderman?
This movie actualy had Drama worth remembering. It's dramatic level was just a tad below that of Anime shows(and that's saying something)
It definetly had some good funny moments and some good moral values.
I know what you're thinking. It's just another stupid family movie where:Main character is introduced, he is a loser, some corny jokes, the plot begins, some better but still not all too good jokes, then everyone get's sad, breaks up, meets up again and fight the bad guy in some big finale.
Not here, and I'm glad because I'm sick of that kind of movie. Don't expect any Disney like crap(Up to 10% of Disney's films are worth talking about)
Please rent this, or better yet buy it, if you have any taste then you won't regret it!
Ik heb de quotes gelezen en er gaat me geen lampje branden... nog geen gokje...
ik denk nog verder.....
quote:This film would have probably been released on TV or direct-to-video, were it not for
Op vrijdag 20 juni 2003 22:12 schreef lily het volgende:
halloIk heb de quotes gelezen en er gaat me geen lampje branden... nog geen gokje...
ik denk nog verder.....
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:16 schreef SODA het volgende:
Nu ben ik het ook kwijt..Teen Wolf?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:19 schreef Patch het volgende:[..]
Heel goed.
Uw beurt !
http://www.thehollywoodstore.com/posters/t/images/51.jpg
Ik wist dat ik die breakdance scene ergens van kende.. Tis echt al tien jaar geleden dat ik die film heb gezien! In mijn herinnering is t toch echt een hele brave film..
quote:Ik zat gister dus de docu van BTTF te kijken en daar kwam een heel klein stukje van Teen Wolf in voor en toen dacht ik: "DIE wil ik nog wel eens heel graag zien, en gauw...."
Op vrijdag 20 juni 2003 22:22 schreef SODA het volgende:[..]
Meen je dat nou?
Ik wist dat ik die breakdance scene ergens van kende.. Tis echt al tien jaar geleden dat ik die film heb gezien! In mijn herinnering is t toch echt een hele brave film..
Al ben ik wel slecht in deze vragen .
Ik ga toch maar weg, want ik weet hem toch niet .
quote:Als je nog even wacht, geef ik een hint!
Op vrijdag 20 juni 2003 22:41 schreef mamamiep het volgende:
Ik ga toch maar weg, want ik weet hem toch niet.
Uit deze film kun je ook een acteur halen:
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:46 schreef GFP het volgende:
sling blade?
Of kwam het door A Simple Plan (samen met All The Pretty Horses)?
overigens:
james hampton
john ritter
dwight yoakam
dir. billy bob
robert duvall
billy bob
[Dit bericht is gewijzigd door SODA op 20-06-2003 22:50]
quote:Simple plan gaf het duwtje in de rug...
Op vrijdag 20 juni 2003 22:48 schreef SODA het volgende:[..]
Goed hoor!
Of kwam het door A Simple Plan (samen met All The Pretty Horses)?
Excellent suspense shot in real time which has you on the edge of your seat for the whole duration - is as usual excellent -the poor bloke has a really mean, hard, and cruel face. He always sees to play cruel and hard roles but for all I know may in real life be a nice friendly chap !! There are a few far-fetched moments in the film and one feels that
could have extricated himself from his perillous predicament on several occasions,but if you turn a blind eye to these, as you should, the film is really very entertaining. Definitely a piece of pure anthology for the cinema of suspense !!!
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 22:55 schreef SODA het volgende:
Nick of Time?
wouter
Zaragoza, Spain
Date: 14 June 2003
Summary: Slow, chill, scenery
Very slow, a bit too slow at times. Lot of sympathy for main actor. Humerous at times. Somewhat moving, but no tear jerker. Insight into midwest US- people, scenery (beautiful), mentality. Very tranquel, peaceful, not watch expecting anything too involving. Soundtrack reflects mood, but gets quite tiring after a while.
[Dit bericht is gewijzigd door SODA op 20-06-2003 23:30]
Date: 15 December 2002
Summary: Unblievable, one of the best movie I've ever seen!
A movie which acted only old aged men used to be bored for me. However, this movie is full of real sense of life without any decoration, which deeply moved me... In a word, one side of the insight into the life. That's why you have to see this movie. Don't expect so many things in this movie. Just open your heart and feel it. This movie doesn't try to explain many things with lyrics, only shows it to you.
quote:Goedzo! En nu naar de TV rennen!
Op vrijdag 20 juni 2003 23:48 schreef Gorro het volgende:
The Straight Story
quote:Idd, ik ga ook kijken dus geen tijd voor een vraag
Op vrijdag 20 juni 2003 23:54 schreef SODA het volgende:[..]
Goedzo! En nu naar de TV rennen!
(ik vind het wel leuk om af en toe een vraag te stellen als het even stil ligt hier)
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 21-06-2003 01:14]
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 21-06-2003 02:28]
quote:fraai is dat..
Op zaterdag 21 juni 2003 00:13 schreef Bijna35 het volgende:
Niemand meer wakker dus heb de vraag maar weer weggehaald.
quote:"We have a live one overhere!!!"
Op zaterdag 21 juni 2003 11:44 schreef victorinox het volgende:
Dirty Harry
Maar nee, da's niet goed
quote:Meer dood dan levend.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:45 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
"We have a live one overhere!!!"
* victorinox begrijpt niet precies waar ie het moet zoeken.
quote:Held!
Op zaterdag 21 juni 2003 11:53 schreef victorinox het volgende:[..]
Meer dood dan levend.
Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan
't is geen fire and ice
De eerste twee films hebben een acteur die in mijn film spelen, de derde da's een extra'tje
quote:Dope
Op zaterdag 21 juni 2003 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
se7en
Robin Hood: PoT -> Morgan Freeman
Thelma & Louise -> Brad Pitt
Magnum -> Nieuw ijsje: de Zeven Zondes!!!
logisch
HULDE DOLLE HOND
u mag nu 2 ballen uit de bak pakken
quote:Sorry beetje laat, maar is idd Seven.
Op zaterdag 21 juni 2003 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
se7en
Thelma and Louise = Brad Pitt
Robin Hood = Morgan Freeman
Magnum = Seven Sins
edit: zie dat InTrePidIvity dit ook al had vermeld
Volgende....
dan nu een nieuw soort puzzel, had ik al klaar staan:
hieronder 16 foto's.
je moet ze groeperen/sorteren, waarbij ik alleen zeg dat de groepen niet even groot zijn, iedereen in precies een groep voorkomt en het aantal groepen is meer dan twee. Verder zal het zo zijn, dat het evident is wie in welke groep hoort (of bij wie). Maar ik vermeld het groepeer-criterium (nog) niet, maar laat door middel van twee extra foto's wel iets daar over weten.
en deze twee zouden een aparte groep vormen, waar niemand van bovenstaanden bij hoort.
De oplossing ziet er dan uit als:
01-03-05-08
02-16
04-06-07-09-10-11-12-13-14-15
succes
quote:ooooh!
Op zaterdag 21 juni 2003 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
okdan nu een nieuw soort puzzel, had ik al klaar staan:
hieronder 16 foto's.
je moet ze groeperen/sorteren, waarbij ik alleen zeg dat de groepen niet even groot zijn, iedereen in precies een groep voorkomt en het aantal groepen is meer dan twee. Verder zal het zo zijn, dat het evident is wie in welke groep hoort (of bij wie). Maar ik vermeld het groepeer-criterium (nog) niet, maar laat door middel van twee extra foto's wel iets daar over weten.
en deze twee zouden een aparte groep vormen, waar niemand van bovenstaanden bij hoort.
De oplossing ziet er dan uit als:
01-03-05-08
02-16
04-06-07-09-10-11-12-13-14-15succes
leukleukleuk
ik ga mijn best doen.
zoals ik het heb begrepen heb je eigenlijk de volgorde, al weggegeven?
ze zijn nu al gesorteerd.
en als ze gesorteerd zijn, op naam, wat moet ik dan doen?
quote:je moet ze groeperen
Op zaterdag 21 juni 2003 13:58 schreef Jolan het volgende:[..]
ooooh!
leukleukleuk
ik ga mijn best doen.
zoals ik het heb begrepen heb je eigenlijk de volgorde, al weggegeven?
ze zijn nu al gesorteerd.
en als ze gesorteerd zijn, op naam, wat moet ik dan doen?
de volgorde waarin ze nu staan is tamelijk random.
het voorbeeld wat ik gaf, was alleen om de vorm aan te geven.
quote:ah.
Op zaterdag 21 juni 2003 14:36 schreef dolle_hond het volgende:[..]
je moet ze groeperen
de volgorde waarin ze nu staan is tamelijk random.
het voorbeeld wat ik gaf, was alleen om de vorm aan te geven.
quote:neuh, maar ik ben ook met andere dingen bezig, en hij is niet zo simpel
Op zaterdag 21 juni 2003 15:53 schreef dolle_hond het volgende:
stormloop-vraag
de 16 mensen moet je indelen in hint 4 groepen.
het zijn geen 4 groepen van 4
de 2 extra mensen zouden bij die indeling een 5e groep vormen.
1. Juliette Binoche
5. Catherine Deneuve
9. Vincent Cassel
11. Oude foto van Monica Bellucci
12. Beatrice Dalle
14. Gerard Depardieu
17. Jean Reno
quote:alleen 11 fout
Op zaterdag 21 juni 2003 17:51 schreef Gorro het volgende:
Verder dan dit kom ik niet qua namen. Groepen maken wordt dan al heel moeilijk1. Juliette Binoche
5. Catherine Deneuve
9. Vincent Cassel
11. Oude foto van Monica Bellucci![]()
12. Beatrice Dalle
14. Gerard Depardieu
17. Jean Reno
ehm
ik ga eten
hint: t zijn allemaal fransen, behalve 18, dat is een waalse
13. Delon?
16. Belmondo?
quote:klopt allemaal, behalve de groep (we missen bv, isabelle huppert dan)
Op zaterdag 21 juni 2003 18:46 schreef California het volgende:
Is er een groep 8 Femmes?
4. Fanny Ardant,
5. en
8. zat ook in Mission: Impossible13. Delon?
16. Belmondo?
quote:Die wil ik nog steeds een keer zien, vond Jean de Florette een mooie film...
Op zaterdag 21 juni 2003 20:05 schreef Jolan het volgende:manon des sources?
quote:klopt
Op zaterdag 21 juni 2003 20:05 schreef Jolan het volgende:
jongens! dat jullie 8 niet weten....
Emanuelle Beart!
ooit van gehoord?
manon des sources?
nouja.
ik ben druk bezig.
doei allemaal.
17. Jean Reno
18.n
* MEDEDELING *
FMT bestaat nu al weer meer dan een half jaar en is in de tijd qua concept hetzelfde gebleven. Die laatste tijd heb ik, samen met wat andere mensen, wat gebrainstormd over eventuele veranderingen. Hier is het volgende uitgekomen.
Nieuwe Ranking
Elke maand zal er een nieuwe ranglijst komen. Aan het eind van elke maand is er dus een "winnaar" en de volgende maand begint iedereen weer op nul. Naast deze ranking zal de overall ranking ook nog blijven bestaan, maar deze zal niet meer in de openingsposts komen en zal maar 1 keer per maand bekend gemaakt worden (aan het einde). Elke maand wordt er dus een nieuwe topic-reeks gestart, met een nieuwe telling, waarbij er elk 10e topic nog gewoon 2 punten te verdienen zijn. 3 punters zullen er waarschijnlijk niet meer komen, 50 topics in één maand lijkt me niet haalbaar, maar je weet natuulijk nooit
Nieuwe regeltjes
Er zal een gok-quotum ingesteld worden. Dit houdt in: Als een FMT-er 2 gokken gedaan heeft, dient deze te wachten tot de vragensteller deze gokken goed/afgekeurd heeft, alvorens een volgende gok te plaatsen. Hierdoor zou je dus iets beter moeten nadenken voordat je zomaar iets post en kun je niet klakkeloos antwoorden gaan spammen.
Stats
Jullie hebben misschien wel eens wat gehoord dat ik met stats bezig zou zijn. Dat klopt maar of die van de eerste 160 topics nog af komt is nog maar de vraag (moet er nog 40 topic voor opnieuw tellen). Ik ga als deze veranderingen allemaal doorgaan, voor elke aparte maand stats bijhouden. Daarbij had ik deze dingen in gedachten:
Aanvullingen zijn altijd welkom, dus als je nog ideeën hebt
Ranking/Stats topic
Om het allemaal wat overzichtelijk te houden komt er een apart ranking/stats topic. Dit zal gesloten zijn, je kunt er dus niet in reageren. Dit topic zal de volgende dingen bevatten:
Laat me weten wat jullie hier van vinden. Ik zat er aan te denken om er dan op 1 juli mee te beginnen, mits jullie het een goede ontwikkeling vinden natuurlijk
quote:Wauw. Ik vind in ieder geval dat Gorro veel te veel vrije tijd heeft..
Op zaterdag 21 juni 2003 20:55 schreef Gorro het volgende:
<knip>
Laat me weten wat jullie hier van vinden. Ik zat er aan te denken om er dan op 1 juli mee te beginnen, mits jullie het een goede ontwikkeling vinden natuurlijk
Maar serieus; doelloos gokken is voor mietjes en stats zijn altijd leuk! Spijtig alleen dat ik nu dus waarschijnlijk net niet aan de 100 punten ga komen..
-edit- Hoewel, ik zie nu net dat ik rond de 95 sta! Misschien nog net!
Ik ga er overigens van uit dat Gorro de uiteindelijke top tien van 1 juli op een bioscoopje trakteert.
quote:Je hebt nog ruim een week de tijd om 5 puntjes te halen, moet lukken tog?
Op zaterdag 21 juni 2003 21:11 schreef SODA het volgende:[..]
Wauw. Ik vind in ieder geval dat Gorro veel te veel vrije tijd heeft..
Maar serieus; doelloos gokken is voor mietjes en stats zijn altijd leuk! Spijtig alleen dat ik nu dus waarschijnlijk net niet aan de 100 punten ga komen..
Ik ga er overigens van uit dat Gorro de uiteindelijke top tien van 1 juli op een bioscoopje trakteert.
En over de bioscoop, ik hoopte eigenlijk dat jullie mij juist op een bioscoop bezoekje zouden trakteren
quote:Goed plan.
En ik ben erg benieuwd naar de statistieken.
quote:Ja, ik zag het ook net pas.
Op zaterdag 21 juni 2003 21:14 schreef Gorro het volgende:[..]
Je hebt nog ruim een week de tijd om 5 puntjes te halen, moet lukke tog?
quote:Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in..
En over de bioscoop, ik hoopte eigenlijk dat jullie mij juist op een bioscoop bezoekje zouden trakteren
Gorro, !
wow en dat zonder typefout.
This will not count as a new question but a little training wouldn't hurt anyway.
Come on Richy Boy tell me the title of this movie or I'll have to be givin' you a balloon. Cause they're all floating down here.
De vorige vraag staat trouwens al weer meer dan 12 uur open.. schiet niet echt op he?
Rare lui ook, die Fransen..
quote:Ach, heb ik ook eens een dagje rust
Op zondag 22 juni 2003 02:48 schreef SODA het volgende:De vorige vraag staat trouwens al weer meer dan 12 uur open.. schiet niet echt op he?
quote:Tis je gegund. Zou TSR goed zijn?
Op zondag 22 juni 2003 03:00 schreef Gorro het volgende:[..]
Ach, heb ik ook eens een dagje rust
quote:je hebt het indelingscriterium wellicht goed.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:46 schreef Gorro het volgende:
Ik zal eens wat groepen gokken dan1. 02-03-04
2. 01-06-08-16
3. 07-09-11
4. 05-10-12-13-14
groep 1: 1 teveel, 1 te weinig
groep 2: 2 te weinig
groep 3: 2 te veel, 1 te weinig
groep 4:GOED
18. Na..... .......speelde in:
The Motorcycle Girl (1993)
Dis-moi oui (1995)
Encore (1996)
L'@mour est à réinventer (1996)
La Mouette (1997)
La Vie rêvée des anges (1998)
Harlem (1998)
Calino Maneige (1999)
Il Tempo dell'amore (1999)
Les Amants criminels (1999)
Tout va bien, on s'en va (2000)
Comment j'ai tué mon père (2001)
La Fille de son père (2001)
Demain on déménage (2003)
Le Vert paradis (2003)
[Dit bericht is gewijzigd door dolle_hond op 22-06-2003 08:56]
quote:hoe onvriendelijk ook: hier moet een sanctie op overtreding komen
Nieuwe regeltjesEr zal een gok-quotum ingesteld worden. Dit houdt in: Als een FMT-er 2 gokken gedaan heeft, dient deze te wachten tot de vragensteller deze gokken goed/afgekeurd heeft, alvorens een volgende gok te plaatsen. Hierdoor zou je dus iets beter moeten nadenken voordat je zomaar iets post en kun je niet klakkeloos antwoorden gaan spammen.
En nu het nog kan deze mogelijkheid ook nog
Ben de vraag beu
Nu moet het goede antwoord er wel tussen zitten
quote:Dit geldt zeker pas na 1 Juli
Nieuwe regeltjesEr zal een gok-quotum ingesteld worden. Dit houdt in: Als een FMT-er 2 gokken gedaan heeft, dient deze te wachten tot de vragensteller deze gokken goed/afgekeurd heeft, alvorens een volgende gok te plaatsen. Hierdoor zou je dus iets beter moeten nadenken voordat je zomaar iets post en kun je niet klakkeloos antwoorden gaan spammen.
quote:Ja
Op zondag 22 juni 2003 12:48 schreef victorinox het volgende:[..]
Dit geldt zeker pas na 1 Juli
![]()
Vind het op zich een leuke vraag, maar de volgende keer wat bekendere gezichten zou fijn zijn
puntje 1. Gorro, ik ben helemaal voor.
puntje 2. Ik heb mijn antwoorden eens met die van Gorro vergeleken en ben erachter gekomen dat deze mij het meest voor de hand liggend lijkt:
02-04-07
01-06-08-11-15-16
03-09
05-10-12-13-14
quote:07,11,15 en 03 weet ik niet wie dat zijn. De rest wel...
Op zondag 22 juni 2003 12:56 schreef Jolan het volgende:
halloo allemaal.puntje 1. Gorro, ik ben helemaal voor.
puntje 2. Ik heb mijn antwoorden eens met die van Gorro vergeleken en ben erachter gekomen dat deze mij het meest voor de hand liggend lijkt:02-04-07
01-06-08-11-15-16
03-09
05-10-12-13-14
1. Juliette Binoche
2. ... A... (iets met een a, ben de naam nu weer vergeten )
3. (dacht eerst Charles Aznavour)
4. Fanny Ardent
5. Catherine Deneuve
6. Michel Blanc
7.
8. Emanuelle Beart
9. Vincent Cassel
10. ... D... (ook vergeten )
11.
12. Beatrice Dalle
13. Delon
14. Gerard Depardieu
15.
16. Belmondo
En dan sorteren op 1e letter van de achternaam
quote:Jeetje Gorro, goed verhaal. Alhoewel ik niet helemaal koning-der-puntenscoorders ben
* MEDEDELING *
quote:ah welnee.
Op zondag 22 juni 2003 13:00 schreef Gorro het volgende:[..]
07,11,15 en 03 weet ik niet wie dat zijn. De rest wel...
1. Juliette Binoche
2. ... A... (iets met een a, ben de naam nu weer vergeten)
3.(dacht eerst Charles Aznavour)
4. Fanny Ardent
5. Catherine Deneuve
6. Michel Blanc
7.
8. Emanuelle Beart
9. Vincent Cassel
10. ... D... (ook vergeten)
11.
12. Beatrice Dalle
13. Delon
14. Gerard Depardieu
15.
16. BelmondoEn dan sorteren op 1e letter van de achternaam
ik denk trouwens dat ik ook een paar missers heb.
[Dit bericht is gewijzigd door Jolan op 22-06-2003 13:12]
quote:Correctemundo!!
Op zondag 22 juni 2003 02:48 schreef SODA het volgende:
The Shawshank Redemption toevallig? (en wat is dat zwarte vlekje middenboven?)
quote:Natuurlijk. Het valt alleen best mee hoeveel tijd het inneemt, als ik het elke maand bij ga houden, want meestal tel ik een punt meteen als die gescoort is en bijwerken in de stats zal ik dan ook meteen doen. Ik ben dan tog bezig met FMT/Fok!. Alleen als ik een paar dagen weg ben geweest zal het nogal wat tijd kosten. Als dat te veel blijkt te zijn, vraag ik misschien wel iemand die dat voor een paar dagen over wil nemen ofzo.
Op zondag 22 juni 2003 13:02 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
Jeetje Gorro, goed verhaal. Alhoewel ik niet helemaal koning-der-puntenscoorders ben
, ben ik helemaal voorstander van je nieuwe systeem. Mits je natuurlijk de tijd kan vinden om het allemaal bij te houden natuurlijk, het moet niet zo zijn dat je in IRL te weinig tijd over houdt omdat wij alletijd opslokken vanwege allemaal coole stats.
quote:7 ken ik idd wel, maar kan niet op de naam komen.
Op zondag 22 juni 2003 13:11 schreef Jolan het volgende:[..]
ah welnee.
ik heb ook heel lang na zitten denken hoor.
11 ken je zowiezo en 7 denk ik ook wel
11 is niet Monica Bellucci zoals ik dacht, en voor de rest heb ik geen idee wie het zou kunnen zijn.
Waarom moet er nu net een vraag over TSR komen als ik er niet ben.
.
quote:Die sanctie wil ik nog even afwachten, eerst kijken hoe het zonder gaat.
Op zondag 22 juni 2003 09:14 schreef dolle_hond het volgende:[..]
hoe onvriendelijk ook: hier moet een sanctie op overtreding komen
ook moet het editten van posts met antwoorden verboden worden (heb ik zelf ook wel eens gedaan)
Het editten van posts heeft nog nooit voor problemen gezorgt geloof ik. Ik denk niet dat we dat moeten gaan verbieden. We zouden wel als regel kunnen stellen, dat bij onduidelijkheid (dus gelijke tijden van edit en post erna, met beide het goede antwoord) altijd het punt naar degene met losse post gaat en niet naar degene met de edit.
En Gorro:
Misschien ook leuk om te weten hoeveel antwoorden er op een bepaalde vraag zijn gegokt. Want bij die fotovragen waarbij het hoofd mooi is weggewerkt komen somds wel 20 antwoorden die allemaal fout zijn . Zo kan je zien welke vragen makkelijker beantwoord worden en welke niet
.
Ik zou het in ieder geval wel leuk vinden .
en om als Arcee te fungeren heb je vast geen zin in . Dus kijken wie de meeste aantal posts in FMT plaatst
quote:Maar soms post je een antwoord en dan blijkt tegelijkertijd ook een hint te zijn gepost. Beetje lullig als jouw antwoord dan Star Wars: A new hope is en de hint is dat de film uit 2000 komt. Dan weet je zeker dat die het niet is. Wat doe je dan? Want dan heb je in principe als wel gegokt/geantwoord. Maar ja, het is onmogelijk dat het die film is. De meeste zullen het dan editten.
Op zondag 22 juni 2003 13:19 schreef Gorro het volgende:[..]
Die sanctie wil ik nog even afwachten, eerst kijken hoe het zonder gaat.
Het editten van posts heeft nog nooit voor problemen gezorgt geloof ik. Ik denk niet dat we dat moeten gaan verbieden. We zouden wel als regel kunnen stellen, dat bij onduidelijkheid (dus gelijke tijden van edit en post erna, met beide het goede antwoord) altijd het punt naar degene met losse post gaat en niet naar degene met de edit.
quote:Dat eerste wordt me iets te veel van het goede
Op zondag 22 juni 2003 13:21 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja: hoi![]()
.
En Gorro:
Misschien ook leuk om te weten hoeveel antwoorden er op een bepaalde vraag zijn gegokt. Want bij die fotovragen waarbij het hoofd mooi is weggewerkt komen somds wel 20 antwoorden die allemaal fout zijn
. Zo kan je zien welke vragen makkelijker beantwoord worden en welke niet
.
Ik zou het in ieder geval wel leuk vinden
.
quote:Dat zou ik eventueel als ik in de vakantie niets te doen heb iets voor kunnen maken, maar dan moet ik wel weten hoe de database van Fok! eruit ziet en hoe ik die kan benaderen. Ik beloof nix
en om als Arcee te fungeren heb je vast geen zin in. Dus kijken wie de meeste aantal posts in FMT plaatst
quote:deze klopt
Op zondag 22 juni 2003 12:35 schreef Gorro het volgende:
A. 02,04,11
B. 01,06,07,08,15,16
C. 03,09
D. 05,10,12,13,14En nu het nog kan deze mogelijkheid ook nog
Ben de vraag beu
1. Juliette Binoche
2. Jean Hughes Anglade
3. Maurice Chevalier
4. Fanny Ardent
5. Catherine Deneuve
6. Michel Blanc
7. Elodie Bouchez
8. Emanuelle Beart
9. Vincent Cassel
10. Patrick Dewaere
11.Isabelle Adjani
12. Beatrice Dalle
13. Alain Delon
14. Gerard Depardieu
15. Sandrine Bonnaire Sans Toi ni Loi
16. J-P Belmondo
En dan sorteren op 1e letter van de achternaam
17.jean reno
18. natacha Regnier
19. dominique pinon
20. vanessa paradis
quote:Nou hoor
Op zondag 22 juni 2003 13:33 schreef Gorro het volgende:[..]
Dat eerste wordt me iets te veel van het goede
[..]Dat zou ik eventueel als ik in de vakantie niets te doen heb iets voor kunnen maken, maar dan moet ik wel weten hoe de database van Fok! eruit ziet en hoe ik die kan benaderen. Ik beloof nix
Maar met dat Arcee-idee wil ik best helpen hoor. Maar kan je daar geen programma voor schrijven .
Ach, misschien kan ik zelf wel iets bedenken .
quote:in de miss-blue-sponsor topics zijn enkele users opgedoken die daar al progjes voor hebben. mrwilliams en inno.... oa.
Op zondag 22 juni 2003 13:33 schreef Gorro het volgende:[..]
Dat eerste wordt me iets te veel van het goede
[..]Dat zou ik eventueel als ik in de vakantie niets te doen heb iets voor kunnen maken, maar dan moet ik wel weten hoe de database van Fok! eruit ziet en hoe ik die kan benaderen. Ik beloof nix
quote:Link zou fijn zijn, geen zin om die 100 topics door te gaan lezen
Op zondag 22 juni 2003 13:44 schreef dolle_hond het volgende:[..]
in de miss-blue-sponsor topics zijn enkele users opgedoken die daar al progjes voor hebben. mrwilliams en inno.... oa.
quote:MrWilliams? Oh, momentje dan
Op zondag 22 juni 2003 13:44 schreef dolle_hond het volgende:[..]
in de miss-blue-sponsor topics zijn enkele users opgedoken die daar al progjes voor hebben. mrwilliams en inno.... oa.
"Currently showing on cable this movie is sensational. A young want to be politician apparently loses the love of his life, and the film centres on that love and his grief. Rarely can such emotions have been more compellingly and brilliantly portrayed on film.It is thought provoking and often scary too. There is a superb screenplay and all the performers are excellent. Anyone who has every loved another will know that you see that love wherever you go; and the lead actor's portrayal of that emotion is at genius level.The most emotionally charged scene is at the restaurant of the election results are known, and I for one cannot recall any movie where a particular scene is so intensely sensitive or almost uncomfortably realistic.For quiet and justifiably restrained but wonderful adult entertainment, this is the best film I have seen in years. 10 out of 10. "
Sea of Love ! (Al Pacino)
quote:lees het begin van deze dan:
Op zondag 22 juni 2003 13:46 schreef Gorro het volgende:[..]
Link zou fijn zijn, geen zin om die 100 topics door te gaan lezen
![]()
quote:Oh ja, das waar. Hij telde toen al die posts
Op zondag 22 juni 2003 13:58 schreef dolle_hond het volgende:[..]
lees het begin van deze dan:
Sponsor miss_bleu voor de Onzinmeet (18/100)
Daar heb ik ook nog aan meegedaan .
quote:Dat is nu nog niet hoor
Op zondag 22 juni 2003 13:56 schreef Mennosson het volgende:
gok 1 van de toegestane 2Sea of Love ! (Al Pacino)
Dat gaat pas bij de nieuwe topics in, dus 1 juli pas .
"This is yet another masterpiece from one of our greatest independent filmmakers, the always intellectually rigorous and emotionally powerful . With
he's crafted his best film to date, a movie that's simultaneously a powerhouse romance, a moving ghost story, and a thoughtful piece of political commentary on the decline of genuine liberalism in America. Most impressive are the performances by
and
, which in their depth and authenticity are reminiscent of the best acting in
' films. There isn't a false moment in their relationship, which makes its ultimate resolution all the more powerful.
is comparable to Stanley Kubrick in his talent for precise compositions and difficult adaptations, but he does the master one better when it comes to accessible emotions--it's difficult to imagine
ever plumbing the emotional depths that this film does, and the seemingly endless truths about relationships (some of which are
's, some of which are novelist
's) combined with a sharp but nuanced political sensibility make this the best American release of 2000."
Catch me if you can
"A strange but effective feel good and sad love story about a congressional candidate () who is in a very tight special election race, has the memories of a girl (
) whom he had loved and was supposedly killed in a horrific car bombing. The two leads here are both great and share a terrific chemistry onscreen that makes the film memorable. Director
knows when to show the pain and anger that the
character holds. The movie also has a pair of good supporting performances from
and
. It's mellow yet it packs an emotional wallop. "
Memento?
er gaat totaal geen lichtie bij mij branden
quote:Same here.
Op zondag 22 juni 2003 14:57 schreef Mennosson het volgende:
er gaat totaal geen lichtie bij mij branden
"Although I have only watched this film twice, once when it came out and just recently(2 days ago) I cannot help but consider it as one of my favorites. I must admit I am a sucker for small movies, because they really bring out the best in the makers and performers.
is a tale of the spirit, hidden behind the issues of politics and love. The story takes place in the early 70' and early 80's jumping into flashbacks throughout the film. Fielding(
)is an ambitious young man destined to be on the top America's political system. His view on life is that to change a system you first have to get in, risking becoming part of it. He falls in love with Sarah (
) who is a radical activist, believing that the system must be changed from outside, not within. They seem to be a couple who, despite their difference of opinion, are madly in love with each other. Two years later she dies in a car explosion and he continues his career up the political ladder.
Ten years later, about to jump into the senatorial elections, Fielding finds himself feeling that Sarah might be alive, but is she really? Or is it a product of his heart?
The movie point is taking you through a journey of a man's soul, a person who wants to change the world he live in, to do good, to help. After Sarah's death he becomes cold, ambitious, merciless, becoming just like the system he once wanted to change. Sarah's presence in his life was the light of his life, his fighting spirit, and when she died, it died with her. Now that he senses her, or thinks he does, will that re-kindle his old ambitions, his hope of actually doing good and helping people?
has left me with a haunted feeling for days after each viewing.
and
have great chemistry together. The emptiness and painful which he lives during the 80's is well portrayed by the music and atmosphere which
creates. He also masters the difficult and tricky art of using flashbacks.
In a high standard of filmmaking I give this movie a 10(out of 10)."
quote:Roerend mee eens, maar ik heb even gezondigd (opgezocht) en heb deze film blijkbaar gemist..
Op zondag 22 juni 2003 15:39 schreef Gorro het volgende:
...I must admit I am a sucker for small movies, because they really bring out the best in the makers and performers.
"I realize what this movie was trying to do, but when it was over I just felt awful. I have never seen a movie that made me feel so bad at the end. I am not saying that every good film needs a happy ending...far from it, but there was nothing to save this film. I read on the back that it was an hour and forty minutes, and that must be a lie. I swear I watched this movie for two or three hours. It just wouldn't end.
By the way....did anyone catch the interesting character name of ? Her name in the film was Sarah Williams...the same as her character's name in
. Just an interesting bit of trivia I found. "
quote:We finally have a winner!
Op zondag 22 juni 2003 17:34 schreef zjeckyll16 het volgende:
Sarah Williams??-----> Walking the dead?????
quote:Met
Op zondag 22 juni 2003 17:43 schreef mamamiep het volgende:
Ik ken de hele film niet.
quote:
quote:Sluit me aan bij MM...
quote:Dan is het dus WAKING the Dead, en niet walking!
Op zondag 22 juni 2003 17:44 schreef Gorro het volgende:[..]
Met
Jennifer Connelly
quote:Dus ranja kent de film wel
Op zondag 22 juni 2003 17:44 schreef Gorro het volgende:[..]
Met
Jennifer Connelly
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:25 schreef The_Substitute het volgende:
Copycat
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:26 schreef zjeckyll16 het volgende:[..]
PK
HK
RW SB <-- is denk ik wat makkelijker!
WS
SC
* Welke Film
[Dit bericht is gewijzigd door The_Substitute op 22-06-2003 19:05]
quote:Dit al gelezen Patch
Op zondag 22 juni 2003 19:10 schreef Patch het volgende:
Rising Sun toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 22-06-2003 19:18]
quote:Redder in nood!
Op zondag 22 juni 2003 19:10 schreef Patch het volgende:
Rising Sun toch?
Patch +1
quote:
Op zondag 22 juni 2003 19:12 schreef Gorro het volgende:[..]
Dit al gelezen Patch
quote:
Op zondag 22 juni 2003 19:13 schreef The_Substitute het volgende:[..]
Redder in nood!
Patch +1
quote:Ik heb hier nog een keigaaf geluidsfragment, afkomstig van een nummer van een keigave band.
Op zondag 22 juni 2003 19:14 schreef Patch het volgende:
Iemand anders mag.
Welke keigave film?
quote:Cool!
Op zondag 22 juni 2003 19:29 schreef SODA het volgende:[..]
Ik heb hier nog een keigaaf geluidsfragment, afkomstig van een nummer van een keigave band.
Ze hebben een stukje uit een keigave film gebruikt.Welke keigave film?
soort van Tarzan ofzo?
quote:Ik heb gisteren nog overwogen om die film te gaan kijken
Op zondag 22 juni 2003 19:48 schreef Jolan het volgende:
haha, keineig!
Bride of the Monster.Die is oud!!!!
Had ik dat nou maar gedaan ipv A Nightmare on Elm Street
quote:Mag jij mij even vertellen hoe t zit. Dit fragment zit namelijk letterlijk in Ed Wood. Hebben ze t daadwerkelijke fragment van BotM gebruikt, of is het gewoon de stem van Martin Landau?
Op zondag 22 juni 2003 19:48 schreef Jolan het volgende:
haha, keineig!
Bride of the Monster.Die is oud!!!!
zo cool!
quote:Landau speelt in Ed Wood de persoon (ik weet niet meer hoe hij heet)
Op zondag 22 juni 2003 20:19 schreef SODA het volgende:[..]
Mag jij mij even vertellen hoe t zit. Dit fragment zit namelijk letterlijk in Ed Wood. Hebben ze t daadwerkelijke fragment van BotM gebruikt, of is het gewoon de stem van Martin Landau?
quote:Landau speel Bela Lugosi ja. En wat ik probeerde te zeggen was dat het exacte geluidfragment van net in Burton's Ed Wood zit. Ik heb BotM (waar ongetwijfeld hetzelfde stukje tekst inzit) niet gezien helaas, dus ik vroeg me af van wélke film die band het stukkie heeft gejat. Weet je toevallig nog of dat geapplaudiseer ook in BotM zat?
Op zondag 22 juni 2003 20:45 schreef Jolan het volgende:[..]
Landau speelt in Ed Wood de persoon (ik weet niet meer hoe hij heet)
die in Bride of the Monster die wacko doctor speelt.
zover ben ik zeker.
toen ik jouw fragmentje hoorde, wist ik zeker dat het om die doctor ging, in die film, en heb ik die naam gepost.
of het daadwerkelijk de stem is van die dude, weet ik niet meer
kan me wel indenken dat ze dat stukje hebben gekopieerd, omdat die hele Ed Wood film, een ode is aan de regisseur van BotM.
Enfin, het is gewoon goed hoor! Volgende vraag!
quote:gehe......hier is ik.
Op zondag 22 juni 2003 21:14 schreef SODA het volgende:
jolan?..........jolan?
JOOOOOOOOLAAAAAAAAN!!!!!!!
nouja
vraag komt er aan.
quote:Dan komt het dus wel uit Burton's film. Phew.. Mooi. Weer van een tergende vraag verlost!
Op zondag 22 juni 2003 21:16 schreef Jolan het volgende:
en dat applaus.....nmee in BotM niet nee.
dus het kan een stuk geluid van een opname van een voorstelling van BotM zijn............euh.te vergezocht.
The Dark Crystal
quote:YEAH!
Op zondag 22 juni 2003 22:27 schreef victorinox het volgende:
Ik herken het wel, maar weet niet van welke filmThe Dark Crystal
quote:eindelijk
Op zondag 22 juni 2003 22:46 schreef Jolan het volgende:[..]
YEAH!
at last!
vraag komt eraan.
Wanton Violence/Crime (W):
Impudence/Hate (I)(1):
Offense to God (O)(2):
quote:Nee...
Op zondag 22 juni 2003 23:05 schreef Gorro het volgende:
X-Men 2
- He obviously is a bad enemy. The cloning, I have to admit, is smart, but the fact that he has no idea who he is, where he came from, and just a simple desire to kill, kill, kill is just stupid. Why would he kill [karakter] for? [karakter] is the reason why he has the power he has today.
- Talk about a dumb dumb movie. Really stupid. You couldn't even understand half of what was said in this movie.My five year old nephew wanted to see it, so i took him, of course he liked it, but i thought it had to be the worse movie of all times.
quote:Nee...
Op zondag 22 juni 2003 23:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Matrix Reloaded misschien?
quote:
Op zondag 22 juni 2003 23:28 schreef Khalein het volgende:
Gaat vast over een van de Pokemon films... De eerste dan maar? Pokemon: The Movie?
Pokémon the First Movie: Mewtwo Strikes Back
quote:Ik heb gisteravond Crossroads gekeken, daar trek ik de grens...
Op zondag 22 juni 2003 23:30 schreef victorinox het volgende:
Pokémon the First Movie: Mewtwo Strikes Back
quote:Ik vond het leuk om hem een keertje te zien.
Op zondag 22 juni 2003 23:31 schreef Khalein het volgende:[..]
Ik heb gisteravond Crossroads gekeken, daar trek ik de grens...
![]()
Maar Crossroads zul je nooit bij mij in mijn DVD speler zien.
quote:
![]()
Nee, daar durf ik me niet aan te wagen.
quote:Goedenavond
Op zondag 22 juni 2003 23:33 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Goeienavond
Word het eindelijk wat drukker hier.
quote:Hehe Crossroads.....
![]()
Heb net Avalon gezien, heel erg vaag, maar ook wel errug gaaf
quote:
Op zondag 22 juni 2003 23:33 schreef victorinox het volgende:
Ik vond het leuk om hem een keertje te zien.Maar Crossroads zul je nooit bij mij in mijn DVD speler zien.
Hier ook niet... Downloadje
quote:Thx
Op zondag 22 juni 2003 23:33 schreef Gorro het volgende:RESPECT
Nee, daar durf ik me niet aan te wagen.
Gelijk heb je...
quote:Idd...
Op zondag 22 juni 2003 23:35 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Hehe Crossroads.....Heb net Avalon gezien, heel erg vaag, maar ook wel errug gaaf
Was laatst toch ook op televisie? Hmmmmm... Ben wel nieuwsgierig...
Anyways: aan een vraag wordt gewerkt...
quote:Echt niet...
Op zondag 22 juni 2003 23:37 schreef Khalein het volgende:
Was laatst toch ook op televisie?
quote:Dat was waarschijnlijk:
Op zondag 22 juni 2003 23:38 schreef Khalein het volgende:[..]
Echt niet...
![]()
The Mists of Avalon
quote:Ik doe mijn best, kan morgen uitslapen en dus nog wel even meespelen
Op zondag 22 juni 2003 23:34 schreef victorinox het volgende:Goedenavond
Word het eindelijk wat drukker hier.
quote:Op tv
Op zondag 22 juni 2003 23:37 schreef Khalein het volgende:Idd...
Was laatst toch ook op televisie? Hmmmmm... Ben wel nieuwsgierig...
* Lex_de_OD-OK-Man rent weg
quote:Wie bakt er nou een taart midden in de nacht
Op zondag 22 juni 2003 23:47 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Ben zo terug, moet even naar mijn taart in de oven kijken
quote:De keukenprinses
Op zondag 22 juni 2003 23:48 schreef Gorro het volgende:[..]
Wie bakt er nou een taart midden in de nacht
quote:Nou de bakker is dicht en als je dan zin hebt in taart....
quote:Succes dan.
Op zondag 22 juni 2003 23:54 schreef Gorro het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens op zoeken. Morgen mijn eerste en laatste tentamen van de tentamen week
quote:Pfff, ik mis die tijd van tentamens helemaal niet. Veel succes morgen
Op zondag 22 juni 2003 23:54 schreef Gorro het volgende:
Ik ga mijn bedje maar eens op zoeken. Morgen mijn eerste en laatste tentamen van de tentamen week
quote:Thanx, en ach, ik heb na morgen zo ongeveer vakantie voor een maand of anderhalf
Op zondag 22 juni 2003 23:56 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
Pfff, ik mis die tijd van tentamens helemaal niet. Veel succes morgen
quote:OK!, Dat mis ik dan wel
Op zondag 22 juni 2003 23:57 schreef Gorro het volgende:[..]
Thanx, en ach, ik heb na morgen zo ongeveer vakantie voor een maand of anderhalf
quote:Klaar voor het slapen gaan, 's nachts afkoelen, morgen
Anyways...
Voor de verandering weer eens filmpje-hop... De eerste film krijg je, daarna is het middels acteurs en actrices telkens de stap naar een andere film maken. Van The Matrix naar Chocolat naar Blow, bijvoorbeeld, maar dan gewoon 1, 8, 4 (bijv). De uiteindelijke volgorde post je en hopelijk levert dat een punt op. Suc6!
Dit is film 1:
En dit is de rest...
2. 3.
4.
5.
6. 7.
8.
Zo op het oog kan ik alleen de connectie maken tussen 5 en 7
quote:Connectie 5 & 7 klopt...
Op maandag 23 juni 2003 00:18 schreef victorinox het volgende:
Ik heb alleen 7 en 8 gezien.Zo op het oog kan ik alleen de connectie maken tussen 5 en 7
quote:Pretty f*cking close! Link van 5 naar 3 klopt helaas niet...
Op maandag 23 juni 2003 00:23 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
volgens mij moet het 1 - 6 - 2 - 8 - 4 - 7 - 5 -3 zijn, maar ben er nog niet helemaal zeker van
quote:
Op maandag 23 juni 2003 00:29 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
dan is het 1 - 6 - 2 - 8 - 4 - 3 - 7 - 5
1, 6, 2, 8, 4, 3, 7, 5
Of: via Judi Dench naar Billy Connolly naar Timothy Spall naar Jennifer Aniston naar Ron Livingston naar Maggie Gyllenhaal naar James Spader naar Michelle Pfeiffer.
quote:huh? Ik dacht dat ik ergens een link miste?
Op maandag 23 juni 2003 00:33 schreef Khalein het volgende:[..]
1, 6, 2, 8, 4, 3, 7, 5
Of: via Judi Dench naar Billy Connolly naar Timothy Spall naar Jennifer Aniston naar Ron Livingston naar Maggie Gyllenhaal naar James Spader naar Michelle Pfeiffer.
quote:Ik weet niet wat je dacht te missen, maar dit klopt hoor...
Op maandag 23 juni 2003 00:36 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
huh? Ik dacht dat ik ergens een link miste?
Dench hoefde ik helemaal niet te noemen
quote:Weet al waar het mis ging, heb Secretary niet gezien en Hollywood Knights al héél lang geleden.
Op maandag 23 juni 2003 00:37 schreef Khalein het volgende:[..]
Ik weet niet wat je dacht te missen, maar dit klopt hoor...
Maar goed, ik ga even iets löks bedenken
[Dit bericht is gewijzigd door Lex_de_OD-OK-Man op 23-06-2003 00:49]
quote:Zo snel hoeft nou ook weer niet
Op maandag 23 juni 2003 00:47 schreef Khalein het volgende:
The Acid House
edit: heb de goede er nog even bij gezet (alsof dat nodig is )
quote:3 mensen..
Op maandag 23 juni 2003 00:53 schreef Khalein het volgende:
Humzzz... Hoeveel mensen hebben we nog online eigenlijk? 'k Doe niet aan over-ende-weer vragen stellen met in totaal 2 mensen...
quote:4 mensen
Op maandag 23 juni 2003 00:53 schreef SODA het volgende:[..]
3 mensen..
"Luckily for three years I'd escaped any hint of the existence of this so-called "black comedy." But my luck ran out tonight when I saw a brief description in my satellite TV magazine highlighting 's starring role.
That hooked me because I've never seen a performance that wasn't interesting at worst and occasionally brilliant. But here he is by turns wooden and grotesque. The whole movie turns quickly into an unmitigated disaster. Despite frenetic pacing and wild, off-the-wall plot twists, it manages to convert all this energy into total boredom."
"I am not a fan of Ms. , but this is one of her best performances, by far. The whole thing was brilliant, each member of the cast complimenting it perfectly. What really got me was the end. That part was really great."
"Turgid dialogue, feeble characterization - a judge? He plays more like an off-duty hitman - and a tension-free plot conspire to make one of the unfunniest films of all time."
"Unfortunately, is miscast and should play
's father, and the story sometimes gets silly, but overall, thats the fun of it!"
Eerst zo, meer zal volgen (indien nodig).... Suc6!
"Have I ever seen a film more shockingly inept? I can think of plenty that equal this one, but none which manage to outdo it. The cast are all horrible stereotypes lumbered with flat dialogue. I am ashamed for all of the people involved in making this. Each one wears an expression of fear not generated by the plot, but by the realisation that this project could easily nix their career."
quote:En dat is 'm ook...
Op maandag 23 juni 2003 01:21 schreef SODA het volgende:
Head above Water?Ja! Dat moet em zijn!
quote:Ik vind het een geweldige film trouwens..
Op maandag 23 juni 2003 01:23 schreef Khalein het volgende:[..]
En dat is 'm ook...
http://us.imdb.com/Title?0116502
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |