Ik zie een Atleet en een Blondine, die gezellig gezeten op de grond voor een uit de kluiten gewassen televisie, mij het nieuwste -hot hot hot- product van Telsell aanprijzen; de Arcade Action !
Is er niets op TV? Geen nood ! U heeft niet eens computer nodig - u hoeft alleen maar de ARCADE ACTION op uw Televisie aan te sluiten en u vermaakt zich urenlang -gegarandeerd - !
Met behendige vingertjes glijdt de Blondine over de knopjes van een controller - formaat duikboot anno 1930 - en toont de allernieuwste game op de Arcade Action : Challenger !
Verbazingwekkende, state-of-the-art graphics flitsen over het beeld.
Van een dergelijk spel zou ik, destijds op mijn Commodore 64 in 1986, bijzonder treurig worden, maar de Blondine en de Atleet vinden het gewèldig. En hun enthousiasme slaat nu ook op mij over !
Uitgespeeld? De Atleet start Chack and Pop ! Een olijk mannetje gaat al vliegend ninja's te lijf! En beschikt over wel 4 verschillende wapens! De Blondine, gevat als zij is, merkt meteen de verbluffende uiterlijke gelijkenis met Mario op. Nou je het zegt ! Je kunt ook nog springen, slakken doden en meloenen pakken. En dat alles geheel in kleur ! Het is mij nu wel duidelijk dat dit apparaat in staat is tot verbluffende prestaties, en het allerlaatste te bieden heeft op gamegebied !
De Blondine en de Atleet demonstreren nu Decathlon- door ieder weldenkend mens reeds jaren geleden uitgekotst en verguisd - en wrijven de welbekende blaren op de handpalmen teneinde de 4-bit sprite zo rap mogelijk van links naar rechts te bewegen.
De Blondine wint en schatert het uit ! De Atleet kijkt sip - hij heeft verloren. Mijn blik dwaalt inmiddels hebberig af naar de telefoon. Wat zoudie kosten?
Maar dat is niet alles! Want als u nu de Arcade Action bestelt, krijgt u er een hypermodern lichtpistool bij. U raakt in de war? Geen nood, de Veelzijdige Blondine demonstreert het ! Zij gaat kleiduiven schieten! Grote blokken die blijkbaar kleiduiven voorstellen schuiven houterig over het beeld terwijl de rondborstige dame speels het wapen van zo'n 10 centimeter afstand op de buis richt. Bij elk schot zien we ongezonde flitsen op het beeld die normaal gesproken het accute einde van je televisie inluiden.
Ondanks de talloze repetities, waarbij de blondine dagenlang tot huilens toe 4-bits games heeft moeten oefenen teneinde deze op TV te kunnen demonstreren, raakt zij geen enkele kleiduif. Dat kunnen wij vast beter !
Nee, in het tijdperk van Technologische Vooruitgang vol X-Boxen, Playstations en Gamecubes, in een tijd dat kermishorloges ontwikkelder zijn dan deze Arcade Action, meent Telsell preciés te weten waar de kids van vandaag behoefte aan hebben !
Haal 'm snel in huis, bel vandaag nog !
Geweldig verhaal of niet ???
quote:Beetje lang ??? Lezen is
Op vrijdag 20 juni 2003 09:57 schreef heal_me_ffs het volgende:
Beetje lang
Ik vind dat ding wel nice, en degene die dat niet vinden, zijn cultuurbarbaren.
PS: Dat lichtpistool is totaaaaaaaal niet schadelijk, je mikt niet eens op je TV, maar op een receiver
INSTANT ACTION RULED!
quote:Ben gek
Op vrijdag 20 juni 2003 09:58 schreef Frollo het volgende:
Leuk stukje, zelf geschreven?(
)
quote:Maar als je op je receiver mikt, dan kan je toch ook nooit de eendjes raken?
Op vrijdag 20 juni 2003 09:59 schreef Maichel het volgende:
Nee...kut verhaal!Ik vind dat ding wel nice, en degene die dat niet vinden, zijn cultuurbarbaren.
PS: Dat lichtpistool is totaaaaaaaal niet schadelijk, je mikt niet eens op je TV, maar op een receiver
INSTANT ACTION RULED!
quote:Dus inderdaad niet fucken met dit ding.....dit is pure cultuur
Op vrijdag 20 juni 2003 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
het pistool is van de NES, de controllers van SNES en het uiterlijk van de N64....
quote:Cultuurbarbaren ?? Da ding da stinkt gewoon net zoals heel dat Tell Sell stinkt en die twee irritante mensen die dat presenteren die stinken al helemaal
Op vrijdag 20 juni 2003 09:59 schreef Maichel het volgende:cultuurbarbaren.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
het pistool is van de NES, de controllers van SNES en het uiterlijk van de N64....
quote:De spellen lijken ook NET niet, of heten net iets anders. Echt randje hoor, dit.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:08 schreef De_Grote_Oeroeboeroe het volgende:
Dat ding lijkt wel erg op de N64. Zou dat niet illegaal zijn? Misschien kunnen we Nintendo even tippen zodat ze die lui van Tellsell juridisch aanpakken. Zijn wij meteen van dat mensonterende televisieprogramma af.
quote:Dikke kans dat ze juist een licentie hebben op de n64 in een andere verpakking. Resellen heet dat. Dus eigenlijk Tell Resell! Of dacht je dat
Op vrijdag 20 juni 2003 10:08 schreef De_Grote_Oeroeboeroe het volgende:
Dat ding lijkt wel erg op de N64. Zou dat niet illegaal zijn? Misschien kunnen we Nintendo even tippen zodat ze die lui van Tellsell juridisch aanpakken. Zijn wij meteen van dat mensonterende televisieprogramma af.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:10 schreef ThE_ED het volgende:
Koop dan gelijk een oude C64 of een CommodoreAmiga
quote:De gameplay was geweldig van dit soort games, zou je zo weer uuuuren kunnen spelen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:11 schreef De_Grote_Oeroeboeroe het volgende:
Nou, ik weet niet of je er snel op uitgekeken raakt. Ondanks die oubollige graphics waren er veel 8-bits spellen die zeer de moeite waard waren. Bijvoorbeeld the Legend of Zelda. Die heb ik nu nog op mijn goede oude NES. Laatst nog helemaal uitgespeeld. Nostalgisch, niet?
quote:MAME
Op vrijdag 20 juni 2003 10:13 schreef De_Grote_Oeroeboeroe het volgende:
Ja, of download meteen alle emulators voor alle oude spelsystemen. Als je dan niet in een nostalgische bui raakt, dan weet ik het ook niet meer...
* Litpho speelt nog met zekere regelmaat Time Pilot *
mooi toepasselijk stukje over nintendo tegen illegale hardwarekopieerders!
quote:Rustig, rustig. Dat beweert TS helemaal niet. (Al dacht ik ook even van wel, vandaar dat ik het vroeg.)
Op vrijdag 20 juni 2003 10:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Echt leuk, STUKJES JATTEN VAN WATDEFOQUE en net doen alsof je het met je eigen fantasieloze brein hebt bedacht.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:10 schreef Trancemaster het volgende:
Ik stelde me laatst voor dat oma's dat zagen en het daadwerkelijk gingen bestellen... Wat zul je dan teleurgesteld zijn als kind...
Zulke dingen overkwam mij vroeger idd altijd. Kreeg je een radiografische auto aan een draadje ofzo.
Beetje misbruik maken van technisch achtergebleven mensen dit.
quote:Nee niet rustig!
Op vrijdag 20 juni 2003 10:17 schreef Frollo het volgende:[..]
Rustig, rustig. Dat beweert TS helemaal niet. (Al dacht ik ook even van wel, vandaar dat ik het vroeg.)
Zie de 6e en 9e post.
* schuimbekt *
quote:Nou je het zo zegt.... Toen is het grote kopieeren begonnen
Op vrijdag 20 juni 2003 10:17 schreef De_Grote_Oeroeboeroe het volgende:
En dan te bedenken dat ik vroeger enthousiast 129 gulden neertelde voor die 8-bits spellen...
quote:omg
Op vrijdag 20 juni 2003 10:22 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Kreeg je een radiografische auto aan een draadje ofzo.
quote:Zou Nintendo dat eigenlijk weten dat Tell Sell die klooncontrollers aanbiedt?
Op vrijdag 20 juni 2003 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
hmm bij nader inzien zijn de controllers een mix van Snes en N64 controllers
quote:NES Zapper
Op vrijdag 20 juni 2003 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
hmm bij nader inzien zijn de controllers een mix van Snes en N64 controllers
En ik heb GEEN idee of Nintendo dit weet... Zullen we ze mailen?
info@nintendo.nl
quote:Haha ja juist
Op vrijdag 20 juni 2003 10:22 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Zulke dingen overkwam mij vroeger idd altijd. Kreeg je een radiografische auto aan een draadje ofzo.
Beetje misbruik maken van technisch achtergebleven mensen dit.
Kijk eens wat oma voor je heeft gekocht!
En dan moet het kind nog blij doen ook...
quote:Jahaaaaaa, doen!!! Post je hun reaktie hier?
Op vrijdag 20 juni 2003 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]En ik heb GEEN idee of Nintendo dit weet... Zullen we ze mailen?
info@nintendo.nl
quote:Wel ff accessoires goed spellen
Op vrijdag 20 juni 2003 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Blijft een moeilijk woord
Op vrijdag 20 juni 2003 10:49 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Wel ff accessoires goed spellen
.
Email: contact@nintendo.nl
quote:Ohw ??
Op vrijdag 20 juni 2003 10:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ff op hun site geweest, misschien beter mailen naar:Email: contact@nintendo.nl
Dat mail adres word veel drukker gemaild. Info@ is minder bekend, dus sneller antwoord
quote:jaaaaa tuurlijk... info@ is zeker minder bekend
Op vrijdag 20 juni 2003 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ohw ??
Dat mail adres word veel drukker gemaild. Info@ is minder bekend, dus sneller antwoord![]()
quote:Of je stuurt datzelfde bericht ook nog ff naar contact@
Ohw ??
Dat mail adres word veel drukker gemaild. Info@ is minder bekend, dus sneller antwoord![]()
quote:Hahaha, in dat geval zal legal@... of sales@... nog sneller werken, accountmgrs vinden het nl. niet leuk als ze hun commissie zien verdwijnen!
Ohw ??
quote:Omdat het niet op de site staat
Op vrijdag 20 juni 2003 11:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
jaaaaa tuurlijk... info@ is zeker minder bekend
maar we gaan off topic
is er iemand op Fok die de Arcade Action thuis heeft?
Je hoeft je niet te schamen hoor, zeg het maar
Ik kan er niet echt goed tegen als ze tegen je praten alsof je een zelfgebreide bosmonchool bent die onder een steen leeft en uit het jaar kruik komt.
Driewerf
quote:Ikzelf niet, maar een vriend van mij wel. Die krijgt vaak kids over de vloer en gaat zo'n ding inbouwen in een kast, zeg maar zo'n ouwe gamebak die je vroegah in gametenten zag.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Omdat het niet op de site staat
maar we gaan off topicis er iemand op Fok die de Arcade Action thuis heeft?
Je hoeft je niet te schamen hoor, zeg het maar
quote:Lachen als ze dan gaan zeuren omdat het geen 3D graphics zijn en geen 5.1 geluid heeft
Op vrijdag 20 juni 2003 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ikzelf niet, maar een vriend van mij wel. Die krijgt vaak kids over de vloer en gaat zo'n ding inbouwen in een kast, zeg maar zo'n ouwe gamebak die je vroegah in gametenten zag.
Dan is het dus de schuld van FOK dat binneknort de Arcade Action niet meer op TV is.
quote:Niet helemaal, IK heb gemaild, niet namens Fok.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Als zometeen die e-mail slaagd.Dan is het dus de schuld van FOK dat binneknort de Arcade Action niet meer op TV is.
In die commercial beweren ze nergens state of the art te verkopen, maar 'games you recognize from your childhood'
nee nogal logisch dat dat er allemaal zo uit ziet, knuppel.
Ik heb er iig wel een gekocht (in beverwijk )
"hey nintendo"
dat komt pas profi over
quote:wij hebben je opgeFokt
Op vrijdag 20 juni 2003 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Niet helemaal, IK heb gemaild, niet namens Fok.
quote:Ze mailen ook altijd terug met "Hey Roy"
Op vrijdag 20 juni 2003 11:22 schreef Flaman het volgende:
wat ben je voor een ass het gaat juist om de nostalgische gevoelens e.d.In die commercial beweren ze nergens state of the art te verkopen, maar 'games you recognize from your childhood'
nee nogal logisch dat dat er allemaal zo uit ziet, knuppel.Ik heb er iig wel een gekocht (in beverwijk
)
"hey nintendo"
dat komt pas profi over
Maar het gaat me ook niet om het nostalgie effect. Het gaat me om het kopieren van Games en Uiterlijk wat volgens mij niet zomaar mag. In de mail vraag ik gewoon of dat ding de rechten heeft enzo.
Ik kraak het in principe niet af
quote:Nee dat zeker niet
Op vrijdag 20 juni 2003 11:25 schreef Flaman het volgende:
Persoonlijk denk ik ook niet dat Roy de enige is die het opgemerkt heeft van de duizenden mensen die het in binnen en buitenland gezien hebben
maar ik heb er nergens nog iets over gehoord
quote:Dus?
Op vrijdag 20 juni 2003 11:25 schreef Flaman het volgende:
Persoonlijk denk ik ook niet dat Roy de enige is die het opgemerkt heeft van de duizenden mensen die die commercial in binnen en buitenland gezien hebben
quote:dus denk ik niet dat zijn mailtje zoveel invloed zullen hebben als sommige 'aanbidders' hier doen geloven
Op vrijdag 20 juni 2003 11:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dus?
Of Nintendoe kan hun nix maken of ze hebben netjes licenties betaald of er is niets fout aan zo'n apparaat.
code:1. 80 Days 43. Hyper Olympic
2. 1942 44. Joust
3. Arkanoid 45. Karateka
4. Aladdin III 46. Kage
5. Argus 47. Lode Runner
6. Adisland 48. Lunar Ball
7. Asc II 49. Macross
8. Arabian 50. Magic Jewellery
9. Badminton 51. Mag Max
10. Baltron 52. Mappy
11. B-Wings 53. Millipede
12. Balloon Fight 54. Ninja Fighter
13. Bird Week 55. Ninja II
14. Boomman 56. Nuts and Milk
15. Brush Roller 57. Othello
16. Clay Shoot 58. Pooyan
17. Chack and Pop 59. Pacland
18. Circus Charlie 60. Pandamar
19. City Connection 61. Penguin
20. Challenger 62. Route 16
21. Dig Dug 63. Raid on Bay
22. Dough Boy 64. Road Fighter
23. Druaga 65. Soccer
24. Devil World 66. Sky Destroyer
25. Dingdong 67. Space ET
26. Door Door 68. Stargate
27. Dynamite Bowl 69. Star Force
28. Elevator Action 70. Son Son
29. Exerion 71. Spartan
30. Formation Z 72. Spelunker
31. Front Line 73. Spy vs Spy
32. Fire Dragon 74. Sqoon
33. Flappy 75. Star Luster
34. Flipull 76. Tag Team
35. Field Combat 77. Tank
36. Galaga 78. Twin Bee
37. Galg 79. Wrestling
38. Geimos 80. Wrecking Crew
39. Gyrodine 81. Wisdom
40. Gotcha 82. Warp Man
41. Galaxians 83. Xevious
42. Gradius 84. Zippy Race
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 20-06-2003 11:32]
quote:daar schoot ook al door mijn gedachten, ik denk dat het 'kopieer-argument' een beetje te verwaarlozen is. Maar ja ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van Nintendo, noch tellsel
Op vrijdag 20 juni 2003 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
je kunt niet zo lang als zij al doen iets op TV adverteren als dat niet allemaal al lang ok is bevinden.
quote:DJ Dano moest zijn hardcoreplaat van de teringtubbies met de stem van Bart uit de winkels halen na dat Bart dreigde met advocaten. En dan zou een reclame van tell sell zo lang onopgemerkt gebleven zijn: ik denk het niet
Op vrijdag 20 juni 2003 11:30 schreef Flaman het volgende:[..]
daar schoot ook al door mijn gedachten, ik denk dat het 'kopieer-argument' een beetje te verwaarlozen is. Maar ja ik ben dan ook geen vertegenwoordiger van Nintendo, noch tellsel
quote:Misschien houdt Nintendo zich ook een beetje stil, omdat zijzelf weer software-concepten "geleend" hebben van atari/c64 of zo...
Op vrijdag 20 juni 2003 11:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
DJ Dano moest zijn hardcoreplaat van de teringtubbies met de stem van Bart uit de winkels halen na dat Bart dreigde met advocaten. En dan zou een reclame van tell sell zo lang onopgemerkt gebleven zijn: ik denk het niet
quote:dat is natuurlijk wel een heel andere industrie
Op vrijdag 20 juni 2003 11:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
DJ Dano moest zijn hardcoreplaat van de teringtubbies met de stem van Bart uit de winkels halen na dat Bart dreigde met advocaten. En dan zou een reclame van tell sell zo lang onopgemerkt gebleven zijn: ik denk het niet
We hebben het ook over een "oud", groot bedrijf en niet een of ander producertje
Ik zag dit laatst ook op tv, en moest echt lachen. Dat ze dat zo zeggen: " uw kinder zullen zich uuuuurrrreeeen met dit ding vermaken, de laatste spellen komen uw huiskamer in!! "
Dat is toch onmenselijk als je ook nog zo'n ding besteld! Koop dan meteen een oude nes ofzo.
quote:daar heb je immers ook allemaal nog oude spellen voor te kopp liggen...
Op vrijdag 20 juni 2003 13:51 schreef Turismo het volgende:verhaal!
Ik zag dit laatst ook op tv, en moest echt lachen. Dat ze dat zo zeggen: " uw kinder zullen zich uuuuurrrreeeen met dit ding vermaken, de laatste spellen komen uw huiskamer in!! "
Dat is toch onmenselijk als je ook nog zo'n ding besteld! Koop dan meteen een oude nes ofzo.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 09:58 schreef mokkelfreak het volgende:
ik heb die games al op me "nes"
De vader is waarschijnlijk lasser of constructiemedewerker terwijl de vrouw op de 2 zeer irritante koters past. De koning van het kasteel brengt een schamel loontje binnen maandelijks en dat geldt ook voor de inrichting van het huis, schamel dus. Kinderen lopen in 2e handse kleren en voor het pauper huis staat een semi-afgejakkerde kadett.
Ze zien het spotje van TelSell en raken gelijk enthousiast. Dit soort mensen zijn natuurlijk snel over te halen wegens de beperkte intelligentie.
Trots laten de kinderen het plastic apparaat zien aan Achmed en Kimberly. Ze worden uitgelachen en er wordt tegen ze gezegd dat ze eerst maar eens met een echt spelcomputer moeten aankomen voordat ze weer met elkaar zullen spelen.
quote:haha dat is het grappigste wat ik gelezen heb vandaag
Op zaterdag 21 juni 2003 22:20 schreef Random_hero het volgende:
Doet me nogal denken aan
De Megason IV
quote:jij zeikt
Op vrijdag 20 juni 2003 09:58 schreef Afstandsbediening het volgende:
toch gaaf man al die classic games? wat zeik je nou
quote:STFU met je generaliserende onzin! Dat jij nou met je rollende r in een groot huis ergens in een zwaar bekakte buurt woont waar suprioriteitsgevoel een standaard is, wil nog niet zeggen dat jij het recht hebt om zo neerbuigend over anderen te praten/schrijven!
Op zaterdag 21 juni 2003 21:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit is bedoeld voor kleine kinderen van ouders die in een rijtjeshuis wonen dat lichtelijk vergaat vanwege de enorme allochtoonse nederzettingen in een middelgrote stad.De vader is waarschijnlijk lasser of constructiemedewerker terwijl de vrouw op de 2 zeer irritante koters past. De koning van het kasteel brengt een schamel loontje binnen maandelijks en dat geldt ook voor de inrichting van het huis, schamel dus. Kinderen lopen in 2e handse kleren en voor het pauper huis staat een semi-afgejakkerde kadett.
Ze zien het spotje van TelSell en raken gelijk enthousiast. Dit soort mensen zijn natuurlijk snel over te halen wegens de beperkte intelligentie.
Trots laten de kinderen het plastic apparaat zien aan Achmed en Kimberly. Ze worden uitgelachen en er wordt tegen ze gezegd dat ze eerst maar eens met een echt spelcomputer moeten aankomen voordat ze weer met elkaar zullen spelen.
quote:Ach wat leuk, uit deze zeer intelligente zin kan ik opmaken dat de inrichting een loon binnen brengt?
De koning van het kasteel brengt een schamel loontje binnen maandelijks en dat geldt ook voor de inrichting van het huis
quote:dat je daar zoveel van aantrekt, ik vond het de moeite niet waard om er op te reageren iig.
Op maandag 23 juni 2003 13:51 schreef LX4U het volgende:[..]
STFU met je generaliserende onzin! Dat jij nou met je rollende r in een groot huis ergens in een zwaar bekakte buurt woont waar suprioriteitsgevoel een standaard is, wil nog niet zeggen dat jij het recht hebt om zo neerbuigend over anderen te praten/schrijven!
[..]Ach wat leuk, uit deze zeer intelligente zin kan ik opmaken dat de inrichting een loon binnen brengt?
![]()
Wat word ik ziek van mensen als jij..![]()
quote:Haha lachen die reactie.
STFU met je generaliserende onzin! Dat jij nou met je rollende r in een groot huis ergens in een zwaar bekakte buurt woont waar suprioriteitsgevoel een standaard is, wil nog niet zeggen dat jij het recht hebt om zo neerbuigend over anderen te praten/schrijven!
[..]
quote:
[..]Ach wat leuk, uit deze zeer intelligente zin kan ik opmaken dat de inrichting een loon binnen brengt?
![]()
Wat word ik ziek van mensen als jij..![]()
sorry. zullen we weer vriendjes worden?
Een joystick die je direct op de TV aansluit. In die joystick zit een Atari 2600 plus nog 10 klassieke Atari 2600 games verwerkt. Zo zie je maar weer hoe hard alles is gegaan. Waar je vroeger zo'n behoorlijke console en meerdere cartridges voor nodig had, dat proppen ze nu op een of twee chips die zelf in de joystick passen.
Alleen wel erg jammer dat Pacman er niet op zit. Maar dat zal wel komen omdat het een Namco game was en dus niet van Atari zelf.
quote:70 ofzo
Op zaterdag 21 juni 2003 12:54 schreef superhombre het volgende:
Als dat ding tussen de 10 en 20 euro zou kosten zou ik het best kopen
quote:Zonde van het geld. Je kunt tegenwoordig Dreamcasts vinden voor die prijs.
Op woensdag 25 juni 2003 23:29 schreef Dr_SnUgGles het volgende:[..]
70 ofzo
quote:
Beste Roy,Bedankt voor je e-mail. Wij weten hiervan en het wordt momenteel door onze juridische afdeling in Japan onderzocht.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
quote:geweldig
Op vrijdag 27 juni 2003 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk mail terug:
[..]
Whoohahahaha !
quote:Natuurlijk is het niet schadelijk. Je mikt echter niet op een receiver. Dat lichtpistool pikt de rasterstraal op van het scherm en zodoende kan dat apparaat berekenen op welke plek je schiet.
Op vrijdag 20 juni 2003 09:59 schreef Maichel het volgende:
Howstuffworks "How does the light gun for a video game work?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |