Meest gespeelde deel op dit moment is Zelda: The Windwaker
Verder zijn er nog veel bezig met Link to the Past de GBA remake van de SNES klassieker:
Ja Strolie bollie, daar zat ik ook heeeeel lang vast !
die 2 heksen, in elke zelda vanaf lttp zitten ze, maar nu nog niet tegen gekomen.
lttp bij die paddestoel
oot in het kasteel in de woestijn
Majora's mask in het moeras
quote:je moet in de donkere wereld naar een plek lopen waar je in de lichte wereld niet kunt komen en dan in de spiegel kijken, zodat je in de lichte wereld ineens op de juiste plaats bent.
Op vrijdag 20 juni 2003 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, ik zit vast. Wat de ruk moet ik met dat konijntje doen?
quote:Deze figuur snapt het. Hulde!
Op vrijdag 20 juni 2003 00:48 schreef enfermidade het volgende:
imo is dat nog steeds de beste zelda ooit
ALTPP is de beste Zelda ooit, en die multiplayer Zelda's zuigen gewoon. Zelda is een adventure voor 1 speler.
Nu maar hopen dat Nintendo het lot van die Zelda's inderdaad verbindt aan de reacties op E3.
Dan wordt die bagger gecanceled en maken ze tenminste weer echte Zelda games.
HELP
Het is in ieder geval lang geleden dat ik een spel heb gespeeld waar ik niet voor naar bed wil gaan; slecht voor 't werk, om 4:00 uur naar bed en om 7:00 uur opstaan. Maar dat hadden meer mensen geloof ik
Is het overigens verstandig eerst nog wat side-quests te gaan doen (als in schatten zoeken), alvorens de 'tower of Gods' binnen te gaan? Of kan dat wachten .. Heb nu 6 heartcontainers en naar m'n gevoel ben ik harstikke sterk
LadyS: ik hoop 't over een klein uurtje te weten
quote:schiet wel een beetje op, wil je
Op maandag 23 juni 2003 16:16 schreef qyn het volgende:LadyS: ik hoop 't over een klein uurtje te weten
Nou ja,, succes iig
quote:SPOILER!!! NIET LEZEN!!!
Op maandag 23 juni 2003 16:13 schreef LadyS het volgende:
Euhm.. Het zal ongetwijfeld al in de eerdere delen zijn gevraagd. En op ze nou all 12 door te gaan lezenMaar ik ben nu in de tower of gods bij de "eindbaas" (die 2 handen en een kop met rooie ogen zeg maar
) Ik ben dus druk aan het schieten met mijn pijl en boog en ik raak ze ook nog zowaar en toch lukt het me verder niet
![]()
Wat moet je doen als je bij die grote kop zijn ogen eruitgeschoten hebt en dan op de grond staat
Er komt wel een pijl bij te staan, maar ik kan het niet raken, zelf niet als je je L ingedrukt houdt..
HELP
quote:2e verdieping pas, stomme lasterstraalkamer, duurde even voordat ik het doorhad
Op maandag 23 juni 2003 16:23 schreef LadyS het volgende:[..]
schiet wel een beetje op, wil je
ik kan geen uur wachten.. hahahahaNou ja,, succes iig
Ik herken overigens een oog boven een 'deur', van het type wat er al is sinds Zelda I .. *alvast blij is met het wapen wat hij zonder twijfel gaat ontvangen in deze kerker*
Oh, dat uurtje, kan wel 's langer gaan duren
-edit- daar gaan we dan
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 23-06-2003 18:46]
Hij loopt achter me aan, maar kan nergens mee naar binnen en als ik het scherm uitloop istie weg
quote:Kom op naar binnen, die eindbaas is een eitje. Ik werd zelfs niet eens geraakt!! Best jammer
Op maandag 23 juni 2003 18:59 schreef qyn het volgende:
Ik sta nu al 10 minuten voor de Boss-deur maar durf niet naar binnen
quote:Jij bent een beter mens dan ik
Op maandag 23 juni 2003 19:03 schreef BMH het volgende:Kom op naar binnen, die eindbaas is een eitje. Ik werd zelfs niet eens geraakt!! Best jammer
Ik kon er niet meteen aan beginnen, maarre... *ben doodgegaan* (hoe erg ik me er ook voor moet schamen) ..
Ach, ik begon 't door te hebben op 't eind .. volgende poging is onbetwijfeld succesvol!
quote:Waar ergens in het spel is dat?
Op maandag 23 juni 2003 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand wat je moet doen met die dief die zich voordat als een "average guy" in LttP ?Hij loopt achter me aan, maar kan nergens mee naar binnen en als ik het scherm uitloop istie weg
quote:In de present time.
Op maandag 23 juni 2003 21:10 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Waar ergens in het spel is dat?
Ik heb nu 3 levels gehad in de dark world.
Ging ff terug om wat dingen te doen zomaar eigenlijk. En deze zit bij de desert links onder.
quote:Ik geloof dat er in het dorp een huisje zit, waar een ventje in zit die zegt dat het een "thief hideout" is. Hij zegt geloof ik ook iets over dat ventje in de desert. Probeer het daar eens..
Op maandag 23 juni 2003 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
In de present time.
Ik heb nu 3 levels gehad in de dark world.
Ging ff terug om wat dingen te doen zomaar eigenlijk. En deze zit bij de desert links onder.
quote:Klopt ja... verder gebeurd er nix...
Op maandag 23 juni 2003 21:42 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Ik geloof dat er in het dorp een huisje zit, waar een ventje in zit die zegt dat het een "thief hideout" is. Hij zegt geloof ik ook iets over dat ventje in de desert. Probeer het daar eens..
quote:hmmmzzz.. ik had er 10 toen ik daar was
Is het overigens verstandig eerst nog wat side-quests te gaan doen (als in schatten zoeken), alvorens de 'tower of Gods' binnen te gaan? Of kan dat wachten .. Heb nu 6 heartcontainers en naar m'n gevoel ben ik harstikke sterk
quote:Op een gegeven moment ligt er ergens in de Light World een schatkist. (Of Dark World) op de plek waar die twee goudsmitten zitten. Als je die schatkist naar die knakker in de woestijn brengt krijg je een.....
Op maandag 23 juni 2003 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand wat je moet doen met die dief die zich voordat als een "average guy" in LttP ?Hij loopt achter me aan, maar kan nergens mee naar binnen en als ik het scherm uitloop istie weg
SPOILER NIET LEZEN!!!
flesje
SPOILER WEET UIT!!!
Ik ben trouwens dankzij de GB Player begonnen aan Link's awakening, die heb ik nog nooit uitgespeeld. Hierna verder met OoS en OoA.
quote:Als je het over mijn stukje spoilertext hebt wel ja. Wat had je dan verwacht, de Triforce of Power
Op maandag 23 juni 2003 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat was het?
quote:
Op maandag 23 juni 2003 23:30 schreef GolbeZeromus het volgende:[..]
Als je het over mijn stukje spoilertext hebt wel ja. Wat had je dan verwacht, de Triforce of Power
![]()
Bijvoorbeeld
Ik heb er al 3, dus laat hem maar lekker zitten
quote:Ik moet ook nog beginnen.
Op maandag 23 juni 2003 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na vrijdag ga ik full time Zelda WW spelen. 'ff' snel uitspelen
quote:Dank je wel
Op maandag 23 juni 2003 16:52 schreef Khadgar het volgende:[..]
SPOILER!!! NIET LEZEN!!!
[knipperdeknip]
SPOILER!!! NIET LEZEN!!!
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:59 schreef qyn het volgende:
Ik sta nu al 10 minuten voor de Boss-deur maar durf niet naar binnen
Kom op.. je kunt het!!!!
Zelfs mij is het gelukt, en geloof me... dat wil wat zeggen
Ik vind het persoonlijk echt een prachtig spel. De sfeer is goed en ik vind de cel shaded graphics ondanks mijn haat die ik er tegen had erg goed. De gezichtsuitdrukkingen zijn zoveel duidelijker, maar dat moet ook wel vind ik aangezien onze vriend Link geen woord spreekt... (althans tot nu toe bij mij nog niets).
Het zeilen over de grote zee vind ik echt HEERLIJK. De muziek op de achtergrond de zon aan de horizon, echt geweldig.
Ik had nog even een vraagje. In de zee vindt je allemaal schatten. De schatten die ik tot nu toe heb gevonden zijn alleen maar muntjes. Opzich leuk, mits je meer dan 200 muntjes bij je kan dragen, maar dat kan ik niet. Nu vraag ik mij dus af waar ik powerups kan vinden waardoor ik meer muntjes bij mij kan dragen.
Iemand een idee?
quote:Mja, en toch blijf ik van mening dat Zelda:OOT de beste is...
Op maandag 23 juni 2003 14:54 schreef Denni5 het volgende:[..]
Deze figuur snapt het. Hulde!
ALTPP is de beste Zelda ooit, en die multiplayer Zelda's zuigen gewoon. Zelda is een adventure voor 1 speler.
Nu maar hopen dat Nintendo het lot van die Zelda's inderdaad verbindt aan de reacties op E3.
Dan wordt die bagger gecanceled en maken ze tenminste weer echte Zelda games.
Maar dat is maar een mening...
Wind waker waren ze mooier gemaakt
quote:dat was nou juist het minpunt van WW in mijn ogen
Op woensdag 25 juni 2003 16:55 schreef HomerJ het volgende:
By the way, ben ik de enige die de elfen van OOT op goedkope hoeren vind lijken?
Wind waker waren ze mooier gemaakt
Krijg nu helemaal het gevoel alsof ik een tekenfilm aan het besturen ben... en daar hou IK niet van...
quote:Bij de elfjes. Er zijn een aantal elf eilanden en bijvoorbeeld op Outset Island zit er een.
Op woensdag 25 juni 2003 16:17 schreef Ponem het volgende:
Hallo jongens en meisjes. Ik heb eindelijk ook Zelda the WW weten te bemachtigen en nog wel de Limited edition ook, wat een geluk. Ik had het spel nog niet gekocht omdat ik eerst Metroid uit wilde spelen. Het is mijn eerste Zelda die ik aan het spelen ben.Ik vind het persoonlijk echt een prachtig spel. De sfeer is goed en ik vind de cel shaded graphics ondanks mijn haat die ik er tegen had erg goed. De gezichtsuitdrukkingen zijn zoveel duidelijker, maar dat moet ook wel vind ik aangezien onze vriend Link geen woord spreekt... (althans tot nu toe bij mij nog niets).
Het zeilen over de grote zee vind ik echt HEERLIJK. De muziek op de achtergrond de zon aan de horizon, echt geweldig.
Ik had nog even een vraagje. In de zee vindt je allemaal schatten. De schatten die ik tot nu toe heb gevonden zijn alleen maar muntjes. Opzich leuk, mits je meer dan 200 muntjes bij je kan dragen, maar dat kan ik niet. Nu vraag ik mij dus af waar ik powerups kan vinden waardoor ik meer muntjes bij mij kan dragen.
Iemand een idee?
quote:Daar heb je helemaal gelijk in, en dat vervelende hysterische gegil van ze als ze weer verdwijnen slaat ook nergens op, maar ja, voor de rest is t een goed spel.
Op woensdag 25 juni 2003 16:55 schreef HomerJ het volgende:
By the way, ben ik de enige die de elfen van OOT op goedkope hoeren vind lijken?
Wind waker waren ze mooier gemaakt
quote:Ik heb een tijdje niet kunnen spelen, maar ben momenteel weer aangekomen bij die eindbarend in de Tower of Gods met z'n hoofd en wapperende handjes
Op dinsdag 24 juni 2003 12:28 schreef LadyS het volgende:[..]
![]()
![]()
Kom op.. je kunt het!!!!
![]()
Zelfs mij is het gelukt, en geloof me... dat wil wat zeggen
Heb net 2 keer een bom in z'n tronie geworpen, neem even pauze voor de derde ronde, want hij gaat blijkbaar niet ZO snel dood ... nog 2,5 hartje over en een half flesje soep van oma .. mwah, moet lukken
Wat een geweldig Bach-geinspireerd nummer daar op de achtergrond!
-edit- hebbus, eindelijk!
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 27-06-2003 21:29]
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:21 schreef qyn het volgende:-edit- hebbus, eindelijk!
quote:Ben intussen aanbeland bij de mini-boss op Fortress-Island maar ga daar morgen mee verder .. Ga dan me zussie redden!
Op vrijdag 27 juni 2003 23:44 schreef LadyS het volgende:[..]
![]()
En nu nog verder...
En heb tijdens het varen nog een liedje geleerd; dat teleporteren is wel handig!
quote:Nice! Jij hebt dat teleport liedje veel eerder dan mij! Ik kreeg em pas toen ik em echt nodig had (frusterend)
Op zaterdag 28 juni 2003 00:01 schreef qyn het volgende:[..]
Ben intussen aanbeland bij de mini-boss op Fortress-Island maar ga daar morgen mee verder .. Ga dan me zussie redden!
En heb tijdens het varen nog een liedje geleerd; dat teleporteren is wel handig!
quote:Iemand vertelde mij dat je dat liedje nodig had, en dus dat ventje beschieten en zo, maar hoe kom je er anders achter? Ventje schieten ligt niet ZO voor de hand. Of vertelt een vis het je?
Op zaterdag 28 juni 2003 10:12 schreef BMH het volgende:[..]
Nice! Jij hebt dat teleport liedje veel eerder dan mij! Ik kreeg em pas toen ik em echt nodig had (frusterend)
quote:Heel erg per ongeluk
Op zaterdag 28 juni 2003 11:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iemand vertelde mij dat je dat liedje nodig had, en dus dat ventje beschieten en zo, maar hoe kom je er anders achter? Ventje schieten ligt niet ZO voor de hand. Of vertelt een vis het je?
Verder had ik gewoon geluk dat m'n pijl en boog nog steeds op Z zat, in plaats van m'n boemerang... Schoot pijl, dacht *kut, dat had boemerang moeten zijn* maar pijl werkte veel beter ..
Stom geluk dus
quote:Z'n broer verteld het als je de wind song leert, piemel.
Op zaterdag 28 juni 2003 11:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iemand vertelde mij dat je dat liedje nodig had, en dus dat ventje beschieten en zo, maar hoe kom je er anders achter? Ventje schieten ligt niet ZO voor de hand. Of vertelt een vis het je?
|.
-edit- eindelijke, die stomme rotvogel voor altijd kaput .. nu even geen fortresses meer; ff collecten enzo
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 28-06-2003 18:52]
quote:Ondertussen al wel weer verder toch, tuinkabouter?
Op zaterdag 28 juni 2003 11:55 schreef qyn het volgende:
LOL! Ik speel nu pong met een soort schaduw van Ganon (ofzoiets), net als vroeger|.
-edit- eindelijke, die stomme rotvogel voor altijd kaput .. nu even geen fortresses meer; ff collecten enzo
Weet iemand misschien of er een programmaatje is waarmee je zelf levels voor bijv. ALTTP kunt maken op een beetje makkelijke manier, en dan niet rpg-maker of iets dergelijks, want daarmee kun je alleen maar slechte FF ripoffs maken. Dus een editor of zoiets voor action-adventures, dat er eindelijk echt moeilijke levels kunnen komen
quote:Zo leuk vond je hem?
Op maandag 30 juni 2003 12:35 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb het al een maand of 2 niet meer gespeeldEn ik heb het nog nieteens uitgespeeld
Ik vond het maar niks. Veelste kort.
quote:Ja hoor
Op maandag 30 juni 2003 12:14 schreef Denni5 het volgende:[..]
Ondertussen al wel weer verder toch, tuinkabouter?
Maar nog niet de Earth/Wind-temple binnengeweest.. Beetje rondgevaren, quests op Windfall afgemaakt, Nintendo Gallerytm gevonden, naar m'n gevoel de meeste elfeneilandjes gevonden (5000 rupees, 99 bommen en pijlen), de boel vast wat in kaart gebracht en een hele hoop van die inktvissen met ogen in zee afgemaakt
Oh, en die gast op het eerste eiland (Outset) meer dan 1000 keer voor z'n tokus geramd .. -edit- 346 + 550 + 1000 keer om precies te zijn .. Ben nu "master Link"
Heb nu 11 hartjes en sta op 't punt dus aan de Earth-temple te beginnen.. En ik heb er nog geen genoeg van ..
[Dit bericht is gewijzigd door qyn op 30-06-2003 15:40]
quote:1346 die Orca raken? Damn, ik vond 't al vervelend om 'm 500 x te raken, duurde te lang en was te eentonig, krijg je nog iets speciaals vannem? Of alleen dat titeltje?
Op maandag 30 juni 2003 13:33 schreef qyn het volgende:[..]
Ja hoor
![]()
Maar nog niet de Earth/Wind-temple binnengeweest.. Beetje rondgevaren, quests op Windfall afgemaakt, Nintendo Gallerytm gevonden, naar m'n gevoel de meeste elfeneilandjes gevonden (5000 rupees, 99 bommen en pijlen), de boel vast wat in kaart gebracht en een hele hoop van die inktvissen met ogen in zee afgemaakt
![]()
Oh, en die gast op het eerste eiland (Outset) meer dan 1000 keer voor z'n tokus geramd .. 1346 keer om precies te zijn
.. Ben nu "master Link"
Heb nu 11 hartjes en sta op 't punt dus aan de Earth-temple te beginnen.. En ik heb er nog geen genoeg van
..
wtf is dat ding naast je kompas ?
Ik heb al bijna 10 hartjes en ik heb dat ding nog altijd niet
waar moet je dat halen
quote:lol
Op maandag 30 juni 2003 14:41 schreef Khadgar het volgende:
Dat is de klok. Druk maar eens op de pijl naar rechts op de D-pad.
nooit opgemerkt, en ik ben al een tijdje bezig
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:38 schreef Denni5 het volgende:
1346 die Orca raken? Damn, ik vond 't al vervelend om 'm 500 x te raken, duurde te lang en was te eentonig, krijg je nog iets speciaals vannem? Of alleen dat titeltje?
Je hebt toch nog wel een foto van zo'n grote inktvis gemaakt he? Voor in de Nintendogallery, die ben ik nu aan't vol fotograferen.
Heb alleen geen gba, dus ik moet een beeldje missen
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt bij 't typen van m'n post, ik had die Orca 346 + 550 + 1000 keer geraakt, één keer geld gekregen, één keer een heart-peace en precies bij de 1000 zegt ie: "ENOUGH" uit zichzelf en zegt ie dat z'n arm lam is (en durft te wedden dat je wijsvinger ook zo aanvoelt) .. En noemt je Master, en je krijgt 200 rupees, meer niet .. Ongelooflijk saai maar te doen met tussenpauzes ..
Die inktvis ben ik vergeten op de foto te zetten .. Tssk .. Maar ik ga nu niet meer terug.. Dan straks maar een 2e keer spelen!
Heb hier ook een GBA, mijn nieuwe levensdoel wordt dan ook die gallery volkrijgen
quote:Je moet ook wel ALTTP hebben voor de GBA om het te laten werken he? Nintendomarketing to the limits
Op maandag 30 juni 2003 15:46 schreef qyn het volgende:[..]
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt bij 't typen van m'n post, ik had die Orca 346 + 550 + 1000 keer geraakt, één keer geld gekregen, één keer een heart-peace en precies bij de 1000 zegt ie: "ENOUGH" uit zichzelf en zegt ie dat z'n arm lam is (en durft te wedden dat je wijsvinger ook zo aanvoelt)
.. En noemt je Master, en je krijgt 200 rupees, meer niet .. Ongelooflijk saai maar te doen met tussenpauzes ..
![]()
Die inktvis ben ik vergeten op de foto te zetten .. Tssk .. Maar ik ga nu niet meer terug.. Dan straks maar een 2e keer spelen!
Heb hier ook een GBA, mijn nieuwe levensdoel wordt dan ook die gallery volkrijgen
quote:Ik kom wel ff langs
Op maandag 30 juni 2003 16:36 schreef Denni5 het volgende:[..]
Je moet ook wel ALTTP hebben voor de GBA om het te laten werken he? Nintendomarketing to the limits
Misschien dat ik nog wel es een gba van iemand leen dan.
quote:Oh ja, je had zo'n speciaal kabeltje ervoor nodig, d'r was in elk geval iets naast de gba dat je nodig had.
Op maandag 30 juni 2003 17:18 schreef Khadgar het volgende:
Voor linken met de gba is GEEN ALTTP nodig!
quote:Inderdaad gewoon een kabaltje, om de GBA op een gamepoort van de Cube te verbinden. Tingle Tuner doet het hier alvast prima, maar ik gebruik hem nog niet
Op maandag 30 juni 2003 18:03 schreef Denni5 het volgende:
Oh ja, je had zo'n speciaal kabeltje ervoor nodig, d'r was in elk geval iets naast de gba dat je nodig had.
Ga nu m'n 'cabana' maar eens opzoeken; ik heb gehoord dat het daar goed uit te houden is
quote:ik geloof het wel, maar toen ik met de 2e quest begon was mn gallery nog leeg, dus zeker weten doe ik het niet.
Op maandag 30 juni 2003 18:17 schreef gieling.com het volgende:
bij de 2e keer spelen (op dezelfde safegame) blijven je poppetjes in de N.gallery wel staan???
quote:De E3 trailer van 2002 ?
Op maandag 30 juni 2003 21:26 schreef Vincent_Valentine het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een link of op zijn HDD, de Zelda wind waker trailer waarbij je die mooie actieve klassieke muziek (geloof niet van zelda games zelf) te horen krijgt?
Uiteraard
Over Wind Waker, er wordt gezegd dat er veel elementen van OOT terug te vinden zijn. Ik vind er zelfs veel elementen van "Zelda 1: Legend of Zelda" in te vinden zijn! (overigens, in mijn opinie de meest briljante Zelda ooit).
Ik heb hier in ieder geval méér het klassieke 'kerker-gevoel' wat er in LoZ te vinden was, dan ik dat had in OOT. Nu heb ik OOT ook nog niet uitgespeeld ( ) (wel tot redelijk ver in het 'boze gedeelte') dus misschien moet ik gewoon m'n bek houwe
Misschien probeer ik hier wel te vertellen dat ik de 8-bit 1e Zelda nog het coolste vind .. Ach
quote:Het klassieke kerkergevoel in WW? Welke tempel dan? Ik vond dat namelijk niet echt. Het verhaal zelf is wel meer in de trand van Zelda 1, want dat verhaal dat je hoort als je met Tetra naar Hyrula gaat vond ik echt fantastisch!
Op maandag 30 juni 2003 23:14 schreef qyn het volgende:
Ik heb hier wel een "Zelda Theme - Gamecube Prototype"Over Wind Waker, er wordt gezegd dat er veel elementen van OOT terug te vinden zijn. Ik vind er zelfs veel elementen van "Zelda 1: Legend of Zelda" in te vinden zijn! (overigens, in mijn opinie de meest briljante Zelda ooit).
Ik heb hier in ieder geval méér het klassieke 'kerker-gevoel' wat er in LoZ te vinden was, dan ik dat had in OOT. Nu heb ik OOT ook nog niet uitgespeeld (
) (wel tot redelijk ver in het 'boze gedeelte') dus misschien moet ik gewoon m'n bek houwe
Misschien probeer ik hier wel te vertellen dat ik de 8-bit 1e Zelda nog het coolste vind
.. Ach
Wel veel in kaart gebracht, die alleraardigste tipgevende visjes hebben me veel geholpen, nu 9 harten totaal, moet nog paar dingen doen waar ik vannacht de kracht en middelen niet voor had, ik wilde niet nog eens me rot vliegen met meeuwen en van die enorme vogels achter me aan. HARTkloppingen. Ik wil Qyn inhalen, mn broertje, ben op bepaalde vlakken verder en hij weer op andere. Qyn !
Zo veel gedaan gister, die vent 539 + 1000 keer gemept (zit in de familie), ghostship gezien, triforce chart bemachtigd, schatten opgevist, te veel om op te noemen, tja 6 uur hè?
Vanavond: terug naar needle rock, foto's maken voor mn gallery, die kikker bewerken met ik weet al wat maar het is nog niet gelukt, roepies verzamelen, en nog veeel meer.
Verslavend zeg
Ja, daar zit ik nog steeds
quote:tijdgebrek.
Op donderdag 3 juli 2003 18:21 schreef Tizmo het volgende:
Waarom heeft the Wind Waker in vergelijking met OOT zo weinig tempels?
quote:Kerkers zijn niet zo'n leuk onderdeel van het spel?
Op donderdag 3 juli 2003 18:21 schreef Tizmo het volgende:
Waarom heeft the Wind Waker in vergelijking met OOT zo weinig tempels?
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 18:33 schreef BMH het volgende:[..]
tijdgebrek.
quote:Echt wel, dat maakte OOT zo'n geweldig spel
Op donderdag 3 juli 2003 18:34 schreef Vibromass het volgende:[..]
Kerkers zijn niet zo'n leuk onderdeel van het spel?
quote:Omdat het veel te vroeg is uitgebracht, of omdat ze niet snel genoeg hebben gewerkt... In ieder geval niks positiefs..
Op donderdag 3 juli 2003 18:21 schreef Tizmo het volgende:
Waarom heeft the Wind Waker in vergelijking met OOT zo weinig tempels?
quote:Dat zal het wel zijn ja
Op donderdag 3 juli 2003 19:33 schreef Lexie het volgende:[..]
Omdat het veel te vroeg is uitgebracht, of omdat ze niet snel genoeg hebben gewerkt... In ieder geval niks positiefs..
quote:Een Zelda valt of staat met het niveau en het aantal kerkers.
Op donderdag 3 juli 2003 18:34 schreef Vibromass het volgende:[..]
Kerkers zijn niet zo'n leuk onderdeel van het spel?
OOT werd gered door het aantal, want bijv. een watertempel is alleen maar irritant, even als Inside Lord Jabu Jabu, de 1e 2 kerkers in dat spel zijn juist wel weer helemaal .
Daarom vind ik ALTTP ook het beste Zeldaspel tot nu toe, veel kerkers en dan ook nog eens stuk voor stuk goede en leuke kerkers.
En of het spel dan 2D of 3D is, maakt mij weinig tot niks uit, al ben ik wel benieuwd hoe een 3D remake van ALTTP zou zijn.
En WW is eigenlijk gered door de grote verscheidenheid aan sidequests, want ik ben niet gelukkig met het aantal kerkers nog het niveau ervan.
Als ze bij Nintendo nou eens ALTTP spelen en daarna aan een nieuwe Zelda beginnen, weet ik zeker dat er een geweldige nieuwe Zelda komt.
quote:Ja, WW was toch nog goed omdat er niet te veel waren
Op donderdag 3 juli 2003 20:11 schreef Denni5 het volgende:[..]
Een Zelda valt of staat met het niveau en het aantal kerkers.
quote:Nee, maar dat komt omdat ze in WW ook niet goed waren, en in OOT al niet veel beter, in de oudere Zelda's zijn ze stukken beter.
Op donderdag 3 juli 2003 21:34 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ja, WW was toch nog goed omdat er niet te veel waren
Want bij de great-fish isle kom ik er niet bij, omdat het daar verhoogd is
Ik heb gisteren de boompjes bewaterd, allemaal.
O O O wat zijn ze nu mooi
quote:ik vond de tempels in OOT juist leuker dan in ALTTP
Op donderdag 3 juli 2003 22:35 schreef Denni5 het volgende:[..]
Nee, maar dat komt omdat ze in WW ook niet goed waren, en in OOT al niet veel beter, in de oudere Zelda's zijn ze stukken beter.
quote:wat krijg je nu als je ze hebt bewaterd ?
Op vrijdag 4 juli 2003 08:21 schreef Ronjax het volgende:
Bij de Great Fish Isles is een eilandje waar je op kunt... het pad loopt rondom het eilandje naar boven.Ik heb gisteren de boompjes bewaterd, allemaal.
O O O wat zijn ze nu mooi
quote:Een kwart hartje
Op zaterdag 5 juli 2003 00:19 schreef ASSpirine het volgende:[..]
wat krijg je nu als je ze hebt bewaterd ?
quote:jah idd, ik helemaal stressen om ze optijd af te leveren....
Op zaterdag 5 juli 2003 13:03 schreef Lexie het volgende:[..]
Een kwart hartje
quote:Ik ben fan van een verslavende en goede gameplay, en oft dan 2D of 3D is, dat is me om het even. Ik vind in OOT Dodongo's Cavern en de Gerudo Tempel de leukste levels, de rest is met uitzondering van de Deku Tree en de Forest Temple vrij matigjes.
Op vrijdag 4 juli 2003 10:52 schreef madjacksss het volgende:[..]
ik vond de tempels in OOT juist leuker dan in ALTTP
ik ben sowieso ook meer een 3D fan
quote:om de zoekenden ook nog es te helpen
Op zaterdag 5 juli 2003 17:27 schreef keeper het volgende:
Voor mensen die dit geweldige spel nog niet hebben, maar er over zitten na te denken.
[TK] Zelda Windwaker Gamecube (nieuw)
in België zie ik heel veel zelda's liggen
en de meesten zijn limited editions
quote:En zo kon Keeper zijn handeltje wel vergeten
Op zondag 6 juli 2003 00:35 schreef ASSpirine het volgende:[..]
om de zoekenden ook nog es te helpen
in België zie ik heel veel zelda's liggen
en de meesten zijn limited editions
quote:
Op zondag 6 juli 2003 17:30 schreef Denni5 het volgende:[..]
En zo kon Keeper zijn handeltje wel vergeten
Ja, maar die in België (limited editions) mag kje al spelen als je 3+ bent
Die van hem pas 7+
quote:Ja, maar die van hem is natuurlijk de "Raw & unedited version"
Op zondag 6 juli 2003 23:15 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Ja, maar die in België (limited editions) mag kje al spelen als je 3+ bent
Die van hem pas 7+
Ik heb de Earth Temple gehaald Helemaal zonder hulp
Ik heers
quote:Ik ga er zo aan beginnen! *angstig is gezien het aantal dagen dat NR erover heeft gedaan*
Op donderdag 10 juli 2003 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
*vreugde dansje doetIk heb de Earth Temple gehaald
Helemaal zonder hulp
Ik heers
quote:Whehehehe
Op donderdag 10 juli 2003 17:26 schreef qyn het volgende:[..]
Ik ga er zo aan beginnen! *angstig is gezien het aantal dagen dat NR erover heeft gedaan*
Hou er rekening mee dat er een maand tentamens tussen hebben gezeten.
" In het echt doe je er een dag of wat over "
quote:De masterquest is idd
Op donderdag 10 juli 2003 17:51 schreef BMH het volgende:
IK heb gisteren de Bonus disk er weer ingezet. OEEEf wat is dat toch moeilijk(master quest)! Ik zit nu in de 2e dungeon, en ben al 1 keer doodgegaan
en die na tingle is echt onduidelijk (voor mij)
en wat heb je aan die skull-necklaces
heb er veel van, maar heb ze (denk ik) nooit moeten gebruiken
quote:Is pas later van belang als je op zoek gaat naar triforce-kaarten en stukjes triforce
Op vrijdag 11 juli 2003 01:15 schreef ASSpirine het volgende:
waar dient de IN-credible map voor eiglijk ?
die snap ik niet zo goed
quote:Die kun je later in het spel aan iemand op Windfall Island geven. Daar zijn sowieso de meeste Side-Quests te vinden.
Op vrijdag 11 juli 2003 01:15 schreef ASSpirine het volgende:
en wat heb je aan die skull-necklaces
heb er veel van, maar heb ze (denk ik) nooit moeten gebruiken
quote:Gebruik dan "bate", En sluip naar de biggen toe. Moet wel werken
Op maandag 14 juli 2003 18:40 schreef Ronjax het volgende:
Ik vind 2 minuten veel te kort om 3 biggen te vangen ...
quote:had je daar tijd voor nodig ?
Op maandag 14 juli 2003 18:40 schreef Ronjax het volgende:
Ik vind 2 minuten veel te kort om 3 biggen te vangen ...
toen die ene vrouw op outset vroeg om een pet, bedoel je toen ?
quote:Nee dat bedoel ik niet... Later heb je nog een keer de mogelijkheid om biggen te vangen... ELDERS in het spel.
Op maandag 14 juli 2003 19:26 schreef ASSpirine het volgende:[..]
had je daar tijd voor nodig ?
toen die ene vrouw op outset vroeg om een pet, bedoel je toen ?
quote:Tuurlijk! Ik ga voor de 20 hartjes
Op maandag 14 juli 2003 21:29 schreef EggsTC het volgende:
Jezes, spelen jullie dat nogsteeds?
quote:Bij die vent op Windfall Island? Simpel, gewoon naar een varken toesluipen en oppakken, of er als een gek achteraan hollen, want je bent net iets sneller dan die varkens
Op maandag 14 juli 2003 21:51 schreef Ronjax het volgende:[..]
Nee dat bedoel ik niet... Later heb je nog een keer de mogelijkheid om biggen te vangen... ELDERS in het spel.
Ik ga voor de optie bait en sluipen,
komt goed...
Ik moet ergens aan een boomerang komen.
Ik heb geen sleuteltjes.
Ik kom in een doolhof met uit de grond springende planten niet verder, de tweede doorgang(niet bij de bom-planten) krijg ik niet open, wel staan er wat vazen op plateau's.
Heeft er iemand een idee hoe ik verder kom?
* Forau_Diavolina voelt zich een beetje beschaamd dit te vragen
quote:Eehm, is dat met die "noot" achter die omhoogkomende planten en die knop bij de deur?
Op dinsdag 15 juli 2003 12:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Probleem;Ik moet ergens aan een boomerang komen.
Ik heb geen sleuteltjes.
Ik kom in een doolhof met uit de grond springende planten niet verder, de tweede doorgang(niet bij de bom-planten) krijg ik niet open, wel staan er wat vazen op plateau's.
Heeft er iemand een idee hoe ik verder kom?* Forau_Diavolina voelt zich een beetje beschaamd dit te vragen
quote:Ja, maar dat is in de kamer er voor
Op dinsdag 15 juli 2003 12:50 schreef Ronjax het volgende:[..]
Eehm, is dat met die "noot" achter die omhoogkomende planten en die knop bij de deur?
Wapper eens met je deku leaf die kant op...
EDIT: Laat maar, ik ben er nog niet helemaal gewend om in 3d te denken met zelda
EDIT2: Niet dus, heb er een big key voor nodig.
EDIT3: Never mind, ben nu in het kasteel met het op en neer gaande water
[Dit bericht is gewijzigd door Forau_Diavolina op 15-07-2003 17:59]
Ik moest die ijs en vuurpijlen hebben
En nou tijdje gespeeld, en headstone island gehaald en gale island
En ik moet nou iemand zoeken die iets met die instrumenten te maken heeft of zo.... keb wel een vermoeden, maar ik mag het hier denk ik niet zeggen... of trouwens misschien wel, iedereen zal hier wel al voorbij zijn
quote:Camera moet je gewoon zelf besturen met je c-stick, scheelt een hoop ergernis.
Op woensdag 16 juli 2003 20:27 schreef Zooi het volgende:
Ben eindelijk ook eens begonnen hoor. Net aangekomen bij dragon roost island en de wind waker gekregen. camera vind ik behoorlijk naadje, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.
quote:Dat stuk was ook redelijk irri ja
Op donderdag 17 juli 2003 10:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ben gister half de wereld rond gevaard voor een zooi items...
Ga naar eerste eiland, kom ik niet verder omdat ik door een orkaan tegen gehouden wordt. Moet ik iets halen dat mij zo hard als steen maakt. Daar aangekomen heb ik een item nodig dat het ijs kan laten smelten. Maar om dat item te halen heb ik dus wel handschoenen nodig die een steen op kunnen tillen. En om die te hlen heb ik weer freezing arrows nodig....
Damn zeg, zeg dat meteen. Nou nog op dat Ilsand komen
quote:Daar ben ik gelukkig net vanaf gistere voorbij
Op donderdag 17 juli 2003 10:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ben gister half de wereld rond gevaard voor een zooi items...
Ga naar eerste eiland, kom ik niet verder omdat ik door een orkaan tegen gehouden wordt. Moet ik iets halen dat mij zo hard als steen maakt. Daar aangekomen heb ik een item nodig dat het ijs kan laten smelten. Maar om dat item te halen heb ik dus wel handschoenen nodig die een steen op kunnen tillen. En om die te hlen heb ik weer freezing arrows nodig....
Damn zeg, zeg dat meteen. Nou nog op dat Ilsand komen
Samen met de EarthTemple en de plek waar je het Master Sword haalt
Ik ben zojuist in de Dark World Beland. Hoe kom ik door die groene dolhof van heggen bij de eerste Dungeon, elke keer loopt het dood! Ik heb inmiddels wel de Quake Sphere gevonden.
quote:Ik zal maar geen link geven naar de pagina want direct vóór onderstaand stukje tekst staan ook spoilers over hoe je het eerste paleis moet halen:
Op vrijdag 18 juli 2003 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Zelda: A Link to the Past.Ik ben zojuist in de Dark World Beland. Hoe kom ik door die groene dolhof van heggen bij de eerste Dungeon, elke keer loopt het dood! Ik heb inmiddels wel de Quake Sphere gevonden.
quote:
The Palace of Darkness (AKA 'The Dark Palace') is located in the area where the Eastern Palace would be in Hyrule. To reach it, you must negotiate a maze, during which you cannot see Link. You know the little tree's house (equal to Sahasrahla's place)? East of there is some paving forming an arrow, and this marks the entrance to the brush maze. After entering, go north, west, then north again. Now, go around the house and towards the north-west corner of the valley. Soon you'll see a short gap in the bushes that'll lead to a larger area of bushes.
Enter this large area of bushes by the top-left entrance. Work your way to the lower-right of the bushes, and you'll eventually emerge.
Nu ben ik bezig met majora Mask. Maar ik kan niet in de start menu saven zoals in ocarina??? Hoe moet het dan???
quote:je saved automatisch als de 3 dagen voorbij zijn.
Op zaterdag 19 juli 2003 11:10 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik heb net Ocarina of Time uitgespeeld.Nu ben ik bezig met majora Mask. Maar ik kan niet in de start menu saven zoals in ocarina??? Hoe moet het dan???
quote:OH ja! klopt. Kep et spel al zeker een jaar niet meer gespeelt.
Op zaterdag 19 juli 2003 14:45 schreef Lexie het volgende:
Er zijn speciale uilenstandbeelden waar je kunt saven. Die savegame kun je daarna wel maar een keer openen, hij wordt meteen gewist als je de savegame opent, dus je MOET opnieuw saven voordat je ophoudt.
quote:Check je sea map. Daar staat een kolkje op, daar moet je heen
Op zaterdag 19 juli 2003 18:15 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Waar is bij the wind waker de Earth Temple ?
Ik heb net dat liedje voor Medli (ik d8 dat ze zo heet) gespeeld...
en nou moeten we gelijk naar de earth temple, maar waar is die....
quote:ahja ok, ik moet eerst nog terug naar de plaats waar ik die liedjes heb gevonde
Op zaterdag 19 juli 2003 18:22 schreef BMH het volgende:[..]
Check je sea map. Daar staat een kolkje op, daar moet je heen
Wie kan het me vertellen
quote:Die heb ik nooit gekregen
Op vrijdag 25 juli 2003 15:42 schreef Ronjax het volgende:
Ik heb de OCTO-chart!En nu ga ik ze allemaal afknallen
quote:Je krijgt leuke schatten als je de octopussen verslaat!
Op vrijdag 25 juli 2003 23:54 schreef Khadgar het volgende:
Een vriend van mij had net een battle tegen een mega grote octopus. Maar zoiets ben ik nooit tegen gekomen op zee. Mis ik iets?
quote:spoiler:
Op zaterdag 26 juli 2003 10:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
ff een mededeling:spoiler:
De spoilertags werken!Ziet er cool uit, niet?
Ik ga nu met zelda alle Triforce charts weer bij elkaar sprokkelen.
quote:Door middel van de octo chart die je op een van de reefs krijgt, ik geloof 6 eyed reef. Je kunt de plaats waar een octopus zit ook herkennen aan een groep rondcirkelende meeuwen erboven. Vergeet niet een foto te maken, is leuk voor je nintendo gallery.
Op zaterdag 26 juli 2003 01:31 schreef Khadgar het volgende:
Maar waar vind ik die mega octo's?
[Dit bericht is gewijzigd door eurotrash op 27-07-2003 03:54]
quote:het wordt leuker
Op zondag 27 juli 2003 04:23 schreef Ronjax het volgende:
Erg GEZELLIG: Ronja & Medli.
quote:Ook verkrijgbaar voor 24.98 bij de Intertoys
Op zaterdag 26 juli 2003 22:20 schreef StarGazer het volgende:
Als er nog mensen Zelda : Oracle of Seasons of Oracle of Ages zoeken, 25 ¤ p.s bij Bart Smit
quote:In dat bos zijn 3 vijanden. Als je ze alle 3 dood, krijg je een filmpje. Er is ook een klein padje waarbij je over een boomstonk naar boven kunt lopen. Probeer maar.
Op dinsdag 29 juli 2003 10:45 schreef dreumesje het volgende:
he allemaal, altijd hele grote hekel aan zelda gehad maar zelda ww is ge-wel-dig. Alleen hoe kom ik (helemaal aan het begin) bij het meisje wat in de boom bungeld? Ik ben al door die grot geweest en heb daar een monster vermoord, maar dan loop ik vast. Ikkan negernes heen. Of moet ik terug naar het dorp? Who knows, vastwel een aantal want zo te lezen zijn jullie allemaal al heel ver.
liefs dreumes
quote:ja ik was eral ahcter, eigenlijk heel makkelijk. Ik ebn zelfs nu al op de boot, maar dat onderdeel met die platforms, dat is fucking moeilijk, je raadt h et al. Het wil me niet lukken, ben al zo'n kleinde drie kwartier beizg denkik. Ben er wel achter dat ik echt helemaal rond zal moeten gaan. Heb ik het nou fout maar die vent die op mij past en die het voor heeft gedaan die nam toch de orte route? Na ja ik heb te korte beentje sin elk geval. Ik zal nog wel even bezig zijn met dit onderdeel Fucking moeilijk!
Op dinsdag 29 juli 2003 10:56 schreef BMH het volgende:[..]
In dat bos zijn 3 vijanden. Als je ze alle 3 dood, krijg je een filmpje. Er is ook een klein padje waarbij je over een boomstonk naar boven kunt lopen. Probeer maar.
Ben nu WW voor de tweede keer aant spelen en probeer nu alles te vinden en alle puzzels op te lossen enzo (ben er de eerste keer vrij snel doorheen gelopen omdat ik het eindgevecht wilde doen!). Nu zag ik dat er op Dragon Roost Island een geheime grot is aan de Noord-Oost kant van het eiland (Boven het water in de rotswand, waar ook al die vogelnesten (+ vogels) zitten). Ik ben er al ingevlogen met een meeuw en heb daar een schatkist gezien en aan het eind zo'n blok dat je kan bewegen (duwen/trekken). Maar hoe kom ik daar met Link in?
quote:Als je aan een lamp hangt, kun je op R (schouderknop) drukken. Hierdoor gaat het touw stil hangen, en kun je rustig mikken waar je heen wilt gaan zwaaien. Als je klaar met mikken bent, moet je met je stick naar voren en achteren zwaaien.
Op dinsdag 29 juli 2003 12:13 schreef dreumesje het volgende:[..]
ja ik was eral ahcter, eigenlijk heel makkelijk. Ik ebn zelfs nu al op de boot, maar dat onderdeel met die platforms, dat is fucking moeilijk, je raadt h et al. Het wil me niet lukken, ben al zo'n kleinde drie kwartier beizg denkik. Ben er wel achter dat ik echt helemaal rond zal moeten gaan. Heb ik het nou fout maar die vent die op mij past en die het voor heeft gedaan die nam toch de orte route? Na ja ik heb te korte beentje sin elk geval. Ik zal nog wel even bezig zijn met dit onderdeel Fucking moeilijk!
Veel plezier
quote:nou ben er uiteindelijk een klein uurtje mee bezig geweest.... maar ik ben er! Nu is het probleem alleen dat ik mijn f**king zwaard kwijt ben, dus daar ben ik nu mee bezig. Ik word telkens toch gesnapt en ik de gevangenis gesmeten, zo flauw! Maar ik moet uitkijken dat ik er niet de hele dag achter zit, zo verslavend!
Op dinsdag 29 juli 2003 13:01 schreef BMH het volgende:[..]
Als je aan een lamp hangt, kun je op R (schouderknop) drukken. Hierdoor gaat het touw stil hangen, en kun je rustig mikken waar je heen wilt gaan zwaaien. Als je klaar met mikken bent, moet je met je stick naar voren en achteren zwaaien.
Veel plezier
quote:Volgens mij ga jij nog heeel wat uren plezier aan dit spel beleven, als je het nu al zo moeilijk vind
Op dinsdag 29 juli 2003 15:58 schreef dreumesje het volgende:[..]
nou ben er uiteindelijk een klein uurtje mee bezig geweest.... maar ik ben er! Nu is het probleem alleen dat ik mijn f**king zwaard kwijt ben, dus daar ben ik nu mee bezig. Ik word telkens toch gesnapt en ik de gevangenis gesmeten, zo flauw! Maar ik moet uitkijken dat ik er niet de hele dag achter zit, zo verslavend!
quote:Heb ik ook gezien, maar ik vind ¤25 toch wel erg veel voor een spel voor de Gameboy Color, wat al een aantal jaren (?) uit is. Als ze nou 15 euro per stuk kostten, dan had ik ze meteen meegenomen..
Op zaterdag 26 juli 2003 22:20 schreef StarGazer het volgende:
Als er nog mensen Zelda : Oracle of Seasons of Oracle of Ages zoeken, 25 ¤ p.s bij Bart Smit
quote:Gamefaqs.com
Op dinsdag 29 juli 2003 19:33 schreef Bull3tPr00f het volgende:
ik heb net de earth en windtempel gehaald maar weet ieamnd hoe ik de fairychart kan krijgen?en weet ieamnd ook waar ik die die nieuwe dochter van die nieuwe rijke vent met hoge hoed savonds kan vinden en hoe ik die rode pak moet krijgen van die sneeuwman:P (magicarmor ofzo?)die die stal heeft onder de pub en wat kan ik met die speciale fotos? en waar is de secret cave chart?
quote:maar dan moet je dat hele negelse ding doorlezen om pcies te vinden wat ik zoek :S dus kheb liever dat iemand het ff zegt
Op dinsdag 29 juli 2003 19:40 schreef BMH het volgende:[..]
Gamefaqs.com
quote:freetranslation.com + gamefaqs.com =
Op dinsdag 29 juli 2003 19:43 schreef Bull3tPr00f het volgende:[..]
maar dan moet je dat hele negelse ding doorlezen om pcies te vinden wat ik zoek :S dus kheb liever dat iemand het ff zegt
quote:neeeeeeeeeeeeeeee
Op dinsdag 29 juli 2003 15:58 schreef dreumesje het volgende:[..]
nou ben er uiteindelijk een klein uurtje mee bezig geweest.... maar ik ben er! Nu is het probleem alleen dat ik mijn f**king zwaard kwijt ben, dus daar ben ik nu mee bezig. Ik word telkens toch gesnapt en ik de gevangenis gesmeten, zo flauw! Maar ik moet uitkijken dat ik er niet de hele dag achter zit, zo verslavend!
Je had er een jaar over moeten doen
quote:ik had die besturing denk ik nog niet helemaal onder controle. Nu ben ik bezig met de forsaking fortress en ik loop rondjes!!! Ik was echt eindelijk een stuk verder, sodemieter ik zo weer een verdieping omlaag!!! AAARRRGGGHHHH... naja begin wel weer bij het water.... shit.... ik ga heel lang bezig zijn met dit spel.
Op woensdag 30 juli 2003 00:20 schreef ASSpirine het volgende:[..]
neeeeeeeeeeeeeeee
Je had er een jaar over moeten doen
![]()
Ander vraagje, zijn er goede gamerantals in GRONINGEN? iemand hier weet van????
quote:Is al opgelost
Op dinsdag 29 juli 2003 12:48 schreef Bioman_1 het volgende:
Dag mensen, ff een vraagje:Ben nu WW voor de tweede keer aant spelen en probeer nu alles te vinden en alle puzzels op te lossen enzo (ben er de eerste keer vrij snel doorheen gelopen omdat ik het eindgevecht wilde doen!). Nu zag ik dat er op Dragon Roost Island een geheime grot is aan de Noord-Oost kant van het eiland (Boven het water in de rotswand, waar ook al die vogelnesten (+ vogels) zitten). Ik ben er al ingevlogen met een meeuw en heb daar een schatkist gezien en aan het eind zo'n blok dat je kan bewegen (duwen/trekken). Maar hoe kom ik daar met Link in?
quote:Hoe heb je het gedaan, want ik kon het ook niet vinden
Op woensdag 30 juli 2003 13:41 schreef Bioman_1 het volgende:[..]
Is al opgelost
quote:Daar kom je toch door te zweven vanaf de ingang naar de grot van die vogel-dudes? Dus van het platform afspringen en stukkie zweven....wel ff de wind goedzetten natuurlijk.
Op woensdag 30 juli 2003 14:02 schreef Lexie het volgende:[..]
Hoe heb je het gedaan, want ik kon het ook niet vinden
.
quote:Had ik ook eerst...gewoon goed die map in de gaten houden. En natuurlijk opletten waar je al geweest bent
Op woensdag 30 juli 2003 14:49 schreef dreumesje het volgende:
aaarrrggghhhh ik loop rondjes in het forsaking fortress!!! Ik word gek hier. Snap er niks van. En die drei of vier maar het lijken er zelfs wel 5 rotduiveltjes in zo'n verlaten kamer dat is helemaal miks. Volgens mij moest ik in die kamer de andere kant op daar heb ik iets fout gedaan.
quote:SPOILER
Op woensdag 30 juli 2003 14:02 schreef Lexie het volgende:[..]
Hoe heb je het gedaan, want ik kon het ook niet vinden
.
quote:Gebruik de spoiler tacs (spoiler:
Op woensdag 30 juli 2003 17:04 schreef Bioman_1 het volgende:[..]
SPOILER
-
-
-
-
-
-
-
-
-
quote:Rantals? Neem aan dat je verhuurbedrijven bedoelt... Deed Nedgame dat ook niet? Of heb ik dat mis?
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef dreumesje het volgende:[..]
ik had die besturing denk ik nog niet helemaal onder controle. Nu ben ik bezig met de forsaking fortress en ik loop rondjes!!! Ik was echt eindelijk een stuk verder, sodemieter ik zo weer een verdieping omlaag!!! AAARRRGGGHHHH... naja begin wel weer bij het water.... shit.... ik ga heel lang bezig zijn met dit spel.
Ander vraagje, zijn er goede gamerantals in GRONINGEN? iemand hier weet van????
quote:Nedgame vermeldt dat volgens mij niet op de homepage, mar ik ga binnenkort ff kijken...
Op woensdag 30 juli 2003 19:08 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Rantals? Neem aan dat je verhuurbedrijven bedoelt... Deed Nedgame dat ook niet? Of heb ik dat mis?
heeft iemand nog tips hoe ik van dat klote fort afkom?? Ik snap er niks van... hellupie!
quote:Je moet de grote zoeklichten uitmeppen. Probeer in de gangen een ladder te vinden. Daarna moet je naar het hoogste punt van het eiland gaan. Suxes
Op woensdag 30 juli 2003 22:08 schreef dreumesje het volgende:[..]
Nedgame vermeldt dat volgens mij niet op de homepage, mar ik ga binnenkort ff kijken...
heeft iemand nog tips hoe ik van dat klote fort afkom?? Ik snap er niks van... hellupie!
quote:m.a.w. je moet alle zoeklichten kapot maken? Hmmmmm. Die aanwijzing van prinses tetra dringt bij mij niet door. Dan zegt ze dat ze erachter is. Je moet in die kamer komen (het hoogste punt)Nen de ingang zit achteraan in de kamer... WELKE kamer???? Naja ik ploeter verder.
Op woensdag 30 juli 2003 22:24 schreef BMH het volgende:[..]
Je moet de grote zoeklichten uitmeppen. Probeer in de gangen een ladder te vinden. Daarna moet je naar het hoogste punt van het eiland gaan. Suxes
quote:Ga zo ver mogelijk naar het noorden. Daar kom je een kist tegen die je onder een ladder kunt schijven. Als je iets verder gaat kom je weer wat tonnen tegen bij een weggetje die naar boven leid.
Op woensdag 30 juli 2003 23:49 schreef dreumesje het volgende:[..]
m.a.w. je moet alle zoeklichten kapot maken? Hmmmmm. Die aanwijzing van prinses tetra dringt bij mij niet door. Dan zegt ze dat ze erachter is. Je moet in die kamer komen (het hoogste punt)Nen de ingang zit achteraan in de kamer... WELKE kamer???? Naja ik ploeter verder.
In de Fire Mountain, in die kamer waar de deur met de eindbaas zit , krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om naar de overkant te komen, waar dus die deur zit. Dus hulp is welkom
quote:Ik weet het zo snel niet. Maar probeer deze(www.zelda.com/ocarina) walkthrough maar.
Op donderdag 31 juli 2003 11:27 schreef StarGazer het volgende:
Goed, probleempje met Ocarina of Time.In de Fire Mountain, in die kamer waar de deur met de eindbaas zit , krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om naar de overkant te komen, waar dus die deur zit. Dus hulp is welkom
quote:ik ben idd die kist tegengkomen maar heb geloof ik een andere manie gevonden dan die jij omschrijft. Heeft te maken met het je tegen een muur aandouwen een dan over een richel zien te lopen. Inmiddels ben ik er dus uit en het is idd handig om te weten hoe et eiland in elkaar zit want ik zal er dus wel vaker komen, aangezien mijn zus daar dus nog zit.
Op donderdag 31 juli 2003 08:44 schreef BMH het volgende:[..]
Ga zo ver mogelijk naar het noorden. Daar kom je een kist tegen die je onder een ladder kunt schijven. Als je iets verder gaat kom je weer wat tonnen tegen bij een weggetje die naar boven leid.
En hoe komje bij de brieven die op de eerste verdieping bovenop de kist liggen? Kan er niet bij. Help?
quote:1e verdieping, deur met de bewaking.
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:26 schreef dreumesje het volgende:
ik zit weer eens vast , op het eiland met de postbodes zeg maar. Ik heb medli ontmoet en de brief van vader aan de zoon gegeven. Dan zegt medli dat ze wil dat je naar de uitgang of ingang van dat ding komt. Nou misschien heeft zij een ander idee van wat de ingang is dan ik. Maar ze staat er niet.En hoe komje bij de brieven die op de eerste verdieping bovenop de kist liggen? Kan er niet bij. Help?
quote:jaha gevind! En de uitgedroogde poel is niet meer uitgedroogd... maar nu, ik dacht dat ik misschien wel kom springen tot aan die beelden boven de lave, nee dus. Verbrande kont.....!
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:01 schreef Zooi het volgende:[..]
1e verdieping, deur met de bewaking.
quote:oh ja dat stuk. Daar kan G1Ace je nog wel wat meer over vertellen
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:55 schreef dreumesje het volgende:[..]
jaha gevind! En de uitgedroogde poel is niet meer uitgedroogd... maar nu, ik dacht dat ik misschien wel kom springen tot aan die beelden boven de lave, nee dus. Verbrande kont.....!
quote:Ik heb zo'n gruwelijke ruzie gehad met dát stuk :p
Op zondag 3 augustus 2003 15:10 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
oh ja dat stuk. Daar kan G1Ace je nog wel wat meer over vertellen
quote:yyyyyyyyy (ha dat heeft mijn kat getikt) maar anyway. Ik ben eruit en ben over de lava heen. NEXT problem...... wat is hier in vredesnaam de bedoeling? Ik kan op mijn kaart zien dat het een deur is en dat ik op de 1st floor zit..maar dan???? Ik ploeter weer door en raak gefrustreerd....
Op zondag 3 augustus 2003 17:06 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik heb zo'n gruwelijke ruzie gehad met dát stuk :p
quote:Bij de standbeelden? Geef eens een uits uitgebreidere uitleg waar je ongeveer zit?
Op zondag 3 augustus 2003 20:43 schreef dreumesje het volgende:[..]
yyyyyyyyy (ha dat heeft mijn kat getikt) maar anyway. Ik ben eruit en ben over de lava heen. NEXT problem...... wat is hier in vredesnaam de bedoeling? Ik kan op mijn kaart zien dat het een deur is en dat ik op de 1st floor zit..maar dan???? Ik ploeter weer door en raak gefrustreerd....
quote:Uhm nou het eiland met de postbodes. Die vogel Valoo, kan dat? Die is heeeel boos. En om bij hem te komen moet je eerst zorgen dat de uitgedroogde poel weer water heeft. Dat heb ik gedaan.Dan moet je over de lava, dat ik ook geukt (dmv bomplanten in de kannen te gooien) en dan kom je bij 3 beelden. Ik WEET dat er een deur is, dat staat op mijn kaart, maar verder geen hint niks..... wat moet ik doen?
Op zondag 3 augustus 2003 22:09 schreef Zooi het volgende:[..]
Bij de standbeelden? Geef eens een uits uitgebreidere uitleg waar je ongeveer zit?
quote:Je haalt me de woorden uit de mond
Op maandag 4 augustus 2003 00:07 schreef Zooi het volgende:
Earth temple is achter de rug, nu op naar de wind temple....
quote:Jaja
Op maandag 4 augustus 2003 14:44 schreef EggsTC het volgende:
rofl, nog steeds mensen die dit spelen?
Kheb nou een deel van de windtemple gespeeld, binnenkort weer wel verder spelen
Goed, probleempje met Ocarina of Time.
In de Fire Mountain, in die kamer waar de deur met de eindbaas zit , krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om naar de overkant te komen, waar dus die deur zit. Dus hulp is welkom
FRUSTRATIE
quote:Je moet boven die kamer zien te komen en dan met de megaton hammer een grote pilaar naar beneden slaan.
Op woensdag 6 augustus 2003 15:32 schreef StarGazer het volgende:
Nog een keer: (kan het nergens vinden)
Goed, probleempje met Ocarina of Time.In de Fire Mountain, in die kamer waar de deur met de eindbaas zit , krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om naar de overkant te komen, waar dus die deur zit. Dus hulp is welkom
FRUSTRATIE
[Dit bericht is gewijzigd door Bommie op 06-08-2003 16:24]
Ik ben er ook net achter dat je die fucking boompjes *allemaal* binnen 20 minuten moet bewateren! Tering, moet ik toch nog een kaart maken en een optimale route bedenken.
Voor de rest wel grappig hoor, maar Ocarina Of Time was toch wat beter.
quote:vind dat er ook te weinig dungeons zijn.. en gelukkig ben ik bijna van da zeilen af! Heb bijna alle 8 triforce shards
Op woensdag 6 augustus 2003 17:48 schreef RetepV het volgende:
Shit, ik kom er net achter dat ik al bijna bij het einde van het spel ben. Ocarina Of Time was toch een stuk leuker hoor. Veel te weinig kastelen in WindWaker en dat zeilen hangt me flink de keel uit (ja, ik heb de Ballad of Gales, maar dan moet je nog steeds zeilen om bij die andere eilanden te komen).
Ik ben er ook net achter dat je die fucking boompjes *allemaal* binnen 20 minuten moet bewateren! Tering, moet ik toch nog een kaart maken en een optimale route bedenken.
Voor de rest wel grappig hoor, maar Ocarina Of Time was toch wat beter.
Hopelijk word de volgende titel wat uitgebreider en beter,
quote:Same problem here. Ik zit al te denken om er maar een walkthrough bij te pakken
Op woensdag 6 augustus 2003 23:27 schreef Zooi het volgende:
Hoe maak ik nu goede #@$@#$ foto's?
Ik probeer nu steeds de eerste opdracht te volbrengen door iemand te fotograferen op het moment dat hij een brief post, maar steeds wordt de foto afgekeurd..
quote:Jup, thxs.
Op donderdag 7 augustus 2003 16:09 schreef gieling.com het volgende:
gelukt zooi?
Eniewee, heb mijn laatste windwaker song (denk ik) en ben nu aan het begin van de wind temple. Vanavond eens kijken hoe ver we komen. .
quote:Als het goed is heb je van die lerarel een ID-Card ofzoiets gekregen. Die moet je laten zien aan de deur. Je zit iig goed dus
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:56 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ik zit ook vast en met gamefaqs kom ik er niet uit, ben bezig met m'n 2e TriForce stuk. Die op dat eiland met dat prive hutje. Heb die lerares genoeg pendants gegeven en ze zegt ook dat ik een prive hutje heb, maar ga ik naar dat ding heen (onder die grote toren op de map gezien) dan kom ik er niet in omdat hij alleen de master erin wil laten. Hoe kom ik nu aan dat stuk TriForce? Of zit ik bij het verkeerde hutje op de deur te bonken
quote:Er zit trouwens een leuke bug in het spel bij het zoeken naar die kinderen. Ik stond bovenop die boom, recht voor die snotaap z'n neus, en hij bleef gewoon staan zonder me te zien. Maar ja, ik kon hem ook niet 'aftikken'. Ik moest hem echt uit die boom rammen om hem te kunnen pakken.
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:05 schreef Zooi het volgende:
Gisteren wat kleine questjes gedaan, waaronder het zoeken naar de @#$@#$ kinderen. 3 had ik er snel gevonden... en maar zoeken naar de 4e. Wie verwacht er nu dat die gek in een boom zit toch?
Hetzelfde gebeurde trouwens met die pendant die in de boom hing.
quote:Niet in mijn bewaarzakken gekeken
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:01 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Als het goed is heb je van die lerarel een ID-Card ofzoiets gekregen. Die moet je laten zien aan de deur. Je zit iig goed dus
quote:Had ik idd ook!
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:17 schreef chibibo het volgende:[..]
Er zit trouwens een leuke bug in het spel bij het zoeken naar die kinderen. Ik stond bovenop die boom, recht voor die snotaap z'n neus, en hij bleef gewoon staan zonder me te zien. Maar ja, ik kon hem ook niet 'aftikken'. Ik moest hem echt uit die boom rammen om hem te kunnen pakken.
Hetzelfde gebeurde trouwens met die pendant die in de boom hing.
quote:My thoughts exactly, te weinig dungeons en teveel zeilen.
Op woensdag 6 augustus 2003 19:00 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
vind dat er ook te weinig dungeons zijn.. en gelukkig ben ik bijna van da zeilen af!
Hopelijk word de volgende titel wat uitgebreider en beter
quote:andere vraag hoe krijg je dat ^$%^$%^$%$ kind eruit? is mij niet gelukt.....
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:00 schreef gieling.com het volgende:
jah, die in die boom, was idd lastig te vinden
quote:en hoe kom je zelf in die fucking boom
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:01 schreef dreumesje het volgende:[..]
andere vraag hoe krijg je dat ^$%^$%^$%$ kind eruit? is mij niet gelukt.....
ik weet niet of het uitmaakt maar ik heb destijds de import versie bij nedgame gekocht dus het is US
ik ben bij het einde van de ice tempel, ik ben in het gat gevallen en moet nu bij de eindbaas, kholdstare, zijn.
maar, de kamer is leeg! bij geen een faq staat aangegeven datie weg is of wat ik moet doen.
Wie o wie kan mij helpen?
quote:Is dat de 5e tempel in de Drak world? Daar zit ik ook vast, heb ergens een key gemist ofzo! Kan iemand me helpen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:29 schreef leejow het volgende:
Sjit ik zit vast bij ALTTP Voor de GBAik weet niet of het uitmaakt maar ik heb destijds de import versie bij nedgame gekocht dus het is US
ik ben bij het einde van de ice tempel, ik ben in het gat gevallen en moet nu bij de eindbaas, kholdstare, zijn.
maar, de kamer is leeg! bij geen een faq staat aangegeven datie weg is of wat ik moet doen.Wie o wie kan mij helpen?
Ik wil hem wel uitspelen, maar geloof niet dat ik er met enorme warme gevoelens aan terug zal denken.
quote:Dat was dacht ik de 4e, en die was makkelijk. Maar ik bedoel dus de temple in het meer. (Lake Hylia in de Light World
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:37 schreef leejow het volgende:
Nee ik zit in de 6e,
bij de 5e moet je die "maid" die je vind naar de kamer brengen waar dat doodshoofdje op staat bij de kaartsucces
oh ja, vergeten, zorg er wel voor dat er licht in die kamer valt, je moet dus een bom gooien boven zodat er licht in die kamer valt
quote:Ik heb ergens een deur niet geopend, ik kan de Big Key niet vinden.
Op zaterdag 9 augustus 2003 08:16 schreef leejow het volgende:
Oh ja dat bedoel ik, daar ben ik ook.
ik snap niet wat ik fout heb gedaan.
-edit- Walkthrough er op nageslagen, heb hem nu wel
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 09-08-2003 08:42]
quote:Ikke, ik heb de boss verslagen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:29 schreef leejow het volgende:
Sjit ik zit vast bij ALTTP Voor de GBAik weet niet of het uitmaakt maar ik heb destijds de import versie bij nedgame gekocht dus het is US
ik ben bij het einde van de ice tempel, ik ben in het gat gevallen en moet nu bij de eindbaas, kholdstare, zijn.
maar, de kamer is leeg! bij geen een faq staat aangegeven datie weg is of wat ik moet doen.Wie o wie kan mij helpen?
spoiler:
quote:jaja er tegen aan beuken zeker? shit maar dat heb ik wel geprobeerd, is dus niet helemaal goed gelukt
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:18 schreef lizardtattoo het volgende:
spoiler:Misschien hoef je helemaal niet in de boom... hoe krijg je een appel uit een boom zonder er in te klimmen?
Ik moet in the earth temple op een gegeven moment drie stenen vernielen door middel van licht. Nu is dat in een kamer waar ik met die postduif via een spiegel het licht naar de kamer kan leiden, aangezien er een hek tussen de ene kamer en de andere zit. Met Link/Boy/ weetikveel kan ik dan de eerste twee stenen mollen met het mirror shield. Maardan wordt het moeilijk, die derde steen kan ik met geen mogelijkheid raken. Ik ben de wanhoop nabij
Ter verduidelijking; de kamer waar ik in zit is de kamer die je kan berijken door het blok naar de muur toe te schuiven en waar twee schreeuw-beesten zitten.
Daar heb ik ook even vastgezeten.
Je kunt de spiegel achter het hek verschuiven, richting hek dus.
Dan kun je met behulp van Medli's spiegel de spiegel bespiegelen.
quote:Aah, kan je dat ding verschuiven?
Op zondag 10 augustus 2003 11:57 schreef Ronjax het volgende:
Oh DAAAAR!Daar heb ik ook even vastgezeten.
Je kunt de spiegel achter het hek verschuiven, richting hek dus.
Dan kun je met behulp van Medli's spiegel de spiegel bespiegelen.
quote:Ik weet het niet, keb nog nooit die bonusdisk gespeeld
Op zondag 10 augustus 2003 17:54 schreef gieling.com het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat die die bonus disk ronduit kut vind spelen??? Vooral die besturing....
quote:Jep
Op zondag 10 augustus 2003 17:54 schreef gieling.com het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat die die bonus disk ronduit kut vind spelen??? Vooral die besturing....
Even voor de mensen die een originele Zelda Oot willen bemachtigen
Je moet er wel een N64 + 4 spellen bij kopen maar dat mag de pret niet drukken
quote:Ik zal ff voor je kijken. Heb je net Blind verslagen? (P.S. Eerder in dit topic staat een stukje wat handig kan worden)
Op zondag 10 augustus 2003 17:39 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kom je in het grot van de 5e kristal bij a link to the past
spoiler:
The Ice Palace is a frozen labyrinth that extends very deep under the murky waters of the Lake of Evil. It's inhabited by icy enemies who come off the walls and attack; you will need your Fire Rod to melt them. It's important to come with at least one bottle of Magic Medicine.
quote:Nee hoor ... vind ik ook. Ik vind TWW zoveel beter spelen, zeker met de camera ... en dat kan met OOT dan niet meer.
Op zondag 10 augustus 2003 17:54 schreef gieling.com het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vind dat die die bonus disk ronduit kut vind spelen??? Vooral die besturing....
quote:Thnx maare ik kom dan bij een groot gebouw maar hoe kom ik er nou in?
Op zondag 10 augustus 2003 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik zal ff voor je kijken. Heb je net Blind verslagen? (P.S. Eerder in dit topic staat een stukje wat handig kan worden)
spoiler:
It's time to explore the version of Lake Hylia in the Dark World. Play the
Flute and fly to your house, then go south into the Swamp. Proceed west and look for an upside-down "V" of white statues. Pound the stakes and lift up the rock behind it to find a portal to the Dark World. Take the southeast road out of the Swamp and jump off the edge into the waters of the Lake of Evil.
The murky waters are populated by flying enemies who drop explosives all over the place, so swim with agility. The Lake of Evil also houses a massive Ice Temple, which is towards the frozen section in the center.The Ice Palace is a frozen labyrinth that extends very deep under the murky waters of the Lake of Evil. It's inhabited by icy enemies who come off the walls and attack; you will need your Fire Rod to melt them. It's important to come with at least one bottle of Magic Medicine.
quote:Oeps, vergeten er in te doen. Heb geen zin in copy-paste, dus doe het ff in het Nederlands.
Op zondag 10 augustus 2003 23:10 schreef HomerJ het volgende:[..]
Thnx maare ik kom dan bij een groot gebouw maar hoe kom ik er nou in?
spoiler:
Ik weet nog steeds niet goed wat ik er van moet vinden en slinger tussen prachtig, mooi, saai en frustrerend in. De game op zich is natuurlijk prachtig gemaakt, cellshading is niet mijn type game, maar doet er zeker geen afbreuk aan, maar ik mis gewoon het een en ander.
De serieuze dungeons heb ik zo goed als niet gezien (earth- en windtemple kwamen in de buurt, maar ook niet helemaal), het zeilen is ronduit frustrerend en overbodig. Ja het is leuk om van eiland naar eiland te gaan maar ik heb vaak het idee gehad dat ik meer met zeilen bezig was dan met andere dingen.
Het kunnen veranderen van windrichting is ook zo'n ding. Leuk, aardig voor een aantal keren, daarna ronduit vervelend. Ik heb veel Zelda's gespeeld en van de meeste echt genoten. Deze ook wel, maar toch beduidend minder dan vorige. Wellicht is het een gevoel, geen idee.
Toch ben ik blij dat ik hem uit heb kunnen spelen, al is het alleen maar om hem met een goed gevoel terug in mijn kast te kunnen leggen.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:17 schreef Lexie het volgende:
Ik ben gisteren aan de Mater Quest begonnen. Dat is toch wer even andere koek dan Wind Waker. Ik ben zelfs dood gegaan in de Deku Tree.
Ik ben bij de master quest tot nu toe 1x dood gegaan maar dat was het gevolg door martelen van kippen
Ik moet nog 1 kaart laten ontcijferen bij tingle dan kan ik ook beginnen aan Ganondorf
quote:Tot nu toe niet meer doodgegaan, en zit op het einde van de foresttemple
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:40 schreef HomerJ het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
n00b hehe
Ik ben bij de master quest tot nu toe 1x dood gegaan maar dat was het gevolg door martelen van kippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |