na officieel een jaar en tussentijds zeer veel gepraat en lol heb ik toch besloten het uit te maken omdat haar ouders nogal raar zijn. Ik weet het, je moet het als bijproduct zien maar deze bemoeien zich gewoon als een NSBer met de relatie.
excuses voor mijn taalgebruik maar het is gewoon zo.
Ook zou me vriendin er wat aan gaan doen maar het lijkt er op dat ze de schijn op houd vrij te zijn maar eigenlijk zit ze nog steeds onder de plak en vind ze het wel goed zo.
eten van meerdere walletjes dus zeg maar.
Dat kan ik dus nu niet meer hebben.
zo zou ze morgen online zijn maar misschien ook niet want ze weet niet of ze mag.
het gaat om haar relatie en dan gaat ze zich aan die regels houden want anders krijgt ze ruzie en dat is niet leuk.
Nou heb ik persoonlijk liever ruzie met mijn ouders en een relatie die (misschien) gered is dan geen ruzie en je vriend/vriendin kwijt. maar ja, dat is mijn mening.
kikkerlikker )
ook vierde ze vorige week donderdag haar verjaardag.
opzich leuk alleen ging ze dan ';s avonds met haar opa en oma en ouders uit eten.
Een tijdje terug had ik gezegd dat ik niks meer met haar ouders te maken wilde hebben en toen had ze dus voor mij bedacht dat ik toch niet mee zou willen.
Ik wou dus WEL mee omdat het HAAR verjaardag is.
OK, kan ik nog inkomen ondanks de relatief grote ruzie.
De dag daarna belde ik haar op om af te sapreken en ik wou dan effe kruiden kopen maar madam wilde persé naar het bos.
uiteindelijk toch naar winkel gegaan terwijl ik zei dat we dan maar naar dat kutbos gingen als ze dat zo graag wou.
Nu viert ze dus haar verjaardag aanstaande zaterdag voor familie en kennissen en ben ik blijkbaar niet welkom. Waarom dat zo is wil ze niet zeggen.
Ze zou van de zomer meegaan naar de camping een weekje maar de afgelopen tijd heeft ze zo lopen liegen dat mijn moeder het zat werd en heeft besloten dat ze maar lekker wat anders gaat doen. het is immers mijn ouders caravan.
kan ik ook inkomen.
alleen nu is mevrouw kennelijk boos vanwege de misgelopen (gratis) vakantie. het is zo dat ze meestal overal mee naar toe gaat omdat ik dat leuk vind. andersom kan ik nooit mee wegens onbekende redenen.
(over schoonouders)
de echte reden is volgens mij dat ik geen multi miljonair ben en dus niet goed voor hun dochter. ook deugt er niks aan mij en mijn familie.
en dat dan maar via via duidelijk laten blijken maar er over praten en over wat ik WEL moet doen is taboe want ze vinden me WEL aardig. (zeggen ze)
helaas hebben meerdere aanvaringen en het feit dat haar moeder zegt of ze wel of niet bij me mag slapen (naast me), bij me mag logeren etc, ik mag haar niet eens omarmen of een kusje geven bij die ouders thuis want dat hoort niet.
het komt er op neer dat ze gewoon lekker bij pappie en mammie zit en alles wel goed vind en ik mag komen zodra het haar uitkomt.
OK, IK HEB OOK heel stomme dingen gedaan zoals dingen doen die ze niet wilt.
maar ik ben er toch zeker van dat het zo niet meer verder kan.
ik zie haar zondag en dan maak ik het netjes uit.
aardig en vriendelijk en vertel de reden er bij.
ik kan haar nu of morgen wel opbellen alleen viert ze zaterdag haar verjaardag en dat wil ik nou ook niet verpesten.
bij voorbaat dank voor het lezen.
Heel misschien kan ze me ompraten om het aan te houden maar ik denk het niet.
ik zeg het wel als er andere wendingen komen.
quote:volgensmij twijfelt de topicstarter nog...
Op donderdag 19 juni 2003 23:45 schreef Kwark het volgende:
waarom de fuck post je dit hier als je vriendin (hoi trueno) het nog niet weet?
quote:Omdat ik idd tocvh nog wat twijvel en ze hier bijna niet komt.
Op donderdag 19 juni 2003 23:45 schreef Kwark het volgende:
waarom de fuck post je dit hier als je vriendin (hoi trueno) het nog niet weet?
op mijn eigen forum staat het ook en als ze het leest tja, dan weet ze het toch.
Ik hoop als vrienden uit elkaar te gaan (gaat vermoedelijk toch niet lukken maar ach, proberen waard) dus ga ik het niet verbergen want dat vind ik wel zo lullig en achterbaks.
naja sterkte en ja zo kan het niet hoor wat je hebt omschreven ze moet kiezen en dat doet ze steeds neit dus meot je er maar is definitief een punt achter zetten.
quote:daar heb je wel gelijk in maar ze staat achter die schoonouders.
Op donderdag 19 juni 2003 23:48 schreef Junglist4Real het volgende:
Tja als je haar echt leuk vindt en het echte liefde is. Zou ik zeker die ouders het niet gunnen om het uit te maken. Ik geef toe dat leuke schoonouders hebben fijn is. Maar zij heeft haar ouders toch ook niet uitgekozen?
en echte liefde is het voor mij eigenlijk ook niet echt meer sinds vanavond.
maar wie weet komt daar nog verandering in.
ik moest het gewoon effe kwijt.
quote:Je kan het niet maken om het te riskeren dat ze op jou forum leest hoe jij over haar denkt / praat.
Op donderdag 19 juni 2003 23:50 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Omdat ik idd tocvh nog wat twijvel en ze hier bijna niet komt.
op mijn eigen forum staat het ook en als ze het leest tja, dan weet ze het toch.
Ik hoop als vrienden uit elkaar te gaan (gaat vermoedelijk toch niet lukken maar ach, proberen waard) dus ga ik het niet verbergen want dat vind ik wel zo lullig en achterbaks.
Das niet echt netjes
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 19-06-2003 23:52]
quote:Nah, tactisch.
Op donderdag 19 juni 2003 23:50 schreef speedfreakssj het volgende:
quote:Dít is niet lullig en achterbaks wil je zeggen?
dus ga ik het niet verbergen want dat vind ik wel zo lullig en achterbaks.
quote:`tja, ik heb achteraf het idee dat ze me meer gebruikt. zo van, jij betaalt lekker dingen voor me en dan kan ik eens bij je zijn en dat is best handig, zo'n 2e huis.
Op donderdag 19 juni 2003 23:51 schreef TimmyAsd het volgende:
tja, zo te leze n wil je vriendin jou ook niet echt meer, ze doet er niet zo veel moeite voor. kvindt het ook wel een rare relatie, concluderend uit je topic..
maar dat wil ik eigenlijk niet denken want dat vind ik gewoon niet kunnen maar toch gebeurd het.
en bedankt, sterkte zal ik denk ik wel nodig hebben straks.
quote:sterkte, was ik vergeten te zeggen
Op donderdag 19 juni 2003 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
`tja, ik heb achteraf het idee dat ze me meer gebruikt. zo van, jij betaalt lekker dingen voor me en dan kan ik eens bij je zijn en dat is best handig, zo'n 2e huis.
maar dat wil ik eigenlijk niet denken want dat vind ik gewoon niet kunnen maar toch gebeurd het.
en bedankt, sterkte zal ik denk ik wel nodig hebben straks.
quote:we hebben altijd zulke "discussies" en ze weet duidelijk dat ik de meeste woorden niet schroom.
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef toska het volgende:[..]
Je kan het niet maken om het te riskeren dat ze op jou forum leest hoe jij over haar denkt / praat.
Das niet echt netjes
het is idd niet echt netjes maar ze weet alles al. ik heb vanavond ook weer een zeer stevige discussie met haar gehad.
OK ze moest wel huilen maar ja, als ik een bepaals gevoel over iemand heb dan is dat heel moeilijk weg te krijgen.
quote:daar was ik ook al achter alleen komt een huis en het geld nou niet echt uit de lucht vallen.
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef vosss het volgende:
koop een huis en ga daar samen met die meid wonen ofzo, damn die moet echt weg thuis
quote:tja, eigenlijk wel maar ik moet het toch ergens van me afschrijven.
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef Moonah het volgende:[..]
Nah, tactisch.
[..]Dít is niet lullig en achterbaks wil je zeggen?
dus hierbij, het spijt me als je dit leest trueno, en het spijt me oprecht alleen ik kan het niet lannger meer opkroppen.
"zit bijna te huilen"
quote:hij wil het gewoon graag kwijt en doet dat hier, is tog niets mis mee. En dat zij er dan achter kan komen, tja, ken gebeuren --> als zij hem nacheckt ofzo...
Op donderdag 19 juni 2003 23:55 schreef Kimske het volgende:
mag het vast niet zeggen.. maar ik vind het lullig en achterbaks dat zij er misschien via deze weg achterkomt... of hoop je juist dat ze dit leest, zodat ze zich kan voorbereiden om je om te praten...????
Ut klinkt allemaal nogal bekend helaas. Maar geloof me, na regen komt zonneschijn.
quote:aan de ene kant bvind ik het niet erg als ze zich voorbereid,. beter zelfs. zo kan ze tenm,inste iets redden als ze goed is en mij kan ompraten. (aan de ene
Op donderdag 19 juni 2003 23:55 schreef Kimske het volgende:
mag het vast niet zeggen.. maar ik vind het lullig en achterbaks dat zij er misschien via deze weg achterkomt... of hoop je juist dat ze dit leest, zodat ze zich kan voorbereiden om je om te praten...????
en de meid komt echt bijna niet meer op Fok! behalve voor meetings.
edit: natuurlijk mag je het zeggen. ik mag ook op mijn fouten gewezen worden.
quote:vreemd gaan doe ik niet aan.
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef GenesiZ het volgende:
Heel veel sterkte ermee. Ik vindt dat je wel gelijk hebt, behalve dan als het een volop lekker ding is waar je heerlijke sex mee kan hebben, dan zou ik gewoon vreemd gaan. Dan gaat het vanzelf wel uit.
dat vind ik nou echt ziekelijk. eerst relatie beëindigen en later pas wat anders.
ik vind sommige meiden nu ook wel leuk amar ik ga pas wat proberen als het zeker is dat de huidige relatie uit is.
quote:Ik denk ook dat dat het is.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:01 schreef Kimske het volgende:
volgens mij wil jij haar helemaal niet kwijt, maar wil je gewoon ff heel erg duidelijk maken dat jij zo niet verder wilt/ kan... (zit ik er heel ver naast?) anders hoop je ook niet dat ze je om kan praten.. Denk er nog eens goed over na, stel anders voor om een tijdje pauze te nemen..... en dat jij contact zal zoeken met haar, dan kan zij erachter komen wat ze nu echt voelt...
Ik dacht aleen dat dat niormaal is dat je iemand eigenlijk niet kwijt wilt en later (hopelijk) in gaat zien of je een goede keus hebt gemaakt.
quote:ga er dan zondag lekker over praten met haar, en orbeer er dan uit te komen. Red wat er te redden valt, en als het niet meer gaat, gaat het niet meer.... suc6
Op vrijdag 20 juni 2003 00:02 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik denk ook dat dat het is.
Het idee alleen al dat jullie nageslacht zouden gaan produceren heeft mij al doen uitzoeken in hoeverre preventieve aborti rechtens door de beugel kunnen.
Schoonouder die je vertelt dat het wel eens tijd is om naar huis te gaan...
Schoonouder die je verplicht je 18 jarige vriendin op zaterdagavond om half 1 thuis te brengen...
Schoonouder die je na een poging tot discussie mijnerzijds meedeelt dat het haar huis is, en je anders maar oprot...
Tsja....
Sterkte, wat je uiteindelijk ook besluit. Ik loop momenteel ook met een aantal flinke relationele irritaties rond, zoals je hierboven hebt kunnen lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 20-06-2003 00:11]
quote:Helaas heel herkenbaar is voor mij
hij wil het gewoon graag kwijt en doet dat hier, is tog niets mis mee. En dat zij er dan achter kan komen, tja, ken gebeuren --> als zij hem nacheckt ofzo...
Sterkte ermee Speedfreakssj
quote:hmmm gedeelte hiervan komt mij bekend voor.. bij mij thuis mogen de vriendjes van me zusjes ook niet meteen op de kamer slapen als ze blijven overnachten (regel is geloof ik 1 jaar bij elkaar..daarna wel) ... voor de rest is alles prima hoor onarmen.. zoenen enzow. maar ja.. sommige ouders zijn nou eenmaal ouderwets in dat soort dingen.. dat hou je niet tegen.. en je kunt het ook niet veranderen..
Op donderdag 19 juni 2003 23:41 schreef speedfreakssj het volgende:helaas hebben meerdere aanvaringen en het feit dat haar moeder zegt of ze wel of niet bij me mag slapen (naast me), bij me mag logeren etc, ik mag haar niet eens omarmen of een kusje geven bij die ouders thuis want dat hoort niet.
tis in jou geval dus iets anders... ze accepteren je duidelijk niet en laten dat ook merken.. dat je het daarom uitmaakt kan ik me aan een kant wel voorstellen .. aan de andere kant niet.. Ouders moeten of de partner accepteren.. en als ze dat niet doen dan moeten ze op z'n minst het niet laten merken.. Doen ze dit wel dan kan ik begrijpen dat het heel moeilijk is.. aan de andere kant.. als je echt van elkaar houdt dan moet het toch op te lossen zijn..
Heb je wel eens een echt gesprek gehad met haar ouders gewoon.. jij , je vriendin en haar ouders.. en dat dan gewoon eens bespreken ?
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 00:09 schreef Roellio het volgende:
Schoonouder die je 18 jarige vriendin vertelt of ze wel of niet bij me mag blijven slapen...Schoonouder die je vertelt dat het wel eens tijd is om naar huis te gaan...
Schoonouder die je verplicht je 18 jarige vriendin op zaterdagavond om half 1 thuis te brengen...
Schoonouder die je na een poging tot discussie mijnerzijds meedeelt dat het haar huis is, en je anders maar oprot...
Tsja....
Sterkte, wat je uiteindelijk ook besluit. Ik loop momenteel ook met een aantal flinke relationele irritaties rond, zoals je hierboven hebt kunnen lezen.
quote:ze is idd heel erg jaloers. maar ja, daar kan ze dnek ik niks aan doen.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:10 schreef DevilsNight83 het volgende:[..]
Helaas heel herkenbaar is voor mij
Sterkte ermee Speedfreakssj
quote:is niet te doen.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:10 schreef El_Conejito het volgende:[..]
Heb je wel eens een echt gesprek gehad met haar ouders gewoon.. jij , je vriendin en haar ouders.. en dat dan gewoon eens bespreken ?
vriendin kapt alles af omdat ze geen geziek wilt wantr haar ouder straffen haar later omdat IK ze "uitscheld"
en verder kappen die ouders ook alles af en lijkt het wel alsof ze LETTERLIJK een plaat voor hun kop hebben.
Ik heb wel eens met het idee gestaan om pappie en mammie mee te nemen maar de haven en een zak beton.
daar een mal maken en ze een nieuwe plaat voor de kop aanbieden.
"Waar hebben jullie elkaar eigelijk ontmoet; in een praatgroep toevallig?"
quote:Dat snappen ze niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:18 schreef DeStedebouwer het volgende:
Moet je eens vragen aan die ouders:"Waar hebben jullie elkaar eigelijk ontmoet; in een praatgroep toevallig?"
ze zijn kwa humor en sarcasme echt heel ouderwets.
de moeder zei een keer dat schietsport stom was en zo. (OK fout dat ik er over begon maar ja, het is me hobby).
ík zeg: ach, ik kan tenminste wel domme mensen "vorm van pijn doen".
begreep ze niet eens. niet dat ik het meenden maar het flapte er uit.
quote:hmmm duidelijk.. klote man .. sterkte.. jammere constatering dat er nog steeds ouders zijn die denken dat sommige jongens beter zijn voor hun dochter dan anderen .. verder zou je vriendin wel wat meer lef mogen tonen.. daar zijn kinderen toch voor ? tegengas geven bij je ouders ? ik zou niet weten wat ik zonder dat 'recht' moest..
Op vrijdag 20 juni 2003 00:16 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
is niet te doen.
vriendin kapt alles af omdat ze geen geziek wilt wantr haar ouder straffen haar later omdat IK ze "uitscheld"
en verder kappen die ouders ook alles af en lijkt het wel alsof ze LETTERLIJK een plaat voor hun kop hebben.
Ik heb wel eens met het idee gestaan om pappie en mammie mee te nemen maar de haven en een zak beton.
daar een mal maken en ze een nieuwe plaat voor de kop aanbieden.
quote:gewoon op reageren drukken en dan bericht typen en op in voeren.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:11 schreef Woebes het volgende:
-edit-
kut, hoe werkt dat hier
bericht typen + tab tab enter gaat ook.
Woest! is toch niet zo heel anders?
quote:Heeft ze eigelijk een broer of zus met verkering? Anders moet je ff kijken hoe die het aanpakken.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:20 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Dat snappen ze niet.
ze zijn kwa humor en sarcasme echt heel ouderwets.
de moeder zei een keer dat schietsport stom was en zo. (OK fout dat ik er over begon maar ja, het is me hobby).
ík zeg: ach, ik kan tenminste wel domme mensen "vorm van pijn doen".begreep ze niet eens. niet dat ik het meenden maar het flapte er uit.
quote:ze heeft idd geen broers of zussen, ze is enigskind.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:22 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Heeft ze eigelijk een broer of zus met verkering? Anders moet je ff kijken hoe die het aanpakken.
quote:ook dat nog
Op vrijdag 20 juni 2003 00:23 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ze heeft idd geen broers of zussen, ze is enigskind.
quote:Voeg er schijnheilig, dom en laf aantoe en je hebt een perfecte persoonsbeschrijving van jezelf...
Op donderdag 19 juni 2003 23:50 schreef speedfreakssj het volgende:op mijn eigen forum staat het ook
lullig en achterbaks.
quote:ohja?
Op vrijdag 20 juni 2003 00:30 schreef El_Conejito het volgende:[..]
ook dat nog
dat maakt het vaak alleen maar erger bij 'dat soort ouders'
omdat je dan "hund kleine meisje" afpakt ofzo?
door zo te doen is ze misschien zelfs heel snel het huis uit als ze een keertje helder word ofzo.
quote:precies dat ja... ze zijn dus kieskeurig en stellen hoge eisen aa/op de persoon die hun kleine meid 'afpakt' .. volgens mij kan je het niet veel erger krijgen.. mag ik vragen naar leeftijden ?
Op vrijdag 20 juni 2003 00:33 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ohja?
omdat je dan "hund kleine meisje" afpakt ofzo?
door zo te doen is ze misschien zelfs heel snel het huis uit als ze een keertje helder word ofzo.
een echte vent zegt het gewoon irl, ipv sneaky op internet een bericht te gaan plaatsen in de wetenschap dat ze dat leest voordat je het zogenaamd officieel uit wil maken
vous etes un hypocrite, monsieur
quote:vader geloof ik 52 en moeder ergens eind 40 denk ik.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:35 schreef El_Conejito het volgende:[..]
precies dat ja... ze zijn dus kieskeurig en stellen hoge eisen aa/op de persoon die hun kleine meid 'afpakt' .. volgens mij kan je het niet veel erger krijgen.. mag ik vragen naar leeftijden ?
mijn vriendin is net 7 dagen 18 en ik word over ongeveer 15 dagen 19. dus kwa leeftijdsverschil in de relatie zit het wel goed IMHO.
quote:Ik hoop helemaal niet dat ze het leest en sneaky alles merkt.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:37 schreef ballOfur het volgende:
wat een achterbakse manier van uitmaken zegeen echte vent zegt het gewoon irl, ipv sneaky op internet een bericht te gaan plaatsen in de wetenschap dat ze dat leest voordat je het zogenaamd officieel uit wil maken
vous etes un hypocrite, monsieur
ik zeg het haar gewoon zondag en dan zeg ik ook gewoon alles.
heb je iets gemist in de start post?
quote:zie post.
Op vrijdag 20 juni 2003 00:41 schreef Thorka het volgende:
Ja, ik ben ook erg benieuwd naar de leeftijden!
vader: 52
Moeder: ergens eind 40
vriendin: 7 dagen 18
ik: over 15 dagen 19.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 00:40 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
vader geloof ik 52 en moeder ergens eind 40 denk ik.
mijn vriendin is net 7 dagen 18 en ik word over ongeveer 15 dagen 19. dus kwa leeftijdsverschil in de relatie zit het wel goed IMHO.
maar goed.. op zich zijn jullie leeftijden mooi om uit huis te gaan.. al aan het studeren ? mja.. daar moet ze natuurlijk wel het meisje naar zijn die het huis uit wil.. wel eens over gehad ?
Ik bedenk me dat eder kind een product van beide ouders is naast het individuele karakter dat ze zich op basis van opvoeding en levenservaringen ontwikkeld. Als je serieus wat met iemand wilt dan heb je die ouders er zo nu en bij en kun je van je vriendin soms reacties in de trant van haar ouders verwachten.
Als je daar nu al moeite mee hebt kun je je misschien bedenken of dat is wat je wilt voor pak hem beet de komende tien jaar. Wil je dat niet dan is het tijd voor verandering. Waarom zou je iemand aan het lijntje houden?
Sterkte.
Ik hoop voor haar dat ze een leuke vlotte gozer zal vinden die respect voor haar heeft..en voor haar ouders..
(want respect voor haar heb je ook totaal niet , dat heb je ook al een aantal maal online laten weten dmv rare topics over haar uiterlijk en gewicht/omvang)
Daarbij heeft ze in de toekomst weinig aan een laf ventje die zich verschuilt in/achter topics..en haar niet eerlijk en rechtstreeks durft te vertellen wat hij wil.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Het meisje heeft tenminste respect voor haar ouders, iets wat jij overduidelijk niet hebt (gezien al je topics hier en op woest die over haar ouders gingen)Ik hoop voor haar dat ze een leuke vlotte gozer zal vinden die respect voor haar heeft..en voor haar ouders..
(want respect voor haar heb je ook totaal niet , dat heb je ook al een aantal maal online laten weten dmv rare topics over haar uiterlijk en gewicht/omvang)
Daarbij heeft ze in de toekomst weinig aan een laf ventje die zich verschuilt in/achter topics..en haar niet eerlijk en rechtstreeks durft te vertellen wat hij wil.
quote:Als hij het dus uitmaakt wordt nagenoeg iedereen daar gelukkig van. Fijn als niemand, inclusief veroordelers, een probleem heeft na dit weekend
Het meisje heeft tenminste respect voor haar ouders, iets wat jij overduidelijk niet hebt (gezien al je topics hier en op woest die over haar ouders gingen)Ik hoop voor haar dat ze een leuke vlotte gozer zal vinden die respect voor haar heeft..en voor haar ouders..
quote:ben je nou zo dom?
Ik weet dat ik nu hap maar ik kan het toch niet laten.
Ik wist niet dat je zo'n achterhaalde muts was, Loedertje.
quote:Jij denkt dat de halve wereld zit te wachten op jouw stupide postings op het internet waarin jij tegen iedereen loopt te zeiken over haar ouders en over haar?
Op vrijdag 20 juni 2003 01:47 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ben je nou zo dom?
jij denklt echt dat mijn vriendin niet weet wat ik van haar vind hé?
Jij wilt een slachtofferrol en bent zielig?
Dan ben je idd aan het verkeerde adres bij mij..
Neem een dagboek en schrijf daar je *ik ben zielig en zij zijn niet normaal* verhaaltjes in joh!
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 20-06-2003 02:56]
Loedertje, waarom zou hij respect voor die mensen moeten tonen als dat in 1e instantie ookal niet kwam van hun kant voor hem????
quote:Ik zie vanaf dag 1 al topics namens de TS over de ouders van zijn vriendin die in zijn ogen o zo fout zijn..terwijl haar ouders gewoon reageren zoals elke ouder zou doen...
Op vrijdag 20 juni 2003 02:55 schreef Cruoninga het volgende:
Loedertje, waarom zou hij respect voor die mensen moeten tonen als dat in 1e instantie ookal niet kwam van hun kant voor hem????
en als je dan tegen je aanstaande schoonvader gaat zeggen dat je hem een alcoholist vind of tegen je a.s. schoonmoeder dat je haar zwaar belachelijk vind omdat je niet in je blote gat door de gang mag lopen vanaf de douche o.i.d.....ja sorry, daar zakt mijn rokje van af hoor...
respect t.o.v. hen is ver te zoeken...
naja, eigelijk zou ik gewoon een andere vriendin zoeken, ik ben groot voorstander van vriendinnen die niet moeilijk doen en niet overal mee naartoe willen, maargoed dat even terzijde
En als dat niet helpt:
quote:dat van die alcohollist waas destijds sarcastisch. het zijn et tweakers wat dat betreft.
Op vrijdag 20 juni 2003 02:59 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik zie vanaf dag 1 al topics namens de TS over de ouders van zijn vriendin die in zijn ogen o zo fout zijn..terwijl haar ouders gewoon reageren zoals elke ouder zou doen...
en als je dan tegen je aanstaande schoonvader gaat zeggen dat je hem een alcoholist vind of tegen je a.s. schoonmoeder dat je haar zwaar belachelijk vind omdat je niet in je blote gat door de gang mag lopen vanaf de douche o.i.d.....ja sorry, daar zakt mijn rokje van af hoor...
enne, ik loop alleen de plee uit en dan de trap op. als mensen dat gaat letten op wat jeaan hebt vind ik dat niet bepaald normaal. dat gestapo hoer dan de trap op komt om te kijken of ik wel een broek en T-shirt aan heb.
ziekelijk vind ik dat.
Ik begrijp je ook wel, alleen weeet je nog niet het hele verhaal en daar heb ik ook geen zinin. dat isveel te lang.
quote:ze weet dat ik het niet leuk vind om daar te komen maar toch kan ze me iedere keer weer ompraten.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:11 schreef DeStedebouwer het volgende:
Als hij haar niet eens mag zoenen in het huis van haar ouders enzo, dan is er toch wel iets fout neem ik aan. Ik zou trouwens ff tegen je vriendin zeggen dat haar ouders ff heel snel normaal moeten gaan doen, omdat je het anders gewoon niet eens meer leuk vind om langs te komen.naja, eigelijk zou ik gewoon een andere vriendin zoeken, ik ben groot voorstander van vriendinnen die niet moeilijk doen en niet overal mee naartoe willen, maargoed dat even terzijde
het is ook maar omdat het OV vanaf daar ALTIJD een kwartier of meer vertraging heeft. dus daar naar toe gaan en op een nrmale tijd thuiskomen is er bijna niet bij. maar ja, dan wil ze niet alleen om de tram zitten om naar huis te gaan en dan zwicht ik weer voor haar gezeur.
quote:Ik kend e die ouders al ver voordat ik Fok! kende.
Op vrijdag 20 juni 2003 02:59 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik zie vanaf dag 1 al topics namens de TS over de ouders van zijn vriendin die in zijn ogen o zo fout zijn..terwijl haar ouders gewoon reageren zoals elke ouder zou doen...
het is dus best logisch dat ik die mensen heb doorgrond en ze een "beetje vreemd" acht.
vandaar de "respectloze" postings.
Dit soort RATIONELE irritaties kun je toch niet over je kant laten gaan...met een beetje gevoel voor eigenwaarde dan.
Een mooi motto:
Na disse weer een frisse, geen handvol maar een land vol
Edit: van nog niet gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door superbossy op 20-06-2003 19:33]
quote:als mijn eerste kind er zo uit zou zien zou ik ook stoppen bij de eerste ja
Op vrijdag 20 juni 2003 00:23 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ze heeft idd geen broers of zussen, ze is enigskind.
quote:wie weet komen ze wel apart... en dat ze dan allebei weer ergens een fikse date gescoord hebben ofzo
Op zaterdag 21 juni 2003 11:33 schreef Troel het volgende:
Dus we komen jullie niet meer tegen op de onzinmeet in Amsterdam
'gestapo hoer'? Gast, grow the fuck up!
quote:Ik leef met jullie mee jongens, ik heb soortelijke problemen bovenstaande klinkt bekend in de oren en ik mag vanavond wel bij mijn vriendin langs als ik maar rond 11 uur vertrek.....|:(
Op vrijdag 20 juni 2003 00:09 schreef Roellio het volgende:
Schoonouder die je 18 jarige vriendin vertelt of ze wel of niet bij me mag blijven slapen...Schoonouder die je vertelt dat het wel eens tijd is om naar huis te gaan...
Tsja....
Ik zou het er binnenkort ff met haar over hebben want als het zo moet, dan hoeft het van mij nie zo meer, geen zin in
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:28 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
dat van die alcohollist waas destijds sarcastisch. het zijn et tweakers wat dat betreft.
enne, ik loop alleen de plee uit en dan de trap op. als mensen dat gaat letten op wat jeaan hebt vind ik dat niet bepaald normaal. dat gestapo hoer dan de trap op komt om te kijken of ik wel een broek en T-shirt aan heb.
quote:volgens mij had ie het over haar moeder....
Op zaterdag 21 juni 2003 22:35 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Goh leuk , je zou toch maar die vriendin zijn en gestapohoer genoemd worden , ik hoop voor je dat ze dit niet gelezen heeft.
Sorry hoor, maar ik vind dit wel een beetje een triest verhaaltje.. Een echte reden om het uit te maken ("ik ben niet meer verliefd" "ze is vreemdgegaan" oid) komt er niet in voor, er zijn alleen wat dingetjes waar je je een beetje aan irriteert; lijkt me niet raar na een jaar.
En of ze je nog kan ompraten, komop zeg, dan snap je toch ook wel dat je fout bezig bent als je het uitmaakt? Maar voor haar is het misschien wel goed
En "je laat je iedere keer ompraten" om naar haar toe te gaan, get a life, je bent er zelf bij hoor...
Verder:
quote:
Het meisje heeft
[...]
vertellen wat hij wil.
quote:Het blijft een trieste opmerking.
Op zondag 22 juni 2003 10:59 schreef Tyler_Durden het volgende:[..]
volgens mij had ie het over haar moeder....
quote:Dan zou dit topic in retrospect plotseling bestaansrecht hebben verdiend
Op zondag 22 juni 2003 14:56 schreef sundae het volgende:
Misschien was trueno 'm wel voor, na dit topic gelezen te hebben..
quote:Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Op zondag 22 juni 2003 14:50 schreef Maanvis het volgende:
Is het nog gelukt?
quote:klopt ook,. we hebben gepraat en hebben besloten bij elkaar te blijven en het weekend van haar 2e keer verjaardagvieren is voor de ouders deelsd in de soep gelopen want veel mensen vroegen zich af waar ik was.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:11 schreef Maanvis het volgende:
Tja doe wat je niet laten kunt. Ik vond jullie eigenlijk wel heel goed bij elkaar passen toen ik jullie zo samen op die meeting zag
dusse, 1 voor onze relatie en 0 voor de ouders.
BTW, aan loedertje: ze zit hier naast me. en ze vond de actie van haar ouders ook zeer vreemd dus over niet respectvol kan je niet zeuren.
quote:Nou sorry hoor..
Op zondag 22 juni 2003 18:47 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
klopt ook,. we hebben gepraat en hebben besloten bij elkaar te blijven en het weekend van haar 2e keer verjaardagvieren is voor de ouders deelsd in de soep gelopen want veel mensen vroegen zich af waar ik was.
en de ouyders zeiden de waarheid, dat ik niet welkom was en dat vonden ze zeer vreemd.dusse, 1 voor onze relatie en 0 voor de ouders.
BTW, aan loedertje: ze zit hier naast me. en ze vond de actie van haar ouders ook zeer vreemd dus over niet respectvol kan je niet zeuren.
quote:Nou sorry hoor..
Op zondag 22 juni 2003 19:56 schreef sundae het volgende:[..]
Nou sorry hoor..
Het kan me niet schelen wat er gebeurd is, maar als m'n vriend zo over mijn ouders zou praten...![]()
quote:succes
Op zondag 22 juni 2003 18:47 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
klopt ook,. we hebben gepraat en hebben besloten bij elkaar te blijven.
Sommige mensen zite echt te erg onder de plak, damn. Of kunnen zich echt niet aan een beslissing houden.
quote:het gaat over die moeder.
Op zaterdag 21 juni 2003 22:35 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Goh leuk , je zou toch maar die vriendin zijn en gestapohoer genoemd worden , ik hoop voor je dat ze dit niet gelezen heeft.
quote:ze is het er anders roerend mee eens hoe die ouders zijn.
Op zondag 22 juni 2003 19:56 schreef sundae het volgende:[..]
Nou sorry hoor..
Het kan me niet schelen wat er gebeurd is, maar als m'n vriend zo over mijn ouders zou praten...![]()
het klinkt misschien vreemd maar ze luidsteren echt bijna alles afl. ztrueno doet zelfs de deur vanb de slaapkamer dicht als ze boven zit te bellen terwijl haar ouders benedn in de woonkamer zitten.
het lijkt echt alsof ze ware gestapo zijn.
ze komen zelfs kijken wat we aan het doen zijn als we boven in haar slaaokamer zijn.
HALLO, het meisje is 18. dan ben je als ouder toch behoorlijk mislukt als je je dochter achtervolgt.
quote:Als ze ooit hebben gelezen wat voor bullshit jij uitkraamt op het internet kan ik mij voorstellen dat ze niet met je weglopen
Op maandag 23 juni 2003 19:29 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ze is het er anders roerend mee eens hoe die ouders zijn.
het klinkt misschien vreemd maar ze luidsteren echt bijna alles afl. ztrueno doet zelfs de deur vanb de slaapkamer dicht als ze boven zit te bellen terwijl haar ouders benedn in de woonkamer zitten.
ze komen zelfs kijken wat we aan het doen zijn als we boven in haar slaaokamer zijn.
HALLO, het meisje is 18. dan ben je als ouder toch behoorlijk mislukt als je je dochter achtervolgt.
quote:Op elk potje past een dekseltje.
Op woensdag 25 juni 2003 03:24 schreef Loedertje het volgende:[..]
Als ze ooit hebben gelezen wat voor bullshit jij uitkraamt op het internet kan ik mij voorstellen dat ze niet met je weglopen
Klik eens op je naam en kijk eens wat voor schitterende dingen je schrijft..
quote:In elk kutje, past een pikje.
Op woensdag 25 juni 2003 03:40 schreef sig000 het volgende:[..]
Op elk potje past een dekseltje.
.
quote:Ja. Dan is de lol er op den duur wel af.
Op maandag 23 juni 2003 19:29 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ze is het er anders roerend mee eens hoe die ouders zijn.
quote:zo zeg...kan het nog ongenuanceerder? Het leven is niet zwart-wit in hokjes te plaatsen. Dat dit onderwerp voor hem gevoelig ligt en hij bijvoorbeeld in een emotionele bui over zijn gevoelens wil praten en daarbij in jouw ogen niet 'correct' taalgebruik gebruikt, vind ik heel begrijpelijk.
Op woensdag 25 juni 2003 03:24 schreef Loedertje het volgende:[..]
Als ze ooit hebben gelezen wat voor bullshit jij uitkraamt op het internet kan ik mij voorstellen dat ze niet met je weglopen
Klik eens op je naam en kijk eens wat voor schitterende dingen je schrijft..
Het is soms erg moeilijk met sommige gevoelens om te gaan en het is altijd fijn om erover te praten. Niet alleen omdat het oplucht maar ook omdat andere mensen een ander referentiekader hebben en daardoor soms dingen zien die aan je voorbij waren gegaan.
Dat je hem grotendeels aanvalt op taalgebruik en niet echt op inhoud vind ik een laffe streek bij iemand die over een probleem wil praten. Natuurlijk mag je aangeven dat jij dit ziet als niet-correct handelen. Maar moet dat nou meerdere keren? En op deze manier? Je loopt hem hier gewoon de grond in te stampen. Als je niet inhoudelijk kunt reageren, reageer dan niet.
Dat hij dit op internet post vind ik wel een beetje onrespectvol naar zijn vriendin toe, vooral omdat ik uit de thread opmaak dat zij hier ook bij sommige mensen bekend is. Ik zou in dit geval met een paar goede vrienden gaan praten die ik vertrouw. Dat hij erover wil praten kan ik heel goed begrijpen.
En dan nu ontopic, vanaf hier gericht aan speedfreakssj.
Een goede vriend van me zat 3 jaar geleden met exact dezelfde situatie, en ik kan me heel goed voorstellen hoe jij je voelt. Waarschijnlijk zal je nooit echt goed met haar ouders op kunnen schieten. Als je niet de ruimte krijgt een open gesprek met mensen te voeren waarin je aan kan geven waar je mee zit, maar bij voorbaat al uitgekotst word, kom je nergens. Helaas kun je hier niets aan doen.
Het enige advies wat ik je kan geven is 100% open kaart spelen met je vriendin. Laat haar weten hoe jij tegen dit alles aankijkt, waarom je doet wat je doet, wat je verwachtingen van haar zijn, enz.
Zij is zich misschien niet bewust van het feit dat het bij jou zo gevoelig en diep ligt. Ook zou het kunnen dat ze verschillende situaties los van elkaar ziet, terwijl jij steeds hetzelfde ziet gebeuren en je daaraan ergert.
Probeer jezelf in te leven in haar belevenswereld, en zij in de jouwe in te laten leven. Zolang je niet beiden weet wat jullie gezamelijke problemen zijn kun je er ook niet goed aan werken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes in ieder geval!
[edit]
Realiseer me nu pas dat ik eigenlijk op de verkeerde posting van Loedertje reageerde. Dit staat een beetje vaag, maar als je het hele topic leest begrijp je wat ik bedoel. Mijn excuses
[Dit bericht is gewijzigd door Sleepless op 25-06-2003 08:01]
Je moet er wat voor over hebben.. Misschien als jij toch probeert een gesprek aan te knopen (en dan GEEN SARCASTISCHE OF BIJDEHANTE opmerkingen plaatsen) en er gewoon over te praten.. Misschien komen jullie er beide wel uit en zal ook de relatie tussen jou en haar ouders een stuk beter worden..
quote:Loedertje had het volgens mij niet echt over zijn taalgebruik, maar meer over wat voor dingen hij zegt.. Over zijn schoonouders, en zelfs kwetsende dingen over zijn vriendin.
Op woensdag 25 juni 2003 07:55 schreef Sleepless het volgende:[..]
Volgens mij blaast topicstarter het probleem gewoon op, hij kan denk ik beter es proberen zijn best te doen tegenover die ouders, echt, dat scheelt (meestal) een hele hoop...
Dan maar een klein beetje je trots opzij hoor, je kunt het niet altijd helemaal hebben zoals je zelf wilt...
quote:
klopt ook,. we hebben gepraat en hebben besloten bij elkaar te blijven en het weekend van haar 2e keer verjaardagvieren is voor de ouders deelsd in de soep gelopen want veel mensen vroegen zich af waar ik was.
en de ouyders zeiden de waarheid, dat ik niet welkom was en dat vonden ze zeer vreemd.
dusse, 1 voor onze relatie en 0 voor de ouders.
En voor jou een overwinning dat het voor die ouders flink in het honderd is gelopen
Boontje...
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 00:09 schreef Rhadamanthus het volgende:
Godzijdank!Het idee alleen al dat jullie nageslacht zouden gaan produceren heeft mij al doen uitzoeken in hoeverre preventieve aborti rechtens door de beugel kunnen.
Vuile profiteer sletten hebben we al genoeg van, die moeten het kennelijk op de harde manier leren.
Als ze er verdriet van heeft, moet je maar tegen haar zeggen dat je zult bidden dat ze een multi miljonair tegenkomt die precies weet hoe het hoort en die genoegen neemt met haar en haar ouders.
Kom op man, lees je topic nou zelf nog eens een keer. Vind je nou zelf niet dat je al genoeg tijd en moeite hebt verspild aan dit meisje?
quote:Tis echt NIET leuk om vlak voor je feestje gedumpt te worden.....
Op woensdag 9 juli 2003 00:11 schreef Jabberwockie het volgende:
Als ik jou was zou ik bellen vlak voor haar verjaardagsfeestje begint en het dan uitmaken.
Als ze vraagt om een reden, linkje sturen naar dit topic.Vuile profiteer sletten hebben we al genoeg van, die moeten het kennelijk op de harde manier leren.
Als ze er verdriet van heeft, moet je maar tegen haar zeggen dat je zult bidden dat ze een multi miljonair tegenkomt die precies weet hoe het hoort en die genoegen neemt met haar en haar ouders.Kom op man, lees je topic nou zelf nog eens een keer. Vind je nou zelf niet dat je al genoeg tijd en moeite hebt verspild aan dit meisje?
Jouw vriendinnetje mag *misschien* wel wat assertiever zijn op dit punt... maar de invloed die ouders kunnen hebben is enorm. En dat zij hun dochter beschermen mag je die ouders niet kwalijk nemen, eigenlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Evie op 09-07-2003 10:58]
quote:Doe normaal zoiets doe je niet over 't forum, als ik je openingspost lees twijfel ik ook hoe jullie in de relatie staat, het is allemaal haar fout, aan jou ligt 't niet. Tja ik vraag mij dat af volgens mij is dat onzin.
Op donderdag 19 juni 2003 23:56 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
tja, eigenlijk wel maar ik moet het toch ergens van me afschrijven.
dus hierbij, het spijt me als je dit leest trueno, en het spijt me oprecht alleen ik kan het niet lannger meer opkroppen.
"zit bijna te huilen"
En dat je dat hier post op het forum, waar je (ex)vriendin komt, is helemaal schandalig. Je hebt je mond vol van hoe het allemaal moet en hoe je gebruikt bent en dan doe je het zo.
Maarja je hebt natuurlijk gelijk en dan mag alles, dan mag je het op je fok zetten, en op je eigen forum zodat ze het zeker voor zondag leest. Arrogantie ten top. Als ik je vriendin was zou ik 't per direct uitmaken, zo ga je niet met mensen om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |