abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11207485
Heb vandaag de film Phoneboot gezien vond hem zelf wel goed
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  donderdag 19 juni 2003 @ 09:16:49 #177
55450 cigarman
" life is too short "
pi_11212286

Als er trouwens mensen zijn die nog bepaalde films willen zien/huren:
Ik heb de afgelopen dagen e.a. op DVD via import mogen ontvangen en alvast zitten kijken zoals:

Analyze This met Crystal en de Niro is kwa onderlinge dialogen tussen beiden veel leuker en grappiger dan dit vervolg.
De Niro zit toch beter in zijn rol als Mafioso ipv de zielepiet die hij in het begin speelt.
Pas aan het einde wordt de film leuk wanneer men een overval op een goudtransport gaat plegen.

Redelijk goede griezenfilm over een cruiseschip dat verloren is gegaan en door een team van reddingswerkers wordt onderzocht met alle gevolgen van dien.
beetje de stijl kwa horror als Scream en I know what you did last summer.
De film heeft verder een wat te bekend open einde....

Eddy Murphy en Owen Wilson en Famke Jansen in de hoofdrollen.
speelt zich in Boedapest af ( yeah right... gewoon een studio in Vancouver Alberta Canada ) en waar het om een stealth-toestel gaat die men terug moet halen.
Beetje 007 stijl maar Wilson en Murphy(die een succesvolle bokser speelt) zijn een goed koppel waar de nodige humor mee te valt te beleven integenstelling tot bijvoorbeeld Owen Wilson en Jacky Chen in de Shanghai-serie.

tja... de laatste in de Jason series die ik vanaf deel 1 heb gezien en die voor zijn tijd erg goed was naast die andere orginele klassieker Evil Dead.
Op zich kwa verhaallijn standaard, maar kwa schokeffecten wel beter dan voorgaande afleveringen.
Vooral zijn 'upgrade' in de toekomst in het bezien waard..

tja... een leuke Look at me struggling in the hood film met natuurlijk in de hoofdrol rap-artiest Eminem.
Film heeft vaart en is redelijk onderhoudend vooral dankzij het goede acteerwerk van Eminem.
De muziek is, mocht je geen liefhebber van rap zijn, toch wel passend voor deze film en leuk.
Een film als Boyz in tha Hood verslaat deze film wel met gemak!

tja..The Pianist gaat dus over de opstand in Warschau tijdens de nazi-bezetting.
Brody speelt zijn rol goed,maar vind ik geen oscar-materiaal waardig maar goed. Who am i?
Film zelf is redelijk onderhoudend maar bied niet meer dan wat we kwa ellende al niet in andere films hebben gezien.In vergelijk met bijvoorbeeld een Schindler's List is het veel minder!

Update:

Net gezien :

Wordt aangeduid als De Horror-film sedert The Six sense
nou... dat valt echt wel mee dus die hype kun je weglaten.
Het is wel een film die erg goed is, onderhoudend, pakkend en verrassend op sommige momenten.

tja.... verhaal is een beetje zwak en heeft erg veel weg van deze film:
die in mijn ogen veel beter is.

De Aliens zijn echt een lachertje en amateuristisch en kwa schokeffect is het geheel zwak en zou een episode uit X-files nog spannender zijn.

tja.. niet onaardig maar ivg met een eerder gemaakte film zoals Outbreak
is het geheel zwak.
speelt zich af in Engeland en gaat ook over een virus dat door apen wordt verpreidt en alle slachtoffers in zombies veranderd en daar is dan ook alles mee gezegd.[/quote]

" Always look on the bright side of life "
  donderdag 19 juni 2003 @ 11:07:09 #178
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_11214194
Op verzoek

2001: A Space Odyssey

Ik had hem een jaar of 3 geleden al een keer gezien. Toen was ik duidelijk nog niet klaar voor deze film. Ik vond hem maar matig, vooral omdat ik er een ander verwachtingspatroon van had. Met dit in het achterhoofd en met de wetenschap dat mijn smaak de laatste jaren enorm veranderd en "gegroeid" is, kon ik de verleiding niet weerstaan toen ik eergisteren bij de sneak een bon zag liggen, waarmee je voor 4 euro 2001: A Space Odyssey in de bios kon zien, in het kader van de CineClassics.

Wat een geweldige klassieker is dit tog. De samenwerking tussen beeld en muziek is prachtig, net als de special effects. Vooral de scene waarin HAL uitgeschakeld wordt is een van de hoogtepunten voor mij.

donderdag 19 juni 2003 @ 17:09:58 #179
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_11223760
quote:
Op zondag 1 juni 2003 01:00 schreef GoldieLox het volgende:
The Recruit, slecht, echte tegenvaller. Spy Game is in dit genre echt vele malen beter.
En Spy Game was al zo vervelend slecht
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
  donderdag 19 juni 2003 @ 17:35:24 #180
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_11224303
Loenatik: De Moevie

Film-versie van de tv-serie is als een hele lange aflevering. leuke film die zeker enkele geweldige scenes heeft: het restaurant met Fets en Dr. Doolittle op de boederij bv.

pi_11258519
Finding Nemo

Superfilm, mooie animatie en leuk verhaal.

Vooral het voorfilmpje is super

O+ BlaBlub O+
pi_11259241
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:02 schreef neggix het volgende:
Finding Nemo

Superfilm, mooie animatie en leuk verhaal.

Vooral het voorfilmpje is super

Hele mooie film idd Dat deuntje van dat voorfilmpje ik heb het nou al een aantal keer gehoord en iedere keer lig ik weer slap van het lachen
  zaterdag 21 juni 2003 @ 11:41:49 #183
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_11265216
Vannacht naar een Premierenacht geweest en daar heb ik de volgende films gezien:

The Italian Job
Remake van de gelijknamige actiefilm uit 1969 met Edward Norton, Mark Wahlberg en Charlize Theron in de hoofdrollen.

Een groep criminelen steelt onder leiding van Mark Wahlberg voor $35.000.000 aan goudstaven uit een zwaarbewaakte kluis in Venetië, helaas voor hun wordt het goud ook van hun gestolen.
Na een jaar komen ze erachter dat die crimineel in L.A. woont, en proberen ze opnieuw met een spectaculair plan het goud terug te stelen.

Dit is een erg mooie film met verbazingwekkende meesterkraken en spectaculaire achtervolgingen met mini's door de drukke straten van L.A.
Ik me erg vermaakt met deze film, en dit was ook meteen de beste film van de nacht.

Bruce Almighty
Komedie met Jim Carrey en Jennifer Aniston

Pechvogel Jim Carrey mag in deze komedie een weekje voor God spelen.

Leuke film en ik heb erg gelachen, helaas ging het nivo naar beneden naarmate het einde naderde.

The In-Laws
Actie/Komedie met Michael Douglas en Albert Brooks.

Vlak voor de bruiloft van zijn dochter komt hij erachter dat de schoonvader een James Bond achtig leven leid, en komt ook in die avonturen terecht.

De film begint met een spectaculaire James Bond (Live and Let Die) achtige intro.
In het begin zijn de grappen nog leuk en origineel, maar daar komt heel snel een einde aan en dan word de film erg flauw.
De actie ziet er in deze film wel goed uit.

Basic
Thriller met Samuel L. Jackson en John Travolta.

Tijdens een training in de jungle van een groep Army Rangers en hun Sergeant (Samuel Jackson) gaat er iets gruwelijk mis, en er worden slechts twee overlevenden gevonden. Lt.Julia Osborne en ex Ranger Tom Hardy (John Travolta) moeten de twee Rangers ondervragen en proberen te achterhalen wat er is misgegaan.

Ik vond het een goeie film en hij krijgt zeker een voldoende van mij.
Er zit een goede spanningsopbouw in deze film en hij doet me denken aan The Usual Suspects omdat je tijdens de ondervragingen telkens flashbacks ziet van wat er is gebeurd.
Je moet wel goed opletten tijdens de film want het is erg lastig om bepaalde Rangers uit elkaar te houden.
Deze film heeft trouwens meer plot-twists dan een slang kronkels heeft.

A Man Apart
Actiefilm met Vin Diesel.

Na een succesvolle actie van de D.E.A. word drugsbaas Lucero opgepakt, vrij snel daarna neemt crimineel "Diablo" het kartel over en dood en passant de vrouw van D.E.A. agent Vetter (Vin Diesel).
Deze besluit wraak te nemen en gaat m.b.v. Lucero het drugskartel oprollen.

Hoewel er sporadisch goede actiescene's in zitten gaat deze film veels te traag.
Ik ben tussendoor gewoon in slaap gevallen (ja, ik was moe), en dat mag niet gebeuren tijdens een actiefilm.
Dit was de slechtste film van deze nacht.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 21 juni 2003 @ 11:59:36 #184
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_11265463
The Outsiders

Matige coppola

Solaris

Het tweede deel redde de film nog een beetje, maar al met al geen goede film.

zaterdag 21 juni 2003 @ 12:02:53 #185
46593 zjeckyll16
Stupid is as stupid doe
pi_11265508
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 11:41 schreef victorinox het volgende:
Vannacht naar een Premierenacht geweest en daar heb ik de volgende films gezien:

The Italian Job
Remake van de gelijknamige actiefilm uit 1969 met Edward Norton, Mark Wahlberg en Charlize Theron in de hoofdrollen.

Een groep criminelen steelt onder leiding van Mark Wahlberg voor $35.000.000 aan goudstaven uit een zwaarbewaakte kluis in Venetië, helaas voor hun wordt het goud ook van hun gestolen.
Na een jaar komen ze erachter dat die crimineel in L.A. woont, en proberen ze opnieuw met een spectaculair plan het goud terug te stelen.

Dit is een erg mooie film met verbazingwekkende meesterkraken en spectaculaire achtervolgingen met mini's door de drukke straten van L.A.
Ik me erg vermaakt met deze film, en dit was ook meteen de beste film van de nacht.

Bruce Almighty
Komedie met Jim Carrey en Jennifer Aniston

Pechvogel Jim Carrey mag in deze komedie een weekje voor God spelen.

Leuke film en ik heb erg gelachen, helaas ging het nivo naar beneden naarmate het einde naderde.

The In-Laws
Actie/Komedie met Michael Douglas en Albert Brooks.

Vlak voor de bruiloft van zijn dochter komt hij erachter dat de schoonvader een James Bond achtig leven leid, en komt ook in die avonturen terecht.

De film begint met een spectaculaire James Bond (Live and Let Die) achtige intro.
In het begin zijn de grappen nog leuk en origineel, maar daar komt heel snel een einde aan en dan word de film erg flauw.
De actie ziet er in deze film wel goed uit.

Basic
Thriller met Samuel L. Jackson en John Travolta.

Tijdens een training in de jungle van een groep Army Rangers en hun Sergeant (Samuel Jackson) gaat er iets gruwelijk mis, en er worden slechts twee overlevenden gevonden. Lt.Julia Osborne en ex Ranger Tom Hardy (John Travolta) moeten de twee Rangers ondervragen en proberen te achterhalen wat er is misgegaan.

Ik vond het een goeie film en hij krijgt zeker een voldoende van mij.
Er zit een goede spanningsopbouw in deze film en hij doet me denken aan The Usual Suspects omdat je tijdens de ondervragingen telkens flashbacks ziet van wat er is gebeurd.
Je moet wel goed opletten tijdens de film want het is erg lastig om bepaalde Rangers uit elkaar te houden.
Deze film heeft trouwens meer plot-twists dan een slang kronkels heeft.

A Man Apart
Actiefilm met Vin Diesel.

Na een succesvolle actie van de D.E.A. word drugsbaas Lucero opgepakt, vrij snel daarna neemt crimineel "Diablo" het kartel over en dood en passant de vrouw van D.E.A. agent Vetter (Vin Diesel).
Deze besluit wraak te nemen en gaat m.b.v. Lucero het drugskartel oprollen.

Hoewel er sporadisch goede actiescene's in zitten gaat deze film veels te traag.
Ik ben tussendoor gewoon in slaap gevallen (ja, ik was moe), en dat mag niet gebeuren tijdens een actiefilm.
Dit was de slechtste film van deze nacht.

Benk ook geweest
Dj Tiesto in concert-Magik
  zaterdag 21 juni 2003 @ 12:03:37 #186
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_11265520
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:02 schreef zjeckyll16 het volgende:

[..]

Benk ook geweest

En welke films vond jij het leukste/mooiste.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 21 juni 2003 @ 12:05:26 #187
46593 zjeckyll16
Stupid is as stupid doe
pi_11265551
1. Italian Job
2. Basic
3. Bruce Almighty
4. A man apart
5. The in-laws

Waar zat jij ergus?

zaterdag 21 juni 2003 @ 12:06:25 #188
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_11265564
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:05 schreef zjeckyll16 het volgende:
Waar zat jij ergus?
Voorste rij van het balkon helemaal rechts.
IMDb Vote History
  zaterdag 21 juni 2003 @ 12:07:44 #189
46593 zjeckyll16
Stupid is as stupid doe
pi_11265582
Aha, kzat onder int midden met nog 2 andere
pi_11265595
Ik ga vandaag pas de 1e x American pie zien
  zaterdag 21 juni 2003 @ 12:13:11 #191
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_11265655
Ivanovo Detstvo

Wederom een erg mooie film van Andrei Tarkovsky, over een Russische wees tijdens WOII aan het Russische front.

De Tweeling

Erg mooie Nederlandse film, naar het boek van Tessa de Loo. Beide zussen zijn erg "likeable" zodat je met beide kanten meevoelt.

Run Ronnie Run!

Erg leuke comedy over Ronnie Dobbs, een "white-trash" jongen die constant gearresteerd wordt. Hollywood dacht: daar zit een tv-show, dus op naar Hollywood

The Eye

Creepy horror-film uit Hong Kong. Een beetje dezelfde sfeer als Ringu.

8 1/2

Prachtig meesterwerk van Federico Fellini.

Federico Fellini's 8 1/2

zaterdag 21 juni 2003 @ 12:56:00 #192
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_11266401
Saboteur

oude Hitchcock film uit 1942

You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_11267329
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 23:33 schreef -eline- het volgende:

[..]

Hele mooie film idd Dat deuntje van dat voorfilmpje ik heb het nou al een aantal keer gehoord en iedere keer lig ik weer slap van het lachen

Idd, geluid en beeld zijn echt humor
O+ BlaBlub O+
pi_11267352
Dreamcatcher

Wel goed, beetje IT achtig, maar wel leuk

Bruce Allmighty

Wel geinig maar ik heb betere films van hem gezien

O+ BlaBlub O+
  zaterdag 21 juni 2003 @ 15:33:23 #195
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_11269617
Lilja 4-ever. Prachtige film, maar zeker geen feelgood-movie. Erg depressieve film in dito settings. Indrukwekkend neergezet door de regisseur van Fucking Amal.
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  FOK!fossiel zaterdag 21 juni 2003 @ 15:34:33 #196
8443 cptmarco
it's captain...
pi_11272640
Memento en Pi
Sit back, relax.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 18:42:13 #198
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_11273814
Road to perdition. Langzame maar erg mooie en sfeervolle film. Helaas heb ik de film op de helft stop moeten zetten omdat er vrienden voor de deur stonden. Ik ga m volgende week nog een keer bekijken.
Komt een bakker bij de man
  zaterdag 21 juni 2003 @ 19:21:24 #199
53948 Duimelijntje
Genie in a flower!
pi_11274572
Ik heb van de week Rebel without a cause en Au revoir les enfants gekeken
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today. - James Dean
Fotoboek!!
  zondag 22 juni 2003 @ 11:04:27 #200
23107 dolle_hond
topicverkoper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo